Жаңа білім беру бағдарламасы

6B08601 Су ресурстары және суды пайдалану в Satbayev University

  • Физика
    Несиелер: 5

    Курс классикалық және қазіргі заманғы физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдылықтарын; физикалық зерттеу әдістерін; физиканың ғылым ретінде техниканың дамуына әсерін; физиканың басқа ғылымдармен байланысын және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлін зерттейді. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: механика, механикалық толқындар, молекула - кинетикалық теория және термодинамиканың негіздері, электростатика, тұрақты ток, электромагнетизм, геометриялық оптика, жарықтың толқындық қасиеттері, жылулық сәуле шығару заңдылықтары, фотоэффект.

    Оқу жылы - 1
  • Инженерлік және компьютерлік графикасы
    Несиелер: 5

    Пән компьютерлік графиканы қолдана отырып, объектілерді бейнелеу әдістерін және сызудың жалпы ережелерін зерделеуге; модельдеудің негізгі принциптері мен геометриялық тәсілдерін және графикалық интерфейсі бар қосымшаларды әзірлеу әдіснамасын зерделеуге; 2D және 3D модельдеу әдістерін қолдана отырып, сызбаларды әзірлеу үшін графикалық жүйелерді қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
  • Қолданбалы механика
    Несиелер: 5

    Курс техникалық мамандықтар бойынша білім алатын студенттерге арналған. Теориялық және қолданбалы механика пәнінің негізі қағидалары мен әдістемелік базасы студенттердің таңдаған мамандықтары бойынша арнайы пәндерді игеруі үшін, сонымен қатар болашақ маманның ғылыми ойлау қабілеті мен кәсіби деңгейінің өсуіне қажет ғылым болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Математика I
    Несиелер: 5

    Курс жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және оның қосымшаларын зерттеуге арналған. Пәннің негізгі ережелері бітіруші кафедралар оқытатын барлық жалпы білім беретін инженерлік және арнайы пәндерді оқытуда қолданылады. Курстың бөлімдеріне сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері, талдауға кіріспе, бір және бірнеше айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеу кіреді. Теңдеулер жүйесін шешу әдістері, геометрия, механика, физика есептерін шешуде векторлық есептеулерді қолдану мәселелері қарастырылады. Жазықтық пен кеңістіктегі Аналитикалық геометрия, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептелуі, туынды және дифференциалдар, функциялардың әрекетін зерттеу, бағыт бойынша туынды және градиент, бірнеше айнымалы функцияның экстремумы.

    Оқу жылы - 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты - студенттердің таңдаған білім беру бағдарламасына қызығушылығын ояту. Қалалар мен елді мекендерде тұрғын үй - коммуналдық шаруашылықтың инженерлік жүйелері мен желілерін жобалау, құрылыс, пайдалану және қайта құру саласында қажетті теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды алу.

    Оқу жылы - 1
  • Математика II
    Несиелер: 5

    Пән Математика I-нің жалғасы болып табылады. курстың бөлімдеріне бір айнымалы және бірнеше айнымалы функцияның интегралдық есептелуі, қатарлар теориясы кіреді. Анықталмаған интегралдар, олардың қасиеттері және оларды есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және оларды қолдану. Дұрыс емес интегралдар. Сандық қатарлар теориясы, функционалды қатарлар теориясы, Тейлор мен Маклорен қатарлары, қатарларды жуық есептеулерге қолдану.

    Оқу жылы - 1
  • Су шаруашылығындағы Гидравлика
    Несиелер: 6

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерде Су шаруашылығы және гидротехникалық құрылыс объектілерін жобалау, Республиканың су ресурстарын кешенді пайдалану және қорғау мәселелерін шешу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттеріне мыналар кіреді: Гидростатика, гидродинамика негіздерін және ашық ағындардағы (өзендердегі, каналдардағы, ағындардағы) су қозғалысының заңдылықтарын зерттеу; Су шаруашылығы және гидротехникалық жобалау, су ресурстарын кешенді пайдалану және қорғау практикасында қажетті инженерлік-гидрологиялық ізденістер әдістерінің кешенін игеру.

    Оқу жылы - 2
  • Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Ғылым және ғылыми ойлау. Негізгі ұғымдар. Ғылымның негізгі категориялары. Ғылым білім жүйесі ретінде. Факт, гипотеза, теория, тұжырымдама. Әдістеме, әдіс, әдістеме. Ғылыми зерттеу. Зерттеу жұмысының технологиясы. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасау технологиясы. Зерттеу нәтижелерін ұсыну. Жүйелік тәсіл, жүйелік ойлау, жүйелік талдау. Зерттеудің жалпы логикалық әдістері. Ғылыми қызмет пен ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізу. Ғылыми зерттеулердің экономикалық тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Суды түгендеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты су ресурстарын ұтымды пайдалану және қорғау саласындағы теориялық және практикалық білім болып табылады. Табиғи көздердің жалпы сипаттамасы бойынша мәселелер, сумен жабдықтау көздеріне қойылатын жіктеу және талаптар. Су шаруашылығы саласындағы міндеттермен және ғылыми-техникалық саясатпен, қазіргі заманғы негізгі су проблемаларымен танысу. Су ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану жөніндегі іс-шараларды зерделеу. Қазақстанның табиғи су ресурстары. Қазақстан Республикасының Су кодексі туралы жалпы мәліметтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Инженерлік геодезия
    Несиелер: 5

    Жерге орналастыру, ауылшаруашылық мелиорациялау, ауылдық елді мекендерді жоспарлау және дамыту жобаларын жасау мақсатында заманауи геодезиялық аспаптардың көмегімен геодезиялық өлшеулер жүргізу; жер учаскелерін түсіру және жылжымайтын мүлік объектілерін түсіру үшін геодезиялық негіз құру; кадастрлық жоспарларды дайындау және жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу кезінде топографиялық түсірілімдерді орындау және кәсіптік бағдарламалық қамтамасыз етуде далалық өлшем деректерін өңдеу.

    Оқу жылы - 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ғылым мен заң тұрғысынан экономика мен кәсіпкерлік қызметтің негіздерін; даму ерекшеліктері, проблемалық жақтары мен перспективаларын; бизнес-құрылымдардың экономикалық және ұйымдастырушылық қатынастар жүйесі ретіндегі кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын; кәсіпкерлердің инновациялық сезімталдыққа дайындығын зерттейді. Пән кәсіпкерлік қызметтің мазмұнын, мансап кезеңдерін, кәсіпкердің қасиеттерін, құзыреттері мен жауапкершілігін, бизнес-идеялардың теориялық және практикалық бизнес-жоспарлауы мен экономикалық сараптамасын, сондай-ақ инновациялық даму тәуекелдерін талдауды, жаңа технологиялар мен технологиялық шешімдерді енгізуді ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Су энергиясын пайдалану
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің базасында Климаттық, су және балық ресурстарын пайдалану саласындағы басқару бойынша игерілген білім жүйесін, Табиғи ресурстар мен су энергиясын ұтымды пайдалану бойынша оңтайлы шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәннің негізгі міндеттері: - Климаттық, су ресурстары мен энергиясын пайдалану саласында басқару қағидатын игеру; - Табиғи ресурстар мен су энергиясын ұтымды пайдалану бойынша оңтайлы шешімдер үшін алған білімдерін қолдану болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Материалтану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты машина бөлшектерін дайындауда қолданылатын материалдардың құрылымын, құрамы мен қасиеттерін анықтау бойынша білім мен дағдыларды игеру. Металтану теориясы, материалдардың сапасы мен қасиеттері; қара және түсті металдар мен олардың қорытпалары, олардың құрылымы, темір-цементит күйінің диаграммасы, металдар мен қорытпаларды өндіру технологиялары, металдар мен қорытпалардан, металл емес материалдардан бұйымдар алу және өңдеу әдістері зерделенеді

    Оқу жылы - 2
  • Гидрокүштік қондырғылар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты студенттердің гидромелиорациялық жүйелер мен ГЭС су ресурстарын тиімді пайдалану міндеттерін шешу үшін білім мен дағдыларды игеруі болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері-ГАЖ, инженерлік және пайдалану қауіпсіздігі, сондай-ақ сұйықтықтың қозғалысы мен оның күйін сипаттайтын шамаларды анықтау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жердің су ресурстары
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларға табиғи сулар, олардың қорлары мен таралуы, қоғам өміріндегі маңызы мен рөлі, халық шаруашылығында пайдалану, олардың режимі мен антропогендік қызмет сапасына әсері туралы білім беру болып табылады; міндеттері су ресурстарын, гидромелиорациялық жүйелер мен су шаруашылығы құрылыстарын зерттеу, барлау, ұтымды және кешенді пайдалану және қорғау саласындағы қатынастарды басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, экологиялық терминдерді, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттейді. Қоршаған орта мониторингі және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару. Атмосфералық ауаны, жер үсті, жер асты суларын, топырақты ластау көздері және экологиялық проблемаларды шешу жолдары; техносферадағы тіршілік қауіпсіздігі; табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қарым-қатынастарын жетілдірумен, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктерімен таныстырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілікке ерекше назар аударылады. "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Күтілетін нәтижелер: моральдық сана құндылықтарын іске асыру және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Су химиясы және микробиология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты судың химиялық, физикалық және биологиялық көрсеткіштері туралы білім алу болып табылады. Тұндыру, коагуляция, сорбция процестерінің теориялық негіздері және басқа да әдістерің зерттеу. Су қоймаларын өзін-өзі тазарту және ағынды суларды биологиялық тазарту процесінде микроорганизмдердің рөлін анықтау.

    Оқу жылы - 2
  • Электротехника
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - электротехниканың теориялық негіздерін меңгеру, әртүрлі электр құрылғыларының құрылымы, әрекет ету принциптері, параметрлері мен сипаттамалары туралы білім алу, студентті заманауи электр жабдықтарының жұмыс принципін түсінуге дайындау.

    Оқу жылы - 3
  • Сораптар және сорап станциялары
    Несиелер: 5

    Сорғылар, сорғы станциялары туралы жалпы мәліметтерді, сорғылар мен сутартқыштардың бірлескен жұмысының жұмыс параметрлерін, сорғы станцияларының конструкциясы мен жұмысының ерекшеліктерін және олардың технологиялық параметрлерін, сорғы станциялары мен олардың конструкцияларының типтерін, су құбыры және кәріздік сорғы станцияларын зерделейді..

    Оқу жылы - 3
  • Гидрогеология және геология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты геологиялық-гидрогеологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін, жер қыртысының заттық құрамы - минералдар мен тау жыныстары және олардың пайда болуы туралы алғашқы мәліметтерді, жердің негізгі құрылымдық элементтерінің жалпы сипаттамаларын, олардың құрылымы мен эволюциясын, құрамы мен құрылымының пайда болуы мен факторларын, жер асты гидросферасының құрылымын игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
  • Жерасты суларын пайдаланулық барлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жер асты суларының қолданыстағы су бөгеттеріндегі мониторингтік зерттеулерді, су бөгеттеріндегі гидрогеологиялық зерттеулерді жүргізу әдістемесін зерделеу және жер асты суларының сапалық сипаттамаларын зерттеу және оларды пайдалану әсерінен өзгерту, сондай-ақ пайдалану барлауының нәтижелерін ескере отырып, жер асты суларының пайдалану қорларын қайта бағалау. Пәнді оқу курсының міндеттеріне су қабылдағыштарда гидрогеологиялық зерттеулер жүргізу әдістемесін зерттеу; жер асты суларының сапалық сипаттамаларын зерттеу және оларды пайдалану әсерінен өзгерту кіреді; пайдалану барлауының нәтижелерін ескере отырып, жер асты суларының пайдалану қорларын қайта бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Гидрология және ағынды реттеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің гидрология негіздерін жүйелі түрде білуін қалыптастыру және су ресурстарын пайдалану проблемаларына байланысты әртүрлі су шаруашылығы міндеттерін сауатты шешу үшін қажетті ағындарды реттеу болып табылады. Пәнді оқу міндеттеріне: студенттердің заманауи өлшеу құралдары мен гидрометриялық жабдықтарды пайдалана отырып, гидрологиялық жұмыстар өндірісінің негіздері туралы терең теориялық білім алуы, су өлшегіш және гидрологиялық бекеттердің құрылысы, өзендер мен су ағындарындағы ағынды есепке алу мен бақылауды ұйымдастыру, гидрометрия мен гидрологияда су ағындарының гидравлика заңдылықтарын пайдалану кіреді.

    Оқу жылы - 3
  • Су ресурстарын кешенді пайдалану
    Несиелер: 4

    Негізгі мақсаты-студенттердің кешенді су шаруашылығы мәселелерін шешу бойынша жүйелі білімдерін қалыптастыру. Су ресурстарын кешенді пайдалану ұғымы мен мәні; су ресурстарын кешенді пайдалану қағидаттары; су шаруашылығы кешені мен оған қатысушылар; су шаруашылығы балансын жасау әдістемелері; орнықты шаруашылық-ауыз су тұтынуға көшу тұжырымдамасы; Қазақстан Республикасында және шетелде су ресурстарын кешенді пайдалануды мемлекеттік реттеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
  • Гидрогеохимия
    Несиелер: 5

    Пәнде судың қасиеттері мен құрамы, су жүйесі-газ-тірі зат тұқымы, гидрогеохимиялық жүйелердегі массоперенос, жер асты суларының негізгі генетикалық типтерінің құрамын қалыптастыру қарастырылады. Гидрогеохимиялық аймақтылық, Тұщы, сондай-ақ емдік және өнеркәсіптік минералды сулардың геохимиясы сипатталған. Элементтердің көшіп-қонуына, әртүрлі геологиялық жағдайларда, атап айтқанда гумидті және аридті облыстардың жер асты сулары мен терригенді, карбонатты және сульфатты шөгінділердің қабаттық сулары құрамының қалыптасу процестерінің ерекшеліктеріне, сондай-ақ гидрогеохимиялық аймақтылық және гидрогеохимиялық аудандастыру туралы мәліметтерге ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Гидротехникалық құрылыстар
    Несиелер: 4

    Пән гидротехникалық нысандарды, су ресурстарын пайдалануға арналған құрылыстарды зерттейді. Су қабылдау қондырғыларының, гидроэлектростанцияларының мақсаттарын, гидротехникалық құрылыстарды жобалау және салу мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
  • Жерасты суларын іздеу және барлау
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: жер асты суларының табиғи ресурстары және оларды анықтау әдістері; жер асты суларының қосымша қорлары; жер асты суларының пайдалану қорларын бағалау. КУРСТЫҢ ҚЫСҚАША СИПАТТАМАСЫ Жер асты суларының кен орындары, олардың ерекшеліктері. Қазақстанның жер асты суларының кен орындары. Жер асты суларының қоры. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер 1) білуі тиіс: - жер асты суларының ресурстары мен қорларын бағалаудың негізгі әдістері; 2) істей білуі тиіс: - жер асты суының орналасу сызбасын негіздеу, перспективалық учаскені таңдау; 3) меңгеруге тиіс дағдылар: - далалық тәжірибелік-сүзу жұмыстарының нәтижелерін өңдеу және сулы қабаттардың параметрлерін есептеу; гидрогеологиялық карта бойынша гидрогеологиялық жағдайды талдау және одан әрі зерттеу үшін неғұрлым перспективалы учаскелерді бөлу; таңдау негіздемесі үшін гидрогеологиялық зерттеулердің міндеттері мен түрін анықтау және жобаланатын жұмыстар кешенін әзірлеу, жер асты суларының пайдалану қорларын бағалау әдістерін таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Су және экологиялық құқық
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты құқықтық негіздерді, міндеттер мен қағидаттарды, сондай-ақ бірыңғай мемлекеттік экологиялық саясатты іске асыру тетіктерін айқындау болып табылады.Міндеттері қоршаған ортаның ластануын болдырмауға, кез келген нысанда экологиялық залал келтіруге жол бермеуге және келтірілген экологиялық залалдың салдарын жоюды қамтамасыз етуге, сондай-ақ қоршаған ортаға теріс антропогендік әсерді біртіндеп қысқартуға бағытталған мемлекеттік реттеуді жүзеге асыру арқылы қоршаған ортаны қорғаудың жоғары деңгейін қамтамасыз ету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Ауылшаруашылығын сумен қамту және жайылымды суландыру
    Несиелер: 5

    Шаруашылық сумен жабдықтау және ауыл шаруашылығын мелиорациялау негіздерін білу. Қоршаған ортаға зиян келтірмей мелиорациялық жұмыстар жүргізу мәселелерін зерделеу, сондай-ақ ауыл шаруашылығы алқаптарының ғылыми жағын қарау және су пайдалану жоспарын есептеу. Инновациялық суару технологияларын енгізу мәселелерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
  • Су қабылдағыш ғимараттар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты білім кешенін қалыптастыру және оларды су жинау құрылыстары саласында өзіндік жұмысқа дайындау, болашақ маманды заманауи жабдықтармен және сорғылармен таныстыру болып табылады. Тәртіп су қабылдайтын құрылыстардың рөлі мен орны, олардың орналасу орнын таңдау, су қабылдайтын құрылыстардың типі мен конструкциялары, ерекше жағдайларға арналған құрылыстардың ерекшеліктері туралы түсінік береді, сондай-ақ әртүрлі су қабылдайтын құрылыстардың жіктелуін, теория негіздерін, сипаттамаларын, реттеу және жобалау әдістерін, сондай-ақ құрылысы мен жұмыс ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
  • Су шаруашылығының экономикалық-құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: студенттердің қоршаған ортаны қорғауға бағытталған халықаралық, Мемлекеттік және өңірлік әкімшілік-шаруашылық, технологиялық, экологиялық, құқықтық іс-шаралар кешені туралы түсініктерін қалыптастыру. Курстың міндеттері: 1. Ластанудың негізгі көздері мен механизмдерін зерделеу; 2. Ластанудың таралуын зерттеу. Атмосфералық ауаға шығарындыларды және су объектілеріне шығарындыларды тазарту технологиясы мен аппараттарын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Гидрогеодинамика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жерүсті және жер асты суларының ресурстарын және олардың су алуын бағалау, су ресурстарын болжау, суару және су бұру жүйелерін жобалау, шаруашылық құрылыстары мен құрылыстарының су тартуларын пайдалану проблемаларына байланысты гидродинамикалық проблемаларды шешуде практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Метрология, стандарттау және сертификаттау
    Несиелер: 5

    Бұл пән стандарттау негіздерін, сертификаттау негіздерін, сәйкестікті бағалау және метрология саласы бойынша өлшем бірлігін қамтамасыз ету қағидаттарын үйретеді.

    Оқу жылы - 3
  • Су шаруашылығы жүйелері мен құрылыстарын пайдалану
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты желілер мен құрылыстардың үздіксіз, сенімді және үнемді жұмысын қамтамасыз ету үшін сумен жабдықтау және су бұру жүйелерінің элементтерін бақылау, іске қосу, баптау және пайдалану ережелері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Су бұру және ағынды суларды тазарту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты елді мекендердің су бұру жүйелерінің құрылысын зерделеу және студенттердің елді мекендердің су бұру жүйелерін есептеу және жобалау үшін қажетті дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері елді мекендердің су бұру жүйелерінің құрылысы мен даму перспективаларын, осы жүйелер мен заманауи жабдықтардың жекелеген элементтерін, осы жүйелерді пайдалану және реконструкциялау әдістерін, елді мекендердің су бұру жүйелерін жобалау және салу саласындағы нормативтік базаны, су бұру желілері мен құрылыстарын жобалау әдістерін, су бұру жүйелерінің жабдықтарын таңдау әдістерін зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Гидротехникалық құрылыс технологиясы және оны ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің Гидротехникалық құрылыс және табиғатты қорғау жұмыстарының ерекшеліктерін игеру, экологиялық талаптарға басымдық бере отырып, Гидротехникалық құрылыстарды салу схемалары мен технологиялары туралы білім алу; Гидротехникалық құрылыстарды салу кезінде технологиялық және ұйымдастырушылық іс-шараларды жобалау проблемаларын зерделеу, Гидротехникалық құрылыс және табиғатты қорғау жұмыстары саласындағы практикалық міндеттерді шешуде алған білімдерін қолдану болып табылады. Пәннің негізгі міндеттері Гидротехникалық құрылыстарды салу технологиясының ерекшеліктерін зерделеу және гидротехникалық құрылыстарды салудың арнайы технологияларын зерделеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Табиғи судың сапасын жақсарту
    Несиелер: 6

    Табиғи судың сапасын жақсарту. Табиғи судың сапасына қойылатын талаптар мен көрсеткіштер. Табиғи су сапасын жақсарту тәсілдерінің технологиялық сұлбасы мен әдістері. Суды мөлдірету және түссіздендіру. Суды коагуляциялау. Суды тұндыру. Суды сүзу. Табиғи суды зарарсыздандыру, судың дәмі мен иісін жою. Суды жұмсарту. Суды тұщыландыру. Судан темір мен маргенцті алу. Судан гады алу. Суды фторлау және фторсыздандыру. Суды тұрақтандыру. Судан кремниді жою.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Өнеркәсіптік кәсіпорындардың су шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларды өнеркәсіптік кәсіпорында су беру және бөлу, пайда болған сарқынды суларды тазарту құрылыстары кешеніне жинау және тасымалдау, сарқынды суларды өңдеу және кондиционерлеу және бөлінген жауын-шашын мәселелері бойынша дайындау болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері-Білім алушыларды халық шаруашылығының әртүрлі салаларындағы өнеркәсіптік кәсіпорындарды сумен жабдықтау және су бұру саласындағы ғылыми, жобалау-конструкторлық, өндірістік-технологиялық және пайдалану қызметіне дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Су шаруашылығындағы экономика және менеджмент
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты тиімді экономика саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру, гидромелиоративтік экономиканы ұйымдастыру және нарықтық қатынастарды дамыту, мелиорациялық жерлерді игеру мен пайдалануда және қоршаған ортаны қорғауда оңтайлы нұсқаларды таңдау болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Су бұру жүйелері мен құрылыстары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-болашақ сумен жабдықтау және су бұру жөніндегі маманды өндірістік ағынды суларды тазарту мен жауын-шашынды өңдеудің заманауи әдістерімен өнеркәсіптік кәсіпорындардың су бұру жүйелері мен схемаларымен таныстыру. өнеркәсіптік кәсіпорындардың суды пайдалану негіздері. Пәнді оқу міндеттері өнеркәсіптік кәсіпорындардың суды пайдалану негіздері, өнеркәсіптік кәсіпорындардың су бұру жүйелері мен схемалары, су бұру желілерін жобалау, жобалау және орналастыру ерекшеліктері, өнеркәсіптік ағынды суларды тазарту және оларды іске асыру кезінде пайда болатын жауын-шашынды өңдеу әдістерінің негізінде жатқан процестердің мәні болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Суару мелиорациясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-ауыл шаруашылығы дақылдарының өсуі мен дамуы үшін оңтайлы жағдайларды қамтамасыз ету үшін тиісті агротехникамен ұштастыра отырып, білім алушыларда Топырақтың су, ауа, жылу және тұз режимдерін реттеудің теориялық негіздері туралы білімді, практикалық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - топырақтың ылғалдылығын анықтау және оны реттеу дағдыларын қалыптастыру – - мелиорацияның негізгі түрлерін; суару және құрғату жүйелерінің құрылғыларын, мақсаты мен жұмыс принципін зерттеу; - әртүрлі мелиорациялық іс-шаралар арқылы ауыл шаруашылығы дақылдарының өсуі мен дамуының және оларды өсірудің қажетті параметрлерін анықтау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
  • Су шаруашылығының экономикасы
    Несиелер: 6

    Су шаруашылығының экономикасы. -Табиғатты пайдалану экономикасы тапсырмалары мен түсініктерін бекіту. мына тәсілдерге үйрету: -су және табиғат ресурстарына экономикалық баға беру; -табиғатты және су көздерін ластанаы үшін келтірілген эконологиялық шығындарды экономикалық тұрғыда бағалау; -табиғатты жәну суды қолданыс үшін және қоршаған ортаны су қоймаларын бүлдіргені үшін төлемдерді орнату; -инвестициялық табиғатты қорғау, суды қорғау жобаларын бағалау; -су шаруашылығының техникалы-экономикалық негізделуі; -табиғатты қолдану, суды қолдану және қоршаған ортаны, су қоймасын қорғаудың экономикалық механизмімен танысу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Су шаруашылығы жүйелерін басқару
    Несиелер: 5

    "Су шаруашылығы жүйелерін басқару" пәнін игерудің мақсаты СШЖ басқару қағидаттары; Инженерлік жүйелер мен тазарту құрылыстарындағы негізгі параметрлерді бақылау және реттеу әдістері; сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін пайдаланудың жалпы ережелері, судың зиянды әсерінің салдарын болдырмау және жою жөніндегі іс-шаралар; сумен жабдықтау жүйелерін автоматтандыру кезінде қолданылатын КЖП және автоматты реттегіштердің әрекет ету принципі мен конструкциясы туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады және су бұру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Өнеркәсіптік сумен жабдықтау су бұру өнеркәсіптік сумен жабдықтау және кәріз
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты өнеркәсіптік сумен жабдықтау және су бұру саласында базалық білім алу болып табылады. Пәннің міндеттері өнеркәсіптік кәсіпорындардың сумен жабдықтау және су бұру жүйелері туралы ақпаратты игеру және Су дайындау саласындағы нормативтік құжаттарды зерделеу, сондай-ақ жобалық құжаттамамен, нормативтік әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Су құбырларын тазарту құрылыстары
    Несиелер: 6

    Пәнді игеру мақсаты: шаруашылық-ауыз сумен жабдықтау және технологиялық қажеттіліктер үшін суды дайындаудың заманауи әдістері туралы білім алу; судың сапасын бағалау дағдыларын игеру және суды пайдалану мақсаттарына байланысты оны жақсарту қажеттілігін анықтау; табиғи суларды тазарту бойынша құрылыстарды жобалау дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Суды тасымалдау
    Несиелер: 5

    Елді мекендерді сумен қамтамасыз ету, сумен жабдықтау желілерінің жүйелері мен схемалары, сондай-ақ желілердегі құрылыстар мәселелері қарастырылады. Сумен жабдықтау желілерінің гидравликалық есебі, ауыз су мен су құбырларының есептік шығынын анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Су шаруашылығын жобалау негіздері
    Несиелер: 4

    Курстың негізгі мақсаты студенттерді су шаруашылығы жүйелерін жобалау әдістемесімен таныстыру. Курстың міндеттері: студенттердің су шаруашылығы жүйесін (СЖЖ) жобалаудың негізгі принциптерін меңгеру; су шаруашылығы кешеніне қатысушылардың құрылымын қалыптастырудан су ресурстарына қойылатын талаптарды қанағаттандыратын құрылымдар жүйесін жобалауға көшу дағдылары; жобаланған су шаруашылығы жүйесіне қатысты мәселенің инженерлік тұжырымын әзірлеу; жобалау есебін математикалық тұжырымдау, жобалық есепті шешудің зерттелетін нұсқаларын талдау, ұсынылған жоба нұсқасын таңдау критерийлері; пайдалану жағдайында күрделі мақсаттағы резервуарларды басқару ережесін, диспетчерлік кестелерді құру әдістерін.

    Оқу жылы - 4
  • Су шаруашылығы жүйелерін автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи автоматтандыру және диспетчерлік басқару жүйесін енгізуге және деректерді жинауға негізделген су ресурстарын бөлуді автоматтандыру, Еңбек өнімділігі мен тиімділігін арттыру, өнім сапасын жақсарту, денсаулыққа қауіпті жағдайларда адамды жұмыстан шығару болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Су құбыры желісі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде су беру және тарату жүйелері туралы ғылыми негізделген түсініктерді қалыптастыру; су беру және тарату жүйелері құрылыстарының жұмысындағы қатынастар. Пәнді оқытудың міндеттері әртүрлі су тұтынушыларға қажетті су мөлшерін және су тұтыну режимдерін анықтау мәселелері бойынша білім алу, студенттерде суды беру және тарату жүйесі құрылыстарының жұмысындағы өзара байланысты нақты түсінуді қалыптастыру, сондай-ақ су құбыры желісін гидравликалық байланыстырудың теориялық негіздері мен әдістерін түсіну және су құбыры желілерін орнату мәселелері бойынша білім алу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін пайдалану
    Несиелер: 5

    "Сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін пайдалану" пәнінің мақсаты басқару және қызмет көрсету әдістерінен, желілер мен жабдықтардың апатсыз, ақаусыз жұмысын қамтамасыз етуден, сумен жабдықтау сенімділігін арттырудан, Ағынды суларды тазарту тиімділігінен тұратын міндеттерді шешу үшін академиялық, кәсіби, әлеуметтік-жеке құзыреттіліктерді үйлестіруге мүмкіндік беретін әлеуметтік-кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту болып табылады. Пәннің міндеттері жүйелерді, жабдықтарды пайдалану бойынша өндірістік мәселелердің ғылыми негізделген, есептеулермен расталған шешімдерін қабылдауға үйрету, сондай-ақ сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін пайдалану кезінде шешім қабылдауға үйрету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Ғимараттардың санитарлық-техникалық жабдықтары
    Несиелер: 5

    "Ғимараттардың Санитарлық-техникалық жабдықтары" пәнін зерделеудің мақсаты жобалау, монтаждау және пайдалану, сондай-ақ әртүрлі мақсаттағы ғимараттар мен олардың кешендері үшін санитарлық-техникалық жүйелер саласындағы ғылыми зерттеулер саласында мамандар даярлау болып табылады. Пәннің міндеттері әр түрлі мақсаттағы ғимараттар мен олардың кешендерін суық және ыстық сумен жабдықтау, кәріз және газбен жабдықтау жүйелері бойынша техникалық және практикалық мәліметтерді игеру және осы жүйелердің ғимараттарды абаттандыруға және адам еңбегі мен демалысының оңтайлы жағдайларын қамтамасыз етуге әсерін бағалау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Код ON8

    Объектінің мақсатына, оның көлемдік-жоспарлау шешіміне, экономикалық орындылығына және экологиялық қауіпсіздігіне сәйкес табиғи және сарқынды суларды тазартуға арналған жабдықты ұтымды таңдай білу.

  • Код ON9

    Су жинау ұңғымаларының негізгі элементтері және оларды есептеу, сорғы станциясының ғимаратын жобалау, ұңғымалар сүзгілерін есептеу және таңдау бойынша білімді меңгеру.

  • Код ON6

    Гидравликалық есептеу әдістерін меңгеру, нақты тапсырманы шешу мақсатында қолдану.

  • Код ON13

    Химиялық эксперимент жүргізу және қоршаған орта объектілерінің - топырақтың, судың және атмосфераның ластануын бағалау үшін алынған нәтижелерді өңдеу дағдыларын көрсету.

  • Код ON2

    Тұрғын үй -коммуналдық шаруашылық объектілерінде жылыту, желдету, ауа баптау, жылумен және газбен жабдықтау, сумен жабдықтау және кәріз жүйелерін жабдықтауды орнату, реттеу, сынау және іске қосу ережелері мен технологияларын білу.

  • Код ON11

    Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру негіздері және субъектілерінің жауапкершілігі туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық туралы халықаралық құқық нормаларын меңгеру. Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда ұйымдастырушылық және басқарушылық дағдыларды дамыту.

  • Код ON12

    Өнеркәсіптік маңыздылығын, ауыз су және өнеркәсіптік сулармен қамтамасыз ету бойынша технологиялық міндеттерді шешуді, инженерлік-геологиялық, гидрогеологиялық ізденістер мен түсірілімдерді, топырақты зерттеуді, құрылыс кезіндегі болжамдарды әзірлеу принциптерін бағалай білу.

  • Код ON3

    Кәсіби қызмет саласындағы қолданбалы міндеттерді шеше білу.

  • Код ON1

    Қазақстан экономикасы жағдайында кәсіпкерлік қызметті жүргізу кезінде нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық білімді меңгеру. Кәсіби этиканы, этикалық кодекстерді, бизнесті жүзеге асырудың жалпы қабылданған ережелерін білу. Сыбайлас жемқорлық ұғымын, мазмұны мен түрлерін білу.

  • Код ON10

    Су саласы бойынша ең үздік практикалар мен стандарттарға сәйкес су шаруашылығы кешенінің дамуына ықпал ететін зерттеу және бағалау жүргізу қабілетіне ие болу.

  • Код ON7

    Су мәселелерін сәйкестендіру, тұжырымдау және шешу үшін іргелі білім жүйесін (математикалық, жаратылыстану, инженерлік және экономикалық) қолдана білу.

  • Код ON5

    Су шаруашылығы жүйелері мен ауыл шаруашылығы жабдықтарын монтаждау, баптау, сынау және пайдалануға беру ережелері мен технологияларын білу.

  • Код ON4

    Халықаралық стандарттар мен ҚР стандарттарын пайдалана отырып, еңбекті қорғау және гигиенаны қамтамасыз ету үшін жаңа техника мен технологияларды әзірлеу және енгізу қабілеті, сонымен қатар адамға зияндылықтар мен қауіптердің әсерін барынша азайту үшін ұйымда сапа менеджменті, еңбекті қорғауды және өнеркәсіптік қауіпсіздікті басқару жүйелерін жетілдіруге қатысу.

Top