Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02101 Аспаптық орындау: Ішекті аспаптар в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Оркестр қиыншылықтарын меңгеру 050402 7
    Несиелер: 5

    Автордың мәтінін ең сенімді түрде түсіндіруге қол жеткізу үшін құралдың әр түрлі мүмкіндіктерін оркестрлік орындауда пайдалану. Үрмелі, симфониялық және опералық музыканың бөліктерін зерттеу; оркестрлік топтың құрамында музыкалық шығармалардың мазмұнын жоғары көркемдік және мәнерлеп көрсету; топтық және жалпы репетицияларының ерекшелігімен танысу

    Селективті тәртіп
  • Ғылыми-зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    Қосымша ғылыми және теориялық материалдарды және жеке орындаушылық іс-тәжірибеде жинақталған практикалық тәжірибені дамыту, студенттердің ғылыми ойлауын дамыту, ғылыми-зерттеу жұмыстарын, курстық жұмысты, дипломдық жұмыстарды, диссертациялық жұмыстарды, ��ылыми материалдармен жұмыс істеу қабілетін білу.

    Селективті тәртіп
  • Музыкалық педагогика тарихы
    Несиелер: 3

    Орындаушының және оқытушының көпжақты қызметін ғылыми-теориялық негіздері; практикалық педагогиканың жетістіктері және өткен және бүгінгі әдістемелік ойлары; музыкалық мектептер мен колледждердің негізгі педагогикалық репертуарының классикалық үлгілері; музыкалық білім беру тарихындағы ең маңызды жұмыстарды түсінетін әлемдегі ең үлкен музыка мұғалімдерінің әдістемелік көзқарасын зерттеу

    Селективті тәртіп
  • Іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ағылшын тілін білуі қажет табысты бизнес болу. Мазмұны: ағылшын тілін білуі қажет табысты бизнес болу. бұл курс ағылшын, экономика, география, әлеуметтік зерттеулер, информатика, және кім бизнесте өз болашағын көріп пәндер мүдделіміз студенттердің бағытталған. Олар оның іскерлік аспектіде

    Селективті тәртіп
  • Шет тілінің аударма практикасы
    Несиелер: 3

    Аударма ұғымы. Аудармаларды жіктеу. Аударманың баламалылығы және баламалылығы. Аударманың коммуникативтік-прагматикалық аспектілері. Аударманың лексикалық аспектілері. Аударманың грамматикалық аспектілері. Ресми-іскерлік құжаттаманы аудару. Ауызша аударма мәселелері. Көркем аударманың мәселелері.

    Селективті тәртіп
  • Камералық музыканың орындаушылық шеберлігі
    Несиелер: 6

    Камералық ансамбль кластағы шығармалардың мәтінімен сенімді жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру; фразалау, дыбыс ғылымы, әртүрлі аспаптарда артикуляция жасау жаңа принциптерімен танысу, стиль, форма, орындау мәдениеті, шығармашылық қиял, музыкалық ой-өріс кеңейту мәселелеріне назар аудару; есту өзін-өзі бақылауды және орындаушылық жауапкершілікті күшейту

    Селективті тәртіп
  • Парақтан оқу
    Несиелер: 3

    Музыкалық мәтіннің дұрыс орындалу дағдыларын меңгеру, партитурамен жұмыс істеу, парақтағы жазбаларды оқу. Музыка құру және оның элементтерін талдай білу. Музыканың және өнердің ең маңызды құралдарымен жұмыс істеу, аппликатура дұрыс таңдау, динамиканы ұстану, тұжырымдау, өнер туындыларының нысандарын салу.

    Селективті тәртіп
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 3

    Міндеті:Білімдер: халықтық-кәсіби музыканы мен оның таратылу жағдайы;халықтық-кәсіби композиторлар шығармаларының жеке-стильдік ерекшеліктері (әншілер, күйші- аспапта орындаушылар);жазбаша дәстүріндегі композиторлар мектебінің негізгі кезеңдерінің қалыптасуы;классикалық музыка мұрасының қазақ музыкасындағы негізгі жанрларының қалыптасу және даму ерекшеліктерінің тарихы (опера, симфония, камералық-аспаптық, камералық-вокалдық және т.б.);ұлттық композиторлар мектебінің өкілдері мен олардың шығармашылығы туралы. Іскерліктер:аймақтық әуен және аспаптық мектептердің стильдік ерекшеліктерін айыра білу;Қазақстан композиторларының жеке-стильдік келбетін анықтау;Қазақстан композиторларының шығармаларын тыңдау және талдау. Мазтұны;Қазақ музыка әдебиеті Дәстүрлі ауызекі кәсіби өнер; аймақтық мектептер(әндік және аспаптық);дәстүрлі жазба кәсіби музыкасының қалыптасуы;Қазақстан композиторларының шығармалары (Е. Брусиловский, А. Жұбанов, Л. Хамиди, М. Төлебаев және т.б.).Қазақстан композиторларының шығармашылық негізгі жанрлары;Қазақстанның қазіргі музыкалық мәдениеті мен композиторлардың шығармалары.Қазақ музыкалық әдебиетінен екі курстық жұмыс жазу:XIX ғасырдағы кәсіби композиторлардың шығармашылығы; ХХ ғасырдағы қазақ музыкасы;

    Селективті тәртіп
  • Оркестр партияларын меңгеру
    Несиелер: 5

    Курс міндеттері: Әртүрлі жанр және стильде жазылған композиторлардың шығармаларын үйрену. Беттен нотаны оқу әдістерін кәсіби деңгейде үйрену, төкпе және шертпе күйлерін жатқа орындау, әр түрлі стильде және жанрларда жазылған шығармаларды орындай білу. Курс мазмұны: Кәсіби шеберлікті жетілдіру, ноталық сауаттылықты дамыту, ұжымдық орындау түрлерін меңгеру, беттен нотаны оқу әдістерін еркін меңгеру, музыкалық қабілеттерді жүйелі жетілдіру.

    Селективті тәртіп
  • Ағылшын тілі (В1.1, B1.2 деңгейі)
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты ауызша және жазбаша сөйлеуді практикалық меңгерудің дағдылары мен дағдыларын жетілдіру және ағылшын тілін жалпы және лингвистикалық ой-өрісі. Сонымен қатар, мақсаты-студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, қарым-қатынас саласындағы белгілі бір ортада қарым-қатынас жасай білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. осы міндеттерге барабар сөйлеу іс-қимылдарына көмек көрсету

    Селективті тәртіп
  • Орандаушылық стилдерді меңгеру
    Несиелер: 3

    Теориялық және орындау интерпретациясындағы әр түрлі дәуірлердегі музыканың стилистикалық ерекшеліктерін зерттеу. Музыкалық интерпретацияның кәсіби талдауларын қалыптастыру, репертуарды құрастыру, орындау аймақтарын зерттеу, түрлі ұлттық мектептерді бейнелейтін орындаушылардың аудио және бейне жазбаларын талдау негізінде түсіндіру мәселесін зерттеу.

    Селективті тәртіп
  • Музыкалық педагогика және психология
    Несиелер: 3

    Білімдер: психология мен педагогика пәнінің негіздері;тәрбиелеу және білім беру теориясының негіздері; жас айырмашылығы психологиясы мен педагогикасының ерекшеліктері балалар музыка мектебіндегі балалармен жұмыс істеу ерекшеліктері музыкалық сабақтарды ұйымдастыру жүйесі мен әдістемелері, формалары, негізгі принциптері туралы. Іскерліктер:музыкалық педагогика мен психология саласындағы теориялық білімді тәжірибеде қолдану; жас жеткіншектердің ерекшеліктерінің есебінен өздігінен оқу үрдісін ұйымдастыру Курс мазмұны:Музыкалық психология және педагогика негіздері Психология нысаны.Тұлға туралы түсінік. Жалпы психология мәселелері. Жас жет��іншектер психологиясы мәселелері. Педагогика негіздері. Педагогика , оның нысаны.Музыкалық педагогика. Оқу процесі, оның негізгі принциптері, түрлері, әдістемелері мен құралдары.Балалар музыкалық мектебіндегі оқу жүйесі.

    Селективті тәртіп
  • Орындау стилі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты кеңінен аспапта ойнауды дағдылары бар музыканттар білімді -vospitat. Цель дисциплины – воспитать музыкантов, владеющих навыками игры на инструменте.

    Селективті тәртіп
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты ауызша және жазбаша сөйлеуді практикалық меңгерудің дағдылары мен дағдыларын жетілдіру және ағылшын тілін жалпы және лингвистикалық ой-өрісі. Сонымен қатар, мақсаты-студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, қарым-қатынас саласындағы белгілі бір ортада қарым-қатынас жасай білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. осы міндеттерге барабар сөйлеу іс-қимылдарына көмек көрсету

    Селективті тәртіп
  • Қазақ халқының халықтық музыкалық шығармашылығы
    Несиелер: 3

    Қазақтың халық әні мен аспаптық өнерінің дәстүрлі жанрлары. Жанрдың тарихи шарты; облыстық мектептер (ән және аспаптық); қазақ фольклорының музыкалық мәдениетті дамытудағы негізгі компоненті және оның құрамдас бөлігі - кәсіби музыкасы рөлі; жүйелеу.

    Селективті тәртіп
  • Орындаушылық психология
    Несиелер: 5

    Музыкант-орындаушының музыкалық шығармамен жұмыс істеуі кезеңдерінің психологиялық мазмұны. Орындау техникасы және оның құрылымы, шеберлігі. Музыкалық ойлау және қиял. Концерттік орындау үшін орындаушының психологиялық дайындығы мәселелерінің ерекшеліктері. Музыкалық орындаудағы жеке психологиялық айырмашылықтар.

    Селективті тәртіп
  • Арнайы аспап
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: құралмен танысу, болашақ жұмысының тікелей процесіндегі рөлі. Курстың мақсаты: фортепианода ойнау, парақтан оқу, музыкалық мәтінді талдау, сүйемелдеу ойнау. Мазмұны: Музыкалық колледжде оқыған жылдары студент фортепиано әдебиетінің барлық түрлерін еркін түсінуге мүмкіндік беретін дағдыға ие болғаны маңызды. Студенттердің талаптарын орындаудың негізгі критерийі жұмыстың мазмұнын, формасын және стилін түсіну, шынайы, шыншыл, пианисттік мінсіз түсіндіру болуы керек.

    Селективті тәртіп
  • Шетел музыкасының тарихы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: музыкалық өнер 20-21ғ дамыту, қазіргі заманғы композиторлардың негізгі бағыттары Мазмұны: композиторлар белгілі бір дәуірдің жұмыстар мен өмірбаяны енгізу және стилі, жанрлық композиторлар деректерді, олардың туындыларының тізімін ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
  • Концерттік адаптацияның негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты : концертмейстерлік орындаушылықтың теориялық негіздерімен таныстыру; олардың қолданылу аясын, аумағы мен мүмкіндіктерін айқындау. Пәннің негізгі міндеттері:Концертмейстерлік-орындаушылық саласындағы теориялық білімдерді игеру. Әнді өз сүйемеліне орындай білу, жеке әнші мен ансамбльді сүйемелдеу дағдыларын қалыптастыру. Нота мәтінің бірден оқу, тура тональдікке өзгерту; есту бойынша іріктей білу дағдыларын қалыптастыру. Музыкалық ой-өрісті, музыкалық шығармашылық қабілеттерді дамыту. Вокалдық және аспаптық сүйемелдеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
  • Мамандандырылған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты – тілді толық меңгеру деңгейіне сай жан жақты жəне көп салалы негізде кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті бакалавр-студенттердің шет тілді кәсіби коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Концерттік орындаушылық шеберлік
    Несиелер: 6

    Студенттерінің әр түрлі құрамында (жеке, ансамбльде, оркестрмен, әнші-соломен бірге) орындаушылық концерттік қызметі, әр түрлі жерлерде концерттік бағдарламаларға қатысу, фестивальдарға қатысу, сыныптық және жеке концерттер. Педагогикалық психологияның негіздерін білу және сахна шеберлігін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
  • Аспаптық ансамбль
    Несиелер: 5

    Аспаптық сабақтарда алынған дағдылар мен білімдерді практикада қолдану және біріктіру, музыкалық дәмді дамыту, ұжымдық шығармашылық және орындаушылық тәртіпті тәрбиелеу, аспапшылардың дағдыларын қалыптастыру, білім беру және тиімділік, физикалық және психологиялық шыдамдылық сияқты қасиеттерді дамыту.

    Селективті тәртіп
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.1)
    Несиелер: 3

    Мақсаты: тілдік құзыреттіліктің Еуропалық шкаласы бойынша 2.1 деңгейіне дейін дамыту. Міндеттер: - рецептивті және өнімді құзыреттілікті қалыптастыру; - коммуникативтік, ақпараттық, мәдениетаралық және оқу-танымдық құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал ету; - әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті қалыптастыру. - курс аяқталғаннан кейін ағылшын тілінде өзіндік жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру; - өмі�� бойы ағылшын тілін үздіксіз оқытуға тұрақты ынталандыруды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
  • Клавирды оқу
    Несиелер: 3

    Ойын аппаратын дамыту және аспапта ойнау үшін қажетті дағдыларды алу. Зерттелетін жұмыстардың музыкалық-теориялық материалдарын кәсіби түрде талдай білу, парақтан оқу, күрделі симфониялық жұмыстардағы фактураны жеңілдету мүмкіндігі, музыкалық шығармаларды теориялық талдауға арналған құралды қолдану.

    Селективті тәртіп
  • Зерттеу жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Оқу орнында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда қазіргі заманғы технологияларды енгізуде құзыреттілікті қалыптастыру, зерттеу нәтижелерін талдау, оларды нақты зерттеу мәселелерін шешуде қолдану, әдістемелік, әйгілі ғылым және кәсіби әдебиет пен ақпа��ат көздеріне бағыттау және жұмыс істеу әдістері.

    Селективті тәртіп
  • Әлем музыкасының тарихы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: музыкалық мәдениеті дәуірі оқыту Мазмұнның 17-18 ғғ Батыс-еуропалық музыка: опера, аспаптық музыка, Вена классицизм. Музыка Скандинавия

    Селективті тәртіп
  • Негізгі музыкалық аспап
    Несиелер: 5

    Аспапты және аккомпанемент техникасын меңгеру. Кәсіби-орындаушылық шеберлік негіздерін практикада дамыту: әртүрлі стильдер, жанрлар, мектепті орындайтын шығармалар негізінде шығармашылық ниеттерін ашып көрсету, көркемдік талғам және шығармашылық ойлауды дамыту. Студенттердің стилистикалық интерпретациясы тәрбиелеу

    Селективті тәртіп
  • Ішекті аспаптар ансамблі
    Несиелер: 5

    Ішекті ансамблідегі ойынның негізгі қағидаларын тәжірибеде қолдану және қолдану (өнімділікті синхрондау, жалпы тыныс алу және т.б.). Есту қәбілетін кеңейту және оның партитурадағы әр партияның дыбыс шығаруына бағыттауы, ырғақты ұйымның дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
  • Оркестрлік ансамбль
    Несиелер: 2

    Музыкалық қызмет түрлерінің ансамбльге қызығушылығын дамыту, әртүрлі композицияларда және әртүрлі әлеуметтік жағдайларда ойнайтын ансамбльдің құзыреттілігін қалыптастыру, теориялық білім мен мәдени-ағартушылық қызметтің практикалық дағдыларын интеграциялау туралы тарихи білім беруді жүйелеу және кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Адам өлімінің және денсаулығының жоғалуының сыртқы факторлары мен себептерін, қауіп-қатерлерді, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігінің мәнін, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің негізгі бағыттарын, нысандарын, тәсілдері мен әдістерін көрсетеді; адамның қауіпсіздігі мен қорғалуына қойылатын талаптармен тығыз бірлікте тиімді кәсіби қызмет пен демалысты қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Курс діннің қоғамдық сана-сезім және әлеуметтік құбылыс ретінде білім береді; адамның құндылығы, құқығы мен бостандығы, мәдениетаралық және дінаралық диалогқа қабілеттілігін қалыптастыруды, соның нәтижесінде әртүрлі дін өкілдерімен қарым-қатынас пен өзара әрекеттесудің кәсіби дағдыларын алу және ғылыми гуманистік, толерантты дүниетаным кеңсе міндеттерін тиімді ��айдалануды өздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курста мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы алғашқы идеяларды қалыптастыруға ықпал ететін заң негіздерін оқытады. Оқу тақырыбы «Заң негіздері» заңның негізгі салаларының ережелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Курсты игеру мақсаты:Кәсіпкерлік қызметтің негіздері: студенттерді кәсіпкерлік теориясымен және практикасымен таныстыру; өз ісін құру негіздерін зерделеу; ресейлік кәсіпкерлік практикасына теориялық білімдерді бейімдеу дағдыларын меңгеру; кәсіпкерлік қызмет процесімен, кәсіпкерлік жобаны іске асырумен, бизнес - жоспарлаумен, ресурстарды тартумен ��анысу. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер өз ісін ашу, ағымдағы кәсіпкерлік қызметтің міндеттерін шешу, бизнесті дамыту үшін жаңа идеялар мен ресурстарды іздеу бойынша практикалық дағдыларды алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Бұл курс тарихи және қазіргі заман контексінде жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелерін түсіндіреді. Курс сыбайлас жемқорлықтын жалпы сипатын, шыққан табиғатын, сыбайлас жемқорлық тұрақтылығының себебін анықтайды және Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, мо��альдық және этикалық аспектілерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет – тәуекелге бел буып жасалынатын экономикалық әрекет, тауарларды өндіру және сатудан, іс-шарадан,көрсетілген қызметтерден, істелген жұмыстардан жүйелі пайда алуға бағытталған дербес қызмет. Осы мақсатта өзінің мүліктік жауапкершілігі кепілдігі, материалдық емес активтер, сондай-ақ кәсіпкердің жеке еңбегі немесе сырттан тартылған еңбек күші пайдаланылады. Кәсіпкердің жұмсаған ақшасы өтелетеніне, өндірілген тауар пайдамен сатылатындығына кепілдік болмайды. Осыған байланысты меншікті жартылай немесе толықтай жоғалту қауіпі бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оркестрлік клас
    Несиелер: 2

    Оркестрдегі музыкалық және орындаушылық қызметке дайындау, оркестрдегі жаттығу процесі және концерттік орындау дағдылары; оркестр сыныбында аспапты еркін меңгеру, парақтан оқу кәсіби дағдыларын дамыту, динамикалық, штрихтік, артикуляциялық жаттығулар жасау. Әртүрлі жанрлар мен стильдердегі репертуарларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық
    Несиелер: 2

    Аспаптың түрлері бойынша мамандығын оқыту (домбыра, фортепьяно, үрмелі аспаптар). Аспапта ойнау кәсіби дағдылар мен қабілеттерін дамыту, өз бетімен орындау, парақтан оқу, дыбыс жүргізу. Ноталық мәтіндерді, аппликатура, штрих, динамикалық ерекшеліктермен жұмыстану

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орындушылық өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: опера өнерінің қалыптасуы мен дамуын қарастыру. Дәрістік-практикалық материал шетелдік, орыс, қазақ музыкасының, Еуропа, Америка, Қытай, Қазақстан, Ресей ТМД елдерінің вокалдық орындайшылық өнерінің білімін тереңдетуіне және негіздеуіне бағытталған. Мазмұны: опера жанрының соло, дуэт, ансамбль комбинацияларында қалыптасуы және дамуы, әлемдік суретшілер, театрлар, опера көрнекті шеберлердің репертуары, опералық вокалдық жанрлары. Мақсаты: опера өнерінің қалыптасуы мен дамуын қарастыру. Дәрістік-практикалық материал шетелдік, орыс, қазақ музыкасының, Еуропа, Америка, Қытай, Қазақстан, Ресей ТМД елдерінің вокалдық орындайшылық өнерінің білімін тереңдетуі��е және негіздеуіне бағытталған. Мазмұны: опера жанрының соло, дуэт, ансамбль комбинацияларында қалыптасуы және дамуы, әлемдік суретшілер, театрлар, опера көрнекті шеберлердің репертуары, опералық вокалдық жанрлары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Есту қабілеттерді дамыту, ырғақ сезімді ноталық топтарды біріктіру арқылы нығайту, беттен ноталарды еркін түрде оқу. Курс міндеттері: Студенттердің гармониялық, ладтық, полифониялық есту қабілеттерін әр түрлі стильдік материалда дамыту, ырғақтық сезімді ұлғайту. Курс мазмұны: Музыкалық дыбыстарды есту, дыбыстардың жоғары төмендігін, метрикалы��,құрылыстық естілу дәрежесін, музыканы жадына тоқу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Ағзалар экологиясы. Қоршаған орта туралы түсінік. Экологиялық факторлар. Популяция экологиясы. Қауымдастық экологиясы. Биосфера. Биосфера эволюциясы. Тұрақты даму бойынша халықаралық қауымдастық. Тұрақты дамуда табиғат ресурстарын ұтымды пайдалану. Биосферада антроп��гендік факторлар бойынша экологиялық тұрақсыздықтардың пайда болуы. Тұрақты ��аму және қазіргі әлеуметтік- экологиялық мәселелер. ҚР тұрақты дамуда және табиғатты қорғаудағы ӛзекті экологиялық мәселелерді шешу жолдары. ҚР тұрақты дамуды қамтамасыз ету. ҚР тұрақты дамудың концепциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - алаңға студенттеріне дамыту, кәсіби музыка қабылдау үшін қажетті есту және музыкалық еске метрикалық, құрылымдық өкілдіктері. Мазмұны: музыкалық диктант (монофониялық, екі-дауыс), музыкалық аралықтары, Ақордада, сондай-ақ олардың ретпен талдау жазу, музыкалық жаттығулар ән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    "Мәңгілік ел" идеясы қазақстандықтардың, әсіресе жастардың санасына адамдардың жақындасуына ықпал ететін маңызды құндылықтарды оятуға бағытталған. Әлемдік экономика мен саясатта дағдарысқа байланысты сыртқы сын-қатерлер мен қауіп-қатерлер жағдайында біздің елімізге "Мәңгілік ел" ұлттық идеясында көрініс тапқан рухани және әлеуметтік бағдарлар қажет. Бүгін біз сондай-ақ ұлттық бірегейлік пен бірлікке мұқтажбыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оркестр классы
    Несиелер: 5

    Оркестрдегі музыкалық және орындаушылық қызметке дайындау, оркестрдегі жаттығу процесі және концерттік орындау дағдылары; оркестр сыныбында аспапты еркін меңгеру, парақтан оқу кәсіби дағдыларын дамыту, динамикалық, штрихтік, артикуляциялық жаттығулар жасау. Әртүрлі жанрлар мен стильдердегі репертуарларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық
    Несиелер: 2

    Аспаптың түрлері бойынша мамандығын оқыту (домбыра, фортепьяно, үрмелі аспаптар). Аспапта ойнау кәсіби дағдылар мен қабілеттерін дамыту, өз бетімен орындау, парақтан оқу, дыбыс жүргізу. Ноталық мәтіндерді, аппликатура, штрих, динамикалық ерекшеліктермен жұмыстану

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оркестрлік ансамбль
    Несиелер: 5

    Музыкалық қызмет түрлерінің ансамбльге қызығушылығын дамыту, әртүрлі композицияларда және әртүрлі әлеуметтік жағдайларда ойнайтын ансамбльдің құзыреттілігін қалыптастыру, теориялық білім мен мәдени-ағартушылық қызметтің практикалық дағдыларын интеграциялау туралы тарихи білім беруді жүйелеу және кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сольфеджио
    Несиелер: 3

    студенттердің музыканы кәсіби қабылдауға қажетті дыбыс шығару, метрикалық, құрылымдық есту және музыкалық жадысын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гармония
    Несиелер: 3

    Мақсаты: музыка сабағынан беретін жан-жақты білімі бар ұстаздар даярлауда гармония пәні өз үлесін қосады. Қандай да бір көркем ойды білдіруде қолданылатын гармониялық тілін үйрету. Гармонияның негізгі зандылықтарын, мәнерлі мүмкіндіктерін, болашақ музыка мұғалімдерін тәрбиелеу, оларды әрқырлы тәжирбелік қайраткерлікке дайындау Курстың міндеті: Студент��ердің музыкалық және жалпы мәдениеттік ой-өрісін кеңейтіп дам��ту. Музыка өнерінің көркемдік әсемдігін айыра білу және қабылдаудағы сезімталдықты дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • мамандық
    Несиелер: 2

    Аспаптың түрлері бойынша мамандығын оқыту (домбыра, фортепьяно, үрмелі аспаптар). Аспапта ойнау кәсіби дағдылар мен қабілеттерін дамыту, өз бетімен орындау, парақтан оқу, дыбыс жүргізу. Ноталық мәтіндерді, аппликатура, штрих, динамикалық ерекшеліктермен жұмыстану

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Білімдер: негізгі музыкалық жанрлардың қалыптасу және даму ерекшеліктерінің тарихы; әр дәуірдегі әлем композиторларының өмірі мен шығармашылығы туралы. Іскерліктер:әлемдік музыка әдебиетінің музыкалық үзінділерін ойнау;музыкалық шығармаларды талдау, музыкалық-тарихи дәуірлер, стиль, жанрларды сипаттау; ұсынылған тақырыптар бойынша реферат, курстық жұмыстарды жазу. Әлем музыка әдебиеті Мазмүны: Музыка өнер түрі ретінде және оның мәнерлік жүйелері. Музыканың негізгі жанрлары.Классикалық музыка өнерінің әр алуан жанрларының дамуы мен қалыптасуы (театрлық, вокал-хорлық, симфониялық және камера-аспаптық жанрлары).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оркестрлік ансамбль
    Несиелер: 5

    Музыкалық қызмет түрлерінің ансамбльге қызығушылығын дамыту, әртүрлі композицияларда және әртүрлі әлеуметтік жағдайларда ойнайтын ансамбльдің құзыреттілігін қалыптастыру, теориялық білім мен мәдени-ағартушылық қызметтің практикалық дағдыларын интеграциялау туралы тарихи білім беруді жүйелеу және кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оркестрлік клас
    Несиелер: 5

    Оркестрдегі музыкалық және орындаушылық қызметке дайындау, оркестрдегі жаттығу процесі және концерттік орындау дағдылары; оркестр сыныбында аспапты еркін меңгеру, парақтан оқу кәсіби дағдыларын дамыту, динамикалық, штрихтік, артикуляциялық жаттығулар жасау. Әртүрлі жанрлар мен стильдердегі репертуарларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қосымша музыкалық аспап
    Несиелер: 3

    Қосымша музыкалық аспапты ойнатудың негізгі әдістері; аспаптың пайда болуы мен даму тарихы; қарапайым музыкалық шығармаларды орындау; қосымша құралдардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері. Қолды орнату, дыбыс шығару, аспапта ойнаудың негізгі әдістері. Таңдалған қосымша аспап үшін дәйекті оқу репертуарын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандык
    Несиелер: 2

    Аспаптың түрлері бойынша мамандығын оқыту (домбыра, фортепьяно, үрмелі аспаптар). Аспапта ойнау кәсіби дағдылар мен қабілеттерін дамыту, өз бетімен орындау, парақтан оқу, дыбыс жүргізу. Ноталық мәтіндерді, аппликатура, штрих, динамикалық ерекшеліктермен жұмыстану

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестр класы
    Несиелер: 2

    Оркестрдегі музыкалық және орындаушылық қызметке дайындау, оркестрдегі жаттығу процесі және концерттік орындау дағдылары; оркестр сыныбында аспапты еркін меңгеру, парақтан оқу кәсіби дағдыларын дамыту, динамикалық, штрихтік, артикуляциялық жаттығулар жасау. Әртүрлі жанрлар мен стильдердегі репертуарларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестрлік ансамбль
    Несиелер: 2

    Музыкалық қызмет түрлерінің ансамбльге қызығушылығын дамыту, әртүрлі композицияларда және әртүрлі әлеуметтік жағдайларда ойнайтын ансамбльдің құзыреттілігін қалыптастыру, теориялық білім мен мәдени-ағартушылық қызметтің практикалық дағдыларын интеграциялау туралы тарихи білім беруді жүйелеу және кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фортепиано
    Несиелер: 3

    Кәсіби мәдениет фортепиано ойындары арқылы қалыптастыру; пианизмді дамыту; ансамблист, концертмейстер дағдыларын игеру; парақтан оқу, фортепианода партитуларды орындау, транспозиция; қоғамдағы музыкалық және мәдени миссияны жүзеге асыру үшін концерттік-тәрбиелік және психологиялық дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гармония
    Несиелер: 2

    Мақсаты: аралас оның гармоникалық стилі талдау арқылы музыка бөлігінің көркем мазмұнын түсіну үшін негіз болып табылады ең маңызды музыкалық және мәнерлі құралдарын, олардың музыкалық ойлау қалыптастыру, стиль сезімі, шығармашылық, сондай-ақ, келісім туралы түсініктерді қалыптастыру оқушылардың толық эстетикалық пайымдаулар мен критерийлерін көтеру жә��е мәнерлі құралдар. Мазмұны: Консонанс. Триада және оның емдеу. Жетінші аккорд және оның емдеу. Nonakkord. . Модуляция. Мектеп әндер үйлестіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Пәнаралық қазақ (орыс) тілі оқу пәні ретінде, тілдің коммуникативтік функциялары, оларды функционалдық сорттар арасында бөлу, ғылыми мәтіндердің стилі мен жанрлық ерекшеліктері, ғылыми сөйлемдегі термин және анықтама, мерзімді терминологиялық сөздік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Квартет класс
    Несиелер: 3

    Квартетте ойнайтын ансамбльдің арнайы әдістері мен дағдыларын игеру, квартеттің әр қатысушысының жоғары көркемдік өнімділік дағдыларын дамыту, дәуірі, стилі, жанры мен композитордың шығармашылық тұлғасы ерекшеліктеріне байланысты көркемдік талғам мен мәдениетті жете түсіну мен тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Ауызша және жазбаша сөйлеудің практикалық білімі мен дағдыларын жетілдіру, жалпы және лингвистикалық дүниетанымды кеңейту құралы ретінде ағылшын тілін пайдалануға көшу. Коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, таңдаған байланыс саласының белгілі бір шеңберіне қатысу дағдылары

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестр классы
    Несиелер: 2

    Оркестрдегі музыкалық және орындаушылық қызметке дайындау, оркестрдегі жаттығу процесі және концерттік орындау дағдылары; оркестр сыныбында аспапты еркін меңгеру, парақтан оқу кәсіби дағдыларын дамыту, динамикалық, штрихтік, артикуляциялық жаттығулар жасау. Әртүрлі жанрлар мен стильдердегі репертуарларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ішекті аспаптар регистрінің диапазоны
    Несиелер: 3

    Ішекті аспаптардың дыбыс көлемі, акустикасы, құрамы және жалпы сипаттамасы. Музыкалық дыбыстардың биіктігі, тембрі және динамикасы. Құрылғы, жүйе, жалпы және оркестрлік диапазондар, дыбыстық шығару әдістері мен техникасы, штрих белгілері, регистрлер және олардың өзара байланысы, техникалық және динамикалық мүмкіндіктері. Оркестрдегі ішекті аспаптарының рөлі мен қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық
    Несиелер: 2

    Аспаптың түрлері бойынша мамандығын оқыту (домбыра, фортепьяно, үрмелі аспаптар). Аспапта ойнау кәсіби дағдылар мен қабілеттерін дамыту, өз бетімен орындау, парақтан оқу, дыбыс жүргізу. Ноталық мәтіндерді, аппликатура, штрих, динамикалық ерекшеліктермен жұмыстану

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Жазбаша тапсырмалар. Музыкалық шығармаларды талдау (жалпы, құрылымды, жеке).Пән түрлердің жан-жақты үлгілердің жүйелі сүреттелуінен және маңызды жалпы заңдылықтардың музыкалық түрдің құрылуының баяндауын игеру. Курс міндеттері: музыкалық тұлғажасам және ой-өрісін дамыту заңдылығын; музыкалық композиция-түрлерінің тарихи үйлестіруі және олардың өзгеру түрлерінің жолдарын игеру. Курс мазмұны: музыкалық шығарманың пішінін анықтау; - көркемдік түрі мен біріккен мазмұнының тұрғысынан қарағанда музыкалық шығармаларды талдай білу; - музыкалық шығармаларды талдауда практикалық жаттығуларды орындау үшін фортепианоны қолдану; - жанрлық ерекшеліктерді, дәуір стилін және композитордың авторлық стилін талдау тұрғысынан музыкалық шығарманың пішінін анықтау бойынша практикалық жұмыста теориялық білімді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестрлік ансамбль
    Несиелер: 2

    Музыкалық қызмет түрлерінің ансамбльге қызығушылығын дамыту, әртүрлі композицияларда және әртүрлі әлеуметтік жағдайларда ойнайтын ансамбльдің құзыреттілігін қалыптастыру, теориялық білім мен мәдени-ағартушылық қызметтің практикалық дағдыларын интеграциялау туралы тарихи білім беруді жүйелеу және кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Полифония
    Несиелер: 3

    Курс мақсаты: Полифония түрлеріне қызығушылықты қалыптастыру. Әуенді полифония түрлерін дамыту дағдыларына баулу. Пәнді оқуда негізгі пән ретінде өткен заман мен қазіргі заман классиктерінің шығармашылығынан, оның озық үлгілерін келтірген жөн. Көпдауыстылық ерекшеліктері жөнінде студенттердің түсінігін қалыптастыру Мазмұны: Бір дауысты құрылым. Қатаң стильдегі екі дауыстылық. Интервалды жіктеу (классификациялау). Екі дауыстылықтағы күрделі контрапункт. Тік қозғалмалы контрапункт. Тік қозғалмалы контрапункттің кең қолданылатын түрлері. Көлденең-қозғалмалы контрапункт. Имитациялық (еліктеушілік) полифония. Имитациядағы тік қозғалмалы контрапункт. Үш дауысты құрылым. Полифониял����қ формалар. Көмекші дауыстық (подголстық) полифония. Еркін жазу стилі. Фуга.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Камералық музыканың орындаушылық мәдениеті
    Несиелер: 3

    Музыканттың әр түрлі шығармашылық интерпретациялау процесінде кәсіби қасиеттерінің жүйесіндегі музыкалық мәдениеттің аспектілері, өнімділік дағдылары, камералық музыка өнері техникасы, музыкалық ойлауды орындау (өлшеу сезімі, дыбыс перспективасы, полифониялық жағына назар аудару).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Камералық музыканың концерттік орындалуы
    Несиелер: 3

    Түрлі құрамдарға арналған әртүрлі стильдер мен музыкалық-тарихи дәуірдің камералық-ансамбльдік композицияларын концерттік орындауды практикалық дамыту және дайындау; ансамбльдегі жаттығу жұмыстарын және концерттік қойылым меңгеру. Концерт-камералық бағдарламаларды мен түрлі музыкалық пішіндердің орындаушылық интерпретациясын зерттеу, ансамбльдік дыбыстауда аспаптардың дыбыстық палитрасын тыңдау, штрихтің алуандығының көптігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық
    Несиелер: 2

    Аспаптың түрлері бойынша мамандығын оқыту (домбыра, фортепьяно, үрмелі аспаптар). Аспапта ойнау кәсіби дағдылар мен қабілеттерін дамыту, өз бетімен орындау, парақтан оқу, дыбыс жүргізу. Ноталық мәтіндерді, аппликатура, штрих, динамикалық ерекшеліктермен жұмыстану

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Камерлік ансамбль
    Несиелер: 2

    Әртүрлі кұрамға арналған түрлі стильдердің композицияларын зерттеу және орындау. Камералық жанрдың даму тарихы, ансамбльдермен жұмыс істеу әдістері, әртүрлі музыкалық және тарихи дәуірдің шығармаларын, соның ішінде қазіргі заманғы отандық және шетелдік композиторлардың еңбектерін зерттеу. Камералық ансамбльде дыбысты шығарудың бірыңғай сипатына жету әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оркестровый класс
    Несиелер: 5

    Оркестрдегі музыкалық және орындаушылық қызметке дайындау, оркестрдегі жаттығу процесі және концерттік орындау дағдылары; оркестр сыныбында аспапты еркін меңгеру, парақтан оқу кәсіби дағдыларын дамыту, динамикалық, штрихтік, артикуляциялық жаттығулар жасау. Әртүрлі жанрлар мен стильдердегі репертуарларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оркестрлік ансамбль
    Несиелер: 5

    Музыкалық қызмет түрлерінің ансамбльге қызығушылығын дамыту, әртүрлі композицияларда және әртүрлі әлеуметтік жағдайларда ойнайтын ансамбльдің құзыреттілігін қалыптастыру, теориялық білім мен мәдени-ағартушылық қызметтің практикалық дағдыларын интеграциялау туралы тарихи білім беруді жүйелеу және кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ішекті квартет
    Несиелер: 3

    Квартеттің классикалық құрылымы, даму принциптері, классикалық қарқыны және штрихтік заңдылықтар ерекшеліктері. Әр композитордың стиліндегі интонацияның ерекшеліктері, штрих сипаттамалары, орындау детальмен жұмыстану (дыбыс, педализация, динамика, нюанстар, артикуляция), әдістемелік әдебиеттермен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аспапта орындаудың педагогикалық шеберлігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіби оқыту құрылымында аспаптық және орындаушылық іс-шаралар, аспаптық орындау үшін музыкалық педагогты дайындаудың педагогикалық технологиясының негізгі сипаттамалары; музыкалық білім берудің перспективалық әдістері, кәсіптік оқыту деңгейін жоғарылату және жетілдіру, мазмұнды және оқыту әдістерін жүйелі түрде жетілдіруге саналы ынталандыруды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Камералық музыканың орындаушылық мәдениеті
    Несиелер: 3

    Музыканттың әр түрлі шығармашылық интерпретациялау процесінде кәсіби қасиеттерінің жүйесіндегі музыкалық мәдениеттің аспектілері, өнімділік дағдылары, камералық музыка өнері техникасы, музыкалық ойлауды орындау (өлшеу сезімі, дыбыс перспективасы, полифониялық жағына назар аудару).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық
    Несиелер: 2

    Аспаптың түрлері бойынша мамандығын оқыту (домбыра, фортепьяно, үрмелі аспаптар). Аспапта ойнау кәсіби дағдылар мен қабілеттерін дамыту, өз бетімен орындау, парақтан оқу, дыбыс жүргізу. Ноталық мәтіндерді, аппликатура, штрих, динамикалық ерекшеліктермен жұмыстану

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Камералық музыканың концерттік орындалуы
    Несиелер: 3

    Түрлі құрамдарға арналған әртүрлі стильдер мен музыкалық-тарихи дәуірдің камералық-ансамбльдік композицияларын концерттік орындауды практикалық дамыту және дайындау; ансамбльдегі жаттығу жұмыстарын және концерттік қойылым меңгеру. Концерт-камералық бағдарламаларды мен түрлі музыкалық пішіндердің орындаушылық интерпретациясын зерттеу, ансамбльдік дыбыстауда аспаптардың дыбыстық палитрасын тыңдау, штрихтің алуандығының көптігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Орындаушылық тәжірибені жүйеге келтіру және педагогтік жұмысты машықтану дағдыларын игеру Іскерліктер: Музыкалық білім берудіің құрылымы. Орындаушыны оқытудың жалпы қағидалары мен әдістері. Өр түрлі мектептер мен бағыттардыұң, ғылыми - әдістемелік еңбектердің педагогикалық қағидаларын үйрену.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы педагогикалық дайындық
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Орындаушылық тәжірибені дүйеге келтіру және педагогтік жұмысты машықтану дағдыларын игеру. Курс мазмұны: Музыкалық білім берудің құрылымы. Орындаушыны оқытудың жалпы қағидалары мен әдістері. Әр түрлі мектептер мен бағыттардың, ғылыми-әдістемелік еңбектердің педагогикалық қағидаларын үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Камералық ансамбль
    Несиелер: 2

    Әртүрлі кұрамға арналған түрлі стильдердің композицияларын зерттеу және орындау. Камералық жанрдың даму тарихы, ансамбльдермен жұмыс істеу әдістері, әртүрлі музыкалық және тарихи дәуірдің шығармаларын, соның ішінде қазіргі заманғы отандық және шетелдік композиторлардың еңбектерін зерттеу. Камералық ансамбльде дыбысты шығарудың бірыңғай сипатына жету әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ішекті квартет
    Несиелер: 2

    Квартеттің классикалық құрылымы, даму принциптері, классикалық қарқыны және штрихтік заңдылықтар ерекшеліктері. Әр композитордың стиліндегі интонацияның ерекшеліктері, штрих сипаттамалары, орындау детальмен жұмыстану (дыбыс, педализация, динамика, нюанстар, артикуляция), әдістемелік әдебиеттермен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мамандық
    Несиелер: 2

    Аспаптың түрлері бойынша мамандығын оқыту (домбыра, фортепьяно, үрмелі аспаптар). Аспапта ойнау кәсіби дағдылар мен қабілеттерін дамыту, өз бетімен орындау, парақтан оқу, дыбыс жүргізу. Ноталық мәтіндерді, аппликатура, штрих, динамикалық ерекшеліктермен жұмыстану

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Камералық ансамбль
    Несиелер: 2

    Әртүрлі кұрамға арналған түрлі стильдердің композицияларын зерттеу және орындау. Камералық жанрдың даму тарихы, ансамбльдермен жұмыс істеу әдістері, әртүрлі музыкалық және тарихи дәуірдің шығармаларын, соның ішінде қазіргі заманғы отандық және шетелдік композиторлардың еңбектерін зерттеу. Камералық ансамбльде дыбысты шығарудың бірыңғай сипатына жету әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    арнайы пәндер бойынша теориялық білімді практикада қолдана білу, ғылыми-зерттеу жұмысының жоспарын құру, ғылыми-зерттеу жұмысының міндеттеріне сәйкес мәтіндік материалды қисынды құру;

  • Код ON2

    Қазіргі заманғы ұйымдастыру техникасымен және ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен жұмыс істеу; компьютерлік әдістерді білу арқылы ақпаратты жинақтау, сақтау, өңдеу және осы іскерлікті өзінің кәсіби қызметінде қолдану, қойылған міндеттерді шешу үшін алгоритмдер мен бағдарламалар жасай білу.

  • Код ON3

    Түрлі ғылыми мәтіндерді құрастыру, кәсіби қарым-қатынаста туындайтын түрлі міндеттерді шешу үшін әртүрлі коммуникативтік-тілдік құрылымдарды қолдану; толеранттылық сезімін қалыптастыру, Қазақстанның барлық халықтарының мәдени құндылықтары мен дәстүрлеріне құрмет көрсету

  • Код ON4

    Аймақтық ән және аспаптық мектептердің стильдік ерекшеліктерін ажырату; Қазақстан композиторларының жеке-стильдік ерекшеліктерін анықтау; музыкалық сөйлеу заңдылықтарын, түрлі музыкалық-теориялық құбылыстарды, ұғымдарды анықтау.

  • Код ON5

    Оркестрлік аспаптардың техникалық мүмкіндіктері мен мәнерлі ерекшеліктерін талдай білу, оның топтарының түрлері мен типтерін, оркестрлік фактураларды, тембрлік драматургияларды ажырата білу; оркестрлер мен оркестрлік аспаптардың көптеген түрлерінің даму заңдылықтары мен мүмкіндіктерін анықтау.

  • Код ON6

    Кәсіби-шығармашылық тапсырмаларды іске асыру үшін музыкалық материалдарды практикада сауатты қолдану. Салыстыра білу, нәтижелерді тұжырымдау, өз көзқарасын білдіру және өнерге деген өз ұстанымын негіздеу. Ұжымда шығармашылық және педагогикалық қызметті басқара білу.

  • Код ON7

    Оқу жоспарларымен жұмыс істей білу, оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу. Педагогиканың негізгі категорияларын, тәрбие, оқыту және дидактика әдістері мен құралдарын меңгеру.

  • Код ON8

    Жас ерекшелік педагогикасы мен психологияның ерекшеліктерін, әртүрлі психодиагностикалық әдістерді қолдана білу; Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі курсы бойынша білімін қолдану; сахналық мәдениетті, сауатты лексиканы, кәсіби терминологияны білу;

Top