Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06114 Бағдарламалау және бағдарламалық қамтамасыздандыруды әзірлеу в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
  • Процестер әдістері мен өмірлік цикл кезеңдерін және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдіснамасын, бағдарламалық қамтамасыз етудің жұмыс істеу принциптерін қолданады; бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау архитектурасына қойылатын талаптарды анықтайды; әдістерді, бағдарламалық қамтамасыз етуді талдау және жобалау құралдарын, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің біріктірілген орталарын пайдаланады.
  • Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
  • Деректерді өндіру үшін заманауи қосымшаларды, үлкен деректермен жұмыс істеу принциптерін және бұлтты есептеулерді ұйымдастыруды қолданады; бағдарламалау тілін қолдана отырып, үлкен деректерді талдау мәселелерін шешеді және мәліметтер қоймаларын қолданады; код жазу процесінде параллельді бағдарламалау әдістерін қолданады.
  • Ақпараттық қауіпсіздікті (АҚ) қамтамасыз етудің негізгі қағидаттарын, әдістері мен құралдарын, ақпараттандыру саласындағы ҚР негізгі НҚА пайдаланады; объектілердің ресурстары мен қорғаудың осалдықтарына қатысты қауіпсіздіктің ықтимал қатерлерін айқындайды және бағалайды; объектіні қорғау жүйесіндегі кедергілерді анықтайды, желілік шабуылдарға төзімділікке аутентификация рәсімдерін тексереді; АҚ бойынша проблемаларды шешу дағдыларын меңгереді.
  • Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
  • Бағдарламаларды әзірлеудің аспаптық құралдарын және бірыңғай модельдеу тілдерін қолданады; бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің автоматтандырылған құралдарын қолданады; интеграцияланған ортада Бағдарламалық жасақтамаға, модельдеуге және объектілерді басқаруға қойылатын талаптарды іске асыру құралдарын таңдау дағдыларын көрсетеді.
Top