Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06114 Бағдарламалау және бағдарламалық қамтамасыздандыруды әзірлеу в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жоғары кәсіби педагогиканың құзыреттіліктерін, жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық, әдіснамалық, практикалық негіздерін меңгерген маман даярлау. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі және қосымша категорияларын, жоғары мектеп дидактикасы, жоғары мектептегі менеджмент, жоғары мектеп педагогикасының заманауи мәселелері, жоғары мектептегі жалпы педагогикалық жүйені меңгеріп, өздерінің кәсіби іс-әрекетінде қолдана алады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық аспекттілерін меңгереді. Кәсіби іс-әрекетке шығармашылық тұрғыдан даяр болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – магистранттардың кәсіби саласындағы шет тілдік коммуникативті құзыреттіліктерін халықаралық шет тілінде білім беру стандарттарына сәйкес дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттіліктерге ие болады: лингвистикалық білім мен біліктерін кеңейтеді, кәсіби және ғылыми қызметінде жүзере асыру мақсатында іскерлік ағылшын тілінің негізгі лексикасы мен академиялық хатты меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы іс-әрекетті, тұлғалардың қарым-қатынасын басқарудың жалпы психологиялық аспектілерін қалыптастыру. Басқару психологиясының тарихы, басшы қызметінің психологиялық механизмдері, кәсіби білім берудің психологиялық мазмұны, басқару субъектілері мен объектілері меңгеріледі. Пәнді меңгерудің нәтижесінде магистранттар жоғары мектептегі басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық қырын және кәсіби іс-әрекетте тұлғалық психологиялық қарым-қатынасты басқарудың негізін меңгереді. Білім алушылар түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіруге; басқару әдістерін қолдануға; проблемалық жағдайларды талдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағдарламалық жабдықтарды құрудың әдістемесі мен тәжірибесi
    Несиелер: 5

    БҚ өмірлік циклі. Әзірлеу үдерісінің технологиялары мен аспаптық қолдауы. Бағдарламалық жасақтаманы талдау және жобалау әдістері. Ақпараттық жүйелерді жобалау. Қолданбаны әзірлеу әдістері. Бағдарламалық жасақтаманы тексеру әдістері. Бағдарламалық қамтамасыздандыру сапасын бағалауының, құжаттауының және қауіпсіздігінің замануи әдістері. Жобалардың тәуекелдерін бағалау принциптері. БҚ әзірлеуді басқарудың кешенді құралдары. БҚ әзірлеушілерінің ұжымдарын басқару принциптері. Бағдарламалық кешендерді әзірлеу технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Big Data және ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 4

    Big Data анықтамасы мен ақпараттық қауіпсіздік. Жұмыстың негізгі принциптері мен үлкен деректерді аналитикалық зерттеу. Big Data қоймаларын жобалау принциптері. Қауіптердің жіктелуі. Үлкен деректерді талдау, бағдарламалық қамтамасыздандыру саласындағы тиімді шешімдер; Big Data тәсілінің қағидаларын зерттеу; Big Data платформасы мен ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етуді зерттеу. Қорғау алгоритмдері мен Big Data қорғауды қамтамасыз ету шараларының кешені.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Деректер қоры мен қосымшаларды қорғау әдістері
    Несиелер: 4

    ДҚБЖ терминологиясы, архитектурасы, ерекшеліктері және (SQL) құрылымдық сұраныс тілі. ДҚБЖ үшін қауіпсіздік қауіптері. Microsoft SQL Server-де қолданылатын негізгі ДҚБЖ өнімдері үшін қауіпсіздік және аудит ерекшеліктерін салыстыру. ДҚБЖ жүйесіне қосылу. Пайдаланушының есептік жазбасы мен құпия сөздерін басқару. Қол жеткізу құқығы мен рөлі. Деректер қорының объектілерін қорғау әдістері: қол жеткізуді басқару, шифрлау. Хаттамалаудың деректер қорының нұсқалары. Транзакция журналы және деректер қорын басқарудың басқа нүктелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мультимедиалық ортада бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Juce платформалық кітапханасын қолдана отырып, C++ бағдарламалау тілінде Windows қосымшасын жасау. Juce негіздері. Кітапхананы алу және оны орнату. Бағдарламаның құрылымы. Компоненттердің қасиеттері мен визуалды дизайн. Өз компоненттерін жасау. Мәтіндік, сандық және иерархиялық ақпаратты енгізу және көрсету компоненттері. Juce платформалық кітапханасының басқару элементтері. Мультимедиа. Жұмыс қосымшаларын құру үшін Juce пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Comsol -да технологиялық процесстерді модельдеу
    Несиелер: 6

    Технологиялық үдерістерді модельдеудің соңғы-айырымдық және ықтималдық әдістер. Comsol Multiphysics бағдарламасында технологиялық үдерістерді модельдеу (GEANT4). Технологиялық үрдістерді соңғы элемент әдісімен (Comsol Multiphysics бағдарламасына және бірнеше GEANT4 кітапханаларына негізделген) замануи бағдарламалық өнімдер. Мультифизикалық моделдеу негіздері. Comsol Multiphysics бағдарламалық жасақтамасының және GEANT4 кітапханаларының артықшылықтары. Мультифизикалық модельдеуді қолдану арқылы технологиялық процестерді оңтайландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эксперименттік деректерді өңдеу алгоритмдері
    Несиелер: 5

    Әр түрлі типтегі эксперименттік мәліметтерді модельдеу. Әр түрлі типтегі эксперименттік мәліметтерді динамикалық модельдеу. Әр түрлі типтегі эксперименттік мәліметтерді жинақтау операциялары. Дискретті жинақтау. Әр түрлі типтегі эксперименттік мәліметтерді өңдеу ерекшеліктерін зерттеу. Фурье жылдам түрлендіру алгоритмін және оның мүмкіндіктерін зерттеу. Әр түрлі типтегі эксперименттік деректерді статистикалық өңдеу алгоритмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлерге арналған кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - технологиялық кәсіпкерлік пен инновация дағдыларын қалыптастыру. Команда құру, принциптері, топ мүшелерінің функциялары. Шаблондар негізінде бизнес-модельдеу. Бизнес-идеяны негіздеу, аймақтық кәсіпкерліктің инновациялылығы мен өзектілігін бағалау. Нысаналы сегменттерді бағалау және негізгі құндылықтарды айқындау, клиенттермен өзара қарым-қатынас арналары, бизнес-жобаларды таныстыру негіздері, elevatorpitch, Технологияларды коммерцияландыру әлеуеті және идеядан нарыққа шығу жолдары мен тосқауылдары зерделенетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Деректер қоймалары
    Несиелер: 5

    Пайдаланушының инфрақұрылымы мен құралдары. Деректерді алу, түрлендіру және тазарту құралдары. Сақтауды басқару құралдары. Қосымшалар. Сақтау құрылысының модельдері. Microsoft SQL ортасы. Деректер қоймасының көп өлшемді және реляциялық моделі. RapidMiner аспаптық ортасындағы модельдер. Деректер базасы. Data Mining технологиясы. OLAP технологиясы. Data Warehouse ақпараттық мәліметтер базасы. Көп өлшемді текшелер. Деректер қоры платформасын іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кроссплатфорлы қосымшаларды жобалау және әзірлеу
    Несиелер: 5

    Платформалық бағдарламалау тұжырымдамалары. Qt бағдарламалауға кіріспе. Негізгі кітапханалар мен құралдар. Әзірлеуші құралдары. Qt Creator интерактивті ортасы. Нысан моделі, жадты басқару. Мета объектілер жүйесі. Объектілердің ағаштары. Сигналдар мен слоттар. Базалық сыныптар. Енгізу-шығару операциялары. Графикалық интерфейсі бар қосымшаларды әзірлеуге кіріспе. Оқиғаларды өңдеу. Оқиғаларды жеткізу, бақылау және сүзу жүйесі. Қосымшаларды интерұлтшылдандыру. Консольдік қосымшалар. Процестер мен ағындармен жұмыс. QML және QtScript.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • TRACE MODE интегралды жүйеде оъектілерді модельдеу мен басқару
    Несиелер: 6

    TRACE MODE интеграцияланған ортасында объектілерді модельдеу және басқару процестеріне жүйелік көзқарас. Математикалық, әдістемелік және бағдарламалық-техникалық құралдар, перспективалық ақпараттық технологиялар (SCADA-жүйелер) модельдеу және объектілерді басқару. TRACE MODE SCADA-жүйесіндегі химиялық процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйесін жобалау және зерттеу. Химия-технологиялық процестің статикалық бейнесін жасау. TRACE MODE-да басқару жүйесін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Желілік технологияларда ақпаратты қорғау
    Несиелер: 4

    Компьютерлік шабуылдар және оларды анықтау. Ақпараттық кодтау теориялары және жүйелік талдау. Желілік ақпаратты қорғаудың бағдарламалық құралдары. Жалпы сипаттамалар мен жіктелуі. Желіаралық экран технологиясы. Сымсыз қауіпсіздік және сымсыз желілерді қорғау механизмдері. Ақпаратты қорғаудың техникалық арналары. Желілердегі қауіпсіздік аудиті. Аутентификация. Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері. Файлдар мен криптоконтейнерлерді шифрлау және шифрын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты магистранттардың теориялық білімі мен басқарудың заманауи стратегиялық тәсілдерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Кәсіпорындағы стратегиялық менеджменттің мәні мен маңыздылығы; кәсіпорынның даму стратегиясында басқару қажеттілігін айқындайтын негізгі факторлар; стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары мен орындалатын міндеттері; кәсіпорынның миссиясы мен мақсатын қалыптастырудың базалық дағдылары; кәсіпорынның қаржылық мақсаты; құндылықтар тізбегінің тұжырымдамасы;кәсіпорынның стратегиялық жобалары және іске асыру жолдары; бизнес-бірліктер мен тұтынушыларға көрінетін және көрінбейтін артықшылықтарды айқындауды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпаратты қорғаудың криптографикалық әдістері
    Несиелер: 4

    Криптография, криптожүйелер, шифр құрылымдары, блоктық шифрлерді пайдалану режимдері, криптографиялық алгоритмдер туралы негізгі ережелер. Шифрларды ауыстыру және қайта құру. Кездейсоқ және псевдо-кездейсоқ сандар. Псевдо- кездейсоқ сандар генераторы. Роторлы машиналар. Гаммалау. RC4 шифры. Блок шифрлары. Шифрлау режимдері. DES шифрлаудың симметриялық алгоритмі. Блоктық және ағымдық шифрлерге шабуылдар. RSA алгоритмі. Ашық кілт Электрондық сандық қолтаңба.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Python құралдарымен бағдарламалық қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Python интерпретаторының негізгі принциптері. Django-фреймворк Python тіліндегі веб-қосымшаларға арналған шеңбер. Django шеңберін қолдана отырып, дамудың негізгі тұжырымдамалары. Django-да сұраныстарды өңдеу. Мәліметтер қоры және модельдер. Нысандар. Файлдармен жұмыс. Тестілеу. Аутентификация және авторизация. Қол жеткізу құқығы. Құжаттау. Оңтайландыру. Деректерді экспорттау. Google хостингіндегі Django.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мобильдік қосымшаларды бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Android қосымшасының архитектурасы. Android-та мобильді қосымшаларды бағдарламалау. Қосымшалар ресурстары. Android үшін қосымшаларды әзірлеу құралдары: Android Studio, Android NDK. Android эмуляторлары. Android қосымшаларының негізгі түрлері. Мобильді платформаларға шолу. Google Android платформасын зерттеу. Google Android платформасында қол жетімді құралдарды әзірлеу. Мобильді қосымшаларды құруға арналған бағдарламалау тілінің ерекшеліктері. Мобильді қосымшалардың дизайнын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Параллельдік және үлестірілген бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Заманауи параллельді есептеу жүйелері. Параллельді есептеулердің теориялық негіздері. Параллель алгоритмнің сапа көрсеткіштері. Параллель алгоритмдердің даму принциптері мен типтік құрылымдары. C++ тілінде көп ағынды бағдарламалау негіздері. PCAМ әдістемесі. Бағдарламалаудың типтік модельдері мен үлгілері. OpenMP технологиясының мысалында жалпы жады бар жүйелерде параллель бағдарламалау негіздері. MPI технологиясының мысалында таратылған жады бар жүйелердегі параллель бағдарламалау негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Параллельдік бағдарламалау жүйесі
    Несиелер: 6

    Параллель компьютерлердің архитектурасы. Параллельдік және оны қолдану. OpenMP бағдарламалау технологиясы. Негізгі конструкциялар, айнымалылармен жұмыс, циклдарды параллельдеу, параллель қималар, кризистік кесінділер, атомдық операциялар, синхрондау операциялары.MPI бағдарламалау технологиясы. GPU архитектурасы. CUDA технологиясымен таныстыру. Гибридті параллель бағдарламалау моделі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Наноинженерлік зерттеулер негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - наноқұрылымдарды құрудың теориялық негіздері, табиғи және жасанды нанобөлшектердің, нанобөлшектердің қасиеттері, құрылымы, наноматериалдардың қасиеттері мен құрылымы. Оны өндіру үшін жабдықты таңдау, наноматериалдарды алу әдістері мен тәсілдерін бағалау, материалдар құрамын іріктеу, наноматериалдарды сынау және сапасын бағалау әдістерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Android та мобильді қосымшаларды бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Android қосымшасының архитектурасы. Android-та мобильді қосымшаларды бағдарламалау. Қосымшалар ресурстары. Android үшін қосымшаларды әзірлеу құралдары: Android Studio, Android NDK. Android эмуляторлары. Android қосымшаларының негізгі түрлері. Мобильді платформаларға шолу. Google Android платформасын зерттеу. Google Android платформасында қол жетімді құралдарды әзірлеу. Мобильді қосымшаларды құруға арналған бағдарламалау тілінің ерекшеліктері. Мобильді қосымшалардың дизайнын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Таратылған есептеулердiң заманауи әдістер
    Несиелер: 6

    Үлестірілген есептеулерді ұйымдастыру мақсаты. Үлестірілген есептеу жүйелерінің түрлері. Үлестірілген есептеу құралдары мен әдістеріне қойылатын талаптар. Үлестірілген есептеулерді ұйымдастырудың заманауи әдістері мен құралдарына шолу. Grid-жүйелер, Globus Tooikit, NumGrid құралдарына шолу. Bolnc құралдары негізінде үлестірілген есептеулерді ұйымдастыру. Үлестірілген есептеулердің сенімділігін қамтамасыз ету. Бұлтты есептеулер, бұлтты есептеулерді ұйымдастыру құралдарына шолу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Grid- жүйелері мен булттық есептеулер
    Несиелер: 6

    Замануи Grid-жүйелері, негізгі сипаттамалары. Grid-жүйелерді құру технологиясының негіздері. Grid-жүйелердің жұмыс істеуін ұйымдастыру алгоритмі. Бұлттық есептеулерді ұйымдастыру принциптері, таратылған қосымшалар мен инфрақұрылымдардың түрлері. Grid-жүйедегі есептеулерді тарату әдістері, есептеу тиімділігінің критерийлері. Бұлтты архитектуралар және бұлтты серверлердің желілік модельдері. Бұлтты есептеу жүйелерінің жұмысын ұйымдастыру алгоритмі. Таратылған есептеу жүйелерін құру және бағдарламалық қамтамасыз ету туралы түсініктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ruby құралдарымен бағдарламалық қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Ruby тілінің негізгі құрылымдары. Сандардың түрлері мен әдістері. Жолдар, интерполяция және to_s сиқырлы әдісі. Массив деректер түрі. Интервалдарды тудыратын тіл механизмі. Хэш бойынша негізгі операциялар (ассоциативті массив). Ruby-дегі функциялар, сондай-ақ қоңырау ерекшеліктерін анықтау. Шартты өрнектер. Лямбда функциялары. Блоктар. Функционалды бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.

  • Код ON5

    Процестер әдістері мен өмірлік цикл кезеңдерін және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдіснамасын, бағдарламалық қамтамасыз етудің жұмыс істеу принциптерін қолданады; бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау архитектурасына қойылатын талаптарды анықтайды; әдістерді, бағдарламалық қамтамасыз етуді талдау және жобалау құралдарын, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің біріктірілген орталарын пайдаланады.

  • Код ON3

    Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.

  • Код ON7

    Деректерді өндіру үшін заманауи қосымшаларды, үлкен деректермен жұмыс істеу принциптерін және бұлтты есептеулерді ұйымдастыруды қолданады; бағдарламалау тілін қолдана отырып, үлкен деректерді талдау мәселелерін шешеді және мәліметтер қоймаларын қолданады; код жазу процесінде параллельді бағдарламалау әдістерін қолданады.

  • Код ON4

    Ақпараттық қауіпсіздікті (АҚ) қамтамасыз етудің негізгі қағидаттарын, әдістері мен құралдарын, ақпараттандыру саласындағы ҚР негізгі НҚА пайдаланады; объектілердің ресурстары мен қорғаудың осалдықтарына қатысты қауіпсіздіктің ықтимал қатерлерін айқындайды және бағалайды; объектіні қорғау жүйесіндегі кедергілерді анықтайды, желілік шабуылдарға төзімділікке аутентификация рәсімдерін тексереді; АҚ бойынша проблемаларды шешу дағдыларын меңгереді.

  • Код ON2

    Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.

  • Код ON6

    Бағдарламаларды әзірлеудің аспаптық құралдарын және бірыңғай модельдеу тілдерін қолданады; бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің автоматтандырылған құралдарын қолданады; интеграцияланған ортада Бағдарламалық жасақтамаға, модельдеуге және объектілерді басқаруға қойылатын талаптарды іске асыру құралдарын таңдау дағдыларын көрсетеді.

Top