6B01406 Музыкалық білім в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық музыкалық білім беру саласында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, білікті музыка мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пәнді оқу аясында адамның психологиялық, жекелік даму деңгейлерін, олардың статистикалық даму нормаларына сәйкестігін, онтогенездегі әр түрлі өмір этаптарындағы адамның психикалық даму жолын болжау мен әр жастағы баланың дамуындағы интеллектуалдық, эмоционалдық және бейімділік қасиеттері мен қабілеттерін, білімді игертудің мүмкіндіктерін меңгертеді. Пәнді меңгерту нәтижесінде тұлға психологиясындағы түрткі, өзін-өзі бағалау, талаптану деңгейін анықтауды, диагностикалауды, білімді игерудің жасқа лайық мүмкіндіктерін ескере отырып іс-әрекетті ұйымдастыруға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Cольфеджио
Пән студенттерде музыкалық-теориялық (дыбыстық, метроритмикалық, құрылымдық) есту қабілеттерін және қабылдауды дамытады, музыкалық қабілеттерді (есту, ырғақ, музыкалық есте сақтау) дамыту процесінде болашақ музыка мұғаліміне қажетті арнайы кәсіби дағдыларды қалыптастырады. Оқу барысында студенттер негізгі музыкалық-теориялық ұғымдарды түсіндіру дағдыларын игере отырып, жалпы білім беретін мектепте жұмыс істеуге қажетті кейбір педагогикалық әдістерді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түрік тілі (А1)
Бұл курс түрік тілінің бастапқы деңгейін оқуға арналған. Курстың мақсаты - "Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттеріне" сәйкес студенттердің А1 деңгейінде практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік қарым-қатынасқа дайындығы мен қабілетін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты мәселелерді шешуге бағытталған таныс күнделікті сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін түсінеді және қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыка теориясы
Музыка теориясының негізгі заңдылықтарын игеру мақсатында зерттеледі. "Музыка теориясы" курсында музыкалық өнер және оның экспрессивті құралдары туралы нормативтік мәліметтер бар, олар музыка мұғалімінің теориялық білімінің негізін құрайды, студенттерге алғашқы музыкалық сауаттылықты игеру туралы білім береді. Білім алушылар музыкалық принциптер мен әдістер, музыкалық дыбыстық қатар, музыкалық жүйе және т. б. сияқты білім мен дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Пән мектеп жасындағы балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктеріне, даму заңдылықтарына қарай оқушы денсаулығын қорғау және қоршаған ортада бейімделу жолдарын меңгертеді, салауатты өмір салтын қалыптастыру, гигиена мен денсаулықты нығайту ережелерін көрсетеді. Пәнді меңгерген білім алушы педагогикалық үдерісте оқушылардың зияткерлік қабілет, танымдық әлеуетінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету әдістерін үйренеді, антропометриялық және медициналық әдістерді пайдаланып, бала ағзасына әсер ететін факторларды анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогика
Пән тұтас педагогикалық процессте оқытудың теориялық – әдістемелік негіздерін, қағидаларын, әдістері, формалары мен технологияларын, кәсіби педагогикалық іс-әрекет ретінде модельдеуді, оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру және оқу-тәрбие процесін басқару туралы түсінік қалыптастырады. Білім алушы пәнді меңгеру нәтижесінде білім беру мекемелеріндегі субъектілермен оқу және тәрбиелеу жұмыстарын атқаруға, оқу-танымдық іс-әрекетін қалыптастыруға, ғылыми, кәсіби міндеттерді шешуге, оқушылардың педагогикалық іс-әрекетін ұйымдастыруға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық аспап-I (ф-но, баян, аккордеон, домбра, қобыз)
Пән шығармашылық музыкалық іс-әрекеттің бір түрі ретінде аспаптық орындау дағдыларын, әдістерін қалыптастыруға, музыкалық шығарманы зерттеу кезінде аспапта кәсіби ойынды игеруге ықпал етеді. Білім алушылар оқу процесінде музыкалық-есту көріністерін, моторлық-қозғаушылық орындаушылықты дамытудың нысандары мен әдістерін меңгереді, музыкалық ойлауды дамыта отырып, орындаушылық мәдениетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түрік тілі (B2)
Бұл курс академиялық B2 деңгейіндегі түрік тілінің негізгі стандартын үйренуге арналған. Курс техникалық (мамандандырылған) тақырыптарды қоса алғанда, түрік тіліндегі нақты және дерексіз тақырыптар бойынша күрделі мәтіндерді ұсынады. Курстың мақсаты-академиялық тілді жетілдіру. Пәнді оқу нәтижесінде студент әртүрлі тақырыптар бойынша түсінікті, егжей-тегжейлі мәтін құра алады, өз көзқарасын түсіндіре алады, тақырып бойынша әртүрлі көзқарастарды қолдай алады және оларға қарсы дәлелдер келтіре алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гармония
Студенттердің гармоникалық, полифониялық презентацияның негізгі заңдылықтарын игеру мақсатында зерттеледі, ол музыканың көркемдік-экспрессивті және қалыптастырушы құралы, оның тарихи дамуының логикасы болып табылады. Болашақ музыка мұғалімінде тақырыптың ладотональды құрылымын, гомофониялық шығармадағы монофониялық және модуляциялық гармоникалық даму жолдарын, түсті гармоникалық тізбектерде музыкалық ойды жеткізе білуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Этносольфеджио
Білім алушыларда музыкалық есту қабілетін, этномәдени компонентті қамтитын ұлттық музыкалық мәдениетке бағытталған дәстүрлі музыкалық ойлаудың қажетті дағдыларын дамытады. Вокалды-интонациялық жаттығуларын қолданып, гаммаларды, интервалдарды мен гармониялық тізбектерді, секвенцияларды айтады. Сольфеджирлеу және парақтан оқу. Ән айту дағдылары, интонациялық дәлдік. Музыкалық шығарманы теориялық талдау. Шығармашылық дағдыларды тәрбиелеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық аспап-II (ф-но, баян, аккордеон, домбра, қобыз)
«Музыкалық аспап II» пәні білім алушылардың аспапта ойнау дағдыларын дамытады. Ойын техникасын игере отырып, музыкалық шығармаларды талдауды жүргізіп, білім алушылар орындаушылық шеберлік тәсілдерін жетілдіреді, музыкалық құралдармен әр түрлі стильдегі, дәуірдегі, әр түрлі күрделіліктегі қол жетімді музыкалық шығармалардың көркемдік орындалуын білдіріп, жеке аспаптық бағдарламаны кәсіби, техникалық және стилистикалық дәл орындау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқыту аясында тәрбие процесінің ғылыми негіздерін, теориясы, әдістемесі, заңдылықтары, принциптері, формалары, құралдары, тәрбие үдерісінде тұлғаның қалыптасуы, дамуы және тәрбие үдерісін жобалау, талдау, басқару мен ұйымдастыру туралы жалпы түсінік қалыптасады. Пәнді меңгерту нәтижесінде әр түрлі типтегі білім беру ұйымдарында сынып ұжымын қалыптастыру, сынып жетекшісінің қызметінің ерекшеліктерін білу, тәрбие жұмысының жоспарын құру, тәрбиелік іс-шараларды ұйымдастыру іскерлігі мен практикалық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық білім беру әдістемесі
Мектепте сабақтарды жоспарлау әдістемесін игеруге ықпал ететін педагогикалық музыкалық білім беру саласындағы әдістемелік жұмыстың теориялық негіздерін игеру мақсатында зерттеледі. Білім алушылар білім берудің жалпы білім беру стандарттарын талдайды, қолданыстағы әдістемелік ұсыныстарды саралауға ықпал ететін білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сабақтарды әзірлеуді жүзеге асырады, әртүрлі сыныптарда сабақ өткізу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру
Пән инклюзивті білім берудің қағидалары және теориялық, әдіснамалық негіздері, ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету және инклюзивті тәжірибе аймағында білім беруді ұйымдастырау туралы түсінік қалыптастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы арнайы білім беруді қажет ететін, даму мүмкіндігі шектеулі балаларды құқықтық-нормативтік құжаттарға сүйене отырып қалыпты дамыған балалармен бірге әлеуметтендіру, дамыту, өмірге бейімдеу жолдарын көрсетіп, педагогикалық процесті ұйымдастыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыка пәні бойынша жаңартылған білім беру мазмұнын оқытудың тұжырымдамасы мен әдістемесі
Музыкалық білім беру әдістемесінің жаңартылған мазмұны бойынша сабақтарда алған білімдеріне, алған дағдыларын тиімді енгізуге ықпал ететін мақсаттарына сәйкес білім алушылардың танымдық белсенділігінің әрекеттерді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Студенттер білім сапасының жаңа критерийлерін, оның еңбек нарығына сәтті бейімделуіне көмектесетін әмбебап білім жүйесін үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хорды дирижерлау I
Пән хор мәдениеті мен дирижерлік техниканың негіздерін, хор дыбысын, вокалды-хор жанрының шығармаларын талдау әдістерін зерттейді, хормен жұмыс істеудің әдістемелік негіздерін әзерлеуге мүмкіндік береді. Оқыту процесінде білім алушылар техникалық және көркемдік хор дирижерлау білімдерін, дағдыларын меңгереді. Балалар хоры ұжымымен жұмыс істеудің әдістемелік тәсілдерін, сондай-ақ әртүрлі хор орындаушылық құрамдары үшін шығармаларды ұйымдастырудың негізгі түрлерін, принциптерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыныптан тыс музыкалық тәрбие
Оқушылардың мектептен тыс бос уақытты ұйымдастыру негіздері, практикалық жоспарлау және ұйымдастыру дағдылары туралы теориялық білімдерін қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Олар мектептен тыс жұмыстың негізгі ұғымдарын, принциптері мен технологиясын қарастырады, оның құрылымдық компоненттерін талдайды, музыкалық мекемелерде жүзеге асырылатын жалпы музыкалық біліммен тікелей байланысты сыныптан тыс музыкалық білім беру үшін практикалық ұсыныстар ұсынады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ясауитану
Пән ясауилік құндылықтармен таныстырады, академиялық, жеке, мәдени, кәсіби қатынастарда ғылым, діни төзімділік, адамдар қатынасы, құқығы туралы ясауилік ұстанымдарды қалыптастырады. Білім алушы ясауи мәдениетінің ерекшелігін түсініп, қоғамдағы әлеуметтік, этикалық, конфессиялық, мәдени ерекшеліктермен салыстыра біледі. Ясауи ілімінің түркі халықтарының ұлттық мәдениеті, діни түсінігіндегі маңыздылығын түсінеді, қоғамдық ынтымақ, бірлікке ұйытқы болатын «хикметтің» ұлт руханиятындағы орнын саралап, белсенді кәсіби, әлеуметтік қатынас орнату қабілеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Вокал класы
Студенттерде академиялық ән айтудың вокалдық дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Жеке орындау әдістерін, сондай-ақ ансамбльде ән айтуды меңгереді. Әр түрлі вокалдық жаттығуларды орындау арқылы білім алушылар әншілік дауысының жеке диапазонын кеңейтеді және нығайтады. Ән аппаратының физиологиялық ерекшеліктерін, әртүрлі жас кезеңдерінің әдістемесін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Пән студенттердің қаржылық қатынастарының маңызды салаларын бейнелейтін негізгі қаржылық-экономикалық түсініктерді дамыту арқылы қаржылық сауаттылық негіздерін қалыптастырады. Сондай-ақ қаржылық нарықтағы тұтынушының, инвестордың, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтандырушының, инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін тиімді орындауға және тұтынушыларды пирамидалар мен қаржылық алаяқтықтан сақтандыруға бағытталған білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерлік жүргізудің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік іс-әрекетті меңгеру барысында білімгер цифрлық технологияларды қолдана отырып мәліметтерді жинақтайды, бизнестің қыр сырын меңгере отырып, өз бетінше басқарушылық мәселелерді шешеді, алдында тұрған мақсаттарға қол жеткізу дағдыларын қалыптастыру арқылы көшбасшылық қабілетін көрсетеді. Білім алушы кәсіпті жүзеге асыру әдістерімен танысады, бизнесті ұйымдастыру мен басқару шешімдерін қабылдауға дағдыланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оркестр класы
Білім алушылардың халық аспаптар оркестрінде ойнау дағдыларын мен тәсілдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Оқу процесінде студенттер негізгі музыкалық аспап, дирижерлік, оркестрлеу және партитураларды оқу бойынша алған білімдерін оркестр әртістері және түрлі ансамбльдер ретінде жұмыс барысында қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көшбасшылық теориясы
Пән көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, әсер ету әдістерін тиімді қолдану арқылы адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқару әдістемесі мен практикасын қарастырады. Пән мамандарды іргелі даярлаудың алғышарты болып табылады және қызметтің белгілі бір принциптерін талап ететін өзінің күшті жақтары мен қоршаған ортаның мүмкіндіктерін ұтымды пайдалануға қабілетті, шығармашылық белсенді тұлғаның қалыптасуын қамтамасыз етуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хорды дирижерлау IІ
Негізгі әдістерді меңгерген, практикалық, орындаушылық және педагогикалық шеберлікті жетілдіру үшін қажетті педагогикалық және концерттік репертуарды дербес дайындауға қабілетті хор дирижерлығы саласында кәсіби дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Студент хор мәдениеті мен дирижерлік техниканың, хорды басқару өнерінің негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық аспап-IІІ (ф-но, баян, аккордеон, домбра, қобыз)
Оқу материалын, педагогикалық шеберлікті меңгерген, сабақ барысында және сабақтан тыс уақытта білім беру қызметін ұйымдастыруға және жүзеге асыруға қабілетті, техникалық жарақтандырылған және эстетикалық жағынан дамыған музыкалық - сауатты, репертуар мен негізгі аспапты меңгерген мұғалімді даярлау мақсатында зерделенеді. Бұл курсты игеру кезінде болашақ музыка мұғалімдері аспапта ойнаудың кәсіби дағдыларын игереді, практикалық, орындаушылық және педагогикалық шеберліктерін жетілдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті және академиялық адалдықты тарихи, сондай-ақ қазіргі заманғы мәтіндерде қалыптастырады, сыбайлас жемқорлықтың туындауының әмбебап мәнін, табиғатын, орнықтылығының себебін ашады. Білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері бойынша материалдарды цифрлық технологиялар көмегімен жинау, талдау және ситуациялық міндеттерді өз бетінше немесе командада шешу арқылы сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметті дербес ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хор класы I
Студенттерде академиялық хорда вокалдық-хор мен ән айту дағдыларын тәрбиелеу, музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту, хор репертуарын оқу және орындау процесінде әлеуметтік, мәдени және жеке айырмашылықтарды толерантты қабылдау мақсатында зерттеледі. Білім алушылар хор ұжымында, ән айту тәсілдерінде, өздерінің a cappella партиясын үйренуде бастапқы оқыту тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аспаптық ансамбль
Ансамбльде синхрондалған ойын дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі, басқа аспаптарды тыңдай отырып, өз ойының тыңдау қабілетін оятады, тыңдаушыға музыкалық шығарманың идеялық мазмұнын жеткізу дағдыларын арттырады. Негізгі әуендік сызықты дамытуда тембрлердің ұтымды таралуын қолдана отырып, ансамбльдік ойлау заңдылықтарын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән экологиялық танымды қалыптастырады, қоршаған ортаның жай-күйін және қауіпті факторлардың адамға әсер ету дәрежесін бағалау және табиғатты ұтымды пайдалану аспектілерін қолдануды үйретеді. Курс барысында білімгер экологиялық проблемалар бойынша мәліметтерді цифрлық технологияларды қолдана отырып жинауға, оларды сыни көзқараспен талдауға, өз бетінше шешімдер қабылдауға машықтанып, экологиялық қағидаттарды сақтай отырып, командада жұмыс істеу қабілеттілігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түркі халықтарының музыкасы
Түркі халықтарының музыкалық шығармаларын орындау дағдыларын игеру, олардың ұлттық ерекшеліктерін, түркі музыкалық өнерінің бағыттарын зерттеу мақсатында зерттеледі. "Түркі әлемінің ән өнері" пәні бойынша алған білім саласындағы студенттің орындаушылық саласының маңызды бөлігі болып табылады, түркі әлемінің музыкалық мәдениеті саласындағы үздік жұмыстарды талдайды, классикалық түркі әдебиетінің музыкалық терминдерін зерттейді және қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хор класы ІI
"Хор сыныбы II" пәні вокалды-хор, ән айту дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Практикалық сабақтарда студенттер хор өнерінің дамуы, музыкалық - хор музыкасы саласындағы көрнекті дирижерлер мен композиторлар туралы білім алады. Студенттер болашақ музыка мұғалімі ретінде болашақ кәсіби қалыптасуы үшін қажетті хор ұжымының жетекшісі болу үшін практикалық білім мен дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хорды әрлеу
Дирижерлік-хор пәндерінің музыкалық циклінің маңызды пәндерінің бірі ретінде зерттеледі, болашақ музыка мұғалімін кәсіби даярлауда қажет. Білім алушылар осы курсты оқу барысында халық және авторлық әндерді әртүрлі хор композицияларына көшіру бойынша білімдері мен практикалық дағдыларын меңгереді, музыка мұғалімінің кәсіби қызметінде жүйелі музыкалық-тарихи және музыкалық-теориялық білімдерін пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Хорды дирижерлау IІІ
Дирижерлік техниканың дағдылары мен тәсілдерін, хорды басқару өнерін, вокалдық-хор жанрының шығармаларын талдау әдістерін, мектеп репертуарын таңдау, вокалдық-хор партитурасы бойынша репетициялық жұмыс технологиясын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Хор ұжымдарымен практикалық жұмысты өз бетінше жүзеге асыра отырып, практикалық және кәсіби қызметте дирижерлеу техникасы бойынша алынған білім, білік және дағдылар көлемін пайдалануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық аспап- IV (ф-но, баян, аккордеон, домбра, қобыз)
Музыкалық аспапта ойнау дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру мақсатында зерттеледі. Студенттер өздерінің арнайы орындаушылық дағдыларын және таңдау құралдарында ойын ойнау тәсілдерін жетілдіреді. Олар сүйемелдеу негіздерінің дағдыларын, шығармашылық жұмыс тәжірибесін алады. Қазақ және әлемдік музыка мәдениетінің жоғары жетістіктерімен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түркі мемлекеттер тарихы
Пән студенттердің дүниежүзілік тарихи үдерісте түркі халықтары мен мемлекеттерінің орны мен рөлі туралы біртұтас түсініктерін қалыптастыруға, студенттердің тарихи ақпаратты іздеу, жүйелеу және жан-жақты талдау дағдыларын меңгеруге, өткен мен бүгінгі күннің тарихи процестерінің мән-жайын түсінуге, ақиқатқа бағдарланған өзіндік ұстанымдарын қалыптастыруға, азаматтық, отаншылдық, ұлттық бірегейлік, ұлтаралық және дінаралық толеранттылық көзқараста тәрбиелеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Хор жүргізу
Білім алушыларда дирижерлік кешенді қалыптастыру, балалар өнер және музыкалық мектептерде, қосымша білім беру және жалпы білім беру мекемелерінде хор ұжымының дирижері және хор пәндерінің оқытушысы ретінде одан әрі практикалық қызмет үшін қажетті көлемде білім мен дағдыларды көрсете алатын білікті мамандарды тәрбиелеу мақсатында зерделенеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел музыкасының тарихы
Адамзаттың рухани мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде музыкалық өнердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын түсіну, ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейін шетелдік музыкадағы музыкалық және көркемдік құбылыстардың өзгеруіндегі маңызды тенденцияларды анықтау мақсатында зерттеледі. Білім алушылардың өзіндік жұмысының барлық түрлері музыкалық педагогика саласында табысты іске асырылатын жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ата-түрік принциптері
Пән білім алушыларда Түркияның тарихи дамуы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырады, тарихи ақпарат жинау, талдау және жалпылау дағдыларын дамытады, Ататүрік принциптерін ғылыми бағалауды қалыптастырады. Курсты оқу барысында білім алушы дүниежүзілік-тарихи процесс контекстінде Түркия тарихының негізгі заңдылықтары, кезеңдері мен мазмұны туралы білімдер алады, студенттердің шығармашылық қабілетін, пайымдау еркіндігін, Ататүріктің рухани, тарихи-мәдени мұрасын зерттеу, сақтау, қолдану және арттыруға деген қызығушылығын оятады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Академиялық жазбаға кіріспе
Пән әртүрлі санаттағы академиялық жұмыстарды (essay, report, etc) оңтайлы жазу үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады. Пән білімгерлерге жазбаша сөйлеудің жанрлық, грамматикалық, стилистикалық және пунктуациялық ерекшеліктерін түсіндіріп, академиялық жазба жұмыстарды қатесіз жазу әдістерін үйретеді. Академиялық жазбалар әзірлеуде әлемдік дерек базаларын және ғылыми журналдардың онлайн жүйелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ музыкасының тарихы
Пән қазақ музыкасының қалыптасуы мен дамуы туралы белгілі бір түсінігі бар мамандарды даярлау мақсатында оқытылады. Қазақ музыкалық мәдениетінің ерте кезеңдерден қазіргі заманға дейінгі тарихи даму процесі. Қазақ дәстүрлі фольклорының музыкалық дәстүрлерінің, әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлерінің жұмыс істеуінің тарихи-мәдени жағдайларын зерделеу, фольклорлық және ауызша-кәсіби шығармалардың жанрлық жіктелуі, жекелеген композиторлық стильдер мен бағыттарды зерделеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік нота программасы (Финал, сибелиус)
Студенттердің күнделікті жұмыста қолданылатын компьютерлік нотографиялық бағдарламаларды игеру дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Ноталар жиынтығы үшін арнайы жасалған бағдарламалық жасақтаманың барлық түрлерінен "Finale" және "Sibelius"редакторлары кең таралған. Студенттер компьютерде ноталар жиынтығын игерудің үлкен және бұрын-соңды болмаған перспективаларын ашып, осы редакторларды мұқият меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Полифония
Студенттерде полифониялық музыканың теориялық негіздерін қалыптастыру, полифониялық формаларды құрастыру және талдау дағдыларын дамыту мақсатында зерттеледі. Білім алушылар полифонияның ережелері мен заңдылықтары, канондар, қарапайым және күрделі контрапункттер негізінде үш дауысты фуга экспозициясын құрастыру бойынша практикалық жұмыстарды орындайды. Олар кішігірім полифониялық шығармаларды, сондай-ақ полифония элементтері бар әндерді зерттийді, әртүрлі стильдер мен дәуірлердегі полифониялық шығармаларды талдай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық аспап-V (ф-но, баян, аккордеон, домбра, қобыз)
Жеке аспаптық бағдарламаны кәсіби, техникалық және стилистикалық дәл орындау дағдыларын қалыптастырады және . техникалық әдістерді жетілдіреді. Көркем талғамды тәрбиелийді. Музыкалық шығарманың көркемдік идеясын, мазмұнын, нысанын, стилін анықтай білу және оларды өз орындауында шығармашылықпен жүзеге асырудың біледі. Орындаушылық міндеттерді шешудің тиімді жолдарын табады. Музыкалық аспапта (ф-но, баян, аккордеон, домбра, қобыз) ойнау музыкалық сауаттылығын, ансамбльдік ойнаудың дағдыларын, сүйемелдеу және қажетті тәжірибесін жинақтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хор класы ІІІ
Музыкалық шығарманы көркемдік-техникалық және стилистикалық игеру, шығармашылық музыкалық ұжымды өз бетінше басқару дағдыларын қалыптастыру арқылы ұжымдық музыкалау, орындаушылық техника дағдыларын жетілдіру мақсатында зерттеледі. Хордың вокалды хор техникасының элементтерін игере отырып, студенттер а капелланың хор шығармаларындағы музыкалық формаларды талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хорды дирижерлау IV
Практикалық, орындаушылық және педагогикалық шеберлікті жетілдіру үшін қажетті педагогикалық және концерттік репертуарды дербес дайындауға қабілетті, дирижерлаудың негізгі тәсілдерін меңгерген хор дирижерлығы саласында болашақ музыка мұғалімін даярлау мақсатында зерделенеді. Студент хор мәдениеті мен дирижерлік техниканың, хорды басқару өнерінің негіздерін меңгереді, вокалдық-хор жанрының шығармаларын талдау әдістерін үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық білім беру әдіснамасы
Білім алушыларда объективті және субъективті әдіснаманың жүйелілігі, тұтастығы, өзара байланысы, кәсіби бағыты, қазіргі музыкалық білім беру әдіснамасының маңызды сипаттамалары, әдіснамалық талдау деңгейлері сияқты әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Студенттер сапасын арттыруды қамтамасыз ете отырып, оқу-әдістемелік, дидактикалық материалдар әзірлейді. Музыкалық-педагогикалық әдіснаманың ерекшеліктерін анықтайтын заманауи әдістерді қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық психология
Арнайы музыкалық-психологиялық білімді қалыптастыру, музыка табиғатының ерекшеліктерін анықтау, музыкалық тәжірибені түсіну мақсатында зерттеледі, музыкалық қызметті психоэмоционалды жағдайдың ерекшелігі арқылы дамытады, музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды, белгілі бір сабақ жоспарына сәйкес тәртіптің жоғары деңгейін сақтап отырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагог-музыканттың зерттеу қызметінің негіздеріне кіріспе
"Педагог музыканттың зерттеу қызметінің негіздеріне кіріспе" пәнін игеру үшін білім алушылар "Педагогика", "Психология", "Хор жүргізу", "Музыкалық білім беру әдістемесі", "Оқу практикасы", "Педагогикалық практика" пәндерін оқу барысында қалыптасқан білімді, іскерлікті, қызмет тәсілдері мен көзқарастарды пайдаланады. Пәнді игеру нәтижесінде түлек келесі құзыреттерге ие болады: білім беру саласындағы зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін жүйелі теориялық және практикалық білімді қолдануға дайын, білім алушылардың оқу-зерттеу қызметіне жетекшілік ету қабілеті, заманауи білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес музыкалық білім беру саласында оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға дайындығы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық шығармаларды талдау
Музыкалық шығарманың құрылымын, олардың тарихи дамуын түсіну дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Музыкалық форманы қабылдаудың құрылымы мен принциптерін білу кәсіби педагогикалық, ағартушылық, зерттеу және музыкалық қызмет үшін негіз болып табылады. Пәнді оқу барысында алынған білім мен дағдылар ғылыми-зерттеу және әдістемелік жұмыстың, педагогикалық практиканың әртүрлі формалары үшін қажетті кезең болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагог -музыканттың зерттеу технологиялары
Пән "Музыкалық білім беру теориясы", "Музыкалық білім беру әдістемесі" пәндері шеңберінде музыкалық білім беру педагогикасының өзекті мәселелерін, сондай-ақ ғалымдардың, көрнекті педагог-музыканттардың ғылыми еңбектерін зерделеуге баса назар аударады. Бұл пәнді оқу студенттерге болашақ мұғалім-музыканттың кәсіби қызметінің бір түрі ретінде зерттеу қызметі мәселесінің мәнін түсінуге жақындауға мүмкіндік береді, мұғалім-музыканттың зерттеу қызметінің негіздерін осы қызметтің әртүрлі түрлерін, эмпирикалық және теориялық әдістерді қолдану технологияларын тануды және игеруді, процесті игеруді қамтитын Сығылған түрде ұсынылған модельдің көмегімен тікелей зерттеу жүзеге асырылады бітіруші біліктілік (бакалавр) жұмысын дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Синтезаторда ойнау технологиясы
Синтезаторда ойнаудың техникалық және көркемдік-орындаушылық дағдыларын меңгерген болашақ музыка мұғалімдерін даярлау мақсатында зерттеледі. Пәннің міндеттері: синтезатормен жұмыс істеу тәсілдерін игеру, арнайы музыкалық тапсырмаларды орындау барысында синтезаторды іс жүзінде игеру. Білім алушылар синтезатордағы кәсіби жұмыс негіздерін меңгереді (сүйемелдеуді жазу, бірнеше текстуралы қабаттардан композициялар жасау).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметінде ғылыми зерттеу әдістерін, академиялық жазба негізіндерін, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін қолданады.
- Оқушылардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады.
- Зерттелетін салада мәліметтерді жинақтау және сыни көзқараспен талдау нәтижесінде өз бетінше шешімдер қабылдау арқылы көшбасшылық қабілетті қалыптастырады.
- Музыкалық шығармашылықты, эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды.
- Критериалды бағалау жүйесін қолдана отырып, білім алушылардың жеке траекториясының прогресіне мониторинг жүргізеді.
- Интернационалдық ортада мемлекеттік және шетел тілдерінде кәсіби, академиялық, ғылыми және әлеуметтік қарым-қатынастар орнатады.
- Дирижерлік-хор дағдыларын, сондай-ақ дауыс қою, вокалдық-хор репертуарын таңдау, музыкалық аспаптарда ойнау тәсілдерін қалыптастыра отырып, хормен жұмыс істеу кезінде орындаушылық шеберлікті арттырады.
- Кәсіби қызметінде қоғамның рухани құндылықтарын және экономикалық, экологиялық, құқықтың, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қағидаттарын сақтайды.
- Сапасын жетілдіруді қамтамасыз ете артырып, оқу-әдістемелік, дидактикалық материалдарың әзірлейді.
- Оқыту және тәрбиелеу процестерінде оқушылардың әлеуметтік, жеке, инклюзивтік қажеттіліктерін ескеріп, басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті.
- Музыкалық-педагогикалық әдіснаманың ерекшеліктерін анықтайтын заманауи әдістерді қолданып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады.
- Белгілі бір сабақтың немесе іс-шараның (сабақтар сериясы немесе іс-шаралар кешені) жоспарына сәйкес тәртіптің жоғары деңгейін сақтай отырып, өз қызметін және білім алушылардың әрекетін ұйымдастырады.
- Білім беру ортасында музыкалық педагогика саласы бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізеді.