7M02302 Филология в Орталық Қазақстан академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы тіл білімі және орыс филология салаларындағы жоғары жалпы және кәсіби мәдениетті, қазіргі заман гуманитарлық білім беру талабына сай бәсекеге қабілетті мамандарды дайындауға, қоғамның, мемлекеттің және жеке тұлғаның қызығушылығына қанағаттандыруға бағытталған
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Орталық Қазақстан академиясы
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M060 Филология
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Курс жоғары мектептің мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениеті мен, педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру, болашақ мұғалімдерді жалпы мәселелермен таныстыру, жоғары мектеп педагогикасының әдістемелік және теориялық негіздері, оқытудың заманауи технологиялары, оқыту мен білім беруді жоспарлау және ұйымдастыру, университеттің оқу үдерісінде оқытушылар мен студенттердің коммуникациялық және қарым-қатынас технологияларымен таныстыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Курстың бағдарламасы жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметіне қолданылатын заманауи психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптерін ұсынады. Курс психикалық құбылыстар жүйесімен, қызметтің психологиялық ерекшеліктерімен, әлемнің кәсіби имиджін қалыптастырудағы психологиялық білімнің ролі, мінез-құлықтың психологиялық өзгермелілер және қазіргі заманғы жағдайларда адамның саналы белсенділігі туралы ғылыми негізделген идеяларды қалыптастыруға арналған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Арнайы талдау тақырыбы ретінде ғылым феноменінің мәселелерімен танысу; ғылым дамуының заңдары, ғылыми гипотезалар мен теориялар, сондай-ақ арнайы білім ерекшеліктер туралы идеяларды қалыптастыру. Ғылым және ғылыми шығармашылық үдерісі оның әдіснамалық, логикалық, аксиологиялық, этикалық және әлеуметтік сипаттамаларында тұтас құбылыс ретінде ұсынылады. Курс магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналитикалық дағдылар мен ғылыми дағдыларды дамытады, теориялық және практикалық білім береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми мәтіндерді академиялық жазу және жанрлық талдау
Курстың мақсаты - кәсіби ғылыми қарым-қатынас саласында студенттердің тілдік құзыреттілігін дамыту, магистрлік диссертация жазуды қоса алғанда, түрлі жанрдағы оқу мәтіндерін жасау үшін магистранттардың мәтіндік құзыреттілігін жетілдіру; зерттеудің дайындық және жүргізілуінің теориялық негіздерімен танысу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Осы білім беру бағдарламасында курсты оқу болашақ шеберлердің кәсіптік қызметінде белсенді біліктіліктер мен дағдыларды одан әрі дамытуға негізделген шет тілдерін оқытудың халықаралық стандарттарының шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдетуге ықпал етеді. Пәннің мақсаттары: кәсіби қарым-қатынасқа, презентацияларға, хабарлар мен баяндамалармен сөйлесуге, кәсіби байланыстарды жүзеге асыруға қажетті ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру; кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті жазбаша дағдыларды жетілдіру (презентация, іскерлік хат, ғылыми мақала және т.б.).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әдебиеттанудың қазіргі зерттеу әдістері
Курстың мақсаты - көркем мәтінді зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Осыған байланысты, дәрістер мен практикалық сабақтарда нақты ғылыми талдауды дайындау мен негіздемесіне көп көңіл бөлінеді. Курстың негізгі бөлімдерінің ішінде: Әдебиетті зерттеудің өмірбаяндық және мәдени-тарихи әдістері; Әдебиетті зерттеудің салыстырмалы тарихи әдісі; Психологиялық тәсіл; Әдебиетті зерттеудің әлеуметтанулық және формалды әдістері; Әдебиетті зерттеудің құрылымдық әдісі; Әдеби шығармаларды жалпы жүйелік түсіну т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас теориясының мәселелері
Курстың негізгі мақсаты - мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы саласындағы зерттеулердің қазіргі жағдайы мен қазіргі жағдайы туралы жүйелі ойларға көңіл бөлу. Курстың мақсаты - студенттердің басқа мәдениеттер өкілдерімен табысты диалогқа мүмкіндік беретін білім мен дағдылар жүйесі ретінде мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық мақсаттағы шет тілі
Бакалавриатта алған шет тілін меңгеру деңгейіне негізделген шет тілін арнайы мақсаттарда игеру магистрі жалғасуда. Одан әрі кәсіби мамандығы бойынша ауызша және жазбаша шет тіліндегі коммуникация бойынша одан әрі пайдалану үшін. Курстың мазмұны арнайы кәсіби қарым-қатынас саласы мен сөйлеу тақырыбы шеңберінде кәсіби маңызды дағдыларды қалыптастыруды қамтиды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиеттанудың өзекті мәселелері
Пәнді оқудың мақсаты: қазіргі заманғы әдебиеттанудағы ғылыми теориялар мен ұғымдарды жан-жақты зерделеу және қазіргі заманғы ғылымдағы олардың орындарын анықтау, қазіргі әдебиеттанудың құрылымын зерттеу, қазіргі әдебиеттануда әртүрлі ғылыми мектептер өкілдерінің әдеби мәтін және мәдени құбылыстарды зерттеу әдіснамалық тәсілдерінің әртүрлілігін зерттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары білім лингводидактикасы
Курстың мақсаттары студенттерді лингводидактикамен ғылыми пән ретінде, оны қалыптастыру тарихы, негізгі мәселелер және негізгі түсініктермен таныстыру; лингводидактика ережелеріне сәйкес тілдік білім берудің заманауи әдістерін қарастыру; зерттеудің жаңа әдістерін өз бетімен меңгеру қабілетін қалыптастыру, магистранттардың кәсіби қызметінің ғылыми бағытын өзгертуге үйрету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
Пәнін оқу мақсаттары: болашақ филолог-оқытушыны кәсіптік қызметке дайындау, теориялық, әдебиет тарихындағы талдамалық-түсіндірме және сонымен қатар шығармашылық жұмысын қалыптастыру; болашақ әдебиет мұғалімдерін тәжірибе жүзінде оқыту тұрғысынан әдебиеттанудың теориялық негіздерінде білім мен дағдыларды қалыптастыру; педагогикалық жұмыс барысында әртүрлі мәтіндерді дайындау мен талдаудың теориялық және практикалық аспектілерінде өнер туындысын құру принциптерін қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи орыс тілінің белсенді үрдістері
Курс соңғы жылдардағы орыс тілінде орын алған өзгерістер мен функционалды және коммуникативті сипатын түсіндіру үшін келесі міндеттерді шешуге бағытталған: қоғамның әлеуметтік құрылымындағы өзгерістермен анықталған тілдегі демократиялық үрдістердің мәнін анықтау; мәдени және тарихи өзгерістердің негізгі тармақтарын және олардың стратификация құрылымындағы өзгерістерге әсерін - фонетикалық, орфоэпикалық, сөздік, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік деңгейлерді анықтау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы Батыс пен Шығыс әдебиеттерінің заманауи бағыттары
Пәннің мақсаттары: әдеби процесті табиғи дамып келе жатқан мәдени құбылыс ретінде ұсыну; Жаңа дәуірдің әдеби бағыттарындағы әлемнің, адам мен өнердің көркемдік концепциясы туралы түсінік беру; Батыс және Шығыс әдебиетіндегі әдеби процесті салыстыру. Курс келесі тарауларды қамтиды: «ғасыр тоғысындағы» Еуропа және Орыс әдебиетіндегі әдеби процесс (транзиттілік «ғасыр тоғысындағы» мәдениетінің басты сипаты ретінде, әдебиеттің негізгі бағыттары); ХХ ғасырдың аяғы - 21 ғасырдың басындағы әдеби процесс; Еуропа және орыс әдебиетіндегі модернизм, реализм, постмодернизм; ХХ ғасырдағы әлемдік әдеби контексте орыс әдебиеті т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Типологиялық және салыстырмалы-салғастырмалы тіл білімінің мәселелері
Курстың негізгі мақсаты: салыстырмалы-типологиялық лингвистика туралы идеяларды қалыптастыру, оның жалпы тілдік ғылымдар жүйедегі орны туралы. Курсты оқып-үйрену: типологиядағы негізгі жалпы терминологиямен танысуына, типология мәселелерін талдау және талқылау кезінде оны қолдану қабілетін қалыптастыруына магистранттардың тілдік типология бойынша монографиялармен және ғылыми басылымдармен өз бетімен жұмыс істеу қабілетін дамытуына бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Когнитивті лингвистика
Пәннің мақсаты - магистранттарға лингвистикалық білімдермен терең білім беру және тілдік процесстерді нақты түсіндіру. Пәннің міндеттері: магистранттарға лингвистикалық үрдістерді дамытудың қазіргі жағдайы мен келешегі туралы білім беру, сондай-ақ танымдық лингвистикамен жаңа танымдық ғылымдардың бірі және белгілі бір жүйе ақпаратында берілген ретінде таныстыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік лингвистика
Мақсаты студенттерге әлеуметтік лингвистиканың пәні, объектісі мен мәртебесі туралы, тіл мен тіл қызметінің әлеуметтік аспектілері туралы, тілдің қоғамдағы қызмет ету ерекшеліктері туралы, әлеуметтік лингвистиканың басқа филологиялық және филологиялық емес байланыстары туралы білім беру. пәндер, тілдің әлеуметтік сорттары туралы, әлеуметтік және тілдік процестердің байланысы туралы, әлеуметтік лингвистиканың негізгі ұғымдары, әлеуметтік лингвистикалық зерттеулердің бағыттары мен әдістері туралы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс лингвистикасының өзекті мәселелері
Пәннің мақсаттары - магистранттарды гуманитарлық білімдердің маңызды бөлігі ретінде заманауи лингвистика саласындағы негізгі түсініктермен, теориялық негіздермен және бағыттармен таныстыру; XX -шы ғасырдың соңы - ХХІ ғасырдың басындағы жаңа тарихи жағдайлардағы жалпы орыс тілінің жалпы түйінді проблемаларымен таныстыру; жаңа лингвистикалық тұжырымдамалар мен бағыттардың мәнін ашып, жалпы және орыс лингвистика тарихында және қазіргі кезеңде өз орындарын анықтау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиеттануының жаңа бағыттары
Пәнді оқытудың мақсаты - ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басындағы орыс филологиясының қалыптасуы мен дамуы және гуманитарлық ғылымдарда ұсынылған көзқарастардың кең шеңберіндегі әдебиеттану әдіснамасының қалыптасуы туралы түсінік қалыптастыру. Курстың негізгі бөлімдерінің ішінде: ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басындағы орыс әдебиеті. Дәуірдің негізгі дүниетанымы мен стилі. Орыс философиялық ойы. Ғасыр әдебиеті кезегіндегі өзіндік сана ерекшеліктері: әдебиеттану және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық зерттеулердің әдістері
Бұл курстың мақсаты - студенттерге методологиялық қағидалар мен ғылымның ғылыми-зерттеу тәжірибесіне тұтас көзқараспен қарауға көмектесу. Пән қазіргі заманғы тілдің парадигмасын, тілдік зерттеудің негізгі әдістерін және лингвистикалық білімнің әдіснамалық мәселелерін ұсынады. Қолданбалы зерттеу әдістері қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Негізгі әдеби әдістерді біледі және осы негізде филологиялық білімді оқыту мен насихаттауды қамтамасыз ету үшін әдеби материалды мазмұн мен форманың бірлігінде талдайды; көркем мәтіндерге ғылыми түсінік береді, олардың мағынасы мен оларды туындатқан дәуірмен байланысын ашады; әдебиеттану ғылымының қалыптасуының негізгі кезеңдерін, оның қазіргі жағдайын түсіндіреді. Сонымен бірге негізгі әдеби ағымдардың және жеке орыс және шетелдік жазушылардың эстетикалық бағдарламасын, әдеби шығармалардың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін түсіндіре алады
- Әдебиеттану ғылымының қазіргі жағдайын, орыс лингвистикасы және әдебиеттану саласындағы ғалымдардың негізгі теориялық тұжырымдамаларын, сондай-ақ орыс әдеби тіліндегі маңызды және белсенді дамып келе жатқан инфрақұрылымдық және функционалды-стилистикалық процестердің мәнін түсіндіре алады
- Әлеуметтік-экономикалық және білім беру әлеуетін үздіксіз жетілдіру және дамытуға байланысты жағдайларда құзыретті болады. Мәдениетаралық интеграция тұрғысынан түрлі мәдениеттердің, діни конфессиялардың және әлеуметтік топтардың өкілдерімен дұрыс, толеранттылықпен және жемісті қарым-қатынас жасайды
- Алғашқы дереккөздермен аналитикалық жұмыс, кең таралған отандық әдіскерлердің классикалық жұмыстары арқылы таралған, икемділік пен ойлаудың ашықтығы сияқты жеке қасиеттерін көрсете алады; тиісті тұжырымдамалар мен бағыттардың мәнін басшылыққа алуға және білім мен әдіснаманың негіздерін қолдануға, дүниелік дәлелдемелерге негізделе отырып, кәсіби біліктіліктерін шешу үшін өз білімін және әдіснамасын қолдану
- Шет тілін мәдениетаралық деңгейде және белгілі бір мамандық бойынша кәсіптік бағдарланған ауызша және жазбаша шет тілінде сөйлесу құралы ретінде пайдаланады
- Қолда бар деректерге сүйене отырып, білім, қарым-қатынас және басқару үдерістерінде тіл мен әдебиеттерді қолдануға байланысты қолданбалы проблемаларды анықтайды және шешеді, атап айтқанда, олардың тарихи және теориялық аспектілерінде әртүрлі мәтіндерді талдайды, іс жүзіндегі іс-әрекет барысында әртүрлі деңгейдегі тіл бірліктерін негіздейді, тікелей түрде (кәсіби қызметтің шеңберінде ғылыми талдау үшін) және жанама түрде (студенттердің шығармашылық тапсырмаларын бағалау және т.б.)
- Тілдің кең және жаһандық лингвофилософиялық және нейролингвистикалық мәселелері, оның қоғамдағы қызмет ерекшелігі, ғылыми қарым-қатынас саласында орыс тілінің стилистикалық нормалары туралы түсінік бар; ғылыми қарым-қатынаста ғылыми этикеттің және сөйлеу мінез-құлқының ұлттық-мәдени ерекшеліктерінің нормалары; әртүрлі жанрлардағы академиялық және ғылыми мәтіндерді құру жолымен мәтіндік құзыреттілікті көрсетеді, практикалық тәжірибеде ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру туралы білімдерін қолданады
- Заманауи педагогикалық білімдердің тұжырымдамалық және проблемалық салаларын, сондай-ақ қазіргі заманғы жағдайларда әлемнің кәсіптік имиджін дамытудағы психологиялық әрекеттердің және психологиялық білімдердің рөлін түсінуге қабілетті; қазіргі заманғы тіл білімінің жалпы мәселелерін түсіндіреді, ЖОО тіл үйретудің дидактикалық және лингвистикалық-әдістемелік принциптерін талдайды, лингвистикалық пәндерді оқыту практикасында педагогикалық модельдеуді жүзеге асырады
- Қазіргі заманғы тіл білімінің мәселелері бойынша ғылыми көзқарастардың әртүрлілігін талдайды және сыни түрде бағалайды, тілді сипаттағанда әртүрлі тәсілдерді біледі, белгіленген тапсырмаларды шешуде лингвистикалық тұрғыдан тиімді әдістерді таңдап, олардың таңдауын негіздей отырып, әртүрлі мектептердің бір-біріне көзқарастарының қандай екенін біледі