Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01501 Математика педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – магистранттардың кәсіби саласындағы шет тілдік коммуникативті құзыреттіліктерін халықаралық шет тілінде білім беру стандарттарына сәйкес дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттіліктерге ие болады: лингвистикалық білім мен біліктерін кеңейтеді, кәсіби және ғылыми қызметінде жүзере асыру мақсатында іскерлік ағылшын тілінің негізгі лексикасы мен академиялық хатты меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жоғары кәсіби педагогиканың құзыреттіліктерін, жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық, әдіснамалық, практикалық негіздерін меңгерген маман даярлау. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі және қосымша категорияларын, жоғары мектеп дидактикасы, жоғары мектептегі менеджмент, жоғары мектеп педагогикасының заманауи мәселелері, жоғары мектептегі жалпы педагогикалық жүйені меңгеріп, өздерінің кәсіби іс-әрекетінде қолдана алады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық аспекттілерін меңгереді. Кәсіби іс-әрекетке шығармашылық тұрғыдан даяр болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы іс-әрекетті, тұлғалардың қарым-қатынасын басқарудың жалпы психологиялық аспектілерін қалыптастыру. Басқару психологиясының тарихы, басшы қызметінің психологиялық механизмдері, кәсіби білім берудің психологиялық мазмұны, басқару субъектілері мен объектілері меңгеріледі. Пәнді меңгерудің нәтижесінде магистранттар жоғары мектептегі басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық қырын және кәсіби іс-әрекетте тұлғалық психологиялық қарым-қатынасты басқарудың негізін меңгереді. Білім алушылар түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіруге; басқару әдістерін қолдануға; проблемалық жағдайларды талдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анализдің іргелі мәселелері'
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: талдаудың іргелі мәселелерін шешудің негізгі әдістерін меңгеру. Оқылатын болады: Жиындар мен тізбектер. Талдаудағы шекке өту принципі. Функция шегі. Функциялардың туынды және анықталған интегралының анықтамаларында шекке өту. Функция дифференциалы және оның қолданылуы. Риман интегралының қолданылуы. Сандық және функционалды қатар. Конвергенция. Бірнеше айнымалы функцияның шегі, үздіксіздігі және дифференциалдығы. Көптік, қисық сызықты және беттік интегралдар. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар талдаудың кейбір заманауи мәселелерін шеше алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нақты анализдің қосымша тараулары'
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: қазіргі заманғы теория мен талдау әдістерін оқуға қажетті талдау және функция теориясының қосымша тарауларын игеру. Оқылатын болады: Жиындарға амалдар. Қуаттарды орнату. Метрикалық кеңістіктердегі үздіксіз функциялар. Жүйелерді орнату. Жиындар жүйесі бойынша өлшемдер. шараның жалғасы. Өлшенетін функциялар. Өлшем бойынша конвергенция және барлық жерде дерлік. Лебег интегралы. Лебег және Риман интегралдарын салыстыру. Фубини теоремасы. Spaces Lp және Лебег интегралының кейбір басқа қолданбалары. Шектеулі вариация функциялары. Абсолютті үздіксіз функциялар. Риман-Штиельс интегралы. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар функция теориясының кейбір заманауи мәселелерін шеше алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Логиканың іргелі мәселелері'
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: математикалық логиканың іргелі есептерін шешудің негізгі әдістерін әзірлеу. Оқылатын болады: Формальды логика заңдары. Есептер алгебрасы. Мәлімдемелердің есебі. Логикалық функциялар. Предикат логикасы. Предикат алгебра формулалары. Алгоритмнің интуитивтік түсінігі және оны формализациялау. Есептелуі және шешілетіндігі. Есептеулердің күрделілігі. Графикалық теория. Кодтау және декодтау. Криптографияның элементтері. Қазіргі криптографиялық жүйелер және олардың қолданылуы. Криптография мәселелері. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар математикалық логиканың кейбір заманауи есептерін шығара алатын болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық анализдің таңдаулы бөлімдері'
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: қазіргі заманғы теория мен талдау әдістерін оқуға қажетті талдаудың қосымша тарауларын әзірлеу. Оқытылатын болады: Фурье қатары. Сандар қатарымен амалдар. Үздіксіз функциялар кеңістігі. Тригонометриялық көпмүшеліктердің ең жақсы жуықтаулары. Дөңес функциялар. Лебег интегралдық критерийі. Фурье түрлендіруі. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар талдаудың кейбір заманауи мәселелерін шеше алатын болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орта мектептегі ықтималдықтар теориясы'
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: мектеп бағдарламасының ықтималдық теориясының есептерін шешу дағдыларын дамыту. Оқылатын болады: Мектептегі математика пәнінің бағдарламасына енгізілген ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары. Ықтималдықтар теориясының аксиоматикасы. Кездейсоқ оқиғалар және күрделі оқиғалардың ықтималдығын анықтаудың негізгі әдістері мен әдістері. Негізгі ықтималдық теоремалары. Кездейсоқ шамаларды сипаттау және анықтау әдістері. Кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамалары. Тесттерді қайталау. Дискретті кездейсоқ шамалар. Ықтималдық теориясына байланысты мектеп математикасының қолданбалы есептері. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар мектеп математикасының оқу бағдарламасына енгізілген ықтималдықтар теориясының есептерін шығара алатын болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дифференциалдық операторлардың спектральді теориясы'
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: талдаудың қазіргі мәселелерін оқуда қолданылатын дифференциалдық теңдеулердің спектрлік теориясының әдістерін меңгеру. Оқытылатын болады: Негізгі функционалдық кеңістіктер. Спектр және еріткіш. Нүктелік (дискретті) спектр. үздіксіз спектр. Оператордың түбір векторы. ықшам оператор. Резолюцияның болуы. Әртүрлі салмақ нормаларындағы мәжбүрлеу бағалары. Түбірлік векторлардың ядролық және толықтығы туралы. s-сандарының екі жақты бағалары (Шмидт бойынша меншікті мәндер) және оператордың резолюциясының меншікті мәндері. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар дифференциалдық операторлар саласындағы ғылыми-зерттеу қызметінде дифференциалдық теңдеулердің спектрлік теориясының әдістерін қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стандарт емес есептерді шешу практикумы'
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: математиканың әртүрлі бөлімдерінің стандартты емес есептерін шығару дағдыларын дамыту. Оқылатын болады: Математикалық есептер және олардың түрлері. Стандартты және стандартты емес есептерді шешу әдістері. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай сараланған тапсырмалар мен тапсырмалар. Күрделілігі жоғары тапсырмалар. Параметрлері бар тапсырмалар. Алгебра және анализдің стандартты емес есептері. Геометрияның стандартты емес есептері. Есептер мен жаттығуларды шешудің стандартты емес әдістері мен әдістері. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар математиканың стандартты емес есептерін шығару әдістерін біледі және шығара алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Элементар математиканың қосымша тараулары (алгебра)'
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: бастауыш математиканың «алгебра» бөлімінің қосымша тарауларын дамыту және күрделі есептерді шығару дағдыларын дамыту. Оқытылатын болады: Модульдегі теңдеулер мен теңсіздіктер. Құрамында параметрі бар теңдеулер мен теңсіздіктер. Сызықты емес теңдеулер және теңсіздіктер. Күрделі сандар. Комплекс сандарды планиметрия есептерін шешуге қолдану. Көпмүшелер және олардың нөлдері. Симметриялық көпмүшеліктер. Көпмүшелердің симметриясын есептер шығаруда қолдану. Алгебрадан жарыс және олимпиада есептері. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар мектеп математикасының оқу бағдарламасының «алгебра» бөлімі бойынша конкурстық және олимпиадалық есептерді шығара алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Элементар математиканың қосымша тараулары (геометрия)'
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: бастауыш математиканың «геометрия» бөлімінің қосымша тарауларын дамыту және күрделі есептерді шығару дағдыларын дамыту. Оқытылатын болады: Үшбұрыш және шеңбер. Ішіне сызылған және сызылған жазық фигуралар. Жазық фигуралар және олардың элементтерінің қасиеттері. Ішіне сызылған және сызылған кеңістік денелері. Кеңістіктік денелер және олардың элементтерінің қасиеттері. Геометриядан конкурстық және олимпиадалық есептер. Планиметрия мен стереометрия есептерін шешуде векторлар мен координаттар әдісін қолдану. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар мектеп математикасының оқу бағдарламасының «геометрия» бөлімі бойынша конкурстық және олимпиадалық есептерді шығара алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгебраның іргелі мәселелері'
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: алгебраның іргелі есептерін шешудің негізгі әдістерін әзірлеу. Оқылатын болады: Алгебраның әдістемелік мәселелері. Сызықтық кеңістік аксиомалары. Негіз, өлшем.Матрицалар және анықтауыштар теориясы. Алгебралық және трансценденттік сандар. Күрделі сандар. Шаршы пішіндер. Сандарды квадраттық формалар арқылы көрсету. Бөлінгіштік теориясы. Салыстыру теориясы. Тізбектелген ақырлы және шексіз бөлшектер. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар алгебраның кейбір заманауи есептерін шығара алатын болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геометрияның іргелі мәселелері'
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: аналитикалық геометрияның іргелі есептерін шешудің негізгі әдістерін меңгеру. Оқытылатын болады: Евклидтік кеңістіктер. Ортогоналдылық, ортонормальдық векторлық жиындар, олардың сызықтық тәуелсіздігі. Грам-Шмидт ортогонализациясы, ортонормалық негіздердің болуы. Евклидтік кеңістіктердің изоморфизмі. Бір өлшемдегі кеңістіктердің изоморфизмі. Ортогональды қосу, ортогональ проекциясы. Изометриялық кескіндеу және олардың матрицалары. Векторлық кеңістіктің бағдарлануы. аффиндік кеңістіктер. Параллель тасымалдаулар және гомотетиялар. Аффиндік геометрияның негізгі теоремасы. Қозғалыс және ұқсастықтар, олардың жақындығы. Аффинді салыстырулардың бекітілген нүктелері. Проекциялық кеңістіктер. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар аналитикалық геометрияның кейбір заманауи есептерін шығара алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты магистранттардың теориялық білімі мен басқарудың заманауи стратегиялық тәсілдерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Кәсіпорындағы стратегиялық менеджменттің мәні мен маңыздылығы; кәсіпорынның даму стратегиясында басқару қажеттілігін айқындайтын негізгі факторлар; стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары мен орындалатын міндеттері; кәсіпорынның миссиясы мен мақсатын қалыптастырудың базалық дағдылары; кәсіпорынның қаржылық мақсаты; құндылықтар тізбегінің тұжырымдамасы;кәсіпорынның стратегиялық жобалары және іске асыру жолдары; бизнес-бірліктер мен тұтынушыларға көрінетін және көрінбейтін артықшылықтарды айқындауды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Киберпедагогика негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – оқытуда АКТ-ны қолдану нәтижесінде пайда болған педагогика, психология әдістемелері мен теорияларындағы өзгерістерді анықтау және киберпедагогиканы педагогика ғылымының жаңа саласы ретінде оның тұжырымдамасының сипаттамасын қарастыру. Педагогикалық технология негізінде киберпедагогика курсының оқыту формаларын, оқу материалдарын және оқу қызметінің түрлерін, оның ішінде АКТ, қашықтықтан оқыту, компьютерлік мәліметтерді өңдеу әдістері, интербелсенді әдістері, киберкеңістіктегі оқу, тәрбие және даму процестері оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушыларды ғылыми-зерттеу жұмыстарына баулу негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттермен жұмыс істеу кезінде ғылыми-зерттеу әрекетіне қажетті дайындық деңгейін қамтамасыз ету Оқытылатын болады: Математика ғылымының қазіргі жағдайы және ғылымның қазіргі даму тенденциялары. Оқушылардың ғылыми іс-әрекетін ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Оқу-танымдық процестің сапасын қамтамасыз ету үшін жаңа тәсілдер мен технологиялар (жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау, бағалау және т.б.). Студенттердің ғылыми іс-әрекетін практикалық жүзеге асырудың ғылыми негіздері мен әдістері. Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетінің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар мектеп бағдарламасы жобалары аясында студенттерді ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне дайындауға мүмкіндік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепте математиканы тәжірибеге бағыттап оқыту
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: мектеп математикасының оқу бағдарламасындағы қолданбалы есептерді шешуге ықпал ете отырып, тәжірибеге бағытталған ойлауды дамыту. Оқылатын болады: Практикалық мазмұндағы есептер және олардың математиканы оқытудағы рөлі. Тәжірибеге бағытталған тапсырманың шарты. Тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды құрастыру. Практикалық мазмұны бар есептерді шығару әдістері. Бағалау критерийі. Деңгейлік тапсырмалар мен жаттығулар. Тапсырмалар мен жаттығулардың оқу бағдарламасына сәйкестігі. Математиканы оқытуда тәжірибеге бағытталған тапсырмалар мен жаттығуларды қолдану. Тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды әзірлеу. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар қолданбалы есептерді өз бетінше құрастыра алады және әртүрлі қолданбалы есептерді шешу әдістерін меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновация'
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: кәсіби іс-әрекетке қажетті дайындық деңгейін қамтамасыз ету Оқытылатын болады: Инновациялық үдерістер қазіргі білім беру феномені ретінде. Білім беруді басқарудағы инновациялық процестер. Жалпы білім беретін мектептегі инновациялық білім беру үрдістері. Кәсіби педагогикалық білім берудегі инновациялық процестер. Білім беру мазмұнындағы қазіргі концепциялар. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар оқу процесінің заманауи технологияларымен таныс болады және оларды кәсіби қызметінде жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау білігтілігін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: зерттеу әдістерінің негізгі кезеңдері мен теориялық негіздері, зерттеудің негізгі тұжырымдамалары мен әдіснамалық аппараты, қазіргі заманғы зерттеулердің озық және тиімді құралдары мен технологиялары, ғылыми жұмыстарды жоспарлау мен ұйымдастырудағы шет елдердің ерекшеліктері мен тәжірибесі қарастырылатын болады. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар ғылыми бағыттың объектілік-пәндік ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми эксперименттерді ұйымдастыруға, қолдануға, зерттеудің ең тиімді әдістерін таңдауға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сызықты операторлар мен функционалдар теориясы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: функционалдық талдаудың қазіргі мәселелерін оқуда қолданылатын сызықтық операторлар мен функциялар теориясының әдістерін меңгеру. Оқытылатын болады: Метрикалық және топологиялық кеңістіктер. Сызықтық, нормаланған және банах кеңістіктері. Лебег және Соболев кеңістіктері. Сызықтық операторлар. Сызықтық функциялар. Конъюгаттық кеңістіктер және операторлар. Шағын жинақтар және толық үздіксіз операторлар. Сызықтық топологиялық кеңістіктер және жалпыланған функциялар. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар сызықтық операторлар мен функциялар теориясының әдістерін операторлар мен функциялар теориясында зерттеу іс-әрекетінде қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Штурм-Лиувилль операторының бөліктенуі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Штурм-Лиувилль операторының теориясы негізінде дифференциалдық теңдеулерді шешудің қасиеттерін зерттеу дағдыларын дамыту. Оқытылатын болады: Штурм-Лиувилль операторының анықтамасы және қасиеттері. Кейбір көмекші бекітулер. Кері оператор. Кері оператордың қасиеттері. үздіксіздік және шектеу. Локализация принципі. Бірлікті бөлу. Кері оператордың құрылысы. Штурм-Лиувилл операторының бөлінуі. Бөліну теоремасы. Теріс параметрі бар Штурм-Лиувилль операторы. Күрделі потенциалы бар Штурм-Лиувилль операторы. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар Штурм-Лиувилль операторының қасиеттерін зерттеуде пайдаланатын әдістерді ішінара дифференциалдық операторлардың ұқсас есептерін шешу үшін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интегралдық теңдеулер'
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: интегралдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдарымен таныстыру және математикалық физиканың қазіргі әдістерін дамыту. Оқытылатын болады: Сызықтық интегралдық теңдеулер: 1-ші және 2-ші текті Фредгольм теңдеулері, 1-ші және 2-ші текті Вольтерра теңдеулері. Шешу әдістері: Лаплас түрлендіруі, тізбекті жуықтау әдісі, резольвент әдісі, алгебралық теңдеуге келтіру, интегралды ақырлы қосындыға ауыстыру, Фурье түрлендіру. Сызықты емес интегралдық теңдеулер: Урисон теңдеуі, Хаммерштейн теңдеуі. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар интегралдық теңдеулер және осы теорияның математикалық физика есептерін шешу әдістері туралы түсінікке ие болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аралас типті дифференциалдық операторлардың спектральді қасиеттері'
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Екінші ретті дербес туындылардағы дифференциалдық операторларды зерттеуде қолданылатын аралас типті дифференциалдық операторлардың спектрлік теориясының әдістерін меңгеру. Оқытылатын болады: Аралас типті оператордың анықтамасы. Шектелген және шектелмеген домендегі аралас типті оператор. Априорлық және мәжбүрлі бағалаулар. Аралас типті оператордың бөлінуі. Резолюцияның болуы және оның жинақылығы. Аралас типті оператордың шешуші s-сандары мен меншікті мәндері үшін екі жақты бағалаулар. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар осы теорияның әдістерін дифференциалдық операторлар теориясының қазіргі есептерін шешуде қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математика сабағында критериальді бағалау'
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: кәсіби іс-әрекетке қажетті дайындық деңгейін қамтамасыз ету Оқытылатын болады: Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау үшін қолданылатын тапсырмалар мен жаттығулар: өзіндік жұмыс, тест, тренингтер, ... Қалыптастырушы бағалау оқушылармен кері байланыс, талдау және сабақты жоспарлау құралы ретінде. жиынтық бағалау. Жиынтық бағалау үшін қолданылатын тапсырмалар мен жаттығулар: тест, тест, коллоквиум, ... Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарындағы бағалау жүйесі. Курсты меңгеру нәтижесінде магистранттар студенттердің іс-әрекетін бағалаудың заманауи технологияларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON6

    Оқытудың әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеуге және іске асыруға, оларды білім беру қызметін жүзеге асыратын білім беру ұйымдарында пайдалану процесінің нәтижелерін талдауға дайындығын көрсете білу

  • Код ON3

    Заманауи зерттеу әдістерін пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу құралдары арқылы кәсіптік қызметте білім, білік және дағдыларын көрсету

  • Код ON1

    Шет тілін ғылыми-педагогикалық, зерттеу және кәсіби қызметінде пайдалана отырып, ғылыми білімнің генезисі, философиялық болмысы мен даму ерекшеліктерін сипаттау

  • Код ON9

    Нақты практикалық мәселені шешу кезінде жеке тұлғаның ерекшеліктерін ескере отырып, стресс жағдайында эмоционалды және когнитивті өзін-өзіреттеу құралдарын таңдауда психологиялық мәселелердің аспектілерін айқындау

  • Код ON7

    Математикалық пайымдау логикасы заңдылықтарының әмбебап сипатын, олардың адам қызметінің әртүрлі салаларында қолданылуын пайдалана отырып, математика саласындағы оқу іс-әрекетін ұйымдастыруды көрсету;

  • Код ON8

    Математиканың іргелі пәндері бойынша алған білімдерін қолдана отырып қолданбалы есептерді шешуге математикалық модельдерді қолдану

  • Код ON4

    Алгебра, математикалық талдау, геометрияның заманауи әдістерін қолдана отырып, оқу процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру

  • Код ON5

    Ғылыми зерттеу процесінде және математиканың практикалық есептерін шешуде функционалдық талдау, дифференциалдық теңдеулерді, математикалық логиканы, ықтималдықтар теориясы әдістерін қолдану

  • Код ON2

    Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында білім беру үрдісін ұйымдастыру мен басқарудың заманауи әдістерін қолдана отырып, педагогикалық процесті ұйымдастыру

Top