Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01503 Биология в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Осы пәнді оқыту шет тілін қолдану дағдыларын дамытуға және кәсіби қызмет саласындағы арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсінуге көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ЖОО биологияны оқыту әдістемесі

    Жоғары оқу орындарында биологияны оқыту әдістемесі пәнін игерудің мақсаттары: жоғары білім берудің қазіргі даму тенденциялары жағдайында биологиялық пәндер бойынша жоғары оқу орындарында негізгі ұйымдастыру формаларымен, оқыту әдістерімен және инновациялық технологияларымен және оларды ұйымдастыруға қойылатын талаптармен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эволюциялық биология

    Бұл пән эволюциялық білімді, жоғары, "үшінші" деңгейде биологияны үйренуге қабілетті жоғары білікті биолог ретінде магистранттардың көзқарас ұғымын жетілдіреді және дамытады; дәстүрлі эволюциялық теорияларды, сондай-ақ осы саладағы пікірталастық концепцияларды білуді меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, мамандық және әлеуметтік институт ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады. Ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Бұл пән жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негіздерін зерделеуге, жоғары мектепте білім беру процесінің дидактикалық негіздерін қалыптастыруға, жоғары мектепте оқу процесін, инновациялық және АКТ-ны жобалау, ұйымдастыру әдістері мен формалары технологияларын жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    "Басқару психологиясы" пәні іскерлік қатынастар мен адамдарды басқаруға байланысты психологиялық аспектілерді терең зерттеуге бағытталған. Тұлғаның басқару субъектісі және объектісі ретіндегі проблемалары, басшылықтың функциялары, стильдері мен әдістері, іскерлік қарым-қатынас, келіссөздер мен қақтығыстар психологиясы, имидж және бедел егжей-тегжейлі қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биология тарихы және методологиясы

    Пән ғылым ретінде биологияның тарихи дамуы туралы білімді қалыптастыруға, ғылыми таным идеалдарының өзгеруін, ойлау парадигмаларын зерттеуге, сондай-ақ әлеуметтік-мәдени құбылыстың теориялық негізі ретінде биология ғылымының пайда болуы мен қалыптасу принциптерін зерттеуге бағытталған. Пән биологияның дамуының негізгі кезеңдерін анықтайтын маңызды ғылыми жетістіктерге шолу жасайды. Ғылым әдістемесі ғылыми танымның қалай жұмыс істейтінін қарастыруды қамтиды: ғылыми танымның құрылымы, ғылыми таным деңгейлері, ғылыми таным әдістері, Ғылыми танымның даму принциптері, ғылыми жаңалық пен негіздеменің ішкі логикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасуша патологиясы

    Магистранттарға клетка мен ұлпалардағы патологиялық реакциялардың даму барысындағы морфологиялық және функционалдық өзгерістерге қатысты негізгі білімді беру. Клетка патологиясы кез-келген патологиялық процестердің негізі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интербелсенді оқыту технологиясы

    Пән магистрантты өзінің оқу пәнін оқытуда заманауи интерактивті білім беру технологияларының кең спектрінде бағдарлауға, оқытудың заманауи теориясы мен әдістемесінің мәселелерін түсінуге дайындайды, әр түрлі педагогикалық технологияларда оқытуды дараландыру және дифференциациялау әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жануарлар экологиясы бойынша далалық зерттеу әдістемесі

    Пәннің мақсаты табиғи және әлеуметтік-табиғи жүйелерді зерттеудің нақты әдістерімен зоологиялық-экологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін игеру, теориялық негіздерді игеру және зоологиялық объектілер негізінде экология саласындағы зерттеу әдістерінің практикалық дағдыларын пысықтау болып табылады. Пән ғылыми және қолданбалы сипаттағы әртүрлі экологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаның биоиндикациясы

    Бұл пән -қоршаған ортаның ластану деңгейін және оның тірі организмдерге әсерін бағалау үшін биоиндикацияның әр түрлі әдістерін зерттейді. Соның ішінде биоиндикацияның экологиялық негіздерін, тірі материяның әртүрлі ұйымдасу деңгейіндегі биоиндикация заңдылықтарын, қоршаған орта жағдайын биоиндикациялық әдістерімен, ауаның, судың, топырақтың ластануын биоиндикация көмегімен анықтау әдістерін. Өсімдік биоидикациясының маңызын. Биоиндикацияны қолданудың негізғі принциптерін түсіну және өндірісте жәнеауылшаруашылығында биоиндикацияны қолдану аясын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамада комплаенс қызметтердің қолдануы

    Пәннің мақсаты - сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамада қолданудың негіздері мен практикалық аспектілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің алдын алу шараларын, бақылау мен есептілік тетіктерін, комплаенс қызметтерінің этикалық стандарттары мен рәсімдерін, сондай-ақ ұйымдарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шараларды іске асыруға байланысты этикалық және құқықтық аспектілерді зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасуша биологиясын зерттеудің әдіснамалық негізі

    Пәнді игерудің мақсаты – магистранттардың жаңа міндеттерді қою және шешу кезінде кәсіби қызмет саласындағы іргелі биологиялық идеяларды пайдалану. Курстың мақсаты қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни талдау және бағалау, зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде жаңа идеяларды қалыптастыру, биологиялық зерттеулердің әдіснамасын, биология ғылымындағы зерттеу тәсілдерін, олардың үйлесімділігі мен қолдану шекараларын зерттеу қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инновациялық білім беру технологиялары

    Курстың мақсаты - Оқу орында заманауи оқыту технологияларын дамыту және оларды оқыту тәжірибесінде қолдану, қазіргі кезеңде бастауыш мектепте оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін қалыптастыру, оқу үрдісінде заманауи білім беру технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиялық физиология

    Пәнді меңгеру мақсаты: онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі адамдардың психофизиологиялық ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру, әр түрлі жастағы және жыныстағы адамдардың тұлғааралық қарым-қатынасын және әр түрлі іс-әрекет түрлерін ұйымдастыруда қажетті негізгі психофизиологиялық тәсілдерді зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физико-химиялық биологияның қазіргі заманғы мәселелері

    Пән магистранттарда өмірлік қажетті қосылыстардың маңызды кластарының химиялық құрылысының ерекшеліктері, физикалық-химиялық қасиеттері және биологиялық функциялары туралы білімді қалыптастырады: аминқышқылдар, белоктар, нуклеин қышқылдары, көмірсулар, липидтер; олардың тірі организмдерге химиялық айналу жолдары және осы айналулардың өмір сүру физико-химиялық негіздерін, тұқым қуалаушылық және өзгергіштіктің молекулалық механизмдерін түсіну үшін маңызы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ботаникалық зерттеу әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда статистикалық және математикалық әдістерді қолдана отырып, экологиялық-фитоценотикалық, популяциялық-онтогенетикалық және морфометриялық деңгейлерде зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пән ботаникалық номенклатураның халықаралық ережесі, өсімдіктің жіктелуі мен доминантты түрлердің мәні туралы теориялық білімді флористика және популяциялық биология негізіне сүйене отырып ғылыми зерттеулерге қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі

    Пән бакалавриат бағдарламаларын оқу барысында алған білімдеріне сүйеніп, биологиялық білім беру саласындағы және бір немесе бірнеше қызмет түрлеріне: ғылыми-зерттеу, ғылыми-педагогикалық, ұйымдастыру-тәрбие беруге бағытталған кәсіби білімдерін, біліктері мен дағдыларын тереңдетеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-әдістемелік зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты – ғылыми-зерттеу қызметімен таныс, өз бетінше шығармашылық ойлауға, ғылыми зерттеулер жүргізуге, мәліметтерді жинауға және талдауға қабілетті, ғылыми мақалаларды, ірі ғылыми зерттеулердің бөлімдерін жазу, сонымен қатар кәсіби қызмет объектісі ретінде педагогикалық процесті сауатты жүргізу туралы білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық зерттеулердің қазіргі әдістері

    Пән биология саласындағы теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды алумен байланысты магистранттардың базалық дайындығын қамтамасыз етеді, биологиялық зерттеулер әдістері саласындағы қазіргі жетістіктер, биологиялық объектілермен зерттеулерді жоспарлау және жүргізу туралы ғылыми білімді қалыптастырады, сонымен қатар биология саласындағы кәсіби міндеттерді шешуде алған білімдерін қолданады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі физиологиялық зерттеу әдістері

    Бұл курсты оқытудың мақсаты магистранттардың заманауи физиологиялық зерттеу әдістері туралы терең кәсіби білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері: Зерттеудің физиологиялық әдістерінің қазіргі деңгейі туралы түсінік қалыптастыру, әр түрлі физиологиялық әдістерді қолдану мүмкіндіктері туралы норма жағдайында және патологиялық жағдайларда әртүрлі деңгейлерде зерттеулерді орындау мақсаты, әдістемелік әзірлеуді талап ететін қазіргі физиологиядағы негізгі ғылыми мәселелер мен пікірталас мәселелері туралы, нақты физиологиялық зерттеуді жүзеге асыру кезінде алған білімдерін қолдануға білім алушыларды дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық білім беруді дамытудың жаңа тұжырымдамалары

    Бұл пәннің мақсаты – биологияны оқыту теориясы мен әдістемесінің заманауи мәселелері ұйымдастырудың әртүрлі деңгейдегі биологиялық объектілерін қабылдау; биологиялық объектілерді олардың дамуына, эволюциясына және экологиясына байланысты талдау, сипаттау, пәнаралық байланыстарды пайдалану. Биологияны оқытуда мета-пәндік, тұлғалық және пәндік нәтижелерді меңгерту, сабақтың бағдарламаларын, тұжырымдамаларын, технологияларын таңдау болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем фаунасы мен флорасы

    Пән әлемдегі флорамен және фаунамен, олардың жүйелерімен, филогениямен және алуан түрлілігімен, экстремалды өмір жағдайында өмірге бейімделумен таныстырады, организмдер мен олардың қауымдастықтарының географиялық таралуын, осындай таралу заңдылықтарын, планетадағы тірі жамылғының құрылымдық-функционалдық және тарихи ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық биологияның қазіргі заманғы мәселелері

    Бұл курс магистрантқа жасушаның тіршілігінде шешуші рөл атқаратын нуклеин қышқылдары мен ақуыздарының құрылысы, қасиеттері және функциялары туралы қазіргі теориялық білімдермен және соңғы ғылыми жетістіктерімен танысуға мүмкіндік береді; биомолекулалар деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, қайта шығару, беру және жүзеге асыру механизмдері туралы түсініктерді қалыптастыруға; алынған білімді қолдану мүмкіндіктері туралы түсініктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи ғылыми жетістіктері мен философияның даму тенденцияларын талдау және бағалау әдістерде құзыретті. Академиялық және кәсіби өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін коммуникативтік технологияларды, оның ішінде шет тілінде меңгерген, ғылыми және ресми-іскерлік сөйлеу мәнерлерінің жазбаша мәтіндерін жасай алады.
  • Педагогика ғылымының мәселелерін, Педагогикалық қызметтің мәнін, оқу-тәрбие процесін құруды талдай алады. Өз қызметінің басымдықтарын анықтау мен іске асыруда және өзін-өзі бағалау негізінде оны жетілдіру тәсілдерінде Құзыретті, педагогикалық қызмет пен басқарудың психологиялық негіздері мен заңдылықтарын меңгере алады.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға; мүдделер қақтығысын болдырмауға және шешуге; Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес заң сараптамасын жүргізу кезінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормаларды анықтауға; сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды қалыптастыруға және сақтауға қабілетті.
  • Биологиялық пәндер бойынша оқу роцесін жүзеге асыруда дағдылар жүйесін, педагогикалық технологияларды меңгерген, биологияның қазіргі заманғы білім беру әдістемесін қолданады, клетка биологиясын зерттеудің әдістемесін, клетка патологиясы негіздерін біледі, ботаникалық эксперименттермен қоршаған ортаның биоиндикациясы бойынша далалық зерттеулерді, жануарлар экологиясы бойынша зерттеулерді жоспарлау, талдаудың классикалық және заманауи әдістерін практикада қолданады.
  • Заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеу қызметін жүзеге асыруда тірі организмдердің үздіксіз дамуының эволюциялық құбылыстары туралы білімді қолданады, органикалық әлем жүйесінің заңдылықтарын талдау әдістерін меңгереді.
  • Интерактивті оқыту әдістерін тәжірибеде қолданады, оқу-тәрбие процесінде заманауи инновациялық технологияларды, биологиялық білім беруді дамытудың жаңа тұжырымдамаларын, қазіргі биологияның негізгі жетістіктері мен даму тенденцияларын, әлемнің фаунасы мен флорасының биоценозын талдау әдістерін меңгереді және қолданады.
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын дербес жүргізуге және ғылыми нәтижелер алуға қабілетті. физика-химиялық биологияның әртүрлі салаларында.
Top