Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01508 Химия-Биология в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Химия
    Несиелер: 7

    "Химия" пәні атомдық-молекулалық ілімнің негіздерін,негізгі химиялық ұғымдар мен атомдық-молекулалық ілімнің заңдылықтарын зерттейді.Бұл курс заттың құрылымын, Периодтық заңды,химиялық байланысты, химиялық процесті қамтиды. Осы пәнді оқу нәтижесінде Ерітінділер туралы ілім,электролит ерітінділеріндегі метаболикалық реакциялар, тотығу-тотықсыздану реакциялары,химиядағы эксперименттік әдістер қамтылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия-1
    Несиелер: 7

    "Курстың мақсаты-барлық химиялық пәндердің негізін құрайтын бейорганикалық химияның теориялық негіздерін, заңдарды, теориялық ережелер мен тұжырымдарды зерттеу. Міндет-химияның негізгі стехиометриялық заңдарын, атомдардың периодтық заңы мен құрылымын, Химиялық кинетика мен термодинамика заңдарын терең қарастыру арқылы кең теориялық базаны қалыптастыру"

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жануарлардың биологиясы және систематикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны биосфераның тұрақтылығын және жануарлардың филогенетикалық эволюциясының негізгі кезеңдерін сақтауда жануарлар әлемінің биологиялық әртүрлілігінің маңыздылығы туралы түсінікті қалыптастыруға бағытталған; пән омыртқасыздар мен омыртқалы организмдерді жіктеу принциптері, жануарлардың негізгі таксондарының ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты оқушылардың ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зоология
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны омыртқасыздар мен омыртқалы организмдерді жіктеу принциптерін, жануарлардың негізгі таксондарының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған; биосфераның тұрақтылығын сақтаудағы жануарлар әлемінің биологиялық әртүрлілігінің маңызы және жануарлардың филогенетикалық эволюциясының негізгі кезеңдері қарастырылады; зоологиялық объектілерді зерттеу әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейорганикалық химия-2
    Несиелер: 8

    Пән Д.И. Менделеевтің элементтердің периодтық кестесіндегі топ және период бойынша элементтер және бейорганикалық қосылыстар қасиеттерінің периодтылық заңдылықтарын, олардың практикалық қолданылуын қарастырады. Курс студенттерді элементтер, олардың қосылыстарының химиясындағы заңдылықтарды түсінуге, зерттеуге, оларды қолдануға үйретуге, студенттердің танымдық және шығармашылық жұмыс істеуін белсенділендіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Элементтер химиясы
    Несиелер: 8

    Пән Периодтық заңды химиялық систематиканың негізі ретінде қарастырады. Д. және Менделеев кестесіндегі элементтердің орналасуын, олардың ашылуын, табиғатта таралуын және қолдану аясын зерттейді. S,p,f,d элементтерінің химиясының жалпы сипаттамасы. Металдардың жалпы сипаттамасы. Жанама кіші топтар элементтерінің қышқылдық-негізгі қасиеттері, жанама кіші топтар элементтерінің тотығу-тотықсыздану қасиеттері, металларалық қосылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары математика
    Несиелер: 4

    Пән білім алушыларда жоғары математиканың іргелі аппаратын қалыптастыру мақсатында оқытылады, оның көмегімен қолданбалы есептер талданады, модельденеді және шешіледі, қолданбалы мәселелерді өз бетінше зерттеу қабілеті мен дағдылары; математика әдістері туралы түсінік, оның басқа ғылымдарды дамытудағы рөлі; бағдарламада көзделген курс тақырыптары бойынша есептерді шешу дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Тұтас педагогикалық процестің мәні, оның мазмұны, ұйымдастыру принциптері, нысандары, әдістері, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы субъектілік өзара әрекеттесу құралдары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруда студенттердің педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға және кәсіби бағдарын дамытуға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері туралы білім мен идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың теориялық заңдары мен заманауи тәсілдері қарастырылады. Курс төтенше жағдайлардағы мінез-құлық ережелерін зерттеуге, антропогендік әрекеттің жағымсыз әсерлерінің дамуын болжауға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық химия (орыс тілінде)
    Несиелер: 7

    Химиялық анализдің теориясы мен практикасы саласындағы білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қарастыратын сұрақтары: зат массасының сақталу заңы; қышқылдар мен негіздер туралы қазіргі заманғы түсініктері; рН есептеу; тотығу-тотықсыздану жүйелеріндегі және комплексті қосылыстардың ерітінділеріндегі тепе-теңдік; гравиметриялық және титриметриялық талдау әдістерінің мәні.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Идеяларды генерациялаудан, құнды ұсыныстарды құрастырудан, нарықты зерттеуден, тұтынушыны, ресурстарды анықтаудан бастап, дайын стартап жобаның тұсаукесеріне дейін жеке бизнесті құру мен жүргізудің экономикалық негіздері саласында білімді қалыптастыру, сондай-ақ бизнес теориясы мен практикасын зерделеу негізінде тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сандық және сапалық анализ (орыс тілінде)
    Несиелер: 7

    Сандық және сапалық химиялық талдаудың теориялық негіздері мен практикалық дағдылары туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Химиялық талдау жүргізудің оңтайлы әдістері мен шарттарын таңдау, сондай-ақ әртүрлі объектілердегі анықталатын элементтердің мазмұнын анықтау, сәйкестендіру және есептеу, рН және тепе-теңдік константаларын есептеу дағдылары дамиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың құқықтық тәрбие, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқықтық сана бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс Қазіргі заманғы құқықтың негізгі салаларын оқуға, ҚР заңнамасын түсінуге, сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдауға және осы құбылысқа қатысты өзінің азаматтық ұстанымын әзірлеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі В-2
    Несиелер: 6

    "Бұл курс кәсіби шет тілінде сөйлеуді дамыту мақсатында оқытылып,кәсіби құзыреттілікті арттыру мақсатында болашақ маманның кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.Курспродуктивті және рецетивті тілдік материалдарды тереңдетуге және жетілдіруге,сондай-ақ кәсіби қызметте шет тілін меңгерудің практикалық дағдыларын дамытуға арналады. "

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ботаника
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - өсімдіктер әлемінің әртүрлілігі туралы идеяларды қалыптастыру. Курс төменгі және Жоғары өсімдіктердің негізгі ерекше анатомиялық-морфологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Курста бриофиттердің, плаундардың, папоротниктердің, жылқының, гимноспермдердің, ангиоспермдердің негізгі өкілдері, олардың әртүрлі экожүйелер үшін биоиндикациялық маңызы зерттеледі, өсімдіктерді таксономиялық бірліктерге дейін анықтау дағдылары алынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктердің морфологиясы және анатомиясы
    Несиелер: 6

    Өсімдіктердің вегетативті және генеративті мүшелері туралы білім алушылардың білімін қалыптастыру. Курстың мақсаты-өсімдік мүшелерінің анатомиялық және морфологиялық құрылымы туралы идеяларды қалыптастыру. Курс өсімдіктердің негізгі ерекше анатомиялық-морфологиялық ерекшеліктерін қарастыруға бағытталған. Курста өсімдік түрлерін, вегетативті және генеративті мүшелерді ажыратуға мүмкіндік беретін өсімдіктердің негізгі морфологиялық және анатомиялық белгілері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 5

    Физика курсы іргелі ұғымдар мен негізгі заңдар туралы нақты түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі; есептерді шешуде оларды қолдану дағдылары; эксперимент жүргізу дағдылары және келесі тақырыптарды қамтиды: механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм, оптика, атомдық және ядролық физика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қатты дене физикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: қатты дене физикасының негізгі ұғымдары мен идеялары туралы физикалық идеяларды қалыптастыру, бұл білімді ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында келесі негізгі тақырыптар бойынша жұмыс жасау кезінде қолдану: қатты дене физикасының негізгі ұғымдары. Трансляциялар және кристалдық торлардың түрлері. Кристаллографиялық жазықтықтар, Миллер индекстері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Органикалық химия (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – органикалық химияның теориялық негіздерін меңгеру және органикалық заттармен жұмыс істеу дағдыларын алу. Пән теориялық органикалық химия ұғымдарын, органикалық қосылыстарды синтездеудің заманауи әдістерін, органикалық заттардың құрылымын анықтау әдістерін, практикалық қолдану жолдарын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ тілі
    Несиелер: 4

    Білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, қазақ тілінде сөйлеу, жазу, баяндауды мамандықтарына қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында окытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Комплексті қосылыстар химиясы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    "Курстың мақсаты-күрделі қосылыстар туралы түсінік қалыптастыру. Студенттерді күрделі қосылыстардың құрамымен, құрылымымен және қасиеттерімен таныстыру. Оқушылардың тұздарды алу және қолдану тәсілдері туралы түсініктерін тереңдету. Кешенді қосылыстардың қасиеттерін алу, тану, зерттеу бойынша эксперименттік жұмыстарда оқушылардың зерттеу дағдыларын дамыту."

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Координациялық химия(ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Координациялық химия күрделі қосылыстардың химиясы мен ерекшеліктерін зерттейді. Пәннің мазмұны келесі бөлімдерді қарастыруды қамтиды: координациялық қосылыстардың электрондық құрылымы, реакция механизмдері және комплексті қосылыстардың тұрақтылығы, металл-металл байланыстары және кластерлік комплекстері бар қосылыстар, металлорганикалық қосылыстар, металл комплекстерінің катализі, биология және медицинадағы комплекстер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жасуша биологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 4

    "Жасуша биологиясы" пәні ішкі және сыртқы жасуша элементтерінің (мембраналық және мембраналық емес) құрылымының орындалатын функциямен байланысы туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс жасуша циклінің әртүрлі кезеңдерінде жасушалардың ұйымдастырылуы мен қызметі туралы заманауи зерттеулердің деректерін зерттеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық химияның теориялық негіздері (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-органикалық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттері, сыртқы және ішкі факторлардың олардың реактивтілігіне әсері туралы терең идеяларды алу. Пән органикалық және гетероциклді қосылыстардың стереохимиясының негіздерін, реактивтілік теориясын,Органикалық химиядағы негізгі реакциялардың механизмдерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың міндеттері: студенттердің білімін қалыптастыру және теориялық негіздер бойынша білімді ұйымдастыруға Практикалық дайындық. Тәжірибеде күнделікті туындайтын жекелеген әдістемелік мәселелерді ғылыми тұрғыдан шеше білу, химияны оқыту процесінде білім беру, тәрбиелеу және дамыту мақсаттары. Химияны оқытудың негізгі әдістерін білу негізінде практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Цитология және гистология (орыс тілінде)
    Несиелер: 4

    "Цитология және гистология" пәні Жарық микроскопымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және гистологиялық көріністің сипаттамаларын сызу және сипаттау және жануарлар ағзасын ұйымдастырудың жасушалық және тіндік деңгейлері туралы білім беру мақсатында зерттеледі. Әр түрлі жасушалар мен тіндердің құрылымдық және функционалды ұйымдастырылу мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілік талаптары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тіліндегі химиялық терминология
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты химия терминологиясын қазақ тілінде оқыту, негізгі ұғымдарды меңгеру, химияны оқыту аясында қазақ тілінде қарым-қатынас жасау бойынша практикалық дағдыларды қолдану болып табылады. Курсты игеру кезінде студент зерттелген химиялық тақырыптар шегінде монологиялық мәлімдемелер құруы керек; Бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы терминдерін меңгеруі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-кәсіби және ғылыми қызметті шешу үшін коммуникативті кәсіби құзыреттіліктің қажетті деңгейін игеру. Студент керек зерттелген тақырыптар шеңберінде монологиялық мәлімдеме құру; өз пікірін білдіру, іс-әрекетке баға беру және ағылшын тілінде өз шешімін дәлелдеу. Дербес оқу-танымдық қызметті ұйымдастырудың негізгі стратегияларын меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық химияның таңдаулы тараулары (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 6

    Физикалық химияның таңдалған тараулары бойынша терең білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Газ фазасы мен конденсацияланған жүйелердегі термодинамиканың, кинетиканың және электрохимияның негізгі заңдарының физикалық мәні ашылады. Сондай-ақ оларды қолдану салалары және нақты теориялық және практикалық мәселелерді шешуде принципті мүмкіндіктерді түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны студенттерде биологияны оқыту әдістемесі мәселелері бойынша тұжырымдамалық теориялық және практикалық білімді қалыптастыруға бағытталған; педагогикалық қызмет алгоритмінің мәселелері және биологияны оқытудың заманауи әдістері, стратегиялары мен технологиялары қарастырылады; оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыру бойынша мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру әдістемесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологиялық химия (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән 4 класты биологиялық молекулалардың: ақуыздардың, липидтердің, көмірсулар мен нуклеин қышқылдарының негізгі өкілдері, құрылымы мен функциялары, олардың метаболизмдегі рөлі, сондай-ақ бейорганикалық заттар мен дәрумендердің жасушалар мен организмдер өміріндегі маңызы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі Менеджмент" курсы білім беруді басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеуге арналған. Курс Қазақстан Республикасында және шетелде қазіргі кезеңде білім беру жүйесін дамыту үрдістері мен стратегиялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Осы курс шеңберінде білім беру ұйымын басқару әдістері мен нысандарына, білім беру ұйымындағы басқарудың жалпы қағидаттарына, тұтас педагогикалық процесті жоспарлау мен мониторингті ұйымдастыруға, педагогикалық ұжымды басқару проблемаларына байланысты мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық химия (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 6

    Физикалық химия негіздері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі, нақты теориялық және практикалық мәселелерді шешу дағдылары алынады. Бөлімдер қарастырылады: термодинамика заңдары; термохимия; біртекті және гетерогенді жүйелердегі химиялық тепе-теңдік; Химиялық кинетика; біртекті және гетерогенді катализ; электрохимиялық процестердің заңдылықтары мен заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Микробиология және вирусология (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән микроәлемнің құрылымдық-функционалдық ерекшеліктері және тірі организмдер жүйесіндегі микроорганизмдердің орналасуы туралы түсінікті қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Морфология, құрылым, көбею, метаболизм, систематика, генетика, экология, геохимиялық белсенділік және микроорганизмдерді өсіру мәселелері қарастырылады. Курс бактерияларды зерттеу үшін зерттеу әдістерін игеруге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Полимерлер химиясы және физикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән полимерлердің химиясы мен физикасының қазіргі дамуының, оларды өндірістің әртүрлі салаларында қолданудың негізгі бағыттарын қарастырады. Полимерлер мен көмірсутек материалдарының құрылымы мен қасиеттерін зерттеу Пластикалық массаларды синтездеу мен өңдеу технологиясының негізінде жатыр. Радикалды және иондық полимерлеу процестерінің механизмі, полимерлердің физикалық күйлерінің жалпы сипаттамасы, полимерлердің химиялық түрленуі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ботаникадан үлкен практикум
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты қазіргі уақытта бар білім деңгейі мен ботаника ғылымының жетістіктерін ескере отырып, студенттерде өсімдіктердің вегетативті мүшелерінің анатомиялық құрылымын тереңірек зерттеуді қалыптастыру болып табылады. Өсімдіктердің вегетативті және генеративті мүшелерінен уақытша және тұрақты препараттарды дайындау дағдылары мен әдістері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адамның анатомиясы және физиологиясы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметін зерттеуге бағытталған. Адам ағзасының қалай жұмыс істейтіні, оның ішінде қандай процестер жүретіні және олардың өзара байланысы туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Салауатты өмір салтының маңыздылығын бағалау, болашақ кәсібінің әлеуметтік маңыздылығы туралы пікір қалыптастыру мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Макромолекулалардың синтезі мен қолданылуының негізінде жатқан макромолекулалардың құрылымы мен қасиеттерінің ерекшеліктері қарастырылады. Зерттеу нысандары химиялық байланыстармен байланысқан және негізгі тізбекте көміртек атомдары бар қайталанатын мономерлік бірліктерден немесе молекулалық топтардан тұратын синтетикалық және табиғи шыққан макромолекулалар болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Демонстрациялық әдістеме (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-заманауи зертханада жұмыс істеудің негізгі әдістері мен принциптерін зерттеу. Курсты зерттеу барысында ғылыми зертханада жұмыс істеудің негізгі принциптері, оқушылардың эксперименттік қызметін ұйымдастыру бойынша ұсыныстар, химиялық экспериментті ұйымдастырудың құрылымы мен кезеңдері қарастырылады. Оқуды бітіргеннен кейін студенттер қарапайым жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Вегетативті жүйенің физиологиясы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Адамның автономды жүйке жүйесінің (АЖЖ) қызметі мен реттелуі туралы сұрақтар қарастырылады. Студент АЖЖ және эндокриндік жүйемен басқарылатын жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, ас қорыту, несеп-жыныс және басқа дене жүйелерін реттеу механизмдерін сипаттай алады. Орталық жүйке жүйесінің орталық және перифериялық құрылымдарын жіктейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі химиялық эксперименттерді жүргізу әдістемесі (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – студенттердің оқу процесінде химиялық экспериментті дайындау әдістемесін, әдістерін сауатты меңгерумен қолдануды қалыптастыру. Курсты зерттеу барысында заманауи зертханада жұмыс істеудің негізгі принциптері, оқушылардың эксперименттік қызметін ұйымдастыру бойынша ұсыныстар, химиялық экспериментті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физиологиядан үлкен практикум
    Несиелер: 4

    Пәннің мазмұны адамның физиологиялық жағдайы мен сыртқы келбетіне байланысты физиологияда қолданылатын зерттеу әдістерінің теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған. Курс адамның ынталандыруға, психометрияға мінез-құлық реакциясының негізгі компоненттерін зерттеуге арналған. Адам ағзасының жұмысын физиологиялық зерттеу әдістері туралы сұрақтар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулалық биология (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Нуклеин қышқылдарының компоненттері, жеке молекулалардың, молекулалық кешендердің және супрамолекулалық құрылымдардың өзара әрекеттесу деңгейінде организмдердің тіршілік әрекетінің процестері туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі; генетикалық материалды сақтау, репликациялау, транскрипциялау, трансляциялау, сондай-ақ мутациялар мен рекомбинациялардың молекулалық механизмдері туралы түсінікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Генетика (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Пәннің мазмұны өзгергіштік заңдылықтарын, тұқым қуалайтын ақпаратты берудің молекулалық негіздерін және тұқым қуалаушылықтың материалдық бірліктерін зерттеуге бағытталған. Митоз бен мейоздағы генетикалық материалдың таралуы, хромосомалардың құрылымы мен қызметі және олардың жасуша циклінің әртүрлі кезеңдеріндегі тән өзгерістері туралы түсінікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп оқушыларының жобалық қызметін ұйымдастыру (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты – жобалау-зерттеуіс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесін зерделеу негізінде химия және биология мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін дамыту. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер оқу-зерттеу жобаларының мазмұны мен ұйымдастырылуына әдістемелік талаптарды біледі, олар студенттердің сабақ уақытында және сабақтан кейінгі жобалық әрекеттерін ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 4

    "Курстың мақсаты студенттерде қазіргі заман маманын даярлайтын құзыреттіліктерін дамытуғ абағыттап, химик-оқытушы мамандарын дайындау да химиядан есептердің жіктелуін, оларды шешу әдістерін оқытыу. Пәнді меңгеру кезінде химия курсының негізгі бөлімдерінен есептерді шығарудың әдістемелік жолдарын меңгеру, берілгенін дұрыс түсініп, есептің шешуін дұрыс жазып үйрену. "

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептің оқу үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары(орыс тілінде)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқушылардың өзіндік оқу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін оқу процесін ұйымдастыруға кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту болып табылады.Пән курсы контекстегі мәселелерді қарастырады: оқытудағы оқытудың жаңа тәсілдері; сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану; оқытудағы басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиядан күрделілігі жоғары есептерді шешу
    Несиелер: 4

    Курсты оқу кезінде химия мәселелерін шешудің әдістемелік әдістерін меңгеру, берілген нәрсені дұрыс түсінуді үйрену, мәселенің шешімін дұрыс жазу қажет. Олимпиадалық есептерді шешудің әдістемелік тәсілдерін зерделеу; себеп-салдарлық байланыстарды түсіну. Студенттердің өз бетінше оқуға және өзін-өзі реттеуге қабілеттілігін қалыптастыратын оқу процесін ұйымдастыруға студенттердің білімі мен практикалық дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зоологиядан үлкен практикум
    Несиелер: 4

    Пәннің мазмұны жануарлар дүниесінің әртүрлілігі, зоологиялық жүйелілік негіздері және жануарлардың қазіргі заманғы таксономиясы мәселелері бойынша білімді қалыптастыруға бағытталған; осы пәнді зерделеу жануарлар объектілерімен зертханалық зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастырады; әртүрлі типтегі жануарлардың морфологиялық және функционалдық ерекшеліктері және олардың генезисі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON7

    Зерттеу және кәсіби қызметтегі химия-биологиялық процестерді модельдеу және талдау үшін қолданылатын негізгі математикалық әдістерді қалай қолдану керектігін білу.

  • Код ON13

    Студенттердің ғылыми-зерттеу және жобалық жұмыстары, пікірталастар және басқа да проблемалық оқыту әдістеріне байланысты сабақтан тыс және сыныптан тыс жұмыстар ұйымдастыру әдістерін қолдану; оқу үдерісіндегі заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар; оқушылардың жас ерекшеліктеріне және мазмұнына сәйкес оқыту әдістемесі.

  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға ықпал ететін Қазақстанның тарихын, философиясын, қолданбалы экономикалық, құқықтық, жаратылыстану пәндерін бағалайды.

  • Код ON12

    Оқу үрдісін ағылшын тіліндегі Blended learning форматында тиімді ұйымдастыра алу; оқу нәтижелерін бағалау құралдарын қолданудың тиімділігі мен әдісін анықтайды; зерттеу жоспарлау әдістерін және деректерді өңдеу әдістерін қолданады; әдеби көздермен жұмыс істеу әдістерін қолдануға және оларды жазбаша түрде пайдаланады; ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттың әртүрлі әдістерін өз жұмысыңда қолдану.

  • Код ON10

    Тәжірибелік есептердің теориялық және эксперименттік шешімдерінің нәтижелерін талдау және олардың сенімділігін бағалау қабілеттеріне ие болу.

  • Код ON14

    Оқу-тәрбие процесінің нәтижелерін заманауи құралдармен бағалау; оқыту әдістемелерін өз бетінше әзірлеуге қабілетті; ақпаратты, сондай-ақ оны алу көздерін сыни және рефлексивті түрде таңдау.

  • Код ON8

    Қазіргі химияның және биологияның жетістіктері мен проблемаларын жақсы түсіну; химия-биологиялық процестердің ғылыми бақылауларын жүргізе алады, эксперименттік деректерді жинауға арналған аппаратты пайдаланады және физикалық және химиялық жабдықтарды пайдалану арқылы жұмыс істей алады.

  • Код ON6

    Химия және биология пәнінен құбылыстарды, негізгі түсініктерді, негізгі заңдарды және олардың тәжірибелік және теориялық негіздерін түсінеді; негізгі заңдарды біледі және оларды химияның арнайы бағыттарында қалай қолдану керектігін түсінеді.

  • Код ON4

    Оқу үрдісін еліміздің интеллектуалды, физикалық және рухани жағынан дамыған азаматын қалыптастыру мен дамытуға, үш тілде еркін сөйлеуге, әлеуметтік-экономикалық жағдайдың өзгеруіне, проблемаларды шешуге және қолданыстағы шындыққа әсер етуге қабілетті, оны өзгертуге қабілетін қалыптастырып жүзеге асырады

  • Код ON2

    Қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың заңды мүдделері, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және қоршаған ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы білімін қолдана алады.

  • Код ON3

    Бәсекеге қабілеттіліктің, прагматизмнің, өзара түсіністіктің, толеранттылықтың және заманауи қоғамның демократиялық құндылықтарының басымдықтары туралы өзінің кәсіби қызметінде өзінің азаматтық ұстанымы болады.

  • Код ON9

    Тәжірибелердің нәтижелерін және олардың теорияларын сипаттай алу, практикалық мәселелерді шешу үшін тиісті физикалық әдістерді таңдап, қолдана алу.

  • Код ON5

    Арнайы білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқыту мен тәрбиелеуде инклюзивтік тәсілдерді түсіну және тиімді пайдалану: ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, әр оқушының жеке қабілеттерін ескере отырып, дамудың жеке траекториясы; оқушылардың дағдылары мен қабілеттерін дамытуға, оқу үдерісінің сапасын арттыруға ынталандырады; басқарудың функцияларын иелену негізіндегі мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқаруға қабілетті: жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру, мониторинг және диагностика.

  • Код ON11

    Оқу нәтижелерін бағалаудың негізгі заманауи құралдарын, оларды қолданудың әдіснамалық негіздерін түсіну; ғылыми зерттеудің негізгі әдістері; оқытудың қазіргі заманғы білім беру моделі Blended learning. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының элементтерін пайдалана отырып, сабақ өткізу әдістері мен тәсілдері.

6B01508 6B01508-Химия-Биология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01508 Химия-Биология
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01508 Химия-Биология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B015088(4 Химия-Биология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top