Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01703 Шетел тілдері педагогтарын даярлау 2 в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Екі шет тілін меңгерген, заманауи шет тілі мен білім беру парадигмасының әдіснамасын білетін, шет тілдерін оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістемесін меңгерген жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Шетел тілін оқытудағы екінші тілдік тұлғаны қалыптастырудың әдістемесі
Арнайы мақсатқа арналған шет тілі
Шет тілі (кәсіби)
Жоғары мектеп педагогикасы
Арнайы мақсатқа арналған екінші шет тілі C1 деңгейі
Академиялық мақсатқа арналған екінші шет тілі С1 деңгейі
Басқару психологиясы
Ғылым тарихы мен философиясы
Қазіргі шеттілдік білім беру контекстіндегі әдістер мен технологиялар
Мәдениетаралық қарым-қатынастың педагогикалық негіздері
Екі шет тілінің салыстырмалы типологиясы
Стратегиялық менеджмент
Педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістері
Академиялық мақсатқа арналған екінші шет тілі (дең. С2)
Арнайы мақсатқа арналған екінші шет тілі C2 деңгейі
Болашақ шет тілі мұғалімдерінің мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігі
Киберпедагогика негіздері
-
2 Оқу жылы
Болашақ шет тілдері мұғалімінің ғылыми-педагогикалық дайындығы
Ағылшын тіліндегі сөзжасам теориясы
Шетелдік білім берудегі заманауи тәсілдер
Шетелдік білім берудегі қазіргі замаңғы әдіснамасы
Ғылыми зерттеу әдістері
Когнитивті лингвистиканың теориялық негіздері
Пәндік-тілдік интеграциялық білім беру
Болашақ маманның көп мәдениетті тұлғасын қалыптастыру
Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері
Көп мәдениетті ортада тұлғаны қалыптастыру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу, өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту қабілетін; зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше игеру және пайдалану, Кәсіби қызметтің жаңа салаларын игеру қабілетін көрсетеді
- Орта мектепте шет тілін оқыту жүйесін ойдағыдай ұйымдастыру үшін шет тілін оқытуға және оқытудың қазіргі заманғы технологияларын зерделеуге қажетті базалық ұғымдық аппаратты пайдалануға дайындығын көрсетеді
- Өз бетінше шешім қабылдау және өзіне жауапкершілік алу, басқару процестерінде шығармашылық көзқарасқа бастамашылық жасау қабілетін көрсетеді.
- Зерттеу міндеттерін өз бетінше шешу үшін жеке креативті қабілеттерді пайдалануға, оқытудың әдістемелік модельдерін, әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеуге және іске асыруға, оларды білім беру қызметін жүзеге асыратын ұйымдарда пайдалану процесінің нәтижелерін талдауға дайындығын көрсетеді
- Тұрмыстық және кәсіби қарым-қатынасты шет тілінде жүзеге асыру үшін білім береді-оқу автономиясының деңгейін, өздігінен білім алу, Интернет желісінің мультимедиялық бағдарламаларымен, электрондық сөздіктерімен, шет тілдік ресурстарымен жұмыс істеу қабілетін арттырады
- Білім алушыларда екінші тілдік тұлға ерекшеліктерін қалыптастыру, бастапқы тілдік тұлғаны дамыту, білім алушылардың коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында тәрбиелеу мен оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын қолдану қабілетін көрсетеді
- Ғылым тарихы мен философиясы мәселелерін терең түсінеді. Әлемдік философиялық ойдың және ғылым саласының тарихы бойынша жетістіктерін (таңдалған ғылыми мамандық бойынша білім эволюциясы) дәлелдей алады.
- Жоғары мектептің психологиялық-педагогикалық ғылымдары саласында және мәдениетаралық мен көптілдік коммуникация саласында құзыреттілігін көрсетеді
- Мәдениетаралық қарым-қатынас қабілетін және екінші шет тілінде кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру, кәсіби тақырып бойынша әртүрлі тақырыптарға полемикалық қарым-қатынастың әртүрлі нысандарында пікірталасты ұйымдастыру және жүргізу қабілетін көрсетеді
- Білім беру және әлеуметтік-мәдени жүйелердің отандық және шетелдік практикасына салыстырмалы талдау жүргізу және ұлттық білім беру жүйесін дамытудың өзекті проблемаларын оларды сыни бағалау мен ықпалдасу мүмкіндігі негізінде айқындау қабілетін көрсетеді
- Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін ана және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби коммуникацияны жүзеге асыруға дайындығын көрсетеді
- Әртүрлі өркениеттер өкілдерінің ұлттық әдет-ғұрыптарымен және ментальдық ерекшеліктерімен қатар мәдениетаралық коммуникацияның нормалары, ережелері мен стильдерін талдай білу, мәдениетаралық коммуникация процесін, әлемді мәдени қабылдаудың әртүрлілігін түсіндіре білу қабілетін көрсетеді