Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01703 Шетел тілдері педагогтарын даярлау 2 в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

Пәндер

  • Шетел тілін оқытудағы екінші тілдік тұлғаны қалыптастырудың әдістемесі

    "Екінші тілдік тұлғаны қалыптастыру әдістемесі"курсы туралы негізгі түсінік. Тұлға, тұлға теориясы. Тіл білімі ғылым ретінде, оның мақсаттары мен мазмұны. Лингвистиканың ғылымның басқа салаларымен байланысы. Лингвистикадағы құрылым және негізгі ұғымдар. Тілдік тұлға, оның құрылымы. "Тілдік тұлға"ұғымының анықтамасы. Екінші тілдік тұлға және оның қоғамдағы орны. "Екінші тілдік тұлға"ұғымының анықтамасы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсатқа арналған шет тілі

    Магистранттарды осы курстың келесі тақырыптарымен таныстыру: Ғылым. Өнеркәсіп. Жаңа технологиялар. Нанотехнология. Кәсіби қарым-қатынас саласы. Тіл және қоғам. Тіл және байланыс. Тіл және мәдениет. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы зерттелетін тілде материалды ғылыми баяндаудың функционалдық және стилистикалық ерекшеліктерін, шет тілінде тиісті мамандықтың жалпы ғылыми терминологиясын, халықаралық ынтымақтастық шеңберінде іскерлік хат алмасу негіздерін білетін болады, таңдалған мамандық бойынша бастапқы әдебиетті кейіннен алынған ақпаратты талдай, түсіндіре және бағалай отырып, еркін аудара алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты – магистранттардың кәсіби саласындағы шет тілдік коммуникативті құзыреттіліктерін халықаралық шет тілінде білім беру стандарттарына сәйкес дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттіліктерге ие болады: лингвистикалық білім мен біліктерін кеңейтеді, кәсіби және ғылыми қызметінде жүзере асыру мақсатында іскерлік ағылшын тілінің негізгі лексикасы мен академиялық хатты меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты – жоғары кәсіби педагогиканың құзыреттіліктерін, жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық, әдіснамалық, практикалық негіздерін меңгерген маман даярлау. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі және қосымша категорияларын, жоғары мектеп дидактикасы, жоғары мектептегі менеджмент, жоғары мектеп педагогикасының заманауи мәселелері, жоғары мектептегі жалпы педагогикалық жүйені меңгеріп, өздерінің кәсіби іс-әрекетінде қолдана алады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық аспекттілерін меңгереді. Кәсіби іс-әрекетке шығармашылық тұрғыдан даяр болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы мақсатқа арналған екінші шет тілі C1 деңгейі

    Магистранттарды ғылыми аударма негіздерімен, грамматикалық синонимиядағы пассивті құрылымдармен, жұптық одақтармен, неміс тіліндегі ғылыми стильдегі мәтіндердегі анықтаушы қосымшалармен, неміс ғылыми сөйлеу ерекшеліктерімен және бағыныңқы сөйлемдердің негізгі түрлерімен таныстыру. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар тілдік құзыреттіліктің жалпыеуропалық шкаласына (CEFR) C1 сәйкес қарым-қатынастың нақты жағдайында болашақ маманның барабар құзыреттілігін қамтамасыз ету құралы ретінде арнайы мақсаттар үшін екінші шет тілін меңгеретін болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық мақсатқа арналған екінші шет тілі С1 деңгейі

    Академиялық мақсаттар үшін екінші шет тілі - неміс тілінің ғылыми стилінде қолданылатын грамматикалық құрылымдарды білу; - ғылыми стиль мәтіндерін оқу кезінде лингвистикалық білімді қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы іс-әрекетті, тұлғалардың қарым-қатынасын басқарудың жалпы психологиялық аспектілерін қалыптастыру. Басқару психологиясының тарихы, басшы қызметінің психологиялық механизмдері, кәсіби білім берудің психологиялық мазмұны, басқару субъектілері мен объектілері меңгеріледі. Пәнді меңгерудің нәтижесінде магистранттар жоғары мектептегі басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық қырын және кәсіби іс-әрекетте тұлғалық психологиялық қарым-қатынасты басқарудың негізін меңгереді. Білім алушылар түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіруге; басқару әдістерін қолдануға; проблемалық жағдайларды талдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі шеттілдік білім беру контекстіндегі әдістер мен технологиялар

    Магистранттарды шет тілін оқытудағы тәсілдермен, шет тілінің оқу пәні ретіндегі өзіндік ерекшеліктерімен, шет тілін оқытудағы жеке және белсенді көзқарасты ұйымдастырудың психологиялық негіздерімен, сөйлеу әрекетінің сипаттамасымен және түрлерімен, сөйлеу әрекетінің пәндік мазмұнымен таныстыру. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушы шет тілдерін оқытуда әдістер мен технологияларды пайдаланудың теориялық аспектілерін біледі, түрлі әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, сабақ сценарийлерін әзірлеу дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық қарым-қатынастың педагогикалық негіздері

    Магистранттарды коммуникация ұғымымен, коммуникация компоненттерімен, адам ғылымы жүйесіндегі мәдениетаралық коммуникация теориясымен, мәдениеттің құрылымдық белгілерімен таныстыру. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы ойлау мәдениетін біледі, ақпаратты жалпылауға, талдауға, қабылдауға қабілетті, барлық ым-ишаралар мен бет-әлпеттердің мағынасын біледі және оларды шет тілінде қарым-қатынас процесінде қолдана алады, шет әдеби тілінің нормаларын, сөйлеудің функционалды стильдерінің жүйесін практикалық қолдану дағдыларын меңгерген; орыс тілінде кәсіби бағыттағы мәтіндерді құрастыра және өңдей алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Екі шет тілінің салыстырмалы типологиясы

    "Екі шет тілінің салыстырмалы типологиясы" пәні студенттерді лингвистикалық типологиямен оның құрылымы, тарихы, теориясы, объектіні сипаттаудың негізгі әдістері мен модельдері тұрғысынан ғылыми пән ретінде таныстыруды қарастырады. Бұл пәннің негізгі мақсаты магистранттарда алған білімдерін ғылыми және ғылыми-әдістемелік қызметте қолдана алу біліктерін, тілдердің лексикалық және грамматикалық құрылымын салыстырмалы талдау жасау дағдыларын қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Курстың мақсаты магистранттардың теориялық білімі мен басқарудың заманауи стратегиялық тәсілдерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Кәсіпорындағы стратегиялық менеджменттің мәні мен маңыздылығы; кәсіпорынның даму стратегиясында басқару қажеттілігін айқындайтын негізгі факторлар; стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары мен орындалатын міндеттері; кәсіпорынның миссиясы мен мақсатын қалыптастырудың базалық дағдылары; кәсіпорынның қаржылық мақсаты; құндылықтар тізбегінің тұжырымдамасы;кәсіпорынның стратегиялық жобалары және іске асыру жолдары; бизнес-бірліктер мен тұтынушыларға көрінетін және көрінбейтін артықшылықтарды айқындауды оқытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістері

    Педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістері. Педагогикалық жүйе және педагогикалық процесс-зерттеу пәні. Педагогикалық зерттеу әдістемесі: педагогикалық зерттеудің әдіснамалық принциптері, оқу орнындағы зерттеудің негізгі кезеңдері. Педагогикалық феноменді зерттеу әдістері, Педагогикалық зерттеудегі педагогикалық жағдайлар, зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсатқа арналған екінші шет тілі (дең. С2)

    Академиялық мақсаттар үшін екінші шет тілі - жалпы ғылыми және арнайы терминдер мен сөз тіркестерін білу; - ауызша ғылыми мәлімдеме жасай білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арнайы мақсатқа арналған екінші шет тілі C2 деңгейі

    Магистранттарды ғылыми аударма негіздерімен, грамматикалық синонимиядағы пассивті құрылымдармен, жұптық одақтармен, неміс тіліндегі ғылыми стильдегі мәтіндердегі анықтаушы қосымшалармен, неміс ғылыми сөйлеу ерекшеліктерімен және бағыныңқы сөйлемдердің негізгі түрлерімен таныстыру. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар тілдік құзыреттіліктің жалпыеуропалық шкаласына (CEFR) C1 сәйкес қарым-қатынастың нақты жағдайында болашақ маманның барабар құзыреттілігін қамтамасыз ету құралы ретінде арнайы мақсаттар үшін екінші шет тілін меңгеретін болады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Болашақ шет тілі мұғалімдерінің мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігі

    Қарым-қатынас. Мәдениет. Мәдениет категориялары. Э. Холл бойынша мәдениеттің жіктелуі. Мәдениетаралық коммуникацияны дамыту мәселелері мен перспективалары. Мәдениетаралық коммуникация. Тілдер және мәдени өзара іс-қимыл: ауызша коммуникация. Мәдениетаралық коммуникация мен вербалды емес тілдегі вербалды коммуникация. "Бөтен" мәдениет пен этноцентризм мәселесі. Невербальная коммуникация. Мәдениетаралық коммуникация негіздері. Құзыреттілік. Мәдениаралық құзыреттілік. Мәдениаралық құзыреттілік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Киберпедагогика негіздері

    Пәннің мақсаты – оқытуда АКТ-ны қолдану нәтижесінде пайда болған педагогика, психология әдістемелері мен теорияларындағы өзгерістерді анықтау және киберпедагогиканы педагогика ғылымының жаңа саласы ретінде оның тұжырымдамасының сипаттамасын қарастыру. Педагогикалық технология негізінде киберпедагогика курсының оқыту формаларын, оқу материалдарын және оқу қызметінің түрлерін, оның ішінде АКТ, қашықтықтан оқыту, компьютерлік мәліметтерді өңдеу әдістері, интербелсенді әдістері, киберкеңістіктегі оқу, тәрбие және даму процестері оқытылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Болашақ шет тілдері мұғалімінің ғылыми-педагогикалық дайындығы

    Шет тілдерін оқытудың теориясы мен әдістемесі саласындағы ғылыми-педагогикалық дайындықтың мәні мен логикасы. Педагогикалық эксперимент жүргізу үшін ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми мақала, рецензия жаза білу. Білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тіліндегі сөзжасам теориясы

    Ағылшын тілінің сөздік құрамының жалпы сипаттамасы.Сөз негізгі бірлік ретінде. Қазіргі ағылшын тілінің лексикасының этимологиялық сипаттамасы. Ағылшын сөздерінің морфологиялық құрылымы және сөзжасам. Ағылшын тілінің семантикалық құрылымы. Семантикалық құрылымдағы өзгеріс. Қазіргі ағылшын тілінің фразеологиясы тәуелсіз лингвистикалық пән ретінде. Ағылшын тілінің лексикалық бірліктерін және ағылшын тілінің американдық нұсқасын қолдануға салыстырмалы-салыстырмалы талдау. Мақал-мәтелдер қазіргі ағылшын тілінің коммуникативті бірлігі ретінде

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетелдік білім берудегі заманауи тәсілдер

    Әзірлеу технологиясы, құзыреттілікке бағытталған тапсырмалардың құрылымы және олардың мазмұнына қойылатын талаптар. "Casestudy" әдісі құзыреттілік тәсіл жүйесінде, ақпараттық-компьютерлік технологияларды пайдалану, жеке мультимедиялық презентацияларды жасау, Интернет желісі мен электрондық пошта құралдарын пайдалану. Сыни ойлауды дамытудың негізгі әдістемелік тәсілдері. Проблемалық оқытудың мәні, әдістері мен технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шетелдік білім берудегі қазіргі замаңғы әдіснамасы

    Қазіргі заманғы шет тілдік білім беруді жаңғыртудың негізгі бағыттары. Шет тілін оқытудың негізгі принциптері. Шетелдік білім берудегі заманауи парадигмалар мен жаңа көзқарастар. Инновациялық тәсілдердің сипаттамасы. Шет тілін оқытудағы "инновация"," инновациялық процесс " ұғымдары. Шет тілдік білім берудегі инновациялық тәсілдердің негізгі түрлері. Жеке тұлғаға бағытталған тәсілдің тұжырымдамасы мен технологиялары. Түйін құзыреті в иноязычном образовании. Тұжырымдама, технологиялар, құзыреттілік тәсілді іске асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Когнитивті лингвистиканың теориялық негіздері

    "Когнитивті лингвистиканың теориялық негіздері"курсының негізгі мазмұны. Пәннің пәні, мақсаты және мазмұны. Бұл курстың ғылымның басқа салаларымен байланысы. Когнитивті лингвистиканың психологиямен, физиологиямен, психосоматикамен, нейропсихологиямен және т.б. байланысы. Когнитивті лингвистика теориясындағы негізгі ұғымдар мен кілт сөздер. Когнитивті лингвистика құрылымының компоненттері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пәндік-тілдік интеграциялық білім беру

    Магистранттарды CLIL-дегі оқу бағдарламаларының өзгергіштігімен, CLIL сыныптарына арналған материалдар мен тапсырмаларды құрумен және бағалаумен таныстыру, CLIL-ді теориялық тұжырымдама ретінде қарастыру. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы танымдық тұрғыдан түпнұсқалық оқу материалын, бейне клиптерді, флеш-анимацияларды, веб-квесттерді, подкасттарды пайдалану тәсілдерін біледі, білім беру процесінің субъектілерімен қарқынды өзара іс-қимыл жасай алады, пәндік мазмұнға мәдени компонентті енгізе алады, шет тілін меңгеру процесінде жоғары деңгейдегі ойлау дағдыларын меңгерген

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Болашақ маманның көп мәдениетті тұлғасын қалыптастыру

    "Болашақ маманның көп мәдениетті тұлғасын қалыптастыру"курсының негізгі мазмұны. Пәннің пәні, мақсаты және мазмұны. Бұл курстың ғылымның басқа салаларымен байланысы. "Көп мәдениетті тұлға"ұғымының анықтамалары. Көп мәдениетті тұлға-халықтардың өзара әрекеттестігі. Көп мәдениетті тұлға және көп мәдениеттілік. Болашақ маманның көп мәдениетті тұлғасын қалыптастыру компоненттері. Көп мәдениетті тұлға және көп мәдениетті орта.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау білігтілігін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: зерттеу әдістерінің негізгі кезеңдері мен теориялық негіздері, зерттеудің негізгі тұжырымдамалары мен әдіснамалық аппараты, қазіргі заманғы зерттеулердің озық және тиімді құралдары мен технологиялары, ғылыми жұмыстарды жоспарлау мен ұйымдастырудағы шет елдердің ерекшеліктері мен тәжірибесі қарастырылатын болады. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар ғылыми бағыттың объектілік-пәндік ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми эксперименттерді ұйымдастыруға, қолдануға, зерттеудің ең тиімді әдістерін таңдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көп мәдениетті ортада тұлғаны қалыптастыру

    "Көп мәдениетті ортада тұлғаны қалыптастыру"курсының негізгі мазмұны. Пәннің пәні, мақсаты және мазмұны. Бұл курстың ғылымның басқа салаларымен байланысы. Көп мәдениетті тұлға және көп мәдениетті орта. Көп мәдениетті ортаның көп мәдениетті тұлғаның қалыптасуына әсері. Көп мәдениетті ортада төзімділікті дамыту. "Көп мәдениетті орта"ұғымының анықтамалары. Тиімді көп мәдениетті ортаның негізгі көрсеткіші. Қазіргі заманғы көпмәдениетті Әлеуметтік және білім беру кеңістігі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу, өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту қабілетін; зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше игеру және пайдалану, Кәсіби қызметтің жаңа салаларын игеру қабілетін көрсетеді
  • Орта мектепте шет тілін оқыту жүйесін ойдағыдай ұйымдастыру үшін шет тілін оқытуға және оқытудың қазіргі заманғы технологияларын зерделеуге қажетті базалық ұғымдық аппаратты пайдалануға дайындығын көрсетеді
  • Өз бетінше шешім қабылдау және өзіне жауапкершілік алу, басқару процестерінде шығармашылық көзқарасқа бастамашылық жасау қабілетін көрсетеді.
  • Зерттеу міндеттерін өз бетінше шешу үшін жеке креативті қабілеттерді пайдалануға, оқытудың әдістемелік модельдерін, әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеуге және іске асыруға, оларды білім беру қызметін жүзеге асыратын ұйымдарда пайдалану процесінің нәтижелерін талдауға дайындығын көрсетеді
  • Тұрмыстық және кәсіби қарым-қатынасты шет тілінде жүзеге асыру үшін білім береді-оқу автономиясының деңгейін, өздігінен білім алу, Интернет желісінің мультимедиялық бағдарламаларымен, электрондық сөздіктерімен, шет тілдік ресурстарымен жұмыс істеу қабілетін арттырады
  • Білім алушыларда екінші тілдік тұлға ерекшеліктерін қалыптастыру, бастапқы тілдік тұлғаны дамыту, білім алушылардың коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында тәрбиелеу мен оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын қолдану қабілетін көрсетеді
  • Ғылым тарихы мен философиясы мәселелерін терең түсінеді. Әлемдік философиялық ойдың және ғылым саласының тарихы бойынша жетістіктерін (таңдалған ғылыми мамандық бойынша білім эволюциясы) дәлелдей алады.
  • Жоғары мектептің психологиялық-педагогикалық ғылымдары саласында және мәдениетаралық мен көптілдік коммуникация саласында құзыреттілігін көрсетеді
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас қабілетін және екінші шет тілінде кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру, кәсіби тақырып бойынша әртүрлі тақырыптарға полемикалық қарым-қатынастың әртүрлі нысандарында пікірталасты ұйымдастыру және жүргізу қабілетін көрсетеді
  • Білім беру және әлеуметтік-мәдени жүйелердің отандық және шетелдік практикасына салыстырмалы талдау жүргізу және ұлттық білім беру жүйесін дамытудың өзекті проблемаларын оларды сыни бағалау мен ықпалдасу мүмкіндігі негізінде айқындау қабілетін көрсетеді
  • Кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін ана және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде кәсіби коммуникацияны жүзеге асыруға дайындығын көрсетеді
  • Әртүрлі өркениеттер өкілдерінің ұлттық әдет-ғұрыптарымен және ментальдық ерекшеліктерімен қатар мәдениетаралық коммуникацияның нормалары, ережелері мен стильдерін талдай білу, мәдениетаралық коммуникация процесін, әлемді мәдени қабылдаудың әртүрлілігін түсіндіре білу қабілетін көрсетеді
Top