Жаңа білім беру бағдарламасы

7M07211 Инновациялық текстиль в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Наноматериалдар мен нано объектілердің құрылымын талдау; алынған нәтижелерді практикалық қызметте пайдалану, цифрлық және баспа технологиясын басқару дағдыларын меңгеру; текстиль материалдарының, шикізаттың, технологиялардың жаңа түрлерін, нанотехнологияда қолданылатын аспаптар мен жабдықтардың жұмыс істеу принциптерін білу.
  • Орау машиналарының негізгі параметрлерін есептеуді жүргізу, текстиль және киім өндірісіндегі сән үрдістерін болжау бойынша міндеттерді шешу; орау процесін, орау машиналарының функционалдық элементтерін, олардың жұмыс істеу принципі мен конструкциясын, мата өндірісіндегі ақпараттық және инновациялық технологияларды білуін көрсету.
  • Материалдардың сапасын кешенді бағалау үшін құрамы мен қасиеттерін анықтау; Қазақстанның текстиль кластерінің қызметін SWOT талдау; шикізат мен дайын өнімді өткізу нарықтары бойынша Қазақстанның мақта-текстиль кластерінің мүмкіндіктері мен тәуекелдері туралы ақпаратты пайдалану.
  • Текстиль материалдарын өңдеу тәсілдерін қарқындату, текстиль өндірісін жаңғырту жөніндегі инженерлік міндеттерді шешу, текстиль материалдары мен бұйымдарының шығарылатын ассортиментіне техникалық тапсырмалар әзірлеу; текстиль бұйымдары мен киімдерінің жоғары сапасын қамтамасыз ететін инновациялық технологияларды білу.
  • Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
  • Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
  • Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
Top