Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01160 Онкология және гематология балалардың

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Онкологиялық және гематологиялық аурулары бар балаларға медициналық көмек көрсетуге қабілетті, осы мамандық бойынша тәжірибеде және ғылымда барлық қажетті құзыреттіліктерге, практикалық дағдыларға және заманауи білімдерге ие бәсекеге қабілетті, білікті мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R006 Онкология және гематология балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Стационардағы балалар онкологиясы және гематологиясы

    Пән балаларға гематологиялық және онкологиялық көмекті ұйымдастырудың білімдері мен дағдыларын қалыптастырады. Аурухана жағдайында онкологиялық және гематологиялық аурулары бар балаларда нәтижелерді интерпретациялай отырып, диагностикалық зерттеулерді (сүйек кемігін және белдік пункцияны цитостатиктерді интратекальды енгізу арқылы, трепанобиопсия) жүргізудің практикалық дағдыларын; дифференциалды диагностиканы жүргізу, диагнозды негіздеу, емдеу жоспарын құру, ибағдарламалық хаттамалар және дәлелді медицина негізінде терапияны таңдау, нәтижелер мен асқынуларды болжау, медициналық құжаттармен өз бетінше жұмыс істей білу. Онкологиялық және гематологиялық аурулары бар балалардағы ілеспе емдеу принциптерін;Ата-аналармен және әріптестермен кәсіби қарым-қатынас негіздерін, күнделікті қызметте халықаралық мәліметтер қорын тиімді пайдалану. Өз бетімен жұмыс істеуге, пәнаралық топта жұмыс жасауға үйрету.

    Семестр - 1
    Несиелер - 47
  • Балалар онкологиясы мен гематологиясындағы клиникалық-зертханалық диагностика

    Пән балалар онкологиясы мен гематологиясындағы клиникалық-зертханалық диагностиканың заманауи жоғары технологиялық әдістері, балалардың әртүрлі онкологиялық және гематологиялық аурулары кезінде қалыпты және патологиялық жағдайларда зертханалық көрсеткіштерді зерттеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Гемограммаларды, гемостазиограммаларды, биохимиялық, гистохимиялық, цитологиялық, патоморфологиялық, иммунофенотиптік, иммуногистохимиялық, цитогенетикалық, молекулярлық-генетикалық зерттеу нәтижелерін, зерттеу сұрақтарын құрастыра отырып, интерпретациялау, халықаралық мәліметтер қорын күнделікті тәжірибеде қолдану, коммуникативті дағдыларды пайдалана отырып, өз бетінше де, пәнаралық командалардың бір бөлігі ретінде де жұмыс істеу, сондай-ақ денсаулық сақтау жүйесінің дұрыс саласында әрекет ету.

    Семестр - 1
    Несиелер - 15
  • Балалар онкологиясы мен гематологиясындағы визуалды диагностика

    Пән балалардағы онкологиялық және гематологиялық ауруларда визуалды диагностиканың қауіпсіз және тиімді әдістерінің негіздері (ультрадыбыстық, рентгенографиялық эндоскопиялық зерттеу әдістері, КТ, МРБ), сондай-ақ оларды түсіндіру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Көрнекі диагностиканы зерттеудің заманауи әдістері, мысалы, сцинтиграфия (радионуклидті диагностика), MIBG диагностикасы және т.б.). Балалар онкологиясы мен гематологиясындағы диагностикалық зерттеулердің принциптері мен алгоритмдері, кәсіби коммуникацияларды қолдану, кәсіп аралық ұжымдарда жұмысты ұйымдастыру, зерттеу сұрақтарын құрастыра білу, күнделікті қызметте халықаралық мәліметтер қорын пайдалану.

    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Амбулаториялық-емханалық балалар онкологиясы және гематологиясы

    Пән денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық негіздеріне сәйкес амбулаториялық деңгейде онкологиялық және гематологиялық аурулары бар балаларды басқару принциптерін зерттеуді қарастырады. Қазіргі заманғы классификацияға сәйкес клиникалық диагностикамен зертханалық және аспаптық зерттеулерді, диагностиканы және дифференциалды диагностиканы тағайындау және түсіндіру, дәлелді медицина негізінде тиімді емдеуді таңдау, кәсіби коммуникацияларды пайдалану, медициналық құжаттарды жүргізу, оларды талдау, тексеру актісін жасау, иммундау жоспары, динамикалық бақылауды ұйымдастыру, алдын алу шараларын жүргізу. Конференцияларға және басқа да үздіксіз біліктілікті арттыру нысандарына қатысу, балалар онкологиясы мен гематологиясы саласындағы кәсіби әдебиеттерді пайдалану.

    Семестр - 1
    Несиелер - 34
  • Балалар онкологиясы мен гематологиясындағы қарқынды терапия

    Бұл пәнді оқуда реанимация алгоритмдерін орындауда практикалық дағдыларды меңгере отырып, интенсивті терапия мен реанимацияны ұйымдастыруға, көрсетуге, қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау ерекшеліктеріне, пәнаралық ұжымдарда жұмыс істеуге, дәрігерлік көмек көрсетуге, халықаралық мәліметтер базасы пайдалану, аурудың нәтижесін болжау, медициналық құжаттарды тіркеу және басқаруға, ата-аналармен және әріптестермен байланысуға ерекше көңіл бөлінеді. Онкологиялық және гематологиялық аурулары бар балалардың өміріне қауіп төндіретін ауыр жағдайларда ілеспе терапияның принциптері. Жоғары доза химиотерапиялық препараттарды енгізу арқылы инфузиялық терапия, қан құю, ауыстыру, электролиттік бұзылуларды түзету. Ісік лизисі синдромы, АТРА синдромы бар балаларды емдеу принциптері.

    Семестр - 1
    Несиелер - 21
  • Балалар онкологиясы мен гематологиясындағы сәулелік терапия

    Пән балалардағы онкологияда емдеу сатысы ретінде әртүрлі нозологиялар үшін дәлелді медицина негізіндегі сәулелік терапияның негізгі әдістері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады; Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің қолданыстағы клиникалық хаттамаларына сәйкес қауіпсіз және тиімді емдеу әдісін таңдай отырып, емдеу жоспарын тағайындау; онкологиялық және онкогематологиялық аурулары бар балалардағы сәулелік терапияның ерекшеліктерін, оларды қолдану ерекшеліктерін, сапасын, болжамын және ұзақ мерзімді асқынулардың алдын алуды қамтамасыз етуді меңгеру; ата-аналармен және әріптестермен тиімді өзара әрекеттесуді жүргізу, әдебиеттік қорды тиімді пайдалану, алынған мәліметтерді жалпылау.

    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Балалардағы геморрагиялық диатез

    Пән кең таралған геморрагиялық диатезді (иммундық тромбоцитопения, тромбоцитопатия, гемофилия және басқа коагулопатиялар, геморрагиялық васкулит) теориялық және практикалық зерттеу бойынша білім мен дағдыларды ұсынады. Коагуляция, гемостаздың тромбоциттер және тамырлы компоненттері, гемостаз бұзылыстарының зертханалық скринингі мәселелерін қамтиды. Нақты клиникалық көріністерді анықтау, зертханалық және аспаптық зерттеулер жүргізу және алынған нәтижелерді түсіндіру, дифференциалды диагноз қою, диагнозды тұжырымдау, заманауи клиникалық емдеу хаттамаларына сәйкес тиімді және қауіпсіз емдеуді тағайындау, өз бетінше медициналық есепке алу және есеп беру құжаттамасын жасау, болжау аурудың нәтижесі, халықаралық мәліметтер базасында іздеу негізінде алынған кәсіби коммуникациялар мен білімдерді пайдалану бойынша білім мен дағдыларды ұсынады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Анемияның дифференциалды диагностикасы

    Пән гипохромды, нормохромды және гиперхромды анемияларды диагностикалау және дифференциалды диагностикалау, қазіргі классификацияларға сәйкес диагнозды тұжырымдау, аурудың нәтижесін және оның асқынуын болжау, әріптестермен, науқастармен және олардың ата-аналарымен қарым-қатынасы бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Анемияны диагностикалауда гематологиялық анализаторлардың көрсеткіштерін және клиникалық-зертханалық мәліметтерді басшылыққа алу, зерттеу сұрақтарын құрастыра білу, халықаралық әдебиеттер базасын пайдалану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Балалардағы онкологиялық және гематологиялық ауруларды ерте диагностикалау

    Онкологиялық сергектік, балалық шақтағы онкологиялық және гематологиялық ауруларды ерте диагностикалау, осы нозологиялардың диагностикасы мен дифференциалды диагностикасында білімдерді пайдалану және енгізу принциптерін егжей-тегжейлі теориялық және практикалық зерттеу. Кейінгі кезеңдердегі ауруларды анықтаудағы қауіптер мен болжамды бағалау. Пәнаралық ұжымдарда жұмыс істеу, өзін-өзі дамыту және күнделікті тәжірибеде қолдану.

    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Онкогематологиядағы спецификалық, химиотерапиялық асқынулар. ілеспе терапия принциптері

    Пән денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық заңнамасы шеңберінде онкологиялық және онкогематологиялық аурулары бар балаларға химиотерапия жүргізу кезінде туындайтын асқынулар бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды алуға мүмкіндік береді. Ілеспе терапия мәселелері, залалсыздандыру, колонияны ынталандыру, бактерияға қарсы, зеңге қарсы, вирусқа қарсы, гемостатикалық және алмастырғыш терапияны таңдау ерекшеліктері, жоғары дозалы химиотерапия бағдарламаларындағы инфузиялық терапияның ерекшеліктері, асқынулардың симптомдары мен синдромдарын анықтау, нәтижелерді болжау мүмкіндігі, ата-аналарға түсіндіру және пәнаралық командалар құрамындағы әрекеттерді үйлестіру қарастырылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Балалар гематологиясы мен онкологиясындағы сүйек кемігін трансплантациялау, көрсеткіштері, дайындау, кондициялау режимдері

    Пән гемопоэтикалық дің жасушаларын трансплантациялау техникасы (ауто ГДЖТ, алло ГДЖТ, гапло ГДЖТ), ГДЖТ көрсеткіштерін анықтау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. ГДЖТға дайындық, кондиционерлеу режимдерін білу, ауырлық дәрежесін өз бетінше бағалау, негізгі және ілеспе терапияның тактикасын таңдау бойынша шешім қабылдау, ықтимал қауіптерді ескере отырып, тиімділікті бағалау, асқынуларды болжау, сыни жағдайларды талдау, халықаралық әдістерді және мәліметтер базасы тиімді пайдалану, алынған мәліметтерді қорытындылау, озық тәжірибені қолдану ойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Көп салалы командалардың құрамында іс-әрекеттерді талқылау және үйлестіру, кәсіби коммуникацияларды пайдалану, медициналық құжаттармен, әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу қабілетін дамыту ойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Балалардағы эмбриональды ісіктер

    Пәнді зерделеу клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулерді тиімді және уақтылы жүргізуге, дифференциалды диагностиканы жүргізуге, TNM жүйесі бойынша жіктеуге, тәуекел топтарын анықтауға, аурудың нәтижесін болжауға және ата-аналармен және әріптестермен тиімді өзара әрекеттесуге, халықаралық мәліметтер қорын тиімді пайдалануға, алынған мәліметтерді қорытындылауға, балалардағы эмбриональды ісіктерді (ретинобластома, нейробластома, гепатобластома, нефробластома) емдеудің бұрынғы тәжірибесін қолдануға мүмкіндік береді. Бағдарламаланған химиотерапияны, хирургиялық емдеуді, сәулелік терапияны, биотерапияны, криохирургияны, фотокоагуляцияны, брахитерапияны, термохимотерапияны және т.б. қолдана отырып, дәлелді медицинаға негізделген емдеудің тиімді әдістерін таңдау.

    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Гематологиядағы трансфузиялық терапия

    Пән нормативтік құқықтық актілерге сәйкес онкологиялық және гематологиялық аурулары бар балаларда трансфузиялық терапияны жүргізу, қан препараттары мен компоненттері, әртүрлі аурулар кезінде гемокомпоненттік терапияға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады. Қан топтарын және Rh факторын анықтау әдістері. Дәрілік заттар мен қан компоненттерін құю, нәтижелер мен асқынуларды болжау, медициналық құжаттар мен есептерді дайындау және жүргізу, пәнаралық ұжымдар құрамында жұмыс істеу, пациенттермен, олардың ата-аналарымен және әріптестерімен жұмыс істеуде коммуникативті дағдыларды қолдану, сонымен қатар күнделікті жұмыста заманауи әдебиеттер базасын тиімді пайдалану.

    Семестр - 1
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • пациенттің курациясы: пациенттің курациясы: балалық шақтағы онкологиялық және гематологиялық аурулар патологияларының этиологиясы, патогенезі және клиникалық деректері туралы білімді пайдалана отырып, клиникалық диагнозды тұжырымдай алады, диагностика және дифференциалды диагностика жүргізе алады, онкологиялық және гематологиялық аурулары бар балаларға медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді тәжірибе негізінде емдеу жоспарын тағайындауға және оның тиімділігін бағалай алады. Балалар мен жасөспірімдердегі әртүрлі гематологиялық және онкологиялық ауруларға арналған химиотерапия және полихимиотерапия, ілеспе, иммуносупрессивті, спецификалық мақсатты, жасушалық, иммунотерапия, симптоматикалық, алмастыру, қан компоненттері терапиясының бағдарламалық хаттамаларын жүргізу қабілеті мен дағдылары;
  • қарым-қатынас және ынтымақтастық: балалық шақтың онкологиялық және гематологиялық патологиясы бар науқаспен, оның қоршаған ортасымен, емделуші үшін ең жақсы нәтижеге жету үшін медицина қызметкерлерімен тиімді әрекеттесе алады. Балалық шақтағы онкологиялық және гематологиялық патологиясы бар науқаспен және/немесе оның өкілдерімен, оның туыстарымен және әріптестерімен ең сенімді қарым-қатынас орнату үшін коммуникативті дағдыларды меңгеру;
  • қауіпсіздік және сапа: тәуекелдерді бағалай алады және онкологиялық және гематологиялық аурулары бар балаларға медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын жоғары деңгейде қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді қолдана алады. Шұғыл мамандандырылған медициналық көмекті қажет ететін қан аурулары, қан түзу мүшелері, қатерлі және қатерсіз ісіктері бар балалардағы асқынулардың, жанама әсерлердің, жағымсыз реакциялардың, соның ішінде ауыр және күтпеген көріністердің симптомдары мен синдромдарын анықтау мүмкіндігі;
  • қоғамдық денсаулық сақтау: «Онкология және гематология балалардың» мамандығы бойынша Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіпқойаралық командалардың құрамында жұмыс істеуге қабілетті;
  • зерттеу: адекватты зерттеу сұрақтарын құрастыра алады, балаларға арналған онкология және гематология саласындағы кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалай алады, халықаралық мәліметтер базасын күнделікті қызметінде тиімді пайдалана алады, «Онкология және гематология балалардың» мамандығы бойынша ғылыми топ жұмысына қатысады;
  • оқыту және дамыту: дәлелдемелерді жүйелі түрде іздеуге, алынған ақпаратты және өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін сыни талдау негізінде "Онкология және гематология балалардың" мамандығы шеңберінде өз бетінше оқуға және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.
Top