Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04115 Стратегиялық менеджмент (Executive MBA) в Сәкен Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаһандану және тұрақты өзгерістер жағдайында компаниялардың жеке тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін бизнесті басқарудың заманауи модельдерін игеруге мүдделі тыңдаушыларды терең зерттеу
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Маркетинг пен сатуды стратегиялық басқару
Аграрлық бизнестің құқықтық аспектілері
Стратегиялық HR менеджменті
Бизнес-инжиниринг және жобалық менеджмент
Ұйымдық өзгерістерді басқару
Бизнесті зерттеу
Басшылар үшін корпоративтік қаржы және басқару есебі
Басшының жеке тиімділігі
Ұйымдастырушылық мінез-құлық және көшбасшылық
Бизнестегі экономикалық шешімдерді модельдеу, талдау және таңдау
Стратегиялық менеджмент
Аграрлық саясат және басқару шешімдерін қабылдау
Халықаралық бизнес ортасы және геосаяси талдау
Басқару экономикасы
Операциялық менеджмент және жобаларды басқару
Халықаралық стратегиялық менеджмент
Ұйымның стратегиялық даму жоспары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Басқару процесінде коммуникациялық әдістерді қолдану, көшбасшылық қасиеттер негізінде жобалау-зерттеу қызметі мен ұжымды басқару
- Стратегиялық жоспарлау, болжау, модельдеу, жобалық менеджмент және басқарушылық есептілік әдістерін қолдана отырып, кәсіпорындарды дамыту стратегиясын қалыптастыру
- Халықаралық тәжірибені пайдалана отырып, өндірістік және технологиялық процестерді экономикалық негіздей отырып, кәсіпорындар мен агробизнесті дамыту стратегиясын әзірлеуде Стратегиялық менеджмент әдістерін қолдану
- Басқару шешімдерін қабылдау және кәсіпорын стратегиясын әзірлеу үшін маркетингтік стратегияларды әзірлеу мақсатында маркетингтік құралдар кешенін және нарықты игеру және сатуды ұйымдастыру әдістерін бағалау
- Міндеттерді шешу үшін заманауи бизнес-технологияларды қолдану, компанияның өсу перспективаларын бағалау және белгісіздік жағдайында компанияның бірегей даму стратегияларын құру
- Өзгерістерге тез үйренуге және бейімделуге, ситуациялық менеджмент пен SoftSkills құралдарын тиімді пайдалануға, жеке, білім беру және кәсіби өсу бойынша іс-шараларды әзірлеуге, жаңа нарықтық мүмкіндіктерді анықтауға және бағалауға қабілетті болу
- Басқарушылық есеп, ХҚЕС, салықтар, алымдар саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды түсіну, нарықта кәсіпорын мен агробизнестің ұтымды стратегияларын әзірлеу кезінде шешім қабылдау үшін компанияның ақша ағындары мен капиталын талдауды бағалау