Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01710 Ағылшын және орыс тілдерінің мұғалімі в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орыс тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі, оларды оқыту әдістемесі бойынша заманауи коммуникативті, цифрлық, әлеуметтік-мәдени құзыреттерге ие, сапалы білім беру мазмұнын құруға және оқу үдерісін ұйымдастыруға қабілетті жоғары білікті, бәсекеге қабілетті білім беру бакалаврларын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 250
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тіл біліміне кіріспе
Мектеп оқудағы әлем әдебиетінің аңыздары мен ертегілері
Әдебиеттануға кіріспе
Практикалық ағылшын тілі В1-1
Практикалық ағылшын тілі В1-2
Педагогика
-
2 Оқу жылы
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы
Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Экология және өмір қауіпсіздігі
Практикалық ағылшын тілі В2-1
Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру
Білім берудегі сандық технологиялар
Фольклор және XIX ғасырға дейінгі орыс әдебиеті
Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы және сөсжасамы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Практикалық ағылшын тілі В2-2
Шетел тілі теориясының негіздері (Ағылшын тілінің тарихы, фонетика)
-
3 Оқу жылы
Практикалық ағылшын тілі С1-1
Мектептегі орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
Дарындылық психологиясы
Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы
Инклюзивті білім беру
Қазіргі орыс тілінің морфологиясы
Шет тілдерін оқыту әдістемесі
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
XIX ғасырдағы орыс әдебиеті
Шетел тілі теориясының негіздері (лексикология, ағылшын тілінің теориялық грамматикасы)
TESOL қазіргі үрдістері
Мектеп бағдарламасындағы шетел әдебиет
Практикалық ағылшын тілі С1-2
Білім берудегі басқару және көшбасшылық
Ағылшын және орыс тілдерінің оқудағы инновациялық технологиялар
-
4 Оқу жылы
Ағылшын тілінің стилистикасы
XX ғасырдағы орыс әдебиеті
Әдебиет сабағында көркем мәтінді талдау және түсіндіру
Мектеп бағдарламасындағы Қазақстандағы орыс әдебиеті
Ағылшын тілі сабақтарындағы мәдениетаралық қарым-қатынас
Іс-әрекеттегі зерттеу
Британдық және американдық әдебиеттің негізгі шығармалары
Білім беру: жаһандық көзқарас
Қазақ және орыс тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Мектеп бағдарламасындағы мәтіннің лингвостилистикалық талдауы
Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері
Академиялық ағылшын тілі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч-презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
- Білім беру мекемелеріндегі оқушылардың қоршаған ортасына, мектептің жұмыс уақыты мен сабақ кестесіне, сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізуге гигиеналық баға беру және әртүрлі қызмет түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға және балалар мен жасөспірімдерде салауатты өмір салтын қалыптастыруға бағытталған іс-шараларды жүзеге асырады.
- Педагогиканың, психологияның негізгі ережелері, әр түрлі балалармен жұмыс істеудің заманауи әдістері, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру технологиялары туралы білімдерін қолдану, білім беру ұйымдары жағдайында түзету-педагогикалық іс-әрекеттерді жүзеге асырады.
- Білім саласындағы әлемдік трендтер мен зерттеулерді, көшбасшылықтың жоғары деңгейін, тиімді коммуникацияны, мәселелерді шешуді, білім беру саласындағы коммуникациялар мен қақтығыстарды басқарудың заманауи тәсілдерін қолдануды көрсету, ұйымдағы корпоративтік ортаны басқару дағдыларын дамыту; елдегі және шетелдегі білім беру проблемалары бойынша жүргізіліп жатқан зерттеулер туралы көпшілік алдында сөйлеу қабілеті, кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынаста шет тілін қолдана алады.
- Тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, технологиялары мен формалары туралы білімді пайдалана отырып, ата-аналармен және балалармен жұмысты ұйымдастыру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие процесін басқарады.
- Ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін цифрлық технологияларды, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін оқу іс-әрекетінде қолданады.
- Қажетті ақпаратты іздеу және бөлу, ақпаратты жинақтау және бекіту, ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын қоса алғанда, зерттеушілік оқу іс-әрекеттерінің дамуын көрсетеді.
- Ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін іс жүзінде меңгеруді қамтамасыз етуге арналған орыс және ағылшын тілдерінің грамматикалық құбылыстарының негіздері туралы негізгі білімдерін қолданады.
- Лингвистикалық теориялар, лингвистикалық ғылымның заңдары мен заңдылықтары саласындағы, әдебиет теориясындағы ғылыми-теориялық көзқарастардың негіздері туралы негізгі білімін, фонетиканың, морфологияның, лексикологияның, фразеологизмнің, орыс және ағылшын тілдері стилистикасының қазіргі жағдайын, мәтіннің лингвистикалық, әдебиеттік талдау мен сипаттаудың негізгі әдістерін көрсетеді.
- Орыс және ағылшын тілдерін оқытуда алдыңғы қатарлы инновациялық әдістерді қолдану , орыс және ағылшын тілдерін оқытудың негізгі әдістемелік категорияларын және олардың қызмет ету заңдылықтарын, мазмұны мен оқыту әдістерін таңдау ерекшеліктерін білу, оқу материалын, әдістемелерді, оқу құралдарын, жұмыс режимдерін, тіл үйренудің әртүрлі кезеңдері мен деңгейлері, соның ішінде саладағы ең озық білім элементтерін қоса жүйелеу.
- Жоғары кәсіби педагогтердің тәжірибесін тарату және қолдану, жаңа педагогикалық технологияларды таңдау және пайдалану, бағалау, жалпылау, сындарлы диалог құру дағдылары, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық риторика, саласындағы негізгі білімдерін қолданады.
- Көп мәдениетті, көп этникалық және көп конфессиялы қоғамдағы қарым-қатынастың мәдениаралық ерекшеліктерін, басқа ұлттар өкілдерінің мәдени және менталитетінің ерекшеліктерін ескере отырып, тіл, мәдениет және әдебиет арақатынасы туралы білімді пайдаланады.
- Кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық құралдарды пайдалана білу, тілдерді оқытудың кәсіби іс-әрекетінде шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруға дайындығын көрсету.
- Білім алушылардың оқу жұмысын және олардың алған тәжірибесін бақылау, оқытудың сараланған тәсілін ескере отырып, нақты қарым-қатынас жағдайларына барынша жақын шет тілдік қарым-қатынасты игерудің әдістемелік моделін жобалайды.
- Кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жаңа білім мен дағдыларды, ақпаратпен сауаттылықты, мәселені анықтау және талдау дағдыларын меңгереді.