Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01710 Ағылшын және орыс тілдерінің мұғалімі в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Тіл біліміне кіріспе

    Курс тілдің өмір сүруінің философиялық, әлеуметтік және психологиялық негіздерін қамтамасыз етуге бағытталған; студенттерді қазіргі тіл білімінің мәселелері ауқымымен таныстыру, олардың тіл фактілерін түсінуге ғылыми және шығармашылық көзқарастарын қалыптастыру; тіл білімінің категориялық аппаратының көрінісі; студенттер арасында филологиялық білім мен дағды жүйесін қалыптастыру; студенттердің танымдық іс-әрекетіне жағдай жасау және филологиялық талдау тәжірибесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектеп оқудағы әлем әдебиетінің аңыздары мен ертегілері

    Берілген пән қазақстандық мектептердегі жаңартылған бағдарлама бойынша әлем халықтарының фольклорлық шығармаларын (мифтер, ертегілер) меңгеруге бағытталған. Курс студенттерге мифологиялық ойлаудың ерекшеліктерін, мифтердің этиологиялық функциясын меңгеруге, әр түрлі ертегілермен танысып, олардың танымдық, тәрбиелік және эстетикалық құндылығын анықтауға мүмкіндік береді. Пәнді меңгеру барысында студенттер әдебиеттің сабақтас байланыстарын меңгеруді үйренеді, әдеби-әдістемелеік талдаудың техникасымен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Пән оқушылардың мәселелі өріс пен және зерттеу құралымен танысуына; әдебиет теориясының негізгі түсініктерін меңгеруге, көркем әдебиет шығармаларына талдау жасаумен баға берудің бастапқы дағдыларын меңгеруге; заманауи терминологиялық әдебиеттанушылық аппаратты меңгеруге; әдеби шығармаға тарихи және құрылымдық тұрғыдан қарау әдістемесін меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу шығармалардың тектік ерекшеліктерін ескере отырып, келесі аналитикалық жоспарларға сай іске асырылады: сюжет деңгейіндегі, оның дәстүрлі формасын талдау; нормаға сәйкестігіне қарай белгілі нұсқаға талдау; имманентті және концептуалды талдау .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Практикалық ағылшын тілі В1-1

    Пәннің мақсаты – күнделікті, оқу, ғылыми және кәсіби қызметте ағылшын тілін қолдану үшін қажетті В1-1 (CEFR Common European Level Scale сәйкес) төмен емес шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің міндеттері күнделікті, академиялық және кәсіби қарым-қатынас жағдайында тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті лексикалық және грамматикалық дағдыларды, тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту; сондай-ақ көрсетілген коммуникативті құзіреттілік деңгейі аясында ауызша және жазбаша сөйлеуде сөйлеу дағдыларын, тілдік дағдылар мен әлеуметтік-мәдени сананы қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Практикалық ағылшын тілі В1-2

    Бұл пән студенттердің коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Коммуникативтік құзыреттілік шеңберінде интегративті негізде тілдік, сөйлеу және әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктер қалыптасады, оқушылардың шет тілі бойынша лингвистикалық білімін дамыту, тіл бойынша базалық білімдерін бекіту, оқушылардың коммуникативті дағдылар деңгейін, сонымен қатар шет тілімен байланысты танымдық дағдыларды арттыру. Пән В1-2 деңгейінен төмен емес шет тілін білудің әлеуметтік жеткілікті жалпы білім деңгейін қалыптастыруға арналған (CEFR Common European Level Scale бойынша). Бұл кезеңде шет тілін меңгеруде функционалдық сауаттылыққа қол жеткізу, бағдарламада белгіленген бағыттар бойынша тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде тілдің сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша коммуникативті дағдыларды қалыптастыру қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама

    Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы

    Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері

    Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы

    Бұл пәнорыс тілінің фонетикалық жүйесі туралы лингвистикалық білім алуға бағытталған, студенттер сегменттік және суперсегменттік фонетикалық бірліктердің артикуляциялық және функционалдық ерекшеліктері туралы түсінік алады, терминдер мен ұғымдарды жүйелеуді үйренеді. Студенттер тілдік жүйенің фонетикалық деңгейіне жататын нормаланған, өзіне тән қасиеттері мен заңдылықтары арқылы ұсынылатын қазіргі орыс әдеби тілінің негізгі құбылыстарымен танысады. Пән бойынша біліммен дағдының міндетті көлемі тақырып бойынша құрылымдалған және сабақ түрі бойынша бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Практикалық ағылшын тілі В2-1

    Практикалық ағылшын тілі B2-1 базалық курсы оқытылатын шет тілі бойынша өз бетінше білімдерін көрсете отырып, әлеуметтік жеткілікті деңгейді қалыптастыруға арналған. Оқыту барсында кәсіби білімдерін тереңдету, нормалық айтылу дағдыларын жетілдіру, коммуникативтік құзыреттілік пен өнімді ауызша сөйлеу дағдыларын одан әрі дамыту жүреді. Бұл кезеңде шет тілін меңгеруде функционалдық сауаттылыққа қол жеткізу, В2 деңгейінде сөйлеу әрекетінің төрт түрі бойынша коммуникативті дағдыларды қалыптастыру, абстрактілі және нақты тақырыптар бойынша, оның ішінде жоғары мамандандырылған тақырыптар бойынша күрделі мәтіндердің мазмұнын түсіну қабілетіне қол жеткізу қажет, ауызша және жазбаша нысанда, оқытылатын тілге негізделген материалды және әлеуметтік-мәдени білімдер мен тілдердің жалпы еуропалық анықтамалық жүйесі жүйесінде В2 деңгейінде шет тілі дискурсын ұйымдастыру туралы білім; оқылғанын айта білу, оқығанның негізгі идеясын тұжырымдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру

    Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі сандық технологиялар

    Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Фольклор және XIX ғасырға дейінгі орыс әдебиеті

    Аталған пән қазақстандық мектеп бағдарламаларында таныстырылу үшін берілген орыс фольклоры мен орыс әдебиетінің шығармаларын меңгеруге бағытталған. Оқытылатын пән аясында студенттердің орыс фольклоры мен орыс әдебиетінің спецификалық ерекшеліктері жайлы білімдері қалыптасады: жанрлар жүйесі, кезеңдері, бағыттары, жеке авторлық стильдер, жанрлар поэтикасы, авторлар биографиясы. Пәнді меңгеру барысында студенттер орыс тілі мен оның өзге де байланыстарын меңгереді, әдеби-әдістемелік талдау техникасымен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы және сөсжасамы

    Пән студенттерді лексикологияның теориялық негіздерімен таныстыруға, қазіргі орыс тілінің лексикасы мен фразеологиясы, сөздік құрамын құрылымдық ұйымдастыру принциптері және негізгі лексика-семантикалық заңдар туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курс білім алушылардың сөздердің лексикалық, морфемалық, сөзжасамдық және этимологиялық талдау дағдыларын дамытуға арналған. Пән студенттердің белсенді сөздік және фразеологиялық қорын байытуға; сөйлеу мәдениетін және жалпы ойлау мәдениетін арттыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді қорғау мен нығайту бойынша бағытталған білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайындағы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы туралы қажетті жүйеленген білім мен практикалық дағдылармен қамтамасыз етіледи.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Практикалық ағылшын тілі В2-2

    Бұл пән В2 деңгейлі сөйлеу әрекетінің төрт түрін қалыптастыруға және оқытылатын тіл елдерінің тарихын, мемлекеттілігін, басқа менталитет құбылыстарын тереңірек түсіну арқылы коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға, мәдениет; оны төл мәдениеттің мағыналық және құндылықтарын салыстыру; идиоматикалық сөз тіркестерін орынды қолдана отырып, болашақ мамандық аясында сұхбат, диспут, пікірталас жүргізу; оқиғаларды бағалау және түсініктеме беру, түсіндіру, өз ұстанымын, көзқарасын негіздеуге бағытталған. Курстың соңында студент жағдаяттық анықталған стиль регистрлерінде коммуникативті ниеттерді адекватты түрде білдіру үшін қажетті сөйлеу құралдарын меңгеруі, әртүрлі тақырыптарда еркін сөйлеуі, дискурсивті эссе жазуы керек, т.б. логикалық қорытындылар арқылы дыбыс жазбасында (ана тілінде сөйлейтін) бірнеше шағын түпнұсқа мәтіндерді тыңдау, оларды нақты логикалық құрылымы бар біртұтас өзекті мәтінге біріктіру, дерексіз және күрделі арнайы тақырыптар бойынша сөйлесуде ана тілінде сөйлеушіні түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі теориясының негіздері (Ағылшын тілінің тарихы, фонетика)

    Курс тілдің шығу тегі, диалектілердің қазіргі ағылшын тіліне әсері, фонетиканың, морфологияның және лексиканың тарихи дамуы туралы арнайы филологияға кіріспеге байланысты мәселелерді зерттеуге бағытталған; сонымен қатар теориялық фонетика қазіргі жағдайда тілдің фонетикалық құрылымының қызметі туралы, тілдің фонетикалық жүйесінде байқалатын өзгерістер туралы білім береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Практикалық ағылшын тілі С1-1

    Бұл пән С1 деңгейіндегі сөйлеу әрекетінің төрт түрін және тарихты тереңірек түсінетін қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға, идиоматикалық тіркестерді орынды қолдана отырып, болашақ мамандығы аясында сұхбат, пікірталас жүргізуге; оқиғаларды бағалау және түсініктеме беру, түсіндіру, өз ұстанымын, көзқарасын С1-ден төмен емес шет тілін меңгеру деңгейінде негіздеуге бағытталған (CEFR деңгейі шкаласы бойынша). Негізгі міндет – арнайы кәсіби мақсаттағы шетел тілін қарым-қатынас жасау дағдыларын одан әрі дамыту, шет тілін оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас құралы ретінде меңгеру, өз ойын еркін жеткізу, күрделі тақырыптарды жазбаша және ауызша баяндау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектептегі орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі

    Пән студенттерде мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқыту негіздері туралы теориялық және әдістемелік идеялар жүйесін дамытуға бағытталған. Курс жаңартылған бағдарлама бойынша орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында әдіс-тәсілдерді, сонымен қатар инновациялық технологиялар мен стратегияларды қолдануды, көркем мәтінді талдау мен түсіндіруді үйретуге арналған. Курстың міндеттері орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында әдістемелік әдіс-тәсілдерді қолдануда кәсіби дағдыларды дамыту, КМЖ негізінде әдістемелік әзірлемелерді құру, пән бойынша ғылыми жобалар, ғылыми эссе жазу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дарындылық психологиясы

    Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Пән инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған, мүмкіндігі шектеулі жандарға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, даму кемістігі бар баланың ерекше білім беру қажеттіліктері туралы білім жүйесі қалыптастырылады, инклюзивті ортада балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу орындарында оқытудың әртүрлі әдістемелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясы

    Курс студенттердің морфологиялық деңгейді ҚОТ ішкі жүйесі ретінде ұйымдастырудың жалпы заңдылықтары, қарым-қатынастың әртүрлі салалары мен жағдайларында морфологиялық бірліктердің жұмыс істеуі туралы білімдерін тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған: коммуникативті дағдылар мен морфологиялық құралдарды қолдану дағдыларын дамыту. Аталған мақсатқа қол жеткізу пәндік (коммуникативтік (сөйлеу), тілдік және лингвистикалық (тілдік), лингвомәдениеттану) және қызметтік (оқу-кәсіптік және кәсіптік) құзыреттерді қалыптастыру және дамыту процесінде жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілдерін оқыту әдістемесі

    Курс мектепте ағылшын тілін оқыту саласындағы мұғалімнің әдістемелік және кәсіби-коммуникативтік құзыреттілігін арттыруға бағытталған. Курс барысында студенттер теориялық негіздері туралы білімдерін кеңейтіп, ағылшын тілін оқытудың практикалық дағдыларын меңгереді; мектеп оқушыларының психологиялық жас ерекшеліктерін зерттеу, мектепте тілдерді үйрену туралы лингводидактикалық идеяларды жетілдіру; кәсіби қарым-қатынасқа байланысты рецептивті және өнімді дағдыларды дамыта алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі

    Пән қазіргі орыс тілінің синтаксистік жүйесі туралы білім алуға; білім алушылардың орыс тіліндегі жай мен құрмалас сөйлемдердің түрлі құрылымдық-семантикалық түрлерін құруының синтаксистік нормаларын меңгеруге; білім алушылардың орыс тіліндегі жай және құрмалас сөйлемдердің синтаксистік талдауын жасау дағдыларын қалыптастыруға; білім алушылардың синтаксистік ғылымда алған білімдерін, орыс тілінің синтаксистік бірліктері жайында теориялық зерттеулері мен тәжірибелік нәтижелерін ауызша, жазбаша және виртуалды түрде көрсету жолдарын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • XIX ғасырдағы орыс әдебиеті

    Пән студенттердің орыс әдебиетінің "алтын ғасырының" даму барысын жүйелік меңгеруге бағытталған. Студенттер 19 ғасыр әдебиетінің ежелгі мен жаңа әдебиеттен қағидалық айырмашылықтарын түсінулері қажет. Осыған байланысты дәрістер өрістік, теориялық және нақты талдаулық мінезге ие. Курсты оқу кезінде оқытылатын кезеңнің тарихи-мәдени ерекшеліктерін анықтау; романтизм мен критикалық реализмнің құрылуы мен дамуын, кезеңнің көркем жаңалықтары контекстіндегі жазушылардың шығармашылық мәнер ерекшеліктерін көрсету; шығармалардың заманауи дыбысталуына баға беру дағдыларын меңгеру; өзіндік ғылыми зерттеулер жасау дағдыларына баулу, әр түрлі деңгейдегі классикалық әдебиет шығармаларына кешендік талдау жасауға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі теориясының негіздері (лексикология, ағылшын тілінің теориялық грамматикасы)

    Курс тілдің сөздік құрамын зерттеудің, талдаудың және жүйелі сипаттаудың негізгі тәсілдері мен бағыттарын, әдістерін, тілдік регистрлерді зерделеуге, сондай-ақ грамматикалық талдау әдістерімен, сөйлеу бөліктері мен синтаксисті жіктеу мәселелері бойынша отандық және шетелдік лингвистердің негізгі теорияларымен танысуға, лексикология және синтаксис, сөзжасам мәселелерімен байланысты практикалық есептерді шешуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • TESOL қазіргі үрдістері

    Бұл курс білім беру кеңістігіндегі (көптілділік) Қазақстан Республикасының тіл саясаты саласындағы, сондай-ақ шет тілдерін меңгеру саласындағы бірыңғай еуропалық стандартты енгізудегі қазіргі тенденциялар туралы ақпаратты қамтиды. Студенттерде қазіргі кезеңдегі тіл саясатының негізгі бағыттары, шет тілді қоғамдағы қазіргі тенденциялар, сонымен қатар оның оқу-тәрбие үрдісіндегі көрінісі туралы түсініктері бар. Олар тілдік процестердің интеграциясы және әлем тілдерінің даму және таралу динамикасы туралы толық түсінікке ие болады, алған білімдерін TESOL бойынша кәсіби қызметінде қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектеп бағдарламасындағы шетел әдебиет

    Бұл пән мектепте шетел авторларының шығармаларын арнайы ұйымдастырылған оқуға бағытталған, оған мыналар кіреді: оқуға арналған шығармаларды мақсатты түрде іріктеу; әдеби білім берудің құрамдас бөліктерінің (орыс әдебиеті, шетел әдебиеті) оңтайлы арақатынасы және олардың арасындағы байланыс орнату; тиісті тарихи-теориялық және әдеби материалды міндетті түрде тарта отырып шығармаларды зерттеу. Қазақстан мектептерінде жаңартылған бағдарлама бойынша оқуға ұсынылған шетел әдебиеті шығармалары негізінде оқушылар шетелдік автордың көркем шығармасының эстетикалық мәнін анықтауды, жекелеген жазушылардың шығармашылық стилін, дәуірі және негізгі әдеби ағымдары, әдеби шығарманың ерекшелігін сипаттауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Практикалық ағылшын тілі С1-2

    Пән арнайы кәсіби мақсатта шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын одан әрі дамыту, оқу және ғылыми академиялық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін меңгеру, өз ойларын еркін және жылдам жеткізу дағдыларын, күрделі тақырыптарды егжей-тегжейлі ауызша және жазбаша баяндау, композициялық және лингвистикалық тұрғыдан күрделі барлық типтегі мәтіндерді еркін түсінуге бағытталған. Бұл арнайы-кәсіптік курстың ерекшелігі – оқытудың жалпы кәсіптік және мәдениетаралық бағытын тереңдету, студенттердің болашақ мамандығына деген қызығушылығын дамыту, күрделі тақырыптарды түсінікті, егжей-тегжейлі ауызша баяндау дағдыларын дамыту, ережелерді әзірлеу, ойлар мен пікірлерді нақты тұжырымдау, кез келген әңгімені жылдам қарқынмен белсенді қолдау, шет тілін меңгеру деңгейі кемінде С1-ден кем емес (CEFR жалпы еуропалық деңгей шкаласы бойынша) ана тілінде сөйлейтін адамның (тасымалдаушы) сөзін еркін түсіну. Курстың соңында студент жағдаяттық анықталған стиль регистрлерінде коммуникативті ниеттерді адекватты түрде білдіруге қажетті сөйлеуі құралдарын меңгеруі, әртүрлі тақырыптарда еркін сөйлеуі, логикалық қорытындылар арқылы дискурсивті эссе жазуы, дыбыс жазбасында бірнеше шағын түпнұсқа мәтіндерді тыңдауы (ана тілін тасымалдаушы), оларды нақты логикалық құрылымы бар біртұтас өзекті мәтінге біріктіруі, дерексіз және күрделі арнайы тақырыптар бойынша сөйлесуде ана тілін тасымалдаушыны түсіну тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі басқару және көшбасшылық

    Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын және орыс тілдерінің оқудағы инновациялық технологиялар

    Курс студент тұлғасын сапалы өзгерту және оқытудың тиімділігін арттыру үшін заманауи инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана алатын кәсіби құзыретті, шығармашылық белсенді педагогты дайындауға бағытталған. Студенттер білім беру ортасының мүмкіндіктерін, соның ішінде ақпаратты зерттей алады; интеллектуалдық дамуын бақылау әдістерін және оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін меңгеру; білім беру үдерісін ақпараттық-талдамалық қамтамасыз етумен және мектеп оқушыларына білім беру сапасын басқарумен таныса алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің стилистикасы

    Пән ағылшын тілі жүйесінде қамтылған және арнайы мақсаттарға арналған шет тілін оқыту бағдарламасының бөлігі ретінде ағылшын тіліндегі әдебиеттің әртүрлі шығармаларында көрінетін әртүрлі функционалдық стильдер шеңберінде тілдің бейнелеу-экспрессивті және экспрессивті мүмкіндіктерімен әртүрлі коммуникативтік - сөйлеу жағдайларында шет тілін қолдану заңдылықтарына байланысты құзыреттер жүйесін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • XX ғасырдағы орыс әдебиеті

    Пән студенттердің орыс әдебиетінің "алтын ғасырының" даму барысын жүйелік меңгеруге бағытталған. Студенттер 19 ғасыр әдебиетінің ежелгі мен жаңа әдебиеттен қағидалық айырмашылықтарын түсінулері қажет. Осыған байланысты дәрістер өрістік, теориялық және нақты талдаулық мінезге ие. Курсты оқу кезінде оқытылатын кезеңнің тарихи-мәдени ерекшеліктерін анықтау; романтизм мен критикалық реализмнің құрылуы мен дамуын, кезеңнің көркем жаңалықтары контекстіндегі жазушылардың шығармашылық мәнер ерекшеліктерін көрсету; шығармалардың заманауи дыбысталуына баға беру дағдыларын меңгеру; өзіндік ғылыми зерттеулер жасау дағдыларына баулу, әр түрлі деңгейдегі классикалық әдебиет шығармаларына кешендік талдау жасауға үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиет сабағында көркем мәтінді талдау және түсіндіру

    Пән әдебиет теориясының негізгі ұғымдарын зерделеуге және көркем шығарманы поэтика аспектісінде талдау мен түсіндіру әдістемесін меңгеруге бағытталған. Дәрісте теориялық материал әдеби мәтінмен жұмыс істеу барысында игеріледі, ол аналитикалық және шығармашылық сипаттағы тапсырмалармен қоса беріледі. Семинарлардың негізгі мақсаты – мәтінге жазбаша әдеби талдау жасау және оны сипаттау дағдыларын дамыту, көркем мәтінді түсіндірудің әртүрлі әдіс-тәсілдерін жан-жақты көрсету; қазіргі зерттеушілердің интерпретациялық стратегияларын талдау; заманауи зерттеу технологияларының көмегімен көркем шығарманың жанрлық поэтикасын түсіндіру, алған білімдерін оқу-зерттеу жобасын құруға пайдалану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп бағдарламасындағы Қазақстандағы орыс әдебиеті

    Пән бірыңғай әлемдік әдеби үдеріс мәнмәтініндегі Қазақстандағы орыс әдебиетінің негізгі тенденцияларын меңгеруге бағытталған. Курс студенттерді Қазақстандық орыс жазушыларының шығармашылығы және өмірбаянымен таныстыруға, сонымен қатар, студенттерді жаңартылған бағдарлама бойынша ұсынылатын көркем шығармаларға талдау жасау арқылы ұлттық әдебиеттердің спецификалық ерекшеліктерін сәйкестендіруге және жалпылауды, айқындауды үйретуге бағытталған. Аталған пән аясында студенттер әр түрлі кезеңдердегі жазушылар мен ақындардың гуманистикалық идеалдары жайлы білімдерін жетілдіреді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі сабақтарындағы мәдениетаралық қарым-қатынас

    Пән отандық және шетелдік мәдениеттер саласындағы білімге негізделіп құрылғантиімді мәдениетаралық қарым-қатынас стратегиясын меңгерген студенттердің мәдениетаралық коммуникативті және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, әр түрлі жағдайларда адекватты мінез-құлықты қамтамасыз етуге бағытталған. Қурсты оқу кезеңінде мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілік негіздері шет тілдік қарым-қатынастың төрт формасында қаланады: тыңдау, оқу және жазу, сөйлеуден тұратын, бұл шекті деңгейге жетуді қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іс-әрекеттегі зерттеу

    Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Британдық және американдық әдебиеттің негізгі шығармалары

    Бұл курс Ұлыбритания мен АҚШ әдебиетінің дамуының тарихи кезеңдерімен және жалпы тенденцияларымен танысуға, негізгі әдеби-эстетикалық бағыттарды және осы ағымдардың аса көрнекті өкілдерінің шығармашылығын зерттеуге зерттелетін әдеби ағымдардың негізінде жатқан дүниетанымдық, әлеуметтік және эстетикалық ұғымдармен таныстыру; оқытылатын тіл әдебиетіндегі жеке көркемдік-эстетикалық ағымдар мен ағымдар өкілдерінің көркемдік әдісінің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру: жаһандық көзқарас

    Бұл пән әлемдегі орта білім беру жүйесі туралы идеяны қалыптастыруға және оны жаһандану контекстінде өзгертуге бағытталған, әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ және орыс тілдерінің салыстырмалы грамматикасы

    Пән орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық құрылымының ерекшеліктері туралы білім алуға; әртүрлі типологиялық классификацияларға жататын салыстырылатын тілдердің құрылымдық ерекшеліктерін анықтау дағдыларын қалыптастыруға; әлемнің ұлттық суретінің элементтері ретінде зерттелетін орыс және қазақ тілдерінің қызмет етуінің барлық деңгейіндегі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау қабілетін; оқытылатын тілдердіңсалыстырмалы талдауын жасаудағыстуденттердің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп бағдарламасындағы мәтіннің лингвостилистикалық талдауы

    Бұл пән студенттерде коммуникативті құзыреттіліктің стилистикалық аспектісін олардың кәсіби құзыреттілігінің құрамдас бөлігі ретінде қалыптастыруға бағытталған: әр түрлі жанрдағы мәтіндердің стилистикалық сипаттамаларын білетін мамандарды даярлау және кәсіби мәселелерді шешу барысында мәтіннің стилистикалық компонентін беру әдістері. Пәннің мазмұны барлық тіл деңгейлерінің бірліктерін лингвистикалық талдаудың әдістері мен әдістемелерін қарастыруды қамтиды: фонетикалық, сөзжасамдық, морфологиялық, синтаксистік, стилистикалық, сонымен қатар мәтіннің тілдік ұйымдастырылуын талдаудың нақты әдістері мен әдістерін қарастыруына бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері

    Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық ағылшын тілі

    Курс ақпаратты іздеу және өңдеу, өзіндік зерттеу мәтінін құру және ресімдеу, сондай-ақ оның нәтижелерін ағылшын тілінде ауызша және жазбаша презентация түрінде көрсетумен байланысты бірқатар коммуникативті, әлеуметтік-мәдени, зерттеушілік және лингвистикалық құзыреттерді қалыптастыруға және жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч-презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
  • Білім беру мекемелеріндегі оқушылардың қоршаған ортасына, мектептің жұмыс уақыты мен сабақ кестесіне, сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізуге гигиеналық баға беру және әртүрлі қызмет түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға және балалар мен жасөспірімдерде салауатты өмір салтын қалыптастыруға бағытталған іс-шараларды жүзеге асырады.
  • Педагогиканың, психологияның негізгі ережелері, әр түрлі балалармен жұмыс істеудің заманауи әдістері, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру технологиялары туралы білімдерін қолдану, білім беру ұйымдары жағдайында түзету-педагогикалық іс-әрекеттерді жүзеге асырады.
  • Білім саласындағы әлемдік трендтер мен зерттеулерді, көшбасшылықтың жоғары деңгейін, тиімді коммуникацияны, мәселелерді шешуді, білім беру саласындағы коммуникациялар мен қақтығыстарды басқарудың заманауи тәсілдерін қолдануды көрсету, ұйымдағы корпоративтік ортаны басқару дағдыларын дамыту; елдегі және шетелдегі білім беру проблемалары бойынша жүргізіліп жатқан зерттеулер туралы көпшілік алдында сөйлеу қабілеті, кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынаста шет тілін қолдана алады.
  • Тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, технологиялары мен формалары туралы білімді пайдалана отырып, ата-аналармен және балалармен жұмысты ұйымдастыру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие процесін басқарады.
  • Ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін цифрлық технологияларды, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін оқу іс-әрекетінде қолданады.
  • Қажетті ақпаратты іздеу және бөлу, ақпаратты жинақтау және бекіту, ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын қоса алғанда, зерттеушілік оқу іс-әрекеттерінің дамуын көрсетеді.
  • Ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін іс жүзінде меңгеруді қамтамасыз етуге арналған орыс және ағылшын тілдерінің грамматикалық құбылыстарының негіздері туралы негізгі білімдерін қолданады.
  • Лингвистикалық теориялар, лингвистикалық ғылымның заңдары мен заңдылықтары саласындағы, әдебиет теориясындағы ғылыми-теориялық көзқарастардың негіздері туралы негізгі білімін, фонетиканың, морфологияның, лексикологияның, фразеологизмнің, орыс және ағылшын тілдері стилистикасының қазіргі жағдайын, мәтіннің лингвистикалық, әдебиеттік талдау мен сипаттаудың негізгі әдістерін көрсетеді.
  • Орыс және ағылшын тілдерін оқытуда алдыңғы қатарлы инновациялық әдістерді қолдану , орыс және ағылшын тілдерін оқытудың негізгі әдістемелік категорияларын және олардың қызмет ету заңдылықтарын, мазмұны мен оқыту әдістерін таңдау ерекшеліктерін білу, оқу материалын, әдістемелерді, оқу құралдарын, жұмыс режимдерін, тіл үйренудің әртүрлі кезеңдері мен деңгейлері, соның ішінде саладағы ең озық білім элементтерін қоса жүйелеу.
  • Жоғары кәсіби педагогтердің тәжірибесін тарату және қолдану, жаңа педагогикалық технологияларды таңдау және пайдалану, бағалау, жалпылау, сындарлы диалог құру дағдылары, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық риторика, саласындағы негізгі білімдерін қолданады.
  • Көп мәдениетті, көп этникалық және көп конфессиялы қоғамдағы қарым-қатынастың мәдениаралық ерекшеліктерін, басқа ұлттар өкілдерінің мәдени және менталитетінің ерекшеліктерін ескере отырып, тіл, мәдениет және әдебиет арақатынасы туралы білімді пайдаланады.
  • Кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық құралдарды пайдалана білу, тілдерді оқытудың кәсіби іс-әрекетінде шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруға дайындығын көрсету.
  • Білім алушылардың оқу жұмысын және олардың алған тәжірибесін бақылау, оқытудың сараланған тәсілін ескере отырып, нақты қарым-қатынас жағдайларына барынша жақын шет тілдік қарым-қатынасты игерудің әдістемелік моделін жобалайды.
  • Кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жаңа білім мен дағдыларды, ақпаратпен сауаттылықты, мәселені анықтау және талдау дағдыларын меңгереді.
Top