Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауыш білім беру деңгейінің педагогы в Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • жеке, мәдениетаралық және өнеркәсіптік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде сөйлесу
  • пәнді оқыту және тәрбие жұмысының әдістемесін, бағдарламалар мен оқулықтарды, оқыту құралдарын және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін қолдану
  • өзін-өзі жетілдіру мақсатында оқыту технологияларын қолдану және рефлексияны жүзеге асыру, білім алушылардың жеке қабілеттерін ашу әдістемесін, дараландырылған және интеграцияланған оқыту әдістемесін, Құзыретті оқыту әдістемесін талдайды
  • ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін білу және оларды оқытылатын салада қолдану; педагогикадағы зерттеу әдістерін, зерттеудің жалпыланған нәтижелерін, зерттеу мақсаттары мен құралдарын, білім алушылардың зерттеу дағдыларын, білім беру ортасы мен практикасын зерттеудің қағидаттары мен әдістерін, білім алушылардың психологиялық-педагогикалық қызметін бақылау әдістерін жүйелейді
  • Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын қалыптастыру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толық әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстануға ұмтылу
  • АКТ арқылы оқытудың дәстүрлі технологиялары мен дидактикалық құралдарын қолдану әдістемесін, мәдениетаралық коммуникацияның лингвистикалық механизмдерін (монолог, диалог, түсініктеме, сипаттауды, мазмұндаманы құрастыру) әдістемесін жүзеге асыру
  • МЖМБС, бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарларын (жаңартылған мазмұнды) және жаңартылған мазмұндағы бастауыш білім берудің оқу бағдарламаларын жүйелеп, оқытылатын пәндер бойынша сабақтар үшін оқу материалдарын практикада пайдалану
  • Білім алушылардың коммуникативтік, ақпараттық, құқықтық, экологиялық, кәсіби құзыреттерін қалыптастырудың принциптері мен әдістерін, қарым-қатынас психологиясы мен кәсіби коммуникация негіздерін қолдану
  • Бастауыш мектеп педагогикасының теориялық тұжырымдамаларымен интеграциясында бастауыш мектеп дидактикасының классикалық ережелерін, гуманистік педагогиканың қазіргі тұжырымдамаларын, отандық және шетел білім жүйелерін дамытудың қазіргі үрдістерін біледі және түсіндіреді;
  • Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну
  • Педагогикалық этика ережелерін, білім алушылармен педагогикалық өзара ықпалдасудың принциптері мен әдістерін, педагогикалық ұжымда жұмыс жасау принциптері мен әдістерін, білім алушылар ата-аналарымен жұмыс жасау принциптері мен әдістерін, көпмәдени ортадағы қарым-қатынас педагогикасы мен психологиясы негіздерінің талаптарын өз тәжірибесінде қолдану
  • Психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласының жаңа жетістіктерін, кіші мектеп жасындағы физиология және психология ерекшеліктерін, оларды оқыту мен тәрбиелеудегі қазіргі денсаулықты сақтау технологияларын, тәрбиелеудің үзіліссіздік және синкреттілік принциптерін қолдану
  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, ерекшеліктерін және түпнұсқалығын терең түсінуге және ғылыми талдауға негізделген азаматтығын көрсету
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.
  • кәсіби қызметте озық педагогикалық тәжірибені білім алушылардың ойлау қызметінің әмбебап тәсілдерін (абстрактілі-логикалық ойлау, есте сақтау, зейін, шығармашылық қиял, логикалық операциялар жасай білу)қалыптастыру үшін пайдалану
Top