7M04109 Маркетинг в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды, сондай-ақ сауда негізгі кәсіби функцияларды іске асыруға жоғары деңгейде дайын, өз қызметінің кәсіби салаларын дамыту сипаты мен бағытына конструктивті ықпал ете алатын, ұйымдастырушылық жұмыс пен басқару қызметінің дағдыларын меңгерген маркетинг саласындағы мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 2Адам ресурстарын басқару теориясы, персоналды басқару әдістемесі және ұйымдағы персоналды басқару жүйесін қалыптастыру, ұйымдағы кадыр жұмысын жоспарлау және персоналды басқару стратегиясы, персоналды басқару технологиясы және оның дамуы, сонымен қатар ұйымдағы персоналдың мінез құлқын басқару мәселелері мен іс әрекетінің нәтижелерін бағалау
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Брэнд - менеджмент
Несиелер: 5Пәнді оқу бренд-менеджмент саласындағы маркетологтардың кәсіби дайындығының өсуіне ықпал етеді. Бұл курс мынадай бағыттарды зерделеуді қамтиды: брендті заманауи түсіну; бренд менеджментін құру және дамыту; стратегиялық бренд-менеджмент; брендтер портфелін басқару және дамыту; бренд-коммуникация; брендті капиталдандыру, аудит және бағалау; жаһандық бренд-менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Бизнестің бәсекеге қабілеттілігі
Несиелер: 5Пән бизнестің бәсекеге қабілеттілігінің негізгі теориялық ұғымдарын тұжырымдайды, бәсекелестіктің нысандары мен түрлерін жіктейді; бәсекелестер туралы ақпарат жинау, бизнестің бәсекеге қабілеттілігін талдау, нәтижелерді түсіндіру, сондай-ақ бәсекелестікті жүргізу және бәсекелестердің маркетингтік талдауын жүргізу дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тәжірибелік маркетинг
Несиелер: 5Іскерлік этика канондарын сақтау негізінде тиімді экономикалық және басқарушылық маркетингтік шешімдер қабылдау үшін құзыретке ие болу дағдыларын қалыптастырады; маркетингтік зерттеулер нәтижелері және шаруашылық жүргізуші субъектінің ішкі ақпараты негізінде өндіріс және өткізу көлемінің болжамдарын есептеуді үйрену
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Trade маркетинг
Несиелер: 5Теңгерімді басқару шешімдерін дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдау қабілетін қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Брэнд-маркетинг
Несиелер: 5Пән брендтерді құру және басқару дағдыларын қалыптастырады, бұл бәсекеге қабілетті және қорғауға қабілетті брендтерді дамытуға, олардың орналасуы мен имджін анықтауға, компанияның маркетингтік стратегияларын ескере отырып, олардың дамуын басқаруға көмектеседі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ұйымдағы басшылық пен көшбасшылық
Несиелер: 4Курс көшбасшылық пен көшбасшылықтың теориялық және әдістемелік мәселелерін ашады, нарық жағдайында ұйымды басқару тиімділігін арттыру мақсатында топтық практика процестері және ұйымда басқарушылық шешімдер қабылдау жүйесінде топ құру принциптері туралы білім жиынтығын құрайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Коммуникациялық менеджмент
Несиелер: 4Курс магистранттарды жоспарлау, басқару және бақылау бойынша шешім қабылдау кезінде менеджерге қажетті коммуникациялық менеджменттің теориялық және практикалық аспектілерімен таныстырады. Пән ұйымдағы тиімді коммуникациялық процесті ұйымдастыру принциптерін зерделеуге мүмкіндік береді; қоғаммен байланыс процесінің мәні мен технологиясы; коммуникациялық менеджменттің негізгі функциялары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 2Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын дамытуға көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджмент
Несиелер: 2Пән мамандықты игеру кезінде кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастырады. Соңғы жылдардағы менеджменттің басты тақырыбы-қазіргі заманғы ұйымдар тап болатын мәселелерге арналған инновациялық шешімдерді табу. Инновациялық шешімдерді табу үшін менеджерлер жаңа құзыреттер мен басқару дағдыларына ие болуы керек. "Менеджмент" пәні магистранттарды басқару ғылымының соңғы жетістіктерімен және менеджменттің үздік практикасы мен таныстырады
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қазіргі жарнамалық бизнес
Несиелер: 5Пән аясында магистранттар жарнама кәсіпорны қызметінің тиімділігін арттыру және жарнама нарығындағы стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу үшін заманауи басқару технологияларын үйренеді; сонымен қатар жарнама кәсіпорнының коммерциялық табысына қол жеткізу үшін бүйірлік бизнес-ойлау дағдыларын игеріп, тапсырыс берушілерді тарту және ұстап қалу технологияларын меңгереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
Кәcіби коммуникацияны ана тілінде және шет тілінде жүзеге асыру;
-
Код ON6
Маркетингтік қызметті стратегиялық және тактикалық басқару шеңберінде тиімді шешімдер қабылдау;
-
Код ON3
Ұйымның маркетингтік қызметін басқару принциптерін, әдістерін және функцияларын білу;
-
Код ON5
Баға белгілеудің әртүрлі әдістерін қолдану; баға белгілеу саласында маркетингтік құралдарды қолдану; баға стратегиясы мен тактикасын дұрыс анықтау;
-
Код ON7
Материалдық өндіріс пен бөлудің нақты объектілерінде өз білімдерін жүзеге асыру, маркетингті басқару.
-
Код ON4
Тауарлық ассортиментті қалыптастыру, оны өткізу және жылжыту мәселелеріне қатысты маркетингтік проблемалар мен нақты нарықтық жағдайларға талдау жүргізу;
-
Код ON2
Басқару стилдерері мен командаларды қалыптастыру тәсілдерін ескере отырып, ұйымдағы тиімді коммуникациялық процесті ұйымдастыра білу;
-
Код ON8
Компанияның жалпы мақсатты бағыттарымен өзара байланыста маркетингтің стратегиялық мақсаттары мен міндеттерін негіздеу; менеджмент әдістері мен процестері және маркетинг құралдары негізінде маркетингтік сипаттағы коммуникациялық іс-шараларды жүргізу
-
Код ON9
Корпоративтік мәдениетті және ұйым туралы оң қоғамдық пікірді (имиджді) қалыптастыру саласында құзыретті.
7M04109 Форсайт маркетинг
МагистратураДәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті
БББТ: M075 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M04109 Маркетинг
МагистратураА.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті
БББТ: M075 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша