Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04109 Маркетинг в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды, сондай-ақ сауда негізгі кәсіби функцияларды іске асыруға жоғары деңгейде дайын, өз қызметінің кәсіби салаларын дамыту сипаты мен бағытына конструктивті ықпал ете алатын, ұйымдастырушылық жұмыс пен басқару қызметінің дағдыларын меңгерген маркетинг саласындағы мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Адам ресурстарын басқару теориясы, персоналды басқару әдістемесі және ұйымдағы персоналды басқару жүйесін қалыптастыру, ұйымдағы кадыр жұмысын жоспарлау және персоналды басқару стратегиясы, персоналды басқару технологиясы және оның дамуы, сонымен қатар ұйымдағы персоналдың мінез құлқын басқару мәселелері мен іс әрекетінің нәтижелерін бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Брэнд - менеджмент

    Пәнді оқу бренд-менеджмент саласындағы маркетологтардың кәсіби дайындығының өсуіне ықпал етеді. Бұл курс мынадай бағыттарды зерделеуді қамтиды: брендті заманауи түсіну; бренд менеджментін құру және дамыту; стратегиялық бренд-менеджмент; брендтер портфелін басқару және дамыту; бренд-коммуникация; брендті капиталдандыру, аудит және бағалау; жаһандық бренд-менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнестің бәсекеге қабілеттілігі

    Пән бизнестің бәсекеге қабілеттілігінің негізгі теориялық ұғымдарын тұжырымдайды, бәсекелестіктің нысандары мен түрлерін жіктейді; бәсекелестер туралы ақпарат жинау, бизнестің бәсекеге қабілеттілігін талдау, нәтижелерді түсіндіру, сондай-ақ бәсекелестікті жүргізу және бәсекелестердің маркетингтік талдауын жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәжірибелік маркетинг

    Іскерлік этика канондарын сақтау негізінде тиімді экономикалық және басқарушылық маркетингтік шешімдер қабылдау үшін құзыретке ие болу дағдыларын қалыптастырады; маркетингтік зерттеулер нәтижелері және шаруашылық жүргізуші субъектінің ішкі ақпараты негізінде өндіріс және өткізу көлемінің болжамдарын есептеуді үйрену

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Trade маркетинг

    Теңгерімді басқару шешімдерін дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы өзара байланысты талдау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Брэнд-маркетинг

    Пән брендтерді құру және басқару дағдыларын қалыптастырады, бұл бәсекеге қабілетті және қорғауға қабілетті брендтерді дамытуға, олардың орналасуы мен имджін анықтауға, компанияның маркетингтік стратегияларын ескере отырып, олардың дамуын басқаруға көмектеседі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдағы басшылық пен көшбасшылық

    Курс көшбасшылық пен көшбасшылықтың теориялық және әдістемелік мәселелерін ашады, нарық жағдайында ұйымды басқару тиімділігін арттыру мақсатында топтық практика процестері және ұйымда басқарушылық шешімдер қабылдау жүйесінде топ құру принциптері туралы білім жиынтығын құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Коммуникациялық менеджмент

    Курс магистранттарды жоспарлау, басқару және бақылау бойынша шешім қабылдау кезінде менеджерге қажетті коммуникациялық менеджменттің теориялық және практикалық аспектілерімен таныстырады. Пән ұйымдағы тиімді коммуникациялық процесті ұйымдастыру принциптерін зерделеуге мүмкіндік береді; қоғаммен байланыс процесінің мәні мен технологиясы; коммуникациялық менеджменттің негізгі функциялары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын дамытуға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Менеджмент

    Пән мамандықты игеру кезінде кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастырады. Соңғы жылдардағы менеджменттің басты тақырыбы-қазіргі заманғы ұйымдар тап болатын мәселелерге арналған инновациялық шешімдерді табу. Инновациялық шешімдерді табу үшін менеджерлер жаңа құзыреттер мен басқару дағдыларына ие болуы керек. "Менеджмент" пәні магистранттарды басқару ғылымының соңғы жетістіктерімен және менеджменттің үздік практикасы мен таныстырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қазіргі жарнамалық бизнес

    Пән аясында магистранттар жарнама кәсіпорны қызметінің тиімділігін арттыру және жарнама нарығындағы стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу үшін заманауи басқару технологияларын үйренеді; сонымен қатар жарнама кәсіпорнының коммерциялық табысына қол жеткізу үшін бүйірлік бизнес-ойлау дағдыларын игеріп, тапсырыс берушілерді тарту және ұстап қалу технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәcіби коммуникацияны ана тілінде және шет тілінде жүзеге асыру;
  • Маркетингтік қызметті стратегиялық және тактикалық басқару шеңберінде тиімді шешімдер қабылдау;
  • Ұйымның маркетингтік қызметін басқару принциптерін, әдістерін және функцияларын білу;
  • Баға белгілеудің әртүрлі әдістерін қолдану; баға белгілеу саласында маркетингтік құралдарды қолдану; баға стратегиясы мен тактикасын дұрыс анықтау;
  • Материалдық өндіріс пен бөлудің нақты объектілерінде өз білімдерін жүзеге асыру, маркетингті басқару.
  • Тауарлық ассортиментті қалыптастыру, оны өткізу және жылжыту мәселелеріне қатысты маркетингтік проблемалар мен нақты нарықтық жағдайларға талдау жүргізу;
  • Басқару стилдерері мен командаларды қалыптастыру тәсілдерін ескере отырып, ұйымдағы тиімді коммуникациялық процесті ұйымдастыра білу;
  • Компанияның жалпы мақсатты бағыттарымен өзара байланыста маркетингтің стратегиялық мақсаттары мен міндеттерін негіздеу; менеджмент әдістері мен процестері және маркетинг құралдары негізінде маркетингтік сипаттағы коммуникациялық іс-шараларды жүргізу
  • Корпоративтік мәдениетті және ұйым туралы оң қоғамдық пікірді (имиджді) қалыптастыру саласында құзыретті.
Top