Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01462 Құқық, тарих, кәсіпкерлік в Павлодар педагогикалық университеті

  • Марғұлантану
    Несиелер: 3

    Мақсаты – Ә.Марғұланның өмірбаяны мен оның археологияны, тарихты, этнографияны, филологияны дамытуға қосқан үлесін зерттеу. Курста Ә.Марғұланның өмірі мен шығармашылығы, оның тарихпен, археологиямен, этнографиямен, фольклормен және халық педагогикасымен байланысты ғылыми еңбектері зерттеледі. Студенттер практикалық сабақтарда Ә.Марғұланның "Шоқан және Манас", "Ежелгі жыр-аңыздар", "Қазақтың қолданбалы өнері", "Беғазы-Дәндібай Орталық Қазақстанның мәдениеті", "Орталық Қазақстанның ежелгі мәдениеті" ғылыми еңбектерін талдайды. Қазақстанның дамуына және оның мәдени кодын қалыптастыруға ықпал еткен Ә.Марғұлан тұлғасының рөлін зерделеуге ерекше назар аударылатын болады. Емтихан реферат қорғау және топтық шығармашылық жобаны қорғау форматында өтеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Логика
    Несиелер: 6

    Логика ғылымының пәні. Логиканың қалыптасуының негізгі бағыттары мен кезеңдері. Ойлау және тіл, олардың бірлігі мен айырмашылығы. Логиканың негізгі заңдары. Тұжырымдаманың жалпы сипаттамасы. Ұғымдардың түрлері. Анықтау ережелері. Шешімнің жалпы сипаттамасы. Сот және ұсыныс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің кәсіби педагогикалық іс-әрекетінің мәні мен ерекшеліктері және мұғалімнің кәсіби мәдениеті туралы жалпы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Студент ұғымдық аппаратты зерттеп, педагогика туралы ғылыми түсінік қалыптасады. Студент гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны мен рөлін анықтайды, оның міндеттерін, құрылымын, негізгі категорияларын ашады. Бұл курс мұғалім мамандығының дамуын және қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік мәнін зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студент педагогикалық мәселелерді шешеді. Пәнді студенттердің меңгеруі педагогика, психология, медиапедагогиканың негізгі теориялық курстарымен, сонымен қатар педагогикалық практикамен психологиялық-педагогикалық пәндердің бүкіл циклін ашады. Курсты аяқтағаннан кейін студент портфолио ұсынады және қорғайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мұражайтану
    Несиелер: 4

    Пән студенттерде музейтану туралы білім жүйесін, ғылыми-қолданбалы пән ретіндегі музейтанудың теориялық негіздерін, мұражай жұмысының әдістемесі мен мұражайлар тарихын қалыптастыруға; мұражай қызметінің ғылыми-әдістемелік және практикалық мәселелерінің теориялық негіздемесі бойынша ақпарат алуға; студенттерде музейтану туралы білім жүйесін, мектептегі музей ісінің пәні мен міндеттері туралы түсінік қалыптастыруға, мұражай ісінің пәні мен міндеттерін меңгеруге бағытталған. мұражай ісінің негізгі ұғымдары мен терминологиясы мәселелеріне бағытталған. Емтихан тестілеу түрінде өтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алғашқы қауымдық қоғамның тарихы
    Несиелер: 4

    Дереккөздер мен тарихнама. Адамның шығу тегі. Тұқымның пайда болуы. Неандертальдық адам. Жоғарғы палеолит дәуірінің адамы. Рулық қоғамның гүлденуі. Энеолит. Қола дәуірі. Ана отбасынан патриархалды түрге көшу. Темір дәуірінің басталуы. Әскери демократия. Сыныптардың пайда болуы. Қарабайыр дін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Саяси-құқықтық ілімдер тарихы
    Несиелер: 11

    Пәнге кіріспе. Саяси және құқықтық идеялардың тарихын зерттеу әдістемесі. Ежелгі және орта ғасырлардағы саяси және құқықтық ілімдер. Жаңа және қазіргі заманның саяси және құқықтық идеялары. Отандық саяси және құқықтық ойдың тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, әдеп нормаларын меңгеру. Студенттер Қазақстан құқығының негіздерін, Қазақстан Республикасының білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, белгілі бір ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдастырушылық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын оқиды. Тәжірибелік сабақтарда студенттер жағдаяттық мәселелерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтайды, алдын алу шаралары мен ішкі тәртіп нормаларын түзету бойынша ұсыныстар береді, іскерлік ойындарға қатысады. Эссе түріндегі емтихан көзделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мемлекет және құқық теориясы
    Несиелер: 11

    Гуманитарлық және заң ғылымдары жүйесіндегі мемлекет және құқық теориясы. Билік: түсінігі мен түрлері. Мемлекеттік биліктің ерекшеліктері. Мемлекеттің белгілері. Мемлекеттің шығу тегі. Құқық нормасының құрылымы. Құқықтың нысандары (көздері). Нормативтік-құқықтық акт: түсінігі және түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Курс балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескеретін тиімді әдістермен оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға білім алушыларды дайындауға бағытталған. Дамып келе жатқан ағзаның жас ерекшеліктері, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың оқу және еңбек қызметінің әртүрлі түрінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы заманауи мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер жасына және жынысына байланысты топта және жеке физиологиялық көрсеткіштерді зерттейді және талдайды, даулы мәселелер бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады. Сабақтарда оқу кабинеттерінің санитарлық нормалары мен жас ерекшеліктеріне сәйкестігін, кестесін, күн тәртібін, оқу әдебиетін анықтау дағдыларын дамытады. Өздік жұмыс барысында денсаулық сақтау тақырыбындағы жобаларды орындайды, зерттеу нәтижелерін қолдана отырып, зерттеу эссесін жазады. Қорытынды бағалау жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Пән кәсіпкерлік қабілеттерін дамытуға, кәсіби қызметті жүзеге асыруға өз бетінше ұмтылуға, кәсіби мәселелерді шешуде жаңа мүмкіндіктерді табуға бағытталған. Пән кәсіпкерлік негіздерін, оның түрлері мен ұйымдастыру формаларын, бизнесті жоспарлауды, тәуекелдерді басқаруды қамтиды. Студенттер кәсіпкерлік қызметтегі қаржыландыру, кадрлық қамтамасыз ету, әдеп мәселелерін зерттейді. Тәжірибелік сабақтарда студенттер кәсіпкерлік операцияларға қатысу бойынша іскерлік ойындар өткізеді, кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдайды және бағалайды, мемлекеттік қолдау мүмкіндіктерін ескере отырып, бизнес-жоспар жасайды. Пән жобаны ашық қорғаумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық ілімдер тарихы
    Несиелер: 9

    Капиталистік дәуірдің философтары мен схоластиктерінің презентациясындағы Экономика. Саяси экономика классиктерінің Предшественники. Классикалық саяси экономиканың идеялары мен теорияларын қалыптастыру. XIX ғасырдағы саяси экономиканың дәстүрлі емес, революциялық және реформистік нұсқалары. Маржинализм. Неоклассикалық теорияның қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан және шет елдердің ежелгі тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстан аумағындағы тас, қола дәуірлерінің ерекшеліктері. Ерте көшпелілердің табиғи ортаны шаруашылық игеру эволюциясы. Ежелгі Қазақстан этностары мәдениетінің ерекшеліктері. Батыс және шығыс елдерінің ежелгі тарихы. Ежелгі Шығыс және батыс өркениеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 5

    Азияда, Солтүстік Африка мен Еуропада өмір сүрген ежелгі өркениеттер дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы идеялар, сондай-ақ осы өркениеттердің адамзат тарихындағы рөлі, олардың мәдени және тарихи ерекшелігі туралы идеялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 9

    Экономикалық теорияның пәні, әдісі және функциялары. Қоғамдық өндіріс. Қоғамдық шаруашылық нысандары. Тауар және ақша. Нарығы. Нарық құрылымы және инфрақұрылым. Нарықтық механизм және оның элементтері. Фирманың пайдасы мен шығыны. Ұлттық экономиканың мақсаттары мен міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Археология
    Несиелер: 5

    Адамның және материалдық мәдениеттің пайда болуы. мәдени қабат. Тас ғасыры. Неолит мәдениеттері. Қола дәуірі. Металлургияның басталуы. Африканың ерте темір дәуірінің археологиясы. Ежелгі Египеттің археологиялық орындары. Алдыңғы Азия, Таяу Шығыс, Шумер, Ассирия археологиялық ескерткіштері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этнология және этнография
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мен міндеттері. Әдістері мен көздері. Этнографиялық ғылымның тарихы. Әлем халықтарының жіктелуі. Этногенез және этникалық тарих. Австралия мен Океания халықтары. Шетелдік Азия Халықтары. Африка Халықтары. Еуропа Халықтары. Кавказ Халықтары. Сібір Халықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің әртүрлі жас кезеңіндегі тұлға психологиясының даму ерекшеліктерін қарым-қатынаста және іс-әрекетті ұйымдастыруда пайдалана білуге, сондай-ақ педагогикалық үдерістегі психологиялық құбылыстарға жүйелі талдау жүргізуге бағытталған. Студенттер іс-әрекеттің өзіндік ерекшелігі тұжырымдамасын, мінез-құлық пен психикалық жағдайларды, жас ерекшелікке байланысты психологиялық заңдылықтарды, психикалық даму кезеңдерін, кезеңге бөлу тәсілдері мен критерийлерін, тұлғаның психикалық даму кезеңдерін, оқыту, тәрбиелеу психологиясының негіздерін және олардың психикалық ерекшеліктерін, білім беру технологияларының ерекшеліктерін, педагог пен педагогикалық ұжымның жеке басының психологиялық ерекшеліктерін, оқу-тәрбие үрдісіндегі оқу-педагогикалық ынтымақтастық пен қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттейді.. Тәжірибелік сабақтарда студенттер сауалнамалар (Р.Кэттелл, Филлипс, Ч.Д.Спилберг, CMAS, Т.Дембо, С.Я.Рубинштейн, Дж.Тейлор және т.б.) бойынша психологиялық тестілеу мен психодиагностиканы, сонымен қатар мектеп оқушыларының үлгерімі, кәсіби бейімділігі, танымдық процестерінің диагностикасын жүргізеді. Студенттер нәтижелерді өңдейді және оларды түсіндіру мен талдау негізінде әртүрлі мүдделі тарапқа – оқушы, мұғалім, ата-ана, мектеп басшылығына бірқатар ұсыныс тұжырымдайды. Студенттердің зерттеу нәтижелері дөңгелек үстел форматында көрсетіледі. Пәнді оқу әртүрлі әдісті, оларды талдау және рефлексия нәтижелерін қамтитын портфолио қорғаумен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың өмірлік және білім беру тәжірибесін ескере отырып, педагогикалық процестің мәні, педагогикалық қызмет және оның міндеттері туралы білім жүйесін игеру негізінде базалық кәсіби педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Курс әлемдегі білім берудің қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары туралы білімді біріктіруді, оқыту мен тәрбиелеудің өзекті технологияларын, әдістері мен құралдарын, білім берудегі өзара әрекеттесу әдістерін, білім беруді ұйымдастырудың оқу-тәрбие процесін жоспарлауды қамтиды. "Педагогика" курсы мұғалімнің қоғамдағы рөлінің әлеуметтік маңыздылығын түсінуге, өзін-өзі дамытуға және мұғалімнің жеке басын өзін-өзі жүзеге асыруға бағытталған. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістерін, сыни ойлауды дамыту технологияларын пайдалану, сондай-ақ білім беру ұйымының педагогтерін қонақ лекторлар ретінде шақыру көзделген. Тәртіп ауызша бақылаумен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Базалық экономикалық пәндер
    Несиелер: 10

    Макро - және микро орта факторларын зерттеу, тауар нарығын кешенді зерттеу әдістерін, бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету тетігін қарау. Экономикалық ғылымдар жүйесіндегі қаржы туралы ғылым, теориялық негіздер, қаржыны әлеуметтік көбеюде пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта-ғасырдағы Батыс және Шығыс тарихы
    Несиелер: 10

    Герман тайпалары және олардың нанымдары. варвар мемлекеттері. Папа билігінің тарихы. VI-XI ғасырлардағы Еуропаның дамуы. Еуропалықтардың ортағасырлық өмірі мен дүниетанымы. Шіркеу және оның Батыс Еуропадағы ұйымы. Танымал еретикалық қозғалыстар. Монархиялардың күшеюі. Ортағасырлық Шығыс тарихын кезеңге бөлу. Раджпут кезеңі. Мұсылмандардың Үндістанды жаулап алу дәуірі Дели сұлтандығы. Орта ғасырлардағы Қытай тарихы. Араб халифаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән ЕБҚ бар тұлғалардың инклюзивті білімі туралы ғылыми идеялар жүйесін қалыптастыруға, олардың білім беру жүйесінің түрлі деңгейінде білім берудің инклюзивті моделін іске асыруға жеке-мотивациялық, когнитивтік және практикалық дайындықтарын жүзеге асыруға бағытталған. Курс инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық, нормативтік-құқықтық, психологиялық негіздерін қамтиды. Студенттер инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті оқытудың түзету-педагогикалық процесінің мәні мен ерекшеліктерін зерттейді, білім алу үшін ЕБҚ бар тұлғаларды психологиялық-педагогикалық қолдау шарттарын, модельдері мен технологияларын қарастырады, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық практиканы ұйымдастыру мәселелерін қарастырады, жеке оқу жоспары негізінде бейімделген білім беру бағдарламасын әзірлейді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер инклюзия бойынша НҚА, эссе, жеке жоспар, бейімделген бағдарлама, ЕБҚ бар тұлғалармен жұмыс істеудің түрлі тәсілдері мен әдістерінен тұратын портфолио жинайды. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "Төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан және шет елдердің ортағасырлық тарихы
    Несиелер: 10

    Қазақстан аумағында алғашқы ортағасырлық мемлекеттердің құрылуы, олардың шектес халықтармен және мемлекеттермен өзара қарым-қатынасы. Феодалдық қатынастардың қалыптасуы. Орта ғасырлардағы Шығыс елдерінің тарихы. Азия және Африка мемлекеттері. Әлеуметтік-экономикалық жағдай. Герман тайпалары. Византия өркениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ісін жаңадан бастаған кәсіпкерлердің стартаптарын мемлекеттік қолдау
    Несиелер: 10

    ШОБ-ты мемлекеттік қолдау құралдары: «Еңбек» бағдарламасы, нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамыту бағдарламасы. Кәсіпкерлікті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы. Қазақстан Республикасының агроөнеркәсіп кешенін және «Агробизнесті» дамыту бағдарламасы. Микронесие беру, кепілдік беру, субсидиялау. ШОБ-ты несиелеудің ерекшеліктері. Несие беруден бас тарту себептері. Микронесие алу кезеңдері мен құжаттар тізімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құқық, тарих және кәсіпкерлікті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Құқық, тарих және кәсіпкерлікті оқыту әдістемесінің теориялық-әдіснамалық негізі. Сабақтың құрылымы мен түрлері туралы түсінік. Жаңартылған білім беру жағдайында оқытудың ерекшеліктері. Оқыту үдерісінде заманауи цифрлық технологияларды қолдану. Оқытудың шетелдік тәжірибесін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан және шет елдердің жаңа және қазіргі замаң тарихы
    Несиелер: 6

    XVIII ғасырдың бірінші үштен бір бөлігіндегі Қазақстанның саяси жағдайы. Қазақстан Ресей империясының құрамында. ХХ ғасырдың басындағы Қазақстанның әлеуметтік-саяси дамуы. Мемлекеттердің шаруашылық қызметінің, саяси жүйесі мен мәдениетінің негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ҚР Білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық базасы
    Несиелер: 3

    ҚР Білім беру жүйесінің қалыптасу тарихы. ҚР қалыптасуы мен дамуындағы білім беру жүйесінің рөлі. ҚР Білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық базасы. Білім беру жүйесін дамытудың халықаралық стандарттары, ҚР-ның Болон процесіне қатысуы. ҚР Білім беру жүйесінің жалпы сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес-жоспарлау
    Несиелер: 5

    Жоспарлау бизнесті басқару құралы ретінде. Курстың пәні мен міндеттері. Бизнес-жоспарлаудың мәні. Кәсіпкерлік бизнес-идеяны жүзеге асыру ретінде. Бизнес-жоспардың жалпы құрылымы мен қысқаша мазмұны. Түйіндеме. Қаржылық жоспар және тәуекелдерді бағалау. Бизнес-жоспарды ұсыну нысаны. Бизнес-жоспарды сараптау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің білім беруде қолданбалы зерттеулер жүргізуге, оқу үдерісінің деректерін түсіндіруге, сынып ұжымы мен тұлғаны зерттеуге, әрі қарай шешім қабылдау үшін өзгерістер динамикасын бағалауға практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер саналы шешім қабылдаудың сенімді негізі ретінде білім беру саласында қолданылатын сапалық және сандық әдістерді зерттейді. Студент болашақта өз бетінше зерттеу жүргізуге және талдамалық қорытындыларды тұжырымдауға мүмкіндік беретін сынып ұжымы мен оқушының жеке басына арналған зерттеу әдістерінің жиынтығын алады. Курс зерттеу мәселелерін анықтау және тұжырымдау әдістерін, зерттеуді жобалауды, есеп беруді, академиялық хаттың озық әдістерін қамтиды. Тәжірибелік сабақтарда студенттер ұсыныстар жасайды, есептер дайындайды, сандық және сапалық әдістермен талданған мәліметтерді әртүрлі тәсілмен ұсынады. Мектептерге бару арқылы студенттер LMS (білім беру ақпараттық жүйелері) жүйесінде жинақталған және жинақталмаған деректер динамикасын бақылау тәжірибесін алады. Курс бойы студенттер жұмыс портфолиосын жинайды, оны қорғау арқылы курсты аяқтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаңа дәүірдегі Батыс және Шығыс елдерінің әлеуметтік-экономикалық тарихы
    Несиелер: 6

    Өнеркәсіптік өркениеттің даму кезеңіндегі Батыс және Шығыс елдеріндегі экономикалық, саяси және әлеуметтік процестердің сипаты. Ғылыми-техникалық революция және экономикалық процестердің интернационалдануы. ХХ ғасырдағы халықаралық қатынастар. Бірінші дүние жүзілік соғыс. Ақпараттық қоғам.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сыныпты басқару
    Несиелер: 5

    Пән озық педагогикалық әдістер мен тәсілдерді, басқару әдістерін және сынып ұжымын басқарудың психологиялық заңдылықтарын игеруге бағытталған. Пән оқу сабақтары мен сабақтан тыс жұмыстар аясында оқытуды құру қағидаттарын зерттейді. Студенттер пәндік саланың ерекшелігін көрсететін және білім алушылардың жас және психофизиологиялық ерекшеліктеріне, оның ішінде олардың ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін технологияларды пайдалана отырып, негізгі және қосымша білім беру шеңберінде оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыруға қажетті құралдарды, сондай-ақ білім беру қызметі мен сынып ұжымын басқару негіздерін, ұжым психологиясы мен ондағы коммуникацияның ерекшелігін зерделейді. Практикалық сабақтарда білім алушылар ақпараттық пирамида, дайджест, мұғалімнің өзін-өзі дамыту жоспарын әзірлейді, әр түрлі жетілу дәрежесіндегі ұжымдарды дамыту бағдарламаларын әзірлеу бойынша кейстерді шешеді. Іскерлік ойындар шеңберінде студенттер аудиториядан тыс іс-шаралардың үзінділерін, сынып сағаттары, ата-аналар жиналысы және т.б. өткізеді. Пәнді оқу «Сабақтағы іскерлік ынтымақтастық», «Сыныптағы жанжалдарды басқару» «Мінез-құлықты басқару» секілді осы саладағы сарапшылардың қатысуымен спич-таныстырылым (таңдау тақырыбы) қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Курс мектепте жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті дағды мен іскерлікті дамытуға бағытталған. Курс студенттердің зерттеулерін жүргізудің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар барысында студенттер қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық дерекқорларда жұмыс істейді, антиплагиаттың түрлі бағдарламасын қолданады, эссе жазады, ғылыми журналдарға мақала, баяндамалар, конференцияда тезистер дайындайды, оқушыларға дайындық бағыттары бойынша жоба тақырыбын әзірлейді, жоба кезеңдерінің сипаттамасын жасайды, мектеп жобаларына кеңес беруге қатысу арқылы оқушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруды үйренеді. Студенттер мектеп оқушыларының ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс аясында білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәмелетке толмағандардың құқықтары
    Несиелер: 3

    Отбасы құқығының негіздері. Отбасы мен баланы әлеуметтік қорғаудың құқықтық негіздері. Отбасы мен баланы әлеуметтік қорғаудың ұйымдық-әдістемелік негіздері. Қазақстан Республикасындағы отбасы мен баланы әлеуметтік қорғау. Құқық бұзушылық саласындағы кәмелетке толмағандардың құқықтық жағдайы. Кәмелетке толмағандардың құқықтары, бостандықтары және заңды мүдделері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің жобалық ойлауын, жобаларды құрастыру және жүзеге асыру және жобалық топты басқару қабілетін дамытуға бағытталған. Студенттер жобаны басқару кезеңдерін, жобаның құрылымы мен құрамдас бөліктерін, жобаны басқарудың әртүрлі тәсілдерін зерттейді және жобалық басқарудың білім жиынтығының ағымдағы нұсқасын меңгереді. Курстың мазмұны қазіргі PMI PMBOK стандартының талаптарына сәйкестендірілген. Студенттер білім беру саласындағы жобаларды әзірлейді, оларды сипаттайды, жобаны енгізу логикасын негіздейді, жобаның тәуекелдерін анықтайды және жобаны әзірлеудің баламалы жолдарын ұсынады. Студенттер студенттік жобаларды басқаруға және бағалауға қатысады. Емтихан өз бетінше әзірлеген жобаның сипаттамасын қорғау форматында өтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Базалық құқықтық пәндер
    Несиелер: 5

    Мемлекеттің, мемлекеттік биліктің түсінігі мен мәні. Мемлекеттің түрлері мен формалары. Әкімшілік құқықтың пәні мен әдісі. Әкімшілік құқық көздері. Әкімшілік-құқықтық нормалар мен қатынастар. Қылмыстық құқықтың пәні, түсінігі, міндеттері және жүйесі. Қылмыстық-құқықтық қатынастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі медиация
    Несиелер: 5

    Медиация жанжалдарды реттеу нысаны және дауларды шешудің соттан тыс тәсілі ретінде. Медиация технология ретінде. Жанжал. Жанжалдардың түрлері мен жіктелуі. Медиация рәсім ретінде. Медиатордың кәсіби құзыреттері. Медиативтік қызметті ұйымдастыру. Сот қызметінде медиациялық технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Персоналды басқару
    Несиелер: 5

    Персоналды басқару және оның білім беру жүйесіндегі ұйым қызметін басқарудағы рөлі. Персоналды басқару Еңбек ресурстарын басқару жүйесінің ажырамас бөлігі ретінде. Білім беру жүйесінде персоналды басқару жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цифрлық контенттің ыңғайлылығы
    Несиелер: 4

    Курс пайдаланушы интерфейсін әзірлеу кезінде сандық мазмұнның (білім беру бағдарламалары, сайттар, қашықтықтан оқыту және электрондық курстар) пайдалану принциптерін зерттеуге бағытталған. Пайдаланушы талаптары тұрғысынан педагогикалық дизайнды, білім беру бағдарламалық жасақтамасының пайдаланушы интерфейсін әзірлеу технологияларын зерттеу, сандық мазмұнды бейімдеу, UI принциптерін қолдана отырып компьютерлік бағдарламаларды жобалау (контентті рәсімдеу: түстер комбинациясы, қаріптер, белгішелер мен түймелер) / UX (навигация, мәзір функционалы және беттермен өзара әрекеттесу нәтижесі) дизайн, интерактивті компьютерлік жүйелерді және цифрлық контент (ЦОР, MOOC, web сайттар) әзірлеу, дамыту және қолдану. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім алушылар білім беру бойынша цифрлық контент әзірлейді. Білім алушылар өз бетінше жұмыс аясында шығармашылық жоба дайындайды. Сабақтарда төңкерілген сынып әдісі, кейс-технология, желілік технология, жобаларды әзірлеу қолданылады. Пән әзірленген контент портфолиосын қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қаржылық сауаттылық негіздері
    Несиелер: 8

    Қаржылық сауаттылық туралы түсінік. Бизнес-жоспардың қаржылық моделінің негізгі түсініктері. Бизнес-жоспардың қаржылық бөлімі. Түсім жоспары, ақша ағынының болжамы. Залалсыздық нүктесі және жобаның табыстылығы. Салық міндеттемесі, салықтардың және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің түрлері, салық режимдері. Шағын кәсіпкерлік субъектілері үшін арнаулы салық режимін қолдану ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цифрлық оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Курс цифрлық мәдениетті қалыптастыруға, цифрлық ортада білім беру процесін ұйымдастыра білуге бағытталған. Курс білім берудегі жаңа IT-технологиялардың, оның ішінде пәндік саламен біріктірудегі практикалық және шығармашылық міндеттерді шешуге арналған қашықтықтан және цифрлық технологиялардың негізгі көріністерін, Интернет технологияларды, онлайн құралдарды, Google құралдарын, графика мен инфографика жасауға арналған құралдарды, цифрлық құралдар мен цифрлық білім беру мазмұнын құруға арналған веб-сервистерді, қашықтықтан оқытудағы ресурстар, білім беру платформалары мен арналарын пайдалануды қамтиды. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер шығармашылық жоба, эссе, цифрлық мазмұннан, интерактивті тапсырмалардан, зерттеу нәтижелерінен, инфографикадан, онлайн форматтағы сабақтар мен сабақтарды әзірлеуден, цифрлық талдаудан және онлайн ресурстардан тұратын портфолио жинайды. Белсенді оқыту әдістері, кейс-технологиялар, желілік технологиялар, шеберлік сыныптарын, жобаларды әзірлеу, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән Портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сыни тұрғыдан ойлау
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің педагогикалық жағдайды талдау дағдыларын дамытуға және кәсіби мінез-құлықтың барабар тәсілдерін таңдауға, педагог (көшбасшы) мен білім алушылардың өзара іс-қимылына, сондай-ақ студенттердің көшбасшылық әлеуетін арттыруға бағытталған. Көшбасшылыққа заманауи тәсілдерді білу негізінде студенттерде көшбасшылық әлеуетті іске асыру үшін кәсіби басқару құзыреттері қалыптастырылатын болады. Студенттер оқу процесінде көшбасшылық туралы өз идеяларын, оны тиімді пайдалану тәсілдері мен әдістерін диагностикалауды үйренеді. Курс командалық жұмыстың тиімділігін арттыруға ықпал ететін (қазіргі білім беру саясатының талаптарын ескере отырып) басшының (көшбасшының) рефлексивті құзыреттілігін дамытуды көздейді. Курс білім алушылардың қабілеттері мен таланттарын анықтау, қолдау және дамыту дағдыларын дамытуды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректану
    Несиелер: 6

    Деректанудың қалыптасуы мен дамуы. Тарихи дереккөздердің жіктелуі. Деректанулық талдау әдістері, әдістемесі. Деректанулық зерттеулердің құрылымы. Мерзімді баспа тарихи дерек көзі ретінде. Заңнамалық актілер тарихи дерек көзі ретінде. Жеке тектік құжаттар тарихи дерек көзі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді әртүрлі көзқарасты қорғайтын тараптар арасындағы оқу үдерісіндегі келіспеушіліктерді жою және дауларды шешу әрекетіне дайындауға бағытталған. Студенттер қақтығыстанудың теориялық негіздерін, жіктелуін, қақтығыс кезеңдерін, қақтығысты басқару әдістерін, қақтығыс жағдайына әсер етудің жалпы алгоритмін зерттейді. Студенттер жағдаяттық мәселелерді шеше отырып және рөлдік ойындарға қатыса отырып, кикілжіңнің себептерін анықтайды, қақтығыстардың алдын алу және шешу бойынша ұсыныстар әзірлейді, оқу процесінің игілігі үшін шиеленіс жағдайларын шешу жолдарын үйренеді. Қонақ дәрістер қақтығыстарды басқару бойынша мамандармен де, мектеп басшыларымен де ұсынылады. Емтихан жағдаяттық есептерді орынды шешумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы экономикалық пәндер
    Несиелер: 8

    Экономикалық пайда және сұранысты қалыптастыру. Тұтынушылық мінез-құлық теориялары. Микроэкономикалық ғылымның пәні және негізгі тұжырымдамалары. Нарықтық ұғымдар. Сұраныс, ұсыныс, нарықтық тепе-теңдік. Сұраныс пен ұсыныстың икемділігі. Тұтынушылық таңдау. Экономиканы мемлекеттік реттеудің теориялық модельдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы-тарихи пәндер (қосалқы тарихи пәндер)
    Несиелер: 6

    Деректанудың қалыптасуы мен дамуы. Тарихи дереккөздердің жіктелуі. Деректанулық талдау әдістері, әдістемесі. Деректанулық зерттеулердің құрылымы. Мерзімді баспа тарихи дерек көзі ретінде. Заңнамалық актілер тарихи дерек көзі ретінде. Жеке тектік құжаттар тарихи дерек көзі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің педагогикалық жағдайды талдау дағдыларын дамытуға және кәсіби мінез-құлықтың барабар тәсілдерін таңдауға, педагог (көшбасшы) мен білім алушылардың өзара іс-қимылына, сондай-ақ студенттердің көшбасшылық әлеуетін арттыруға бағытталған. Көшбасшылыққа заманауи тәсілдерді білу негізінде студенттерде көшбасшылық әлеуетті іске асыру үшін кәсіби басқару құзыреттері қалыптастырылатын болады. Студенттер оқу процесінде көшбасшылық туралы өз идеяларын, оны тиімді пайдалану тәсілдері мен әдістерін диагностикалауды үйренеді. Курс командалық жұмыстың тиімділігін арттыруға ықпал ететін (қазіргі білім беру саясатының талаптарын ескере отырып) басшының (көшбасшының) рефлексивті құзыреттілігін дамытуды көздейді. Курс білім алушылардың қабілеттері мен таланттарын анықтау, қолдау және дамыту дағдыларын дамытуды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық құқық
    Несиелер: 6

    Халықаралық құқық түсінігі және ерекшеліктері. Халықаралық құқықтың даму тарихы және оның ғылымы. Халықаралық құқық нормалары, көздері және жүйесі. Халықаралық құқық субъектілері. Халықаралық-құқықтық тану. Халықаралық құқықтағы жауапкершілік пен санкциялар. Халықаралық шарттар құқығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медиапедагогика
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің оқу іс-әрекетіндегі медиа мазмұнды таңдауға, пайдалануға және сыни талдауға дайындығын және медиатехнологияларды (SMM, media Space, Data Visualization) қолдана отырып сабақ жүргізу қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Студент медиапедагогиканың ұғымдық аппаратын, медиа оқытудың ерекшелігін, медиапедагогиканың даму кезеңдерінің сипаттамасын, білім беру процесінің барлық кезеңінде медиатехнологияларды қолданудың мәнін және бұқаралық ақпарат құралдарында жұртшылықты ақпараттандыру мәселелерін, әдістері, құралдары мен әдістерін зерттейді. Студенттер практикалық сабақтарда дайындық бағытын ескере отырып, оқу медиаматериалының мазмұнын іріктейді және жасайды, эвристикалық, проблемалық-іздестіру, ойын, жобалау әдістері, кейс-стади әдісі және карталардың интеллектісі шеңберінде медиатехнологияларды пайдалана отырып, сабақ жоспарын әзірлейді, сондай-ақ әлеуметтік желілерде орналастыру үшін оқу бейнематериалдарын, посттар, таныстырылымдар жасайды. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы таңдалған тақырып бойынша сабақтар сериясын қамтитын портфолионы ұсынады және қорғайды, нақты әзірленген медиа контентпен бірге белгілі бір тақырып бойынша медиа контент таңдауын талдайды және медиатехнологияларды қолдана отырып, сабақтың үзіндісін немесе аудиториядан тыс сабақты өткізуді көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы-құқықтық пәндер
    Несиелер: 6

    Азаматтық құқық ұғымы мен принциптері. Реттеу пәні мен әдісі. Азаматтық заңнама және азаматтық құқық көздері. Азаматтық қатынастар: ұғымдар мен түрлер. Отбасылық құқық түсінігі және жүйесі. Отбасы құқығының пәні мен әдісі. Отбасы құқығының принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректерді көрнекілендіру
    Несиелер: 4

    Курс студенттерде компьютерлік графика, инфографика және деректерді көрнекілендіру негіздерін, деректерді растрлық және векторлық ұсынуды, 3D модельдеуді және 3D басып шығаруды қолдану қағидаттарын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер инфографиканы дамытады, растрлық және векторлық графикамен (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator) жұмыс істеуді үйренеді, 3D модельдер (Blender) жасайды, 3D модельдерді басып шығару үшін 3D принтерді қолданады. Білім алушылар өздік жұмыс шеңберінде баннер, диаграмма, инфографика, схема, карта, 3D модель, өңделген кескін мен фотосурет түрінде жоба дайындайды. Пән сабақтар мен өзіндік жұмыс барысында орындалған жұмыстардың портфолиосын қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады. Курстың соңында жобалар көрмесі өтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON7

    Пәндік саладағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдануға қабілетті.

  • Код ON5

    Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолдану, құқық, тарих және кәсіпкерлікті оқытудағы проблемаларды шешу және аргументтерді тұжырымдау.

  • Код ON4

    Құқық, тарих және кәсіпкерлік саласында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы анықталған күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолдану.

  • Код ON6

    Құқықтық, тарихи және кәсіпкерлік салаларда оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану.

  • Код ON2

    Ғылыми зерттеулердің әдіснамасын және академиялық жазудың негіздерін білу және оларды құқықтық, тарихи және экономикалық пәндерді оқытуда қолдану.

  • Код ON1

    Осы салалардағы озық білімге негізделген құқықтық, тарихи, экономикалық пәндерде білімі мен түсінігін көрсету.

  • Код ON3

    Ғылыми қызмет барысында Академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетінің маңызын түсіну.

  • Код ON9

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін құқық, тарих және кәсіпкерлік саласындағы ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру.

  • Код ON8

    Құқықтық, тарихи және экономикалық пәндерде одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары.

  • Код ON10

    Инклюзивтік орта жағдайларын жасау үшін ЕБҚ бар балаларды оқытудың бейімделген бағдарламалары мен жеке траекторияларын әзірлейді.

Top