Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02202 Археология және этнология в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Археологиялық-этнографиялық зерттеулердің теориясын, қазіргі заманғы әдістері мен практикасын меңгерген; кәсіби ғылыми-зерттеу, ұйымдастырушылық-басқарушылық, мәдени-ағартушылық қызметте археологиялық және этнографиялық мәдени-тарихи ескерткіштерді анықтау, бағалау, қорғау және дәріптеу саласындағы құзыреттілігін көрсететін білікті кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B134 Археология және этнология
  • Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар

Пәндер

  • Археологияға кіріспе

    Курстың мақсаты студенттерде археологияның теориясы мен тарихы саласындағы негізгі ережелері мен тұжырымдамаларын, әлемдік археологияның қазіргі жағдайы мен даму болашағы туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Қазіргі заманғы әдістер мен ақпараттық технологиялардың кең спектрін пайдалана отырып, археологиялық дереккөздерді жинау және талдаудың негізгі дағдыларын меңгеру. Археологиялық қазбалар кезінде топтық жұмыс туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алғашқы қоғам тарихы

    Мақсаты – алғашқы қауымдық қоғам тарихының негіздерін меңгеру, оған қалсет міндеттер жиынтығы, кезеңдерді зерттеу, кезеңдер хронологиясы, ежелгі адамзат тарихы қайнар көрін қайта өңдеу мүлекіндіктері, антропогенез және социогенездік талдау, материалдық мәдениетпен шаруашылық тарихы, отбасы және некетарихы, өнердің, діннің пайда болуы, алғашқы қауымдық қоғамның ыдырау шартарры және өркениеттік дамудың пайда болуы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан археологиясың дамыту

    Курстың мақсаты – студенттердің Қазақстандағы археология ғылымының дамуы туралы білімдерін қалыптастыру; археология дамуының негізгі кезеңдерін талдай және жалпылай білу; орыс археологиясының даму тенденцияларын болжау және т.б. Оқушылардың Қазақстан археологиясының өзекті мәселелері туралы білімдерін тереңдету. Қазба жұмыстарын жүргізудің нақты есептерін шешу және оның нәтижелерін өңдеу бойынша шағын топтарда жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адамзаттың тарихқа дейінгі эволюциясы

    Пәннің мақсаты -тарихи үдерістің бастапқы кезеңгі –алғашқы қауымдық құрлыс, жер бетінде адамның пайда болуынан бастап бірінші топтық қоғамдар мен мемлекеттердің қалыптасуына дейінгі ұлан-ғайыр уақыт аралығын қамтитын кезеңнің жазба тарихымен қатар жүруі, оның пайда болуы мен реттелуі оқытылады. Пәнді оқытудың мақсаты – адамның пайда болуын зерттеу, оның шаруашылық және қоғамдық әрекеттерінің пайда болуымен дамуы. Студенттерде адамзат қоғамының даму заңдылықтары, оның дамуының ең алғашқы кезеңдеріндегі экономикалық және әлеуметтік қызметі туралы объективті тарихи түсінік қалыптастыру. Алғашқы қауымдық формацияны зерттеу негізінде тарихи ойлаудың негізін қалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Археологияға және этнологияға кіріспе және ғылыми зерттеулер негіздері

    Курстың мақсаты - студенттерде археология мен этнологияның ғылыми негіздерін қалыптастыру. Курсты оқи отырып, студенттер археология мен этнологияны, ғылыми-терминологиялық аппаратты, әдістерді, дереккөздерді, пәннің негізгі ғылыми категорияларын меңгереді. Нақты тарихи-этнографиялық практикалық тапсырмада студенттер зерттелетін зерттеу объектісін бастапқы ғылыми талдау, жалпылау және бағалау дағдыларын қалыптастырады. Курс негізгі зерттеу құзыреттіліктерін қалыптастыруды, зерттеу тақырыбын таңдауды, құрылымды, дереккөз және тарихнамалық базаны, зерттеу материалдарын талдау, синтездеу, жалпылау принциптерін бөлуді қамтиды. Академиялық адалдық пен плагиатқа жол бермеу қағидаттарын түсіну, материалдарды зерттеу және жариялау барысында бастапқы дереккөзге сілтеме жасау және сілтеме жасау кезінде авторлық құқықты сақтау міндетті болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Этнологияның негіздері

    Курстың мақсаты-студенттердің ерекшелігі туралы негізгі түсініктерін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер этнологияның қалыптасуының пәндік саласы мен тарихын анықтайды, этногенез мен этникалық тарихтың теориялық негіздері, этнологиялық ғылымның негізгі бағыттары мен тұжырымдамалары туралы түсінік алады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер этностың, этникалық мәдениеттің қалыптасу заңдылықтары туралы пікір қалыптастырады және қазіргі әлемнің этникалық әртүрлілігінің тарихи дамуының этнографиялық және этнологиялық процестерін талдау дағдыларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Этнологияға кіріспе

    Пәнді оқытудың мақсаты – студенттерге этнологияның негізгі бөлімдері бойынша белгілі бір көлемде теориялық білім беру, ал этнологиялық зерттеулердің практикалық жұмыстарында халықтардың мәдени-тарихи бірлігінің динамизмін, алуан түрлілігін және сәйкессіздігін ашу. Тарихи сананы қалыптастыру, өткенге, ең алдымен Қазақстан тарихына, оның аумағында тұратын халықтарға қатыстылық сезімін тәрбиелеу. Топтық жұмыс дағдыларының деңгейін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Көшпелілердің материалдық мәдениеті

    Пәннің мақсаты-Көшпенділердің материалдық мәдениетінің ерекшеліктерін зерттеу, студенттерде көшпенділер өркениеті мәдениетінің материалдық құбылыстарын талдау мен қолданудың теориялық негіздері мен дағдыларын қалыптастыру. Бір жағынан материалдық Мәдениет нысандары мен экономикалық қызмет, табиғи орта, этникалық дәстүрлер, арнайы ұйым нысандары, діни нанымдар мен рәсімдердің өзара байланысын ашу. Әлеуметтік қатынастарға сәндік-қолданбалы өнердің материалдық объектілері қалай делдал болатынын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлем халықтарының этнографиясы

    Курстың мақсаты-этногенез процесі және әлем халықтарының этникалық тарихын қалыптастырудың негізгі тұжырымдамалары туралы негізгі білімді қалыптастыру. Курстың мазмұны әлем халықтарының ғылыми жіктелу принциптерін және қазіргі этникалық көріністі, этностардың тарихи-мәдени дамуының негізгі факторларын, механизмдерін, формаларын, тарихи - этнологиялық зерттеу әдістерін зерттеуді қамтиды. Нәтижесінде қазіргі заманғы этностардың қалыптасу заңдылықтары, ерекшеліктері, әлемдік аймақтардың этникалық құрамы мен тарихи-мәдени ерекшеліктері, олардың даму бағыты және өткен және қазіргі этносаралық өзара іс-қимыл туралы пікір қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазақ халқының материалдық мәдениеті

    Курстың мақсаты-студенттерде қазақ халқының материалдық мәдениетінің ерекшеліктері туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Қазақтардың материалдық мәдениетін жан-жақты зерделеу үшін қажетті ғылыми әдістер кешенімен, этнологиялық және тарихи зерттеудің әдіснамалық принциптерімен, әдістерімен таныстыру. Мұрағаттық және баяндау құжаттарын талдау. Қазақ халқының материалдық мәдениеті пәндерінің алуан түрлілігін зерделеу. Әртүрлі мұра объектілерінің, олардың тарихи-мәдени және ғылыми құндылықтарының белгілерін анықтау және материалдық мәдениет объектілеріне атрибуция жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ежелгі тарихы

    Пәннің мақсаты – Павлодар Ертіс өңірінің тарих және тарихнама саласында студенттердің кәсіби дайындығын тереңдету.Пәннің міндеттері – студенттердің ой-өрісін кеңейту; ғылыми жұмыстың негізгі әдістерін, тәсілдерін үйрету; жеке ғылыми тақырыптармен жұмыс істеуде өз қабілеттерінің көрінуіне мүмкіндіктер туғызу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Нумизматика

    Пәннің мақсаты-студенттердің жеке елдер мен халықтардың экономикалық және мәдени дамуын, ақша мен ақша жүйелерінің рөлін көрсететін ескерткіштер ретінде Ежелгі және орта ғасырлардағы монеталар мен монеталар жүйесі туралы біртұтас түсініктерін қалыптастыру; монеталарды анықтау, танысу, сипаттау, жіктеу, ғылыми жұмыстарда қолдануға болатын монеталармен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру қызметі. Студенттердің өзіндік аналитикалық және ғылыми-зерттеу жұмысының, оның ішінде оқу және ғылыми әдебиеттермен, ежелгі және ортағасырлық монеталар каталогтарымен дағдыларын дамыту. Қазіргі нумизматиканың негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру. Студенттердің мәдени мұраның, тарихи мұраның бір бөлігі ретінде монеталар мен монеталар жүйесі туралы дұрыс түсініктерін қалыптастыру және тонау қазбаларына теріс көзқарас пен жер астынан заңсыз алу және нумизматикалық көздерді өзімшілдік мақсатта пайдалану қажеттілігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Камералды өңдеу

    Курстың мақсаты-әртүрлі археологиялық материалдарды далалық сақтаудың негізгі әдістерін зерттеу; археологиялық материалды қалай дұрыс бекіту және сипаттау; археологиялық орындарды қалпына келтірудің негізгі талаптары. Археологиялық зерттеудің заманауи әдістері мен тәсілдерін қолдану; әлемдік археологияның қалыптасу тарихы мен негізгі әдіснамалық бағыттарын, сондай-ақ талдау кезінде қолданылатын негізгі ұғымдар мен тұжырымдамаларды білу. Ойлау мәдениетін меңгеру; өзінің интеллектуалды және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту қабілеті; жаңа идеяларды қалыптастыру қабілеті; инновациялық қызметке қабілеттілік - бірегей ғылыми-зерттеу және қолданбалы міндеттерді қою және шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Тарихи өлкетану

    Курстың мақсаты-тарихи-өлкетану жұмысының негізгі кезеңдерін, принциптерін, әдіснамалық негіздерін және нормативтік-құқықтық базасын зерттеу.«Өлкетану» және «тарихи өлкетану» ұғымдарының анықтамасы. Пәннің тарихи білім жүйесіндегі орны. Қазіргі кезеңде тарихи-өлкетану жұмыстарын жүргізудің өзектілігі. Тарихи-өлкетану ұйымдары, олардың негізгі функциялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қосымша тарихи пәндер

    Пәннің мақсаты — студенттердің Қосалқы тарихи пәндердің негіздерімен: палеография, хронология, метрология, Нумизматика, сфрагистика, Геральдика, шежіре, тарихи ономастика және тарихи этикет жүйелерімен, сондай-ақ оларды зерттеу және сынау әдістерімен, оларды практикалық қолдану принциптерімен танысу құзыреттерін қалыптастыру. Азаматтық ұстанымды қалыптастыру үшін қоғамның тарихи даму заңдылығының негізгі кезеңдерін талдау. Тарихи зерттеулерде деректану, арнайы тарихи пәндер, тарихнама және тарихи зерттеу әдістері саласындағы негізгі білімді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның тас ғасыры

    Курстың мақсаты-тас дәуіріндегі Қазақстанның даму ерекшеліктері туралы базалық білімді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер Қазақстанның палеолит, мезолит, неолит және энеолит археологиялық зерттеулерінің және онымен байланысты археологиялық мәдениеттердің тарихын зерттейді, Қазақстанның археологиялық өткенін зерттеу контекстінде тас дәуірінің материалдық көздерінің ерекшелігі мен рөлін анықтайды. Курсты зерделеу нәтижесінде студенттер отан тарихындағы Қазақстанның Тарихқа дейінгі кезеңін түсіндірудегі тас дәуірінің материалдық көздері мен ескерткіштерінің маңыздылығы туралы пайымдаулар қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазақ халқының рухани мәдениеті

    Пәннің мақсаты - "Археология және этнология" мамандығының студенттерінде қазақтардың рухани мәдениетін дәстүрлі құндылықтар жүйесі ретінде қабылдауды қалыптастыру. Студенттерге қазақтардың рухани мәдениетінің құндылық-семантикалық мазмұны мен тарихизмін, бай мұраның мазмұнын, өркениеттік теория тұрғысынан халықтың мәдени дамуының заңдылықтары мен тенденцияларын, мәдени өсулер мен трансформациялардың маңыздылығын ашу. Ежелгі кезеңнің рухани мәдениетінің негізгі мазмұнын, көшпенділіктің мәдени аспектілерін, сақ-үйсін және ежелгі түркі дәуіріндегі тайпалардың өнері мен мифологиясын анықтаңыз. Қазақ фольклорының, жырау шығармаларының, ақындардың, билердің, музыканттардың, жазба әдебиет ескерткіштерінің маңыздылығын, халықтың діни өмірінің, ағартушылықтың, әдет-ғұрыптардың, менталитеттің, адамгершілік және эстетикалық мұраттардың мазмұнын ашу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлемдік діндер тарихы

    Курстың мақсаты-діннің пайда болуы мен еркін ойлаудың дамуы, діннің догматикалық негіздерінің тарихы, олардың қызметі мен қоғамның барлық салаларындағы маңызы туралы объективті ақпарат беру. Белгілі дін зерттеушілерінің жұмыстарымен танысу арқылы діни доктриналарды сыни талдау дағдыларын, діни ұйымдар мен олардың өкілдері қызметінің ерекшеліктерін қалыптастыру. Әлемнің діни дәстүрлерінің тарихын зерттеу; олардың діни, салттық-салттық және ұйымдастырушылық ерекшеліктері, олардың бір-бірімен, қоршаған қоғаммен және билік құрылымдарымен әлеуметтік өзара әрекеттесуі. Дін дамуының көпжақты және барабар бейнесінің қалыптасуын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Экология негіздері

    "Экология негіздері" пәнін меңгеру мақсаттары: - материалдар мен нанотехнологиялар туралы ғылымның әр түрлі пәнаралық бағыттарының практикалық негіздерін меңгеру үшін қажетті көлемде студенттердің экология бойынша білім алуы; - экологиялық қауіпсіздікпен байланысты мәселелерді сауатты қабылдауға және шешуге мүмкіндік беретін жаратылыстану-ғылыми дүниетанымын қалыптастыру. Биосфера туралы ілім. Экологиялық факторлар. Экологиялық жүйелер. Биосфера ресурстарының шектеулілігі. Энергетиканың экологиялық мәселелері. Атмосфераның және гидросфераның ластану көздері. Атмосфераны ластанудан қорғау. Қоршаған ортаны қорғаудың нормативтік-құқықтық, ұйымдастырушылық мәселелері. Тұрақты даму бағыттары. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері

    Пәннің мақсаты: студенттерді бәсекелестік ортада кәсіпорындардың кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларына үйрету. Пәннің мазмұны: Кәсіпкерлік ойлау негіздері, нарықтық жүйе және оның жұмыс істеу механизмі, кәсіпкерлік қызмет және ұйымдастыру нысандары, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық негіздері, өндіріс шығындары және фирманың табысы, өндіріс факторларының нарығы (жер, еңбек, капитал), кәсіпкерлік идея және оны таңдау, құнды ұсыныс, тауар, бренд, брендинг, түрлері мен типтері, бизнес қызметті жоспарлау және басқару, кәсіпкерлік қызмет маркетингі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Экономика және бизнес негіздері

    «Экономика және бизнес негіздері» пәнінің мақсаты студенттердің нарықтық шаруашылық жүргізу жағдайында кәсіпорынның жұмыс істеуінің экономикалық тетігін зерттеу негізінде экономикалық ойлауды дамыту болып табылады. Кәсіпкерлік түсінігі-кәсіпкерліктің анықтамасы, түрлері, даму тенденциялары, рөлі. Нарықтық экономиканың негізгі ұғымдары. Бизнестің ұйымдастырушылық негіздері. Бизнестің қаржылық негіздері. Бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экологиялық менеджмент

    Пәнді зерделеудің мақсаты табиғатты қорғау қызметін басқарудың сапалы жаңа идеологиясының қажетті атрибуты ретінде саналы экологиялық дүниетанымды қалыптастыруды қамтамасыз ету, экологиялық тәуекелдерді бағалау кезінде тиімді басқарушылық шешімдерді енгізу, ұйымдар қызметінің экологиялық маңызды аспектілерін және экологиялық міндеттерді шешуді анықтау болып табылады. Даму кезеңдерін, функцияларды, инфрақұрылымды және экологиялық менеджмент принциптерін зерделеуді, табиғи ресурстарды, экологиялық залалдарды, шығындарды экономикалық бағалауды және қаржыландыру мен есептілік мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Қазақстан тарихы этнографиялық ғылым

    Курстың мақсаты-Қазақстандағы этнографиялық ғылымның дамуын зерттеу. Халықтану саласындағы шетелдік және отандық ой динамикасының негізгі бағыттарын ашу және талдау. Индустриялық және постиндустриалды дәуірдегі Қазақстандағы этникалық процестердің ерекшеліктерін ашу. Қазақстандағы этнологияның қазіргі жағдайы туралы объективті идеяларды қалыптастыру. Студенттерді тарихи-этнологиялық зерттеу әдістерімен және тарихи-этнографиялық білім мен этнографиялық экспедициялар жиындарын жүйелеумен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    "Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, сонымен қатар әлеуметтік қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Мемлекет және құқық мәні. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы. Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары. Әкімшілік құқық. Азаматтық құқық. Еңбек құқығы. Қылмыстық құқық. Қаржылық, салықтық, экологиялық және жер құқығы. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның әлеуметтік салдары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың факторлары мен шарттары. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ортағасырлық Қазақстанның археологиясы

    Курстың мақсаты-археологиялық дереккөздер негізінде Орта ғасырларда Қазақстанның тарихи өткенінің даму заңдылықтары туралы білім қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер түркі, түркі-моңғол кезеңдерінің археологиялық көздерін және Қазақ хандығының қалыптасу кезеңін талдайды. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер ортағасырлық Қазақстан кезеңіндегі археологиялық ескерткіштердің ерекшеліктері және олардың отан тарихындағы тарихи оқиғаларды заманауи түсіндірудегі рөлі туралы пікір қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты: Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қатынастарды реттейтін нормалардың мазмұнын зерделеу; кәсіпкерлік қатынастардың ерекшеліктерін зерделеу; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Бұл оқу пәні студенттерге Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік құқығы институттары нормаларының және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың жалпы түсінігін түсінуге мүмкіндік береді, кәсіпкерлік кодекстің нормаларын басқа нормативтік құқықтық актілердің нормаларымен сәйкестендіруді үйренеді. кәсіпкерлік қызмет саласы. Кәсіпкерлік қатынастардың ерекшеліктерін және оларды құқықтық реттеу ерекшеліктерін зерттеу, сыбайлас жемқорлықпен күресу бойынша білім жүйесін қалыптастыру. Сондай-ақ іскерлік ортадағы нақты жағдайларды шешу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Тіршілік қауіпсіздігі

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерді адамға және қоршаған ортаға жағымсыз факторлардың әсер етуінің нормативтік және рұқсат етілген деңгейлерімен таныстыру, өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету саласындағы күрделі оқиғаларды, процестерді, құбылыстарды зерттеу, жіктеу және жүйелеу, бар қауіптер мен қауіптердің алдын-алу, оқшаулау және жою шараларын әзірлеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Неолит кезіңдегі Еуразиялық дала

    Пәннің мақсаты-студенттердің неолит дәуіріндегі Еуразиялық дала тұрғындарының материалдық және рухани мәдениетінің жетістіктері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер Еуразиялық кеңістіктің археологиялық мәдениеттерінің ерекшелігін және олардың өндірістік қызмет түрлерінің, мал шаруашылығының, егіншіліктің пайда болуы, сондай-ақ аң аулау, жинау және балық аулауды жетілдіру контекстіндегі өзара байланысын анықтайды; тасты өңдеу, керамика өндіру және жаңа еңбек құралдарының пайда болуы технологиясын жетілдіру процестерін талдайды. Нәтижесінде студенттер Еуразиялық кеңістіктің археологиялық мәдениеттерінің мәдени-тарихи даму ерекшеліктері және олардың тарихи өзара байланысы туралы пайымдаулар қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері

    Пәнді оқытудың мақсаты инвестициялық-инновациялық Startup жобаларды әзірлеу бойынша тәжірибелік дағдыларды меңгеру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент білуі керек: - макро -, мезо - және микро деңгейде экономика үшін бизнес-кәсіпкерлікті дамытудың рөлі мен маңызы; - Startup жобаларды іске асырудың модельдері, түрлері және нысандары; - Startup жобаларды әзірлеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Этноархеология

    Курстың мақсаты-студенттерде ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХІ ғасырдың басында отандық және шетелдік ғалымдар жинақтаған этноархеология саласындағы теориялық-әдіснамалық және практикалық білімнің негізгі базасын қалыптастыру, қазіргі этноархеологияның негізгі тәсілдері мен әдістерін, олардың шешуші мүмкіндіктерін зерттеу және алынған нәтижелерді ежелгі мәдениеттердің палеоөмірінің процестері мен құбылыстарын модельдеу, түсіндіру және жеке қауымдастықтар үшін пайдалану. Пән бойынша нақты деректер мен негізгі ақпаратты баяндау, сыни тұрғыдан талдау және бағалау. Білімді далалық этноархеологиялық зерттеулер тәжірибесінде, алынған деректерді бастапқы өңдеуде және оларды қоғамдық-ағарту қызметінде қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Этноконфликтология

    Курстың мақсаты-қоғамның әлеуметтік саласында болып жатқан этникалық қақтығыстарды шешу, реттеу динамикасы мен практикасын, генезисін зерттеу саласында студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру. Қарым-қатынас процесінің теориялық негіздерін, сондай-ақ ұйымдағы қақтығыстардың себептері мен негізгі түрлерін зерттеу. Әр түрлі этникалық және конфессиялық топтардағы адамдардың мінез-құлық мәдениетінің ерекшеліктерін талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Казахстан археографиясы

    Пәннің мақсаты-студенттерді Археографияның маңызды функциясымен – жарияланған жазбаша дереккөздер базасын құрумен таныстыру. Бағдарламада археографиялық басылымдардың барлық жиынтығын және олардың құрамын Қазақстан тарихының негізгі кезеңдері бойынша және жалпыға ортақ тарих бойынша, яғни "археографиялық қор"ұғымын не құрайтынын зерделеуге ерекше назар аударылады. Археографияның архивтік құжаттармен жұмыс істеудегі рөлін көрсету; археографияны дамытудың негізгі кезеңдерін ашу; архивтік дереккөздердің жұмысы мен жұмысына дайындық кезіндегі ғылыми принциптерді анықтау; археографиялық жұмысты ұйымдастыруға қойылатын талаптарды анықтау; мұрағаттық құжаттармен жұмыс істеу технологияларын тарихи дереккөздер ретінде көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Түркі өркениетінің тарихы

    Пәннің мақсаты – студенттерде түркі өркениетінің тарихы, біртұтас процесс, дүниежүзілік тарихтың құрамдас бөлігі, түркі халықтары тарихының даму заңдылықтары және әртүрлі өркениеттер жағдайында дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі түркі қоғамдарының жұмыс істеу ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Білім беру және мәдениет ұйымдары мен мекемелерінің қызметі тақырыбында тарихи-мәдени аспектілерді ақпараттық қамтамасыз етуді әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Ортағасырлардағы Қазақстан тарихы

    Курстың мақсаты-ортағасырлық кезеңдегі Қазақстан аумағындағы тарихи процестің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері туралы толық түсінік беру. Тарихи-этномәдени процестердің өзіндік ерекшелігін, "номадизм" феноменін, түркілер тарихын, қазақ халқының этногенезін, Қазақ хандығы дәуірінің саяси, экономикалық және мәдени даму ерекшеліктерін зерделеуді айқындау. Өткен Қазақстан мәдениетінің жетістіктеріне деген қызығушылықты ояту, бұл қазіргі Қазақстанның жетістіктерін дұрыс түсінуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Мұрағат ісінің теориясы мен әдістемесі

    Курсты зерделеудің мақсаты мұрағат ісінің технологияларын еркін бағдарлауға, ұйымның құжаттық қорын құру, есепке алу және пайдалану процестерінің тиімді жұмыс істеуін ұйымдастыруға, оның заңнама талаптарына, әдістемелік нұсқауларға сәйкес сақталуын қамтамасыз етуге, сондай-ақ құжаттарды мемлекеттік (муниципалдық) мұрағатқа беруге мүмкіндік беретін негізгі құзыреттерді қалыптастыру болып табылады.Курстың міндеттері: ҚР мұрағат ісін реттейтін заманауи заңнамалық және нормативтік базаны зерделеу; нормативтік сақтау шарттары және мұрағат құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету, сақтауға берілетін құжаттарды ғылыми-техникалық өңдеу негіздері; әлеуметтік-құқықтық сұраныстарды орындау негіздері мен практикасы, сондай-ақ мұрағат құжаттарын басқа мақсаттарда пайдалану мүмкіндіктері; мұрағат ісінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдану ерекшеліктері; құжаттардың құндылығын сараптау негіздерімен таныстыру; басқаруды құжаттамалық қамтамасыз ету негіздерін зерделеу, құжат айналымы жүйелері, құжаттардың түрлері және оларды ресімдеуге қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Археологиялық қазбалардың әдіснамасы

    Курстың мақсаты - студенттерге археологиялық қазба әдістемесі бойынша негізгі білім беру, археологиядағы дала жұмыстарының негізгі әдістерін үйрету. Студенттердің археологиялық далалық зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі әдістері туралы білімдерін қалыптастыру. Мәдени қабаттың, жерлеу құрылысының, археологиялық ескерткіштің стратиграфиясының және оның құрылымының қалыптасуының негізгі заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Студентті ғылыми және ғылыми білім беру міндеттерін шешу бойынша қазақстандық және халықаралық зерттеу ұжымдарының жұмысына қатысуға дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Антропология

    Курстың мақсаты-адам тарихындағы биологиялық даму заңдылықтары мен әлеуметтік заңдылықтардың өзара әрекеттесу процесін қадағалау, табиғи және әлеуметтік факторлардың әсер ету дәрежесін бағалау; жынысына, жасына, дене бітіміне (Конституциясына), экологиялық өмір сүру жағдайларына және т. б. байланысты адам түрлерінің полиморфизмін зерттеу; адамның әлеуметтік және табиғи ортамен өзара әрекеттесу заңдылықтары мен механизмдерін бақылау белгілі бір мәдени жүйе. Қолданбалы антропология. Қазақстанда антропологияның тарих ғылымы ретінде қалыптасуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның қола ғасыры

    Пәннің мақсаты - қоланы игеру кезеңінде Қазақстан аумағындағы тарихи процестің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері туралы толық түсінік беру. Қазақстанның қола дәуіріне тән белгілерді айқындау және оларды басқа мәдени-тарихи өңірлердің ұқсас ескерткіштерінен ажырату. Алынған білімді артефактілерді анықтауда қолдану және олардың мәдени-тарихи байланысын бағалау. Этнологиялық зерттеудің заманауи әдістері мен әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Жоба 1 (Археология, этнология және ғылыми-зерттеу жұмысы)

    Жобалық іс-әрекеттің мақсаты – студенттердің археологиялық және этнографиялық дереккөздермен жұмыс істеудегі негізгі дағдыларын дамыту. Археология, этнология бойынша теориялық білімдерін бекіту. Зерттеу дағдыларымен таныстыру. Археологиялық, этнографиялық материалдарды пайдалану және оларды талдау барысында сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыру. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін, археология мен этнологияны зерттеудегі заманауи теорияларды, проблемалар мен көзқарастарды, жаңа тенденцияларды сыни тұрғыдан бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 2
  • Шетел археологиясы

    Пәннің мақсаты - әлемдегі археологиялық ғылымның дамуы туралы түсінік беру және даму кезеңдері, әдістері; шет елдердің тас, қола және темір дәуірінің негізгі археологиялық мәдениеттерін зерттеу; археологиялық мәдениеттердің пайда болу тарихын және олардың этникалық ерекшеліктерін археологиялық материалдардан қатаң түрде көрсету. Заманауи әдістер мен ақпараттық технологиялардың кең спектрін қолдана отырып, этнографиялық дереккөздерді жинау мен талдаудың негізгі дағдыларын игеру. Өзінің ғылыми-зерттеу қызметінде археологиялық материалды талдау және түсіндіру үшін шетелдік археология саласындағы алған білімдерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ерте темір ғасыры

    Пәннің мақсаты-сако-скиф, сармат кезеңдерінің археологиялық мәдениеттерінің ерекшеліктері туралы кешенді білім қалыптастыру, хунну, кангюй, Усун дәуірінің археологиялық-этникалық және мәдени кезеңдерінің ерекшеліктерін анықтау. Пәнді оқу барысында студенттер археологиялық дереккөздерді, тарихи ескерткіштер мен мәдени нысандарды талдайды, жинақтайды, олардың негізінде Қазақстан аумағындағы ерте темір ғасыры өкілдерінің этно-мәдени, шаруашылық-экономикалық және саяси өмірінің ерекшеліктерін анықтайды. Зерттеу нәтижесінде курстар Қазақстан тарихындағы ерте темір дәуірінің археологиялық мәдениетінің маңыздылығы және іргелес аймақтардың мәдени-тарихи процестері туралы пайымдаулар қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Мұрағат және мұражай ісінің тарихы мен ұйымдастырылуы

    Мақсаты: мамандықтың стандартына сәйкес зерттеушілер, қызметкерлер ретінде мұрағаттар мен мұражайларда жұмыс істеуге дайындық. Мұрағаттану пәні құжаттарды ғылыми ұйымдастыру және басқару, оларды сақтау және пайдалану мақсатында құжаттармен жұмыс істеу процестері мен тәсілдері болып табылады. Туған өлкені зерттеу көздері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Этнологияның тарихнамасы мен көздері

    Курстың мақсаты Қазақстандағы этнографиялық ғылымның қайнар көздерімен және тарихнамасымен танысу. Этнологиядағы деректану мен тарихнаманың негізгі ұғымдары, отандық және шетелдік дереккөздер корпусының типологиясы, периодизациясы мен эволюциясы, деректану және тарихнамалық талдау әдістері туралы идеяларды қалыптастыру. Әр түрлі және әртүрлі тарихи, тарихнамалық, этнографиялық дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын қолдану. Этнологиялық зерттеу жүйесіндегі көздің нақты түрінің құзыреттілігін анықтау, этнографиялық материалды әртүрлі "ведомстволық" көздерден алу. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Тарихи үрдіс және тарихи таным теориясы

    Курстың мақсаты – тарихи процестің негізгі ұғымдары туралы түсініктерді қалыптастыру. Бұл пән пәнаралық болып табылады. Ол «Археология және этнология» мамандығының студенттеріне археология, этнология және тарих саласындағы заманауи ғылыми жетістіктерді талдауға және бағалауға көмектеседі. Ғылыми мәтіндермен, археологиялық және этнографиялық дереккөздермен жұмыс істеу әдістері мен тәсілдерін оқып үйрену. Дереккөздердің іргелі ақпараттық сарқылмайтындығы туралы түсінік беру.Әртүрлі дереккөздермен жұмыс істеуге үйрету.Ғылыми таным әдістемесінің ұғымдық-категориялық аппаратын, археологиялық, этнографиялық және тарихи зерттеулердің негізгі жалпы ғылыми және арнайы әдістері мен методикаларын меңгеру. Археологиялық және этнографиялық дереккөздер негізінде салыстырылатын тарихи процестердің ортақ белгілері мен айырмашылықтарын анықтаңыз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Археологиялық фиксация мен реконструкциялау әдістері

    Курстың мақсаты - студенттерге археологиялық қазба әдістемесі бойынша негізгі білім беру, археологиядағы дала жұмыстарының негізгі әдістерін үйрету. Студенттердің археологиялық далалық зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі әдістері туралы білімдерін қалыптастыру. Мәдени қабаттың, жерлеу құрылысының, археологиялық ескерткіштің стратиграфиясының және оның құрылымының қалыптасуының негізгі заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Студентті ғылыми және ғылыми білім беру міндеттерін шешу бойынша қазақстандық және халықаралық зерттеу ұжымдарының жұмысына қатысуға дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның этника топтарының этнографиясы

    Курстың мақсаты - "Археология және этнология" мамандығы бойынша маманданған студенттерде Қазақстанның этникалық топтарының этномәдени және этникалық тарихы, олардың дәстүрлі мәдениеті бойынша түсінік қалыптастыру. Этнологияның негізгі ұғымдарын меңгеру, этнографиялық зерттеу әдістерін, атап айтқанда, этнографиялық монографиялық сипаттауды, "далалық этнографияны", зерттеудің бағдарламалық әдістерін, этнографиялық деректерді жіктеуді, этнография мен этнология тарихын зерделеуді, студенттердің ғылыми зерттеулерде азаматтық ұстанымын қалыптастыруды, Қазақстан мен әлем халықтарының мәдени және этнографиялық мұрасын құрметтеуді меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның кеңестік кезендегі ұлттық мәдениеті

    Бұл пәннің мақсаты-Қазақстан аумағындағы этникалық топтар арасында Кеңес өкіметінің мәдени құрылысы саясатының ерекшеліктерін зерттеу. Курстың мазмұны советизмнің қалыптасу кезеңіндегі Қазақстанның ұлттық мәдениетінің даму ерекшеліктеріне, тоталитарлық жүйенің қалыптасуына және қайта құру дәуіріне байланысты тақырыптарды зерттеуді қамтиды. Отандық мәдениет, ғылым және өнер қайраткерлерінің тарихи контекстегі үлесі талданады. Нәтижесінде негізгі тарихи ұғымдар мен тарихи терминология, тарихтың теориялық және әдіснамалық негіздері мен сабақтас пәндер туралы білім қалыптасады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақстанда модернизациялау тарихының тарихнамасы

    Пәннің мақсаты – Қазақстанның модернизациясын зерттеу мәселелеріне тарихнамалық талдау жасау. Кеңестік тарихнамадағы Қазақстанның социалистік жаңаруының зерттелуі. Тарих және ерекше тарихи еңбектердегі жазбалар. Қазақстанды жаңғыртудың негізгі кезеңдерін талдау. Маркстік әдістеме өкілдерінің қайнар көзі мен тарихнамалық негізін және жұмыс істеу әдістерін талдау арқылы олардың механизмін зерттеу. Студенттердің тоталитарлық режим кезеңіндегі тарихи зерттеулерге сыни тұрғыдан талдау жасау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы мен деректануы

    Курстың мақсаты-тарихшылардың заманауи мамандарын теориялық-әдіснамалық және арнайы даярлауды қамтамасыз ету; - тарих ғылымының қалыптасу, өзгеру және даму тенденцияларын қарастыру, негізгі кезеңдерді анықтау; - студенттерге тарихи шындықты объективті талдау үшін тарихи дереккөздерді анықтау және олармен жұмыс істеу дағдыларын үйрету. Қазақстан тарихы бойынша жаңа тарихнаманың жетістіктерін зерделеу. Қазақстан тарихы бойынша жазбаша Тарихи дереккөздердің әртүрлі түрлерін талдаудың зерттеу міндеттеріне сәйкес келетін әдістерін пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Далалық этнографиялық зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты: материалды далалық жинау кезінде қолданылатын этнографиядағы, құрылымдағы, ұйымдастырудағы және тәсілдердегі далалық зерттеу әдістері, сондай-ақ оны сақтау, өңдеу және ретке келтіру әдістері туралы базалық білімді қалыптастыратын жоғары оқу орнының құрамдас пәні. Студенттерді далалық ғылыми-зерттеу жұмыстарының кең таралған әдістерімен таныстыру. Материалдық, әлеуметтік және рухани мәдениеттің дамуының негізгі заңдылықтарын талдау. Мәдениет ұйымдары мен мекемелерінің қызметі тақырыбында тарихи-мәдени және тарихи-өлкетану аспектілерін ақпараттық қамтамасыз етуді әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Көшпелі қоғамның археологиясы

    Курстың мақсаты студенттердің ғылыми дүниетанымын қалыптастыру, Қазақстанның нақты тарихи материалында көшпелі қоғамның қалыптасу процесін ашу, Қазақстанның негізгі археологиялық ескерткіштерін қарастыру болып табылады. Көшпелі қоғамның түйінді мәселелері туралы білімдерін тереңдету. Студенттерде барлық кезеңдердегі археология мәселелерін талдаудың философиялық әдіснамалық, тарихнамалық, деректанулық негіздері туралы білім кешенін қалыптастыру. Студенттерде адамзаттың тарихи даму процесінде көшпенділердің орны мен рөлі туралы тұтас түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Шет елдер тарихының тарихнамасы мен деректануы

    Мақсаты – нақты тарихи жағдайларда тарихи ой дамуының негізгі бағыттары мен тенденцияларын анықтайтын тарихи танымның әлеуметтік негіздерін көрсету. Тарихшы ғалымдардың негізгі зерттеу объектілері – тарихшылардың еңбектері, тарихи ойдың әртүрлі салаларының теориялық және әдіснамалық принциптерін зерттеу. Студенттің бойында деректану мен тарихнаманың негізгі ұғымдары, типологиясы, шетел дереккөздерінің корпусының кезеңділігі мен эволюциясы, деректану және тарихнамалық талдау әдістері туралы білім қалыптасуы керек. Деректану мен тарихнамалық талдау мен синтездеудің кәсіби дағдыларын, көп уақыттық, көп типті және көп түрді тарихи-тарихнамалық дереккөздермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруі қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақ халқының этногенезі және этникалық тарихы

    Курстың мақсаты ежелгі заманнан Қазақ хандығына дейінгі қазақ халқының тарихы мен этногенезін қарастыру, этникалық тарихтың негізгі кезеңдерін көрсету. Студенттерді этнос, Этногенез және этникалық тарих бойынша негізгі теориялармен таныстыру. Ежелгі және ерте орта ғасырлардағы протоказахтардың тарихын зерттеу. Моңғол заманынан кейінгі протоказахтардың этногенезіндегі негізгі проблемаларды көрсету. Қазақ хандығының құрылу кезеңіндегі қазақтар этногенезінің соңғы кезеңінің ерекшеліктерін анықтау. Арнайы тарихи әдебиетте "қазақ" сөзінің шығу тегінің этимологиясын зерделеу. Қазақтың үш жүзінің –аға, орта және кіші жүздерінің эволюциясы мен қалыптасуын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның ХХ ғ. басындағы тарихи тұлғалар

    Мақсаты: тарихи ғылым мен ұжымдық есте сақтаудағы тұлғаның рөлін талдау білімін, дағдыларын және дағдыларын сіңіру. Курс келесі мазмұнды қамтиды: мақсаты мен міндеттері, курстың әдістемесі. А. Бөкейханов тарих ғылымында және ұжымдық жадында. А. Байтұрсынов тарих ғылымында және ұжымдық жадында. Әлімхан Ермеков тарих ғылымында және ұжымдық жадында. М. Тынышпаев тарих ғылымында және ұжымдық жадында. М. Дулатов пен М. Жұмабаевтың шығармашылығы мен мұрасы. Мұстафа Шоқай тарих ғылымында және ұжымдық жадында. Халел мен Жаханша Досмұхамедовтар. Ш. Құдайбердиев ақын және ойшыл ретінде. Мәшһүр Жүсіп Көпеевтің, ж. Аймауытовтың, С. Торайғыровтың шығармашылығы мен мұрасы. Т. Рысқұлов пен А. Жангелдин тарих ғылымында және ұжымдық жадында. М. Сералиннің шығармашылығы мен қызметі. К. Тогусов қоғамдық-саяси қайраткер ретінде. Б. Қаратаев қоғамдық-саяси қайраткер ретінде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Муражай ісі және ескерткіштерді қорғау

    Пәннің мақсаты-жылжымалы және жылжымайтын ескерткіштерді қорғау музейтануының теориялық негіздерін қалау, экспонаттарды музейтану зерттеу әдістерімен таныстыру, мұражайлардың экспозицияларын пайдалану мен құрудың білімі мен практикалық дағдыларын игеруге, экскурсиялық қызметке ықпал ету, ескерткіштерді қорғау негіздері туралы түсінік беру, олардың жіктелуін дұрыс анықтауға үйрету, осы саланы мемлекеттік басқарудың заңнамасымен және қазіргі заманғы құрылымымен таныстыру. Студенттерді ғылыми-қор жұмысының негізгі қағидаттарымен, экспозицияларды құру әдістерімен, мұражайлардың мәдени-білім беру қызметінің нысандарымен таныстыру. Экскурсияларды әзірлеу және өткізу дағдыларын дамыту. Өткеннің мәдени мұрасын сақтауға студенттің құндылық қатынасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның тәуелсіздік тарихы (ХХ-ХХI ғғ.)

    Мақсаты: студенттерді Қазақстан Тәуелсіздігі тарихының проблемалары бойынша Әлемдік және отандық тарих ғылымының негізгі теориялық және практикалық жетістіктерімен таныстыру, қазақстандық қоғамның қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін, оның әлемдегі жағдайын кешенді және жүйелі зерделеу. Студенттердің назары қазіргі Қазақстан тарихындағы мемлекеттіліктің қалыптасуы мен дамуы мен тарихи-мәдени процестерге аударылады. Мазмұны Қазақстанның қазіргі тарихын және тәуелсіз қазақстандық мемлекеттілікті дамытудың негізгі кезеңдерін білуді қамтиды; жүйелі, ивент - және сыни талдаулар негізінде студент еліміздің тарихи өткен оқиғаларын адамзаттың дүниежүзілік-тарихи дамуының бір бөлігі ретінде қарастырады; Қазақстанның қазіргі заманғы тарихындағы оқиғалардың себептері мен салдарын Тарихи сипаттау және талдау және т. б

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Археология мен этнологияның іргелі мәселелеріне жаңа көзқарастар

    Курстың мақсаты-студенттерде ғылыми ойлаудың заманауи түрін қалыптастыру. Зерттелетін объектінің немесе құбылыстың әртүрлі аспектілерін кешенді қабылдау, сондай-ақ археология мен этнологияның қазіргі жағдайын көрсететін әртүрлі әдістерді, соның ішінде жаратылыстану, ақпараттық, сондай-ақ классикалық және инновациялық әдістерді қолдана отырып, студенттердің пәнаралық зерттеу дағдыларын дамыту. Археологиялық және этнологиялық материалдарды зерттеу кезінде зерттеу бағытын дұрыс анықтауға үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Көшпелілік мәдениеті

    Курстың мақсаты-көшпелі өркениеттің ерекшеліктерін, оның жетістіктерін, дамудың негізгі кезеңдерін зерттеу. Студенттерді ежелгі әлемдік өркениет тарихындағы көшпелі мәдениеттің орны және тарих пен мәдениеттегі скиф-сармат мұрасының тағдыры туралы археологиялық және тарихи ғылымдардың заманауи түсініктерімен таныстыру. Көшпенділер мәдениеті туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Студенттерге көшпенділер мәдениетінің құндылық-семантикалық мазмұны мен тарихизмін, бай мұраның мазмұнын, өркениеттік теория тұрғысынан көшпелі халықтардың мәдени дамуының заңдылықтары мен тенденцияларын, мәдени өсулер мен трансформациялардың маңыздылығын ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Көшпелі мәдениеттер мен отырықшы өркениеттердің өзара әрекеті

    Пәннің мақсаты студенттердің көшпелі мәдениеттер мен отырықшы өркениеттердің өзара байланысы туралы білімдерін дамыту. Көшпелі және отырықшы өркениеттердің этномәдени синтезі жағдайында олардың қызмет ету ерекшеліктеріне сүйене отырып, Орталық Азия аумағындағы мәдениеттер мен өркениеттердің даму процесін зерттеу. Орталық Азия мен Қазақстан елдеріндегі көшпелі мәдениеттер мен отырықшы өркениеттердің қызмет етуінің негізгі механизмдерін қадағалау. Осы аймақтағы мәдениеттердің қатпарлану ерекшеліктерін көрсетіңіз. Қазақстан аумағындағы мәдениеттер мен өркениеттердің өзара ықпалы мен енуін қадағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Алаш тарихнамасы

    Пәннің мақсаты студенттердің Алаш қозғалысы мен автономия тарихнамасы бойынша ғылыми білімдерін қалыптастыру. Осы мәселенің тарихнамалық эволюциясында кездесетін тужырымдамалық конструкцияларды студенттерге сипаттау; студенттерге Алаш-Орда мысалында қазақ мемлекеттілігінің дамуын көрсету. Өткен кезеңдегі тарихи ойда жинақталған тәжірибе мен тарихты зерделеуде инновациялық тәсілдерді қолдану. 20 ғасырдағы негізгі зерттеу бағдарламаларын қарастыру. Тұжырымдамалық ұстанымды анықтау. Тарихи танымның негізгі принциптері мен әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Павлодар Ертіс өңірінің тарихы және тарихнамасы

    Пәннің мақсаты-Павлодар Ертіс өңірінің тарихы мен тарихнамасы саласында студенттердің кәсіби даярлығын тереңдету. Пәннің міндеттері-студенттердің ой-өрісін кеңейту; ғылыми жұмыстың негізгі әдістері мен тәсілдерін үйрету; жеке ғылыми тақырыптар бойынша жұмыста өз қабілеттерін көрсету үшін мүмкіндіктер жасау. Студенттерде тарихнамалық жұмыстың негізгі принциптері мен тәсілдері, аймақ тарихнамасының негізгі бағыттары, тарихнамалық талдау дағдылары туралы түсінік қалыптастыру. Өлке тарихы мен тарихнамасының негізгі кезеңдерін, Павлодар Ертіс өңірінің тарихын зерделеудегі негізгі жетістіктерді зерделеу. Тарихнамалық талдаудың принциптері мен әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Археология мен этнология дамуының жаһандық мәселелерін талдау, талқылау, кәсіби қызметте қолдану мақсатында қалыптасқан құзыреттерді көрсете отырып, ғылыми-зерттеу және қолданбалы салаларда заманауи әдістемелік тәсілдерді қолданау.
  • Алған білімдерін әлеуметтік нормалармен байланыстыра отырып синтездеу, командада жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, жаңа шешімдер ұсыну.
  • Археология және этнографиялық ғылымдағы тұжырымдамалық тәсілдер мен әдіснамалық аспектілерді салыстыру.
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі археологиялық, этнографиялық білімдерін, дағдыларын, дағдылары мен тәжірибесін меңгеру.
  • Күнделікті жағдайларда өндірістік мәселелерді шешу үшін алған білімдерін жүйелеу және кәсіби қызметте логикалық ойлауды қолдану.
  • Терминологиялық аппаратты пайдаланып, материалдық дереккөздерге сүйене отырып, археологиялық ескерткіштер мен тарихи-этнографиялық процестерді талдап, ойлау мәдениеті жоғары кең дүниетанымын көрсету.
  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін, оның ішінде экология және табиғат пайдалану саласындағы актілерді ескере отырып, кәсіби қызмет бағыты бойынша стартап-жобаларды әзірлеу.
  • Нақты мәселелерді шешуде заманауи цифрлық технологияларды ескере отырып пәнаралық өзара әрекеттесу дағдыларын пайдалану.
  • Университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларды ұйымдастыру және қатысу кезінде азаматтық және патриоттық, қоғамдық сананы жаңғырту – Рухани жаңғыру, Қазақстанның үшінші жаңғыруы идеяларына негізделген көшбасшылық қасиеттерді демонстрациялау.
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (А2, B1, B2 деңгейі), оның ішінде кәсіби салада коммуникацияның негізгі дағдыларын көрсету.
  • Тарихи оқиғаларға, құбылыстарға, адамзат қоғамының даму процестеріне баға беріп, археологиялық, этнографиялық дереккөздер негізінде өз көзқарасыңызды дәлелдеу.
  • Жүйелі ойлауды, бақылау, талдау, жинақтау, сыни тұрғыдан ойлау арқылы бағалау, өзін-өзі дамыту қабілеттерін қолдану.
Top