Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04125 Маркетинг 1 жыл в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында менеджерлерді, зерттеушілерді, талдаушыларды даярлау - еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, қазіргі заманғы кәсіпорындар мен нарықтық құрылымдар талап ететін, кәсіби және басқару қызметінің білімін, іскерлігін, дағдыларын меңгерген, сондай-ақ ішкі және сыртқы нарықта тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру және тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді барынша арттыру мақсатында алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын іске асыруға қабілетті және дайын компаниялардың пайдасы.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Маркетингтік зерттеулер мен талдау құралдарын қолданады, нарық қажеттіліктері мен клиенттік тәжірибені білу негізінде нарықты сегменттеу, қажетті және орынды шешімдер қабылдау және маркетингтік өнімдерді әзірлеу мен дамыту, заманауи заманауи және тиімді маркетингтік коммуникацияларды қолдану саласында осы шешімдерді іске асыру қабілетін көрсетеді.
  • Кәсіби функцияларды іске асыруға байланысты мақсаттар қояды және міндеттерді тұжырымдайды, компания басшылығы және\немесе иелері (акционерлері/құрылтайшылары) мәлімдеген нәтижеге белсенділік пен бағдарлануды көрсетеді.
  • Маркетингтік қызметтің озық оң шетелдік тәжірибесін жинақтау және бейімдеу мүмкіндіктерін іске асырады; өзгерістерді басқару, өзгермелі жағдайға икемді және барабар жауап беру қабілетін көрсетеді, проблемаларды анықтау және талдау, оларды шешудің балама нұсқаларын табу және таңдау, нәтижелерді іске асыру және бағалау қабілетін көрсетеді.
  • Стратегиялық маркетингтік мақсаттар қояды, оларға жету үшін міндеттерді анықтайды, оларға қол жеткізудің мүмкіндіктері мен құралдарын табады, маркетингтік жоспарларды әзірлеу дағдылары мен дағдыларын, маркетингтің Стратегиялық жоспарының тиімділік көрсеткіштерін бақылау әдістерін көрсетеді.
  • Жаңа әдістерге, әдістемелерге және технологияларға бейімділікті, маркетолог-менеджердің кәсіби қызметінде IT қолдану дағдыларын, қойылған міндеттерді шешуде аналитикалық және сыни ойлаудың шеберлігін көрсету қабілетін көрсетеді.
  • Коммуникативтілік технологиялары саласындағы білім мен дағдыларды көрсетеді; тиімді коммуникациялар құрады, компания ішінде де, одан тыс жерлерде де байланыстарды, байланыстарды, қатынастарды қолдайды; коммуникативтік әсердің әртүрлі нысандарын меңгереді, орындаушылардың жұмысын ұйымдастырады; кәсіби қызмет жөніндегі әріптестеріне, делдалдарға, жеткізушілерге, нарықтың басқа да қатысушыларына қатысты толеранттылық көрсетеді.
  • Маркетингтік өнімдерді әзірлеу және дамыту, маркетингтік арналардың жұмыс істеуі, маркетинг тиімділігінің көрсеткіштерін ілгерілету және бақылау бағдарламалары саласындағы іс-әрекеттерді жүзеге асыру және тиімді нәтижелерге қол жеткізу үшін өзінің кәсіби қызметінде әртүрлі бизнес пәндерін зерделеу барысында алынған пәнаралық білімді пайдаланады.
  • Маркетингтік зерттеулер мен талдаудың, маркетингтік коммуникациялардың, маркетингтің басқа құралдарының, соның ішінде мәліметтер базасының маркетингін ұйымдастыру және қолдану саласындағы заманауи ақпараттық және интернет-технологияларын қолданады, маркетинг пен бизнестің мақсаттарына жету үшін ақпаратты жинау, тіркеу, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін қолдану дағдыларын көрсетеді.
Top