Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04125 Маркетинг 1 жыл в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында менеджерлерді, зерттеушілерді, талдаушыларды даярлау - еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, қазіргі заманғы кәсіпорындар мен нарықтық құрылымдар талап ететін, кәсіби және басқару қызметінің білімін, іскерлігін, дағдыларын меңгерген, сондай-ақ ішкі және сыртқы нарықта тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру және тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді барынша арттыру мақсатында алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын іске асыруға қабілетті және дайын компаниялардың пайдасы.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    "Басқару психологиясы" - Психологиялық принциптерге негізделген басқару дағдылары мен стратегияларын зерттейтін магистранттар үшін арнайы әзірленген пән. Курс магистранттарды ұйымдық ортада тиімді нәтижелерге қол жеткізу үшін психологиялық әдістер мен әдістерді қолдануға үйрету арқылы психологияның басқару процесіне әсерін терең түсінуді ұсынады. Магистранттар психологияның мотивацияға, көшбасшылыққа, коммуникацияға, шешім қабылдауға және қақтығыстарды басқаруға байланысты әртүрлі аспектілерін зерттейді. Олар басқару тәжірибесінде психологиялық тұжырымдамаларды талдау және қолдану дағдыларын дамытады, сонымен қатар тиімді басқару үшін эмоционалды интеллект пен тұлғааралық қатынастардың маңыздылығын түсінеді. Бұл курс магистранттарға психологиялық аспектілерді ескере отырып, адамдарды және ұйымдастыру процестерін басқара алатын құзыретті және бейімделгіш көшбасшы болуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Шет тілі (кәсіби)

    Бұл курстың мақсаты ағылшын тілінің дағдыларын дамытуға және кәсіби қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді. Ағылшын тілін іскерлік қарым-қатынас контекстінде коммуникативтік дағдылар, кәсіби ағылшын және іскерлік ағылшын тілдерінің үйлесімі ретінде қаралады. Курстың негізінде жобаға негізделген оқыту және курстың мақсаттарының бірі магистранттарды өзін-өзі зерттеу арқылы өз білімін кеңейтуге ынталандыратын оқу ортасын құратын жобаны жазу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Менеджмент

    Менеджмент қызмет түрі ретінде. Ғылыми басқару мектебі. Ұйым басқару объектісі ретінде. Байланыс және басқару қызметтері. Басқару процесіндегі басқару шешімдері. Басқару жүйесіндегі стратегиялық және тактикалық жоспарлау. Ұйымдастыру басқару функциясы ретінде. Мотивация басқару функциясы ретінде. Басқару жүйесіндегі бақылау. Адам әрекетін басқару және топты басқару. Ықпал және күш. Көшбасшылық негіздері және көшбасшылық стилі. Жанжалды, стрессті және өзгерістерді басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Жұмсақ дағдылар

    Заманауи бизнесте тек кәсіби дағдылар ғана емес, сонымен қатар: тиімді коммуникацияларды құру, қақтығыстарды шешу, уақытты басқару, шығармашылық идеяларды ұсыну, кері байланыс жасау және т.б. Бұл дағдылардың барлығы жұмсақ дағдылар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Brand and Product Management

    Бренд және өнімді басқару пәні менеджмент пен маркетингтің құрамдас бөлігі болып табылады. Өнім менеджерлері компания өзінің бизнес мақсаттарына жетуі үшін өнімде не және кім үшін жасалу керектігін анықтайды (пайда, нарық үлесі, тұтынушылардың саны бойынша). Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар өнімде не істеу керектігін анықтайды. белгіленген кіріс деректерін ескере отырып, ұйымның миссиясына барынша әсер ететін өнім стратегиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы курс 3: Іскерлік тәжірибе

    Пән аясында келесі тақырыптар мен бағыттар қарастырылады: кәсіпкерлік мүмкіндікті іздеу процесі. Жаңа компания мен бизнестің болашақ дамуы үшін ресурстарды бағалау. Кәсіпкерлік қызметтің ұйымдық-құқықтық нысандары. Жаңа компанияны ашу үшін ресурстарды бағалау, ресурстар көздерін табу жолдары. Халықаралық нарықтарға шығу мүмкіндіктері және тәуекелдерді бағалау. Қазақстандық бизнес жаһандану үдерістерінің қатысушысы ретінде. Қазақстандық және халықаралық бизнестің құқықтық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Advanced Marketing Analysis (маркетингтік зерттеулер 2)

    Пән шеңберінде мыналар қарастырылады: маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістерінің тенденциялары, үлкен деректер тұжырымдамасы, үлкен деректер контекстінде маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістерін таңдау кезінде шешім қабылдау процесі және цифрлық бизнесті енгізу. технологиялар; қазіргі заманғы маркетингтік зерттеулер технологиялары саласындағы теориялық негіздері мен практикалық тәжірибесі; қазіргі заманғы маркетингтік зерттеу технологияларының элементтері мен принциптері, заманауи медициналық зерттеулердің әртүрлі әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Advanced E-commerce

    Электрондық коммерция түсінігі. Электрондық коммерцияның дамуындағы әлемдік тенденциялар. Электрондық коммерция бағыттарының классификациясы. Қазақстанда электрондық коммерцияны дамытуды мемлекеттік қолдау, Қазақстандағы электрондық коммерция кәсіпорындарының қызметін реттейтін құқықтық актілер. Интернет-коммерция электрондық коммерцияның бөлігі ретінде. Электрондық коммерцияның артықшылықтары мен кемшіліктері. Қазақстанда интернет-коммерцияның дамуына кедергі келтіретін факторлар. Интернет-дүкендердің негізгі форматтары (сипаттамалары мен мүмкіндіктері). Интернет-дүкеннің типтік үлгісі (интернет-дүкеннің негізгі блоктары). Электрондық коммерция объектілерін жылжыту ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Маркетингтік зерттеулер мен талдау құралдарын қолданады, нарық қажеттіліктері мен клиенттік тәжірибені білу негізінде нарықты сегменттеу, қажетті және орынды шешімдер қабылдау және маркетингтік өнімдерді әзірлеу мен дамыту, заманауи заманауи және тиімді маркетингтік коммуникацияларды қолдану саласында осы шешімдерді іске асыру қабілетін көрсетеді.
  • Кәсіби функцияларды іске асыруға байланысты мақсаттар қояды және міндеттерді тұжырымдайды, компания басшылығы және\немесе иелері (акционерлері/құрылтайшылары) мәлімдеген нәтижеге белсенділік пен бағдарлануды көрсетеді.
  • Маркетингтік қызметтің озық оң шетелдік тәжірибесін жинақтау және бейімдеу мүмкіндіктерін іске асырады; өзгерістерді басқару, өзгермелі жағдайға икемді және барабар жауап беру қабілетін көрсетеді, проблемаларды анықтау және талдау, оларды шешудің балама нұсқаларын табу және таңдау, нәтижелерді іске асыру және бағалау қабілетін көрсетеді.
  • Стратегиялық маркетингтік мақсаттар қояды, оларға жету үшін міндеттерді анықтайды, оларға қол жеткізудің мүмкіндіктері мен құралдарын табады, маркетингтік жоспарларды әзірлеу дағдылары мен дағдыларын, маркетингтің Стратегиялық жоспарының тиімділік көрсеткіштерін бақылау әдістерін көрсетеді.
  • Жаңа әдістерге, әдістемелерге және технологияларға бейімділікті, маркетолог-менеджердің кәсіби қызметінде IT қолдану дағдыларын, қойылған міндеттерді шешуде аналитикалық және сыни ойлаудың шеберлігін көрсету қабілетін көрсетеді.
  • Коммуникативтілік технологиялары саласындағы білім мен дағдыларды көрсетеді; тиімді коммуникациялар құрады, компания ішінде де, одан тыс жерлерде де байланыстарды, байланыстарды, қатынастарды қолдайды; коммуникативтік әсердің әртүрлі нысандарын меңгереді, орындаушылардың жұмысын ұйымдастырады; кәсіби қызмет жөніндегі әріптестеріне, делдалдарға, жеткізушілерге, нарықтың басқа да қатысушыларына қатысты толеранттылық көрсетеді.
  • Маркетингтік өнімдерді әзірлеу және дамыту, маркетингтік арналардың жұмыс істеуі, маркетинг тиімділігінің көрсеткіштерін ілгерілету және бақылау бағдарламалары саласындағы іс-әрекеттерді жүзеге асыру және тиімді нәтижелерге қол жеткізу үшін өзінің кәсіби қызметінде әртүрлі бизнес пәндерін зерделеу барысында алынған пәнаралық білімді пайдаланады.
  • Маркетингтік зерттеулер мен талдаудың, маркетингтік коммуникациялардың, маркетингтің басқа құралдарының, соның ішінде мәліметтер базасының маркетингін ұйымдастыру және қолдану саласындағы заманауи ақпараттық және интернет-технологияларын қолданады, маркетинг пен бизнестің мақсаттарына жету үшін ақпаратты жинау, тіркеу, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін қолдану дағдыларын көрсетеді.
Top