Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01706 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в ОАИУ

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әдебиет дамуының негізгі бағыттары мен заңдылықтарын талдап, тілдік қырағылықты, орыс тіліндегі сөздерді грамматикалық мағынасын ескере отырып, дұрыс, дәл қолдана білуге дағдыландырады, морфологиялық фактілерді түсіндіреді. Негізгі синтаксистік бірліктерді түсіну және талдау үшін минимум терминологияны қолданады.
  • Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін заманауи цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік-этикалық нормалар мен ғылыми идеяларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастырады. Нақты және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді.
  • Оқу-тәрбие процесінде тұлғалық, сараланған және дара тәсілдерге машықтана отырып, баланың жеке басын дамыту мен қалыптастыруда оқыту мен тәрбиелеудің әдістерін таңдайды және қолданады.
  • Тұрақты азаматтық ұстанымды, кәсіпкерлік қабілетті, көшбасшылық қасиеттерін және сыни ойлау дағдыларын көрсетеді.Адам мен қоршаған ортаның қарым-қатынасын сипаттайды, жеке мүмкіндіктер мен тұлғалық қасиеттерді ескере отырып, қауіпсіз және салауатты өмір салты құндылықтарын қорытындылайды.
  • Әдебиет түрлері мен жанрлары туралы білімдерін көрсетеді; поэтика; кәсіптік оқу және жалпы педагогикалық іс-әрекеттің сапасын арттыру үшін шығармашылық әдістерді, цифрлық және мультимедиялық технологияларды және оқыту әдістерін қолданатын көркемдік құралдар жүйесі. Орыс тілінің лексикалық құрамына, лексикологиялық зерттеудің негізгі әдістеріне талдау жасайды.
  • Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық құбылыстардың ерекшеліктерін, тарихи процестердің ерекшеліктері мен шындықты философиялық түсінуді ескере отырып, қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі контекстінде сипаттайды.
  • Халықаралық академиялық қоғамдастықтың нормаларына сәйкес өзінің ғылыми жобаларын жүзеге асыру және олардың нәтижелерін жазбаша түрде ұсыну мүмкіндігін көрсетеді. Оқу жоспары бойынша пәндерді оқуда, өз бетінше кәсіби қызмет тәжірибесін алу үшін алынған теориялық және қолданбалы білімдер жүйесін бекітеді, тереңдетеді, кеңейтеді.
  • Формальды және бейресми білім беру шеңберінде одан әрі білім беруді жобалай отырып, кәсіби салада ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолданады, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін құрметтейді, өзінің интеллектуалды және мәдени деңгейін дамытады.
  • Оқытудың интеграциялық және сабақтастығы принциптерін ескере отырып оқу сабақтарын жоспарлайды, педагогикалық қызметте жаңа оқыту-диагностикалық технологияларды пайдаланады, оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетінің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, бағалау құралдарын пайдаланады.
  • Әр ірі қаламгердің негізгі шығармаларын, шығармашылық жолын өзара салыстыра отырып талдайды, әлеуметтік өмірі мен мәдениеті бар көркем әдебиет. Көркем әдебиеттің өнер түрі ретіндегі жалпы қасиеттерін, оның әлеуметтік-мәдени өмірдегі рөлі мен орнын ғылыми-зерттеу және басқа да іс-әрекеттерде алған білімдерін қолдану мақсатында меңгеруін көрсетеді. балалар әдебиетінің ұлттық ерекшелігін айқындай отырып, дәстүрлер мен жаңашылдықтардың өзара байланысын белгілейді. Орыс әдебиетінің адамгершілік-эстетикалық тәрбие берудегі орасан зор рухани мүмкіндіктерін қарастыра отырып, әдеби талдау дағдыларын жетілдіреді.
  • Нормативтік-құқықтық базаны қолдана отырып, дидактикалық, ғылыми-зерттеу, әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді анықтау және шешу үшін орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы білімін көрсетеді. Оқу орнының қазіргі оқу-тәрбие процесінің принциптерін түсінеді.
  • Әдеби оқудың пәндік саласын меңгерген, әдебиет теориясы, орыс әдебиеті және әлем әдебиеті тарихы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды біледі, көпмәдениетті жүзеге асыру мақсатында мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайларын талдау қабілетін дамытады. ынтымақтастық. Орыс тілі мен әдебиеті пәнінен оқу-тәрбие үрдісін заманауи ғылыми деңгейде ұйымдастырады Оқытылатын тілде құбылыстар мен процестердің ерекшеліктерін зерттей отырып, әдеби түрінде еркін сөйлейді.
Top