Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01706 Орыс тілінде оқытылмайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Педагогикалық менеджментті, жеке әдістемелерді, инклюзивті білім беру ерекшеліктерін, бизнес-жоспарлауды, ғылыми зерттеу әдістемелерін, қазіргі қазақстандық заңнаманың құқықтық нормаларын білу негізінде білім беру процесін басқару принциптерін, нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады.
  • Өзінің ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырады, оқушыларға орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында ғылыми жобалау принциптерін үйретеді
  • Коммуникация мақсаттарына байланысты қарым-қатынастың әртүрлі тілдік модельдерін таңдауды жүзеге асырады; мәдениетаралық өзара іс-қимылдың типтік сценарийлерін, оның ішінде шет тілді ортада модельдейді; мәдениетаралық коммуникациядағы ықтимал қақтығыстарды болжайды; аудармада эквиваленттілікке жетудің негізгі тәсілдерін таңдайды.
  • Орыс тілін оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін, оның ішінде екінші тіл ретінде қолданады; шет тілді аудиторияда орыс тілін деңгейлік оқыту технологиясын ескере отырып, оқу қызметін жоспарлайды.
  • Қоғам туралы білімді тұтас жүйе және адам ретінде; қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлін; тараптардың құқықтық мүдделерін; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайларын; зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсерін қолданады.
  • Шет тілді білім алушыларда саналы сөйлеу ойлау қызметін ынталандыратын әдістерді қолданады; жалпы шет тілді дискурспен және, атап айтқанда, оқу сыныбымен жұмыс істеу стратегиясын жобалайды
  • Қазіргі орыс тілінің бөлімдері бойынша білімдерін қолданады: фонетика, лексикология, сөзжасам, морфология және синтаксис; тілдің барлық деңгейіндегі әдеби норманы және функционалдық стильдерді ажыратады, тілдегі тарихи процестерге талдау жасайды.
  • Субъект-субъектілік тәсілге негізделген орыс тілі мен әдебиетін оқытуда жаңартылған білім беру қағидаттарын қолданады, топтық жұмыс, оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру қағидаттарын меңгереді.
  • Білім берудің жаңартылған мазмұны қағидаттары, білім беруді цифрландыруға, лингводидактикаға, орыс тілі мен әдебиетін, оның ішінде шет тілді ортада кәсіптік-бағдарланған оқытуға қойылатын қазіргі заманғы талаптар негізінде оқу-әдістемелік материалдар әзірлейді.
  • XI-XXI ғасырлардағы орыс фольклоры, орыс және әлем әдебиеті саласындағы білімді қолданады; орыс және басқа ұлттық әдебиеттердің эстетикалық жүйелерін салыстырады.
  • Тілдің ерекшеліктерін лингвистикалық типологияның параметрлеріне сәйкес жіктейді; сөйлеу әрекетінің түрлерін суреттейді, сабақтарда орыс тілінің сөздіктерінің әртүрлі түрлерін қолданады.
  • Орыс тілін оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін, оның ішінде екінші тіл ретінде қолданады; шет тілді аудиторияда орыс тілін деңгейлік оқыту технологиясын ескере отырып, оқу қызметін жоспарлайды.
  • Өзінің педагогикалық қызметінде мәдениетаралық қарым-қатынастың мінез-құлық моделін, көптілді білім беру ортасындағы билингвизмді бейнелейді
  • Оқушы дамуының жас ерекшеліктеріне, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында физиологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жобалайды.
Top