Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01706 Орыс тілінде оқытылмайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру саласындағы заманауи талаптарға сай орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласында жүйелі білімі бар мамандарды қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Орыс фольклоры
Мәтінді лингвистикалық талдау
Тіл біліміне кіріспе
Орыс сабақтарындағы оқу мәтіні
Әдебиет және мәдениет
Шетелде классикалық әдебиет
Емле мен тыныс белгілерінің қиын сұрақтары
Әлем әдебиетінің тарихы (Антика - XVIII ғасыр)
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы және лексикологиясы
Орыс тілінің практикалық курсы
Екі тілді лексикографияның қолданбалы аспектілері
Әдебиеттану пәніне кіріспе
Практикалық поэтика
-
2 Оқу жылы
Орта ғасырлардағы және жаңа дәуірдегі орыс әдебиеті
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
XI-XVIII ғасырлардағы орыс әдебиеті
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
Педагогика
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиеті
Ғылыми зерттеу негіздері
Қолданбалы бизнес
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
-
3 Оқу жылы
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Білім берудегі менеджмент
ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиеті
Тілдерді деңгейлеп оқыту технологиясы
Орыс тілін қарқынды оқыту әдістері мен әдістері
Инклюзивті білім беру
Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
Функционалдық стильдер және сөйлеу мәдениеті
Жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес орыс тілі мен әдебиетін оқыту
Балалар әдебиеті
XIX-XX ғғ. әлемдік әдебиет тарихы
Мәдениетаралық байланыс бойынша семинар
Шетелдегі заманауи әдебиет
Қазақстанның орыс тілді әдебиеті
Мәдениетаралық қатынастың когнитивті-дискурстық аспектілері
Сөйлеу әрекетінің түрлері
Мәнерлеп оқу техникасы
Мектепте оқу үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
-
4 Оқу жылы
Шетел тілі ретінде орыс тілін кәсіби оқыту
Аударма теориясы мен практикасы
Лингводидактика және әлеуметтік-лингвистикалық контактология мәселелері
ХХ ғасырдың орыс әдебиеті
Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарындағы тарихи түсініктеме
Мәтін теориялары
Қазіргі аударматанудың әдіснамалық негіздері
Құрылымы әртүрлі тілдердің салыстырмалы грамматикасы
Ана тілін меңгерудің әдістемесі мен тәжірибесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Педагогикалық менеджментті, жеке әдістемелерді, инклюзивті білім беру ерекшеліктерін, бизнес-жоспарлауды, ғылыми зерттеу әдістемелерін, қазіргі қазақстандық заңнаманың құқықтық нормаларын білу негізінде білім беру процесін басқару принциптерін, нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады.
- Өзінің ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырады, оқушыларға орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында ғылыми жобалау принциптерін үйретеді
- Коммуникация мақсаттарына байланысты қарым-қатынастың әртүрлі тілдік модельдерін таңдауды жүзеге асырады; мәдениетаралық өзара іс-қимылдың типтік сценарийлерін, оның ішінде шет тілді ортада модельдейді; мәдениетаралық коммуникациядағы ықтимал қақтығыстарды болжайды; аудармада эквиваленттілікке жетудің негізгі тәсілдерін таңдайды.
- Орыс тілін оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін, оның ішінде екінші тіл ретінде қолданады; шет тілді аудиторияда орыс тілін деңгейлік оқыту технологиясын ескере отырып, оқу қызметін жоспарлайды.
- Қоғам туралы білімді тұтас жүйе және адам ретінде; қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлін; тараптардың құқықтық мүдделерін; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайларын; зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсерін қолданады.
- Шет тілді білім алушыларда саналы сөйлеу ойлау қызметін ынталандыратын әдістерді қолданады; жалпы шет тілді дискурспен және, атап айтқанда, оқу сыныбымен жұмыс істеу стратегиясын жобалайды
- Қазіргі орыс тілінің бөлімдері бойынша білімдерін қолданады: фонетика, лексикология, сөзжасам, морфология және синтаксис; тілдің барлық деңгейіндегі әдеби норманы және функционалдық стильдерді ажыратады, тілдегі тарихи процестерге талдау жасайды.
- Субъект-субъектілік тәсілге негізделген орыс тілі мен әдебиетін оқытуда жаңартылған білім беру қағидаттарын қолданады, топтық жұмыс, оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру қағидаттарын меңгереді.
- Білім берудің жаңартылған мазмұны қағидаттары, білім беруді цифрландыруға, лингводидактикаға, орыс тілі мен әдебиетін, оның ішінде шет тілді ортада кәсіптік-бағдарланған оқытуға қойылатын қазіргі заманғы талаптар негізінде оқу-әдістемелік материалдар әзірлейді.
- XI-XXI ғасырлардағы орыс фольклоры, орыс және әлем әдебиеті саласындағы білімді қолданады; орыс және басқа ұлттық әдебиеттердің эстетикалық жүйелерін салыстырады.
- Тілдің ерекшеліктерін лингвистикалық типологияның параметрлеріне сәйкес жіктейді; сөйлеу әрекетінің түрлерін суреттейді, сабақтарда орыс тілінің сөздіктерінің әртүрлі түрлерін қолданады.
- Орыс тілін оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін, оның ішінде екінші тіл ретінде қолданады; шет тілді аудиторияда орыс тілін деңгейлік оқыту технологиясын ескере отырып, оқу қызметін жоспарлайды.
- Өзінің педагогикалық қызметінде мәдениетаралық қарым-қатынастың мінез-құлық моделін, көптілді білім беру ортасындағы билингвизмді бейнелейді
- Оқушы дамуының жас ерекшеліктеріне, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында физиологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жобалайды.