Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M05311 Химия в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өндірістік қызмет жағдайларында қалыптасуға және білім беру әдістерін меңгерген, жаңа жағдайларға бейімделуге қабілетті, жоғары білікті химик мамандарын іргелі ғылыми-практикалық дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M089 Химия
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M053 Физикалық және химиялық ғылымдар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Шет тілі (кәсіби)
Жоғары мектеп педагогикасы
Ғылым тарихы мен философиясы
Полимерлер химиясына кіріспе'
Оқытуды басқару және көшбасшылық'
Физикалық химияның теориясы мен мәселелері'
Химияны оқытудағы жаңа технологиялар'
Басқару психологиясы
Адсорбция және кеуекті құрылым'
Полимерлер технологиясы'
Химиялық кинетиканың заманауи әдістері''
Кеуекті материалдар'
Стратегиялық менеджмент
Сұйықфазалы реакциялардың кинетикасы'
Химиядан кейс-стади әдісін қолдану'
Химиядан сыни тұрғыдан ойлау технологиясын қолдану'
Инженерлерге арналған кәсіпкерлік
-
2 Оқу жылы
Мұнайхимиясындағы заманауи мәселелер'
Бақыланатын полимерлеу'
Функциональды полимерлер'
Электрохимияның теориялық аспектілері'
Оксидті катализаторларды қолдану'
Электрохимияның қолданбалы аспектілері'
Мұнайхимиясының каталитикалық үрдістері''
Наноинженерлік зерттеулер негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
Өнеркәсіптік катализ'
Оқыту нәтижелері
- Полимерлеу, поликонденсациялау реакциялары механизмдерінің әртүрлі типтерін, гомо- және сополимерлеудің өнеркәсіптік тәсілдерін, функционалды полимерлердің жіктелуін, олардың құрылысының ерекшеліктерін, қасиеттерін, алу тәсілдерін, полимерлеу процестерінің механизмдері мен кинетикасын ажырату.
- Адсорбцияның және беттік физика-химиялық құбылыстардың теорияларын сипаттау, оксидті катализаторларды, кеуекті материалдардың наноқұрылымын модельдеу және адсорбциялық зерттеу әдістемесін, мұнай өңдеу және мұнай химиясының негізгі процестері үшін катализаторларды алудың әдістерін білу.
- Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
- Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
- Физикалық химияның, кинетикаың, электрохимияның фундаменталды негіздерін, физика-химиялық құбылыстардың заңдылықтары мен механизмдерін, кинетикалық зерттеулердегі экспериментті ұйымдастыру тәсілдерін, диффузиялы-бақыланатын реакциялардың типтерін және олардың кинетикалық ерекшеліктерін айқындау.
- Білім алушының ерекшеліктерін есепке алып, оқыту, тәрбие беру және дамыту әдістерін пайдалану, химияны оқыту процесінде педагогикалық технологияларды қолдану бойынша әдістемелік талаптарды, жоғары мектепте оқыту әдіснамасын пайдалана отырып, сыни ойлаудың құрылымдық элементтерін, атқарымын, модельдерін білу.
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.