6B01810 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты білім алушыларда Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша мамандарды даярлау саласында білімді қалыптастыру, студенттердің жеке қасиеттерін, тұлғаның гуманистік бағытын, негізгі құзыреттілігін, жеке тұлғаның субъектілік ұстанымын дамыту, белсенділікті, жауапкершілікті, шешім қабылдай білуді қалыптастыру шарты, өмір мен кәсіпте таңдауға дайын болу, практикалық міндеттерді шешу үшін теориялық білімді қолдана білу, бұл білім алушылардың болашақ кәсіби қызметінің табыстылығын қамтамасыз етеді.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
Мұғалім мамандығымен таныстыру
Бұл курс мыналарға ықпал етеді: қазіргі әлемдегі білім берудің әлеуметтік-экономикалық мәнін ашуға; студенттердің болашақ кәсіби қызметінің шығармашылық сипатын сезінуі. Курс мұғалімнің педагогикалық мәдениеті туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған, студенттердің педагогикалық ғылым мен практиканың заманауи жетістіктерін зерттеуге деген танымдық қызығушылығын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пәнаралық білім модулі (экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері; экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері; құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми - зерттеу әдістері)
Пәнаралық ғылым ретінде экология және тіршілік қауіпсіздігі туралы, табиғат пен қоғам арасындағы байланыс туралы заманауи түсініктерді қалыптастыру; экономика ғылымының даму кезеңдерін, меншіктің нысандары мен құқықтық аспектілерін, баға белгілеу механизмдерін, шағын кәсіпкерлік пен экономиканың дамуының рөлін қарастыру; ғылыми зерттеу әдістері саласында білім жүйесін қалыптастыру; сыбайлас жемқорлықпен күресу және сыбайлас жемқорлыққа тұрақты төзбеушілікті дамыту; Қазақстан Республикасының Конституциясын және басқа да нормативтік актілерді қолдану; мемлекеттік органдардың қызметінде заңдылықты қамтамасыз ету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіптік оқыту педагогикасы
Бұл курс бейіндік білім беру моделін, бейіндік білім беру мазмұнын, 12 жылдық білім берудің оқу бағдарламасының базалық мазмұнын зерттеуге бағытталған. Курста базистік оқу жоспарының вариативтік бөлігі, педагогикалық технологияның мәні мен ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас физиологиясы және мектеп гигиенасы
Бұл курс балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары. Жүйке жүйесінің физиологиясы мен гигиенасы, оның жас ерекшеліктері. Баланың даму процесінде жоғары жүйке қызметі және оның қалыптасуы. Сезім мүшелерінің, ішкі секреция бездерінің жас физиологиясы мен гигиенасы, тірек-қимыл аппаратының, асқорыту мүшелерінің, қанның, қан айналымының, тыныс алу және бөліну гигиенасы. Қазіргі жағдайдағы балалар мен жасөспірімдердің жыныстық даму ерекшеліктері және жыныстық тәрбие. Зат алмасу және энергия. Тамақтану гигиенасы. Оқушылардың денсаулық жағдайына оқыту мен тәрбиелеу жағдайларының әсері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Бұл курс педагогиканың жалпы негіздерін, педагогиканың теориялық және әдістемелік негіздерін, білім берудің мәнін, тәрбие мақсаттарын зерттеуге бағытталған. Балалардың жастық даму ерекшеліктері, тұлғаның қалыптасу сипаты, теориялық негіздемесі, тәрбие процесінің мазмұны, тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары мен формалары туралы білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Бұл курс тілдің негізгі функцияларын, сөйлеу формалары мен түрлерінің жалпы сипаттамаларын; ауызша және жазбаша сөйлеудің лингвопсихологиялық сипаттамаларын; ауызша қарым-қатынастың жетекші бірлігі ретінде мәтінді; мәтіннің негізгі белгілерін; сөйлеудің функционалды-семантикалық түрлерінің сипаттамаларын; сөйлеудің функционалды стилін және олардың жалпы сипаттамаларын; сөйлеудің ғылыми стилі мен оның жұмыс істеу шарттарын; мәтіннің коммуникативті міндеттерін және сөйлеу мәдениеті және кәсіби саладағы сөйлеу мінез-құлқы; іскерлік қарым-қатынас түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дефектология
Бұл курс психикалық және физикалық денсаулығында кемістігі бар балалардың психикалық дамуының нақты заңдылықтарын зерттеуге бағытталған; жалпы, түзеу және инклюзивті білім беру жағдайында мүгедектерді оқытудың теориялық және практикалық негіздерін зерделеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы педагогика
Бұл курс ғылыми педагогикалық ойдың пайда болу және даму кезеңін зерттеуге бағытталған. Педагогика ғылым ретіндегі білімдерін қалыптастырады және оның дамуының негізгі кезеңдерін, салыстырмалы педагогиканың ғылыми статусы мәселесіне заманауи көзқарастарды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология
Бұл курс психологияны ғылым ретінде зерттеуге бағытталған. Психологиядағы белсенділік тәсілі туралы білімдерін қалыптастырады; адамның жеке іс-әрекетінің құрылымы; психиканың пайда болуы мен дамуы; сананың құрылымы мен дамуы; белсенділік пен тұлғалық; психологиядағы адам мәселелері; мотивация мен ерік психологиясы; эмоциялар психологиясы. Курс адамның жеке ерекшеліктері, темпераменті, мінезі, тұлға типологиясы, тұлға құрылымы, сезім, қабылдау, ойлау, сөйлеу, есте сақтау, зейін туралы білімдерін кеңейтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
өзін-өзі тану
Бұл курс қазіргі замандағы рухани-адамгершілік тәрбие аясында адамзаттың жаһандық мәселелерінің мәнін және оларды шешу жолдарын ашуға бағытталған. Курс «Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының тарихи-философиялық негіздері туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Бұл курс оқуға бағытталған: тіл жүйесі мен тілдің негізгі қызметтерін; сөйлеу формалары мен түрлерінің жалпы сипаттамасы; ауызша және жазбаша сөйлеудің тілдік-психологиялық сипаттамасы; білімдерін кеңейтеді: сөздік қатынастың жетекші бірлігі ретінде мәтін туралы; мәтіннің негізгі белгілері туралы; сөйлеудің функционалдық және мағыналық түрлерінің сипаттамалары туралы; сөйлеудің функционалдық стильдері және олардың жалпы сипаттамасы туралы; сөйлеудің ғылыми стильдері және оның қызмет ету шарттары туралы; мәтін және дискурс; мәтін мен дискурстың коммуникативті тапсырмалары; кәсіби саладағы ауызша сөйлеу мәдениеті мен сөйлеу тәртібі; іскерлік коммуникация түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жобалық әрекет
Бұл курс жобаның әдістемесі, жобаның типтік құрылымы, жобалардың типологиясы, жобалық әрекеттерді сыныптан және сыныптан тыс жұмыстарға енгізу туралы білімді дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұлға психологиясы
Бұл курс тұлға теориясы, құрамдас бөліктері, тұлға теорияларын бағалау критерийлері, адам табиғатына қатысты негізгі ережелер, тұлға теориясындағы психодинамикалық бағыттар, негізгі ұғымдар мен принциптер, инстинкттер туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Акмеология
Бұл курс акмеологияның теориялық және әдіснамалық негіздеріндегі білімді меңгеруге бағытталған, қоғамның болмыстың, дамудың, адам өмірінің, ересек және жетілудің акмеологиялық кеңістігі ретіндегі ұғымын адамның өмір жолындағы ең маңызды қадам ретінде ашады. Курс акмеологияның қалыптасу кезеңдері, оның дамуының қазіргі кезеңіндегі акмеологияның пәні, объектісі, негізгі мақсаттары мен міндеттері туралы білімдерін кеңейтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыс психологиясы
Бұл курс әлеуметтік жұмыс, әлеуметтік жеке психотерапия туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Ол әлеуметтік қорғау, А.Маслоудың гуманистік психологиясы, әлеуметтік қызметтер, әлеуметтік жұмыс объектілері – жеке адам, топ, отбасы ұғымдарының мәнін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Поло-рөлдік білім беру негіздері
Бұл курс жыныстық-рөлдік тәрбиенің мәнін дәстүрлі түсінудің мәнін ашуға ықпал етеді, жыныстық-рөлдік тәрбие саласындағы білімді, оның ерекшеліктерін, әлеуметтену, тәрбиелеу және дамытудың жалпы жүйесіндегі міндеттері мен функцияларын қалыптастырады. жеке тұлға. Жыныстық-рөлдік тәрбие принциптерінің мәнін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика
Бұл курс әлеуметтік педагогиканы нақты білім, теория және практика ретінде зерттеуге бағытталған, әлеуметтік педагогиканың негізгі категориялары, функциялары, міндеттері, әлеуметтік-педагогикалық қызмет негіздері, әлеуметтік педагогиканың негізгі принциптері туралы түсініктер қалыптастырады. Курс әлеуметтік педагогиканың негізгі мәселесі ретінде әлеуметтенуге деген ұмтылысты дамытады, әлеуметтенудің жетекші институты ретінде отбасы туралы түсінікті кеңейтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалық шақ пен отбасын әлеуметтік қорғау
Бұл курс нормативтік құжаттарды әзірлеу негізінде балалардың заңды құқықтары мен мүдделерін қорғауды қамтамасыз ететін шаралар жүйесі зерттелетін балалық шақ пен отбасын әлеуметтік қорғау саласындағы білімді меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шығармашылық педагогика және психология
Бұл курс шығармашылық педагогика және психология, педагогика және психология саласындағы білімді меңгеруге, ақпаратты басқару дағдылары мен дағдыларын меңгеруге, психологиялық-педагогикалық диагностикаға, талдау мен синтезге негізделген кешенді мониторингті жүзеге асыруға, педагогикалық рефлексияға қабілетті болуға, мақсатқа ұмтылуға бағытталған. педагогикадағы зерттеу мәдениетін үздіксіз жетілдіру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық анимация
Бұл курс технологиялық процестің негізгі құрамдас бөліктері ретінде анимациялық технологиялардың педагогикалық негіздерін, анимациялық қызметтің құралдарын, формалары мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс бос уақытты өткізу секторында театр педагогикасын қолдану ерекшеліктерінің мәнін ашады, балалар мен жасөспірімдердің бос уақытын ұйымдастыру процесінде театр педагогикасының орны, рөлі, педагогикалық көркемдік шеберлігі туралы білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Юногогика
Бұл курс жас ұрпақ өмірінің барлық аспектілеріне жастардың әлеуметтену процестеріне әсер еткен посткеңестік кеңістіктегі іргелі әлеуметтік-экономикалық қайта құруларды зерттеуге бағытталған. Курс қазақстандық жастарды әлеуметтендірудің стратегиялық бағдарын ашады, мұнда инновациялық, креативті ойлау типі бар, дүниетанымдық мәдениеті дамыған адамдардың жаңа ұрпағын қалыптастыру идеясы айқындалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мотивация психологиясы
Бұл курс мотивация психологиясының негізгі мәселелері, мотивацияның тірі жүйелер мен процестердің әмбебап қасиеті ретіндегі қажеттіліктер саласындағы білімді меңгеруге бағытталған. Ол негізгі қажеттіліктер түрлерінің мәнін, мотивтерді жіктеу мәселелерін және оны зерттеудің әртүрлі тәсілдерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Діни және этникалық толеранттылық негіздері
Бұл курс діни және этникалық толеранттылық саласындағы білім жүйесін қалыптастыруға, діни және этникалық тарихты дамытуда студенттердің мақсатты танымдық әрекетін ұйымдастыруға бағытталған. Бұл курс мәдени аренада бар құндылықтарға, идеяларға шолу жасайды, діндердің әлемдік канондарына қатысты салыстырмалы көзқарас жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіптік-педагогикалық білім беру технологиялары
Бұл курс мамандарды даярлау жүйесіндегі кәсіптік-педагогикалық білім беру технологиясын оқуға бағытталған. Тәрбие технологиясы ұғымдарының мәнін ашады: мәні, мазмұндық сипаттамасы, құрылымы. «Педагогикалық технология», «оқу технологиясы» ұғымдары туралы білімдерін кеңейтеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық тренингтерді ұйымдастыру әдістемесі
Бұл курс әлеуметтік-педагогикалық оқытудың теориялық негіздері, оқу жұмысының тарихи-әдістемелік алғышарттары, әлеуметтік-педагогикалық оқытудың жалпы әдістемелік принциптері, әлеуметтік-педагогикалық оқытудың құрылымдық сипаттамасы, әлеуметтік-педагогикалық оқытудың әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. оқыту, оқытуды ұйымдастыру және өткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік
Бұл курс педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде педагогикалық шеберлікті зерттеуге бағытталған. Кәсіби-педагогикалық іс-әрекет туралы білімді қалыптастырады – педагогикалық шеберлікті қалыптастырудың негізі. Педагогикалық технологияны педагогикалық шеберліктің элементі ретінде оқуға деген ұмтылысын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика және психология негіздері
Бұл курс арнайы педагогика мен психологияның негізгі категориялары туралы білімді кеңейтуге, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу, оқыту және дамыту, тұлғаның қалыптасуы мен белсенділігінің мақсатты процесі ретінде, білім, білік, дағдыларды беру және игеруге ықпал етеді. оларды өмірге және еңбекке дайындаудың негізгі құралдары. СТО бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың мазмұны, принциптері, формалары мен әдістері туралы білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табыс психологиясы
Бұл курс табыс психологиясының қалыптасу тарихын зерттеуге бағытталған. Ол табысты қарым-қатынастың негізгі әдістері, табыстың әлеуметтік-психологиялық ресурсы, табысқа жетудің психофизиологиялық, әлеуметтік-мәдени, экономикалық, практикалық мүмкіндіктері туралы ұғымдардың мәнін ашады. Педагогикалық табыс және оның ерекшеліктері туралы білімдерін кеңейтеді. Бұл курс адамның ішкі қайшылықтарын тану және түсіну қабілетін үйретеді, мәселені тез шешудің әдістері мен алгоритмдерін кеңейтеді, жағымсыз ойларды оңға айналдырады, кәсіби қызметте ерлер мен әйелдер психологиясының ерекшеліктерін ескереді, соның арқасында мақсаттар қол жеткізілді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың технологиялары
Бұл курс болашақ мамандардың әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекет пен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологиясының ұйымдастырушылық негіздерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық психологиясы
Бұл курс көшбасшылықты қазіргі қоғамның феномені ретінде зерттеуге бағытталған, көшбасшылық теориясының мәнін, көшбасшылық теориясының элементтерін, көшбасшылықтың психологиялық негіздерін, көшбасшылықтың құрылымы мен динамикасын, көшбасшының әлеуметтік-экономикалық түсінігін ашады. психологиялық ресурс. Курс жетекшінің психофизиологиялық, әлеуметтік-мәдени, экономикалық, практикалық мүмкіндіктері туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп оқушыларына бейіндік білім беруді ұйымдастыру
Бұл курс мектеп оқушыларына бейіндік оқытуды ұйымдастыру моделін зерттеуге бағытталған. Ол бір бейінді және көп бейінді оқу орындарының мәнін, бейіндік білім беруді желілік ұйымдастыру үлгілерін ашады. Мамандандырылған білім берудің әртүрлі үлгілерін жүзеге асыратын білім беру мекемелерін инновациялық қамтамасыз ету туралы білімдерін кеңейтеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудың психологиялық негіздері
Бұл курс әдістемелік құралдардың негіздері, принциптері, шарттары, әлеуметтік-психологиялық тренингті ұйымдастыру туралы білімді меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеу
Бұл курс мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін қарастырады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері, тұлғаның физикалық, психикалық және интеллектуалдық дамуындағы норма және ауытқулар туралы білімдерін қалыптастырады. Курста даму бұзылыстарының жалпы және ерекше заңдылықтары мен нұсқалары, психикалық даму бұзылыстарының дизонтогенезі және түрлері туралы түсініктер ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан оқытудың теориясы мен әдістемесі
Бұл бағдарлама білім беруде қашықтықтан технологияларды дамыту мен қолдануда базалық құзыреттіліктерді дамытуға және арнайы құзыреттілік базасын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика
Бұл курс ақыл-ойы бұзылған, сенсорлық бұзылыстары бар, тірек-қимыл аппараты бұзылған балалардың психикалық даму ерекшеліктерін зерттейді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды диагностикалау, түзету және оқыту мәселелерін анықтауға бағытталған, психологиялық-педагогикалық білімдерін қалыптастырады. түзеу мекемесіндегі іс-шаралар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Солтүстік өңірде репетиторлық қызмет
Бұл курс солтүстік өңірдегі репетиторлық қызмет мәселелері бойынша білімді меңгеруге бағытталған, оқытудың жаңа форматтарын енгізу және интерактивті технологияларды қолдану туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-психологиялық тренинг
Бұл курс оқу тобының психологиялық ерекшеліктерін, жаттығу динамикасын, тиімді жаттығу бағдарламасын, қыздыру ойындары мен психотехниканы зерттеуге бағытталған. Ол оқыту әдісінің мәнін, тренингтегі әлеуметтік қабылдауды, әлеуметтік-перцептивтік бағыттағы ойындар мен психотехниканы ашады, оқыту топтарының классификациясы мен негізгі түрлерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеуді жоспарлау
Бұл курс зерттеуді жоспарлауға бағытталған. «Ғылым», «ғылыми зерттеу» ұғымдарын ашады. Ғылыми – зерттеу жұмысының кезеңдерінің мәнін, ғылыми зерттеу әдістемесін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Бұл пән теориялық-әдіснамалық негіздерді , Қазақстан Республикасында және шетелде инклюзивті білім беру жүйесінің қалыптасуы мен дамуын, мүмкіндігі шектеулі баланың құқықтары жөніндегі нормативтік қазақстандық және халықаралық құжаттарды зерделейді. Инклюзивті педагогика мазмұнының негіздерін, әртүрлі жас кезеңдеріндегі әртүрлі бұзушылықтары бар балаларды инклюзивті оқытудың мазмұндық және әдістемелік негіздерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-мәдени анимация және жастардың бос уақытын ұйымдастыру негіздері
Бұл курс жастар жұмысы саласында маманданған қызметкердің кәсіби біліктілігін арттыруға бағытталған. «Әлеуметтік-мәдени анимация және жастардың бос уақытын ұйымдастыру негіздері» пәндері жастармен жұмысты ұйымдастыру бойынша мамандарды кәсіби даярлауды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
Бұл курс ғылыми зерттеудің бастапқы кезеңі ретінде проблема мен зерттеу тақырыбын анықтауға бағытталған. Ол ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін зерттеп, зерттеудің теориялық және тарихи-педагогикалық әдістерінің мәнін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқытудағы ойын технологиялары
Бұл курс білім берудегі ойын технологияларын зерттеуге бағытталған. Ол әлемдік білім беру жүйесіндегі «ойын технологиясы» ұғымының мәнін, оқытудағы ойын педагогикалық технологияларының ерекшеліктерін ашады. Ойын технологиясының тұжырымдамалық негіздері бойынша білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістері
Бұл курс психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістерінің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістемесінің негіздері, әдістердің классификациясы, зерттеу және диагностика туралы білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өзін-өзі тану пәнін оқыту әдістемесі
Бұл курс пәннің ішкі мазмұнын ашуға, өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі бойынша оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруға бағытталған, оның негізінде білімді жалпыадамзаттық құндылықтардың кең арнасына, пікірталастарға қосу мақсатында қарым-қатынас технологиясы бойынша ұсыныстар береді. , тренингтер, диагностикалық және түзету әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Студент жастардың саяси әлеуметтенуі
Бұл курс студент жастардың саяси әлеуметтенуінің концептуалды тәсілдер мен психологиялық-педагогикалық шарттары саласындағы білімдерді меңгеруге ықпал етеді. Курс студенттердің саяси әлеуметтенуінің әдіснамасы, теориясы және тәжірибесінде кешенді көзқарасты қарастырады және жоғары оқу орындарында жастардың саяси әлеуметтенуінің тиімділігінің мәні, кезеңдері, факторлары мен критерийлері туралы толық түсінік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі кезеңдегі жастардың өзекті мәселелері
Бұл курс жастардың әлеуметтік-демографиялық топ ретіндегі ұғымы туралы білімдерін кеңейтеді; Қазақстанның мемлекеттік жастар саясатын іске асыру саласын ашуға ықпал етеді; патриоттық және рухани-адамгершілік тәрбие мәселелерін, жастардың ақпараттық өрісін қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жастар саясаты
Бұл курс қалыптасқан құндылықтар жүйесінің сабақтастығын қамтамасыз етуге, қоғамдық-саяси өмірдің нормалары мен ережелерін сіңіруге көмектеседі, қоғамдық-саяси өмірге сауатты қатысу дағдыларымен қаруландырады. Нәтижесі – жеке тұлғаларды қоғамның белсенді мүшесі ретінде қалыптастыру, олардың жеке саяси жауапкершілігі және Қазақстанның демократиялық дамуына ықпал ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептен тыс тәрбиенің теориясы мен әдістемесі
Бұл курс барысында «мектептен тыс тәрбие» ұғымы қарастырылып, мектептен тыс тәрбие жүйесіне жалпы сипаттама беріліп, мектептен тыс тәрбиенің өзекті мәселелері ашылады. Курсты оқу барысында студенттер мектептен тыс білім берудің мақсаттары мен міндеттері, мекемелері мен ұйымдарының түрлері, олардың қызметінің қаржылық-экономикалық аспектілерін құқықтық және нормативтік қамтамасыз ету туралы түсінік алады; мектептен тыс тәрбиенің білім беру бағдарламаларын талдау, бағалау және құрастыру тәжірибесін жинақтау; қосымша білім беру және мектептен тыс білім беру бағдарламаларының алгоритмдерімен танысу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасөспірімдік кезең психологиясы
Бұл курс онтогенездегі психикалық дамудың мәні мен мазмұнын қарастырады. Психикалық даму факторлары саласындағы білімдерін қалыптастырады: биологиялық, әлеуметтік, психологиялық. Факторлардың арақатынасын және олардың жасөспірімнің психикалық дамуына әсерін көрсетеді. Жасөспірімнің психикалық процестерінің, мінез-құлқы мен тұлғасының дамуы арасындағы байланысты ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстағы психотерапиялық әдістер
Бұл курс әлеуметтік жұмыстағы психотерапевтік әдістер саласындағы білімді меңгеруге, әлеуметтік жұмыс саласында қолданылатын отбасы туралы ақпарат жинау әдістерін зерттеуге, адамның мінез-құлқын түзетуде әлеуметтік терапия әдістерін қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. әрекеттер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік жұмыстың инновациялық әдістері
Бұл курс қоғамдағы инновацияларды құруға және жүзеге асыруға, әлеуметтік өмірде сапалы өзгерістерге әкелетін инновацияларды енгізуге бағытталған инновациялық қызметтің әлеуметтік технологияларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы тұлға психологиясының мәселелері
Бұл курс тұлғаны зерттеу объектісі ретінде зерттеуге бағытталған. Тұлға психологиясын бағалау әдістері мен зерттеу мәселелерін зерттейді. Тұлғаның ғылыми-зерттеу стратегиялары, теориялық концепциялары саласындағы білімді қалыптастырады, тұлғаның тұрақтылығы, жас тұрақтылығы, тұлға дамуындағы нормалар мен патология мәселелерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Соционика
Бұл курс әлеуметтану пәні мен тарихын, социотиптердің іскерлік қасиеттерін, ақпараттық аспектілері мен коммуникативті функцияларын, тұлғаның әлеуметтік моделін, ішкі типтері мен мінез-құлық үлгілерін зерттейді. Қызметкерлердің типологиялық қасиеттерін ескере отырып, менеджмент саласында білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасқа байланысты психология
Бұл курс даму психологиясының бөлімдерін зерттеуге бағытталған: балалар психологиясы, жастар психологиясы, даму психологиясының басқа ғылымдармен байланысын қарастырады. Даму психологиясының зерттеу әдістері және олардың ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология және адам дамуы
Бұл курс даму психологиясының жалпы мәселелерін, әртүрлі мәдениеттердегі балалық шақты түсінуді және философиялық-психологиялық ілімдерді қарастырады. Шетелдердегі негізгі психологиялық мектептерде адамның психикалық даму проблемасы саласындағы білімдерін қалыптастырады. Ол Л.С.Выготский мен оның ізбасарларының мәдени-тарихи концепциясындағы даму теориясының негізгі ережелерін ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік және тәрбиелік қызметтің құқықтық негіздері
Бұл курс білім беру жүйесіндегі әлеуметтік-педагогикалық қызмет пен педагогикалық мониторингтің құқықтық негіздерін ұйымдастыру дағдылары мен дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік психология
Бұл курста әлеуметтік психологияның негізгі мәселелері, ұғымдары мен әдістері білім беру саласына қатысты қарастырылады. Студенттер мен оқу топтары тұлғасының дамуын оңтайландыру үшін феноменология, тарих, концептуализация қарастырылады. Бұл пән әлеуметтік психологияның жалпы мәселелеріне қатысты мәселелерді қарастырады, негізгі ұғымдарды енгізеді, ең маңызды әлеуметтік-психологиялық заңдылықтар туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Даму психологиясы
Бұл курс даму психологиясы және жастық даму психологиясы концепциясын қарастырады, жалпы және мазмұны бойынша әртүрлі. Балалардың психологиясы мен мінез-құлқындағы жас, эволюциялық, революциялық және жағдайлық өзгерістер бойынша білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық зерттеудің әдістемесі мен логикасы
Бұл курста ғылым әдістемесінің принциптері мен негізгі деңгейлері, ғылыми зерттеу кезеңдері, зерттеудің теориялық өзегі ретіндегі гипотеза, жалпы ғылыми зерттеу әдістерінің классификациясы зерттеледі. Психологиядағы эмпирикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу туралы білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық шеберхана
Бұл курс психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттің құндылық-семантикалық аспектілерін қарастырады. Педагогикалық іс-әрекетті болжау мен жобалауды шығарады, психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешуде мұғалімнің шығармашылығын дамыту технологияларын қарастырады. Психологиялық-педагогикалық жағдайды модельдеу және позициялық талдауды жүзеге асырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Практикалық диагностика
Бұл курс психодиагностиканың, психологиялық қызметтің қазіргі жағдайын зерттеуге бағытталған. Практикалық әрекет ретінде психодиагностика саласындағы білімді қалыптастырады. Ол психодиагностиканың негізгі ұғымдарын ашады, психодиагностикалық әдістерді дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәмелетке толмағандар психологиясы
«Кәмелетке толмағандар психологиясы» курсы психологиядағы жастар мәселелерін зерттеуге түбегейлі әртүрлі тәсілдер енгізуге, зерттеудің жаңа әдістемелік тәсілдерін іздеуге және теориялық парадигмаларды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психологиялық кеңес беру
Бұл курс кеңесші-психологқа қойылатын талаптарды және оның жұмысын қарастырады. Біліктілікті арттыру саласында, психологиялық кеңес беруде, психологиялық кеңес жұмысын ұйымдастыруда білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Әлеуметтік педагог жұмысындағы қазіргі тәсілдер теориясы мен әдістемесі
Бұл курс әлеуметтік педагог жұмысындағы заманауи тәсілдер теориясы мен әдістемесі саласындағы білімді меңгеруге бағытталған, қарама-қайшылықтарды сәтті болдырмау және жеңу дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады, отбасы мен мектеп арасындағы өзара әрекеттестіктің қажеттілігін әлеуметтік педагог жұмысында қарастырады. қоғамның негізгі субъектілері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тұлғаның әлеуметтенуі: факторлық аспект
Бұл курс адамның қоршаған ортадағы күрделі мәселелерін зерттеуге бағытталған және басқа гуманитарлық ғылымдардың: философия, әлеуметтану, психология, этика, этнография, медицина, құқық, дефектология жетістіктерін пайдаланады.Осы ғылымдардың білімдеріне негізделген. Курс олардың потенциалын тұлғалық және экологиялық контексте жүйелейді және біріктіреді, оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: әлеуметтік педагогика білім саласы ретінде, әлеуметтік-педагогикалық процесс және оны жетілдіру жолдары, адамның әлеуметтік даму ерекшеліктері, әлеуметтік даму технологиясы. -балалардың құқықтарын педагогикалық қорғау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық диагностика және кеңес беру
Бұл курс психологиялық-педагогикалық диагностика мен психологиялық кеңес берудің шолу сипаттамаларын зерттеуге бағытталған. Пәннің психология салаларымен байланысын белгілейді. Пәннің мақсатын, міндеттерін және курстың мазмұнын анықтайды. Психодиагностиканың және психологиялық кеңес берудің пайда болу тарихы саласындағы білімдерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
Профессии
Оқыту нәтижелері
- үздіксіз білім беру жүйесінде балалардың, жасөспірімдер мен жастардың толық әлеуметтенуін және тұлғалық дамуын қамтамасыз ете алуы; түзету-тәрбие процесін жобалау, педагогикалық қызметтің нәтижелерін жоспарлау, ұйымдастыру, диагностикалау және болжау; мәдени-демалыс орталықтарын ұйымдастыруға; кино, театр, бейнелеу өнері, музыка саласындағы балалармен, жасөспірімдермен және жастармен мәдени-ағарту жұмыстарын жүргізу; педагогикалық менеджмент, әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану, психология, педагогикалық психология салаларында білімі болуы; педагогикалық бақылауды жүзеге асыру, педагогикалық өлшеуіштер мен көрсеткіштер жүйесін әзірлеу, бақылау және бағалау материалын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру дағдылары мен дағдылары;
- қазақ, орыс, шет тілдерін меңгеруі, әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, коммуникациялық технологиялар, педагогикалық риторика және конфликтология, коммуникация стратегиялары, конструктивті диалог, көпмәдениетті, көпэтносты және этностық ортада қарым-қатынас жасау дағдылары көпконфессиялы қоғам, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу;
- өзіндік кәсіби іс-әрекеті, адамгершілік-идеялық педагогикалық ұстанымын сақтауға дайын, ойлауының, мінез-құлқы мен белсенділігінің гуманистік бағыттылығы, қоғамдық белсенділік пен өз жұмысының нәтижесі үшін жауапкершілігі болуы, болашақ мамандардың толеранттылық мәдениеті мен азаматтық деңгейін арттыру. Қазақстан Республикасындағы қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдай, әлеуметтік психология бойынша білімі болуы, білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды, әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша оқу-әдістемелік құжаттаманы білу, қазіргі білім беру және өзін-өзі тану бойынша білім беру дағдылары мен дағдыларын меңгеруі; ұйымдастырушылық құжаттама (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.), ұйымдастырушылық қабілеті бар, жоғары жұмыс тәртібін көрсетеді.
- психологияның, психодиагностиканың, дифференциалды психологияның ғылыми-теориялық негіздерін білу; дисфункциялы отбасылардағы балалардың дамуының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері; мигранттардың отбасылары; педагогикалық қараусыз қалған балалар мен жасөспірімдер; кәмелетке толмаған қылмыскерлер; жетімдер; зорлық-зомбылық құрбандары, ерекше білім алуды қажет ететін балалар, халықтың осал санаттарына әлеуметтік көмек көрсету мен әлеуметтік қорғауды қамтамасыз етудің үлгілері мен технологияларын әзірлеу және практикалық енгізудің теориялық негіздері; ойын оқыту технологиялары;
- өзін-өзі тану арқылы баланың құқықтары мен мүдделерін, әлеуметтік педагог пен педагогтың кәсіби ар-намысы мен қадір-қасиетін қорғау дағдылары мен дағдыларын меңгеруі, сондай-ақ педагогикалық этика нормаларын сақтауы, әлеуметтік маңызын білуі тиіс. педагог мамандығына, баланың азаматтық құқықтарын құрметтеуге; адам құқықтары (халықаралық нормативтік құқықтық актілер, Қазақстан Республикасының білім беру және балаларды қорғау саласындағы заңнамасы) саласындағы білімі болуы;
- нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, теориялық білімдерін кәсіби қызметте қолдану; әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану пәні мұғалімінің кәсіби міндетін, педагогикалық қызмет нәтижесіне жауапкершілігін білу; оқушылардың дамуы мен денсаулық жағдайын ескере отырып, психологиялық қызметті ұйымдастыру арқылы әрбір жеке тұлғаның бейімділігін, бейімділігін, қабілетін, дарындылығын жеке көзқарасқа, оқу психологиясынан білуге негіздеп анықтау және дамыту;
- әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы жоғары кәсіби педагогтардың тәжірибесін зерделеу, жалпылау, тарату және қолдану дағдылары мен дағдыларын, ғылыми-зерттеу қызметі, әлеуметтік психология дағдыларын меңгеруі; мамандандырылған білім беру; педагогикалық іс-әрекетке деген ынтасының жоғары болуы, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі тануға ұмтылуы; әлеуметтік жұмыс, қазіргі педагогикалық антропология, акмеология салаларында білімі болуы; кәсіпкерлік қызмет, нарықтық экономиканы модельдеу бойынша білімдерін тәжірибеде қолдана білу;
- әлеуметтік педагогика мен өзін-өзі танудың, әлеуметтік психологияның әдістемелік негіздері мен категорияларын білу; арнайы (түзету) педагогика, этнопедагогика; дидактика; тәрбие теориялары; балалар практикалық психологиясының негіздері; өсіп келе жатқан адамның жасына байланысты анатомиялық, физиологиялық, психологиялық дамуының ерекшеліктері; адам дамуының психологиясы, балалардың, жасөспірімдер мен жастардың әлеуметтік және тұлғалық даму заңдылықтары, гендерлік-рөлдік тәрбие; көпмәдениетті ортада және көпмәдениетті қоғамда әлеуметтік-педагогикалық қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері: мәдениеттердің, діндердің, этникалық топтардың, әлеуметтік топтардың әртүрлілігі;
- ата-аналар қауымдастығын түзету-педагогикалық үдеріске тартудың инновациялық нысандары мен әдістерін білуі; педагогикалық инновациялар, педагогикалық технологиялар, педагогикалық технологияларды, өзін-өзі тануды оқыту әдістемесін, өзіндік ойын технологияларын іздеу, бағалау, таңдау және қолдану біліктері мен дағдылары мен дағдыларын меңгеруі; жаңашылдыққа қабілетті болу, әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласында педагогикалық шеберлігін жетілдіруге ұмтылу, бастамашылдық пен еңбекқорлық көрсету; халықтың әртүрлі санаттарына әлеуметтік-педагогикалық көмекті ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесін білу
- Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Мүмкіндігі шектеулі балаларды медициналық-педагогикалық және әлеуметтік қолдау туралы» Заңдарын, БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы конвенциясын, Қазақстан Республикасының әлеуметтік саясатының негіздерін, Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім берудің ерекшеліктері
- балалардың, жасөспірімдер мен жастардың қабілеттері мен қызығушылықтарын анықтау және дамытуда құзыретті болу; шығармашылық психологиясы, шығармашылық іс-әрекеттің теориялық негіздері, кәсіптік қызметті қайта құрылымдау дағдылары мен дағдылары, білім беруде, бейіндік білім беру педагогикасында авторлық инновациялық идеяларды жүзеге асыру саласындағы білімдерді меңгеруі; стандартты емес және балама шешімдерді табу, әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласында жаңа педагогикалық идеяларды тудыра білу, сыни тұрғыдан ойлау;
- әлеуметтік серіктестік пен педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болуы, тұлғалық-бағдарлы білім мен тәрбие беру жағдайында субъективті қарым-қатынастар үштігінде (бала – ата – ана – әлеуметтік педагог) педагогикалық ынтымақтастықты ұйымдастыру дағдылары мен дағдылары болуы; педагогикалық интеграция теориясы саласындағы білімді, педагогикалық міндеттерді шешуде әртүрлі пәндік салалардан (соның ішінде әлеуметтік педагогика мен өзін-өзі тану) білімдерді интеграциялау дағдылары мен дағдыларын меңгеруі;
- әлеуметтанудан алған білімдерін нақты әлеуметтік өмірде қолдану, Қазақстанның және шет елдердің саяси өміріндегі құбылыстар мен тенденцияларды талдау дағдыларын, мәдени дереккөздерді талдау дағдыларын, тұлғаның даму ерекшеліктерін меңгеру: оқуда есте сақтау қабілетін дамыту, ойлау қабілетін дамыту. оқудағы танымдық белсенділікті, оқытудағы сөздік-ойлау әрекетін және коммуникативті әрекетті дамыту, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың қауіпті факторларынан, зиянды және қауіпті өндірістік факторлардан қорғану дағдыларын қалыптастыру.