Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01810 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты білім алушыларда Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша мамандарды даярлау саласында білімді қалыптастыру, студенттердің жеке қасиеттерін, тұлғаның гуманистік бағытын, негізгі құзыреттілігін, жеке тұлғаның субъектілік ұстанымын дамыту, белсенділікті, жауапкершілікті, шешім қабылдай білуді қалыптастыру шарты, өмір мен кәсіпте таңдауға дайын болу, практикалық міндеттерді шешу үшін теориялық білімді қолдана білу, бұл білім алушылардың болашақ кәсіби қызметінің табыстылығын қамтамасыз етеді.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мұғалім мамандығымен таныстыру
Пәнаралық білім модулі (экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері; экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері; құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми - зерттеу әдістері)
-
2 Оқу жылы
Кәсіптік оқыту педагогикасы
Жас физиологиясы және мектеп гигиенасы
Педагогика
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Дефектология
Салыстырмалы педагогика
Психология
өзін-өзі тану
Кәсіби бағытталған шет тілі
Жобалық әрекет
Тұлға психологиясы
Акмеология
Әлеуметтік жұмыс психологиясы
Поло-рөлдік білім беру негіздері
Әлеуметтік педагогика
Балалық шақ пен отбасын әлеуметтік қорғау
Шығармашылық педагогика және психология
Педагогикалық анимация
Юногогика
Мотивация психологиясы
Діни және этникалық толеранттылық негіздері
-
3 Оқу жылы
Кәсіптік-педагогикалық білім беру технологиялары
Әлеуметтік-педагогикалық тренингтерді ұйымдастыру әдістемесі
Педагогикалық шеберлік
Арнайы педагогика және психология негіздері
Табыс психологиясы
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың технологиялары
Көшбасшылық психологиясы
Мектеп оқушыларына бейіндік білім беруді ұйымдастыру
Оқытудың психологиялық негіздері
Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеу
Қашықтықтан оқытудың теориясы мен әдістемесі
Арнайы педагогика
Солтүстік өңірде репетиторлық қызмет
Әлеуметтік-психологиялық тренинг
Зерттеуді жоспарлау
Инклюзивті білім беру
Әлеуметтік-мәдени анимация және жастардың бос уақытын ұйымдастыру негіздері
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
Оқытудағы ойын технологиялары
Психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістері
Өзін-өзі тану пәнін оқыту әдістемесі
Студент жастардың саяси әлеуметтенуі
Қазіргі кезеңдегі жастардың өзекті мәселелері
Жастар саясаты
Мектептен тыс тәрбиенің теориясы мен әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Жасөспірімдік кезең психологиясы
Әлеуметтік жұмыстағы психотерапиялық әдістер
Әлеуметтік жұмыстың инновациялық әдістері
Жалпы тұлға психологиясының мәселелері
Соционика
Жасқа байланысты психология
Психология және адам дамуы
Әлеуметтік және тәрбиелік қызметтің құқықтық негіздері
Әлеуметтік психология
Даму психологиясы
Психологиялық зерттеудің әдістемесі мен логикасы
Психологиялық-педагогикалық шеберхана
Практикалық диагностика
Кәмелетке толмағандар психологиясы
Психологиялық кеңес беру
Әлеуметтік педагог жұмысындағы қазіргі тәсілдер теориясы мен әдістемесі
Тұлғаның әлеуметтенуі: факторлық аспект
Психологиялық-педагогикалық диагностика және кеңес беру
Профессии
Оқыту нәтижелері
- үздіксіз білім беру жүйесінде балалардың, жасөспірімдер мен жастардың толық әлеуметтенуін және тұлғалық дамуын қамтамасыз ете алуы; түзету-тәрбие процесін жобалау, педагогикалық қызметтің нәтижелерін жоспарлау, ұйымдастыру, диагностикалау және болжау; мәдени-демалыс орталықтарын ұйымдастыруға; кино, театр, бейнелеу өнері, музыка саласындағы балалармен, жасөспірімдермен және жастармен мәдени-ағарту жұмыстарын жүргізу; педагогикалық менеджмент, әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану, психология, педагогикалық психология салаларында білімі болуы; педагогикалық бақылауды жүзеге асыру, педагогикалық өлшеуіштер мен көрсеткіштер жүйесін әзірлеу, бақылау және бағалау материалын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру дағдылары мен дағдылары;
- қазақ, орыс, шет тілдерін меңгеруі, әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, коммуникациялық технологиялар, педагогикалық риторика және конфликтология, коммуникация стратегиялары, конструктивті диалог, көпмәдениетті, көпэтносты және этностық ортада қарым-қатынас жасау дағдылары көпконфессиялы қоғам, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу;
- өзіндік кәсіби іс-әрекеті, адамгершілік-идеялық педагогикалық ұстанымын сақтауға дайын, ойлауының, мінез-құлқы мен белсенділігінің гуманистік бағыттылығы, қоғамдық белсенділік пен өз жұмысының нәтижесі үшін жауапкершілігі болуы, болашақ мамандардың толеранттылық мәдениеті мен азаматтық деңгейін арттыру. Қазақстан Республикасындағы қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдай, әлеуметтік психология бойынша білімі болуы, білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды, әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша оқу-әдістемелік құжаттаманы білу, қазіргі білім беру және өзін-өзі тану бойынша білім беру дағдылары мен дағдыларын меңгеруі; ұйымдастырушылық құжаттама (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.), ұйымдастырушылық қабілеті бар, жоғары жұмыс тәртібін көрсетеді.
- психологияның, психодиагностиканың, дифференциалды психологияның ғылыми-теориялық негіздерін білу; дисфункциялы отбасылардағы балалардың дамуының психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері; мигранттардың отбасылары; педагогикалық қараусыз қалған балалар мен жасөспірімдер; кәмелетке толмаған қылмыскерлер; жетімдер; зорлық-зомбылық құрбандары, ерекше білім алуды қажет ететін балалар, халықтың осал санаттарына әлеуметтік көмек көрсету мен әлеуметтік қорғауды қамтамасыз етудің үлгілері мен технологияларын әзірлеу және практикалық енгізудің теориялық негіздері; ойын оқыту технологиялары;
- өзін-өзі тану арқылы баланың құқықтары мен мүдделерін, әлеуметтік педагог пен педагогтың кәсіби ар-намысы мен қадір-қасиетін қорғау дағдылары мен дағдыларын меңгеруі, сондай-ақ педагогикалық этика нормаларын сақтауы, әлеуметтік маңызын білуі тиіс. педагог мамандығына, баланың азаматтық құқықтарын құрметтеуге; адам құқықтары (халықаралық нормативтік құқықтық актілер, Қазақстан Республикасының білім беру және балаларды қорғау саласындағы заңнамасы) саласындағы білімі болуы;
- нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, теориялық білімдерін кәсіби қызметте қолдану; әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану пәні мұғалімінің кәсіби міндетін, педагогикалық қызмет нәтижесіне жауапкершілігін білу; оқушылардың дамуы мен денсаулық жағдайын ескере отырып, психологиялық қызметті ұйымдастыру арқылы әрбір жеке тұлғаның бейімділігін, бейімділігін, қабілетін, дарындылығын жеке көзқарасқа, оқу психологиясынан білуге негіздеп анықтау және дамыту;
- әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы жоғары кәсіби педагогтардың тәжірибесін зерделеу, жалпылау, тарату және қолдану дағдылары мен дағдыларын, ғылыми-зерттеу қызметі, әлеуметтік психология дағдыларын меңгеруі; мамандандырылған білім беру; педагогикалық іс-әрекетке деген ынтасының жоғары болуы, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі тануға ұмтылуы; әлеуметтік жұмыс, қазіргі педагогикалық антропология, акмеология салаларында білімі болуы; кәсіпкерлік қызмет, нарықтық экономиканы модельдеу бойынша білімдерін тәжірибеде қолдана білу;
- әлеуметтік педагогика мен өзін-өзі танудың, әлеуметтік психологияның әдістемелік негіздері мен категорияларын білу; арнайы (түзету) педагогика, этнопедагогика; дидактика; тәрбие теориялары; балалар практикалық психологиясының негіздері; өсіп келе жатқан адамның жасына байланысты анатомиялық, физиологиялық, психологиялық дамуының ерекшеліктері; адам дамуының психологиясы, балалардың, жасөспірімдер мен жастардың әлеуметтік және тұлғалық даму заңдылықтары, гендерлік-рөлдік тәрбие; көпмәдениетті ортада және көпмәдениетті қоғамда әлеуметтік-педагогикалық қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері: мәдениеттердің, діндердің, этникалық топтардың, әлеуметтік топтардың әртүрлілігі;
- ата-аналар қауымдастығын түзету-педагогикалық үдеріске тартудың инновациялық нысандары мен әдістерін білуі; педагогикалық инновациялар, педагогикалық технологиялар, педагогикалық технологияларды, өзін-өзі тануды оқыту әдістемесін, өзіндік ойын технологияларын іздеу, бағалау, таңдау және қолдану біліктері мен дағдылары мен дағдыларын меңгеруі; жаңашылдыққа қабілетті болу, әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласында педагогикалық шеберлігін жетілдіруге ұмтылу, бастамашылдық пен еңбекқорлық көрсету; халықтың әртүрлі санаттарына әлеуметтік-педагогикалық көмекті ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесін білу
- Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Мүмкіндігі шектеулі балаларды медициналық-педагогикалық және әлеуметтік қолдау туралы» Заңдарын, БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы конвенциясын, Қазақстан Республикасының әлеуметтік саясатының негіздерін, Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім берудің ерекшеліктері
- балалардың, жасөспірімдер мен жастардың қабілеттері мен қызығушылықтарын анықтау және дамытуда құзыретті болу; шығармашылық психологиясы, шығармашылық іс-әрекеттің теориялық негіздері, кәсіптік қызметті қайта құрылымдау дағдылары мен дағдылары, білім беруде, бейіндік білім беру педагогикасында авторлық инновациялық идеяларды жүзеге асыру саласындағы білімдерді меңгеруі; стандартты емес және балама шешімдерді табу, әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласында жаңа педагогикалық идеяларды тудыра білу, сыни тұрғыдан ойлау;
- әлеуметтік серіктестік пен педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болуы, тұлғалық-бағдарлы білім мен тәрбие беру жағдайында субъективті қарым-қатынастар үштігінде (бала – ата – ана – әлеуметтік педагог) педагогикалық ынтымақтастықты ұйымдастыру дағдылары мен дағдылары болуы; педагогикалық интеграция теориясы саласындағы білімді, педагогикалық міндеттерді шешуде әртүрлі пәндік салалардан (соның ішінде әлеуметтік педагогика мен өзін-өзі тану) білімдерді интеграциялау дағдылары мен дағдыларын меңгеруі;
- әлеуметтанудан алған білімдерін нақты әлеуметтік өмірде қолдану, Қазақстанның және шет елдердің саяси өміріндегі құбылыстар мен тенденцияларды талдау дағдыларын, мәдени дереккөздерді талдау дағдыларын, тұлғаның даму ерекшеліктерін меңгеру: оқуда есте сақтау қабілетін дамыту, ойлау қабілетін дамыту. оқудағы танымдық белсенділікті, оқытудағы сөздік-ойлау әрекетін және коммуникативті әрекетті дамыту, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың қауіпті факторларынан, зиянды және қауіпті өндірістік факторлардан қорғану дағдыларын қалыптастыру.