Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05101 Ветеринариялық биотехнология в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

Пәндер

  • Ғылым тарихы және философиясы

    Зерттеуге әдістемелік және диалектикалық көзқарас дағдыларын қалыптастырады, философиялық білімді жинақтайды, тарихи даму мәселелері мен құрылымын зерттейді, ғылыми танымның заңдылықтары мен тенденцияларын талдайды, ғылыми - зерттеу жұмысының нәтижелілігін жүйелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Иммунология

    Ағзаның иммундық жүйесінің құрылымы, жұмыс істеу механизмдері және реттелуі; биотехнологияда, медицинада және ветеринарияда қолданылатын иммунологияның негізгі әдістері. Иммунологиялық реакциялар, олардың компоненттері (антигендер, антиденелер), қою мақсаттары. Диагностика және диагностикалық сарысулар туралы түсінік. Диагностикалық сарысуды алу әдістері. Агглютинация реакциясы, преципитация реакциясы: принциптері, компоненттері, шарттары, қою және есепке алу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат.

    Курсы жазбаша ағылшын тілінде академиялық және кәсіби дағдыларды дамытып, жетілдіруге бағытталған, академиялық, не кәсіби жағдайларда және жұмыс істеу барысында қажет болатын табысты жазбаша қарым-қатынас үшін. Студенттер академиялық жазылымның, кітапхана каталогтары мен сайттарды қолдану ерекшеліктерімен танысады. Дискурсивті эссе жазудың тәжірибесі: жоспарлау, негізгі идеясын, абзацтар мен қорытындысын жазу. Өзгертіп айту әдістері. APA форматы: сілтемелер дәйексөздер Студенттер аббревиатура түрлерін, академиялық лексиканы, артикльдерді қолдануды оқып біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттардағы ағылшын тілі

    Кәсіби және ғылыми қызметте шет тілін қолданумен байланысты функцияларды орындау мақсатында кешенді теориялық-лингвистикалық, практикалық және ақпараттық-аналитикалық дайындық: көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын игеру, пікірталастар жүргізу, әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу, шет тілінде кәсіби маңызды мазмұндағы мәтіндерді редакциялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу материалдарын өңдеу

    Пәнді оқу кезінде білім алушылар зерттеу бағытын таңдауды, ғылыми-техникалық проблеманы қоюды, мал шаруашылығында теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізуді қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезеңдерін меңгереді. Магистранттар ғылыми ақпаратты іздеуді, жинақтауды және өңдеуді жүзеге асыру дағдыларын игереді, сондай-ақ эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін жүргізуді, өңдеуді және ресімдеуді үйренеді. Ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперименттің теориясы мен әдістері

    Ғылыми экспериментті ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастырады, зерттеу әдістерін таңдауды негіздеуге мониторинг және әдіснамалық тәсіл мәселелерін зерттейді. Ғылыми тәжірибені қою кезінде теориялық және практикалық білімдерді ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін негіздей отырып біріктіреді және оларды түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби).

    Білім алушылар арасында халықаралық ғылыми қызметке интеграциялануға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттілік пен ғылыми жазу мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастырады, мамандық бойынша ғылыми-тұжырымдамалық аппаратты еркін басқаруға, ғылыми-ақпараттық базаны кеңейтуге, кең ғылыми білімді меңгеруге, кәсіби және ғылыми қызметтің перспективалық бағыттарын анықтай білуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биотехнологияның молекулалы-генетикалық негіздері

    Ғылыми зерттеулерді орындау кезінде молекулярлық биология мен генетиканың білімін және әдістерін қолдану; Хромосомалардың, гендердің және геномдардың мұрагерлік ақпараттары, құрамы, құрылымы, функциялары және үлгілері. Жаңа сорттарды алу және ауылшаруашылық өсімдіктерінің қолданыстағы сапасын жақсарту. Молекулалық биология және генетика негізіндегі рекомбинантты ДНҚ. Биотехнологияда пайдаланылатын биологиялық жүйелер, олардың ерекшеліктері. Химерлі ақуыздар мен ақуызды тұрақтандыру. Дәнекерлеу синтезі және синтезі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Саңырауқұлақтар биотехнологиясы

    Микроскопиялық төменгі және жоғары саңырауқұлақтар. Саңырауқұлақтарды, ашытқыларды көбейтудің құрылымы мен әдістерінің морфологиялық ерекшеліктері. Саңырауқұлақтың негізгі және қайталама метаболиттері, олардың маңыздылығы мен биотехнологиясы. Саңырауқұлақтар өндірушілердің штаммдарын іздестіру және өндіру әдістемесі, саңырауқұлақтар мәдениетін сақтау. Құю, ашытқы, базидиомицеттерді өнеркәсіптік өсіру принциптері. Бөртпе саңырауқұлақтарымен антибиотиктердің биосинтезі. Антибиотиктерді беру. Витаминдер, органикалық қышқылдар мен еріткіштерді, ферменттерді биосинтездеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Психологиялық заңдар мен басқару заңдылықтары мен еңбек сапасын зерттеу арқылы адамдардың ұйымдасқан іс-әрекетін басқару дағдыларын қалыптастырады, ғылыми негізделген шешімдер қабылдау, басқа адамдардың іс-әрекеттерін құрылымдау, ұйымды басқару қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өндірістік микроорганизмдер штамдарының селекциясы

    Түрлі жағымсыз факторлардың микроорганизмдерге әсері. микроорганизмдердің морфологиясы, физиологиясы және генетикасы. Мутагендерді супер өндірушілерге алу мүмкіндігі. Микроорганизмдерді классикалық және заманауи тәсілдермен таңдау, өндіріс зертханасы жағдайында өндіруші штамдарды сақтау әдістері және микроорганизмдер жинағы. Микроорганизмдерді мәдени-морфологиялық, биохимиялық, молекулалық-генетикалық әдістермен анықтау. Микроорганизмдердің өндірістік мәдениетін алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша білім алып жатқан магистранттарға жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларын, әдіснамалық және теориялық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау дағдыларын, жоспарлау мен ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологиялардың элементтерін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ветеринария және мал шаруашылығындағы биотехнологияның заманауи мәселелері

    Кең таралған жұқпалы және инвазиялық аурулардың диагностикасы мен алдын алу әдістерін жетілдіру үшін әлемдік ғылымның соңғы жетістіктерін білу; жануарлар ауруларын диагностикалауда және антибиотиктер мен / немесе антельминтика өнімдерін анықтауда ELISA және ICA және басқа заманауи иммунологиялық әдістерді қолдану мүмкіндігі; биотехнологияның өзекті мәселелері бойынша ғылыми шолуларды дайындауға қажетті дағдылар мен білімдерді алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бионанотехнология

    Бионанотехнологияға кіріспе, тірі объектілерді зерттеу үшін нанотехнологияны пайдалану, биоүйлесімді наноматериалдар, нанобиотехнология принциптері, дәрілік заттар мен физиологиялық белсенді заттардың мақсатты жеткізілуі, жоғары биоүйлесімділігі бар материалдар негізінде ұлпалық импланттарын құру принциптері. Нәтижелерді талдау және жүйелеу үшін заманауи есептеу құралдарын пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Биотехнологиядағы биоэтика және биоқауіпсіздік

    Биотехнологиядағы биоэтика және биоқауіпсіздік. Қолданбалы этикалық білім жүйесінде биоэтиканың орны мен рөлі. ГИО-ның әртүрлі типтерінің экологиялық жүйелерге әсері.ГТО-ны қолданудың экологиялық тәуекелін бағалау. Арамшөптердің агрессивтілігін бағалау. Трансгендік өнімдердің ағзаларға тікелей немесе жанама әсер ету ықтималдығын бағалау. Трансгендік өнімдерге төзімді немесе төзімді тірі ағзалардың пайда болуы. Биотехнологияны дамытуға байланысты халықаралық ұйымдар мен биоэтикалық проблемаларды құқықтық реттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мақсатты өнімдерді бөліп алу және тазартудың заманауи әдістері

    Биотехнологиядағы мақсатты өнім тұжырымдамасы. Микроорганизмдердің биомассасын, өсімдіктер мен жануарлардың жасушалары мен тіндерін, әр түрлі әдістермен биотехнологиялық өнімдерді өндірудегі жасушалық макромолекулаларды оқшаулау және тазалауға арналған жабдық, шығын материалдар мен реагенттер. Центрифугалау, мембраналық сүзу, бөлу, сорбциялау, экстракция, коагуляциялау, кристаллизация, флотация, хроматография, электрофорез, иммуноблотты және басқа әдістерді қолдану арқылы заттардың бөлінуінің жалпы принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жануарлар селекциясының ғылыми негіздері

    Мал шаруашылығының негіздері жануарлардың жеке дамуын зерттеуді қамтиды; сыртқы және интерьерлі; ауыл шаруашылық малдарының өнімділігі және оларды есепке алу әдісі; асыл тұқымды жануарларды шығу және сапасы бойынша бағалау және ұрпақты таңдау; тұқым тұжырымдамасы және оның құрылымы; мал шаруашылығы әдістерін

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зооантропонозды зертханалық диагностикалау

    Диагностика әдістерінің объектілері, аудандары, деңгейі, принциптері, функциялары. Жануарлар мен адамның аса қауіпті жұқпалы ауруларын диагностикалауда пайдаланылатын серологиялық реакциялар. Гемагглютинация, диффузды жауын-шашын, толықтырғыш бекіту, иммунофлуоресценция, вирустық бейтараптандыру, иммундық ферменттер және т.б. Диагностикалық антигендер, сарысулар, иммуноглобулиндер және басқа да диагностикалық өнімдерді дайындау принциптері мен әдістері. Ауруларды диагностикалаудың жедел әдістерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Педагогикалық қызметтегі басқару психологиясын зерттеу. Ғылыми зерттеулер жүргізуге және салалық кәсіпорындарды дамыту үшін өзіңіздің көшбасшылық қасиеттерін көрсете білуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін білу. Оқытылатын шет тілінде материалды ғылыми баяндаудың функционалдық және стилистикалық сипаттамасын, жалпы ғылыми терминологияны және шет тіліндегі тиісті мамандықтың терминологиялық қосалқы тілін білу.
  • Биотехнологиялық мақсатты өнімдердің (биомасса, бастапқы және қайталама метаболиттер) технологиялық әртүрлілігін, оларды бөлу және тазарту әдістерін жіктеу; негізгі биотехнологиялық аппаратураның жұмыс істеу принципі, әртүрлі өнімдерді алудың нақты бөлу әдістерінің шарттары. Әртүрлі биотехнологиялық өнімдерді дайындаудағы соңғы жетістіктер және мақсатты өнімдерді бөлу және тазарту әдістері туралы қорытынды жасау.
  • Магистранттардың оқу үрдісіндегі танымдық іс-әрекетінің психологиясын ашу. Оқыту мен тәрбиелеудің тиімділігін арттырудың психологиялық-педагогикалық әдістері мен құралдарын, қоғам талаптарын ескере отырып, білім беру процесін жүзеге асыру үшін көшбасшылық қабілеттерді қолданудың заманауи технологияларын, сондай-ақ ветеринариялық биотехнология саладағы педагог кадрлардың кәсіби біліктілігінің ерекшеліктерін меңгеру
  • Ғылыми зерттеулерді орындауда молекулалық биология және генетика әдістерін қолдану; тұқым қуалайтын ақпаратты, хромосомалардың, гендер мен геномдардың құрамын, құрылымын, қызметтері мен заңдылықтарын білу. Генетика мен мал шаруашылығында алған білімдерін ауыл шаруашылығы жануарларының жаңа тұқымдарын алу және бұрыннан бар қасиеттерін жақсарту үшін пайдалану. Молекулалық биология және генетика әдістері негізінде рекомбинантты ДНҚ құру технологиясымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру
  • Мал шаруашылығында, биологияда және ветеринарияда биотехнологияда негізгі технологиялық процестерді, бионанотехнология әдістерін қолдану. Наноматериалдарды алу және оларды практикалық қызметте пайдалану технологиялары саласында дағдыларды меңгеру. Жасуша биологиясының жетістіктерін жүйелеу және талдау. Жануарлардың тұқымдарын болжау, үздік жануарларды кешенді бағалау әдістері. Жануарларды ұтымды пайдалануға бағытталған жұптастыру үшін аналықтар мен продуценттерді таңдау;
  • Биологиялық объектілерде антигендердің (белоктар мен полисахаридтер) немесе оларға тән антиденелердің болуын анықтау үшін иммундық талдау әдістерін қолдану. Жануарлардың жұқпалы ауруларын диагностикалауда практикалық дағдыларды меңгеру. Дәстүрлі және заманауи биологиялық өнімдерді әзірлеу. Саңырауқұлақ жасушасының тіршілік әрекетін, саңырауқұлақтардың сипаттамасын, олардың жіктелуін және зат алмасу ерекшеліктерін сипаттау. Саңырауқұлақтардың диагностикалық препараттарын, сынақ жүйелерін және вакциналарды алудың заманауи классификациясы мен технологиясын әзірлеу.
  • Ғылыми білімнің дамуының қазіргі тенденцияларын, ғылымның өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін, ғылыми білімнің әдіснамасын, ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын талдау.
  • Микроорганизмдердің таралуын және олардың табиғаттағы заттардың өзгеруіндегі рөлін, микроорганизмдерге әртүрлі қолайсыз факторлардың әсерін анықтау. Микроорганизмдердің морфологиясы мен физиологиясын, микроорганизмдер штаммдарын таңдаудың классикалық әдістерін, микроорганизмдерді таңдаудың қазіргі әдістерін жіктеу; штамм-продуценттерді сақтау әдістерін білу.
  • Ғылыми жобаларды немесе зерттеулерді жүргізу кезінде ғылыми зерттеу әдістемесін тұжырымдау және түсіндіру. Алған білімдері мен идеяларын ғылыми зерттеу жағдайында пайдалану. Оқу, ғылыми үдеріске ғылыми зерттеу әдістерін енгізу. Қазіргі ғылымның моральдық нұсқауларын тұжырымдау; проблемалық өріс, биоэтиканың әмбебап принциптері мен моральдық құндылықтары, дің жасушаларымен манипуляциялардың этикалық мәселелерін игеру. Қазіргі заманғы зертханалық және технологиялық жабдықтарды, іргелі ғылымдардың білімін ғылыми жұмысында нақты мәселелерді шешу үшін пайдалану
  • Зооантропоноздық аурулардың тізімін, жануарлар мен адамның аса қауіпті жұқпалы ауруларын диагностикалаудың негізгі принциптері мен әдістерін, иммунологиялық реакциялардың компоненттерін алу технологияларын және қою принциптерін талдау: серологиялық реакциялар - РА, РМА, РЛА, РСК, иммунохимиялық реакциялар - ИФА, ICA, молекулалық-генетикалық - ПТР әртүрлі нұсқалары. Қазіргі биотехнология, ветеринария және мал шаруашылығының өзекті мәселелері мен мәселелерін анықтау және талқылау
Top