6B03101 Әлеуметтану в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жұмыс берушінің талаптары мен еңбек нарығының сұраныстарын ескере отырып, ғылыми-зерттеу жұмысының негізін білетін, өз бетінше аналитикалық және консалтингтік қызметтерді атқарып, әлеуметтану мен маркетингтік зерттеулерді функционалды қамтамасыз етуге қабілетті кәсіби құзыретті маман даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B038 Әлеуметтану
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Математикалық статистика негіздері
Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән білім алушыларда экономикалық теория және кәсіпкерлік қызмет саласында базалық білім мен негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған кіріспе курсы болып табылады. Ол іргелі экономикалық заңдарды, нарықтық экономиканың жұмыс істеу принциптерін түсінуге, сондай-ақ өз бизнесін құру және жүргізу үшін қажетті кәсіпкерлік ойлау мен практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" пәні экономикалық пәндерді одан әрі оқу үшін қажетті іргетасты қалайды және білім алушылардың кәсіпкерлік мансабын дамыту үшін бастапқы нүкте бола алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмоционалды интеллект
Пән педагогтарға Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағыттары мен басым бағыттары контекстінде тьютордың рөлін меңгертуге бағытталған. Студенттер эмоционалды интеллект пен икемді құзыреттіліктердің заманауи мектептің оқу-тәрбие процесіндегі орнын анықтайды. Олар икемді дағдыларды, оның ішінде цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады. Әртүрлі жасерекшелік топтарындағы білім алушылардың эмоционалды интеллектін бағалау және дамыту технологияларын меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді. Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән білім алушыларда құқық саласында базалық білім мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақты мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған кешенді курс болып табылады. Ол қазіргі қоғамдағы құқықтың рөлін, заңдылық қағидаттарын, азаматтардың негізгі құқықтары мен міндеттерін түсінуге негіз қалауға, сондай-ақ оның барлық көріністеріндегі жемқорлыққа төзбеушілік қатынасын қалыптастыруға арналған. "Құқықтық сауаттылық пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері" пәні құқықтық сана мен жеке тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақтылығын қалыптастыруда маңызды рөл атқарады, бұл құқықтық мемлекет пен сауатты азаматтық қоғам құрудың қажетті шарты болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтану тарихы мен теориясы
Осы курсты игеру барысында студенттер әлеуметтік және жаңа әлеуметтік тарихтың негізгі өкілдерін анықтайды. Әлемдік әлеуметтанудың тарихын талдаудың негізгі тәсілдерін меңгереді. Өз тұжырымдарын құруға және оларды дереккөздер мен ғылыми әдебиеттерден дәлелдер мен фактілермен талдау жасауға қабілетті және зерттеу сұрақтарын қойып, оларды болжам жасауда қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық
Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби этика және сәйкестік
Пәннің мақсаты – студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтану әдіснамасы мен әдістері
Бұл курста студенттер социологиялық эмпирикалық зерттеуде деректерді жинаудың заманауи әдістерін меңгереді. Студенттер әлеуметтанудағы сандық әдіснаманы және өлшеу негіздерін біліп, жаппай сауалнама әдісі, бақылау (негізінен формальды) және реактивті емес деректерді мазмұнды талдауды зерттейді. Курс сапалы әдістердің ерекшеліктерін, олардың мүмкіндіктері мен шектеулерін үйретіп, бақылау және сұхбат әдістерін қолдана отырып толық циклді далалық зерттеу жобасын жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Өнер әлеуметтануы
Курсты меңгерген студентте қоғам өміріндегі өнердің өзіндік ерекшеліктерін анықтау мен сақталу, даму мәселелерін әлеуметтанулық тұрғыдан талдау қабілеті қалыптасып, қазақ өнерінің әлемдік мәдениет аясына кең ауқымда және қарқынды түрде ену үдерісін саралай алады. Өнер әлеуметтануының қолданыстағы түрін меңгеріп, әлеуметтік зерттеу жүргізіп, қортынды есеп беру қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Пән студенттердің ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімін қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік құрылым, стратификация және әлеуметтік теңсіздік
Бұл курста студенттерде қоғамның әлеуметтік құрылымы, әлеуметтік стратификацияның мәні мен функцияларын талдаудың негізгі әдіснамалық тәсілдері мен тұжырымдамалық аппараты туралы идеялары қалыптасады. Әлеуметтік құрылымның ерекшеліктерімен танысып, таптарды бөлудің негізгі тәсілін игереді және әлеуметтік мобильділік, әлеуметтік қозғалыстар теорияларын жүйелеуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Визуалды әлеуметтану
Бұл курс студенттердің әлеуметтанулық ойлауын дамытуға арналған және қоршаған ортаны талдау үшін визуалды құралдарды барынша толық пайдалануға үйретуді мақсат етеді. Визуалды ақпаратты пайдалана отырып, әлеуметтік қиялдың көмегімен қоршаған әлеуметтік әлемнің құбылыстары мен процестерінің мәніне кіре алады. Болашақ әлеуметтанушылар сол немесе басқа құбылыстардың сыртқы белгілерін фотофиксациялаудың көмегімен қоғам өмірінің терең тенденцияларын қалай тануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және еңбек әлеуметтануы
Пәнді меңгерген студент экономика мен еңбек әлеуметтануының мәні, мақсаттары мен міндеттерін,еңбек қызметінің әлеуметтік-экономикалық аспектілерін, еңбек процестерінің сипаттамалары мен компоненттерін біледі. Еңбек нарығының жай-күйін зерттеп, еңбекті ұйымдастыруды және оның құрамдас элементтерін талдайды, персоналдың еңбегін ұйымдастыруды жетілдіру жөніндегі іс-шараларды әзірлеп, оны іске асырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтанулық зерттеудегі сапалы әдістер
Пән студенттерге әлеуметтік құбылыстарды терең әрі жан-жақты түсіну үшін сапалы зерттеу әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді. Студенттер әлеуметтік мағыналарды, тәжірибелерді және контексттерді анықтайды, түсіндіреді, сұхбат жүргізуді, бақылауды және мазмұнды талдауды үйренеді. Олар деректерді интерпретациялауды, кодтауды, және теориялық үлгілермен байланыстыруды меңгереді. Әлеуметтік шындықты зерттеу, терең сұхбат пен фокус-топ жүргізуді меңгеру, сапалы деректерді жинау және сараптау, эмпирикалық материалдан теориялық қорытынды жасау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық пікір әлеуметтануы
Бұл курста студент қоғамдық пікір туралы теориялар мен оны зерттеу әдістерін меңгеріп, әлеуметтік топтардың, таптардың, халықтардың қоғамдық қызығушылық тудыратын өмірдегі өзекті проблемаларын зерттейді. Қолданбалы зерттеулерді пайдаланып әлеуметтік және мемлекеттік басқарудағы пікірлерге баға береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік процестерді жобалау, болжау және модельдеу
Курс студенттерді әлеуметтік зерттеулерді дайындау, ұйымдастыру, сонымен қатар ғылыми-зерттеу жұмыстарын жазу ережелерімен таныстырады. Эмпирикалық әлеуметтанулық зерттеу жүргізудің, сондай-ақ материалды әзірлеуден, әдеби көздерді іздеуден бастап, жазбаша жұмысты ресімдеумен және оны конференцияда, қорғауда, ғылыми мәтін жазудың барлық процесі кезең-кезеңмен талдауды, ұсынуды үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтанулық зерттеудегі сандық әдістер
Бұл пән студенттерге әлеуметтік деректерді өлшеу, жинау және статистикалық талдау жүргізу дағдыларын үйретеді. Олар статистикалық әдістерді қолдана отырып, әлеуметтік құбылыстарды өлшеуге және талдауға мүмкіндік алады. Білім алушы математикалық модельдерді әзірлеуді және қолдану, теориялар мен гипотезаларды қалыптастыру және оларды эмпирикалық мәліметтерге тексеруді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Азаматтың әлеуметтік-психологиялық негіздері
Курс адамдар арасындағы ақпарат алмасу, өзара әрекеттесу заңдылықтары, қоғамдық, тұлғааралық қатынастар құрылымындағы жүздесудің рөлін үйретеді. Тұлғаның әлеуметтік психологиясы, оның коммуникативтік сапалықтарына талдау жасау, әлеуметтену мәселелері, әлеуметтік мақсаттардың қалыптасуы мен ауысуын түсіндіреді. Бұл студенттің кеңес беру, шешім қабылдау қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент әлеуметтануы
Студент бұл пәнді меңгеру барысында ұйымның және менеджменттің ғылыми негіздері, қоғамның тіршілік әрекетінің түрлі салаларында менеджменттің пайда болу және даму тарихы жайлы ақпарат алып, қазіргі жағдайда менеджментті жетілдіру жолдарын анықтайды. Менеджменттің әдіснамасы мен әдістерін ғылыми негіздей отырып, менеджментті жүзеге асырудың мемлекеттік тетіктерін, әлеуметтік қайшылықтарды реттеу менеджментін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер негіздері
Пән болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары аясында зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, қажетті құралдарды пайдалана отырып, өздерінің шағын көлемді (small-scale) зерттеулерін жобалауға және жүзеге асыруға қабілетті. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Отбасы және тұлға әлеуметтануы
Пәнді меңгерген студент отбасының тарихи дамуы, қазіргі түрлері, әлеуметтік функциялары туралы теориялық концепцияларды, оны зерттеудің әдіснамаларын, әдістерін анықтайды. Отбасылық қарым-қатынастардағы мақсаттарға, міндеттерге байланысты туындайтын проблемалық мәселелер мен жағдайларға анализ жасайды. Тұлғаның табиғатын, құрылымын, қоғамдық қатынастардағы орнын әлеуметтанулық негізде көрсетіп, әлеуметтік статус және әлеуметтік рөлдерді саралайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Бұл пәнді оқудың мақсаты – жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік ақпаратты талдау және өндеу әдістері (SPSS негізінде)
Бұл курста студент Әлеуметтік деректермен жұмыс істеу негіздерін, SPSS тарихын, SPSS модульдерін оқып, Windows үшін SPSS іске қосуды, SPSS басты терезелер және стандартты құралдар тақтасын пайдалануды меңгереді. Деректерді өңдеудегі негізгі қадамдарды жасап, сауалнаманы өңдеуге дайындау, зерттеу нәтижесінің сандық көрсеткішіне анализ жасауға дағдысы қалыптасады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жанжал әлеуметтануы
Бұл курс студенттерге жанжалды жіктеуді, әлеуметтік теңсіздік және саяси жанжал, саяси қақтығыстағы келіссөздерді түсіндіреді. Жанжалды жағдайлардың даму тетіктері туралы ғылыми идеяларды қалыптастырып, олардан шығудың оңтайлы нұсқаларын іздеуде дағды қалыптастырады. Бұл жалпы әлемдегі өзгермелі, күрделі жағдайға бейімделуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Трансұлттық әлемдегі сексуалдық және гендерлік аспектілер
Пән студенттерге трансұлттық феминизмнің теориясы мен тәжірибесін зерттей отырып, жыныс пен сексуалдық құрылымдарды жаһандық контексте түсіндіруге, феминизм мен квир-теорияны қолдануға, мәдени айырмашылықтарды салыстыруға мүмкіндік береді. Олар трансұлттық тәжірибелерді зерттеп, гендерлік әділеттілікті талдауды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жастар іс-тәжірибесі мен мәдениеттер әлеуметтануы
Курс студенттерді жастар әлеуметтануын зерттеудің негізгі әдіснамалық және әдістемелік тәсілдерімен таныстыруға, батыс және отандық әлеуметтанудағы жастарды зерттеудің зерттеу стратегияларын сипаттау және салыстыру, студенттерді социологиялық эмпирикалық ақпаратты жинау, талдау және интерпретациялаудың негізгі дағдыларына үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Девиантты мінез-құлық әлеуметтануы
Пәнді меңгеру барысында студент девианттық мінез-құлықты әлеуметтанулық зерттеудің теориялық негіздерін оқып біледі, девианттық мінез-құлық әлеуметтанулық зерттеудің пәні ретінде қарастыра отырып, девианттық мінез-құлықтың негізгі концепцияларына талдау жасап, кәмелетке толмағандар арасындағы қылмыс жасауының арту себептерін анықтауға қабілеті артады. Қазіргі қоғамда балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтенуінің негізгі әлеуметтік институттарының өзгеруіне талдау жасауды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтанудағы әлеуметтік статистика
Пәнді меңгерген студент әлеуметтік статистиканы әлеуметтанулық пән ретінде қарастырып, объектісі және пәні, міндеттері мен қызметтерін біледі. Әлеуметтік статистиканың негіздері, халықтың өмір сүру деңігейі мен сапасының, қаражаты мен табысының және ұлттық байлықтың статистикасын салыстырмалы талдауға, халық статистикасы және денсаулық мәселелері, денсаулық сақтау статистикасы, білім, мәдениет және өнер статистикасын зерттеулерге қолданып, болжамдар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық әлеуметтануы
Бұл пәнді меңгерген студенттер құқықтың пайда болуының әлеуметтік себептерін, қалыптасу процесін, оның қоғамдық басқа институттар мен жеке адамға тигізетін әсерін ұйренеді. Құқық мемлекет орнатудағы көкейтесті мәселелерді шешудің шараларын зерттеп, болжамдар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректерді талдау R негізінде
Курс студенттерге қажетті бағдарламалау дағдыларын игеруге, массивтермен және матрицалармен жұмыс жасауды қалыптастырады. Мәтінді, кодты және графиканы бір құжатта біріктіру арқылы есептер мен есептер жазуды үйретіп, деректерді дұрыс құрылымдауды, әртүрлі графиктерде визуализациялауды қалыптастырады. Алынған нәтижелерді түсіндіруді және олардың негізінде әртүрлі гипотезаларды тексеруді, регрессия және кластерлеу есептерінің модельдерін құруды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлеуметтік жұмыс
Пән студенттерге жеке адамдардың әлеуметтік мәселелерін, ең алдымен әлеуметтік жәбір шеккен жеке тұлғалар мен қоғамдық топтардың әлеуметтік мәселелерін шешуге, азаматтардың әлеуметтік кепілдігі бар құқықтары мен қажеттіліктерін қамтамасыз етуіне дағды қалыптастырады. Қабілетін қалпына келтіруге немесе көтеруге қолайлық туғызатын жағдайлар жасауға бағытталған кәсіптік іс-әрекеттің ерекшелігін анықтау және зерттеу, болжау жасауды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Денсаулық және қоғам
Пән студенттерге денсаулықтың әлеуметтік факторларын анықтауға, медициналандыру процесін талдауға және денсаулық сақтау жүйелерін салыстыруға мүмкіндік береді. Олар қоғамдағы денсаулық теңсіздігін сипаттап, әлеуметтік саясатқа баға беруді үйренеді. Сондай-ақ, әлеуметтік жағдайлардың аурудың түрлері мен таралуына қалай және неге әсер ететінін, қоғам насихаттайтын денсаулықты нығайту және аурудың алдын алу шараларының түрлерін талдауды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұқаралық ақпарат құралдары әлеуметтануы және әлеуметтік желілерді талдау
Курста бұқаралық ақпарат құралдарының әлеуметтануы пәнін оқи отырып студент әлеуметтік маңыздылығы жоғары Баспасөз ақпарат құралдары (БАҚ) түрлерін ғылыми сипаттай отырып, әлеуметтік зерттеуде БАҚ мүмкіндіктерін негіздеп, оны қолдануды және нақтылы жағдаяттарды бағалауды меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аймақтар әлеуметтануы мен урбанизация
Бұл пән студенттерге аймақтар әлеуметтануы мен урбанизацияда елдің нақтылы жерлеріндегі өзекті мәселелерін анықтап талдауды үйретеді, олардың туындау факторлары мен шешу жолдарының ерекшеліктерін арнайы зерттеу әдістері арқылы талдап, зерттеуге қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология әлеуметтануы
Бұл пән студенттерге экология мен қоғам арасындағы өзара байланысты әлеуметтанулық тұрғыда ұғынуға көмектеседі. Студенттер экологиялық мәселелердің әлеуметтік себептерін және салдарын зерттейді, қоршаған ортаны қорғау мәдениетін талдайды, қоғамның табиғатқа деген қатынасын бағалайды. Сонымен қатар, қазіргі экологиялық проблемаларды әлеуметтік тұрғыдан түсініп, экологиялық саясат пен экологиялық қозғалыстардың мәнін талдайды, қоғам мен табиғаттың өзара әрекетін саралап, қоршаған ортаны қорғау саласындағы әлеуметтік жауапкершілік формаларын, экологиялық дискурс пен медиадағы бейнелерді зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық қызмет әлеуметтануы мен басқару қызметтің әлеуметтік диагностикасы
Басқару әлеуметтануы мен инновациялық қызметті зерттеудің маңызды пәні – қоғамның әлеуметтік өмірін басқару, яғни бқд пәнді меңгерген студент әлеуметтік басқару мәселелерін жан жақты талдайды. Бұл курс аясында басқару оның алгоритмі арқылы қарастырылады, олар алдын ала болжауды, жобалауды, бағдарлама жасауды, жоспарлауды, әлеуметтік технологияларды, әлеуметтік эксперименттен жасауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру әлеуметтануы
Бұл пәнді меңгерген студент өзін-өзі жетілдіру, білім берудің тиімділігін және әлеуметтік зерттеу әдістерін біледі. Білім беру функциясы, білім беру саласындағы әлеуметтік болжамдау принциптері, жалпы және кәсіптік білім беру, үздіксіз білім беру, жоғары және орта мектеп түлектерін кәсіби әлеуметтендіру мәселелерін талдау дағдысы қалыптасқан.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы әлеуметтану
Салыстырмалы әлеуметтану пәнін оқыған студент халықаралық деңгейдегі, тарихи кезеңдердегі және аймақтардағы әлеуметтік даму және өзгеру үдерістерін нақтылы көрсеткіштері мен индикаторларын құруды біледі, әртүрлі елдердегі әлеуметтік қатарлар мен топтардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырып, дәлелдейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Саяси қызметтің әлеуметтануы
Саяси дау-жанжалдар мен мемлекетаралық күресті зерттеуді меңгерген студент қоғам өміріндегі мемлекет орны мен рөлі, басқару қызметтерін жүзеге асырушы институттар, ұйымдар мен әлеуметтік топтардың қоғамға және оның жеке бөліктеріне қатынасын біледі. Саяси ұйымдар, партиялар мен қозғалыстарды, олардың әлеуметтік құрылымын, динамикасын, ішкі дау-жанжалдарын талдап, жеке тұлғалардың саяси қатысуы мен саяси мінез-құлқын, соның ішінде сайлауда, саяси үміткерлер мен мәселелер бойынша дауыс беруін зерттеуге қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерлік әлеуметтану
Кәсіпкерлік әлеуметтану пәні бойынша студент экономикалық мотивациясын теориялық тұрғыдан түсініп, кәсіпкерліктің тарихи типтерін, кәсіпкерлік мәдениетінің элементтерін меңгереді. Әр турлі кәсіпкерлік топтардың әлеуметтік құрамын, шаруашылық іс-әрекеттердің құндылықты нормативтік негіздерін, мемлекеттің кәспкерлікті қолдау саясатының практикалық жетістіктерін әлеуметтанулық ғылым тұрғысынан талдау және ұсыныстар жасау қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
- Кәсіби қызмет пен өз елінің азаматы мен патриоты болуы үшін адалдық, шынайылық, еңбекқорлық және парасаттылық сияқты қасиеттерге ие болады.
- Әлемдік және отандық әлеуметтану білімі дамуының негізгі бағыттары мен тенденцияларының дамуын, қалыптасуын меңгерген.
- Әлеуметтанулық білімді қазіргі заманның жаһандық мәселелерімен байланыстыра отырып, әлеуметтанулық білім саласындағы математикалық модельдеуді қолданып, проблемаларды шешу және пайымдаулар құру тұжырымдамасын жасауға түсінік қалыптасқан.
- Әлеуметтанулық кәсіби іс-әрекетте пайдаланылатын ақпараттарды жинауда компьютерлік бағдарламаларды қолданып, кеңес бере алады және оны ғылыми зерттеу жұмыстарында пайдаланады.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, пайымдаулар жасауға қажетті ақпарат жинауды және интерпретациялауды жүзеге асырады, әлеуметтанулық және демографиялық мәліметтерге салыстырмалы, контент-анализдік т.б. талдап, болжам жасайды.
- Жеке тұлғалар мен әлеуметтік топтардың негізгі әлеуметтік көрсеткіштерін, үлгілері мен құндылық бағдарларын айқындау үшін сараптамалық зерттеулер мен әлеуметтік шындықтың әлеуметтанулық болжамын қолдану арқылы талдау дағдыларын қалыптастырады.
- Қоғамдық процестердегі өзгерістерді талдау барысында әлеуметтік жағдайларға және әлеуметтік зерттеу әдістеріне сыни тұрғыдан қорытынды баға береді.
- Сараптама, маркетинг және әлеуметтік консалтинг нарығында әлеуметтік зерттеулерді ұйымдастыруға және жүргізуге, ұсынуға қабілетті.
- Қоғам құрылымының жақсаруына байланысты қарама-қарсы қасиеттер мен тенденцияларды дұрыс бағытта өзгерту бойынша іс-шараларды ұйымдастыру мүмкіндігі бар.
Ұқсас БББ
6B03101 Әлеуметтану
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B03101 Әлеуметтану
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B03101 Әлеуметтану
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B03101 Әлеуметтану
Шымкент университеті
6B03101 Әлеуметтану
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B03101 Әлеуметтану
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B03101 Әлеуметтану
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B03101 Әлеуметтану
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті