Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02203 Археология және этнология в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті маман, археолог зерттеуші, музей-өлкетану жұмысын ұйымдастырушы, ғылыми-зерттеу ұйымдарындағы ғылыми қызметкер, тарих пәнінің мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B134 Археология және этнология
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қосалқы тарих пәндері
Тарихилыққа дейінгі адамзат эволюциясы
Археологияға кіріспе
Тарихи ономастика
Қазақстанның тас ғасыры
Дүниежүзі тарихы
Ежелгі және ортағасырлардағы Қазақстан
Этнологияға кіріспе
-
2 Оқу жылы
Ғылыми зерттеу негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Қазақстанның қола ғасыры
Тарихи өлкетану
Қолданбалы бизнес
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Шет елдердің жаңа және қазіргі заман тарихы
Қазақстанның көне металлургиясы және тау-кен ісі
XVII-XXI ғғ. Батыс және Шығыс
Архивтану
Қазақстанның архив мекемелерінің тарихы
Әлем халықтарының этнографиясы (Еуразия халықтарының этнографиясы, Америка, Африка және Австралия халықтарының этнографиясы)
-
3 Оқу жылы
Педагогикалық психология
Қазақстан Республикасының мектептегі тарихи білім берудің даму кезеңдері
Тарихты оқыту әдістемесі
Қазақстанның орта ғасырдағы археологиясы
Көшпелілердің әскери тарихы
Қазақстанның орта ғасырдағы қалалар мәдениеті
Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
Психология және адам дамуы
Геоморфология
Геодезия және картография негіздері
Ғылым және білім берудегі IT технология
Археологиядағы цифрлық технологиялар
Шетел археологиясы
Әлемдік музейлер
Орталық Азия және Қазақстан мәдениеті
Археологиялық және этнологиялық зерттеу әдістері
Теориялық деректану
Тарих методологиясы
Музейтану
-
4 Оқу жылы
Қазақ халқының рухани мәдениеті
Теориялық этнология
Музей педагогикасы
Қазақ халқының этногенезі және этникалық тарихы
Тарихнама
Демография және халық статистикасы
Қазақстан археологиясы
Этнопедагогика
Тарихи демография
Қазақстан тарихының Отандық тарихнамасы
Орталық Азия археологиясы
Тарихи антропология
Кәсіби қазақ тілі
Оқыту нәтижелері
- Адам анатомиясы мен физиологиясын егжей-тегжейлі біліп, мектеп гигиенасы мәселелерінің кең спектрін түсініп, ағзаның функционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруді басқаруда дене шынықтыру мен спорт құралдарын қолданады.
- Мемлекет, жазу-сызу қалыптасқанға дейінгі дәуірдегі адамзат қоғамының қалыптасу үдерісін талдайды. Әлеуметтік-мәдени процестерге адами биологиялық эволюция процесін жобалайды.
- Тарихи және тарихи-мәдени ақпаратты беру және сақтаудың заттай және құжаттық құралдарын сақтау әдістерін қолданады. Олардың сақталуын және оларға жұртшылық тарапынан қол жеткізуді қамтамасыз етеді.
- Акт технологиясы арқылы белгілі бір қарым-қатынас және кәсіби қызмет жағдайларында нақты коммуникативтік міндеттерді шешеді.
- Археология ғылымының әдістерін қолданады, материалдық дереккөздерді зерттеуге негізделген тарихи оқиғалардың барысын қайта қалпына келтіреді.
- Тарих, деректану, тарихнама, тарихи демография әдіснамасына сүйене отырып, ғылыми зерттеулерді жүзеге асырады.
- Ғылыми ізденіс барысында әлем мен Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы туралы заманауи білімдерге сүйенеді. Индустриялық қоғамдардың қалыптасуы мен даму процесінің заңдылықтарын және онымен байланысты қоғамдық қатынастардың өзгеруін талдайды.
- Біртұтас жүйе және адам ретінде қоғам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы білімдерді қолданады; өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілігі, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және демократиялық құндылықтары басымдықтарындағы өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді.
- Ғылыми ізденістер барысында ежелгі және ортағасырлық әлем мен Қазақстанның тарихы туралы заманауи білімдерге сүйенеді. Индустрияға дейінгі қоғамдардың даму заңдылықтарын және оларда болған қоғамдық қатынастардың нысандарын талдайды.
- Білім беру ұйымдарының педагогикалық процесін ұйымдастыру, жоспарлау және басқару қызметіндегі іс-әрекеттерге, тұлғалық-бағытталған және технологиялық тәсілдерді басшылыққа алады; теориялық білімдерін практикалық қолдану деңгейіне адекватты аудару үшін педагогикалық ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін қолдану дағдысына ие; білім беру мекемелерінде педагогикалық процесті жүзеге асырудағы заңдарды, принциптерді, білім беру тетіктерін, формаларын, әдістерін және құралдарын біледі.
- Этнографиялық ғылымның әдістерін қолданады, дала және кеңсе жағдайында Қазақстан мен әлем халықтарының мәдениеті туралы ақпаратты жинайды және интерпретациялайды.
- Ғылым әдіснамасы мен философиясының принциптеріне ие, білімнің жалпы ғылыми әдістерін қолданады.