Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03202 Қоғаммен байланыс в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Бұқаралық коммуникация мен жұртшылықпен байланысты дамытудың тарихи және заманауи үрдісінің заңдылықтары мен кезеңдері, қазақстандық, сондай-ақ шетелдік БАҚ пен PR, оның ішінде жарнама және PR агенттіктері негізгі оқиғалары мен үрдістері туралы білімі бар.
  • Әлеуметтік ғылым ретінде PR дамуының және қалыптасуының мәні мен ерекшеліктерін, кезеңдерін, оның бұқаралық коммуникациялармен өзара байланысын, функциялары мен мақсатын анықтайды.
  • Моральдық таңдаудың нақты міндеттерін шешеді, даулы жағдайларды этикалық талдайды, ұйымдағы дағдарысты және проблемалық жағдайларды басқарады және ұйымның оң имиджін қалыптастырады.
  • Қазіргі заманғы ақпараттық қоғамды дамытуға бағдарлана отырып, қоғамда қабылданған моральдық және құқықтық нормалар негізінде әлеуметтік өзара іс-қимылға, осы процесте туындайтын қауіптер мен қатерлерді ұғынуға, ақпараттық қауіпсіздіктің, оның ішінде мемлекеттік құпияны қорғаудың негізгі талаптарын сақтауға дайын.
  • Спорт саласындағы PR-қызметтің негізгі бағыттарын пайдаланады, сондай-ақ компанияның, брендтің, тауардың немесе қызметтің жағымды беделін құру бойынша жұмыс істейді.
  • PR қолдану саласындағы қазіргі заманғы брендингтің негізгі ұғымдары мен құралдарын, функцияларын, міндеттерін түсінеді, сондай-ақ әлеуметтік ақпаратты жинау мен талдауды ұйымдастырудың негізгі дағдыларына ие болады.
  • Маркетингтік, коммерциялық, жарнамалық жұмыстарды кәсіби түрде жүргізеді; әлеуметтік-маңызды мәселелер мен үрдістерді, маркетинг әдістерін талдайды.
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заңдық, жаратылыстану-ғылыми пәндер білімін көрсетеді. Жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау , кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттары саласында қоғам, тараптардың құқықтық мүдделері туралы білімді қолданады.
  • Қазіргі заманғы медиакеңістікті зерттеу әдістерін, PR-жобаларды жасау кезінде жеке креативті қабілеттерін пайдалана отырып, ғылыми білім мен мәдени дәстүрлерді танымал ету мақсатында бағдарламаларды әзірлеуге және іске асырады.
  • PR қатысты жарнама мен құжаттардың жанрларын, мотивацияның негізгі теорияларын, стратегиялық және жедел басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылықты, мемлекеттік және муниципалдық қызметтің имиджін қалыптастыру және ілгерілету технологиясын, қоғамдық пікірді қалыптастыру технологиясын анықтайды.
  • Сайлауда әлеуметтік желілерде және сайлау технологияларында пиар-мамандардың қолданатын әдістерін пайдаланады.
  • Маркетингтік зерттеулер, медиа жоспарлау, PR-акциялар жүргізуге; жарнама нәтижелерін қадағалауға және оның тиімділігін талдайды.
  • Барлық деңгейдегі жұртшылықпен байланыс жөніндегі маманның іскерлік қарым-қатынас дағдыларын қолданады, экономикалық саладағы қызметтің тиімділігін бағалайды және PR қолдауды жоспарлау бойынша негізделген басқару шешімдерін қабылдайды.
  • Медиаконвергенция жағдайында PR-маманның жұмысын атқарады және дағдарыс жағдайында Public Relations тәжірибесінде қолданылатын коммуникативтік технологияларды қолданады.
  • Техникалық құралдарды пайдалана отырып, бұқаралық коммуникациялардағы қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, жергілікті авторлық медиажобаларды әзірлейді.
Top