Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B03202 Қоғаммен байланыс в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғаммен байланыс жөніндегі практик мамандарды қазіргі заманғы кәсіби стандарттарға сәйкес даярлау, студенттердің қоғамдық қатынастар институтының теориясы мен практикасы, қоғамның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуындағы принциптер, заңдылықтар туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B042 Журналистика және репортер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Әлеуметтік зерттеуде ақпаратты жинау әдістері
Паблик рилейшнз теориясы мен тәжірибесі
PR маманының кәсіби этикасы
Америкадағы PR-дың даму тарихы
Қазақстандағы PR-дың дамуы
Қоғаммен байланыс және жарнама
Копирайтинг негіздері
Құжаттар тілі
Имиджелогия
Қазіргі заманғы бұқаралық коммуникация
-
2 Оқу жылы
Интегралды коммуникация негіздері
Конвергенттік БАҚ
Жарнама тарихы
Елдік брендинг және халықаралық PR
Қолданбалы бизнес
PR-жобаларды ұйымдастыру
Ақпарат жинау тәсілдері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ғылыми зерттеу негіздері
Мәдени-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыру
-
3 Оқу жылы
Қазіргі PR-маманының когнитивті стилі
Корпоративтік бедел қалыптастырудың маңызды аспектілері
Мәдениет және өнер саласындағы PR
Веб-сайтты қолдау және жылжыту дағдылары
Мақсатты аудиторияның зерттелуі
PR-дағы жағдаяттық зерттеу
Коммерциялық емес секторлардағы PR-кампаниялардың өткізілуі
Дағдарыс PR-ы
PR технологиясы
Әлеуметтік әл-ауқаттың заманауи теориялары
PR агенттіктерінің қызметі
PR жобаларды басқару
Қазіргі заманғы коммуникациялық үдерістегі баспасөз қызметі
Саяси конфликтология
Саясат пен мемлекеттік басқарудағы PR
PR-іс-шараларды өткізу кезіндегі бюджеттің нысандары мен құралдары
БАҚ және PR қызметінің ерекшеліктері
Жарнаманың құқықтық және этикалық қыры
Мемлекеттің ақпараттық саясатында ІТ технологияларды қолдану
Елдік брендинг
-
4 Оқу жылы
Саяси процестегі PR мен журналистика
Спорттағы PR
Мемлекеттік құрылымдағы PR маманының қызметі
Саяси сана және саяси мінез-құлық
Келіссөздер технологиясы
Саяси қоғамдық қатынастар
Саяси өлкетану
Саяси сайлалардағы PR технологиясы
Әлем журналистикасының тарихы
Әлеуметтік медиадағы коммуникация
Әлеуметтік желілерде бедел қалыптастыру
Оқыту нәтижелері
- Бұқаралық коммуникация мен жұртшылықпен байланысты дамытудың тарихи және заманауи үрдісінің заңдылықтары мен кезеңдері, қазақстандық, сондай-ақ шетелдік БАҚ пен PR, оның ішінде жарнама және PR агенттіктері негізгі оқиғалары мен үрдістері туралы білімі бар.
- Әлеуметтік ғылым ретінде PR дамуының және қалыптасуының мәні мен ерекшеліктерін, кезеңдерін, оның бұқаралық коммуникациялармен өзара байланысын, функциялары мен мақсатын анықтайды.
- Моральдық таңдаудың нақты міндеттерін шешеді, даулы жағдайларды этикалық талдайды, ұйымдағы дағдарысты және проблемалық жағдайларды басқарады және ұйымның оң имиджін қалыптастырады.
- Қазіргі заманғы ақпараттық қоғамды дамытуға бағдарлана отырып, қоғамда қабылданған моральдық және құқықтық нормалар негізінде әлеуметтік өзара іс-қимылға, осы процесте туындайтын қауіптер мен қатерлерді ұғынуға, ақпараттық қауіпсіздіктің, оның ішінде мемлекеттік құпияны қорғаудың негізгі талаптарын сақтауға дайын.
- Спорт саласындағы PR-қызметтің негізгі бағыттарын пайдаланады, сондай-ақ компанияның, брендтің, тауардың немесе қызметтің жағымды беделін құру бойынша жұмыс істейді.
- PR қолдану саласындағы қазіргі заманғы брендингтің негізгі ұғымдары мен құралдарын, функцияларын, міндеттерін түсінеді, сондай-ақ әлеуметтік ақпаратты жинау мен талдауды ұйымдастырудың негізгі дағдыларына ие болады.
- Маркетингтік, коммерциялық, жарнамалық жұмыстарды кәсіби түрде жүргізеді; әлеуметтік-маңызды мәселелер мен үрдістерді, маркетинг әдістерін талдайды.
- Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заңдық, жаратылыстану-ғылыми пәндер білімін көрсетеді. Жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау , кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттары саласында қоғам, тараптардың құқықтық мүдделері туралы білімді қолданады.
- Қазіргі заманғы медиакеңістікті зерттеу әдістерін, PR-жобаларды жасау кезінде жеке креативті қабілеттерін пайдалана отырып, ғылыми білім мен мәдени дәстүрлерді танымал ету мақсатында бағдарламаларды әзірлеуге және іске асырады.
- PR қатысты жарнама мен құжаттардың жанрларын, мотивацияның негізгі теорияларын, стратегиялық және жедел басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылықты, мемлекеттік және муниципалдық қызметтің имиджін қалыптастыру және ілгерілету технологиясын, қоғамдық пікірді қалыптастыру технологиясын анықтайды.
- Сайлауда әлеуметтік желілерде және сайлау технологияларында пиар-мамандардың қолданатын әдістерін пайдаланады.
- Маркетингтік зерттеулер, медиа жоспарлау, PR-акциялар жүргізуге; жарнама нәтижелерін қадағалауға және оның тиімділігін талдайды.
- Барлық деңгейдегі жұртшылықпен байланыс жөніндегі маманның іскерлік қарым-қатынас дағдыларын қолданады, экономикалық саладағы қызметтің тиімділігін бағалайды және PR қолдауды жоспарлау бойынша негізделген басқару шешімдерін қабылдайды.
- Медиаконвергенция жағдайында PR-маманның жұмысын атқарады және дағдарыс жағдайында Public Relations тәжірибесінде қолданылатын коммуникативтік технологияларды қолданады.
- Техникалық құралдарды пайдалана отырып, бұқаралық коммуникациялардағы қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, жергілікті авторлық медиажобаларды әзірлейді.
Ұқсас БББ
6B03202 Қоғаммен байланыс және адами ресурстар (PR&HR)
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B03202 Қоғаммен байланыс
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B03202 Қоғаммен байланыс
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті