Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03202 Қоғаммен байланыс в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

  • Паблик рилейшнз теориясы мен тәжірибесі

    Пән әлеуметтік-экономикалық салада, коммерциялық секторда, мемлекеттік құрылымдарда, қоғамдық-саяси және мәдени салада PR бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың теориялық мәліметтерін, әдістерін, принциптерін және ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Пән қоғамдық, мемлекеттік, коммерциялық және коммерциялық емес ұйымдармен тиімді өзара әрекеттесу, сондай-ақ репутация мен имиджді қалыптастыруға назар аударады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аргументация теориясы және риторика

    Пән шешендік өнердегі дәлелдеу мен шешендік өнердің әдіс-тәсілдері мен принциптерін оқып-үйренуге және өз пікірін білдіруге бағытталған. Курста студенттер дәлелдеудің теориялары мен модельдерін, соның ішінде классикалық және заманауи тәсілдермен танысады және алғышарттар, қорытындылар, логикалық байланыстар мен аргумент құрылымдары, индукция, дедукция, аналогиялар, авторитет дәлелдері және эмоционалды дәлелдер сияқты аргументацияның негізгі элементтерін талдайды. Сондай-ақ эмоцияны пайдалану, сөйлеу құрылымы, тіл мен бейнелерді пайдалану, риторикалық фигуралар және аргументативті стратегиялар сияқты әртүрлі риторикалық әдістерді зерттеуге бағытталған.

    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі заманғы баспасөз қызметі

    Пән мемлекеттік және қоғамдық ұйымдарда, коммерциялық және коммерциялық емес құрылымдарда пресс-қызметтердің жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттеуге, қоғамдық пікірді, БАҚ және әлеуметтік желілерді мониторингтеуге бағытталған. Сонымен қатар, PR мәтіндерін дайындау, ықтимал даму сценарийлерін болжау және БАҚ-пен байланыс шараларын жүзеге асыру қарастырылады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Социологиялық зерттеу әдістері

    Пән социологиялық зерттеулерде әлеуметтік құбылыстар мен процестер туралы деректерді жинау, талдау және интерпретациялау үшін қолданылатын заманауи әдістер мен техникаларды зерттеуге бағытталған. Курста сапалық және сандық социологиялық зерттеулердің негізгі әдістері, мысалы, сауалнамалар, бақылау, құжаттарды талдау, эксперименттер және контент-талдау қарастырылады, студенттерге ғылыми негізделген зерттеулер жүргізу және социологиядағы объективті деректерді алу үшін қажетті білім мен дағдылар беріледі.

    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мемлекеттік органдардағы қоғаммен байланыс

    Пән мемлекеттік құрылымдардағы PR маманының жұмыс ерекшеліктерін зерттеуге, сондай-ақ әртүрлі көздерден маңызды деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістерін, қажетті ақпаратты алу үшін осы қызметтерді жүзеге асыруға бағытталған. Курста студенттер мемлекеттік мекемелерде коммуникацияның ерекшеліктерімен, қоғаммен және БАҚ-пен өзара әрекеттесу стратегияларымен, сондай-ақ мемлекеттік органдардың репутациясын тиімді басқару әдістерімен танысады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жарнама

    Пән жарнаманың түрлерін және жарнамалық кампаниялардың типтерін, бизнес, саясат және әлеуметтік саладағы жарнамалық процестің әдістері мен технологияларын зерттеуге және талдауға бағытталған, сондай-ақ жарнамалық видеороликтер жасауға арналған. Курста аудио және бейнемазмұнды жарнамалық өнімдерді жасау негіздері, түрлі салада тиімді жарнамалық стратегияларды әзірлеу және іске асыру әдістері де қарастырылады.

    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке тұлға даму негіздері

    Пән кәсіби қызметтің құқықтық, психологиялық, қаржылық аспектілерін, тұлғалық даму технологияларын қолданудың теориялық және тәжірибелік негіздерін меңгеруге, Қазақстан Республикасы Конституциясының жеке тұлғаны құқықтық қорғау туралы ережелерін түсінуге, оны құқықтық қорғауға, заңды құқықтары мен мүдделері, сондай-ақ кәсіби және тұлғалық даму үшін қажетті ғылыми зерттеу әдістерін үйренуге бағытталған. Пән мемлекеттің құқық қорғау және құқық қорғау қызметінің негіздерін, құқық мәселелерінде тұлғаның рөлін, өзін-өзі басқару принциптерін, экология мен өмір қауіпсіздігінің рөлі мен маңызын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылды. мәдениет, жеке қаржылық ақпаратты қорғау әдістері, нормативтік базаның құрылымы, оның қалыптасу көздері және заңдар иерархиясын зерттеуді қарастырады. Студенттер жеке тұлғалық дамудың психологиялық талдауға қажетті ұғымдар мен идеялар жүйесімен, сондай-ақ шешім қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықпен және қаржымен жұмыс істеу кезінде заманауи қауіпсіздік құралдарын пайдаланумен танысады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Медиасауаттылық негіздері

    Пән медиаконтентпен өзара әрекеттесудің негізгі принциптері мен ережелерін зерттеуге бағытталған. Курста медиа сауаттылықтың негізгі аспектілері, мысалы, ақпаратты сыни қабылдау, медиа хабарламаларды талдау және бағалау, сондай-ақ әртүрлі медиа түрлері, жанрлары мен форматтарындағы контентті өндіру және тұтынумен байланысты этикалық және құқықтық нормалар қарастырылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • PR технологиялар

    Пән PR жобалары үшін тактика мен стратегияны әзірлеудің әртүрлі PR технологияларын қолдану әдістерін зерттеуге бағытталған. Курста PR кампанияларын жоспарлау және жүзеге асырудың негізгі әдістері, мақсатты аудиториямен тиімді өзара әрекеттесу тәсілдері, сондай-ақ коммуникациялық мақсаттарға жету үшін қазіргі заманғы құралдар мен әдістерді қолдану қарастырылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби коммуникативті шет тілінің ситуациялық практикумы

    Пән коммуникация саласының қазіргі жағдайын сыни талдау және түсіну үшін кәсіби ұғымдық негізді дамытуға бағытталған. Пән кәсіби қызметтің табиғи жағдайларына жақын жағдайларды талдауға, коммуникативтік міндеттерді шешу жолдарын анықтауға және тұжырымдауға мүмкіндік береді.

    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған шет тілі (ағылшын тілі)

    Пән шет тілін мәдениетаралық коммуникация тұрғысынан оқып үйренуге бағытталған. Курста көпшілікке қолжетімді, кәсіби бағытталған дискурста қарым-қатынас жағдайларында лингвистикалық формалар мен тілдік өрнек тәсілдерін таңдауға қатысты мәселелер қарастырылады.

    Семестр - 4
    Несиелер - 14
  • PR құжаттарын дайындау

    Пән түрлі іс-шараларға арналған тиімді PR құжаттарын дайындаудың негізгі түрлері мен принциптерін зерттеуге бағытталған. Курста PR құжаттарын мазмұны бойынша жіктеуге және құжаттарды ұйымдастыру кезеңдерінде бағдарлауға мүмкіндік беріледі.

    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • PR жобаларын ұйымдастыру

    Пән PR жобаларын ұйымдастыру және жүргізудің ерекшеліктерін зерттеуге, стратегиялар, жоспарлау, PR кампаниялары мен шараларды ұйымдастыру бойынша практикалық тапсырмаларды шешуге, сондай-ақ алынған нәтижелерді болжау және талдауға бағытталған.

    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік тілде іс жүргізу және іскерлік қарым-қатынас

    Пән іскерлік қарым-қатынас негіздерін және іс жүргізудің нормативтік базасын зерттеуге бағытталған. Курста Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілінде іс жүргізу мен құжат айналымының ережелерін айқындайтын ресми құжаттарды ауызша және жазбаша түрде құрастырудың ерекшеліктері мен сипаттамалары қарастырылады.

    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Кәсіби ситуациялық шет тілі коммуникативтік практикумы

    Пән шет тілінде кәсіби және коммуникативтік жағдайларды ауызша және жазбаша коммуникацияда жүзеге асыруға бағытталған. Курста байланыс саласындағы түрлі мәселелерді шешуге арналған тапсырмалар жиынтығы беріледі, диалогтар мен полилогтарды құрастыруға назар аударылады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Сценарий және операторлық өнер

    Пән сценарий жазудың және режиссерлік сценарий дайындаудың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курста идеяны дамытудан бастап, детальды жоспар жазуға дейінгі сценарий жасау негіздері қарастырылады, сондай-ақ сценариймен жұмыс істеудің режиссура мен журналистика контекстіндегі ерекшеліктері, оның ішінде әңгіме құрылымын, диалогтарды, визуализацияны және сахналық аспектілерді зерттеу қарастырылады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Кәсіби шет тілі / Әлеуметтік-саяси лексика (ағылшын тілі)

    Пән қоғамдық-саяси терминологияның өзекті аспектілерін зерттеуге бағытталған. Курста кәсіби шет тілінде түпнұсқа баспасөз материалдарымен жұмыс істеуге арналған лексиканы талдау және қоғамдық-саяси мәселелерді талқылау қарастырылады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Саяси PR

    Пән саяси және мемлекеттік қайраткерлердің оң имиджін қалыптастыру мен қолдаудың аспектілерін, дағдарысқа тиімді жауап беру тәсілдерін және потенциалды қауіптер мен тәуекелдерді болдырмауды зерттеуге бағытталған. Курста репутацияны басқару әдістері, саяси коммуникация стратегияларын әзірлеу және жүзеге асыру, қоғамдық пікірді басқару, сайлау науқандарын жоспарлау және жүргізу, сондай-ақ саяси мақсаттарға жету үшін БАҚ-пен жұмыс істеу қарастырылады. Сонымен қатар, саяси саладағы PR кампанияларын ұйымдастыру және келесі міндеттерді шешу: саяси технологияларды зерттеу және олардың қажеттілігін анықтау, саяси талдау принциптері мен әдістер, сайлау науқандары үшін PR стратегиялары мен тактикаларын әзірлеу технологияларын меңгеру қарастырылады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Digital PR

    Пән масс-медиа және PR өнімдерін жылжытудағы заманауи технологияларды, қазіргі цифрлық құралдар мен жарнамалық әдістерді, SEO оңтайландыруды зерттеуге бағытталған, сондай-ақ интернет, әлеуметтік желілер және басқа цифрлық платформалармен бірге дәстүрлі PR әдістерін қолдану арқылы компанияның қызметінің тиімділігін талдауға арналған.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Елдік брендинг және халықаралық PR

    Пән ұлттық брендті басқарудың шетелдік және отандық модельдерін зерттеуге, ғаламдану дәуіріндегі елдерді брендингте тиімділікті бағалау әдістерін талдауға бағытталған. Курста түрлі елдер мен өңірлердің мәдени, саяси және экономикалық ерекшеліктерін ескеретін стратегияларды әзірлеу негіздері, халықаралық БАҚ-пен байланыстарды орнату және қолдау, түрлі елдерден журналистермен және тілшілермен жұмыс істеу, сондай-ақ компаниялардың немесе елдердің халықаралық аренада әлеуметтік және экологиялық жауапкершілігін арттыруға бағытталған бастамалар мен бағдарламаларды ілгерілету қарастырылады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Имиджелогия

    Пән отандық және халықаралық брендті басқару тәжірибелерін талдауға, оң имиджді қалыптастыру технологияларын және брендті құруды зерттеуге бағытталған, сонымен қатар имидждік құндылықтарды, сипаттамаларды және атрибуттарды іздеу. Курста студенттер жаһандық брендинг тәжірибелерімен танысады, бренд қалыптастыру және қолдау әдістерін меңгереді, сондай-ақ халықаралық деңгейде мақсатты аудиториялар арасында брендтің оң қабылдануын құру және нығайту стратегияларын зерттейді.

    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Кәсіби шет тілі ситуациялық коммуникативті практикумы

    Пән шет тіліндегі функционалды-коммуникативтік практиканы зерттеуге және медиа-коммуникация саласындағы мәдени тұрғыдан туындаған қиындықтарды анықтауға бағытталған. Студенттер кәсіби қызметтен алынған жағдайлар мен мысалдарды талдау үшін аналитикалық есептер дайындауға бағытталған құралдар алады.

    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Кәсіби шет тілі, соның ішінде іскерлік ағылшын тілі және іскерлік хат алмасу (ағылшын тілі)

    Пән шет тіліндегі іскерлік қарым-қатынас, іскерлік хат алмасу аспектілерін және қазіргі заманғы іскерлік қоғамдастықта қабылданған нормалар мен ережелерге сәйкес e-mail хат-хабарларын жүргізуді зерттеуге бағытталған. Пән аясында баспасөз конференциялары мен көпшілік алдында сөйлеу кезінде өз ұстанымын қорғау техникасы, сонымен қатар әдеби, іскерлік және ғылыми стильдерді пайдалана отырып, қарсыластарды сендіру мәселелері қарастырылады.

    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Интернет кеңістігіндегі заманауи контент технологиялары

    Пән заманауи контент-технологиялары мен құралдарын қолданудың практикалық негіздерін зерттеуге, масс-медиа үшін әртүрлі типтегі медиа контентті дайындауға бағытталған. Курста медиа өнімдердің контент-талдау мәселелері де қарастырылады.

    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Майнор Іскерлік коммуникация ( Экономикалық жүйедегі іскерлік журналистика, Іскерлік коммуникацияны басқару)

    Пән іскерлік коммуникация технологияларын, оның құрылымын және принциптерін, қазіргі қоғамдағы коммуникациялық басқарудың негіздерін, халықаралық менеджменттегі цифрлық және іскерлік коммуникацияның тиімділігін талдау әдістерін дамытуға бағытталған. Сондай-ақ, экономикалық процестер мен құбылыстарды талдау арқылы оларды іскерлік журналистика саласында көрсету мәселелері қарастырылады.

    Семестр - 6
    Несиелер - 9
  • Кәсіби цифрландыру модулі

    Пән цифрлық технологияларды зерттеуге және PR саласындағы медиа бағдарламалық қамтамасыз етудегі тенденцияларды талдау құралдарын пайдалануды үйренуге бағытталған. Бұл пән цифрландыру жағдайында жұмыс істеу принциптеріне негізделген аналитикалық ақпаратты қамтамасыз етеді.

    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Кәсіби шет тілі коммуникативті-ситуациялық практикумы

    Пән шет тіліндегі медиа-коммуникация саласындағы кәсіби және коммуникативтік қызметтің теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге бағытталған. Курста негізгі және қосымша ақпаратты алу әдістері, сондай-ақ PR саласындағы өзекті мәселелерді анықтау қарастырылады.

    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Мамандандырылған шет тілі

    Пән шет тіліндегі коммуникацияға кәсіби-арнайы көзқарасты зерттеуге, жеке қасиеттерді дамытуға бағытталған. Студенттер зерттелетін тілдің елінің мәдениеті мен кәсіби және лингвистикалық білімдерге негізделген арнайы іскерлік этикет туралы мәліметтер алады, медиаконтенттің аналитикалық сипатына баса назар аударылады.

    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Коммерциялық медиа өнімдерін әзірлеу

    Пән жарнамалық, PR және медиа өнімдерін жасау әдістері, технологиялары мен тәсілдерін, заманауи көзқарастар мен цифрлық өндіріс технологияларын тиімді қолдануды зерттеуге бағытталған. Курста медиажобаларды әзірлеу және жүзеге асыру үшін негізгі принциптер мен құралдарды меңгеру, сондай-ақ сапалы контент жасау үшін соңғы технологияларды қолдану тәсілдері қарастырылады.

    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Дағдарыс PR

    Пән дағдарыс коммуникациясының стратегиялары мен принциптерін зерттеуге бағытталған. Курста дағдарыс жағдайларында жауап беру жолдары мен әдістерін анықтау, дағдарыс коммуникация жүйесін жоспарлау (нұсқаулықтар, контент, Q&A әзірлеу, дағдарыс коммуникация командасын қалыптастыру, дағдарыс сценарийлерін бағалау және басқа да мәселелер) қарастырылады.

    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлемнің саяси-құқықтық аспектілері және саяси қоғамдық қатынастар

    Пән қазіргі уақыттағы саяси және әлеуметтік процестердің жұмыс істеуіне қатысты мәселелерді зерттеуге бағытталған. Курста қазіргі саяси және әлеуметтік құбылыстар талданып, олардың қоғамдық құрылымдарға және өзара әрекеттесулерге әсері қарастырылады, сондай-ақ қазіргі саяси және әлеуметтік динамиканы қалыптастыратын сын-қатерлер мен тенденциялар зерттеледі.

    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • PR консалтинг

    Пән арнайы консалтингтік компаниялар ұсынатын қызметтер мен консультацияларды зерттеуге бағытталған. Бұл курс экономика, қаржы, құқық, сыртқыэкономикалық байланыстар сияқты кең ауқымды мәселелерді шешу мақсатында түрлі құрылымдарға арналған консалтингті қарастырады.

    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Оқиғалық PR

    Пән компанияның оң имиджін қалыптастыру үшін PR-оқиғаларды және іс-шараларды ұйымдастыру мен жүргізудің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Оған action-планды және івент-жобаны әзірлеу, бюджет / жобалық-сметалық құжаттаманы жасау, бағдарлама мен уақыт кестесін құру, івент-жобаның сценарлық жоспарын әзірлеу, коммерциялық ұсыныстарды дайындау және івент-жобаны серіктестерге, демеушілерге және қайырымдылық акцияларына ұсыну кіреді.

    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Медиакоммуникация және әлеуметтік медиа журналистикасы

    Пән әлеуметтік платформаларға, соның ішінде әлеуметтік желілерге арналған контентті жасау және тарату негіздерін зерттеуге бағытталған. Курста заманауи технологиялар мен ақпаратты жинау, талдау және беру құралдарын пайдалану, сондай-ақ аудиториямен өзара әрекеттесуді басқару қарастырылады. Стратегияларды әзірлеу және аналитикалық деректерді қолдану арқылы медиакоммуникациялардың тиімділігін арттыру және контентті оңтайландыру мәселелері де қарастырылады. Сонымен қатар, пән әлеуметтік саладағы журналист жұмысының ерекшеліктерін, әлеуметтік журналистиканың даму тенденцияларын, әлеуметтік жобаларды әзірлеу және жүзеге асыруды, әлеуметтік тақырыптарды қамтитын сапалы ақпараттық өнімдерді жасауды қарастырады.

    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Майнор HR (Адам ресурстары) (Мотивациялық басқару, HR-менеджмент)

    Пән адам ресурстарын басқарудың (HR) теориялық негіздерін, әдістерін және нысандарын, HR басқару саласындағы тиімді технологияларды, мотивациялық механизмдердің тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін жобалық және бағдарламалық әдістерді, қызметкерлердің еңбек мотивациясын басқаруды және заманауи технологияларды қолдануды зерттеуге бағытталған.

    Семестр - 8
    Несиелер - 9
  • БАҚ әлеуметтік жауапкершілігі және қоғаммен байланыс

    Пән масс-медиа және PR саласындағы әлеуметтік жауапкершіліктің ерекшеліктерін, сондай-ақ PR мамандарының кәсіби мінез-құлықтың этикалық мәселелерін практикада зерттеуге бағытталған. Курста этикалық мінез-құлықтың принциптері мен стандарттары қарастырылады, этикалық нормалардың бұзылу жағдайлары талданады, сондай-ақ медиапрактика мен PR қызметінде әлеуметтік жауапкершілікті қамтамасыз ету тәсілдері зерттеледі.

    Семестр - 8
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Мемлекеттiк-құқықтық оқиғаларға бағдарланып, азаматтардың мүдделерiн, әлеуметтiк-экономикалық, құқықтық, қаржылық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілерді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес, экология және өмiр қауiпсiздiгi мәселелерiн ескере отырып, адамдардың әрекеттері мен қылықтарына заң тұрғысынан, сондай-ақ жеке тұлғаның дамуы мен мемлекеттiң рөлiне баға бере отырып, демократиялық және құқықтық институттарды қалыптастыруға үлес қосу үшiн әкiмшiлiк, азаматтық және қылмыстық заңнамаларды қолдану шараларын және негізделген шешімдермен өз бетiнше бағалай алады, оларды жеке даму технологиялары мен ғылыми зерттеу негiзiнде мониторинг және деректерді өңдеуде жүзеге асырады.
  • Мәдениетаралық және кәсіби мәселелерді шешу үшін нормалар мен ережелерге сәйкес қоғамдық-саяси терминологияны, іскерлік қарым-қатынасты, журналистік және жарнамалық дискурстарды қолдана отырып, ана тілінде сөйлейтін адамдармен еркін сөйлесуге мүмкіндік беретін кәсіби әлеуметтік-мәдени жағдайда өз ойын жеткізу, шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және талдау, сондай-ақ шет тіліндегі академиялық немесе кәсіби пікірталастарға сәтті қатысу, әдеби дереккөздерге шолу жасау арқылы шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын сонымен қатар, халықаралық журналистика мен жарнаманың құқықтық және этикалық стандарттарын ескере отырып, заманауи компьютерлік технологиялар мен маркетингтік зерттеу әдістерін жүзеге асырады.
  • Іс жүргізу процестерін автоматтандыру және құқықтық және этикалық стандарттарды қатаң сақтауды қамтамасыз ету үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы басқару құжаттамасында ресми іскерлік стиль стандарттарын қолданудың құқықтық аспектілерімен, оны ресімдеуге қойылатын талаптармен және мемлекеттік тілде іс қағаздарын және қызметтік хаттарды дайындау үшін іс жүргізуде қолданумен айналысады.
  • Ақпаратты, ойын-сауықты, спортты, білім беру медиа-контентін ілгерілетуде, мобильді құрылғыларда, қосымшаларда, интерактивті веб-құралдарда және Интернет-технологияларда әртүрлі жанрларда кәсіби фото және бейне түсіру жұмыстарын жүргізуде цифрлық ортадағы аудио және бейне-визуал медиа материалдарды (инфографика, визуалды деректер) дайындауа Интернет кеңістігінде заманауи инновациялық және цифрлық технологиялар мен әдістерді енгізеді.
  • Мемлекеттік, қоғамдық, коммерциялық құрылымдарда және БАҚ-та баспасөз хатшысының функцияларын орындау кезінде баспасөз қызметінің жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру қағидаттарын басшылыққа алады, персоналмен және мақсатты топтармен қарым-қатынас орната отыры өйлеу этикасы ережелеріне, диалог жүргізу, көпшілік алдында сөйлеу, PR мәтіндері мен PR құжаттарын жасау талаптарына сәйкес ақпараттық және жарнамалық сипаттағы міндеттерді шешу, сондай-ақ ақпараттық, жарнамалық, консалтинг агенттіктермен, қоғаммен байланыс департаментермен, баспалармен, басқа да ұйымдармен байланыстарды ұйымдастыру және қолдау мақсатында жұмыс жүргізеді.
  • Жарнамалық қызметтің тиімділігіне әсер ететін факторларды талдау және әлеуметтік шындықты зерттеудегі кәсіби мәселелерді шешу үшін зерттеу мен аудиторияны зерттеудің заманауи маркетингтік және социологиялық әдістерін қолдана отырып, жарнамалық науқандарды жоспарлайды және ұйымдастырады және қоғамдық пікірге сауалнама жүргізу үшін жарнамалық сценарийлерді әзірлейді.
  • Операциялық PR қызметінің жаңа технологияларына сәйкес PR стратегияларын әзірлеу, PR технологияларына негізделген аудиторияны зерттеу әдістері мен PR жобаларын тиімді жүзеге асыру үшін ақпараттық материалдардың, жарнаманың, PR-дың, үгіт-насихаттың және бұқаралық ақпарат құралдары мен ақпараттық кеңістіктің басқа элементтерінің ерекше сипаттамаларын түсіндіреді, сонымен қатар PR науқандарының тиімділігін терең бағалау үшін заманауи техникалық коммуникация құралдарын және маркетингтік талдау әдістерін қолданады.
  • БАҚ мәтіндерінің құрылымын, тілдік құралдардың стилистикалық жіктелуін, әдеби тіл нормалары мен бұзушылықтарын анықтай отырып журналистиканың түрлі жанрларында ақпаратты ұсынудың негізгі тәсілдерін қолданып БАҚ және әлеуметтік медиа үшін материалдар дайындауда, медиадағы манипуляциялық әдістер мен жалған жаңалықтарды анықтаудың шығармашылық критерийлеріне сәйкес, фактчекинг құралдарын, сондай-ақ БАҚ-тың құқықтық және этикалық нормаларын пайдалана отырып, жалған жаңалықтарды, үлкен көлемдегі ақпаратпен талдау жұмыстарының әдістеріне негізделе отырып айқындайды.
  • Әртүрлі PR-жобаларды, PR науқандарын, баспасөз конференцияларын, БАҚ-пен өзара іс-қимылды ұйымдастыруда қажетті PR-құжаттарды (пресс-релиздер, баспасөз жиынтықтары, жылдық есептер, брошюралар, ақпараттық хаттар және т.б.), БАҚ және әлеуметтік желілер мониторингі және анализ негізінде арнайы және дағдарысқа қарсы шараларды жүзеге асыру үшін PR технологияларды есепке ала отырып жасайды, сондай-ақ қоғаммен байланыс саласындағы ұйымның саясатын қалыптастыру, іске асыру және дамыту бойынша басшылықты қамтамасыз етеді.
  • Мониторинг ақпарат көздеріне негізделген әлеуетті көрсеткіштер мен сату нарықтарын кеңейту үшін әлеуметтік желілерде және басқа да заманауи БАҚ-та аудиториямен интерактивті қарым-қатынас жасау мақсатында бұқаралық ақпарат құралдарында, әлеуметтік, жарнамалық медиа өнімдерде жарнамалық іс-шараларды өткізу, әртүрлі ғылыми-зерттеу және әлеуметтік мәселелерді шешу үшін сандық және инновациялық технологиялар негізінде шығармашылық стратегия мен камералық дағдыларды қолдану стратегияларын әзірлейді.
  • Елдік брендингтің жаһандық контекстінде жағымды қоғамдық қабылдауды қалыптастыру және стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу үшін халықаралық және саяси PR қағидаттарын пайдалана отырып, ұйымдардың, елдердің, саяси және қоғамдық көшбасшылардың имиджін құру және нығайту стратегияларын әзірлейді сондай-ақ стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу үшін мамандандырылған көрмелер мен конференцияларға қатысуды ұйымдастырады.
  • Этикалық стандарттар мен тұрақты дамуды ілгерілету үшін бұқаралық ақпарат құралдары мен әлеуметтік желілердің мүмкіндіктерін пайдалана отырып, саяси және құқықтық міндеттерді орындаудың негізгі аспектісі ретінде әлеуметтік жауапкершілікке сәйкес жергілікті және шетелдік БАҚ-та жариялау контекстінде халықаралық қатынастардағы ағымдағы үрдістерді бөлігі әлеуметтік маңызы бар жобалар мен бастамаларды жүзеге асыруды түсіндіреді.
  • Дағдарыс кезінде беделді басқару үшін PR стратегияларын әзірлейді және жүзеге асырады, компанияларға коммуникациялар, қоғамдық имидж және қоғаммен байланыс мәселелері бойынша кеңес береді және мақсатты аудиториялардың назарын аударуға және сенімді нығайтуға бағытталған табысты PR науқандарын жасайды, сонымен қатар бұқаралық ақпарат құралдары мен әлеуметтік желілердегі заңнамалық, саяси шешімдер мен тенденцияларды бақылайды және талдайды.
  • Іскерлік баспасөзде (теледидар және радиохабарлар, интернет-ресурстар) жариялау үшін процестер мен құбылыстарды экономикалық талдау әдістері негізінде іскерлік коммуникацияларды басқаруда корпоративтік ақпараттық жүйелерді тиімді пайдалану үшін ақпараттық технологиялар қызметтерімен өзара әрекеттесе отырып, іскерлік ақпаратты өңдейді, сонымен қатар қазіргі заманғы техникалық құралдар мен компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, үлкен көлемдегі ақпаратпен талдау жұмыстарының әдістерін қолданады.
  • Қызметкерлердің өнімділігі мен белсенділігін арттыру үшін мотивациялық стратегияларды қолдана отырып адам ресурстарын басқарады, сондай-ақ келіссөздер, іс-шаралар, семинарлар, тренингтер ұйымдастырып, заманауи HR-менеджмент әдістерін пайдалана отырып үйлесімді әрі өнімді жұмыс ортасын құру үшін ұйымның ішкі және сыртқы саясатының тұжырымдамаларын әзірлейді.
Top