Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01128 Оториноларингология (ересектер, балалар) в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

Пәндер

  • Ересектер амбулаторлы - емханалық оториноларингологиясы

    Пән клиникалық анатомияны, топографияны, физиологияны және құлақ, мұрын және параназальды синустарды, жұтқыншақты, көмейді зерттеу әдістерін, емхана жағдайында ЛОР ағзаларының ауруларын диагностикалау мен емдеуді, амбулаториялық диагностика принциптерін және әртүрлі қабыну үрдістерін емдеу әдістерін, сондай-ақ диагностиканы ескере отырып, ересек тұрғындарға амбулаториялық оториноларингологиялық көмек көрсету бойынша білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді құлақтың, тамақтың, мұрынның қатерсіз және қатерлі ісіктерінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 15
  • Ересектердің стационарлық оториноларингологиясы-1

    Пән клиникалық анатомияны, топографияны, физиологияны және құлақ, мұрын және параназальды синустарды, зерттеу әдістерін, стационар жағдайында ЛОР ағзаларының ауруларын диагностикалау мен емдеуді, Лор ағзаларының ауытқуларын, әртүрлі қабыну үрдістерін консервативті және хирургиялық емдеу принциптерін ескере отырып, сондай-ақ құлақтың, мұрынның қатерсіз және қатерлі ісіктерінде ересек тұрғындарға стационарлық оториноларингологиялық көмек көрсету бойынша білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Шұғыл оториноларингология

    Пән ургентті оториноларингологияның құрылымын, аурулар, жарақаттар, ЛОР мүшелерінің бөгде денелері, риногендік және отогендік бассүйекішілік асқынулар, паратонзиллярлық және парафарингеальды абсцесс, медиастинит, көмей мен трахея стеноздары, трахеостомия кезеңдері және т.б. кезінде шұғыл диагностика мен емдеуді ескере отырып, интраоперационды және операциядан кейінгі асқынулар кезінде шұғыл оториноларингологиялық көмек көрсету бойынша білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сурдология

    Пән есту және вестибулярлық анализаторды, дыбыс өткізгіштік пен дыбысты қабылдаудағы анатомиялық ерекшеліктерді, аудиометрия, акуметриялық және аудиометриялық тесттер принциптерін, есту қабілеті төмендеген ересектер мен балаларды оңалтуды, есту протездеуін және есту қабілетінің бұзылуын сараптауды ескере отырып, сурдологиялық көмек көрсету бойынша білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 15
  • Фониатрия

    Пән клиникалық анатомияны, физиологияны, дауыс аппаратын зерттеу әдістерін, көмейдің қабыну ауруларын, дауысы бұзылған адамдарды диагностикалау және оңалту мәселелерін, көмейдің жүйке аппаратының ауруларын, көмей сал ауруы бар науқастарды оңалтуды, көмейді қалпына келтіру хирургиясын, фонопедия және фонохирургия негіздерін, көмейдің ерекше ауруларын, еңбек сараптамасы мәселелерін ескере отырып, фониатрияда білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Анестезиология және реаниматология

    Пән анестезиология, реанимация және қарқынды терапия бөлімшесінің ұйымдастыру және жұмысы, жансыздандырудың аймақтық әдістері, аралас және аралас анестезия түрлері, операциядан кейінгі ерте кезеңнің ерекшеліктері, патологиясы бар науқастардағы анестезияның ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады және дағдыларын жетілдіреді. ЛОР мүшелері, шок, септикалық асқынулар, жедел респираторлық және жүрек-қан тамырлары жеткіліксіздігі, гипертермиялық синдромдар кезіндегі қарқынды терапия және реанимация.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Функционалдық эндоскопиялық риносинусохирургия

    Пән клиникалық анатомияны, физиологияны, мұрынның және параназальды синустың эндоскопиялық топографиясын, эндоназальды синусомияны, фронтотомияны, сфеноидотомияны, эмодотомияны, полисинусотомияны, операция ерекшеліктерін, ықтимал асқынуларды, сондай-ақ мұрын ісіктері мен эндоскопиялық хирургия әдістерін ескере отырып, функционалды эндоскопиялық риносинусохирургиясында білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 15
  • Ересектердің стационарлық оториноларингологиясы-2

    Пән клиникалық анатомияны, топографияны, физиологияны және жұтқыншақты, көмейді зерттеу әдістерін, стационар жағдайында ЛОР ағзаларының ауруларын диагностикалау мен емдеуді, Лор ағзаларының ауытқуларын, әртүрлі қабыну үрдістерін консервативті және хирургиялық емдеу принциптерін ескере отырып, сондай-ақ жұтқыншақ пен көмейдің қатерсіз және қатерлі ісіктерінде ересек тұрғындарға стационарлық оториноларингологиялық көмек көрсету бойынша білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 25
  • Балалар стационарындағы оториноларингологиясы-1

    Пән клиникалық анатомияны, топографияны, физиологияны және құлақ, мұрын және параназальды синустарды, зерттеу әдістерін, стационар жағдайында балалардағы ЛОР ағзаларының ауруларын диагностикалау мен емдеуді, Лор ағзаларының ауытқуларын, әртүрлі қабыну үрдістерін консервативті және хирургиялық емдеу принциптерін ескере отырып, сондай-ақ балалық шақта құлақтың, мұрынның қатерсіз және қатерлі ісіктерінде балаларға стационарлық оториноларингологиялық көмек көрсету бойынша білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Отоларингология-онкология

    Пән қатерлі ісіктердің жіктелуін, этиологиясын, патогенезін, клиникалық көріністердің ерекшеліктерін, ЛОР мүшелерінің ісіктерін зерттеу және диагностикалау әдістерін, емдеу принциптерін, биопсия әдістерін, химио-және сәулелік терапия әдістерін, мұрынның, жұтқыншақтың, көмейдің және құлақтың қатерлі ісіктерін емдеудің хирургиялық әдістерін, оңалтуды ескере отырып, паллиативті терапия. Лор онкологиясында білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Балалар стационарындағы оториноларингологиясы-2

    Пән клиникалық анатомияны, топографияны, физиологияны және жұтқыншақты, көмейді зерттеу әдістерін, стационар жағдайында балалардағы ЛОР ағзаларының ауруларын диагностикалау мен емдеуді, Лор ағзаларының ауытқуларын, әртүрлі қабыну үрдістерін консервативті және хирургиялық емдеу принциптерін ескере отырып, сондай-ақ балалық жаста жұтқыншақ пен көмейдің қатерсіз және қатерлі ісіктерінде балаларға стационарлық оториноларингологиялық көмек көрсету бойынша білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 25
  • Отоневрология

    Пән отоневрология, функционалдық және органикалық Лор бұзылыстары аспектісінде есту, тепе-теңдік, иіс, дәм сезу органдарының клиникалық анатомиясын ескере отырып, отоневрологиялық тәжірибеде тексеру және диагностикалау әдістері, бас айналуды, құлақтың шуылын, бас миының патологиясын, ішкі құлақтың және ми қабығының қабыну ауруларын, отоневрология аспектісіндегі ми ісіктерін диагностикалау және емдеу мәселелері, отоневрологиялық практикадағы сараптама және оңалту ерекшеліктері отоневрологиядағы білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Оториноларингологиядағы микоздар

    Пән ересектер мен балалардағы ЛОР мүшелерінің микотикалық ауруларын диагностикалау және емдеу, әртүрлі микоздардың этиопатогенезі мен клиникалық ағымы туралы білімді қолдану, құлақтың, тамақтың, мұрынның микотикалық зақымдануларын консервативті және хирургиялық емдеу әдістерін ескере отырып, ЛОР мүшелерінің саңырауқұлақ зақымдануы саласындағы білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Эндоларингеальды микрохирургия

    Пән көмейдің клиникалық анатомиясы мен эндоскопиялық топографиясын, эндоларингеалды құралдар мен жабдықтарды, әдістемелерді, көмейге аз инвазивті хирургиялық араласуларды, операциядан кейінгі асқынуларды, дауыс құрылымдарының эндоларингеалды микрохирургия әдістерін ескере отырып, көмей патологиясын микрохирургиялық емдеу саласындағы білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Амбулаториялық-емханалық балалар оториноларингологиясы

    Пән клиникалық анатомияны, топографияны, физиологияны және құлақ, мұрын және параназальды синустарды, жұтқыншақты, көмейді зерттеу әдістерін, емхана жағдайында балалардағы Лор ағзаларының ауруларын диагностикалау мен емдеуді, амбулаториялық диагностика принциптерін және әртүрлі қабыну үрдістерін емдеу әдістерін ескере отырып, балалардағы құлақтың, тамақтың, мұрынның қатерсіз және қатерлі ісіктерін диагностикалауда амбулаториялық балалар оториноларингологиялық көмек көрсету бойынша білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 15
  • Риносептопластиканың жеке мәселелері

    Пән клиникалық анатомияны, физиологияны және сыртқы мұрын мен мұрын қуысының патологиясын зерттеу әдістерін, анатомиялық-топографиялық ерекшеліктерді, даму ауытқуларын, жарақаттарды, мұрын патологиясын диагностикалауды, емдеуді ескере отырып, риносептопластика саласындағы білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді: сыртқы мұрынның деформациясы, мұрын пердесінің ығысулары, мұрын кеуілжерлерінің ауытқулары, мұрын пердесінің перфорациясы, сондай-ақ мұрын қуысына пластикалық және функционалды хирургия әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ортаңғы құлақ ауруларының клиникалық-сәулелік диагностикасы

    Пән есту және вестибулярлық анализаторларды, рентгенотомографияны, мультиспиральды компьютерлік томографияны және сүйек пирамидасының магнитті-резонанстық томографиясын зерттеу әдістерін, дифференциалды диагностика кезеңінде, сондай-ақ жоғары білікті стационарлық анализаторды көрсету кезінде ортаңғы құлақ ауруларының клиникалық-сәулелік диагностикасы саласындағы білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құлақ микрохирургиясы

    Пән құлақтың қалыптасуы мен эмбриональды дамуын, ортаңғы және ішкі құлақтың созылмалы ауруларының ерекшеліктерін, созылмалы іріңді отит ағымының ерекшеліктерін, реконструктивті операциялардың көрсеткіштерін, ортаңғы құлаққа кейбір микрохирургиялық және реконструктивті араласуларды жүргізу әдістерін, ортаңғы құлаққа реконструктивті араласулар , операциядан кейінгі кезеңде емдеу дағдыларын, микрохирургиялық операциядан кейінгі негізгі оңалту құралдарын ескере отырып, құлақ микрохирургиясындағы білімді қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 10

Оқыту нәтижелері

  • ЛОР мүшелерінің аурулары кезінде емдеу алгоритмі мен тактикасын тұжырымдай алады, аудиологиялық және рентгенологиялық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіре алады, науқастарды операцияға, анестезияның әртүрлі түрлеріне және операциядан кейінгі кезеңде бақылауға дайындаудағы іс-қимыл схемасын тұжырымдай алады.
  • Мұрын қуысында шағын амбулаториялық операциялар мен манипуляциялар жүргізуге, ЛОР мүшелерінің бөгде денелерін алып тастауға, мұрынның алдыңғы және артқы тампонадасын, жоғарғы синустың пункциясын жасауға, мұрын қуысының функционалдық қабілеттерін зерттеуге және олардың жағдайын бағалауға, мұрынішілік блокадалар жасауға қабілетті;
  • ЛОР мүшелерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, Лор стационарының құрылымы мәселелерін білу негізінде клиниканың құжаттамасын жүргізуге, зерттеу әдістерін, құлақ, тамақ, мұрын ауруларын диагностикалау мен емдеудегі клиникалық аспектілерді жетік меңгеруге қабілетті.
  • Есту мүшенің анатомиясы мен физиологиясы, дыбыс өткізгіштігі мен дыбысты қабылдау бұзылыстары клиникасы, пациентпен жұмыста психоакустика негіздері, Есту және вестибулярлық анализаторды зерттеу әдістерін, есту протездеудің негізгі дағдыларын қолдана алады.
  • Көмейдің қабыну ауруларын ажырата алады, дауыстың функционалдық сипаттамаларын бағалай алады, эндоларингеальды араласу әдістерін қолдана алады, көмей ауруларында, сондай-ақ олардың асқынуларында емдеудің негізгі клиникалық аспектілерін, диагностикасы мен тактикасын тұжырымдай алады.
  • Оториноларингологиядағы әртүрлі жағдайлы шұғыл көмек көрсетудегі іс-қимыл алгоритмін құруға, зерттеу нәтижелерін түсіндіруге, Лор мүшелерінің шұғыл аурулары кезінде хирургиялық емдеу тактикасын, сондай-ақ ересектердегі риногендік және отогендік интракраниальды асқынуларды, көмей стеноздарын тұжырымдауға қабілетті.
  • Клиникалық көріністерді саралауға және ЛОР мүшелерінің қатерлі ісіктерін диагностикалауға, ісіктерді консервативті және хирургиялық емдеуге көрсеткіштерді анықтауға, цитологиялық және гистологиялық зерттеуге материал алуға, онкологиялық науқастарды диспансерлеу құжаттамасын рәсімдеуге қабілетті.
  • ЛОР мүшелерінің ауруларын диагностикалауға және ЛОР мүшелерінің зақымдануы кезінде ауруханаға дейінгі медициналық көмек көрсетуге, сондай-ақ оториноларингологиялық қызметтің қызметін жоспарлауға қабілетті.
  • Пациенттермен жұмыс жасауда, дәрігерлік құпияны сақтауда моральдық-этикалық нормалар мен ережелерді сақтауға, оториноларингологиядағы жаңа проблемалар мен жағдайларды шешуге шығармашылық ойлау және шығармашылық көзқарас дағдыларын көрсетуге қабілетті.
  • Ауруханаға жатқызу көрсеткіштерін анықтауға, Лор мүшелерін эндоскопиялық тексеруден өткізуге, балалар мен ересектер стационарының медициналық құжаттамасын рәсімдеуге, операция алдындағы және кейінгі кезеңде науқастың жағдайына мониторинг жүргізуге қабілетті.
  • Анестезия әдістерін, ЛОР органдарының патологиясындағы анестезия мен анестезияның ерекшеліктерін анықтауға, операциядан кейінгі ерте кезеңде пациенттерді қадағалауға, сондай-ақ шоктар, септикалық асқынулар, жедел тыныс алу және жүрек-қан тамырлары жеткіліксіздігі, гипертермиялық синдромдар кезінде қарқынды терапия мен реанимация жүргізуге қабілетті.
Top