6B01512 Физика мұғалімін даярлау (Гази) в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық және мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті теориялық және практикалық білімі, кәсіби құзыреттілігі бар физика мұғалімдерін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша,
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Механика бойынша лаборатория
Атвуд машинасымен бірқалыпты үдемелі қозғалыс заңдарын, Ньютон заңдарын тексеру, импульстің сақталу заңын, механикалық энергияның сақталу заңын, Юнг модулі, ығысу модулі, инерция моментін, бұрыштық үдеуді зерттеу, Обербек маятнигі, Гюйгенс-Штейнер теоремасын, Максвелл маятнигінің көмегімен қатты дененің инерция моментін анықтау, Кавендиштік гравитациялық тұрақтылықты анықтау, сұйықтың тұтқырлық коэффициентін Стокс тәсілімен анықтау зертханалық жұмыстарын жасайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математика 1
Пән жоғарғы алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау және қатарлар теориясын, шешімдер жиынын табу түрлері, маңызы, ұйымдастырып өткізудің негізгі формалары мен әдістері қарастырады. Математикалық тілдің әртүрлі берілуі, теорияның қайшылықсыздығын, тәуелсіздігі мен толықтығын дәлелдеу әдістері, мәселенің шешімін талдау, ақпараттық ресурстарды, жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолдану, пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Механика
Кинематика, динамика, статиканың негізгі заңдары, Галилейдің салыстырмалылық принципі, арнайы салыстырмалы теория, қатты дене механикасы,тербелістегі қатты дененің инерция моменті мен импульс моменті, статикалық тепе-теңдік және серпімділік, бүкіләлемдік тартылыс заңы, гидродинамика, Бернулли теңдеуі, тербелмелі қозғалыс, дыбыс толқындары, механикалық толқындар, толқындар теңдеуі, механикалық негізгі заңдарды сипаттайды және есептерді шығарудың әдіс-тәсілдері, практикалық қолданылуы үйретіледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түрік тілі-1
Бұл курс түрік тілінің бастапқы деңгейін оқуға арналған, "Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттеріне" сәйкес студенттердің А1 деңгейінде практикалық дағдыларын қалыптастырады. Курс студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік қарым-қатынасқа дайындығы мен қабілетін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты мәселелерді шешуге бағытталған таныс күнделікті сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін түсінеді және қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Математика 2
Функциялар мен функциялардың түрлері, тригонометрия, гиперболалар, параметрлік теңдеулер, полярлық координаттар, кониктер, векторлар мен векторлармен операциялар, түзу және жазық теңдеулер, шек, туынды, туынды алу әдістері, интеграл, интегралды алу әдістері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Түрік тілі-2
Бұл курс түрік тілінің жалғастырушы деңгейін үйренуге арналған, "Шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттеріне" сәйкес А2 деңгейінде студенттердің практикалық дағдыларын дамытады. Курс студенттердің тілдік деңгейіне байланысты жазбаша (оқылым, жазылым) және тікелей ауызша (айтылым, тыңдалым) коммуникативтік дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент қарапайым күнделікті әлеуметтік тақырыптарда сөйлесе алады, қарапайым жағдайларды сипаттай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Молекулалық физика
Агрегаттық күйдегі денелердің құрылысы, сыртқы әсерлерден өзгеруі, Максвелл, Больцман таралулары, газдардың молекулалық-кинетикалық теориясы, изопроцестер, термодинамика заңдары, фазалық тепе-теңдік, ауысу процестері, заттардың кризистік күйі, түрлі фазалардың бөліну шекараларындағы беттік құбылыстар тақырыптары қарастырылады. Есептерді шығарудың әдістері үйретіліп, пәннің ғылымда алатын рөлін дәйектеу, пәндік білімді интеграциялау жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Молекулалық физика бойынша лаборатория
Температураны өлшеу, изопроцесті зерттеу, универсальды газ тұрақтысын анықтау, ықтималдық үлесуінің биномдық заңын оқып үйрену, Максвеллдің жылдамдықтар бойынша таралуы, энтропия өзгерісін анықтау, беттік керілу коэффициентін сақинаның сұйық бетінен ажырату әдісімен анықтау, қатты денелердің жылулық ұлғаюы, ауаның тұтқырлығын анықтау тақырыптарына лабораториялық жұмыс жасайды, ғылыми модельдер мен дәлелдемелерді, эксперимент пен зерттеу нәтижелерін жинақтайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Физикалық білім берудегі виртуалды оқу орталары
Физикалық ұғымдарды қалыптастыруға, оқушылардың физикалық құбылыстарды оқып –үйренуіне, ойлау қабілетін дамытуға, білімдерін нақтылауға, оны практикада қолдану, модельдеуші орталарын қолдану, физикалық мәселелерді шешудегі компьютерлік модель оқу ақпаратын нақты визуалды түрде логикалық түрде ұсыну арқылы проблемалық жағдайды жалпылау әдісін, имитациялық оқу моделі физикалық процесті, техникалық құрылғыны, жүйенің циклын, физикалық жағдайды көрсете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасерекшелік психологиясы
Пәнді оқыту барысында әр түрлі мектеп жасындағы балалардың өз жас ерекшелігіне сай психикалық даму өзгешеліктері психологияның сан алуан әдістерін қолдану арқылы айқындалып қарастырылады. Сонымен қатар, мектепке дейінгі жас бастауыш сынып оқушылары, жеткіншектік кезең мен жасөспірімдік шақтағы балалардың психикалық қасиеттерінің қалыптасу жолдары айқындалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Электрлік
Кулон заңы, электр өрісі, кернеулігі, кернеулік векторының ағыны, Остроградский-Гаусс теоремасы, электростатикалық өрістің жұмысы, потенциал, электростатикалық өрістегі өткізгіштер, конденсаторлардың өзара байланысы, электростатикалық индукция векторы, өткізгіштердің кедергісі, Ом заңының дифференциалдық түрі, бөгде күштер, электр қозғаушы күш, толық тізбек үшін Ом заңы, тармақталған тізбектер, Кирхгоф ережелері зерттейді, физикалық құбылыстар, олардың арасындағы тәуелділікті түсінеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Электрлік бойынша лаборатория
Электростатикалық өрісті зерттеу; конденсатордың сыйымдылығын анықтау; өткізгіштің меншікті кедергісін анықтау; өткізгіштің, жартылай өткізгіштің кедергісінің температуралық тәуелділігін зерттеу; электр түрлері, кедергіні өлшеу-тізбектей және параллель жалғау, кедергі тәуелді факторларды зерттеу, белгісіз кедергі мәнін анықтау үшін, Уитстоун көпірін пайдалану, Кирхгоф заңы, конденсаторлар, диэлектрлік материалдар тақырыбында зертханалық жұмыстар жасайды, эксперимент пен зерттеу нәтижелерін жинақтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Оқушылардың физиологиялық тұрғыдан даму заңдылықтарының негізінде балалар мен жасөспірімдердің анатомия-физиологиялық ерекшеліктеріне, жеке басының қалыптасуына, денсаулығын сақтауға, нығайтуға қатысты мәселелер қарастырылады. Оқушылардың қабілеттерін айқындау мен дамыту, оқытушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты бекіту біліктілігін қалыптастырудың және балалардың денсаулығын қорғау, дене шынықтыру, еңбекке баулу жұмыстарын ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Физикада компьютерлік бағдарламалау
Компьютерді қолданып физикалық есептерді шығарудың әдістемелік негіздерін, физикалық құбылыстарды демонстрациялауға, физикалық эксперименттер мен лабораториялық жұмыстарды орындауға компьютерлік программалық құралдарды қолдануды, лабораториялық сабақтарда бақылануы қиын болған физикалық құбылыстарды модельдеуді қарастырады, ақпараттық комммуникативті технологиялардың негізінде орта мектептің оқу үдерісін ұйымдастыру, жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету, пәнаралық білімді интеграциялау жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
Педагогика ғылымының метапәндік идеяларына негізделген оқу-тәрбие процесінің білімі мен түсініктерін, оқу-тәрбие жұмыстарының формалары, әдістері, құралдарын практикада қолданылуы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқыту принциптері мен әдістері
АКТ, электрондық білім беру орталары, ЦБР мен оның топтамалары, физикалық қолданбалы программалар пакеттері, оқыту мен бақылауға және кері байланыс орнатуға арналған веб-саймандар қарастырылады. Физикалық тұжырымдарды дәлелдеу мен есептерді шешуге ЦБР-ды пайдалану, АКТ негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру, жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету және пәнаралық білімді интеграциялау жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Физика таңдаулы тараулары
Асқын өткізгіштік, нанотехнология, кристаллография, қатты дене физикасы; асқын ағындылық; сұйық кристалдар, кристалдардың жылу сыйымдылығы, кристалдардың жылу сыйымдылығының классикалық және кванттық теориялары, кристалдардың зондық теориясы тақырыптары зерттейді, Физиканың әлеуметтік және экономикалық қоғамның дамуындағы, ғылымдағы рөлін дәйектей алады; физикалық құбылыстар мен олардың арасындағы тәуелділікті түсінеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Атмосфера физикасы
Атмосфера физикасы пәнінде Жердің, басқа планеталардың атмосферасында болатын физикалық қасиеттерді, процестерді зерттейтін. Атмосфераның құрамын, оның құрылымын, жылу, динамикалық процестерін, күн радиациясының әсерін, ауа-райы мен климаттың қалыптасуын, атмосферамен байланысты басқа да құбылыстарды зерттеуді қамтиды. Атмосфераның құрамы мен құрылымы, атмосферадағы жылу алмасу, сәулелену, конвекция және өткізгіштік арқылы жылу алмасуды атмосфералық динамиканы зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Классикалық механика
Бұл курста классикалық механика материялық нүкте мен макроскопиялық жүйенің релятивистік емес қозғалыс заңдылықтарының теориялық негіздерін сипаттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оптика бойынша лаборатория
Жинағыш, шашыратқыш линзаның фокус қашықтығын анықтау; сұйықтардың сыну көрсеткішін АББЕ рефрактрометрімен анықтау; микроскоп көмегімен шынының сыну көрсеткішін анықтау, дифракциялық тордың көмегімен жарықтың толқын ұзындығын анықтау; жарықтың поляризациясын зерттеу; жарық дисперсиясын зерттеу; шынының сыну көрсеткішін микроскоп арқылы анықтау; дифракциялық тордың, шыны призманың дисперсиясын анықтау зертханалық жұмыстарын орындайды, эксперимент, зерттеу нәтижелерін жинақтайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Термодинамика
Термодинамика жылу мен энергияның түрлері мен байланысын зерттейтін маңызды саласы. Термодинамика жүйелердің энергия алмасуын және олардың энтропиясының қалай өзгеретінін анықтайтын бірнеше негізгі заңдармен сипаттайды. Пәнде энергия және жұмыс: термодинамика жылу энергиясының түрленуін қалай айналатынын зерттейді, физикалық құбылыстар мен олардың арасындағы тәуелділікті түсінеді, құбылыстарды, процестерді түсіндіруде, есептер шығаруда көрсетеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Физикадағы дифференциалдық теңдеулер
Студенттер физикада маңызды рөл атқаратын дифференциалдық теңдеулер, физикалық шамалар, өзгерістері арасындағы байланысты сипаттау бойынша зерттеулер жасайды. Қозғалыс теңдеуі, диффузия теңдеуі, зат концентрациясының кеңістік, уақытта таралуын үйренеді. Шредингер теңдеуі, электрон, фотон бөлшектерінің кванттық механикасын сипаттайды. Физикалық жүйелерді күрделі дифференциалдық теңдеулер арқылы сипаттауға, мұндай теңдеулерді шешу үшін сандық әдістерді, жуықтауларды қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
ҚР құқықтық жүйесі және заңнамасы, мемлекеттік-құқықтық және конституциялық дамуы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, академиялық адалдық қағидаттарына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Астрофизика негіздері
Астрофизика ғарыш нысандарының физикалық күйі мен олардағы физикалық процесстерді зерттейді. Күн, планеталар, жұлдыздардың ішкі құрылысы және ғарыштағы материяның физикалық күйі, жұлдыздардың энергия көздерін, жұлдыздардың, галактикалардың дамуын қарастырады. Астрофизикалық зерттеулердің негізі – жан жақты сапалы және дәл аспан денелерінен келетін сәулелік энергияны физикалық әдістермен зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Сұйықтар физикасы
Сұйықтық физикасы пәнінде сұйықтықтардың қасиеттері мен әрекетін зерттейді. Сұйықтық қасиеттері, Тығыздық, тұтқырлық, беттік керілу, термиялық кеңею және қысым сияқты сұйықтардың негізгі қасиеттерін, сұйықтардағы қысым, Паскаль заңының негіздері,сұйықтықтардың қозғалысы: массаның сақталу заңы, гидродинамиканың негізгі заңдарын, беттік құбылыс: беттік керілуді, капиллярлық құбылысты, ылғалдылықты,фазалық өзгерістер және тепе-теңдік, сұйықтық физикасын зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Магнетизм
Магниттік құбылыстар, магнит ағыны, электромагниттік индукция, Фарадей заңы, ығысу тогы, Максвелл болжамы, құйынды электр өрісі, Лоренц күші, бөлшектің меншікті зарядын анықтау, Томсон тәжірибесі, Холл эффектісі, магнетиктердің магнит өрісі, магниттік қабілеттілік, магниттік өтімділік, диа, парамагнетизмнің табиғаты, ферромагнетиктер, гисторезис тұзағы тақырыптары сипаталады, құбылыстарды, процестерді түсіндіруде, есептер шығаруда көрсетеді, ғылымдағы рөлін дәйектей алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Физиканы оқыту бағдарламаларын талдау
Физика мұғалімін дайындау, орта мектепте физика пәнін оқытуда жаңа технологияларды қолдану, білімін практикада қолдану мәселелері қарастырылады. Cабақ жоспарын жасау, пәнаралық білімді интеграциялау, инклюзивті білім берудегі креативтілікті бағалау жолдары, физикалық құбылыстар мен процестерді зерттеуге арналған математикалық модельдерді құру, қолдану және физиканы оқытуда цифрлық білім ресурстарын пайдаланып білім сапасын арттыру жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экономика мен бизнес салаларына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады. Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновациялық дағдыларды меңгеруде заңнамалық және тұжырымдамалық құжаттарды талдау мен қолданудың әдіс-тәсілдері сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән қоршаған орта жағдайының өзгеруін бақылау, бағалау және болжау туралы білім береді. Табиғи тұрақтылықтың өзгеру себептерін, табиғи жүйенің біртұтастығы мен құрылымын және қоршаған ортаны қорғау шараларын қарастырады. Азаматтық қорғаныс ұйымының атқаратын жұмыстарымен, зақымдану ошағы және улы заттардың ерекшеліктерімен танысады. Пәннің нақты өмірдегі орнын мен рөлін дәйектеу, пәнаралық білімдерді интеграциялау сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Магнетизм бойынша лаборатория
Мультиметр блогымен танысу; манетрон әдісімен электронның меншікті зарядын анықтау; жартылай өткізгіштегі Холл эффектісін зерттеу; ферромагнетиктің магниттік өтімділігінің магнит өрісінің кернеулігіне тәуелділігін зерттеу; ферромагнетик қасиеттерін гистерезис тұзағының көмегімен оқып үйрену; жердің электр өрісін анықтау; ферромагнетиктің магниттелуінің негізгі қисығын алу зертханалық жұмыстарын зерттеу, ғылыми модельдер мен дәлелдемелерді, эксперимент пен зерттеу нәтижелерін жинақтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Оптика
Жарықтың табиғаты жайлы, оның затпен әсерлесуі, таралуынан байқалатын негізгі құбылыстар, заңдылықтарды, жарықтың сынуы, шағылу заңдарын, линзаның қасиеттерін қарастырады, жарықтың толқындық қасиеттері, интерференция, дифракция, поляризация, геометриялық, толқындық оптикадан алған білімдерін қоғамда, техникада, тұрмыста, медицинада қолдану, есептер шығарудың тәсілдері, пәннің нақты өмірдегі орнын анықтап, пәндік білімді интеграциялау жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Математикалық физика әдістері
Математикалық физиканың негізгі теңдеулері және оларды шешудің әдістері, механика, гидродинамика, электродинамика және кванттық механикадағы толқын, жылу алмасу теңдеуі, Пуассон, Лаплас, Шредингер теңдеуі бойынша модельдік физикалық жүйелері қарастырылады. Осы теңдеулерді тиісті шекара мен бастапқы шарттармен тікбұрышты, цилиндрлік, сфералық координаталарда шешудің әдістерін зерттейді, физикадағы пәннің рөлінің негіздемесі сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физиканы оқытудағы драмалық әдістер
Физикалық тұжырымдамаларды игерудегі ойын элементтері, әдістерін қолдану, компьютерлік ойындар, үстел ойындары, рөлдік ойындар, физикалық тұжырымдамалар аясында белсенді ойнайтын, физикалық тұжырымдамалар, тапсырмаларды ойын сценарийлеріне біріктіру, ойын тәсілі оқушыларды ынталандыру, сыныпта жағымды атмосфера құру, физикалық тапсырмаларды орындауда, командамен жұмыс істей алады, құрылғыларды жобалау, сынауда бәсекеге түсу, физикалық принциптерге негізделген виртуалды жарыстар ұйымдастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тербелістер мен толқындар бойынша лаборатория
Математикалық маятник, физикалық маятник, Максвелл маятнигі; Обербек маятнигі; Бірдей бағыттағы және бірдей жиіліктегі гармоникалық тербелістерді қосу; Лиссажу фигуралары; дыбыстың ауадағы жылдамдығы, қатты денелердегі дыбыс жылдамдығы; катушканың индуктивтілігін анықтау; айнымалы тоқ тізбегінің реактив жүктемелеріндегі кедергінің айнымалы тоқ жиілігіне тәуелділігін; айнымалы тоқ резонансын зерттеу зертханалық жұмысын жасайды, эксперимент, зерттеу нәтижелерін жинақтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Физиканы оқыту әдістемесі-1
Орта мектепте физиканы жоғары дәрежеде оқытуды қамтамасыз ету мәселелерін және минимакс, бірізділік, вариативтілік, шығармашылық принциптерінің негізінде әрбір сабақта оқушылардың дүниетану ынта-ықыласы мен қызығушылығын арттыру тәсілдерін қарастырады. Cабақ жоспарын жасау, пәндік білімді интеграциялау, инклюзивті білім берудегі креативтілікті бағалау жолдары сипатталады, оқыту әдістемесінің дидактикалық жүйесі, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасаудың технологияларын пайдаланады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Салыстырмалылық теориясы
Майкелсон-Морли тәжірибесі; Эйнштейн постулаттары; уақыт, кеңістік интервалының инварианттылығы; релятивистік механикада жылдамдықтарды қосу; Лоренц түрлендіруіне қатысты инварианттар; арнайы салыстырмалылық қағидалары, Лоренц түрлендіру теңдеулері, салыстырмалы импульс және энергия, доплер эффектісі, жалпы салыстырмалылық принциптері, релятивистік импульс; релятивистік энергия мен ипульс байланысы; тыныштық энергиясы тақырыптарын зерттейді, әлемнің бір тұтас бейнесін сипаттауда пәнаралық интеграцияны қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тербелістер мен толқындар
Периодтық қозғалыстар, қарапайым гармоникалық қозғалыс, механикалық, электромагниттік тербелістер; физикалық жүйелердің еркін тербелісі, өшетін және мәжбүрлі тербеліс, айнымалы тоқ; импеданс; резонанс; толқын түсінігі, механикалық, электромагниттік толқындар; толқын ұзындығы, жиілігі; толқын теңдеуі; дыбыс толқыны, инфрадыбыс, ультрадыбыс; жер сілкінісі толқыны зерттейді, практикалық және кәсіби міндеттерді шешуде білімін қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі өлшеу және бағалау
Бағалаудың заманауи технологиялары туралы, оқу барысында оқушылардың оқу жетістігін бағалаудың заманауи үлгілерін қолдану, бағалау жүйесін ұйымдастыруды жүзеге асыру жолдарын, дифференциалды бағалаудың тәсілдерін, диагностикалаудың негіздерін, мектептегі оқыту мен басқару және өзін-өзі бағалаудың негіздерін қарастырады, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғына отырып, тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілігін, командада жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Физика оқулықтарын зерттеу
Оқулықта болуы керек физикалық, оқу, көрнекі дизайн, тілдік экспрессия сипаттамалары мен стандарттары; оқулықтар мазмұнының бағдарламаға сәйкестігі; қолданыстағы кейбір оқулықтарды мазмұны, тілі, оқушы деңгейіне сәйкестігі, форматы, тартымдылығы, мазмұнды оқуға қосқан үлесі, оқытуда қолданудың жеңілдігі жағынан сараптау бойынша сипатталады, физика саласындағы білімдерін, түсініктерін табиғат пен техникадағы құбылыстарды, процестерді түсіндіруде, есептер шығаруда көрсетеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орта мектептегі физика эксперименттері - 1
Мектеп физика курсының механика, молекулалық физика және электромагнетизм басты мәселелерін эксперименттік негізде: физикалық құбылысты бақылау; өлшеуіш приборлармен физикалық шамаларды өлшеу, физикалық шамалардың арасындағы сандық тәуелділіктерді тағайындау, физикалық тұрақтыларды анықтау, техникалық құрылғылар, демонстрациялық тәжірибелерді әдістемелік, техникалық тұрғыдан өз бетінше қою қарастырылады. ЦБР-ды пайдалану, АКТ негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру, жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету сипатталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физиканы есепті шешуге бағыттай оқыту
Физикалық есептерді шығару әдістері, физика есептерінің әр түрлі типтерінің құрылымдық ерекшеліктері, бақылау жұмыстары, олимпиадалық есептер түрлері, есеп құрастыру жолдары мен бағалау критерийлері және оларды практикада дидактикалық материалдар ретінде қолдану жолдары қарастырылады. Есептерді шешуде ЦБР-ды пайдалану, сандық, сапалық, эксперименттік есептердің шығару ерекшліктері, стандартты емес есептерді шығару, есептер шығаруға компьютерлік бағдарламаны қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Физиканы STEM қосымшаларына сай оқыту
STEM - жаратылыстану, технология, инженерия, математика, өнер интеграциясын физика сабағында оқытады. Физикалық модельдерді құру, басқару үшін бағдарламалау, робототехниканы қолдану, физикалық құбылыстарды талдау үшін математикалық модельдерді қолдану, нақты мәселелердің шешімдерін жасау үшін инженерлік принциптерді қолдану, физикалық құбылыстарды талдауды, құрылғыларды жобалау мен құруды, эксперименттер жүргізуді, деректерді жинауды қажет ететін жобаларға қатыса алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Электроника бойынша лаборатория
Графиктік бейнелеу, өлшеу нәтижелерін өңдеу; жартылай өткізгіш диодтың волть-амперллік сипаттамасын зерттеу; жартылай өткізгіш транзисторлардың күшейткіш қасиетін зерттеу, цифрлы-аналогтық түрлендіргіштің жұмысын TLC7524-микроблогында тексеру, қателіктерін бағалау; оптоэлектроника, оптоталшықтық байланыс; биполярлық, өрістік транзисторлар; интегралды микросхемалар; төмен жиілікті генератор, жоғары жиілікті генератор тақырыптарына зертаханалық жұмыстар жасайды, әлемнің бір тұтас бейнесін сипаттауда пәнаралық интеграцияны қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Энергияның баламалы көздері
Қазба отындары, баламалы энергия көздері, күн энергиясы, толқын энергиясы, жел энергиясы, теңіз жел энергиясы, толқын энергиясының принциптері, геотермалдық энергия, гидро энергия, сутегі энерия көздері, энергияны тасымалдау, сақтау, баламалы энергия жүйелерін қолдану, термоядролық синтез реакциясы, биоэнергия, баламалы энергия өндіру, оны сақтау, баламалы энергияның артықшылықтары, кемшіліктері тақырыптарын сипаттайды, ғылымдағы рөлін дәйектей алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Смартфон қосымшалары арқылы физиканы оқыту
Мобильді білім беруді тәжірибеде жүзеге асыруда шетел тәжірибесінің негізгі бағыттары, тұжырымдамалары қарастырылады, физиканы оқытуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларын белсенді пайдалану арқылы оқыту, ұялы байланыс құралдарын, оқу бағдарламаларын, қосымшаларын әзірлеу, тарату, білім сапасын арттыратын, оның мүмкіндіктерін кеңейтетін интерактивті интерфейс технологиясын пайдалану мүмкіндіктері оқытылады, әлемнің бір тұтас бейнесін сипаттауда пәнаралық интеграцияны қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Сандық электроника
Цифрлық электроника негіздері, санау жүйелері, түрлендірулер, ақиқат кестесі, логикалық қақпалар, логикалық схемалар, бульдік алгебра, кодтар, Карно картасы, комбинациялық схемалар, дешифраторлар, кодерлер, мультиплексорлар, кодтаушы, флип/флоп, логикалық функциялар, комбинациялық типті цифрлық түйіндер, триггер құрылғылары, синхронды, асинхронды триггерлер, функциялық түйіннің тізбектік түрі, регистрлар сипатталады, ғылыми модельдер мен дәлелдемелерді, эксперимент пен зерттеу нәтижелерін жинақтайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Сыныпты басқару
Мектеп мұғаліміне сыныпты тиімді басқару, қолайлы оқу ортасын құру үшін қажетті дағдылар, стратегияларды дамытуға бағытталған. Мұғалім оқушыларға ережелерді түсінуге, қабылдауға, талқылауға, модельдеуге көмектеседі. Оқу процесін ұйымдастыруды, жоспарлауды, тиімді қарым-қатынас, оқушылармен өзара әрекеттесу дағдыларын дамытуды қамтиды. Даулы жағдайларда туындаған проблемалар шешімдерінің креативтілігін бағалай алады, оқыту дағдыларын игеру, критериалды бағалауды пайдаланады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кванттық физика
Жарық бөлшегі, атомдық модельдер, толқындық бөлшектер, кванттық механика принциптері, Шредингер теориясы; Шредингердің стационарлы тедеуі; фотоэффект; Эйнштейн теңдеуі; комптон эффектісі; жарықтың дуальді қасиеті; Де-Бройль толқын ұзындығы; анықталмағандар принципі; гармоникалық осцилятор; толқындық функция; Штерн-Герлах тәжірибесі; Паули принципі; бөлшектердің мпульс моменнті, спині; Де-Бройл гипотезасы; Дэвисон-Джермер тәжірибесі тақырыптарын зерттейді, ғылымдағы рөлін дәйектей алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Электроника
Аналогты, цифрлы; жартылай өткізгіштер, түрлері; p-n-p, n-p-n ауысулар; диодтар; транзисторлар; интегралды сұлбалар; биполярлық, өрістік транзисторлар; диодтардың құрылымы; транзисторлар, диодтардың вольт-амперлік сипаттамалары; транзистордың электр сұлбасына қосу тәсілдері; айнымалы тоқты түзету, синусоидалды тербелістердің электронды генераторлары; электронды күшейткіштердің классификациясы; электр сүзгілері тақырыптарын зерттейді, әлемнің бір тұтас бейнесін сипаттауда пәнаралық интеграцияны қолданад
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кванттық философия
Ғылым философиясы, жарық пен атомдарға философиялық көзқарас, кванттық концепцияның пайда болуы, жарық пен бөлшектердің екі жақты табиғатының кванттық интерпретациясы, белгісіздік принципі, қос саңылау эксперименті, ықтималдық механикасының интерпретациясы; Шредингердің мысық тәжірибесі, Эйнштейннің жарық қорабы, ғылыми реализм тақырыптары сипатталады, ғылыми есептер мен талдамалық зерттеулер нәтижелерінің жарияланымдарын дайындауда заманауи технологияларды қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Орта мектептегі физика эксперименттері - 2
Мектеп физика курсының оптика, атомдық, ядролық физикасы, астрономия негіздері, космология басты мәселелерін эксперименттік негізде; оптикалық аспаптар; жарық интерференциясы, дифракциясы, поляризациясы, дисперсиясы, фотоэффект, аспан элементтері, жұлдыздар шоғырлары, жұлдыз аспанының жылжымалы картасы тақырыптарын экспериментте зерттеп, ғылымдағы рөлін дәйектей алады; физикалық құбылыстар мен олардың арасындағы тәуелділікті түсінеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
ВЕБ-қосымшалар құралдары арқылы физиканы оқыту
Пән мәліметтердің базалық типтерімен, құрылымдық, объектілі – бағытталған программалау (ОБП), GUI бағдарламалау қағидалары, ұғымдарымен таныстыру, Tkinter пакетінің көмегімен пайдаланушының графикалық интерфейсін модельдеу жолдарын, ойындарды бағдарламалау негізінде мәселені шешуді талдап, модельдеуді қолданудың негізгі мүмкіндіктері, командада жұмыс жасау қабілетін дамытады, даулы жағдайдан креавтиті шешіммен шығуын бағалайды, физикалық процестерді модельдеуде, цифрлық білім ресурстарын қолданады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Физиканы оқыту әдістемесі-2
Физика білім, оқыту теориялары, концепциялық, тұжырымдамалық оқыту, ғылыми процесс дағдылары, зертханалық тәсілдер, әр түрлі өлшеу әдістері, микрооқыту қосымшалары, физиканы оқыту бағдарламалары, физиканы оқытуда жаңа ақпараттық құралдарды қолдану, физиканы оқытуда педагогикалық зерттеу әдістемесі, физиканы оқытуды ұйымдастыру түрлері, даулы жағдайларда туындаған проблемалар шешімдерінің креативтілігін бағалай алу, кәсіби міндеттерді шешуде білімін қолдануға үйрету
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Хаос физикасы
Хаос анықтамасы, фракталдар, хаостық жүйелер, көбелек эффектісі, динамика шектері, бейсызықтықтың маңыздылығы, әлемге динамикалық көзқарас, сызықтық тұрақтылықтың анализі, Лоренц картасы, хаостық су дөңгелегі, бифуркация түсінігі, Лоренц теңдеулерінің қасиеттері, тартқыш, құпия хабарламаны жіберуде хаос теориясын қолдану, бірқалыпты, бірқалыпты емес осцилятор, векторлық өріс тақырыптарын зерттейді, өмірдегі болжамдар ғылыми модельдер дәлелдеп, зерттеу нәтижелерін жинақтайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкалық физика
Дыбыс толқындары, қасиеттері; соқпалы, үрмелі, пернелік, ішекті музыкалық аспаптардың жұмыс істеу принциптерін; адам дауысының қалыптасуы, жіктелуі, сандық музыка, динамиктердің, микрофондардың жұмыс істеу принциптері, күшейткіштері бар музыка, дыбыстың амплитудасы, қаттылығы, дыбыстың биіктігі, жиілігі, дыбыс тоны, дыбыс тембрі, дыбыс жаңғырығы тақырыптары сипатталады, физикалық процестерді модельдеуде, талдауда, цифрлық білім ресурстарын қолдана алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Физиканы оқытудағы әдебиет
Бұл курстың соңында студенттер; физика біліміндегі зерттеу тенденциясын көрсету, физика біліміндегі танымал тақырыптар мен пәндерді түсіндіру, физика әдебиетіндегі олқылықтарды анықтау және болжау зерттеу тенденцияларын үйренеді. Болашақ мамандығында жаңа заманауи тенденциялармен бірге қолдана алады. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғына отырып, тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілігін, ақпараттық мәдениетін көрсетеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Физиканы оқытуға арналған материалдарды әзірлеу
Физиканы оқытуда қолданылатын материалдарды жобалау, әзірлеу принциптері; материалдық қажеттіліктерді анықтау; екі, үш өлшемді оқу материалдарын жобалау; жұмыс беттері; слайдтар; VCD, DVD, MP3, MP4 файлдары т.б. оқу материалдарын әзірлеу; сыныпта әртүрлі оқу материалдарын пайдалану тәжірибесін бағалау, әлемнің бір тұтас бейнесін сипаттауда пәнаралық интеграцияны қолданады, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық хатты меңгереді;
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Арнайы оқыту және инклюзивтілік
Инклюзивті білім беру бағдарламаларын іске асыруда ЕБҚБ балаларды сүймелдеу қызметі, әдістері мен формалары, принциптері мен факторлары, оқыту-дамытудың психологиялық-педагогикалық мәселелері туралы білімдерін дамытуға бағытталған. Жеке кәсіби өсуі мен білім беру траекториясын жобалау; ББ әзірлеу технологиялары; инклюзивті білім беру кеңістігінде педагогтің практикалық қызметінің ерекшеліктерін зерделей алу дағдысын дамытуды көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Түрік білім беру жүйесі және мектеп әкімшілігі
Түрік білім беру жүйесінің құрылымын, саясатын, әкімшілік аспектілерін зерттеу, мектеп алдындағы білімнен бастап жоғары білімге дейінгі түрік білім беру жүйесінің құрылымы туралы білім береді. Ол бастауыш білім, орта білім және кәсіптік білім сияқты білім берудің әртүрлі деңгейлерін қамтиды. Түркиядағы мектепті басқарумен байланысты дағдылар мен білім беру саясатын, соның ішінде заңнаманы, реттеуді және елдегі білім беруді дамытуға бағытталған бастамаларды, Түркияның білім беру саясатындағы стратегиялық жоспарлауды, реформаларды және қазіргі тенденцияларды, сондай-ақ олардың мектеп әкімшілігі мен оқу процесіне әсерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Физика біліміндегі статистикалық әдістері
Оқу іс-әрекетіндегі статистиканың маңыздылығы, деректерді жинау, өңдеу: физика біліміндегі статистикалық әдістер пәні физикалық эксперименттерде, зерттеулерде деректерді жинауға үйретеді. Бақылаудан, өлшемнен алынған деректерді ұйымдастыру, жіктеу, өңдеудің статистикалық әдістерді қолдануды, ықтималдық үлестірімдерін, параметрлерді бағалаудың статистикалық әдістерін, физикадағы деректерді статистикалық талдаудың құралдары, бағдарламалық жасақтамамен танысады. Математикалық тұжырымдарды дәлелдеуде, аксиоматикалық әдістер жүйесін берілген жағдаяттарды шешеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Атомдық және молекулалық физика
Атомдардың мөлшері мен тұрақтылығы; Фейнман тәжірибелері, электронды спин; меншікті мәндер, меншікті векторлар байланысты постулаттар; Шрединдер толқын теңдеуі, оның әртүрлі жүйелер үшін шешімі; атомдардың кванттық сандары мен қасиеттері; көпэлектронды атомдар, олардың шешімдерін кеңейту әдістері; атомдардағы электрондардың орналасуы; атомдардағы электрондардың қозғалысы мен нәтижелері; сутегідегі электронның магниттік моменті, толық бұрыштық импульсі; атомдық спектроскопия; молекулалық байланыстар, молекулалардың энергиясы мен спектрі тақырыптарын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Физикадағы қате түсініктер
Физиканы оқыту процесінде физикалық ұғымдарды түсіну, игеруді қиындататын қате түсініктер, ұғымдар, қандай қате түсінік болады, неліктен қате түсініктерді білу маңызды, қате түсініктердің себептері, қате түсініктерді қалай түзетуге болатынын, физика әдебиетінде қандай қате түсініктер жиі кездеседі, физиканың әр бөліміндегі окушылардың қате тусінуіне алып келетін жағдайлар, оларды жіктеу, түсіндіру сұрақтары талданып, зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Физикалық білім берудегі модель және модельдеу
Физикалық модельдердің әртүрлі физикалық құбылыстарды түсіндіру, болжау үшін қалай қолданылатыны туралы түсінік, модельдеу негіздері: модель ұғымын, модель түрлерін (аналогтық, теориялық, компьютерлік және т.б.), модельдеудің негізгі ұғымдары мен терминдеріне кіріспе жасалады. Физикалық зерттеулерде жиі қолданылатын бейіндік бағдарламалау тілдерін үйренеді, физикалық процестерді модельдеуде, эксперимент нәтижелерін өңдеуде, талдауда, цифрлық білім ресурстарын қолдана алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жобаларды дайындау және жазу процестері
Жоба тұжырымдамасының анықтамасын, жобалық оқытудың маңыздылығын; жобаның түрлерін, жобаны жоспарлауды, дайындауды, басқаруды, ұсынуды, есеп беруді, әртүрлі ұлттық, халықаралық жобалық бағдарламаларды салыстыруды қамтиды. Академиялық стильде ғылыми ізденістерді жазуды, академиялық адалдық принциптері маңызын ұғынады, алынған деректерді жинақтауда, қорытындыларды қалыптастыруда, зерттеулер нәтижелерінің жарияланымдарын дайындауда заманауи технологияларды қолданады, әртүрлі жағдайлардағы проблема шешімдерінің креативтілігін бағалайды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Электромагниттік теория
Векторлық талдау, координаттар, түрлендіру жүйесі, градиент операторы, градиент теоремасы, дивергенция операторы, дивергенция теоремасы, айналу операторы, айналу теоремасы, Лаплас операторы, олардың физикадағы қолданылуы, электр күшін, өрісті, потенциалды, электрлік потенциалды анықтауда қолданылатын арнайы әдістер, Пуассон, Лаплас теңдеулері, Максвелл теңдеулері тақырыбын зерттейді, ғылымдағы рөлін дәйектей алады;
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Физикадағы негізгі ұғымдар
Механика, Ньютонның қозғалыс заңдары, сызықтық қозғалыс, импульс, энергия, айналмалы қозғалыс, лақтыру қозғалысы, заттың атомдық құрылысы, қатты денелер, сұйықтар, газдар, жылу-температура, кеңею, жылу алмасу, күйдің өзгеруі, термодинамика, тербеліс, толқындар, дыбыс, музыкалық дыбыстар, электростатикалық, электр тогы, магнетизм, электромагниттік индукция, жарық қасиеттері, түс, шағылысу, сыну, жарық толқындары, сәуле шығару, қазіргі физика ұғымдары талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Астрономия
Аспан денелерінің құрылымы, қозғалысы, дамуы жөнінде жалпы ұғымдарды қарастырады. Аспан денелерінің ара қашықтығы, жарық жылы, жулдыздар жарықтығы, ғаламның дамымалы моделі, аспан денелерінің, қозғалысын, құрылысын, пайда болуын, аспан моделін қарастырғанда, тәжірибе нәтижесін өңдеуде цифрлық білім ресурстарын қолданады, астрономияның әлеуметтік және экономикалық қоғамның дамуындағы, ғылымдағы рөлін дәйектей алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Физикалық білім беру саласындағы зерттеу жобасы
Физиканы оқыту бойынша жобалар дайындау, жазу процестерін үйреніп, қолдану, зерттеу нәтижелеріне сүйене отырып, әдістеме жасап, талдап, қорытынды жасауды, ғылыми есеп жазуды үйренеді. Білім беру саласына қатысты жобаның зерттеу нәтижелерін кең аудиториямен бөлісу, физиканы оқытудың тиімді әдістемесін жасауды, эксперименттер мен деректерді өңдеу, талдауды талап етеді, инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне сәйкес қолданады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физика пәні бойынша зерттеу жобасы
Физика саласындағы іргелі ғылыми сұрақтарды анықтауға, тұжырымдауға үйренеді. Зерттеу сұрақтарына қатысты өзекті ғылыми әдебиеттерді іздеуді, талдауды, қорытындылауды үйренеді. Эксперименттік дизайнды, деректерді жинау және талдау әдістерін қамтитын зерттеу жоспарын жасайды. Өз зерттеулерін тиісті әдістерді, құралдарды, жабдықтарды қолдана отырып жүргізеді. Статистикалық әдістер, физикалық модельдерді қолдана отырып, алынған мәліметтерді өңдеуді, талдауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ядролық физика
Ядроның түрлі модельдері; ядроның құрылымы; ядроның ыдырауы; ядролардың бөлінуінің тізбекті реакциясы, радиоактивті ыдырау; ядроның механикалық моменті, ядроның магниттік моменті, ядроның электр моменті; ядроның квадрипольді моменті; ядролардың байланыс энергиясы; масса дефектісі; атом электр станцияларының жұмыс істеу принциптерін түсіну, радиациялық физиканы қолдану салаларымен, атом энергетикасы тақырыптарын зерттейді, эксперимент пен зерттеу нәтижелерін жинақтайды
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Атомдық және ядролық физика бойынша лаборатория
Франк Герц тәжірибесі; Резерфорд тәжірибесі; Дэввисон-Джерммер тәжірибесі; сутек тәріздес атомның спекторын зерттеу; Зееман эффектісін зерттеу; сутек спекторын зерттеу; радоактивтілік заңын зерттеу; Гейгер-Мюллер санауышысымен танысу; ыдырауларды зерттеу әдістері; космостық сәулелерді фотоэмульсиялық әдіспен тіркеу, талдау; басқарылатын термоядролық реакциялар; альфа бөлшектердің зат арқылы өтуін зерттеу бойынша зертханалық жұмыстарын жасайды, эксперимент, зерттеу нәтижелерін жинақтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Физика саласындағы білімдерін, түсініктерін табиғат пен техникадағы құбылыстарды, процестерді түсіндіруде, есептер шығаруда көрсетеді
- Физиканың, астрономияның әлеуметтік және экономикалық қоғамның дамуындағы, ғылымдағы рөлін дәйектей алады; физикалық құбылыстар мен олардың арасындағы тәуелділікті түсінеді
- Физикалық процестерді модельдеуде, эксперимент нәтижелерін өңдеуде, талдауда, пәнді оқытуда АКТ-ны, цифрлық білім ресурстарын қолдана алады
- Нақты өмірдегі болжамдар, айғақтар және түсiндiрмелер ұсыну үшiн ғылыми жаңалықтарды ескере отырып, ғылыми модельдер мен дәлелдемелерді, эксперимент пен зерттеу нәтижелерін жинақтайды
- Математикалық тұжырымдарды дәлелдеуде, негізгі математикалық құрылым мен аксиоматикалық әдістер жүйесін берілген жағдаяттарды шешу үшін таңдай біледі
- Инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес қолданады
- Пән бойынша жоспарланған оқу нәтижесіне қол жеткізу үшін әлемнің бір тұтас бейнесін сипаттауда пәнаралық интеграцияны қолданады және ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық хатты меңгереді
- Педагогикалық, психологиялық, физиологиялық және гуманитарлық, экономикалық, экологиялық білімі негізінде түрлі тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби қарым-қатынас салаларында туындаған проблемаларды шешеді
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғына отырып, тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілігін, командада жұмыс істеу дағдыларын және ақпараттық мәдениетін көрсетеді
- Алынған деректерді жинақтауда, қорытындыларды қалыптастыруда, ғылыми есептер мен талдамалық зерттеулер нәтижелерінің жарияланымдарын дайындауда заманауи технологияларды қолданады
- Даулы жағдайларда туындаған проблемалар шешімдерінің креативтілігін бағалай алады, оқу практикалық және кәсіби міндеттерді шешуде білімін қолданады.
- Физикалық білімін өз бетінше жалғастыратын оқыту дағдыларын игере отырып, критериалды бағалаудың, диагностикалаудың, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасаудың технологияларын пайдаланады