Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01507 Химия және биология пәндерінің мұғалімі в Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы қоғамдық және білім беру кеңістігінің өзгеруіне байланысты білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді, оны жаңартуды жүзеге асыруға қабілетті, жоғары шығармашылық әлеуеті, бастамашылығы, жаңашылдық бейімділігі бар әлеуметтік-коммуникативтік педагогті, химия және биология мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Зоология
Зоогеография
Академиялық жазылым
Ботаника
Химияның негізгі заңдары мен теориясы
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Қазақ халқының рухани мәдениеті, Кәсіпкерлік негіздері және стартап менторы, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері)
Жалпы және бейорганикалық химия
Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Өсімдіктер физиологиясы
Базалық шетел тілі
Педагогика
Аналитикалық химия
Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
Антропология
Сапалық және сандық талдау әдістері
Адам анатомиясы
Білім беруде IT қолдану
-
3 Оқу жылы
Биологияны оқыту әдістемесі
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
Химияны оқыту әдістемесі
Органикалық химия (ағылшын тілінде)
ЖЖЖ анатомиясы мен физиологиясы
Биохимия
Инклюзивті білім беру
Оқушыларды олимпиадаға даярлау
Мектепте химиялық экспериментті жүргізу әдістемесі
Зерттеудің физико-химиялық әдістері
Физикалық және коллоидтықхимия
Адам және жануарлар физиологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- бейорганикалық, аналитикалық, органикалық, физикалық, коллоидты, экологиялық химияны, химиялық технология, биология, өсімдіктер систематикасы, зоология, биохимия, анатомия, физиология, генетиканы қоса алғанда, химия және биология ғылымдары саласындағы білім мен түсінікті көрсету; осы білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолдану: ғылыми-зерттеу қызметі, орта жалпы білім беретін және кәсіптік оқу орындарында оқыту, оқушылармен сыныптан тыс жұмыс түрлерін ұйымдастыру және жүзеге асыру, химия және биология бойынша ағартушылық қызметті жүзеге асыру
- химиялық және биологиялық процестер мен идеялар туралы ақпаратты меңгеру. Үш тілді меңгерген маман ретінде химия және биологияны оқыту әдістерінің мәселелері бойынша шешімдер табады
- ылыми зерттеулер мен академиялық хат әдістерін білу, ғылыми-әдістемелік әдебиеттермен жұмыс істеу дағдысының болуы, химиялық және биологиялық эксперименттер жүргізу, химия және биология саласында ғылыми-әдістемелік, ұйымдастырушылық және тәрбиелік жұмыстарды жүзеге асыру
- заттар мен химиялық құбылыстардың көптүрлілігі мен бірлігі мәселелеріндегі мәселелерді, олардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын дәлелді түрде шеше білу; ақпаратты жинау, түсіндіру және ғылыми материалдарды дайындау, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ғылыми және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- жинақталған тәжірибені сыни бағалау және қайта ойлау қабілеті, кәсіби және әлеуметтік қызметті рефлексирлеу
- өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
- химиялық және биологиялық ғылымдардың дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын білу, жаңа бағыттардың пайда болу қажеттілігін түсіну, іргелі химия-биологиялық ұғымдар жүйесі туралы түсінікке ие болу
- химия және биологияны оқытудағы оқу-тәрбие міндеттерін анықтай білу, оқушылардың жасын ескере отырып, оқу материалдарының ғылыми мазмұнын бейімдеу, оқу қызметінің оңтайлы формалары мен әдістерін таңдау; тәрбие мен оқытудың педагогикалық технологияларын, қолданыстағы әдістемелік материалдарды, әдістемелік жұмыстың оң тәжірибесін зерделеу және қорыту
- Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.