Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01801 Әлеуметтік педагогтерді даярлау в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі еңбек нарығында әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы сұранысқа ие, әлеуметтік-педагогикалық ғылым мен практикада іргелі және қолданбалы білімі бар, білім беру және әлеуметтік ұйымдарда әлеуметтік-педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жоғары деңгейде ұйымдастыруға, жүзеге асыруға қабілетті, оқу, оқу-әдістемелік, оқудан тыс жұмыстарды жүргізу негіздерін меңгерген, жоғары білікті педагогика ғылымдарының магистрлерін, мамандарын даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M020 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • ОН1 Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
  • ОН2 Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
  • ОН6 Әлеуметтік педагогика мәселелері бойынша ғылыми–зерттеу қызметінің дағдылары мен іскерліктерін меңгеру, стандартты емес жағдайда идеяларды генерациялау және тиімді және оңтайлы шешім қабылдау, әлеуметтік-педагогикалық қызметте әлеуметтік технологиялар саласындағы әдістер мен технологияларды пайдалану.
  • ОН4 Өзін-өзі тану психологиясы саласындағы теориялық және практикалық білімдерін көрсету. Жаңартылған білім беруді ескере отырып, өзін-өзі тануды оқыту әдістемесінде ғылыми ақпаратты сыни тұрғыдан қайта қарастыру және қолдану.
  • ОН11 Әлеуметтік педагогика саласында кәсіби қызметті меңгеру, ғылыми-диагностикалық дағдыларды қолдану және сапалы консультативтік көмекті қамтамасыз ету. Клиенттерге көмек көрсету бағдарламаларын жоспарлау, оның ішінде дағдарыс жағдайларына араласу (заң, медициналық көмек және басқа қызметтер).
  • ОН8 Қазақстандағы қорғаншылық қызметін реттеудің нормативтік-құқықтық мехнаизмдерін пайдалана отырып, білім алушылар мен олардың отбасыларын әлеуметтік қолдау бағдарламасының мазмұны туралы білімді меңгеру. Дамуында ерекшеліктері бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру.
  • ОН10 Оқу орындарындағы әлеуметтік қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарға сүйене отырып, әлеуметтік-педагогикалық технологиялардың әртүрлі түрлерін (әдістер, әдістемелер, тәсілдер) қолдану мүмкіндігін көрсету.
  • ОН7 Жаңа басқару идеяларын синтездеу және оларды іске асыруды басқаруды қамтамасыз ету, негізгі әлеуметтік-психологиялық әдістер мен мониторинг жүргізу әдістерін қолдану. Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық мониторингінің негізгі бағыттарын және модельдеу бойынша тренинг өткізуді басшылыққа алу.
  • ОН9 Педагогикалық процеске қатысушылармен өнімді өзара іс-қимылды жүзеге асыру, баланың отбасына әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету саласында диагностикалық, консультациялық және психокоррекциялық жұмыстарды ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
  • ОН12 Әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысының нәтижелерін талдау және жүйелеу мәселесінде теориялық тұрғыдан білімді меңгеру. Әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету мәселесін шешуде балалардың дарындылық проблемасының негіздері туралы теориялық білімді қолдану.
  • ОН5 Зерттелетін саладағы мәселелерді шешу үшін жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды пайдалану, «өзін-өзі тану» пәнін жобалаудың процедуралық ерекшеліктерінің мазмұнын білу. Инновациялық өнімді құру мақсатында жаңа теориялар, әдіснамалар және технологиялар контекстінде кәсіби деңгейде ғылыми зерттеулер жүргізу.
  • ОН3 Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
Top