Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01801 Әлеуметтік педагогтерді даярлау в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі еңбек нарығында әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы сұранысқа ие, әлеуметтік-педагогикалық ғылым мен практикада іргелі және қолданбалы білімі бар, білім беру және әлеуметтік ұйымдарда әлеуметтік-педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жоғары деңгейде ұйымдастыруға, жүзеге асыруға қабілетті, оқу, оқу-әдістемелік, оқудан тыс жұмыстарды жүргізу негіздерін меңгерген, жоғары білікті педагогика ғылымдарының магистрлерін, мамандарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M020 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Өзін-өзі тану бойынша заманауи тұжырымдамалар мен технологиялар
Ғылым тарихы мен философиясы
Басқару психологиясы
Жоғары мектеп педагогикасы
Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Әлеуметтік-педагогикалық мекемелердің қызметін нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
Жаңартылған білім мазмұнында өзін-өзі тану пәнін оқытудың аксиологиялық негіздері
Шет тілі (кәсіби)
Психологиялық-педагогикалық қолдау теориясы мен технологиясы
Киберпедагогика негіздері
Стратегиялық менеджмент
Қазіргі білім беру жүйесіндегі әлеуметтік-педагогикалық қызмет
Дағдарыс орталықтарындағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Дарынды балалармен әлеуметтік педагог қызметінің технологиясы
ЖОО-да әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі
Бейімделу, оңалту және алдын алудың психологиялық негіздері
Білім беруде ерекше қажеттіліктері бар балалармен әлеуметтік педагог жұмысының әдістемесі
-
2 Оқу жылы
Ғылыми зерттеу әдістері
Әр түрлі категориядағы халықты әлеуметтік-педагогикалық қолдау
Отбасын әлеуметтік-педагогикалық қолдау
Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері
Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері
Әлеуметтік педагогикалық қызметте жаңа технологияларды қолдану
Тәуекел тобындағы балаларды әлеуметтік педагогикалық қолдау
Қазақстандағы әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі қорғаншылық, қамқоршылық және патронаж
Кәсіби өзін-өзі тану және педагогтың дамуы
Әлеуметтік педагогтың әлеуметтік-терапиялық қызметі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ОН1 Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
- ОН2 Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
- ОН6 Әлеуметтік педагогика мәселелері бойынша ғылыми–зерттеу қызметінің дағдылары мен іскерліктерін меңгеру, стандартты емес жағдайда идеяларды генерациялау және тиімді және оңтайлы шешім қабылдау, әлеуметтік-педагогикалық қызметте әлеуметтік технологиялар саласындағы әдістер мен технологияларды пайдалану.
- ОН4 Өзін-өзі тану психологиясы саласындағы теориялық және практикалық білімдерін көрсету. Жаңартылған білім беруді ескере отырып, өзін-өзі тануды оқыту әдістемесінде ғылыми ақпаратты сыни тұрғыдан қайта қарастыру және қолдану.
- ОН11 Әлеуметтік педагогика саласында кәсіби қызметті меңгеру, ғылыми-диагностикалық дағдыларды қолдану және сапалы консультативтік көмекті қамтамасыз ету. Клиенттерге көмек көрсету бағдарламаларын жоспарлау, оның ішінде дағдарыс жағдайларына араласу (заң, медициналық көмек және басқа қызметтер).
- ОН8 Қазақстандағы қорғаншылық қызметін реттеудің нормативтік-құқықтық мехнаизмдерін пайдалана отырып, білім алушылар мен олардың отбасыларын әлеуметтік қолдау бағдарламасының мазмұны туралы білімді меңгеру. Дамуында ерекшеліктері бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру.
- ОН10 Оқу орындарындағы әлеуметтік қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарға сүйене отырып, әлеуметтік-педагогикалық технологиялардың әртүрлі түрлерін (әдістер, әдістемелер, тәсілдер) қолдану мүмкіндігін көрсету.
- ОН7 Жаңа басқару идеяларын синтездеу және оларды іске асыруды басқаруды қамтамасыз ету, негізгі әлеуметтік-психологиялық әдістер мен мониторинг жүргізу әдістерін қолдану. Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық мониторингінің негізгі бағыттарын және модельдеу бойынша тренинг өткізуді басшылыққа алу.
- ОН9 Педагогикалық процеске қатысушылармен өнімді өзара іс-қимылды жүзеге асыру, баланың отбасына әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету саласында диагностикалық, консультациялық және психокоррекциялық жұмыстарды ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
- ОН12 Әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысының нәтижелерін талдау және жүйелеу мәселесінде теориялық тұрғыдан білімді меңгеру. Әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету мәселесін шешуде балалардың дарындылық проблемасының негіздері туралы теориялық білімді қолдану.
- ОН5 Зерттелетін саладағы мәселелерді шешу үшін жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды пайдалану, «өзін-өзі тану» пәнін жобалаудың процедуралық ерекшеліктерінің мазмұнын білу. Инновациялық өнімді құру мақсатында жаңа теориялар, әдіснамалар және технологиялар контекстінде кәсіби деңгейде ғылыми зерттеулер жүргізу.
- ОН3 Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.