Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01723 Шетел тілі: екі шетел тілі в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы бойынша педагогика ғылымдарының магистрін даярлауда білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты: Қазақстанның әлемдік білім беру кеңістігіне кіруін қамтамасыз етуге бағытталған үздіксіз және дәйекті шет тілін оқытудың ұлттық деңгейін құру және жоғары оқу орнынан кейінгі білімді, бәсекеге қабілетті, сұранысқа ие шетел тілін оқытатын мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы мен философиясы
Шетел тілі (кәсіби)
Ағылшын және қазақ тілдерінің салыстырмалы фонетикасы
Басқару психологиясы
Лингвистикадағы фонология мәселелері
Сөз мәдениеті және тілдік қарым-қатынас
Лингвомәдениеттану мен цивилизация мәселелері
Жоғары мектептің педагогикасы
Лингводидактика
Сөйлеу және тыңдап түсіну дағдысын дамыту
Контрастивті лингвистика
Ғылыми жазылым
Тіл және дискурс мәселелері
Академиялық жазу моделі
Іскерлік ағылшын тілі дискурсы
Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
-
2 Оқу жылы
Ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздері
Интерпретация және мәтінді аудару
Когнитивті лингвистика
Шетел тілін оқыту іс-әрекеттіндегі зерттеулер
Мәдениет және қазіргі заманғы мәдениетаралық қарым-қатынас
Мәтінге лингво-аудармашылық талдау
Бейіндік және кәсіби-бағдарлы шеттілдік білім берудің мәселелері
Жоғары оқу орнында оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары мен әдістері
Билингвистика зерттеулер әдістемесі
Прагма-кәсіби құзырлылықты қалыптастыру мәселелері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Магистранттар шетел тілін оқытудың әдіснамалық тұғырлары мен дидактикалық ұстанымдарын түсіндіреді, жоғары мектепте шетел тілін оқытудың жаңа технологияларын зерттейді, жаңартылған білім мазмұны тәжірибесінде қолданады.
- Ғылым мен практиканың қазіргі теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін, зерттеу тақырыбының негізгі проблемаларын анықтайды, өндірістегі инновациялық технологияларды қолданады.
- Білім алушылар мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілін қалыптастыруға бағытталған лингводидактикалық тұжырымдарды біледі. Мәдени тілдік тұлғаның ой-өрісін қалыптастыратын когнитология негіздерін, таным және ойлау теориясының мәдениеттанумен өзара байланысын түсіндіреді. Қойылған мақсаттарға сәйкес кәсіби қарым-қатынас саласы шеңберінде оқылатын тілдегі әртүрлі баспа, аудиовизуалды ақпаратты өңдейді.
- Жоғары білім берудегі шет тілдерін оқытудың қазіргі әдістемесі мен теориясын және ғылыми зерттеулер әдіснамасын біледі. Зерттеу және практикалық мәселелерді шешу үшін тұжырымдамалық және категориялық аппаратты қолданады. Шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру үшін халықаралық стандартты формалар мен бақылау әдістерін қолдануда алады. Зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу әдістерін қолданады.
- Ғылым тарихы мен философиясының теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін біледі және түсінеді, басқару психологиясы туралы ғылыми көзқарастарыy білдіре алады, жоғары мектеп педагогикасының негізгі мақсаттарын түсінеді, қажетті ресурстар мен ақпарат көздерін өз бетінше талдай алады.
- Тіл білімінің өзекті мәселелері, жаңа бағыттары, қағидатары мен тәсілдерін анықтайды, сипаттайды.
- Оқу-тәрбие процесінде оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын қолданады.
- Магистранттар білім бағдарламасындағы пәндер бойынша игерген теориялық, практикалық білімдері жүргізілген зерттеу жұмысының нәтижесі магистрлік диссертация қорғау кезінде мазмұндалады.