Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01707 Шетел тілдері: екі шетел тілі мұғалімін даярлау (Гази) в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық және мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті теориялық және практикалық білімі, кәсіби құзыреттілігі бар шетел тілі мұғалімдерін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 250
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Негізгі шетел тілі (receptive skills)
Екінші шетел тілінің негізгі курсы
Мамандыққа кіріспе
Негізгі шетел тілі (productive skills)
Шетел тілінде ауызша сөйлеу дағдылары
Академиялық хат
Шетел тілінде ауызша сөйлеу дағдылары 2
Қаржылық сауаттылық
Екінші шетел тілінің негізгі курсы 2
Білім берудегі зерттеу әдістері (ғылыми зерттеу әдістері)
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
-
2 Оқу жылы
Елтану
Шетел тілінің теориялық негіздері (теориялық фонетика, грамматика, тарих, лексикология)
Оқытудағы жоспарлау
Шетел тілін оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері
Шетел тілін оқытудың заманауи әдістемесі
Арнайы бағытталған шет тілі
Кәсіби бағдарланған шетел тілі
Лингвистика және анализ
Екінші шетел тілінің теориялық негіздері
Білім беруді цифрландыру (платформалар, ресурстар, қосымшалар, жасанды интеллект)
Шет тілін оқытудың халықаралық бағдарламалары (CELTA, TKT)
Шетел тілін оқыту әдістерінің тарихы
-
3 Оқу жылы
Бұқаралық коммуникациядағы ағылшын тілі-1
Ағылшын-түрік аудармасы
Зерттеу және презентация әдістері
Ағылшын тілін ерте жастан үйрету-1
Бұқаралық коммуникациядағы ағылшын тілі-3
Бұқаралық коммуникациядағы ағылшын тілі-2
Арнайы ағылшын тілін оқытудың әдістері-2
Ғылым философиясы және тарихы
Тілдік дағдыларды үйрету-1
Білім берудегі бағалау жүйелері
Түрік-ағылшын аудармасы-3
Ағылшын тілін ерте жастан үйрету-2
Түрік-ағылшын аудармасы-2
Тілдік дағдыларды үйрету-2
Драма
Ағылшын тілін оқытуда технологияларды қолдану
Түрік-ағылшын аудармасы-1
Ағылшын тіліндегі тиімді коммуникациялық дағдылар
Сынып менеджменті
-
4 Оқу жылы
Мектеп басқару
Кіріктірілген тілдік дағдыларды оқыту
Ағылшын тілін үйретуде материалдарды беімдеу мен дамыту
Ағылшын тілін тестілеу және бағалау-1
Түрік білім жүйесі мен менеджменті
Дискурсты талдау және тілді оқыту
Ағылшын тілін оқыту бағдарламалары
Ағылшын тілін тестілеу және бағалау-2
Мансапты жоспарлау және дамыту
Ағылшын тілі формалары мен мәдениет
Арнайы білім және инклюзия
Прагматика және тіл үйрету
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тәжірибелік және ғылыми-зерттеу міндеттерін тұжырымдайды және шешеді; теориялық және әдістемелік талдау дағдыларын, болжау және жоспарлау әдістерін қолдана отырып, инклюзивті білім берудің тәсілдерін ұстана отырып, олардың шығармашылық әлеуетін, күшті жақтарын пайдалана отырып, арнайы және пәнаралық білімдерді синтездейді; адам құқықтары, қоғам, ғылым, кәсіп этикасына сай әрекет етеді;
- Қазақстан мен Түркиядағы шет тілді білім беру жүйесінің қазіргі жағдайын талдайды және жинақтайды, халықаралық тәжірибемен салыстырады және ұлттық ерекшеліктер мен жергілікті реалииді, толеранттылық пен педагогикалық этика қағидаттарын ескере отырып бейімдейді;
- бірінші және екінші шетел тілдерінің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық және стилистикалық құрылымын білуге сәйкес өз бетінше ауызша және жазбаша есептерді ұйымдастырады және ауызша және жазбаша сөйлеуді үйретеді; лингвистикалық материалмен жұмыс жасағанда лингвистикалық зерттеу әдістерін қолданады; тіл туралы мәдени және аймақтық білімдерін пайдалана отырып, вербалды және вербалды емес деңгейде шетел тіліндегі мәлімдемелерді талдайды;
- шетел тілдерін оқытудың шетел және отандық әдістемелерін білу негізінде үлкен (курстық, бағдарламалық) және шағын (модульдік, сабақтық) оқу нысандарын әзірлейді; мінез-құлық пен тұлға дамуының психологиялық-педагогикалық негіздері; сыныпты басқару қағидаттары, цифрлық ресурстар (білім беру платформалары, мобильді қосымшалар, жасанды интеллект жүйелері), білім берудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес оқу материалдарын жасайды және бейімдейді;
- шетел тілін меңгерудің халықаралық стандарттарына, мемлекеттік стандарттарда белгіленген дескрипторларға сәйкес студенттердің өзіндік тұлғалық өсуі мен дамуын бағалайды және модельдейді, өз бетінше білім алу және өздігінен білім алу үшін әртүрлі ақпарат көздерін пайдаланады;
- айтылу ерекшеліктеріне және сөйлеу арнасына (жанды сөйлеу, аудио немесе бейнежазба) қарамастан, осы тілде сөйлейтіндер үшін табиғи қарқынмен шетелдік сөйлеуді түсінеді және түсіндіреді және қажет болған жағдайда аударма мәтінінің стилистикалық, грамматикалық нормаларын сақтай отырып аударманы жүзеге асырады.