6B01707 Шетел тілдері: екі шетел тілі мұғалімін даярлау (Гази) в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық және мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті теориялық және практикалық білімі, кәсіби құзыреттілігі бар шетел тілі мұғалімдерін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 250
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Негізгі шетел тілі (receptive skills)
Оқу стратегияларын тереңдетіп оқу, скимминг, сканнинг түрлері қарастырылады. Декодтау, еркін сөйлеу, сөздік қолдану және сөйлемдерді түсіну дағдыларын жүйелейді. Қарап шығу, іздене, таныса, зерттей оқу түрлерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілінің негізгі курсы
кінші шетел тілінің морфологиялық және синтаксистік құрылымы туралы түсінігін, грамматикалық тұрғыдан дұрыс ауызша және жазбаша сөйлеу іскерліктері мен дағдыларды, сөйлемдердің құрылымдық және коммуникативтік түрлерін, рецептивті және нәтижелі деңгейде грамматикалық құрылымдарды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Мамандыққа кіріспе
Қазақстанның білім беру жүйесінің тарихы, кәсіби деңгейдің дамуы, педагогикалық білім перспективалары, білім және заң, білімдегі қаржыландыру, халықаралық контекстегі білім, мектеп менеджментін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Негізгі шетел тілі (productive skills)
Жазу дағдыларын қалыптастыру , графикалық элементтерді дұрыс және тез жазуды үйретеді. Сауалнамалар мен декларацияларды толтыру, іскери хат алмасу, түйіндеме жасау, эссе мен баяндама жазуды үйретеді. Жазбаша хабарлама құрастыруға, оқу, тыңдау және ауызша сөйлеу процесіне байланысты жазбаша жаттығулары жасалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілінде ауызша сөйлеу дағдылары
Графикалық автоматизмдерді, сөйлеу-ойлау дағдыларын және жазбаша стильге сәйкес ой тұжырымдау қабілетін қалыптастырады. Білім мен ой-өрістерін кеңейтеді. Мәдениетті меңгеру және мазмұнды құруға интеллектуалды дайындықты, ауызша сөйлеу жұмысы, сөйлеу стилі туралы шынайы түсініктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық хат
Жазбаша сөйлеуге үйрету үдерісіне графикалық дағдыларын, сөйлеу және ойлау қабілеттерін, тапсырмаға сәйкес ойды тұжырымдау қабілетін, жазбаша стильді, жазбаша жұмыс мәдениеті туралы білімдерін, оның рөлі, жазба жұмыстың мазмұнын жасауға интеллектуалдық дайындығын, жазбаша жұмыстың мазмұны туралы аутентті түсінікті қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел тілінде ауызша сөйлеу дағдылары 2
Көпшілік алдында сөйлеуге (Public speaking) бұл курс сөйлеу материалдарын ұйымдастыруды, ауызша оқу тәжірибесін, топтық пікірталастарға қатысуды, бейресми баяндамалар мен ресми баяндамаларды ұсынуды қамтиды. Бейнеге жазу арқылы өзін-өзі бағалауды және өсуді ынталандырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық
«Қаржылық сауаттылық»– курсы кірісті және отбасылық бюджетті, несие алу, инвестициялау, сақтандыру, зейнетке шығу және салық төлемдерін жоспарлау арқылы қаржылық қауіпсіздікке қолжеткізу және риск-менеджментті үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Екінші шетел тілінің негізгі курсы 2
Екінші шетел тілінде фонетикалық және грамматикалық құрылымы мен лексикалық ерекшелігін, нормативті, әдеби айтылым мен фразалық интонацияны қарым-қатынас процесінде қолдануды, күнделікті өмірге және тұрмыстық жағдайларға қатысты негізгі тілдік материалдарды түсінуге мүмкіндік беретін грамматикалық және лексикалық аспектілерді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Білім берудегі зерттеу әдістері (ғылыми зерттеу әдістері)
Ғылыми теорияны құрайтын жаңа білім алудың жолдарын, әдістері мен құралдарын, ғылыми зерттеудің негізгі эмпирикалық және теориялық әдістері: индукция, дедукция, әдістің аксиоматикалық ерекшелігі, талдау және синтез, бақылау, эксперимент, әңгімелесу, сұрақ-жауап, сұхбат қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
ҚР құқықтық жүйесі және заңнамасы, мемлекеттік-құқықтық және конституциялық дамуы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, академиялық адалдық қағидаттарына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән қоршаған орта жағдайының өзгеруін бақылау, бағалау және болжау туралы білім береді. Табиғи тұрақтылықтың өзгеру себептерін, табиғи жүйенің біртұтастығы мен құрылымын және қоршаған ортаны қорғау шараларын қарастырады. Азаматтық қорғаныс ұйымының атқаратын жұмыстарымен, зақымдану ошағы және улы заттардың ерекшеліктерімен танысады. Пәннің нақты өмірдегі орнын мен рөлін дәйектеу, пәнаралық білімдерді интеграциялау сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экономика мен бизнес салаларына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады. Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновациялық дағдыларды меңгеруде заңнамалық және тұжырымдамалық құжаттарды талдау мен қолданудың әдіс-тәсілдері сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Елтану
Тілі оқытылатын елдердің мәдениетін, әдет-ғұрпын, іскерлік және кәсіби этикеттерін, сондай-ақ ел ортасымен өзара байланысы, кешенді елтану негіздерін және тарих, география, мемлекеттік құрылым, коммуникативтік мінез-құлық ережелері бойынша білім жүйесін қамтитын негізгі қағидаттар, заңдар, мәселе мен құндылықтар, лингвоелтану және мәдениетаралық құзыреттілік туралы базалық түсінігін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Шетел тілінің теориялық негіздері (теориялық фонетика, грамматика, тарих, лексикология)
Шет тілдерін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері, орта мектепте шетел тілін оқыту жүйесі, мақсаты, мазмұны, принциптері, әдістері мен құралдары әртүрлі типтегі оқу орындарында ШТ оқулығының тұжырымдамалық негіздерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудағы жоспарлау
Оқыту аймағындағы жобалау әрекетінің тұғырларын, ұстанымдарын, кезеңдерін, білім беру үдерісінің мақсаттары мен мазмұнын жобалауда орындалатын талаптарды, жобалау әрекетінің әдістерін қалыптастырады. Негізгі білім беру бағдарламалары, олардың құрылымы, типтері, жалпы орта білім берудің стандарттарын жасау негіздерімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілін оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері
Білім беру психологиясының негізгі перспективалары қарастырылады. Бұл мектептердегі оқу процестерінің даму жолын, принциптері мен әдістерін біріктіреді. білім алушылар мен мұғалім арасындағы қарым-қатынасқа және оларды оқыту процесі жүретін әлеуметтік-мәдени жағдайда дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілін оқытудың заманауи әдістемесі
Тілді оқытудың әдістері, тәсілдері, технологиялары мен тәсілдерінің жиынтығын қарастырады. Ағылшын тілін нөлден жоғары деңгейге дейін үйренуге мүмкіндік беретін нақты әрекеттер алгоритмін ұсынады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы бағытталған шет тілі
Рассматривает общепрофессиональную и межкультурную направленности обучения, которое достигается на основе речевой тематики общепрофессиональной сферы (наука и образование, профессиональная подготовка будущего учителя в СИЯ и Казахстане, диалог культур в обучении ИЯ), осуществляет приближение студентов к международно-стандартному общенаучному и научно-профессиональному уровню обученности с учетом национальной модели обучения.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағдарланған шетел тілі
Академиялық қарым-қатынастың негізгі ұғымдары, түрлері, формалары, ерекшеліктері, оларды тәжірибеде қолдану үшін, білім алушының жеке мүдделеріне сәйкес АКТ-ны пайдалана отырып, шетел тілінде ақпаратты өңдеу, өз ойларын сыни тұрғыдан қалыптастыру мақсатында пікірталас қарастырылады. Пәнаралық білімді интеграциялау мақсатында болашақ мұғалімнің алғашқы кәсіби-педагогикалық біліктілігін қалыптастыру сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лингвистика және анализ
Ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің негіздері, болашақ мамандардың кәсіби сапаларын қалыптастыруда зерттеушілік білім, білік, дағдының қажеттілігі қарастырылады. Лингвистикалық талдаудағы зерттеу іс-әрекетінің маңызды принциптері, іскерліктері мен дағдылары ашылды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Екінші шетел тілінің теориялық негіздері
Екінші шетел тілінің лексикалық бірліктерін, грамматикалық және лексикалық аспектілерін оқытудың практикалық аспектілері қарастырылады. Сөйлеу қызметін зерттеу, дискурстың әртүрлі түрлерін пайдалану, аутентті мәтіндерді түсіну талданады; білім алушының жеке мүдделеріне сәйкес өз ойларын сыни тұрғыдан қалыптастыру үшін коммуникативтік мақсаттарда әртүрлі сөйлеу стратегияларын қолдану сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім беруді цифрландыру (платформалар, ресурстар, қосымшалар, жасанды интеллект)
Мектепте немесе университетте қашықтан да, тікелей электронды оқыту үшін әртүрлі бағдарламаларды, қосымшаларды және басқа да цифрлық ресурстарды пайдалану (мысалы, сыныпта компьютерде немесе планшетте кейбір тапсырмалар орындалғанда) қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілін оқытудың халықаралық бағдарламалары (CELTA, TKT)
Студенттердің оқу және болашақ кәсіби коммуникативті қызметінде қажетті ауызша қабылдау және сөйлеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ мамандарға қазіргі тілдің ауызша сөйлеу ғылыми стилінің лингвистикалық ерекшеліктері туралы түсінік береді, оларды академиялық мәтін түрлерімен таныстырады, олардың жазбаша формаларын ауызша түрлендіру дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шетел тілін оқыту әдістерінің тарихы
Шет тілдерін оқыту әдістемесінің тарихын білу жаңадан келген мұғалімге оқыту әдістері мен тәсілдерін таңдауда еркін бағдарлауға, оларды өз жұмысында ұтымды біріктіруге, оқытудың әртүрлі әдістерін саналы және шығармашылықпен қолдануға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бұқаралық коммуникациядағы ағылшын тілі-1
Бұл дисциплина студенттердің әртүрлі бұқаралық ақпарат құралдарында қолданылатын ағылшын тілін талдау қабілетін дамытуға бағытталған. Ол қазіргі әлемдегі коммуникация түрлері мен бұқаралық коммуникацияның рөлін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ағылшын-түрік аудармасы
Бұл дисциплина техникалық, медициналық және ғылыми аударманы, локализацияны және ағылшын тіліне және одан аударманы қамтамасыз ететін түрік аударма дағдыларын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зерттеу және презентация әдістері
Бұл дисциплина студенттерге курстық және дипломдық жұмыстарды, ғылыми есептер мен басқа да аналитикалық материалдарды қамтитын кәсіби қызмет нәтижелерін ұсыну дағдыларын үйретуге арналған. Курс барысында студенттер презентацияларды құрудың негізгі принциптерін үйренеді, әртүрлі хабарлама түрлерінің ерекшеліктерін және оларға қойылатын талаптарды түсінеді, кестелер мен суреттерді құрастыру және пішімдеу ережелерін, дәйексөздерді келтіру ережелерін біледі және қолданады, көрнекі және заманауи ақпараттық технологияларды қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілін ерте жастан үйрету-1
Бұл дисциплина студенттерді 3 пен 10 жас аралығындағы балаларға ағылшын тілін шет тілі ретінде оқытудың теориясы мен тәжірибесімен таныстыруға арналған. Қызықты бейнелер мен практикалық оқулар арқылы балаларға ағылшын тілін үйретудің тиімді ғана емес, сонымен бірге қызықты және тартымды тәсілдері зерттеледі. Студенттердің қатысуын ынталандыратын жаңа лексика мен грамматиканы оқыту әдістерін үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бұқаралық коммуникациядағы ағылшын тілі-3
Бұл дисциплина теледидар, фильмдер және жарнамада қолданылатын Ағылшын тілін қарастырады. Цифрлық медиада қолданылатын тілдік әдістерді қарастырады. Әлеуметтік желіде жазу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Бұқаралық коммуникациядағы ағылшын тілі-2
Бұл дисциплина баспа БАҚ-та ағылшын тілін қолдануды қарастырады және электронды БАҚ немесе радиода қолданылатын тілмен таныстырады. Өндіріс процесін түсіну қабілетін қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Арнайы ағылшын тілін оқытудың әдістері-2
Әдістемені дамытудың қазіргі тенденциялары; шет тілдерін оқыту жүйесінің мазмұны мен құрылымын; әдістеменің ол үшін іргелі ғылымдармен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін; шет тілдік қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру мен дамытудың әртүрлі әдістері; біліктілік шет тілі мұғаліміне қойылатын талаптар шет тілдерін оқытуда заманауи технологияларды қолдану; шет тілін оқытудың әдістері мен әдістерін іс жүзінде қолдану; оқытудың сатысы мен бейінін ескере отырып, сабақтарға оқу-әдістемелік материалдарды дайындау; оқушылардың жеке психологиялық ерекшеліктерін және олардың шет тілін меңгеру деңгейін талдау және бағалауды қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым философиясы және тарихы
Дисциплина адамзаттың әртүрлі дәуірлеріндегі ғылыми жетістіктердің қалыптасу процесі мен философиялық ойдың дамуын зерттейді. Философиялық концепциялар, теориялар және олардың қазіргі ғылымға әсері қарастырылады. Курс философия ғылымындағы таным теориясын, зерттеу әдістерін, онтологиялық және гносеологиялық бағыттарды кең пәнаралық контексте қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Тілдік дағдыларды үйрету-1
Дисциплина студенттердің тіл білімінде, коммуникативтік жағдаяттарда тілді дұрыс қолдану туралы білімді қамтитын коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға арналған. Қазіргі қоғамдағы оқыту мен оқудың негізгі бағыты болып табылатын төрт коммуникативті дағдылардың (жазу, оқу, тыңдау, сөйлеу) интеграциясы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі бағалау жүйелері
Дисциплина оқушылардың оқу жетістіктерін анықтау және оқуға ынталандыру, оқушының күшті және әлсіз жақтарын анықтау, білім беруді өлшеу мен бағалаудың құралдары мен әдістерін талқылау, танымдық қабілеттерін дамыту, оқуға деген ынтасын арттыру мақсатында студенттерге өлшеу және бағалау жүйесін үйретуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Түрік-ағылшын аудармасы-3
Бұл дисциплина студенттердің сөздік қорын дамытуға, сонымен қатар осы тілдердегі ғылыми зерттеулерді аудару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.Аударманың ауызша және жазбаша түрлеріне баса назар аударылады, оның аясында ауызша және ілеспе аударманың әртүрлі әдістері оқытылады. Аударма мәтіндеріне салыстырмалы және сыни талдау жүргізу арқылы жоғары сапалы аударманы жүзеге асыру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Ағылшын тілін ерте жастан үйрету-2
Дисциплина балалардың шет тілінде ары қарай қарым-қатынас дағдыларын дамытуға арналған; қарым-қатынастың нақты жағдаяттарында өз мақсатына жету, ой мен сезімді білдіру үшін шет тілін пайдалана білу; шет тілдерін одан әрі оқу үшін оң сана қалыптастыру; басқа елдердің өмірі мен мәдениетіне қызығушылықты ояту; құрылымының жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылардың тілдік қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Түрік-ағылшын аудармасы-2
Бұл дисциплина саяси, экономикалық және мәдени қарым-қатынастар аясында жүзеге асырылатын түрлі іс-шаралар мен жобаларда түрік тілінен ағылшын тіліне аударма және аударма жасай алатын, тіл және аударма бойынша негізгі білімі бар, аудармашы мамандығына қажетті дағдылары бар аудармашыларды дайындайды. сондай-ақ мемлекеттік және халықаралық деңгейде ұйымдастырылған түрлі іс-шараларда.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тілдік дағдыларды үйрету-2
Дисциплина студенттердің шет тілінің коммуникативтік құзыреттіліктерін меңгеруі және олардың жаһандану жағдайында қазіргі ақпараттық қоғам талап етіп отырған көпмәдениетті тұлға қасиеттерін дамыту арқылы мәдениетаралық қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Драма
Дисциплина студенттердің шығармашылық қабілеттері мен эрудициясын дамытуға бағытталған. Бұл екі мақсаттың екеуі де іргелі әдеби-мәдени білімсіз жүзеге аспайды. Студенттер шетел әдебиетін, кино тарихын, театр өнерін, бейнелеу өнерін, драма теориясын оқиды. Курс драма және театрландырылған көріністер арқылы ағылшын тілін үйренуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілін оқытуда технологияларды қолдану
Дисциплинада оқу үдерісінде және ағылшын тілін үйретуде қолданылатын инновациялық формалар мен әдістер қарастырылады. Пән мультимедиялық бағдарламалардың, жобалардың, іскерлік ойындардың, веб-квесттердің және т.б. шығармашылық және ғылыми жобаларды дайындауда, шешендік өнерді ресімдеуде, сонымен қатар мұғалімнің одан әрі кәсіби өсуі үшін артықшылықтарын анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Түрік-ағылшын аудармасы-1
Білім алу барысында студенттер тіл білімі әлеміне қанық болып, кәсіби салада ағылшын және түрік тілдеріне жазбаша аударманың қыр-сырын меңгереді, ауызша дәйекті аударманың әдіс-тәсілдерін меңгереді, кәсіби салада мәдениетаралық қарым-қатынас деңгейін арттырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ағылшын тіліндегі тиімді коммуникациялық дағдылар
Дисциплинада шет тілін оқытудағы коммуникативті тәсілдің ерекшеліктері және оны кәсіби педагогикалық оқу міндеттерін шешуде қолдану қарастырылады. Дисциплина коммуникативті тәсілдің маңызды бөлігі ретінде шынайы материалдарды пайдалана отырып, ауызша және жазбаша қарым-қатынастың барлық түрлерін оқыту әдістерін біріктіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Сынып менеджменті
Бұл дисциплина студенттерді сабақ барысында ұйымдасқан, тәртіпті, зейінді, тапсырманы орындау және академиялық өнімді ұстау үшін мұғалімдер қолданатын көптеген дағдылар мен әдістерге үйретуге арналған. Ол әлеуметтік мінез-құлықты, мәселелерді олар орын алған кезде тиімді шешуді және бұзушы мінез-құлықтың алдын алуды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектеп басқару
Оқу бағдарламасы студенттерге қажетті құзыреттіліктерге қол жеткізуге және барлық студенттерге олардың даму деңгейіне сәйкес білім мен дағдыларды беруге арналған құрылымдық дамыту сабағы болып табылады. Орта мектептегі мектеп кеңесшілері студенттерге академиялық жеке/әлеуметтік және мансаптық тақырыптарды үйретуде үлкен рөл атқарады. Сонымен қатар, кеңесшілер кибербуллинг, жеке қауіпсіздік және оқу дағдылары сияқты жүйелі мәселелерді болдырмау үшін профилактикалық қызметтерді көрсету үшін сабақтар өткізеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кіріктірілген тілдік дағдыларды оқыту
Дисциплина ғаламдық ағылшын тілінің ақпаратқа бай әлемінде шарлау үшін қажетті дағдылар мен сауаттылықты дамытады. Студенттер құрметті спикерлердің шабыттандыратын идеяларына, сондай-ақ ойландыратын мәтіндер мен инфографикаға ұшырайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілін үйретуде материалдарды беімдеу мен дамыту
Бұл кдисциплина EFL мұғалімдеріне арналған оқу жоспарын құру принциптерін қамтамасыз етуге арналған; қажеттіліктерді бағалау, мақсаттар мен міндеттерді жоспарлау, курс пен бағдарламаны ұйымдастыру, материалдарды әзірлеу және бағалау жоспарын әзірлеуді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілін тестілеу және бағалау-1
Дисциплина заманауи қолданбалы лингвистика шеңберінде тілдік тестілеудің заманауи теорияларына назар аударады және студенттерге тілдік тесттерді әзірлеу және енгізу, сондай-ақ тілді меңгеру деңгейін бағалау бойынша қажетті білім мен практикалық дағдыларды береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Түрік білім жүйесі мен менеджменті
Бұл дисциплинаның мақсаты, түрік білім беру жүйесінің тарихи-философиялық негіздері, жүйенің құқықтық негіздерін, мақсатын, құрылымы мен қызметін түсіну, басқару ғылымын меңгеру, сонымен қатар мектепті басқарудың теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дискурсты талдау және тілді оқыту
Бұл дисциплина контексте тілді қолдану туралы білім мен түсінік береді және студенттердің дискурстың лексикалық, грамматикалық және ұйымдастырушылық қасиеттеріне баса назар аудара отырып, дискурс саласындағы аналитикалық құзыреттілігін дамытады. Дискурстық талдаудың қарым-қатынасқа, мәдениетке және тіл үйренуге ықпалы талқыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілін оқыту бағдарламалары
Бұл дисциплина ағылшын тілін оқытудың әдістері мен мәселелерімен таныстырады. ESL/EFL оқытуға қатысты кейбір негізгі мәселелермен (мұғалімнің рөлі қандай, ағылшын тілін нені оқыту керек, ең жақсы әдіс қандай) таныстырады және тілді оқытудың негізгі принциптері мен әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілін тестілеу және бағалау-2
Дисциплина білім беруді бағалау, тест құрастыру және тест құрастыру туралы іргелі білімді қамтамасыз етеді, қатысушыларға білімді бағалау мен оқушыларды бағалаудың мақсаттары, принциптері және мәселелері туралы түсінік береді. Бұл курстың жалпы мақсаты тыңдаушыларға білім беруді бағалау және тілдік тестілеудің негізгі принциптерімен таныстыру, сондай-ақ бағалауды әзірлеу және тілдік тесттерді әзірлеу механизмдері туралы хабардарлықты арттыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мансапты жоспарлау және дамыту
Мансаптық даму теориялары мен шешім қабылдау модельдерін, мансапты жоспарлауды, кәсіптік білім беруді, оқу және кәсіби ақпарат көздерін, еңбек әлемінің табиғаты мен құрылымын, бос уақытты және өмір салтын дамытуды зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Ағылшын тілі формалары мен мәдениет
Ағылшын тілінің ең танымал екі түрі бар (Британдық ағылшын және стандартты американдық ағылшын). Ағылшын тілі мен мәдениеті ғасырлар бойы дамыған ағылшын тілінің барлық аспектілерін зерттеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Арнайы білім және инклюзия
Бұл дисциплинаның мақсаты инклюзивті өріс жағдайында ерекше қажеттіліктері бар студенттердің әлеуметтік/эмоционалдық және академиялық қажеттіліктерін анықтау болып табылады. Басқару, әлеуметтік дағдыларды дамыту және академиялық модификациялау стратегиялары әзірленетін болады. Курстың негізгі мақсаты – жалпы білім беретін сыныпты барлық оқушылар үшін инклюзивті етуге көмектесетін бірлескен стратегияларды, құралдар мен тәсілдерді анықтау. Келесі тақырыптар талқыланады: мүгедектіктің жеке айырмашылықтары мен ерекшеліктері, мазмұндық аймақтардың өзгеруі, ынтымақтастықтың үлгілері мен құралдары, араласуға жауап беру және арнайы білім беру процестері бойынша нұсқаулық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Прагматика және тіл үйрету
Мәтінді лингвистикалық талдаудың аспектілері қарастырылады - прагматикалық, мәтінде автор мен оқырманның тілдік тұлғасының ерекшеліктерін (автор жоспарлаған), ұлттық-мәдени ақпаратты беру тәсілдерін, сондай-ақ мәтінді ұлттық және жалпы мәдени ұғымдарды жасаудың қайнар көзі ретінде зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тәжірибелік және ғылыми-зерттеу міндеттерін тұжырымдайды және шешеді; теориялық және әдістемелік талдау дағдыларын, болжау және жоспарлау әдістерін қолдана отырып, инклюзивті білім берудің тәсілдерін ұстана отырып, олардың шығармашылық әлеуетін, күшті жақтарын пайдалана отырып, арнайы және пәнаралық білімдерді синтездейді; адам құқықтары, қоғам, ғылым, кәсіп этикасына сай әрекет етеді;
- Қазақстан мен Түркиядағы шет тілді білім беру жүйесінің қазіргі жағдайын талдайды және жинақтайды, халықаралық тәжірибемен салыстырады және ұлттық ерекшеліктер мен жергілікті реалииді, толеранттылық пен педагогикалық этика қағидаттарын ескере отырып бейімдейді;
- бірінші және екінші шетел тілдерінің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық және стилистикалық құрылымын білуге сәйкес өз бетінше ауызша және жазбаша есептерді ұйымдастырады және ауызша және жазбаша сөйлеуді үйретеді; лингвистикалық материалмен жұмыс жасағанда лингвистикалық зерттеу әдістерін қолданады; тіл туралы мәдени және аймақтық білімдерін пайдалана отырып, вербалды және вербалды емес деңгейде шетел тіліндегі мәлімдемелерді талдайды;
- шетел тілдерін оқытудың шетел және отандық әдістемелерін білу негізінде үлкен (курстық, бағдарламалық) және шағын (модульдік, сабақтық) оқу нысандарын әзірлейді; мінез-құлық пен тұлға дамуының психологиялық-педагогикалық негіздері; сыныпты басқару қағидаттары, цифрлық ресурстар (білім беру платформалары, мобильді қосымшалар, жасанды интеллект жүйелері), білім берудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес оқу материалдарын жасайды және бейімдейді;
- шетел тілін меңгерудің халықаралық стандарттарына, мемлекеттік стандарттарда белгіленген дескрипторларға сәйкес студенттердің өзіндік тұлғалық өсуі мен дамуын бағалайды және модельдейді, өз бетінше білім алу және өздігінен білім алу үшін әртүрлі ақпарат көздерін пайдаланады;
- айтылу ерекшеліктеріне және сөйлеу арнасына (жанды сөйлеу, аудио немесе бейнежазба) қарамастан, осы тілде сөйлейтіндер үшін табиғи қарқынмен шетелдік сөйлеуді түсінеді және түсіндіреді және қажет болған жағдайда аударма мәтінінің стилистикалық, грамматикалық нормаларын сақтай отырып аударманы жүзеге асырады.