Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01707 Шетел тілдері мұғалімдерін даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Екі шет тілін (ағылшын және түрік/ағылшын және корей/ағылшын және қытай/ағылшын және неміс) жоғары деңгейде меңгерген және шет тілін оқытуда инновациялық әдістерді қолданатын жоғары білікті маманның кәсіби дайындығы
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы
Ауызша және жазбаша тіл тәжірибесі 1
Екінші шет тіліндегі практикалық фонетика
Екінші шет тілі 1(корей, қытай, түрік, неміс)
Білім беру психологиясы
Ауызша және жазбаша тіл тәжірибесі 2
Екінші шет тілі 2 (корей, қытай, түрік, неміс)
Екінші шет тілі бойынша ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы
-
2 Оқу жылы
Практикалық ағылшын тілі 1
Практикалық екінші шет тілі 1(корей, қытай, түрік, неміс)
Ұлыбритания мен АҚШ елтануы (ағылшын)
Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы
Шынайы мәтіндермен жұмыс
Ағылшын тілін оқытуда АКТ-ны қолдану
Ағылшын тілді елдердің географиялық атауларын зерттеу
Ағылшын тілін оқытудағы қазіргі әдістер
Екінші шет тілінің практикалық грамматикасы (корей, қытай, түрік, неміс)
Практикалық ағылшын тілі 2
Екінші шет тілінің көркем мәтінімен жұмыс (корей, қытай, түрік, неміс)
Бастауыш мектепте ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Мәдениетаралық қарым-қатынастағы базалық негізгі ағылшын тілі
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
-
3 Оқу жылы
Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы
Ағылшын тілінің лексикологиясы
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Орта мектепте ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Іскерлік ағылшын тілі 1
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Практикалық екінші шет тілі 2 (корей, қытай, түрік, неміс)
Екінші шет тілінің теориялық негіздері (корей, қытай, түрік, неміс)
Кәсіби ағылшын тілі 1
Халықаралық емтихандарға TYS-ке дайындық
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
IELTS, TOEFL, APTIS дайындық практикумы
Кәсіби екінші шет тілі (корей, қытай, түрік, неміс)
Ағылшын тілінің теориялық фонетикасы
"Толық адам" ілімі
Іскерлік ағылшын тілі 2
Кәсіби ағылшын тілі 2
-
4 Оқу жылы
Арнайы мақсатқа арналған екінші шет тілі (корей, қытай, түрік, неміс)
Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі
Сабақты зерттеу (LessonStudy) таңдау бойынша
Шет елдер халықтарының әдебиеті
Көркем мәтіндерді түсіндіру
Сынып деңгейінде іс-әрекеттегі зерттеу (ActionResearch)
Шет тілін оқытудың арнайы-бағытталған әдістемесі (ағылшын тілінде)
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
ХІХ ғасыр жазушыларының әдебиеті
Cөздік құрамның стильдік ерекшеліктері
Инклюзивті білім беру ортасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби салаларда негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қоғам мен мемлекет дамуының тарихи, мәдени, философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық негіздерін, сондай-ақ экономика, құқық, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық салаларындағы жан-жақты түсінігін көрсетеді
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллектқұралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезіндеакадемиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортағаәсерін ескереді.
- Педагогика мен білім беру психологиясының теориялық негіздеріне сәйкес инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білім алуға тең қолжетімділікті ескере отырып, оқу жетістіктерін объективті және ашық бағалаудың тиісті технологияларын қолдану
- Педагогикалық іс-әрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту.
- Тыңдау, оқу, жазу, сөйлеу дағдыларын ағылшын және екінші шет тілдерінде жоғары деңгейде қолдану. Қарым-қатынас мақсатына сәйкес мамандандырылған, кәсіби, академиялық және іскерлік лексиканы және тиісті грамматиканы қолдану.
- Инновациялық әдістер мен шет тілдерін оқытудағы жаңашылдықты, сонымен қатар сандық ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды қоса алғанда, әр түрлі жастағы оқушыларға арналған педагогикалық іс-әрекеттерді жүзеге асыру.
- Шешім қабылдау және жауапкершілік қабілетін көрсету, оқыту процесінде және педагогикалық практика барысында шығармашылық таныту. Тілдік дағдыларды үнемі жетілдіру, рефлексия және оқытуда әдістемелік құралдарды шығармашылықпен қолдану арқылы кәсіби біліктілікті арттыруға дайын екендігін көрсету.
- Ақпаратты іздеу, өңдеу және түсіндіру, талдау және синтездеу, бағалау және қолдану, презентация құру, көпшілік алдында сөйлеу, эссе және / немесе ғылыми жоба (шығармашылық жоба, курстық жұмыс, дипломдық жұмыс) жазу дағдыларын игеру.