Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04111 Маркетинг в Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында табысты мансапқа бағытталған, өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қабілетіне, белсенді өмір сүру барысында жаңа білімдерді өз бетінше шығармашылық меңгерудің қажеттілігі мен дағдыларына ие; кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейі, қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыра алатын; ғылыми-зерттеу дағдысын иемденіп, докторантурада ғылыми дайындықты жалғастыруға қабілетті; ғылыми-зерттеу; педагогика және оқыту саласында қажетті білім мен тәжірибе алу
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру мәселелерін шешу, студенттермен нәтижелі өзара іс-қимыл жасау, оқыту мен тәрбиелеудің тиімді технологияларын таңдау, сыни рефлексия мен кәсіби өзін-өзі дамытуды дамыту үшін ғылыми ақпаратты талдаудың философиялық әдістерін, психологиялық тұжырымдамалар мен педагогикалық теорияларды қолданады.
  • Мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда әлеуметтік өзара іс-қимыл, тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын біріктіреді
  • Ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті, оның ішінде сыни ойлау технологияларын пайдалана отырып жоспарлайды және жүзеге асырады
  • Академиялық жазу, математикалық өңдеу және эксперименттік деректерді статистикалық талдау білімі мен дағдыларын көрсетеді
  • Маркетингтік стратегияларды әзірлеу, бизнес-идеяларды қалыптастыру және тауарлар мен қызметтерді жылжытуды ұйымдастыру саласында дамып келе жатқан білім мен іскерлікті көрсетеді; стандартты емес кәсіби шешімдер қабылдауға қабілетті
  • Тауарларды, брендтерді құруға, өнімдер мен қызметтерді жылжытуды ұйымдастыруға, тұтынушылармен, жеткізушілермен түпнұсқа және шығармашылық тәсіл негізінде қарым-қатынасты қалыптастыруға қабілетті
  • Экономиканың түрлі салаларында маркетингті дамыту бойынша өзекті мәселелерді бағалайды және маркетингтік технологиялардың әлемдік тәжірибесін отандық нарық жағдайларына бейімдей алады, сондай-ақ жаһандану жағдайында маркетингтік қызметті жүзеге асыра алады
  • Өнеркәсіптік маркетинг саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен үрдістерді, өнеркәсіптік тауарлар мен қызметтер нарығында Маркетингтік Шешімдер қабылдау үшін пайдаланылатын тәсілдер мен әдістерді пайдаланады, өнеркәсіптік кәсіпорынның өндірістік және коммерциялық қызметін айқындайтын қолданбалы маркетинг проблемаларын талдайды.
  • Ақпараттық технологияларды, жасанды интеллектті пайдалана отырып, кешенді маркетингтік зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді және олардың нәтижелерін Стратегиялық маркетинг жоспарын әзірлеуде негізгі ресурс ретінде қолданады
  • Маркетинг саласындағы ғылыми-педагогикалық және зерттеу қызметінде білімді өз бетінше интеграциялай, жүйелендіре, өзектендіре алады және оларды кәсіби деңгейде қолдана алады.
Top