Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B01501 Информатика мұғалімдерін даярлау в Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби сөйлеу жағдайларындағы коммуникативті мәселелерді, қарым-қатынас стилін, тіл стандарттарын сақтауды және кәсіби қызметінде тілдерді қолдануды лингвистикалық құралдармен шешу.
  • Пайдаланушылардың сұраныстарын талдау және қайта қарау, жобалаудың заманауи тиімді әдістерін, құралдары мен технологияларын таңдау.
  • Әдістерді, алгоритмдерді, бағдарламаларды, жүйелерді, желілерді болжау және жобалау, олардың сандық және сапалық талдауын жүргізу;
  • Информатиканың теориялық негіздерін және оқытудың заманауи ақпараттық технологияларын компьютерлік дизайн, WEB-технологияларды қолдана отырып байланыстыру.
  • Зерттелетін салада ақпаратты, ғылыми зерттеулерді және академиялық жазуды талдау әдістерін қолдану; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну; кәсіптік саладағы мәселелерді шешу үшін алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын одан әрі дамыту үшін пайдалану.
  • Менеджментті қолдану, рухани мәдениетті, дінді, адам өмірін қазіргі әлемдегі түрлі жағдайлармен байланыстыру.
  • Психологиялық процестерді, педагогикалық мектептерді ажырата отырып, білім берудегі басқару қызметінің мәнін, елдегі инклюзивті оқытуды дамытуды, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты мен оқу бағдарламаларының құрылымы мен мазмұнын талдау; жаңартылған білім беру мазмұны мен қашықтықтан оқыту нысандары жағдайында оқыту мен тәрбиелеудің мазмұнын, принциптерін, нысандарын, әдістерін, құралдарын ескере отырып, жұмысты жоспарлау.
  • Ақпараттық-бағдарламалық құралдарды, кешендер мен компьютерлік желілерді верификациялау және тест сұрақтарын әзірлеу.
  • Кәсіби қызмет объектілерінің жұмыс істеуіне байланысты есептеу және ақпараттық процестердің математикалық, бағдарламалық модельдерін құру
  • Информатиканы оқытудағы инновациялық технологияларды көрсету, студенттердің кәсіби ойлауын, тұтас жаратылыстану-ғылыми дүниетанымын дамыту, орта мектептің тарихы мен дидактикасы саласындағы теориялық негіздерді, цифрлық білім беру технологияларын қолдана отырып, қашықтықтан оқыту жағдайында оқу-тәрбие процесін құрудың практикалық тәжірибесін меңгеру.
Top