Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01501 Информатика мұғалімдерін даярлау в Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру мекемелерінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласында кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі бар Информатика мұғалімдерін дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 260
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Бизнесті ұйымдастыру
Кәсіпкерлік негіздері
Құқықтық, экономикалық, экологиялық қауіпсіздік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет теориясы
Қазақ жазуының тарихы
Білім берудегі менеджмент
Математика
Жазу теориясы
Қазіргі мектептегі педагогикалық менеджмент және басқару
-
2 Оқу жылы
Тілдер және автоматтар теориясы
Алгоритмдеу және бағдарламалау тілдері
Жүйелік программалық қамтама
Кәсіби ағылшын тілі
Информатиканың теориялық негіздері
Компьютер архитектурасы және операциялық жүйелер
Комбинаторика
Академиялық хат
Инклюзивті білім беру
Программалау тілдері және технологиялары
Дискреттік математика
Интернетте программалау
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Дінтану
Компьютерлік ойындарды программалау әдістері
Жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту
-
3 Оқу жылы
С/С++ Объектлі-бағдарланған программалау
Ықтималдықтар теориясының негізгі курсы
Объектіге бағытталған программалау тілін оқыту
Информатиканы оқыту әдістемесі
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Кәсіби ағылшын тілі
Программалар мен деректердің қауіпсіздігі
Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік
Мұғалімнің кәсіби бағдары
Оқытылатын тіл теориясының негіздері
Lazarus объектілі-бағытталған бағдарламалау
Жоғары математика
Математикалық талдау (MINOR)
Компьютерлік графика
Сандық әдістер (MINOR)
Сандық білім беру технологиялары
Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі (MINOR)
Математикалық талдаудың қосымша тараулары (MINOR)
Интерактивті интерфейс жасау
Сызықтық алгебра және aналитикалық геометрия
Академиялық ағылшын тілі
-
4 Оқу жылы
Компьютерлік желілер және web-технологиялар
Білім берудегі робототехника және мехатроника
Мектеп информатика курсының ғылыми негіздері
Мобильді бағдарламалау
Интеллектуалды жүйелерді орта мектепте оқыту
Ақпарат және ақпарттық жүйелерді басқару
Қашықтықтан білім беру технологиясы мен әдістемесі
Білім берудегі робототехника
Компьютерлік модельдеу және программалау
Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
Веб жобалау және бұлттық технология
Мобильді программалау технологиясы және толықтырылған шынайылық
Мектепте зерттеу қызметін ұйымдастыру әдістемесі
Жасанды интеллект негіздері
Компьютерлік математикалық жүйе
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби сөйлеу жағдайларындағы коммуникативті мәселелерді, қарым-қатынас стилін, тіл стандарттарын сақтауды және кәсіби қызметінде тілдерді қолдануды лингвистикалық құралдармен шешу.
- Пайдаланушылардың сұраныстарын талдау және қайта қарау, жобалаудың заманауи тиімді әдістерін, құралдары мен технологияларын таңдау.
- Әдістерді, алгоритмдерді, бағдарламаларды, жүйелерді, желілерді болжау және жобалау, олардың сандық және сапалық талдауын жүргізу;
- Информатиканың теориялық негіздерін және оқытудың заманауи ақпараттық технологияларын компьютерлік дизайн, WEB-технологияларды қолдана отырып байланыстыру.
- Зерттелетін салада ақпаратты, ғылыми зерттеулерді және академиялық жазуды талдау әдістерін қолдану; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну; кәсіптік саладағы мәселелерді шешу үшін алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын одан әрі дамыту үшін пайдалану.
- Менеджментті қолдану, рухани мәдениетті, дінді, адам өмірін қазіргі әлемдегі түрлі жағдайлармен байланыстыру.
- Психологиялық процестерді, педагогикалық мектептерді ажырата отырып, білім берудегі басқару қызметінің мәнін, елдегі инклюзивті оқытуды дамытуды, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты мен оқу бағдарламаларының құрылымы мен мазмұнын талдау; жаңартылған білім беру мазмұны мен қашықтықтан оқыту нысандары жағдайында оқыту мен тәрбиелеудің мазмұнын, принциптерін, нысандарын, әдістерін, құралдарын ескере отырып, жұмысты жоспарлау.
- Ақпараттық-бағдарламалық құралдарды, кешендер мен компьютерлік желілерді верификациялау және тест сұрақтарын әзірлеу.
- Кәсіби қызмет объектілерінің жұмыс істеуіне байланысты есептеу және ақпараттық процестердің математикалық, бағдарламалық модельдерін құру
- Информатиканы оқытудағы инновациялық технологияларды көрсету, студенттердің кәсіби ойлауын, тұтас жаратылыстану-ғылыми дүниетанымын дамыту, орта мектептің тарихы мен дидактикасы саласындағы теориялық негіздерді, цифрлық білім беру технологияларын қолдана отырып, қашықтықтан оқыту жағдайында оқу-тәрбие процесін құрудың практикалық тәжірибесін меңгеру.