Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01718 Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын-қытай) в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Білім алушылардың пәндік және тілдік құзыреттерін педагогикалық диагностикалауды жүзеге асырып, білім беру саласында педагогикалық зерттеулер жүргізеді
  • Тарихи фактілерді, принциптерді, рухани құндылықтар мен тілдік ерекшеліктерді білуге негізделген, тиімді мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асырады
  • Тіл теориясы, лингвистикалық теория туралы білімін көрсетеді, тіл деңгейінің нормаларына сәйкес грамматикалық және лексикалық бірліктер тиімді пайдаланады, оқу-практикалық және кәсіби - педагогикалық міндеттерді шешеді, талдау, түсіндіру, жалпылау және синтездеу дағдыларын қолдана отырып, зерттелетін пәндер шеңберінде терең пәндік білімін көрсетеді
  • Экономикалық білімді, қаржылық сауаттылықты және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті көрсете отырып, кәсіпкерлік қызметті, бизнес жүргізуді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметті дербес ұйымдастыру дағдыларын меңгерген
  • Табиғатты ұтымды пайдалану аспектілерін қолдана отырып, қоршаған ортаның жай-күйін және адамға қауіпті факторлардың әсер ету дәрежесін бағалайды
  • Білім беру үдерісін зерттеу, оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеу және ұсыну дағдыларын пайдаланып, өзінің кәсіби қызметі мен әріптестерінің тәжірибесінің рефлексиясын жүзеге асырып, академиялық жазудың негіздерін көрсетіп және академиялық
  • Электрондық, ақпараттық және цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланып, инновациялық білім беру технологияларын, оқытудың инновациялық тәсілдерін және оқытудың заманауи стратегияларын қолданады
  • Өзінің эмоционалды интеллектін және қазіргі заманғы көшбасшының негізгі дағдыларын, өз уақытын және өз әлеуетін ұйымдастырудың тиімділігін талдау және бағалау дағдыларын пайдалана отырып, өз қызметін және кәсіби дамуын жоспарлаудың тиімді құралдарын анықтау және таңдау арқылы креативті шешімдер қабылдап өзінің кәсіби қызметін ұйымдастырады
  • Коммуникация және педагогикалық жұмыс процесін жоспарлауда, ұйымдастыруда және бағалауда сыни ойлау дағдыларын пайдалана отырып, оқушылардың жеке және жас ерекшелік психофизиологиялық қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы әдістемелер негізінде оқыту және тәрбиелеу процесін іске асырады
Top