Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01718 Шығыс және ағылшын тілдерінің мұғалімі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері, сондай-ақ жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті инклюзивті білім беру дағдылары бар шығыс және ағылшын тілдерінің кәсіби педагог-маманын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Базалық шығыс тілі А1
Практикалық шығыс тілі
Базалық шығыс тілі A2
Ағылшын тілінде сөйлеу және жазу практикасы
Шығыс тілінің практикалық грамматикасы
Ағылшын тілінің теориялық фонетикасы
-
2 Оқу жылы
Оқытылатын тілдің грамматикасы (шығыс тілі)
Базалық шығыс тілі В1
Қаржылық сауаттылық негіздері
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Экология және тұрақты даму
Ағылшын тілін арнайы мақсатта оқыту
Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы
Лингвомәдениеттану (шығыс тілі)
Елтану (шығыс тілі)
Абайтану және Ұлттық тәрбие
Шығыс тілін оқыту әдістері мен технологиялары
Кәсіби шығыс тілі
Базалық шығыс тілі B2
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
-
3 Оқу жылы
Ағылшын тілі стилистикасы
Сөйлеу мәдениеті және іскерлік риторика (шығыс тілі)
Ағылшын тілі стилистикасының теориясы мен практикасының негіздері
Ағылшын тілін оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Базалық шығыс тілі С1
Академиялық жазу негіздері
Инклюзивті білім беру ортасы
Ағылшын тілінің практикалық курсы
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Мәнерлеп оқу практикумы (шығыс тілі)
Шығыс тілінде сөйлеу және жазу практикасы
Жасанды интеллект негіздері
Мәдениетаралық қарым-қатынас (ағылшын тілі)
Базалық шығыс тілі С2
Бағалау және дамыту
-
4 Оқу жылы
Ағылшын тілінің тарихы
Оқытылатын тілдің стилистикасы (шығыс тілі)
Оқытылатын тілдегі зерттеулер, даму және инновациялар (шығыс тілі)
Шығыс тілдерінен халықаралық тілдік тест (HSK, TOMER, TOPIK, ALPT)
Оқытылатын тілдің лексикологиясы мен фразеологиясы (шығыс тілі)
Оқылатын тілдің фонетикасы (Шығыс тілі)
Оқытылатын тілдің әдебиеті (шығыс тілі)
Халықаралық тілдік тест (IELTS)
Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум(ПББ)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазіргі тұжырымдамаларды, теорияларды және шет тілді білім беру үрдістері мен құбылыстарын талдау тәсілдерін, өзге мәдениет құндылықтары негізінде қалыптасқан ұлттық-ерекше ерекшеліктерді сыни талдай алады;
- елдегі және әлемдегі тарихи және қазіргі қоғамдық-саяси, экономикалық жағдай туралы білімдерін көрсетеді, саясаттың негізгі мақсаттары, дүниетанымы мен әртүрлі мәдениеттердің дәстүрлері арасындағы байланысты бағалайды;
- сыни ойлауды, шығармашылықты дамыту және оқу проблемаларын бірлесіп шешу мақсатында оқытылатын пәннің педагогикалық ғылым жүйесіндегі қазіргі жағдайы, рөлі мен маңыздылығы туралы ақпаратты меңгереді;
- кәсіби қызметте денсаулықты сақтау мен нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану құзыретіне ие болады;
- түпнұсқадағы мәтіндерді оқу мен түсінудің әртүрлі стратегияларын қолдану дағдыларын,сыни ойлау қабілетін, ойды ауызша және жазбаша түрде жүйелі, сөз мәдениетінің талаптарына сәйкес дәйекті түрде ұсына алады;
- оқытылатын тілдің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын меңгереді, белгілі бір тілдік материал негізінде тіл мен әдебиеттің өзара әрекет жасауына талдау жүргізе алады;
- шет тілін үйренуде, оның тарихын, этимологиясын, лексикологиясын, стилистикалық ерекшелігін және басқа факторлары тұрғысынан оқу-практикалық және кәсіби мәселелерді шешу үшін теориялық білімді меңгереді және қолданады;
- оқытудың қазіргі заманғы әдістері, құралдары мен түрлерінің мазмұны мен құрылымында құзыреттіліктерді қалыптастырады, шет тілдері бойынша білімді бақылау және есепке алу нысандарын іске асырады, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
- ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін меңгереді және оларды зерттелетін салада қолдану дағдыларын қалыптастырады, шетел және ана тілдерінің тілдік құбылыстарына өз бетінше әлеуметтік, этикалық және ғылыми нормаларды ескере отырып, зерттеу жүргізе алады;
- шетел тілін меңгеруде оқу үдерісін ұйымдастырудың заңдылықтары туралы теориялық білімдерін; білім алушылардың коммуникативтік қызметін (ауызша және жазбаша) ұйымдастырудың тәсілдері мен стратегияларын меңгереді;
- білім алушыларды өзін-өзі бағалауды және лингвистикалық толеранттылықты қалыптастыруға ынталандырады, тілдік материалды өз бетінше талдай алу қабілетін көрсетеді, тілдік білімді сертификаттау талаптарына сәйкес тілдік дағдылардың белгілі бір деңгейін игереді;
- шет тілдерін меңгеруде алған білімдерін жүйелейді, жалпылайды және зерттеу процесін модельдеу мен эксперимент дағдыларын жетілдіреді; білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері туралы ақпаратты меңгереді.