6B01472 Өнер білімі және кәсіпкерлік в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - білім алушылардың шығармашылық қызмет өнімдерін коммерцияландыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бейнелеу өнері, технология, графика және жобалау педагогтарын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс студенттердің кәсіби педагогикалық іс-әрекетінің мәні мен ерекшеліктері және мұғалімнің кәсіби мәдениеті туралы жалпы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Студент ұғымдық аппаратты зерттеп, педагогика туралы ғылыми түсінік қалыптасады. Студент гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны мен рөлін анықтайды, оның міндеттерін, құрылымын, негізгі категорияларын ашады. Бұл курс мұғалім мамандығының дамуын және қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік мәнін зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студент педагогикалық мәселелерді шешеді. Пәнді студенттердің меңгеруі педагогика, психология, медиапедагогиканың негізгі теориялық курстарымен, сонымен қатар педагогикалық практикамен психологиялық-педагогикалық пәндердің бүкіл циклін ашады. Курсты аяқтағаннан кейін студент портфолио ұсынады және қорғайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Марғұлантану
Мақсаты – Ә.Марғұланның өмірбаяны мен оның археологияны, тарихты, этнографияны, филологияны дамытуға қосқан үлесін зерттеу. Курста Ә.Марғұланның өмірі мен шығармашылығы, оның тарихпен, археологиямен, этнографиямен, фольклормен және халық педагогикасымен байланысты ғылыми еңбектері зерттеледі. Студенттер практикалық сабақтарда Ә.Марғұланның "Шоқан және Манас", "Ежелгі жыр-аңыздар", "Қазақтың қолданбалы өнері", "Беғазы-Дәндібай Орталық Қазақстанның мәдениеті", "Орталық Қазақстанның ежелгі мәдениеті" ғылыми еңбектерін талдайды. Қазақстанның дамуына және оның мәдени кодын қалыптастыруға ықпал еткен Ә.Марғұлан тұлғасының рөлін зерделеуге ерекше назар аударылатын болады. Емтихан реферат қорғау және топтық шығармашылық жобаны қорғау форматында өтеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Графика және жобалау 1
Пән білім алушылардың ақпаратты визуализациялаудың графикалық тәсілдері мен құралдарын игеруіне бағытталған. Пән сызбаларды орындаудың негізгі ережелерін; сызбалардағы геометриялық құрылыстардың тәсілдерін, проекциялау әдістерін; графикалық кескіндердің негізгі түрлерін құру тәсілдерін қамтиды. Студенттер геометриялық денелердің сызбаларын оқу және орындау; қималар мен тіліктер, кескіндерді түрлендіру, пішіндеу және жобалау; беттік жаймаларды, құрамалық сызбаларды құру бойынша білім алады. Қорытынды бағалау графикалық құрылымдарды орындау үшін бірқатар тексеру тапсырмаларын орындауды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Графика және жобалау 2
Пән білім алушылардың AutoCAD және КОМПАС-3D графикалық бағдарламаларын пайдалана отырып, конструкторлық құжаттарды орындау негіздерін игеруге бағытталған. Пән автоматтандырылған жобалау жүйелерінің негіздері, графикалық примитивтер, үш өлшемді объектілерді салу және оларды редакциялау туралы мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер графикалық бағдарламалардың құралдарымен және операцияларымен танысады, түйіндесу элементтері бар фигуралардың сызбаларын орындайды, қатты дененің үш өлшемді модельдерін жасайды, қысып шығару әдісімен кеңістіктегі айналу денелері мен қатты денелерді құрастырады. Бағалау дизайн жобасын құрастырудың бірізділігін қамтитын шығармашылық жұмыстың қсыну кезінде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Пән кәсіпкерлік қабілеттерін дамытуға, кәсіби қызметті жүзеге асыруға өз бетінше ұмтылуға, кәсіби мәселелерді шешуде жаңа мүмкіндіктерді табуға бағытталған. Пән кәсіпкерлік негіздерін, оның түрлері мен ұйымдастыру формаларын, бизнесті жоспарлауды, тәуекелдерді басқаруды қамтиды. Студенттер кәсіпкерлік қызметтегі қаржыландыру, кадрлық қамтамасыз ету, әдеп мәселелерін зерттейді. Тәжірибелік сабақтарда студенттер кәсіпкерлік операцияларға қатысу бойынша іскерлік ойындар өткізеді, кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдайды және бағалайды, мемлекеттік қолдау мүмкіндіктерін ескере отырып, бизнес-жоспар жасайды. Пән жобаны ашық қорғаумен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
Курс балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескеретін тиімді әдістермен оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға білім алушыларды дайындауға бағытталған. Дамып келе жатқан ағзаның жас ерекшеліктері, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау мен нығайтудың, олардың оқу және еңбек қызметінің әртүрлі түрінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтаудың негізінде жатқан заңдылықтар туралы заманауи мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер жасына және жынысына байланысты топта және жеке физиологиялық көрсеткіштерді зерттейді және талдайды, даулы мәселелер бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады. Сабақтарда оқу кабинеттерінің санитарлық нормалары мен жас ерекшеліктеріне сәйкестігін, кестесін, күн тәртібін, оқу әдебиетін анықтау дағдыларын дамытады. Өздік жұмыс барысында денсаулық сақтау тақырыбындағы жобаларды орындайды, зерттеу нәтижелерін қолдана отырып, зерттеу эссесін жазады. Қорытынды бағалау жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Материалдарды өңдеу практикумы 1
Пән тоқыма материалдарын өңдеу саласында студенттердің функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер тоқыма материалдарын өңдеу кезінде қол тігін құралдарын, тігін машиналарын және ылғалды-жылумен өңдеу жабдықтарын, өлшеу және таңбалау техникасын қолдануға; қол инешаншымдары мен тігістерін орындауға; шеттік және біріктіретін машина тігістерін орындауға; сән журналымен жұмыс жасауға, үйге арналған тігін бұйымдарының (алжапқыш, ас үй керек-жарақтары), тігін бұйымдарының дизайнын әзірлеуге және дайындауға үйренеді. тоқыма Мозаика техникасы (пэчворк, квилтинг, құрақ). Пәнді оқу технологиялық бірізділікті, өнімнің өзіндік құны мен табыстылығын (рентабельділігін) есептеуді, оны көрсетуді қамтитын тігін бұйымын жасау жобасының демонстрациясымен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, әдеп нормаларын меңгеру. Студенттер Қазақстан құқығының негіздерін, Қазақстан Республикасының білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, белгілі бір ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдастырушылық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын оқиды. Тәжірибелік сабақтарда студенттер жағдаяттық мәселелерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтайды, алдын алу шаралары мен ішкі тәртіп нормаларын түзету бойынша ұсыныстар береді, іскерлік ойындарға қатысады. Эссе түріндегі емтихан көзделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық және шығармашылық сурет
Пән студенттердің дәстүрлі және заманауи графикалық материалдарды (графитті қарындаштар, көмір, сангина (сурет салуға пайдаланылатын жұмсақ қарындаш), тұздық, пастель) және суреттегі техниканы (көлеңкелеу және сызықпен түрлеу (штриховка)) қолдана отырып, кеңістік объектілерін бейнелеудің графикалық әдістерін игеруге бағытталған. Пәнде суреттің бейнелеу құралдары; композиция негіздері, перспективалары, пропорциялары; кескіндемедегі сәуле мен көлеңкенің үйлесімділігі заңдары, пішіні, көлемі және дизайны туралы мәліметтер бар. Практикалық сабақтарда білім алушылар графикалық жаттығуларды, бақылау перспективасын қолдана отырып объектілердің нобайларын, тікелей заттың өзіне қарап сурет салу, есте сақтау және бейнелеу бойынша біртіндеп күрделене түсетін тапсырмаларды орындайды, перспективада және кеңістікте объектілердің құрылысын орындайды, пішіні мен пропорцияларын береді, геометриялық пішіндердің суреттерін, натюрморттарды, пейзаждарды, портреттерді орындайды, сондай-ақ, еркін сурет салу техникасында жұмыстарды орындайды - дудлинг, зентангл, зендудлинг және т.б. Бағалау процестің бірізділігін сипаттауды және суретті демонстрациялауды қамтитын есептік-шығармашылық жұмысты қорғауда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жас ерекшелік және педагогикалық психология
Пән студенттердің әртүрлі жас кезеңіндегі тұлға психологиясының даму ерекшеліктерін қарым-қатынаста және іс-әрекетті ұйымдастыруда пайдалана білуге, сондай-ақ педагогикалық үдерістегі психологиялық құбылыстарға жүйелі талдау жүргізуге бағытталған. Студенттер іс-әрекеттің өзіндік ерекшелігі тұжырымдамасын, мінез-құлық пен психикалық жағдайларды, жас ерекшелікке байланысты психологиялық заңдылықтарды, психикалық даму кезеңдерін, кезеңге бөлу тәсілдері мен критерийлерін, тұлғаның психикалық даму кезеңдерін, оқыту, тәрбиелеу психологиясының негіздерін және олардың психикалық ерекшеліктерін, білім беру технологияларының ерекшеліктерін, педагог пен педагогикалық ұжымның жеке басының психологиялық ерекшеліктерін, оқу-тәрбие үрдісіндегі оқу-педагогикалық ынтымақтастық пен қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттейді.. Тәжірибелік сабақтарда студенттер сауалнамалар (Р.Кэттелл, Филлипс, Ч.Д.Спилберг, CMAS, Т.Дембо, С.Я.Рубинштейн, Дж.Тейлор және т.б.) бойынша психологиялық тестілеу мен психодиагностиканы, сонымен қатар мектеп оқушыларының үлгерімі, кәсіби бейімділігі, танымдық процестерінің диагностикасын жүргізеді. Студенттер нәтижелерді өңдейді және оларды түсіндіру мен талдау негізінде әртүрлі мүдделі тарапқа – оқушы, мұғалім, ата-ана, мектеп басшылығына бірқатар ұсыныс тұжырымдайды. Студенттердің зерттеу нәтижелері дөңгелек үстел форматында көрсетіледі. Пәнді оқу әртүрлі әдісті, оларды талдау және рефлексия нәтижелерін қамтитын портфолио қорғаумен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық және дәстүрлі емес кескіндеме
Пән студенттердің әртүрлі көркем материалдарды қолдана отырып, классикалық кескіндеме және дәстүрлі емес әдістерді игеруіне бағытталған. Пәнде кескіндеменің негіздері, түрлері мен жанрлары, кескіндемедегі заманауи бағыттар, кескіндеме жұмыстарындағы түстердің рөлі туралы ақпарат бар. Практикалық сабақтарда білім алушылар түсті-реңкілік қатынастарды іздеуді жүзеге асырады; көркем материалдармен және техникалармен тәжірибе жасайды; майлы, акварель, акрил және гуашь бояулары мен басқа да материалдарды пайдалана отырып, кескіндеме жұмыстарын орындайды; көркемдік идеяны, бейнені кескіндеме құралдарымен ұсыну. Студенттер бейнелеу іс-әрекеті үшін дәстүрлі емес материалдарды (тұз, құм, су және т.б.), көркемдік-графикалық техниканы (граттаж, шашырама (набрызг), «one stroke», эбру, жіппен жазу, үш өлшемді суреттер және т.б.) пайдаланады, техникалармен және материалдармен тәжірибе жасайды. Бағалау кескінді жасау бірізділігін сипаттауды және оны демонтсрациялауды (техника мен материалды таңдау бойнша) қамтитын есептік-шығармашылық жұмысты қорғауда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Педагогика
Пән білім алушылардың өмірлік және білім беру тәжірибесін ескере отырып, педагогикалық процестің мәні, педагогикалық қызмет және оның міндеттері туралы білім жүйесін игеру негізінде базалық кәсіби педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Курс әлемдегі білім берудің қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары туралы білімді біріктіруді, оқыту мен тәрбиелеудің өзекті технологияларын, әдістері мен құралдарын, білім берудегі өзара әрекеттесу әдістерін, білім беруді ұйымдастырудың оқу-тәрбие процесін жоспарлауды қамтиды. "Педагогика" курсы мұғалімнің қоғамдағы рөлінің әлеуметтік маңыздылығын түсінуге, өзін-өзі дамытуға және мұғалімнің жеке басын өзін-өзі жүзеге асыруға бағытталған. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістерін, сыни ойлауды дамыту технологияларын пайдалану, сондай-ақ білім беру ұйымының педагогтерін қонақ лекторлар ретінде шақыру көзделген. Тәртіп ауызша бақылаумен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Материалдарды өңдеу практикумы 2
Пән студенттердің конструкциялық материалдарды өңдеу саласындағы функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған. Пән қауіпсіздік туралы мәліметтерді, конструкциялық материалдарды өңдеуге арналған құралдар мен жабдықтардың сипаттамалары туралы мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда білім алушылар ағаш пен металды өңдеу бойынша қол және электрлендірілген құралдармен, ағаш пен металды механикалық өңдеуге арналған жабдықтармен жұмыс жасау тәсілдерін меңгереді, эскиздер әзірлейді және шығармашылық жұмыстар (ас үй керек-жарақтары, қобдишалар және т.б.) жасайды. Пәнді зерттеу технологиялық бірізділікті, өнімнің өзіндік құны мен табыстылығын (рентабельділігін) есептеуді, ағаштан немесе металдан жасалған бұйымды (таңдау бойынша) жобаның демонстрациясымен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Сәндік-қолданбалы өнер (қыздарға арналған) 1
Пән қазақ халық қолданбалы өнерінің дәстүрлі түрлері саласында студенттердің функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер иірілмеген жүнді көркем өңдеуді (құрғақ, дымқыл киіз басу, жүн кескіндеме, шым ши – ши тоқу), кесте тігуді (біз кесте – ілмекпен тоқу, кіреспен кестелеп тігу, атлас ленталармен кестелеп тігу, кілемдік кестемен тігу, маржанды (бисер) кестемен тігу, моншақ, пайеткамен), тоқуды үйренеді. Бағалау өнімді (техника мен таңдау бойынша материалды) жасау және көрсету процесінің бірізділігін сипаттауды қамтитын есептіқ-шығармашылық жұмысты қорғауда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сәндік-қолданбалы өнер (ұлдарға арналған) 1
Пән заманауи сәндік-қолданбалы өнер саласындағы студенттердің функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер сәндік-қолданбалы өнердің заманауи түрлерін үйренеді: көркем өңдеу, паперкрафт техникасы, модульдік оригами, кусудама, квиллинг, витраж өнері, стринг-арт техникасы, декупаж, қапталдау (торцевание), эмбоссинг (бедерлеу). Бағалау өнімді жасау және көрсету процесінің бірізділігін сипаттауды қамтитын есептік-шығармашылық жұмысты (техника мен материалды таңдау бойынша) демонстрациялауда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дизайн және композиция негіздері
Пән білім алушылардың мамандықтың ерекшелігін ескере отырып, дизайн негіздерін және көркемдік-композициялық сауаттылықты игеруге, бейнелі ойлауды дамытуға, шығармашылық міндеттерді талдау және шешу қабілеттерін дамытуға бағытталған. Пән дизайнның негізгі ұғымдары, дизайнның даму тарихы, дизайндағы түс пен композиция, әлемдік мәдениеттің стильдері мен бағыттары, заманауи дизайн, дизайн жобасы және оның кезеңдері, фирмалық стилі туралы ақпаратты қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер композициядағы материалдардың ерекшеліктерін зерттейді, симметриялы және асимметриялық композициялар, хроматикалық және ахроматикалық тондар қатарларын және олардың арасындағы өтпелі кезеңдерді жасайды, фирмалық стиль мен графикалық эскиздің негізгі компоненттерін әзірлейді, көлемді макеттерді орындайды және дизайн объектілерін жасайды. Бағалау процесті сипаттайтын және дизайн жобасын көрсететін есепті қамтитын шығармашылық жұмыстың демонстрациясы кезінде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдарының дизайны 1
Пән студенттердің конструкциялық материалдардан бұйымдар жасаудың технологиялық процестерін жобалау және орындау процестерін игеруге бағытталған. Пән конструкциялық материалдардың (ағаш, металл, пластик) жіктелуі, олардың қасиеттері; конструкциялық материалдарды қолмен және механикалық өңдеуге арналған жабдықтардың, ағаш өңдеу және металл өңдеу станоктарының, қазақ халқының зергерлік өнері бойынша жіктелімдері мен түрлері бойынша мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер көркемдік кесу, күйдіру және оюдың технологиялық процестерін қолдана отырып, конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдарды жобалайды және жасайды, сымнан, жұқа табақты металдан, ағаштан жасалған бұйымдар жасайды, бейнематериалдарды, технологиялық карталарды, үлгі-нұсқаларды пайдаланады. Қорытынды бағалау технологиялық картаны, өнімнің өзіндік құны мен табыстылығын (рентабельділігін) есептеуді, оны көрсетуді қамтитын шығармашылық жұмысты (ұлттық стильдегі зергерлік бұйымдарды немесе кәдесыйды (таңдау бойынша) жасау бойынша жобаны демонстрациялауда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Тігін бұйымдарының дизайны және технологиясы 1
Пән білім алушылардың дәстүрлі және заманауи тоқыма материалдарынан тігін бұйымдарын дайындаудың технологиялық процестерін жобалау және орындау процестерін игеруге бағытталған. Пән тоқыма материалдарының жіктелуі мен қасиеттері, тігін жабдықтарының түрлері мен сипаттамалары, тігін бұйымдарын түйінді өңдеудің, құрастырудың және әрлеудің технологиялық бірізділігі туралы мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер қалталарды, жағаларды, жеңдерді, иық және белдік тігін бұйымдарының кесінділерін түйінді өңдеу процестерін орындайды, тігін және үтіктеу жабдығында операциялар орындайды, бейнематериалдарды, технологиялық карталарды, түйінді өңдеу үлгілерін пайдаланады, этностильде тұтас кесілген жеңі бар иық және бас киімдер бұйымдарын құрастырады, оларды дайындайды. Қорытынды бағалау технологиялық картаны, өнімнің өзіндік құны мен табыстылығын (рентабельділігін) есептеуді, оны демонстрациялауды қамтитын бас киім немесе иық бұйымын (таңдау бойынша) дайындау бойынша жобаның демонстрациясында жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Инклюзивті білім беру
Пән ЕБҚ бар тұлғалардың инклюзивті білімі туралы ғылыми идеялар жүйесін қалыптастыруға, олардың білім беру жүйесінің түрлі деңгейінде білім берудің инклюзивті моделін іске асыруға жеке-мотивациялық, когнитивтік және практикалық дайындықтарын жүзеге асыруға бағытталған. Курс инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық, нормативтік-құқықтық, психологиялық негіздерін қамтиды. Студенттер инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті оқытудың түзету-педагогикалық процесінің мәні мен ерекшеліктерін зерттейді, білім алу үшін ЕБҚ бар тұлғаларды психологиялық-педагогикалық қолдау шарттарын, модельдері мен технологияларын қарастырады, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық практиканы ұйымдастыру мәселелерін қарастырады, жеке оқу жоспары негізінде бейімделген білім беру бағдарламасын әзірлейді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер инклюзия бойынша НҚА, эссе, жеке жоспар, бейімделген бағдарлама, ЕБҚ бар тұлғалармен жұмыс істеудің түрлі тәсілдері мен әдістерінен тұратын портфолио жинайды. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "Төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тігін бұйымдарының дизайны және технологиясы 2
Пән білім алушылардың тоқыма материалдарынан тігін бұйымдарын дайындаудың технологиялық процестерін жобалау және орындау процестерін игеруге бағытталған. Пән тігін жабдықтарының түрлері мен сипаттамалары, тігін бұйымдарын өңдеу, құрастыру және әрлеудің технологиялық операцияларын жобалау бойынша мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда білім алушылар қондырма жеңдері және астары бар иық бұйымдарын, тігін және үтік жабдықтарында белдік тігін бұйымдарын жасаудың технологиялық процестерін жоспарлау бойынша технологиялық құжаттаманы әзірлейді, бейнематериалдарды, технологиялық карталарды, түйінді өңдеу үлгілерін пайдаланатын болады. Бағалау технологиялық процесті жобалаумен түсіндірме жазбаны, тігін бұйымының өзіндік құны мен табыстылығын (рентабельділігін) есептеуді, оны көрсетуді қамтитын курстық жұмысты қорғауда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Сәндік-қолданбалы өнер (ұлдарға арналған) 2
Пән заманауи сәндік-қолданбалы өнер саласындағы студенттердің функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер тоқу өнерін, пирография өнерін - көркемдік күйдіру өнерін, қалдық және дәстүрлі емес материалдардан мозаика жасау өнерін, табиғи органикалық (кесінді, қабық, бұтақтар, сүйек және т.б.) және бейорганикалық (ұсақ тастар, құм, саз және т.б.) материалдардан бұйымдар жасауды, интерьердің сәндік заттарын (шам, сәндік сағат және т.б.) жасауды үйренеді. Бағалау курстық жұмысты қорғауда жүзеге асырылады, оған өндіріс кезеңдерін жобалаумен түсіндірме жазба, өнімнің өзіндік құны мен табыстылығын (рентабельділігін) есептеу, оны демонстрациялау кіреді (техника мен материалы таңдау бойынша) кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Графика және жобалауды оқыту әдістемесі
Курс студенттердің ЖОМ -де «Графика және жобалау» оқу пәні бойынша оқыту әдістемесі мен сабақ беруді меңгеруіне бағытталған. Студенттер оқу бағдарламасының мазмұнын, пән бойынша жоспарлау түрлерін, сызу құралдарымен жұмыс істеудегі оқыту әдістемесін, сызбаларды, аксонометриялық проекцияларды, тілік пен қималарды, оқу бағдарламасының бөлімдерін оқып, құрастыруды үйренеді. Студенттер формативті бағалау тапсырмаларын, бірлескен орта құруға арналған жаттығуларды әзірлейді, рефлексивті оқыту стратегияларын, оқушылардың фронталды, топтық және жеке жұмысын ұйымдастырудың тиімді әдістерін таңдайды. Студенттер жас ерекшеліктерін және білім алушылардың мүмкіндіктеріндегі айырмашылықтарды ескере отырып, әртүрлі мақсаттық бағыттағы оқу сабақтарын жоспарлауды, оқу мақсаттарының жүйесіне сәйкес оқытудың нысандарын, әдістері мен құралдарын дұрыс таңдауды үйренеді. Практикалық сабақтарда студенттер әзірленген графика және дизайн сабақтарының үзінділерін микро-сабақ беруді орындайды. Пәнді оқу бағдарлама бөлімдерінің бірінің тақырыптық жоспарын (таңдау бойынша), қысқа мерзімді сабақ жоспарын және цифрлық технологияларды пайдалана отырып әзірленген дидактикалық ресурстарды қамтитын жобаны қорғаумен аяқталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнердің замануи түрлері
Пән студенттердің бейнелеу өнерінің әр түрлі заманауи формаларын түрлі материалдар мен кескіндеме композицияларын ұсыну әдістерін қолдана отырып зерттеуге бағытталған. Пәнде бейнелеу өнерінің заманауи бағыттары, техникасы мен орындау түрлері туралы мәліметтер бар: неореализм, минималды өнер, постмодерн, гиперреализм, инсталляция, эквайронмент, бейне өнері, граффити, дене өнері, трансавангард, көше өнері, құмды мүсін, фотореализм, жарықпен сурет салу, үш өлшемді суреттер. Практикалық сабақтарда студенттер дәстүрлі емес көркемдік-графикалық техникамен бейнелеудегі графикалық материалдарды біріктірумен тәжірибе жасайды, панельдер, өнер нысандары, инсталляциялар жасайды, түспен және түс композицияларымен жұмыс істейді. Бағалау процестің бірізділігін сипаттауды және кескінді көрсетуді қамтитын есеп беру және шығармашылық жұмысты қорғауда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мүсін және пластикалық модельдеу
Пән білім алушыларда формалардың көлемі мен пропорциясын, материалын, қозғалысын және пластикасын сезінуге; бейнелер арқылы ойларын білдіруге бағытталған. Пәнде мүсіннің шығу тегі мен тарихы, мүсіннің түрлері мен материалдары, мүсін жасау әдістері туралы мәліметтер бар. Практикалық сабақтарда студенттер адам, жануарлар мен құстар қаңқасының анатомиясын зерттейді; геометриялық денелерді, тұрмыстық заттарды, жануарларды, өсімдіктерді, саздан және мүсіндік пластилиннен жасалған адамдарды мүсіндеу, мүсінге арналған дәстүрлі емес материалдармен тәжірибе жасау (скотч, сым, папье-маше және т.б.). Бағалау мүсін жасау процесінің бірізділігін сипаттауды және оны көрсетуді қамтитын шығармашылық жұмыстың демонстрациялауда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Үй және тамақтану мәдениеті (ұлдарға арналған)
Пән білім алушылардың жөндеу жұмыстарының технологиясын, ауыл шаруашылығы саласы ретінде өсімдік шаруашылығының негіздерін зерделеуге бағытталған. Пән ауыл шаруашылығының техникасы мен технологиялары, электр құралдары мен аспаптардың түрлері, тұрмыстық техниканың жіктелуі мен сипаттамалары туралы мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер тұрмыстық техниканы негізделген таңдауды жүзеге асырады, пәтерді абаттандыру және жөндеу (әрлеу жұмыстары) бойынша жоба мен сметаны әзірлейді, жиһазды қарапайым жөндеуді орындайды, ауыл шаруашылығындағы озық агротехнологияларды (биотехнология, гендік инженерия, GPS навигация және т.б.) сипаттайды. Бағалау студенттер ситуациялық мәселелерді шешкен кезде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Үй және тамақтану мәдениеті (қыздарға арналған)
Пән білім алушылардың тамақ дайындау технологиясын, жеке гигиенаны, ландшафты дизайнды, өсімдік шаруашылығының негіздерін зерделеуге бағытталған. Пәнде дұрыс тамақтану негіздері, ас үй жабдықтары, тамақ дайындауға арналған құралдар мен құрылғылар, тамақ дайындау технологиясы, ландшафты дизайн, тұрғын үй интерьерінің дизайны, тұрмыстық техниканың жіктелуі мен сипаттамасы, өсімдік шаруашылығы саласы ретінде гүл өсіру туралы мәліметтер бар. Практикалық сабақтарда студенттер үстелге ыдыстарды дұрыс орналастыруды үйренеді; көкөністер мен жемістерді қарапайым және күрделі кесуді орындау; тамақ дайындау рецептурасын талдау негізінде технологиялық карталарды әзірлеу; мәзір мен гүл композицияларын жасау; бет, дене және шаш күтімі бойынша ұсыныстар беру; тұрмыстық техниканы негізделген таңдауды жүзеге асыру; тұрғын үй интерьерінің дизайн жобаларын және ландшафты дизайн жобасын әзірлеу. Бағалау студенттер ситуациялық мәселелерді шешкен кезде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдарының дизайны және технологиясы 2
Пән студенттердің конструкциялық материалдардан бұйымдар жасаудың технологиялық процестерін жобалау және орындау процестерін игеруге бағытталған. Пән конструкциялық материалдарды өңдеудің технологиялық процестері, бөлшектерді қосу түрлері мен әдістері, бұйымдарды әрлеу және безендіру түрлері туралы мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер ағаш кесетін, бедерлі, контурлы және көлемді көркем оюдың, лазерлік станокта күйдіру мен нақыштама жасау, безендіру, инкрустациялау, көркем кескіндеменің технологиялық процестерін пайдалана отырып, конструкциялық материалдардан (ұлттық ыдыс-аяқ пен жиһаз) бұйымдарды жобалайды және жасайды. Бағалау курстық жұмысты қорғауда жүзеге асырылады, оның ішінде конструкциялық материалдан бұйым жасаудың технологиялық процесін жобалаумен түсіндірме жазба (таңдау бойынша – қымыз жиынтығы, астабақ – бешбармаққа арналған ыдыс, ұлттық үстел және т.б.), өнімнің өзіндік құны мен табыстылығын (рентабельділігін) есептеу, оны көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Сыныпты басқару
Пән озық педагогикалық әдістер мен тәсілдерді, басқару әдістерін және сынып ұжымын басқарудың психологиялық заңдылықтарын игеруге бағытталған. Пән оқу сабақтары мен сабақтан тыс жұмыстар аясында оқытуды құру қағидаттарын зерттейді. Студенттер пәндік саланың ерекшелігін көрсететін және білім алушылардың жас және психофизиологиялық ерекшеліктеріне, оның ішінде олардың ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін технологияларды пайдалана отырып, негізгі және қосымша білім беру шеңберінде оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыруға қажетті құралдарды, сондай-ақ білім беру қызметі мен сынып ұжымын басқару негіздерін, ұжым психологиясы мен ондағы коммуникацияның ерекшелігін зерделейді. Практикалық сабақтарда білім алушылар ақпараттық пирамида, дайджест, мұғалімнің өзін-өзі дамыту жоспарын әзірлейді, әр түрлі жетілу дәрежесіндегі ұжымдарды дамыту бағдарламаларын әзірлеу бойынша кейстерді шешеді. Іскерлік ойындар шеңберінде студенттер аудиториядан тыс іс-шаралардың үзінділерін, сынып сағаттары, ата-аналар жиналысы және т.б. өткізеді. Пәнді оқу «Сабақтағы іскерлік ынтымақтастық», «Сыныптағы жанжалдарды басқару» «Мінез-құлықты басқару» секілді осы саладағы сарапшылардың қатысуымен спич-таныстырылым (таңдау тақырыбы) қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәндік-қолданбалы өнер (қыздарға арналған) 2
Пән заманауи сәндік-қолданбалы өнер саласындағы студенттердің функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер көркем күйдіру, тоқу, аппликация, қағазды көркем өңдеу, материалдарды көркем бояу технологияларын үйренеді. Бағалау курстық жұмысты қорғауда жүзеге асырылады, оған дайындау кезеңдерін жобалаумен түсіндірме жазба, өнімнің өзіндік құны мен табыстылығын (рентабельділігін) есептеу, оны демонстрациялау кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
Курс мектепте жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті дағды мен іскерлікті дамытуға бағытталған. Курс студенттердің зерттеулерін жүргізудің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар барысында студенттер қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық дерекқорларда жұмыс істейді, антиплагиаттың түрлі бағдарламасын қолданады, эссе жазады, ғылыми журналдарға мақала, баяндамалар, конференцияда тезистер дайындайды, оқушыларға дайындық бағыттары бойынша жоба тақырыбын әзірлейді, жоба кезеңдерінің сипаттамасын жасайды, мектеп жобаларына кеңес беруге қатысу арқылы оқушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруды үйренеді. Студенттер мектеп оқушыларының ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс аясында білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жанжалдарды басқару
Пән студенттерді әртүрлі көзқарасты қорғайтын тараптар арасындағы оқу үдерісіндегі келіспеушіліктерді жою және дауларды шешу әрекетіне дайындауға бағытталған. Студенттер қақтығыстанудың теориялық негіздерін, жіктелуін, қақтығыс кезеңдерін, қақтығысты басқару әдістерін, қақтығыс жағдайына әсер етудің жалпы алгоритмін зерттейді. Студенттер жағдаяттық мәселелерді шеше отырып және рөлдік ойындарға қатыса отырып, кикілжіңнің себептерін анықтайды, қақтығыстардың алдын алу және шешу бойынша ұсыныстар әзірлейді, оқу процесінің игілігі үшін шиеленіс жағдайларын шешу жолдарын үйренеді. Қонақ дәрістер қақтығыстарды басқару бойынша мамандармен де, мектеп басшыларымен де ұсынылады. Емтихан жағдаяттық есептерді орынды шешумен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шағын комплектілі мектеп жағдайында педагогикалық үдерісті басқару
Пән білім алушылардың шағын жинақты мектеп жағдайында педагогикалық қызметті зерделеуге бағытталған. Пән ҚР-дағы шағын жинақты мектептерде (ШЖМ) педагогикалық процесті ұйымдастырудың тұжырымдамалық негіздері, шағын жинақты мектепте педагогикалық процесті басқарудың ерекшеліктері, сыныптарды бөлу және жинақтау, ШЖМ-де мұғалімдердің еңбегіне ақы төлеу, ШЖМ педагогикалық процесінде пәнаралық интеграция, ШЖМ-де педагогикалық процесті басқару технологиялары туралы мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер әртүрлі жастағы сыныптарда (мысалы, 5 және 6 сынып оқушыларын бірлесіп оқыту), қыздар мен ұлдарға арналған нұсқаларды біріктіретін сыныптарда пән бойынша тақырыптық бөлімдердің жоспарларын әзірлейді, сараланған оқу тапсырмаларын қолдана отырып, қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жасайды, ШЖМ жағдайында оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыруға тапсырмалар ұсынады. Бағалау күнтізбелік - тақырыптық жоспарды және қысқа мерзімді сабақ жоспарларын, дидактикалық ресурстарды (сыныптарды, бөлімдерді және таңдау бойынша үлгілік оқу бағдарламасының нұсқаларын интеграциялау), сабақ үзіндісін микро сабақ беруді қамтитын жобаны таныстыру кезінде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Цифрлық өнер
Пән студенттердің растрлық және векторлық графика әдістерін игеруіне, цифрлық өнермен байланысты практикалық мәселелерді шешу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән компьютерлік графика негіздері, цифрлық өнердегі композиция және колористика, цифрлық өнердің заманауи бағыттары, цифрлық өнер саласындағы өзекті жобалар туралы мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер сурет салады, өңдейді және түзетеді, графикалық кескіндерді өңдейді, мәтінмен, эффектілермен және фильтрмен жұмыс істейді, графикалық планшетті пайдаланады және стилуспен сурет салады, растрлық және векторлық графикалық редакторларды (Adobe PhotoShop, CorelDraw және т.б.) қолдана отырып графикалық кескіндер жасайды. Бағалау процестің бірізділігін сипаттауды және цифрлық кескінді көрсетуді қамтитын графикалық жұмыстың демонстрациясында жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі зерттеулер
Пән студенттердің білім беруде қолданбалы зерттеулер жүргізуге, оқу үдерісінің деректерін түсіндіруге, сынып ұжымы мен тұлғаны зерттеуге, әрі қарай шешім қабылдау үшін өзгерістер динамикасын бағалауға практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер саналы шешім қабылдаудың сенімді негізі ретінде білім беру саласында қолданылатын сапалық және сандық әдістерді зерттейді. Студент болашақта өз бетінше зерттеу жүргізуге және талдамалық қорытындыларды тұжырымдауға мүмкіндік беретін сынып ұжымы мен оқушының жеке басына арналған зерттеу әдістерінің жиынтығын алады. Курс зерттеу мәселелерін анықтау және тұжырымдау әдістерін, зерттеуді жобалауды, есеп беруді, академиялық хаттың озық әдістерін қамтиды. Тәжірибелік сабақтарда студенттер ұсыныстар жасайды, есептер дайындайды, сандық және сапалық әдістермен талданған мәліметтерді әртүрлі тәсілмен ұсынады. Мектептерге бару арқылы студенттер LMS (білім беру ақпараттық жүйелері) жүйесінде жинақталған және жинақталмаған деректер динамикасын бақылау тәжірибесін алады. Курс бойы студенттер жұмыс портфолиосын жинайды, оны қорғау арқылы курсты аяқтайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сабақтың педагогикалық дизайны
Пән студенттердің оқу процесін құруға, оқу ортасын құруға жүйелі көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Курста «ашық архитектурамен» оқу процесін құру, оқу ортасын құру, сабақтың педагогикалық дизайнын (ПД) жүзеге асырудың мәні мен тетіктері, сабақтың педагогикалық ландшафты, оның ішінде инклюзивті білім беру туралы мәліметтер бар. Практикалық тапсырмалар студенттердің сабақтың проблемалары мен мақсаттарын қоюын, сабақтың сценарийі мен режиссурасының дизайнын, цифрлық білім беру ресурстарын, сабақ құрылымын, оқу мақсаттарының өзара байланысын, оқу материалын және білім беруге қол жетімді құралдарды әзірлеуді қамтиды. Ақпараттық технологиялар негізінде құрылған оқу материалдарын жобалау, құру және бағалау кезеңдері арқылы студенттер сабақтың форматын, мазмұны мен құрылымын, дидактикалық ресурстарды іске асыру шарттарын дәйекті түрде анықтайды, бағалау құралдарын әзірлейді, сабақтың педагогикалық прототипін жасайды. Қорытынды бағалау сабақтың педагогикалық дизайны жобасын қорғау түрінде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнеріндегі мультимедиялық технологиялар
Пән студенттердің растрлық және векторлық графика бағдарламаларын, интерактивті тақталар мен панельдерді оқыту құралы ретінде игеруге бағытталған. Пәнде CorelDraw графикалық бағдарламаларының интерфейстері, құралдары мен операциялары, Adobe PhotoShop, Macromedia Flash бағдарламасының дидактикалық мүмкіндіктері туралы мәліметтер бар. Практикалық сабақтарда білім алушылар автофигураларды құруды, өлшемдерді қоюды, объектілерді түрлендіруді орындайды, Macromedia Flash бағдарламасында анимациялар жасайды, мультимедияны пайдалана отырып, дидактикалық материалдар жасайды. Бағалау процестің бірізділігін сипаттауды және кескінді көрсетуді қамтитын шығармашылық жұмыстың демонстрациясында жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арт-білім беру
Пән білім алушылардың шығармашылық индустрияның әртүрлі түрлерін зерделеуге бағытталған. Пәнде шығармашылық индустрияның түрлері (театр, кино, музыка, бейнелеу өнері, дизайн, сәулет, медиа және т.б.) туралы мәліметтер бар. Практикалық сабақтарда студенттер бейнелеу өнері мен дизайн (Art & Design), медиа және коммуникация ерекшеліктері, дизайн-білім беру, бейнелеу өнерін оқыту әдістемесінің даму кезеңдері: ежелгі заманнан қазіргі заманға дейін, өнер-білім беру түрлері арасындағы байланысты анықтайды. Бағалау шығармашылық қызмет жобасын қорғауда жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Медиапедагогика
Курс студенттердің оқу іс-әрекетіндегі медиа мазмұнды таңдауға, пайдалануға және сыни талдауға дайындығын және медиатехнологияларды (SMM, media Space, Data Visualization) қолдана отырып сабақ жүргізу қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Студент медиапедагогиканың ұғымдық аппаратын, медиа оқытудың ерекшелігін, медиапедагогиканың даму кезеңдерінің сипаттамасын, білім беру процесінің барлық кезеңінде медиатехнологияларды қолданудың мәнін және бұқаралық ақпарат құралдарында жұртшылықты ақпараттандыру мәселелерін, әдістері, құралдары мен әдістерін зерттейді. Студенттер практикалық сабақтарда дайындық бағытын ескере отырып, оқу медиаматериалының мазмұнын іріктейді және жасайды, эвристикалық, проблемалық-іздестіру, ойын, жобалау әдістері, кейс-стади әдісі және карталардың интеллектісі шеңберінде медиатехнологияларды пайдалана отырып, сабақ жоспарын әзірлейді, сондай-ақ әлеуметтік желілерде орналастыру үшін оқу бейнематериалдарын, посттар, таныстырылымдар жасайды. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы таңдалған тақырып бойынша сабақтар сериясын қамтитын портфолионы ұсынады және қорғайды, нақты әзірленген медиа контентпен бірге белгілі бір тақырып бойынша медиа контент таңдауын талдайды және медиатехнологияларды қолдана отырып, сабақтың үзіндісін немесе аудиториядан тыс сабақты өткізуді көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару
Пән студенттердің жобалық ойлауын, жобаларды құрастыру және жүзеге асыру және жобалық топты басқару қабілетін дамытуға бағытталған. Студенттер жобаны басқару кезеңдерін, жобаның құрылымы мен құрамдас бөліктерін, жобаны басқарудың әртүрлі тәсілдерін зерттейді және жобалық басқарудың білім жиынтығының ағымдағы нұсқасын меңгереді. Курстың мазмұны қазіргі PMI PMBOK стандартының талаптарына сәйкестендірілген. Студенттер білім беру саласындағы жобаларды әзірлейді, оларды сипаттайды, жобаны енгізу логикасын негіздейді, жобаның тәуекелдерін анықтайды және жобаны әзірлеудің баламалы жолдарын ұсынады. Студенттер студенттік жобаларды басқаруға және бағалауға қатысады. Емтихан өз бетінше әзірлеген жобаның сипаттамасын қорғау форматында өтеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни тұрғыдан ойлау
Курс студенттердің педагогикалық жағдайды талдау дағдыларын дамытуға және кәсіби мінез-құлықтың барабар тәсілдерін таңдауға, педагог (көшбасшы) мен білім алушылардың өзара іс-қимылына, сондай-ақ студенттердің көшбасшылық әлеуетін арттыруға бағытталған. Көшбасшылыққа заманауи тәсілдерді білу негізінде студенттерде көшбасшылық әлеуетті іске асыру үшін кәсіби басқару құзыреттері қалыптастырылатын болады. Студенттер оқу процесінде көшбасшылық туралы өз идеяларын, оны тиімді пайдалану тәсілдері мен әдістерін диагностикалауды үйренеді. Курс командалық жұмыстың тиімділігін арттыруға ықпал ететін (қазіргі білім беру саясатының талаптарын ескере отырып) басшының (көшбасшының) рефлексивті құзыреттілігін дамытуды көздейді. Курс білім алушылардың қабілеттері мен таланттарын анықтау, қолдау және дамыту дағдыларын дамытуды көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі көшбасшылық
Курс студенттердің педагогикалық жағдайды талдау дағдыларын дамытуға және кәсіби мінез-құлықтың барабар тәсілдерін таңдауға, педагог (көшбасшы) мен білім алушылардың өзара іс-қимылына, сондай-ақ студенттердің көшбасшылық әлеуетін арттыруға бағытталған. Көшбасшылыққа заманауи тәсілдерді білу негізінде студенттерде көшбасшылық әлеуетті іске асыру үшін кәсіби басқару құзыреттері қалыптастырылатын болады. Студенттер оқу процесінде көшбасшылық туралы өз идеяларын, оны тиімді пайдалану тәсілдері мен әдістерін диагностикалауды үйренеді. Курс командалық жұмыстың тиімділігін арттыруға ықпал ететін (қазіргі білім беру саясатының талаптарын ескере отырып) басшының (көшбасшының) рефлексивті құзыреттілігін дамытуды көздейді. Курс білім алушылардың қабілеттері мен таланттарын анықтау, қолдау және дамыту дағдыларын дамытуды көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнімдер мен қызметтерді жобалау және коммерцияландыру
Пән студенттерде өнер саласындағы мамандандырылған іскерлік ойлауды, стартап жобаларды (бағыттар бойынша) әзірлеу және ұсыну және шығармашылық қызмет өнімдерін коммерцияландыру тиімділігін талдау қабілетін дамытуға бағытталған. Студенттер шығармашылық кәсіпорындардың экономикасын (осы саладағы жұмыс істеп тұрған кәсіпкерлерді шақырумен), өнер саласындағы бизнес психологиясын, шығармашылық өнімдердің нарықтық зерттеулерін және маркетингтік зерттеулердің принциптерін, презентацияның құрылымы мен негізгі ережелерін зерттейді. стартап жобаларды, стартап жобаларды қаржыландыру үшін инвесторларды іздеу. Студенттер стартап жобаларын ұсынады, оларды сипаттайды, экономикалық және әлеуметтік өнімділікті негіздейді, бизнес-идеяға SWOT талдау жасайды және бизнесті дамытудың баламалы жолдарын ұсынады. Емтихан өз бетінше әзірлеген бизнес-жоспарды қорғау форматында өтеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Деректерді көрнекілендіру
Курс студенттерде компьютерлік графика, инфографика және деректерді көрнекілендіру негіздерін, деректерді растрлық және векторлық ұсынуды, 3D модельдеуді және 3D басып шығаруды қолдану қағидаттарын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер инфографиканы дамытады, растрлық және векторлық графикамен (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator) жұмыс істеуді үйренеді, 3D модельдер (Blender) жасайды, 3D модельдерді басып шығару үшін 3D принтерді қолданады. Білім алушылар өздік жұмыс шеңберінде баннер, диаграмма, инфографика, схема, карта, 3D модель, өңделген кескін мен фотосурет түрінде жоба дайындайды. Пән сабақтар мен өзіндік жұмыс барысында орындалған жұмыстардың портфолиосын қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады. Курстың соңында жобалар көрмесі өтеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Цифрлық білім беру әдістемесі
Курс цифрлық мәдениетті қалыптастыруға, цифрлық ортада білім беру процесін ұйымдастыра білуге бағытталған. Курс білім берудегі жаңа IT-технологиялардың, оның ішінде пәндік саламен біріктірудегі практикалық және шығармашылық міндеттерді шешуге арналған қашықтықтан және цифрлық технологиялардың негізгі көріністерін, Интернет технологияларды, онлайн құралдарды, Google құралдарын, графика мен инфографика жасауға арналған құралдарды, цифрлық құралдар мен цифрлық білім беру мазмұнын құруға арналған веб-сервистерді, қашықтықтан оқытудағы ресурстар, білім беру платформалары мен арналарын пайдалануды қамтиды. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер шығармашылық жоба, эссе, цифрлық мазмұннан, интерактивті тапсырмалардан, зерттеу нәтижелерінен, инфографикадан, онлайн форматтағы сабақтар мен сабақтарды әзірлеуден, цифрлық талдаудан және онлайн ресурстардан тұратын портфолио жинайды. Белсенді оқыту әдістері, кейс-технологиялар, желілік технологиялар, шеберлік сыныптарын, жобаларды әзірлеу, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән Портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балаларға арналған қосымша білім берудің педагогикасы
Пән білім алушылардың қосымша білім беру педагогының қызметін зерделеуге бағытталған. Пән ҚР балаларына қосымша білім беру жүйесі, балаларға қосымша білім беруді реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар, балаларға қосымша білім беру ұйымдарының қызметінің үлгілік қағидалары, түрлері мен типтері, жалпы білім беру ұйымдарындағы балаларға қосымша білім берудің ерекшеліктері, балаларға қосымша білім берудің білім беру бағдарламаларының талаптары мен құрылымы туралы мәліметтерді қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер білім беру бағдарламасының түсіндірме жазбасын, оқу-тақырыптық жоспарды, сабақ жоспарлары мен дидактикалық ресурстарды қамтитын ББ әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлейтін болады. Бағалау үйірменің/ изостудияның/ шығармашылық шеберхананың білім беру бағдарламасын ұсынуда (қызмет түрі мен бағыты таңдау бойынша), сабақ фрагментін шағын оқыту кезінде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бейнелеу өнері тарихы
Пән білім алушылардың бейнелеу өнерінің пайда болуы мен дамуы теориясын игеруге, өнердің өмірмен өзара әрекеттесу жүйесі туралы тұтас идеяны қалыптастыруға бағытталған. Пәнде бейнелеу өнері түрлері мен жанрлары, әр түрлі өнер түрлерінің бейнелеу және мәнерлеп сөйлеу тілінің ерекшеліктері, классикалық әлемдік өнер туындылары, қазақстандық өнердің негізгі тенденциялары және оның әлемдік өнер жүйесіндегі орны, қазақстандық суретшілердің шығармашылық ізденістері мен жетістіктері туралы мәліметтер бар. Практикалық сабақтарда студенттер шығармашылық жұмыстарды оқиды, бейнематериалдарды қарайды, бейнелеу өнері шығармаларындағы көркемдік стильдің негізгі ерекшеліктерін анықтайды, экспрессивтілік құралдарын анықтайды, бейнелеу өнері туындыларын талдайды, бейнелеу өнері туындысына деген көзқарасын білдіреді, өнердің басқа түрлерімен ассоциативті байланыстар жүргізеді. Бағалау жазбаша емтихан арқылы жүзеге асырылады (портрет жанры, пейзаж, натюрморт, станковая кескіндеменің тұрмыстық жанры және т.б. өкілдерінің көрнекті жұмыстарының сипаттамасы).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Цифрлық контенттің ыңғайлылығы
Курс пайдаланушы интерфейсін әзірлеу кезінде сандық мазмұнның (білім беру бағдарламалары, сайттар, қашықтықтан оқыту және электрондық курстар) пайдалану принциптерін зерттеуге бағытталған. Пайдаланушы талаптары тұрғысынан педагогикалық дизайнды, білім беру бағдарламалық жасақтамасының пайдаланушы интерфейсін әзірлеу технологияларын зерттеу, сандық мазмұнды бейімдеу, UI принциптерін қолдана отырып компьютерлік бағдарламаларды жобалау (контентті рәсімдеу: түстер комбинациясы, қаріптер, белгішелер мен түймелер) / UX (навигация, мәзір функционалы және беттермен өзара әрекеттесу нәтижесі) дизайн, интерактивті компьютерлік жүйелерді және цифрлық контент (ЦОР, MOOC, web сайттар) әзірлеу, дамыту және қолдану. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім алушылар білім беру бойынша цифрлық контент әзірлейді. Білім алушылар өз бетінше жұмыс аясында шығармашылық жоба дайындайды. Сабақтарда төңкерілген сынып әдісі, кейс-технология, желілік технология, жобаларды әзірлеу қолданылады. Пән әзірленген контент портфолиосын қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Технология мен бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Пән білім алушылардың перспективалық және ағымдағы жоспарлау процестерін игеруге, ЖОМ-де «Технология», «Бейнелеу өнері», «Көркем еңбек» оқу пәндері бойынша білім беру процесін жүзеге асыруға бағытталған. Пән оқыту әдістері мен стратегияларының жіктелуі мен сипаттамасын, оқытуды ұйымдастыру нысандарын, оқыту құралдарын; оқу жетістіктерін критериалды бағалау, «Технология» және «Бейнелеу өнері» пәндерін оқытудың әдістемелік аспектілері туралы мәліметтерді қамтиды. Студенттер сабақтарға арналған АКТ-ны қолдана отырып, техникалық құжаттама мен үлестірмелі материалдарды, Блум таксономиясына негізделген саралап оқу тапсырмаларын, оқушылардың сыни ойлауы мен мотивациясын дамыту стратегияларын, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін, сабақтардың кезеңдері мен барысын дамытуды үйренеді. Пәнді оқу курстық жұмысты қорғаумен, оның ішінде оқыту стратегиясының/ әдісінің/ құралының/ формасының сипаттамасы (таңдау бойынша), бағдарлама бөлімінің тақырыптық жоспары, қысқа мерзімді сабақ жоспарлары, сабақ өткізуге арналған білім беру ресурстарын қолдаумен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім алушыларды, олардың ата-аналарын (заңды өкілдерін), әріптестерін және басқа да мүдделі тұлғаларды тарта отырып, білім беру процесінде сындарлы коммуникация міндеттерін шеше отырып, көптілді және көпмәдениетті қоғамда өзара іс-әрекет жасауға қабілетті.
- Ұжымда және сыныптық ұжымда жұмысты ұйымдастыруға, жалпы мәдени және ұлттық құндылықтарды, тұрақты даму мен денсаулық сақтау мақсаттарын таратуға, жеке даму мен кәсіпкерлік қызметті мақсатты түрде жүзеге асыруға қабілетті.
- Сандық және сапалық әдістерді қолдана отырып, білім беру процесінің мәселелерін оңтайлы шешуге бағытталған зерттеулерді бастауға және жүргізуге қабілетті.
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін, даму психологиясы мен физиологиясын, ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, білім беру процесін жобалауға және жүзеге асыруға қабілетті.
- Білім беру процесін цифрлық ортада, онлайн және офлайн форматта жүзеге асырады, цифрлық білім беру ресурстарын жасайды.
- Білім беру процесін жобалайды және жүзеге асырады, цифрлық технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалана отырып, бейнелеу өнері, технология, графика және жобалау бойынша оқу-әдістемелік ресурстарды әзірлейді.
- Көркемдік-эстетикалық бағыт бойынша балаларға бейресми білім беру процесін жобалайды және жүзеге асырады, үйірмелердің білім беру бағдарламаларын және оларды әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлейді.
- Технологиялық жабдықтар мен құралдарды пайдалана отырып, конструкциялық / тоқыма материалдарынан бұйымдар жасайды, технологиялық процестерді жоспарлау құжаттамасын әзірлейді, бұйымдарды жасау шығындарын анықтайды.
- Бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнердің мәнерлі құралдарын, цифрлық технологияларды пайдалана отырып, көркем материалдар мен техникалармен тәжірибе жасай отырып, шығармашылық туындылар/жұмыстар жасайды, көрмелерге қатысады.
- Графикалық құралдарды, автоматтандырылған жобалау және сызу бағдарламаларын, бейнелеу теориясының негіздерін және проекциялау әдістерін қолдана отырып, сызбалар мен басқа графикалық құрылымдарды орындайды.
- Ұтымды және салауатты тамақтану, жеке гигиена, тұрғын үй экологиясы мен эстетикасы, жөндеу-тұрмыстық жұмыстар, үй шаруашылығын жүргізу міндеттерін шешеді, білім алушыларда «ақылды үй» ұғымын қалыптастырады.
- Сұраныс пен өткізу нарықтарын зерттей отырып, маркетингтік зерттеулер мен шығармашылық өнімдердің табыстылығына (рентабельділігіне) талдау жасай отырып, бизнес жобаларын (бағыттар бойынша) әзірлейді.