Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі (1,5 ж.) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Менеджмент

    Пәннің мақсаты: менеджменттің теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Менеджмент пәні басқарудың теориясы мен практикасының сұрақтары; менеджментттің тарихы, менеджмент мектептері мен заманауи тұжырымдамалары; ұйымды басқару функциялары мен әдістері; ұйымдастырушылық құрылым типтері; ұйымның ішкі және сыртқы ортасы; шешім қабылдау модельдері мен әдістері; жоспарлау әдістері; мотивация және бақылау, басқару стильдері мен көшбасшылық теорияларын оқытуға бағдарланған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Тест тапсырмаларын құрастыру теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты: тесттерді әзірлеу қабілетіне негізделген тестілеу арқылы білімді объективті бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән тест тапсырмаларын әзірлеу теориясын, тестілеудің негізгі ұғымдарын, тест құрастыруды, тестілеу нәтижелерін масштабтау және түсіндіру әдістерін, тестілеу нәтижелерін өңдеуге арналған автоматтандырылған бағдарламалық құралдарды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілінің фразеологиясы

    Пән мақсаты: бірінші шет тілінің фразеологизмдері туралы жүйелі білімді дамыту. Пән шет тілінің фразеологизмдерін зерттеу тарихын, фразеологиялық бірліктердің жіктелуін, фразеологиялық бірліктердің пайда болуын, фразеологиялық бірліктерді, коммуникативті фразеологиялық бірліктерді, олардың нұсқаларын, синонимдерді, антонимдерді, типтік фразеологиялық бірліктерді, оларды сөйлеуде дұрыс қолдануды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аутентті және бейімделген мәтіндермен оқыту әдістемесі (екінші шет тілі)

    Пәннің мақсаты: екінші шет тілінде қажетті құзыреттіліктерді дамыту үшін аутентті және бейімделген мәтіндермен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыру. Пән шет тіліндегі мәтіндермен жұмыс істеудің әртүрлі әдістерін, аутентті және бейімделген мәтіндердің түрлерін, мәтіндермен жұмыс істеу кезеңдерін, мәтіндерді таңдау принциптерін, мәтіндерді бейімдеу принциптері мен деңгейлерін, екінші шет тілінде оқудың коммуникативті міндеттерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі мәдениет контекстіндегі шет тілдер

    Пәннің мақсаты: магистранттардың ұлттық-таңбаланған тілдік бірліктер туралы терең білімдерін дамыту. Пән ауызша және жазбаша іскерлік қарым-қатынастың мәдени аспектілерін, дискурстың лингвистикалық және экстралингвистикалық факторларының мәселелерін, дискурс теориясын, қазіргі әлемдегі мәдениетаралық өзара әрекеттесуді, шет тіліндегі коммуникация теориясының негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты-кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Екінші шет тілі теорисы

    Пән мақсаты: екінші шет тілі жүйесінің көп деңгейлі элементтерінің ерекшеліктерін талдау үшін жалпы тілдік құзіреттіліктерді қалыптастыру. Пән ғылыми терминологияны, теориялық зерттеулерді, әртүрлі теорияларды, екінші шет тілінің даму кезеңдері туралы ережелерді, фонетикалық, морфологиялық, лексикалық, синтаксистік деңгейлердің негізгі бөліктерін, олардың қызметін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шет тілін оқытудағы сандық технологиялар

    Пәннің мақсаты: екінші шет тілін оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пән оқытудың цифрлық технологияларын пайдалануды, педагогикалық саладағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың эволюциясын, онлайн оқыту әдістемесін, аралас оқыту технологиясын, шет тілі бойынша Интернеттің білім беру ресурстарын ескере отырып, екінші шет тілін оқыту әдістерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: магистранттардың іскерлік және ғылыми салаларда қарым-қатынас жасауына, халықаралық зерттеу ұжымдарында ғылыми-зерттеу қызметін жүргізуге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттерді іске асыру үшін қажетті дағдыларын дамыту. Ауызша, жазбаша және электрондық коммуникация әдістері зерделенеді және ағылшын тілінде кәсіби маңызы бар мәтіндер құрастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Екінші шет тілінің мәдениетаралық коммуникациясы және аударма мәселелері

    Пәннің мақсаты: мәдениетаралық коммуникация мен шет тіліндегі кәсіби аударманың өзара байланысын түсінуді қалыптастыру. Пән мәдениетаралық коммуникацияның өзара байланысын және кәсіби аударманың маңыздылығын; аударманың лексикалық, грамматикалық, стилистикалық аспектілерін, мәдени-коммуникативті вариация мен аударма модельдерін; мәдениетаралық және аударма зерттеулерінің әдістемелік құралдарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру мен басқарудағы шет тілдері

    Пәннің мақсаты: кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасауға дайындығын қалыптастыру. Пән басқару этикасын, іскерлік қарым-қатынасты, білім беру мен менеджменттің ұйымдастырушылық құрылымдарын, ұйымдастырушылық мәдениет тұжырымдамасын, шет тілдерін қолдану арқылы басқарудағы коммуникация принциптерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шет тілі: даму тарихы

    Пән мақсаты: екінші шет тілінің эволюциясын ана тілдерінің тарихи даму кезеңдерімен ұштастыра отырып, сыни талдау қабілетін қалыптастыру. Пән екінші шет тілінің даму кезеңдерін, әріпті өзгертудің ерекшеліктерін, зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық, синтаксистік өзгеру заңдылықтарын әртүрлі кезеңдердің мәтіндері негізінде зерттеуге; одан әрі оқуға және оқытуға қызығушылықты арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми жобалау технологиясы

    Пәннің мақсаты: білім беру мекемелері, білім беруді басқару органдарында инновациялық, тиімді кәсіби қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Пән заманауи әдістер мен тәсілдерді, сандық технологияларды пайдаланып, ғылыми жобалау негіздерін, сараптамалық-аналитикалық, зерттеу қызметін зерттеуге, ғылыми-білім беру мекемесінің жобалары, ғылыми-білім беру ортасын құру проблемаларын диагностикалау, ғылыми-зерттеу қызметін іске асыруды қамтамасыз ететін бағдарламаларды жобалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық ортада шет тілдерін оқыту және педагогикалық жобалау

    Пәннің мақсаты: сандық ортада шет тілін қолдану барысында білім беру кеңістігін жобалауды жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пән педагогикадағы жобалау идеяларының даму тарихын, педагогикалық жобалаудың мәні мен ерекшеліктерін, цифрландыру жағдайында білім беру кеңістігінде педагогикалық жобалауды жүзеге асыру принциптерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бірінші және екінші оқытылатын тілдің типологиялық сипаттамасы

    Пәннің мақсаты: шет тілдерінің типологиялық сипаттамасын құру және талдау қабілетін қалыптастыру. Пән лингвистикалық типология теориясын, тіл типінің түсінігін, тілдің типі, әмбебаптары, изоморфизмі, тіл деңгейлерінің типологиясы, типологиялық төлқұжат, типологиялық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру негізінде салыстырмалы тілдердің құрылымы мен қызмет етуіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілдерін оқыту әдіснамасы

    Пәннің мақсаты: шетел тілін оқыту мақсаттарын жүзеге асыруды қамтамасыз ететін әдістеме тұжырымдарын талдау қабілетін дамыту. Пән шет тілінде білім беру әдістемесінің даму тарихын, модельдерін, шет тілінде білім берудің қазіргі әдістемесінің принциптерін: когнитивті, коммуникативтік, әлеуметтік-мәдени, лингвомәдени, концептуалды, дамытушылық және рефлексивтік, инновациялық әдістер мен шет тілдерін оқытудың заманауи әдістерін оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі шет тілдері мен мәдениетаралық коммуникация

    Пәннің мақсаты: кәсіби шет тілінде коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілік арасындағы байланыс туралы түсінік қалыптастыру. Пән мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерін, тиімді қарым-қатынасқа кедергі келтіретін коммуникациялық кедергілерді, ұлттық ерекше бояуы бар мәдени компоненттерді анықтау арқылы вербалды және вербалды емес құралдарды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ресми іскерлік стиль негізінде халықаралық департаменттерде, ұйымдар мен мекемелерде шет тілдерінде іс қағаздармен жұмыс жүргізу.
  • Қажетті құзіреттіліктерді дамыту үшін аутенттік және бейімделген мәтіндермен жұмыс істеу тәсілдерін қолдану.
  • Жаңа оқу технологиялары мен әдістері арқылы орта мектептерде, тіл орталықтарында бірінші және екінші шет тілдері бойынша практикалық және теориялық сабақтар өткізу.
  • Шет тілдері арқылы күнделікті және кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру.
  • Ғылыми зерттеулердің қорытындылары мен нәтижелерін шет тілінде ғылыми мақала түрінде дайындау.
  • Мәдениетаралық коммуникация аспектілерін ескере отырып, әр түрлі тілдік жағдаятта шет тілдерінен жазбаша және ауызша аударма жасау.
  • Кәсіби мәселелерді шешуде заманауи сандық, ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық құралдарды қолдану.
  • Мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде кәсіби шет тілін қолдана отырып, халықаралық кәсіби ортаға еркін ену.
  • Шет тілдерінде мәтіндер, жаттығулар, тесттер дайындау.
  • Ғылыми-педагогикалық жұмыстарда және практикада шет тілдерін оқытудың заманауи әдістерін қолдану.
  • Менеджмент психологиясының негіздерін екі шет тілі бойынша өндірістік және оқу процесінің әртүрлі бағыттарының функционалдығын басқару жүйесі ретінде қолдану.
Top