Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау (1,5 жыл) в ОҚМПУ

Пәндер

  • Менеджмент

    Мақсаты: магистранттарда ұйым қызметкерлерінің қызметін басқару үшін қажетті теориялық білім, практикалық дағдылар мен құзыреттіктер қалыптастыру. Мазмұны: Жоспарлау негіздері. Стратегиялық менеджмент. Басқарушылық коммуникациялар. Ұйымдағы тиімді көшбасшылық. Ұйымда келіссөздер жүргізу және жанжалдарды реттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Салыстырмалы лингвистика мәселелері

    Мақсаты: тілдерді салыстырмалы оқыту бойынша білімді жүйелеу және тереңдету, салыстырмалы зерттеу әдістемесін меңгеру. Мазмұны: салыстырмалы / салғастырмалы тіл білімі. Салыстырмалы әдістер және әдістемелер. Салыстырмалы әдіс және функционалды лингвистика. Салыстырмалы грамматикадағы талдау бірліктері. Тіл деңгейлеріндегі интерференция: фонологиялық, морфологиялық, лексикалық және синтаксистік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілінің мәдениетаралық коммуникациясы

    Мақсаты: Оқытылатын тіл елінің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерімен, мінез-құлық ережелерімен, мәдени құндылықтарымен және моральдық-этикалық нормаларымен танысу. Мазмұны: Өзге мәдениетті игеру үдерісіндегі мәдени шок. Вербалды емес коммуникативті мінез-құлық. Коммуникативті мінез-құлық. Ұлттық сипат психологиялық сәйкестіктің негізі ретінде. Неміс әзілінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілінің тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум

    Мақсаты: Білім алушыларды қазіргі неміс тілінің сөйлеу мәдениетінің ерекшеліктерімен таныстыру; ұлт мәдениетінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде сөйлеу мәдениетін ашу, сонымен қатар оларға нормативті қарым-қатынас жасауды және әртүрлі коммуникативті жағдайларда лексикалық бірліктерді дұрыс қолдануды үйрету Мазмұны: Байланыс. Қарым-қатынастың негізгі принциптері. Байланыс және өзара әрекеттесу. Мәдениетаралық аспектідегі сөйлеу мінез-құлқы: негізгі түсініктер мен талдау әдістері. Күнделікті өмірдегі сөйлеу мәдениеті. Алғыс білдірудің жанама құралдары. Ауызша емес қарым-қатынас құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Екінші шетел тілін оқытудағы лингвистикалық теория әдістемеcі

    Мақсаты: студенттерде Екінші шет тілін оқыту процесінің негізгі заңдылықтары туралы теориялық білім жүйесін қалыптастыру арқылы болашақ мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің қалыптасуына ықпал ету Мазмұны: Екінші шет тілін оқыту ерекшеліктері. Екінші шет тілін оқыту принциптері. Екінші шет тілінде диалог түрінде сөйлеуді оқытудың ерекшеліктері. Екінші шет тілінде грамматикалық дағдыларды қалыптастыру ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • ХХ ғасырдағы неміс лингвистикасы

    Мақсаты: қазіргі неміс тілінің негізгі лингвистикалық терминдері мен ұғымдарын оқыту, тарихи даму кезеңдерін туралы білім қалыптастыру. Мазмұны: Неміс лингвистикасына кіріспе. Грамматика және орфография. Неміс тілінің морфологиясы. Сөзжасам және сөз түрлендіру. Синтаксис - сөйлем және оның компоненттерін талдау. Атрибуттар және басқа да синтаксистік мәселелер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Когнитивті лингвистика мәселелері

    Мақсаты: когнитивті лингвистиканың теориялық аспектілерін, оның пәнаралық когнитивтік ғылымдағы орнын туралы білім мен түсінік беру. Мазмұны: когнитивті лингвистиканың негізгі ұғымдары. Когнитивті лингвистикадағы ғылыми мектептер мен бағыттар. Мәтіндегі сөз және тұжырымдама. Тұжырымдамалық талдау. Т.А.Ван Дайктің дискурсты түсінудің когнитивті моделі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы

    Мақсаты: шетел тілін оқытудың қазіргі заманғы әдіс-тәсілдері мен технологияларын зерделеу және талдау, шетел тілдерін оқыту саласындағы кәсіби білім мен іскерлікті одан әрі дамыту. Мазмұны: Шетел тілін оқытудың заманауи әдіс-тәсілдері. Ойындар, рөлдік ойындар және шағын топтық оқыту. Шетел тілін оқытудағы АКТ. Ағылшын тілін оқытудың белсенді және баламалы әдістер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықаралық емтихан форматындағы оқыту әдістемесі

    Мақсаты: Ағылшын тілінен қазіргі заманғы халықаралық емтихан форматының жалпы үрдістерімен, теориясымен және практикасымен таныстыру; сертификатталған емтихандардан өту кезінде орындауға ұсынылатын тапсырмаларды қабылдау, талдау және шешу дағдылары мен қабілеттерін дамыту. Мазмұны: Ағылшын тілінен халықаралық емтихандардың түрлері. IELTS емтиханының құрылымы. TOEFL емтиханының құрылымы. FCE емтиханының құрылымы. CAE емтиханының құрылымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілдерін оқыту әдістемесінің көкейкесті мәселелері

    Мақсаты: білім беру мекемелерінде шетел тілі оқытушысының кәсіби педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру үшін қажетті кәсіптік құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Білім беру ұйымдарында аралас оқытуда ұйымдастырудың инновациялық нысандары мен әдістері. Курсты ғылыми-әдістемелік және оқу-әдістемелік жағынан қамтамасыздандыруға қойылатын заманауи талаптар. Шетел тілі сабақтарында бейне-жазбаларды қолдану. Шетел тілін оқытудағы коммуникативтік әдіс. Шетел тілін оқытудың проблемалық әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: Оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің мәдени ерекшеліктерін толық түсіну үшін және тілдік қабілеттерін одан әрі жетілдіру мақсатында шет тілінде пайымдау мен дәлелдеу дағдыларын қалыптастыру. Тілдерді меңгеру деңгейі халықаралық стандарттардың С2 деңгейіне сәйкес келеді. Мазмұны: Кәсіби қарым-қатынас саласы. Тұрақты тіркестер. Фразеологизмдер. Академиялық тіл ерекшеліктері. Оқылым түрлері. Ғылыми мәтінмен жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: магистранттарда қызметкерлерді басқару психологиясы туралы түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ психологиялық талдаудың бастапқы дағдыларын жаттықтыру және түрлі ұйымдардың қызметкерлерімен жұмыс барысында басқару міндеттерін психологиялық әдістер арқылы шешу. Мазмұны: Ғылыми білім жүйесіндегі басқару психологиясы. Шешімдерді қабылдау процесі басқарудың аспектісі ретінде. Басқару қызметі субъектісінің психологиясы. Жалпы ғылыми қызмет тұрғысынан басқару қызметін зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат

    Мақсаты: сыни ойлауды дамыта отырып, әр түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздермен жұмыс жасау жолдарын меңгерту. Мазмұны: Ғылыми таным әдістемесі. Эксперименттік зерттеулердің ерекшеліктері. Ғылыми зерттеудің тақырыбы мен кезеңдерін анықтау. Ғылыми ақпаратты іздеу, сақтау және өңдеу түрлері. Ғалымдардың дәйексөздері мен рейтингтері туралы сұрақтар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл оқытудағы білім беру технологиялары

    Мақсаты: бұл пән шет тілі сабағында компьютерлердің қолданылуын, соның ішінде ақпаратты өңдеу бағдарламалық жасақтамасы, цифрлық технологиялар, үйдегі қолданысқа және білім беруге ортасына арналған бағдарламалық жасақтамасы мен Интернетке арналған мультимедиялық қосымшалар арқылы тіл үйренуді зерттейді. Мазмұны: Оқу үдерісіндегі заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологиялар. Қашықтықтан білім беру технологиялары. Шет тілдерін оқыту жүйесіндегі компьютерлік телекоммуникациялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін шетел тілі ретінде оқытуда оқу бағдарламаларын әзірлеу және материалдарды бағалау

    Мақсаты: бұл курс магистранттарға өз дағдыларын арттыруға және оқу бағдарламаларын әзірлеу мен материалдарды бағалауға қатысты негізгі принциптер мен тұжырымдамаларды түсінуге көмектеседі. Осылайша, ол әртүрлі педагогикалық ортадағы әртүрлі тәсілдерді сыни тұрғыдан талдауға арналған алаң ретінде қызмет етеді. Мазмұны: Қажеттіліктерді талдау. Оқу жоспарын әзірлеу. Тілдік бөлімшелерді жоспарлау және бағалау. Оқу материалдарын таңдау. Бағдарламаларды іске асыру және бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи ағылшын әдеби тілінің стильдері

    Мақсаты: студенттерді тұжырымдамалық аппаратпен және лингвостилистикадағы ең перспективті бағыттармен таныстыру, әртүрлі стильдегі мәтіндердің стилистикалық құрылымын зерттеу. Мазмұны: Функционалды стильдер теориясының негізгі түсініктері. Көркем әдебиет стилі. Ғылыми проза стилі. Публицистикалық стиль. Ресми іскерлік стиль.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдеби коммуникация және мәдениетаралық байланыс

    Мақсаты: әдеби мәтінді мәдени білімнің қайнар көзі ретінде зерттеу және оның мәдениетаралық байланыстарды орнатудағы рөлін көрсету. Мазмұны: Әдеби коммуникацияның негізгі түсініктері мен теориялық негіздері. Жаһандану процестеріндегі тілдер және мәдениетаралық коммуникация. Мәдениетаралық байланыстың әлеуметтік-психологиялық аспектілері. Кірме сөздер тілдік және мәдени байланыстардың көрінісі және нәтижесі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Лингводидактикадағы мәтін және коммуникация

    Мақсаты: тілдік интерференцияның негізгі процестерін, оқудағы билингвизм жағдайындағы коммуникация ерекшеліктерін, тілдік жүйелер туралы білімді интеграциялау принциптерін үйрету, аутентикалық мәтіндердің құрылымы мен мазмұнын зерттеу және оның құрамдас бөліктерін талдау Мазмұны: Лингвистикадағы мәтін және дискурс теориясы. Мәтін мен дискурсты зерделудің негізгі бағыттары. Коммуникация және мәтін. Мәтінді талдау әдістері. Мәтіннің тұтастығы мен байланысы. Мәтіндік байланыс түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мәдениетаралық коммуникацияның теория негіздері

    Мақсаты: мәдени білім берудің заманауи тұжырымдамасының негізі ретінде мәдениетаралық коммуникация теориясының негізгі ұғымдары туралы білім қалыптастыру. Мазмұны: Мәдениетаралық коммуникация коммуникацияның ерекше түрі ретінде. Мәдениетаралық коммуникация түрлері. Мәдениетаралық коммуникациядағы түсіну мәселесі. Мәдениетаралық коммуникациядағы стереотиптер мен алалаушылық. Мәдени сценарийлер мен сөйлеу стратегиялары. Әлемнің тілдік бейнесі және әртүрлі мәдени қауымдастықтардағы әлем туралы идеялар жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тіл біліміндегі лингводидактика мәселелері

    Мақсаты: магистранттарда шетел тілдерін оқытудағы заманауи бағыт ретінде лингводидактика туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Лингводидактиканың ғылыми білім ретінде қалыптасуы. Лингводидактиканың өркендеуіне үлес қосқан ғалымдар. Сөйлеу қызметінің түрлерін оқытудың теориялық негіздері. Лингводидактиканың заңдылықтары мен қағидалары. Шетел тілін оқытудың құзыреттілік моделі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Концептология және идиоматика

    Мақсаты: қарым-қатынас үдерісін жоғары деңгейде өткізу мақсатында оқытылатын шетел тілінің фразеологиялық сөздік қорын дамыту. Мазмұны: Полисемия лексикалық категория ретінде. Идиомалық фразеология. Фразеологиялық синонимдер мен антонимдер. Фразеологиялық бірліктердің нұсқалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынаста С1 деңгейіндегі кәсіби шет тілін білу арқылы халықаралық кәсіби ортаға кіруге бейімделеді;
  • білім беру ұйымдарында аралас оқытуды ұйымдастырудың инновациялық әдістерін қолданып, метапәндік білімді біріктіреді;
  • білім беру үдерісінде қолданбалы және кәсіби міндеттерді шешу үшін, атап айтқанда білім алушылармен кері байланыс орнату үшін заманауи цифрлық технологияларды пайдаланады;
  • халықаралық баспа беттерінде ғылыми мақалалар жариялайды, рефлексияға қабілетті, қалыптасқан зерттеу мәдениетін және ғылыми этика нормаларын көрсетеді.
  • тиісті оқыту әдістері мен бағалау құралдарын анықтай отырып, білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеріп, сабақ жоспарларын жасайды;
  • білім беру ұйымдарында шетел тілін меңгеру деңгейі мен дағдыларын көрсетеді;
Top