Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01406 Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Бейнелеу өнері, көркем еңбек, графика және дизайн бойынша білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында ынтымақтастық педагогикасы тұрғысынан, сонымен қатар инклюзивті білім берудің теориялық ережелері мен заманауи педагогикалық технологиялар тұрғысынан оқытудың оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға қабілетті.
  • Жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарына, оның ішінде қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалана отырып, инклюзивті, көптілді, мектеп-ке дейінгі, бастауыш және орта білім беруде бейнелеу өнерін оқытудың және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың тиімді стратегияларына ие бола алады.
  • Экология, физиология, психологиялық-педагогикалық зерттеулер мен ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы заманауи жетістіктерге негізделген көркемдік білім беруді дамыту мәселелерін дәлелдеу және шешуге қабілетті.
  • Сызбаларды, конструкторлық және сәндік-қолданбалы жұмыстарды орындау кезінде тәжірибеде дизайн және компьютерлік графика теориясының негіздерін меңгереді.
  • Ұлттық саясат, тарих және әлеуметтік басымдықтар туралы білімге сәйкес мұғалімнің білімін көрсетуге қабілетті.
  • Көркемдік білім беру қызметінің экономикалық, ұйымдастырушылық, құқықтық, философиялық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін оның әртүрлілігінде түсінуге қабілетті.
  • Бейнелеу өнерінің әртүрлі техникалары мен технологияларын пайдалана отырып, оқу, шығармашылық, графикалық, кескіндеме, мүсіндік білімдерін, бейне-леу сауаттылығы бойынша (теория және композиция, сызықтық, әуе және түсті перспектива теориясы, түстану) білімін жеткізе алады.
  • Еңбек операцияларын орындау үшін өмір сүру ортасының эстетикалық, техникалық, экологиялық және эргономикалық жағдайларын ұйымдастыру және қамтамасыз ету бойынша заманауи талаптар негізінде сәндік-қолданбалы өнердің сипаттамаларын, материалдарды көркемдік өңдеудің технологиялық процестерінің нәтижелерін бағалауға дайындығын көрсетуге қабілетті.
Top