7M11102 Мәдени-тынығу жұмысы в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдени-тынығу қызметі саласында терең ғылыми-педагогикалық және кәсіби даярлығы, практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар, өз бетінше ойлауға және қоғамның прогрессивті мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандар мен басшылар даярлау; мәдениет саласындағы жергілікті және мемлекеттік басқару органдарының ғылыми-зерттеу, педагогикалық, ғылыми-әдістемелік, көркемдік-шығармашылық, әкімшілік-басқару, талдау, сараптамалық-консультативтік қызметінде; жоғары және орта арнайы білім беру мекемелерінде, ғылыми-әдістемелік және ғылыми-зерттеу ұйымдарында, мәдениет және өнер саласындағы мемлекеттік және мемлекеттік емес бірлестіктер мен ұйымдарда кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті; мәдени-тынығу қызметі жүйесінің даму үрдістерін, инновациялық үлгі бойынша Қазақстан Республикасының мәдени саясатының бағыттарын талдауға қабілетті.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M148 Бос уақыт
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Мәдени-тынығу жұмысының теориялық-әдіснамалық негізі
Магистранттар мәдениет пен мәдени-демалыс жұмыстарының жалпы теориясы мен ерекшеліктерімен танысады. Оқу процесіндегі бос уақыт қызметі, мәдени-бос уақыт қызметінің пәні, принциптері, функциялары, МТЖ субъектісі. МагистранттарМТЖ-дағы педагогикалық үдерістің әдіснамалық кезеңдерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өндірістік менеджмент
Осы курсты зерделеу барысында магистральдар ұйымды басқару жүйесіндегі өндірістік менеджменттің рөлі туралы түсінік алады; бизнес-процестер мен кәсіпкерлік қызметтің даму негіздерін, инновациялық жобаларды басқару ерекшеліктерін; өндірістік процестердің түрлерін, кәсіпорынның өндірістік құрылымын құру принциптерін, өндірістік және бизнес-процестерді ұйымдастыру әдістерін, өндірістік қызметті болжау, жоспарлау әдістерін үйренеді. Курсты оқыту нәтижесінде магистранттар кәсіпорынның өндірістік қызметімен байланысты басқарушылық шешімдер қабылдау саласында практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми жобаларда жоспарлау
Ғылыми жұмыстың тақырыбын анықтау мақсатында, пәннің негізгі мақсаты арнайы әдебиетті және МАЖ тәжірибесіндегі мәселелерді таңдау, зерттеудің басынан бастап аяғына дейін ұйымдастыру жұмыстарын меңгеру болып табылады. Зерттеу процесін ұйымдастыру және жоспарлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Ғылыми әдіс түсінігі мен құрылымы. Ғылыми әдістердің түрлері. Эмпирикалық және теориялық таным әдістері. Теориялық ғылыми әдіс-теория, гипотеза, заң, идеализация, формализация, рефлексия, индукция, дедукция, абстрагирлеу, жіктеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби менеджмент
Магистранттар басқарудың практикалық мазмұны мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешені қалыптасады, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдылары, басқару жүйелерін талдау және оларды жобалау. Магистранттар негізгі салаларда, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорынды жоспарлау және басқару мәселелерінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
МТЖ зерттеулерінің бағыты
МТЖ зерттеу бағытын игеру. Әлеуметтік ақпаратты өңдеу әдістемесі. Ақпаратты қолмен өңдеу. ЭЕМ-де ақпаратты енгізу және өңдеу. Демалыс үдерістерін жобалау және диагностикалау. ЭЕМ бос уақыт мазмұнының әлеуметтанулық диагностикасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетел тілі (кәсіби)
Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
МТЖ ғылыми зерттеулерінің методологиясы мен әдістемесі
Мәдени-тынығу жұмысы саласын ғылыми зерттеу мектептері. Ғылыми зерттеу бағдарламасы. Ғылыми зерттеу бағдарламасының әдіснамалық және процедуралық бөліктері. Өзектілікті негіздеу. Қайшылықты анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инновациялық менеджмент
Пәннің мақсаты инновациялық үрдістерді зерттеу туралы білім мен оның әдіснамалық негіздерін игеру, зерттеудің жалпы ғылыми әдістері негізінде ғылыми көзқарастың мәнін ашу, сондай-ақ магистранттарда инновацияларды басқару саласында тиімді шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар жобаларды басқаруды меңгереді, теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді, инновациялық ортаға бейімделеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
Магистранттар ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру, жоспарлау және зерттеу пәнін статистикалық талдау саласында білім алады. Ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері, ғылыми танымның заманауи әдістері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру кезеңдерін меңгереді Қазақстан Республикасында ғылыми кадрлар даярлау жүйесі, ғылыми ақпарат, іздеу жолдары, талдау, іздеу бағдарламалары, ғылыми ақпаратты сұрыптау ерекшелігін зерттейді. Ғылыми жұмыстардың түрлерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зерттеу технологиялары
Ғылыми-зерттеу технологиялары әдісін меңгеру: 1. Қандай да бір құбылысты немесе құбылыстар тобын зерттеу тәсілдері мен ережелерінің жиынтығы. 2. Өзіне бағынатын зерттеу аспектісі: а) зерттеу тәсілдері; б) оларды пайдалану әдістемесі (техникасы, процедурасы); в) алынған нәтижелерді сипаттау тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Рекреативті технология
Магистранттар оқу курсы барысында рекреациялық-сауықтыру технологиялары рекреациялық, ойын, ойын-сауық, дене шынықтыру-сауықтыру қызметін ұйымдастыруды; биология, физиология, психология, медицинаның жаңа жетістіктерін белсенді пайдалануға сүйене отырып, өмір салтын сауықтыруға және тұрмыс мәдениетін арттыруды меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық негіздің технологиясы
Магистранттар осы курсты оқу кезінде педагогикалық технологиялардың ғылыми негіздерін, ғылыми технологиялардың жіктелуін меңгереді. Педагогтің кәсіби қызметін және жоспарланған түпкілікті нәтиже кепілдігін қамтамасыз ететін педагогикалық негіздің технологиясын зерделейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу қызметіндегі педагогикалық аспект
Мәдени-демалыс қызметі формаларындағы педагогикалық аспектілерді игеру. Шығармашылық және шығармашылық тұлға туралы түсінік. Педагогикалық практикада шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу. "Өнер" білім беру саласындағы инновациялық педагогикалық технологиялар. Мәдени-демалыс қызметінің педагогикалық негіздері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
МТЖ ұйымдастырудағы педагогиканың негізі
Магистранттар оқу курсы барысында педагогикалық шеберліктің теориялық және практикалық негіздерін меңгереді. Педагогикалық техниканы пайдалануды, педагогикалық этика және педагогикалық такт, педагогтың беделі және ұжым жетекшісінің кәсіби шеберлігі мен педагогтың қоғам өміріндегі рөлін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениет пен өнердегі педагогикалық инновация
Мәдениет пен өнердегі «инновация», «педагогикалық инновация», «Инновациялық оқыту» ұғымы. Фильм-презентация. Мультимедиялық презентация. Слайд-фильм және т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мамандық пәндерін оқыту әдістемесі
Магистранттарды оқыту әдістерін меңгеруде арнайы білім беруді қалыптастырады. Магистранттардың әдебиетпен жұмыс істеу әдістемесі, әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі педагогикалық іс-әрекеттерді игеру, қажетті құжаттарды дайындау, педагогикалық әдістер, болашақ мамандарды оқытудың қазіргі заманғы теориясының ғылыми негіздерімен қаруландыру, арнайы пәндерді оқытудың практикалық іскерліктері мен дағдыларын дамытуды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық инноватиканың негізі
Педагогикалық инноватика: педагогикалық инноватиканың объектісі, пәні және негізгі бағыттары. Білім берудегі инновациялық үдерістер үш негізгі аспектіде қарастырылады: әлеуметтік-экономикалық, психологиялық-педагогикалық, ұйымдастыру-басқару. Педагогикалық инноватиканың бағыттары. Инновациялық процестің негізгі компоненттері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу жұмысының технологиясы
Мәдени-демалыс жұмысының технологиясын ұйымдастыру. Мәдени-демалыс жұмысын ұйымдастыру: көркемдік-шығармашылық қызмет; техникалық қызметті қамтамасыз ету; Сауда қызметін санитарлық-гигиеналық және тағаммен қамтамасыз ету; жарнамалық-жарнамалық қызмет. ақпараттық жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениет тарихы
Магистранттар мәдени үдерістердің (жалпы әлемдік және ұлттық) заңдылықтарын анықтау әдістемесін меңгереді, сондай-ақ рухани және материалдық мәдениеттің түрлі құбылыстарын, мәдени ескерткіштерді, мәдени мүдделердің, ой-өрістердің, адамдардың қажеттіліктері мен қажеттіліктерінің пайда болуына, дамуына және одан әрі дамуына алғышарт болған факторлар мен бастапқы жолдарды зерделейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениет теориясының іргелі проблемалары
Магистранттардың күні бүгінге дейін өзінің өзектілігі жоғалтпаған мәдениет теорияларының негізгі мәселелерімен таныстыру. Сондай-ақ мәдениет түсініктерінің талас-пікіріндегі сипаты, оның құрылымы және қызметі, түрлі зерттеушілердің ұсынған мәдениеттің пайда болу концепциялары, мәдениеттің қызмет етуінің мажорлық және циклдық концепциялары, ұсынылған белгілеріне, мәдениеттің футурологиялық концепцияларына қатысты мәдениеттер типологиясы сияқты сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениет теориясының негіздері
Мәдениет теориясының негізгі мәселелерімен таныстырады. Мәдениеттанудың тарихы мен негізгі категорияларын ғылым ретінде қарастырады; оның гуманитарлық білім жүйесіндегі орны; негізгі мәдениеттанулық мектептер мен философиялық тұжырымдамалар, мәдениеттің мазмұны, формалары мен функциялары Адам мен адамзаттың өмір сүруінің маңызды шарты ретінде қарастырылады..
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сараптамалық-кеңестік қызмет негіздері
Магистранттар персоналмен жұмыс істеу тәсілдері мен әдістерін, персонал еңбегінің сапасы мен нәтижелілігін бағалау әдістерін; әлеуметтік-мәдени сала мекемелерінде еңбекті тиімді ұйымдастыру технологияларын меңгереді. Сараптамалық-консультациялық қызмет процестерін жобалау және жүзеге асыру қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шоу бағдарламларды қою және продюссерлік жұмыс
Продюсер» және «продюсерлік шеберлік» ұғымдары. Продюсерлік шеберлік негіздерін үйрену. Продюсерлік қызметтің мәні. Фандрейзинг продюсердің қызметінде. Жарнама. Сейлз-продюсер. Имидж-билдинг. Сахналық әрекеттердің режиссурасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ киносының тарихы
Магистранттар қазақ киносының қалыптасуы, кинопрокат жүйесін ұйымдастыру, киностудияны ұйымдастыру тарихы, Ш.Аймановатың қазақ киносының дамуынадағы рөлі тақырыптарын меңгереді. Қазақстан туралы фильмдердің (деректі, публицистикалық, көркемдік) жасалу тарихын, қазақтың тұңғыш көркем фильмдерінің жасалу тарихын анықтайды. «Жылымық» кинотеатры: 60-шы жылдар. ХХ ғасырдың екінші жартысы: Ұлттық киноның қалыптасуы, қазақ киносының жаңа толқыны 80-90 жж, Тәуелсіз Қазақстанның кинематографиясы тақырыптарын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Коммуникация мен бұқаралық ақпарат құралы
Бұқаралық коммуникациялар мен бұқаралық ақпарат құралдарын зерделеу, БАҚ-пен қарым-қатынастың жалпы ережелерін қарау. Бұқаралық коммуникацияның сипаттамасы, оның негізгі мақсаттары мен қызметтері. Бұқаралық ақпарат құралдарының негізгі белгілері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ өнері
Магистранттар қазақ мәдениетінің қайнар көздері туралы түсінік алады, қазіргі заманғы қазақстандық кино, театр, опера және балет, әдебиет, бейнелеу өнері, сондай-ақ Қазақстанның көрнекті мәдениет қайраткерлерінің қалыптасу тарихымен танысады. Өнер ұғымдары мен терминдері, көркем бейненің ерекшелігі; өнердің жекелеген түрлерінің көркем тілінің ерекшеліктері: бейнелеу өнері, музыка, театр, хореография, кино; әлемдік өнер тарихының кезеңдері, олардың хронологиясы, жекелеген елдер мен аймақтардың өнері, фактілер, оқиғалар, маңызды көркем ескерткіштер мен шеберлері туралы мәліметтер алады. Қазақстанның қазіргі заманғы өнерінің дамуының негізгі кезеңдері, оның адамзаттың көркем тарихындағы орны; адамның эстетикалық тәрбиесіндегі әртүрлі өнер түрлерінің рөлін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қызмет көрсетудегі эстетика және этика
Магистранттар эстетика мен этиканың ғылыми теориялық негізін меңгереді . Іскерлік этикетті сақтау технологиясы және ережелерімен танысады. Іскерлік қарым-қатынас мәдениеті, әріптестің тактикасын тани білу, өзінің мінез-құлқын үйлестіру, тілдік мәдениет және оның негізгі белгілерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби қызметтегі ақпараттық технологиялар
Магистранттар қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдарын меңгереді. Ақпаратты өңдеудің, сақтаудың, берудің және жинақтаудың негізгі әдістері мен құралдарын; ұйымдастыру және компьютерлік техниканың мақсаты, құрамы, негізгі сипаттамаларымен танысады; компьютерлік желілердің негізгі компоненттері, пакеттік деректерді беру принциптері, желіаралық өзара әрекеттесуді ұйымдастыру; интернет ақпараттық-коммуникациялық желісінде ақпаратты іздеу технологиясы; ақпаратты рұқсатсыз қол жеткізуден қорғау қағидаттары; ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдаланудың құқықтық аспектілері; ақпаратты автоматтандырылған өңдеудің негізгі түсініктері; ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің негізгі қауіптері мен әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарнамалық және ақпараттық-ағарту технологиясы
Әлеуметтік-мәдени қызмет технологияларының негізгі түрлерін меңгеру (әлеуметтік қорғау, жобалық, ақпараттық-жарнамалық, этнотехнологиялар, менеджмент технологиялары, маркетингтік технологиялар). Әлеуметтік-мәдени жобалаудың тарихи логикасы және мәні.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби имидж
Магистранттар кәсіби имидждің теориялық негіздемесін, оның негізгі сипаттамаларын, жеке және кәсіби имиджді басқарудың практикалық нұсқаулығын меңгереді. Жеке имиджді диагностикалау мен дамытудың заманауи технологияларын, оның практикалық-бағдарланған сипатын, кәсіби маңызды қасиеттерді дамытуға арналған тапсырмаларда орындайды. Ұсынылған психотехнологиялы жаттығулар магистранттың жағымды имиджін құруға жағдай жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қарым-қатынас мәдениеті
Магистранттар оқу курсында басқа субъектілерімен кәсіби және педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, коммуникативті мәдениеттің қажетті деңгейін меңгереді, білім беру мен оқыту мақсаттарына сөзсіз қол жеткізуді , коммуникативті құзыреттіліктің психологиялық аспектілерін; қарым-қатынас үлгілері және стильдері; топтың өзара әрекет ету және өзара әсер ету тұрғысынан тұлға аралық және іскер қарым-қатынас ерекшелігі қарастырылады, қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес қарым-қатынас құралдары, тыңдау түрлері және кері байланыс орнату техникасы қарастырылады; рөлдік және қақтығысты басқару техникасын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сценарлы-режиссерлық негіздері
Сценарлық-режиссерлік негіздерін үйрену. Драматургия. Сценарийдің мақсаты. Композицияны құру. Композицияны үйлестіру заңдары. Режиссура. Қазіргі режиссердің қызметі. Режиссураның қызмет түрі ретінде сипаттамасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу саласындағы жарнама
Магистранттар оқу үрдісі барысында мәдени-тынығу саласында жарнама жасау әдістемесін (мәдени-тынығу бағдарламасының афишасы, спектакль, концерттік афиша, киноплакат, көрме плакаты және т.б.), ақпараттық өнімдер мен қызметтерді жарнамалау, идеяларды жарнамалау қызметін меңгереді. Жарнама-Ақпарат және байланыс құралы ретіндегі технологияны анықтайды.. Жарнама - бұл тұтынушыға, клиентке немесе көрерменге жарнамаланатын тауарды сатып алуға итермелейтін ақпарат берілетін құрал ретінде зерттеуді дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы өнер тарихы
Бұл өнер және тарих пәні, өнер туғаннан бастап бүгінгі күнге дейін даму процесі мен заңдылықтарын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мәдени-тынығу қызметіндегі заманауи ақпараттық технология
Мәдени-демалыс қызметін ұйымдастырудың принциптері, әдістері мен технологиясын меңгеру.Мәдени-демалыс іс-әрекетінің тақырыбы-қоғамдық өмірдің, оның материалдық және рухани аспектілерінің тұтас көрінісі ретінде қалыптасқан қоғамдық сананың әртүрлі маңызды тетіктерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарнамалық қызмет
Жарнамалық қызметтің ерекшеліктерін таныстыру. Жарнамалық қызметтің жалпы сипаттамасы. Жарнамалық қызмет саласы. Жарнамалық қызметтің негізгі түрлері. Жарнамалық қызметтің анықтамасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалау қызметі
Жобалау қызметі ұғымы. Зерттеу, жобалау, жобалау-зерттеу қызметінің айырмашылығы. Білім алушылардың жобалық қызметі. Жобалау-зерттеу қызметі. Жобаларды жіктеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоба құрастыру әдісі
Жоба әдісінің мәні магистранттардың белгілі бір білім жиынтығын алуды көздейтін және жобалық іс-әрекет арқылы шешімді алдын ала ескеретін проблемаларға қызығушылығын ояту, алған білімдерін практикада қолдану икемділігін, рефлексивті ойлауды (сыни ойлауды) дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығуды жобалау
Мәдени-тынығу жұмысын жобалау әдістерін меңгеру. Жобалау түсінігі, мәні және түрлері. Қазіргі кезеңдегі мәдени-тынығу қызметін жобалау ерекшеліктері. Мәдени-ағарту қызметі ғылыми зерттеу мәселесі ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Философиялық білім негіздерін, дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру үшін тарихи дамудың негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, өз қызметінің әлеуметтік маңыздылығын ұғынуын талдауға қабілетті.
- Таңдаған ғылыми мамандық бойынша ғылыми-зерттеу қызметін және жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеруге қабілетті.
- Өзінің педагогикалық қызметінде жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясын, оқытудың интерактивті әдістерін, оның ішінде Мәдени-тынығу жұмысының жаңа әдістемелерін, халықтың мәдени-бос уақыт белсенділігін ынталандыру әдістемелерін әзірлеу үшін қолданады.
- Мәдени-демалыс қызметі, мәдениет мекемелерінің, демалыс индустриясы мекемелері мен ұйымдарының басқару, қаржы-экономикалық және шаруашылық қызметі саласында менеджмент және маркетинг технологияларын іске асыруға қабілетті.
- Алынған білімді ғылыми зерттеулер контекстінде идеяларды бірегей дамыту және қолдану үшін; сараптамалық-консультативтік қызмет үшін; диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т.б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін жинақтау үшін қолдана алады.
- Мәдени-тынығу процестерін модельдеу, статистикалық талдау және ақпараттық қамтамасыз ету, мәдени-тынығу бағдарламаларының сценарийлік-драматургиялық негіздерін әзірлеу, техникалық құралдарды (Жарық, дыбыс, кино, бейне және компьютерлік жабдықтар)пайдалана отырып, мәдени бағдарламаларды қою үшін ғылыми ақпаратты алу, өңдеу және сақтау әдістерін қоса алғанда, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалануға қабілетті.
- Концерттерді, фестивальдарды, конкурстарды, байқауларды, мерекелерді және бұқаралық мәдени-демалыс қызметінің нысандарын, клуб мекемелерінде, мәдениет және демалыс саябағында, ғылыми-әдістемелік орталықта, демалыс орталығында көркем-шығармашылық қызметті ұйымдастырады және менеджмент технологияларын қолдануға қабілетті
- Сұраныстарды зерттеу негізінде халықтың әртүрлі топтарының мүдделерін әлеуметтік, ұлттық, гендерлік айырмашылықтарын, жасын ескере отырып мәдени-тынығу жұмысын жобалауға қабілетті.