Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01702 Орыс тілі және әдебиеті в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орыс тілі мен әдебиеті, оларды оқыту әдістемесі саласында іргелі арнайы құзыреттіліктерге ие болған, оқыту, тәрбие беру, әдістемелік, зерттеушілік және әлеуметтік-коммуникативтік еңбек қызметтерін жүзеге асыруға қабілетті, сондай-ақ педагогикалық мамандықтың құндылықтарын иеленген білім беру бакалаврларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Антика әдебиеті
Тіл біліміне кіріспе
Әдебиеттануға кіріспе
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Педагогика
Мектеп оқудағы әлем әдебиетінің аңыздары мен ертегілері
-
2 Оқу жылы
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы
XI-XVIII ғасырлардағы орыс ідебиеті
Білім берудегі сандық технологиялар
Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру
Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы
Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
XIX ғ. орыс әдебиеті (І-жартысы)
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Мектеп оқуындағы орфография және пунктуация практикумы
-
3 Оқу жылы
Қазіргі орыс тілінің морфологиясы
5-8 сыныптарда батысеуропалық әдебиетті оқу
Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы
Орыс тілін оқыту әдістемесі
XIX ғ. орыс әдебиеті (2-жартысы)
Инклюзивті білім беру
Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
Дарындылық психологиясы
Мектептегі көркемәдебиет шығармасына талдау мен түсініктеме беру
Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
9-11 сыныптарда Шығыс және Батыс әдебиетін оқу
Орыс тілі мен әдебиетін оқудағы инновациялық технологиялар
ХХ ғ. Орыс әдебиеті (1-жартысы)
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Білім берудегі басқару және көшбасшылық
Орыс әдеби тілінің тарихы
-
4 Оқу жылы
Әдебиет теориясы
Мектеп бағдарламасындағы Қазақстандағы орыс әдебиеті
Білім беру: жаһандық көзқарас
Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері
Іс-әрекеттегі зерттеу
Сөйлеу мәдениеті және іскерлік риторика
Жалпы тіл білімі
Мектептегі көркем әдебиет шығармасына талдау мен түсініктеме беру
Қазақ және орыс тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Мектеп бағдарламасындағы мәтіннің лингвостилистикалық талдауы
XX ғ. орыс әдебиеті (2-жартысы)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тілдің әлеуметтік табиғаты мен функцияларын, оның ішкі құрылымын, оның қызмет ету және тарихи даму заңдылықтарын біледі, тілдің белгілі бір деңгейін зерттеуге бағытталған лингвистикалық пәндер жүйесінде ұсынылған лингвистикалық бірліктердің жүйелік байланысын түсінеді, сөйлеу кезінде әдеби тілдің нормаларын іс жүзінде қалай жүзеге асыруды біледі, әртүрлі деңгейдегі білімнің интеграциясы негізінде барлық деңгейлердегі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау үшін тілдерді салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана алады, әр түрлі ғылымдардан алынған білімдердің бірігуіне негізделген ол байланыс тетіктерін түсіндіре алады.
- Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру; баланың барлық қызмет түрлерін ұйымдастыру кезінде ағзаның жас ерекшеліктері мен жұмыс істеу ерекшеліктерін ескеру, балалардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға ықпал ету.
- Пәндік-коммуникативтік орталарды модельдеу үшін бағдарламалық құралдардың білімін көрсету, педагогикалық бағдарламалық құралдарда компьютерлік модельдеуді қолдану ерекшелігін көрсету, компьютерлік телекоммуникацияны пайдалана отырып оқу материалын және мультимедиялық жобаларды жасау және негізгі ақпараттық әдістер мен технологияларды, оқытудың білім беру процесіне енгізу үшін қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, сонын ішінже қашықтықтан оқытуды пайдалану.
- Тиімді көшбасшылықтың қазіргі заманғы концепцияларын, команда құру негіздерін, менеджердің коммуникативтік құзыреттілігінің мазмұнын анықтау, іскерлік қарым-қатынастың ағымдағы коммуникативтік үдерістерін талдау, сөздердің түрлі түрлерін көпшілік алдында құру және айту, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсету, аудитория алдында көпшілік алдында сөз сөйлеу және көпшілік алдында пікірталас жүргізу дағдыларын меңгеру.
- Тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, технологиялары мен формалары туралы білімді пайдалана отырып, ата-аналармен және балалармен жұмысты ұйымдастыру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие процесін басқарады.
- Білім беру саласындағы жобалық менеджменттің және басқарудың негізгі ұғымдары мен категорияларын, ұйымдастырушылық мінез-құлқын, білім беру ұйымдарының персоналды басқаруын анықтайды, білім берудегі жаһандық тенденцияларды салыстырады, бірлескен іс-әрекеттерді және білім беру ортасы субъектілерінің тұлға аралық өзара іс-қимылын ұйымдастыра алады, басқару мәселелерін талдауда жан-жақты көзқарас дағдыларына ие болады, команда ретінде білім беру проблемалары бойынша жобалардың түпкілікті өнімінің презентациясын көрсету, тұлға мен іскерлік қарым-қатынаста өз ойлары мен пікірлерін білдіре алады.
- Орыс әдебиеті шығармаларының ежелгі орыс тілінен қазіргі заманға дейінгі әр түрлі мәтіндерін біледі және сараптайды, көркем шығарманы кең тарихи-әдеби контексте, қазіргі әдеби жағдайға бағдарлау қабілетіне ие, ТМД елдеріндегі орыс, әлем әдебиеті, ұлттық әдебиеттің негізгі даму кезеңдерін біледі, олардың типологиялық ерекшеліктерін ажырата біледі, әйгілі жазушылардың еңбектерімен танысады, әдеби сынның теориясы мен әдіснамасына негізделген көркем шығарманы сапалы бағалау және түсіндіру дағдыларына ие.
- Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
- Педагогиканың негізгі ережелерін, психологияның, жас ерекшелік физиологиясын, мектеп гигиенасын, оқытудың қазіргі заманғы әдістемесін, оқу мазмұнын құрастырудың ерекшелігі мен негізгі принциптерін, орыс тілі мен әдебиеті бойынша білім беру мазмұнын жаңарту және инклюзивті оқыту аясында, оқу үдерісін ұйымдастыру ерекшеліктерін білу, білім беру үдерісін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолдану.
- Білім беру саласындағы жаһандық трендтер мен зерттеулер туралы білімдерін көрсету, шет тілін кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынаста қолдана отырып, елдегі және шетелдегі білім беру проблемаларын зерттеу нәтижелері туралы көпшілік алдында сөйлей білу.
- Әдебиет теориясы мен тарихы, әлемдік әдебиеттің пайда болуы мен дамуының жалпы заңдылықтары, жаңартылған мектеп бағдарламасына қосылған көркем әдебиет шығармаларының, орыс, ьатысеуропалық жәәне шығысеуропалық әдебиет шығармаларының әдеби дамуының танымдық, тәрбиелік және эстетикалық құндылықтарына негізделе отырып білім беруді ұйымдастыру; мектепте әдеби шығармаға талдау жасау мен интерпретациялау дағдыларына ие болу.
- Оқушылардың дайындық деңгейі мен оқу тапсырмаларына сәйкес оқытудың оңтайлы стратегиясын қамтамасыз етуді көздейтін, мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқытудың теориялық негіздері мен оқыду қағидалары жайлы білімді қолдану; ОЖКОД (оқу мен жазу арқылы критикалық ойлау қабілетін дамыту) стратегиялары мен Quizlet, Enquiz, Kahoot сынды платформаларды қолданатын жаңа ақпараттық-байланыстық технологияларды қолдану арқылы сабақтардың әр түрлі типтерін құру.
- Мәтін теориясының базалық негіздері, оған кешендік талдау жасаудың заманауи түрлері мен әдістері, орфография мен пунктуация нормалары, тыныс белгілерін қою мүмкіндіктері, сонымен қоса әр түрлі қателермен жұмыс жасап, оларды бөлу мен түзету дағдылары мен мектепте қолданылатын талдаулардың барлық түрлері жайлы білімді қолдана білу.