Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01702 Орыс тілі және әдебиеті в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Антика әдебиеті

    Пән антикалық ойлаудың, Ежелгі Греция мен Римнің әдеби үдерісінің ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Дәрістерде негізінен антикалық әдебиеттің маңызды деген шығармаларына талдау жасауға баса назар аударылады. Семинарлар мектеп бағдарламасына кіретін антикалық мифтер мен Гомер және Вергилий поэмаларын, Эсхил, Софокл, Еврипид, Аристофан драматургиясын, Ежелгі Грециялық және Римдік ақындардың лирикасын талдау мен оларға түсіндірме жасауға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тіл біліміне кіріспе

    Бұл пән білім алушыларды лингвистикалық пәндердің барлық кешенін одан әрі тереңдетіп зерттеуі үшін қажет лингвистиканың негізгі теориялық ұғымдарымен және категорияларымен таныстыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында тілдің табиғаты, тілдің пайда болуы және оның дамуының негізгі заңдылықтары, тілдің шындықтың басқа құбылыстары арасында алатын орны, тіл құрылымының ерекшеліктері, тілдің негізгі бірліктері мен категориялары және олардың әлем тілдерінің жіктеліміне арақатынасы қарастырылады. Болашақ мұғалім тіл білімі мәселелерін меңгеруі керек, онсыз оқушыларға орыс тілін заманауи деңгейде үйрету мүмкін емес.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Пән оқушылардың мәселелі өріспен және зерттеу құралымен танысуына; әдебиет теориясының негізгі түсініктерін меңгеруге, көркем әдебиет шығармаларына талдау жасау мен баға берудің бастапқы дағдыларын меңгеруге; заманауи терминологиялық әдебиеттанушылық аппаратты меңгеруге; әдеби шығармаға тарихи және құрылымдық тұрғыдан қарау әдістемесін меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу шығармалардың тектік ерекшеліктерін ескере отырып, келесі аналитикалық жоспарларға сай іске асырылады: сюжет деңгейіндегі, оның дәстүрлі формасына сай талдау; нормаға сәйкестігіне қарай белгілі нұсқаға талдау; имманентті және концептуалды талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы

    Бұл пән орыс тілінің фонетикалық жүйесі туралы лингвистикалық білім алуға бағытталған, студенттер сегменттік және суперсегменттік фонетикалық бірліктердің артикуляциялық және функционалдық ерекшеліктері туралы түсінік алады, терминдер мен ұғымдарды жүйелеуді үйренеді. Студенттер тілдік жүйенің фонетикалық деңгейіне жататын нормаланған, өзіне тән қасиеттері мен заңдылықтары арқылы ұсынылатын қазіргі орыс әдеби тілінің негізгі құбылыстарымен танысады. Пән бойынша білім мен дағдының міндетті көлемі тақырып бойынша құрылымдалған және сабақ түрі бойынша бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп оқудағы әлем әдебиетінің аңыздары мен ертегілері

    Берілген пән қазақстандық мектептердегі жаңартылған бағдарлама бойынша әлем халықтарының фольклорлық шығармаларын (мифтер, ертегілер) меңгеруге бағытталған. Курс студенттерге мифологиялық ойлаудың ерекшеліктерін, мифтердің этиологиялық функциясын меңгеруге, әр түрлі ертегілермен танысып, олардың танымдық, тәрбиелік және эстетикалық құндылығын анықтауға мүмкіндік береді. Пәнді меңгеру барысында студенттер әдебиеттің сабақтас байланыстарын меңгеруді үйренеді, әдеби-әдістемелеік талдаудың техникасымен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы

    Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • XI-XVIII ғасырлардағы орыс ідебиеті

    Берілген пән XI-XVIII ғасырлардағы орыс әдебиеті тарихының түсініктері мен концепциясын меңгеруге бағытталған. Студенттер ежелгі орыс және орыс әдебиеттерінің отандық және әлемдік көркем әдебиетпен байланыстырғандағы даму кезеңдерімен танысады, орыс классик жазушыларының шығармашылығымен және өмірбаяндарымен, көркем, әдеби-сындық шығармалармен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі сандық технологиялар

    Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру

    Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы

    Берілген пән лексикологоия, фразеология және лексикография салаларындағы негізгі түсініктерді меңгеруге бағытталған. Пән аясында студенттер лексикологияның келесі түсініктерін меңгереді: лексема, лексикалық мағына, сөздің мағыналық құрылымы, сөздер арасындағы парагматикалық және синтагматикалық қатынас жүйесі, семантикалық қарсылықтар түрлері, негізгі лексикалық категориялар (синонимия, антонимия, омонимия, паронимия, гипонимия), лексиканың стратификациясы (генетикалық, динамикалық, әлеуметтік және функционалды-стилистикалық). Курс аяқталған соң студенттердің сөздің болмысы жайлы түсінікке ие болады, оның күрделі, көпсалалы мінезі мен алуан түрлі экстралингвистикалық және тілдік жүйелік байланыстары жайлы біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері

    Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама

    Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • XIX ғ. орыс әдебиеті (І-жартысы)

    Пән 19 ғасырдың 1 жартысындағы орыс әдебиеті дамуының негізгі тенденцияларын меңгеруге, осы кезең мен алдыңғы кезең әдебиетімен айырмашылықтарын анықтауға бағытталған. Курстың тақырыптық ұйымдастырылуы 19 ғасырдың 1 жартысындағы орыс әдебиетінің романтизм және реализмінің жанрлық модельдерінің пайда болуы мен дамуын қысқартылған күйінде қарастырумен негізделген. Дәрістер мектеп бағдарламасына кіретін жазушылардың шығармашылығы монографиялық тұрғыда меңгеру мен әрбір әдеби кезеңнің сипаттамасына арналған. Семинарлар студенттердің зерттеулік ісін іске қосуға мүмкіндік беретін Жуковский балладаларын, Рылеев, Пушкин, Лермонтов лирикасын, Грибоедов, Гоголь және Островскийдің комедияларын, Пушкин, Гоголь, Тургенев пен Гончаровтың прозаларын оқытудың инновациялық стратегияларын қолданып талдау мен түсіндірме жасау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы

    Пән орыс тілінің сөзжасамдық жүйесінің жалпы және арнайы заңдылықтары туралы білім алуға; білім алушылардың сөздерге морфемдік, сөзжасамдық және этимологиялық талдау жасау дағдыларын қалыптастыруға; білім алушылардың алған теориялық және тәжірибелік арнайы білімдерін орыс тіл білімі саласындағы дидактикалық, зерттеушілік, әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді анықтау мен шешу мәселелерінде пайдалануға; оқыту, дамыту, тәрбиелеу функцияларын жүзеге асыруға қабілетті, сондай-ақ мұғалім мамандығының құндылықтарын меңгерген білім беру бакалаврларын даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді қорғау мен нығайту бойынша бағытталған білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайындағы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы туралы қажетті жүйеленген білім мен практикалық дағдылармен қамтамасыз етіледи.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектеп оқуындағы орфография және пунктуация практикумы

    Бұл пән қазіргі орыс орфографиясының және пунктуациясының тұжырымдамалары, принциптері мен нормалары туралы тұтас идеяны қалыптастыруға; мектеп бағдарламасын игеру кезінде алынған орфографиялық және пунктуациялық мәдениеттің теориялық негіздерін тереңдетуге, жалпылауға және жүйелеуге; сауатты орыс жазу дағдыларын дамытуға және бекітуге; оқу процесінде сауаттылықты жеке түзетуді, орфографиялық және пунктуациялық қателерді диагностикалаудың инновациялық технологияларын қолдану тәжірибесін алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясы

    Курс студенттердің морфологиялық деңгейді ҚОТ ішкі жүйесі ретінде ұйымдастырудың жалпы заңдылықтары, қарым-қатынастың әртүрлі салалары мен жағдайларында морфологиялық бірліктердің жұмысістеуі туралы білімдерін тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған: коммуникативті дағдылар мен морфологиялық құралдарды қолдану дағдыларын дамыту. Аталған мақсатқа қол жеткізу пәндік (коммуникативтік (сөйлеу), тілдік және лингвистикалық (тілдік), лингвомәдениеттану) және қызметтік (оқу-кәсіптік және кәсіптік) құзыреттерді қалыптастыру және дамыту процесінде жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 5-8 сыныптарда батысеуропалық әдебиетті оқу

    Берілген пән көркем мәдениет тарихын оқытудағы заманауи көзқарастармен ұштасатын батысеуропалық әдебиет дамуының негізгі тенденцияларын меңгеруге бағытталған. Аталған курсты меңгерудегі негізгі тұстарының бірі оқытылатын әр мәдени кезеңдердің негізінде жатқан дүниетанымдық ерекшеліктерін түсіну болып табылады. Аталған пән аясында студенттер әлемдік әдеби үдерістің негізгі кезеңдерімен танысады; ұлттық әдебиеттердің типологиялық сипаттарын анықтауды үйренеді. Қазақстандық мектептерде оқытуға арналған жаңартылған бағдарламада көрсетілген батысеуропалық әдебиет шығармалары негізінде студенттер әр түрлі жанрлар мен стильдерге жататын көркем мәьіндерге талдау жасау дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі

    Берілген пән филолог студенттерді қажетті теориялық және әдістемелік даярлықпен қамтамасыз етуге бағытталған. Пән аясында студенттер теориялық білімдерге ие болып қана қоймай, оны оқытудың оңтайлы әдістерін таңдағанда және іске асырғанда, әр түрлі типтегі орыс тілі сабақтарын құрастырғанда, орыс тілін оқытудағы инновациялық технологияларды пайдаланып оқушылардың тілдік қабілеттерін бақылаған кезде оқушылардың тілдік, лингвистикалық және коммуникативті қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған педагогикалық кәсіптерін жоспарлағанда да қолданады. Одан бөлек, бұл курс филолог студенттердің шығармашылық және ғылыми-зерттеулік қабілеттерін арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • XIX ғ. орыс әдебиеті (2-жартысы)

    Білім алушы қазіргі орыс тілінің орфографиялық нормаларын; пунктуация нормаларын және тыныс белгілерін вариантты қою мүмкіндіктерін білетіндігін көрсетеді; мектепте қолданылатын талдаудың барлық түрлерін жасай алады; әртүрлі типтегі қателерді түзете және жіктей алады. Білім алушы көркем мәтінді лингвостилистикалық талдаудың теориялық негіздері мен қазіргі заманғы тұжырымдамаларын; прозалық және поэтикалық мәтінді жүйелі-тұтас талдаудың принциптері мен жолдарын; мәтінде кездесетін логикалық, лексикалық, стилистикалық және синтаксистік қателіктердің негізгі типологиясын меңгереді; мәтінді оның коммуникативтік қасиеттеріне сәйкестігі және ережелер мен тілдік нормаларды сақтауы тұрғысынан бағалай біледі, әртүрлі стилистикалық бағыттағы мәтіндерді өңдей алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған, мүмкіндігі шектеулі жандарға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, даму кемістігі бар баланың ерекше білім беру қажеттіліктері туралы білім жүйесі қалыптастырылады, инклюзивті ортада балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу орындарында оқытудың әртүрлі әдістемелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі

    Пән студенттердің заманауи қазақстандық мектепте жаңартылған бағдарлама бойынша орыс әдебиетін оқыту саласында педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Дәрістерде проблемалық жағдайларды құруға, заманауи педагогикалық технологиялар контекстінде әдістемелік мәселелерді шешудің әртүрлі тәсілдерін салыстыруға баса назар аударылады. Семинарлар нақты әдеби тақырыптарды зерделеу, мұғалімдердің жұмыс тәжірибесін талдау және жалпылау, салыстырмалы сипаттағы тапсырмаларды орындау кезінде оқу жағдайларын модельдеу түрінде өткізіледі. Олар студенттің теориялық білімін мектепте педагогикалық практика өту кезінде қажетті кәсіби шеберлік деңгейіне біріктіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дарындылық психологиясы

    Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектептегі көркемәдебиет шығармасына талдау мен түсініктеме беру

    Аталған пән студенттердің лирикалық мәтінге талдау мен түсіндірме жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді меңгеру барысында студенттер лирикалық мәтіндерге талдау мен түсіндірме жасаудың дәстүрлі және инновациялық дағдыларын меңгергендерін көрсете алады; поэтикалық мәтінге түсіндірме жасаудың әр түрлі техникаларын қолданады; қандай да бір ақынның лирикасына түсіндірме жасағанда құрылымдық-семиотикалық талдау стратегияларын қолданады; лирикалық мәтінде талдау мен түсіндірме жасағанда ақпараттық-компьютерлік және мультимедиялық технологиялар әдістерін қолданады; алынған білімді ұсынылған тақырыптар бойынша оқу бағдарламасын жасауда қолданады; алынған нәтиженің әр түрлі таныстырылымдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы

    Бұл пән тілдік құралдарды олардың функционалдық мүмкіндіктері бойынша жүйелеу саласында теориялық дайындықты қалыптастыруға; орыс тілінің барлық деңгейлерінің нұсқаларының стилистикалық және нормативтік сипаттамаларын білуге; дұрыс, мәнерлі және түсінікті сөйлеуді, оның ішінде мәтінді сөйлеу қызметінің өнімі ретінде қалыптастыру және қабылдау заңдылықтарын игеруге; қоғамдық тіл мәдениетінің деңгейін арттыру қажеттілігі туралы хабардар болуға және кәсіби уәждеме жасауға бағытталған. Осылайша, студенттер тілдің стильдік дифференциациясы туралы түсінікке ие болады, тіл нормалары мен сөйлеудегі стилистикалық бейімделу әдістерін, сондай-ақ стилистикалық талдау алгоритмін игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 9-11 сыныптарда Шығыс және Батыс әдебиетін оқу

    Пән әлемдік әдебиет тарихының жүйесіндегі Шығыс пен Батыс әдебиеттерінің тарихы жайлы, сонымен қатар, Шығыс пен Батыс классикалық әдеби дәстүрлерінің дамуы мен қалыптасуының негізгі заңдылықтары, олардың кезеңдері мен түрлері жайлы білімді иеленуге бағытталған. Аталған курс аясында студенттер аталған әдебиеттердің жанрлары мен стильдерінің дамуындағы мәселелермен, пәлсапалық және діни ағым өкілдерінің әдеби қызметтерімен танысады; жаңартылған бағдарлама бойынша берілген көркем мәтіндерге талдау жасауға қабілетті болады, олардың негізінде Шығыс пен Батыстың әдеби байланыстарын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқудағы инновациялық технологиялар

    «Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту» технология сының негіздері, аудиовизуалды, белсенді оқыту әдістері («миға шабуыл», «кейс-стади әдісі», «Сократ әдісі», «ментальдық карталар» т.б.) бойынша білімдерін және түсінігін көрсету. Оқу үрдісінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын жүзеге асыру. Quizlet, Enquiz, Kahoot сияқты платформаларда интеллектуалдық квесттер мен квиздерді әзірлей білу; Wordwall көп функционалды білім беру ресурсында интерактивті және баспа материалдарын жасай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ХХ ғ. Орыс әдебиеті (1-жартысы)

    Пән Ресейдегі ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы әдеби процестің даму тарихы туралы терең білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Дәрістерді тақырыптық ұйымдастыруы Күміс ғасырдың әдеби бағыттары мен ағымдарының ерекшеліктерін, екі түрлі орыс әдебиетінің қалыптасу себептерін, жаңартылған мектептегіәдебиет бағдарламасына енгізілген 1917-1934 және 1934-1956 жылдардағы әдебиет өкілдерінің шығармашылығын зерттеуге мүмкіндік береді. Практикалық сабақтарда көркем мәтіндерді талдау және интерпретациялау дағдыларын дамыту, шығарманы зерттеудің әртүрлі инновациялық стратегиялары мен технологияларын қолдану; заманауи әдеби технологияларды пайдалана отырып оқу жобаларын құру және ғылыми эссе / ғылыми мақала түрінде мәтін поэтикасын зерттеу нәтижелерін жалпылау көзделеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі

    Пән қазіргі орыс тілінің синтаксистік жүйесі туралы білім алуға; білім алушылардың орыс тіліндегі жай мен құрмалас сөйлемдердің түрлі құрылымдық-семантикалық түрлерін құруының синтаксистік нормаларын меңгеруге; білім алушылардың орыс тіліндегі жай және құрмалас сөйлемдердің синтаксистік талдауын жасау дағдыларын қалыптастыруға; білім алушылардың синтаксистік ғылымда алған білімдерін, орыс тілінің синтаксистік бірліктері жайында теориялық зерттеулері мен тәжірибелік нәтижелерін ауызша, жазбаша және виртуалдытүрде көрсету жолдарын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі басқару және көшбасшылық

    Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орыс әдеби тілінің тарихы

    Бұл пән студенттердің орыс әдеби тілінің тарихи эволюциясы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Курсты зерделеу барысында оның тарихи дамуының әр кезеңінде туындайтын тілдік жүйенің өзгеру себептері, орыс тілі тарихының әр кезеңі үшін мәтін құрудың, фонетика мен грамматиканың өзіндік ерекшеліктері, жазушылар мен ғалымдардың тілді дамыту үшін реформалық қызметінің маңыздылығы түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы

    Берілген пән филолог студенттерді қажетті теориялық және әдістемелік даярлықпен қамтамасыз етуге бағытталған. Пән аясында студенттер теориялық білімдерге ие болып қана қоймай, оны оқытудың оңтайлы әдістерін таңдағанда және іске асырғанда, әр түрлі типтегі орыс тілі сабақтарын құрастырғанда, орыс тілін оқытудағы инновациялық технологияларды пайдаланып оқушылардың тілдік қабілеттерін бақылаған кезде оқушылардың тілдік, лингвистикалық және коммуникативті қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған педагогикалық кәсіптерін жоспарлағанда да қолданады. Одан бөлек, юұл курс филолог студенттердің шығармашылық және ғылыми-зерттеулік қабілеттерін арттыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп бағдарламасындағы Қазақстандағы орыс әдебиеті

    Пән бірыңғай әлемдік әдеби үдеріс мәнмәтініндегі Қазақстандағы орыс әдебиетінің негізгі тенденцияларын меңгеруге бағытталған. Курс студенттерді Қазақстандық орыс жазушыларының шығармашылығы және өмірбаянымен таныстыруға, сонымен қатар, студенттерді жаңартылған бағдарлама бойынша ұсынылатын уөркем шығармаларға талдау жасау арқылы ұлттық әдебиеттердің спецификалық ерекшеліктерін сәйкестендіруге және жалпылауды, айқындауды үйретуге бағытталған. Аталған пән аясында студенттер әр түрлі кезеңдердегі жазушылар мен ақындардың гуманистикалық идеалдары жайлы білімдерін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру: жаһандық көзқарас

    Бұл пән әлемдегі орта білім беру жүйесі туралы идеяны қалыптастыруға және оны жаһандану контекстінде өзгертуге бағытталған, әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері

    Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іс-әрекеттегі зерттеу

    Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу мәдениеті және іскерлік риторика

    Пән студенттердің шешендік шеберлігінің тәжірибелік дағдыларын қалыптастыруға, жазбаша және ауызша түрде кәсіби мәтіндер құрғанда, қарым қатынас орнату барысында әдеби орыс тілінің байлығын сауатты қолдана білуге бағытталған. Курсты меңгеру нәтижесінде оқушылар тілді меңгеру дағдыларына ие болып, тілді қолдануға, оған талдау жасап, бағалауға қажетті жаңа білім алады, орыс тілінің бай, коммуникативті, эстетикалық және танымдық әлеуетімен негізделген і жалпы гуманитарлық ой өрістерін кеңейтеді. Пән коммуникативті шешімдерді табу үшін қолданылатын бұқаралық қарым қатынас, сонымен қатар педагогикалық қызметтер дағдыларын жақсартуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы тіл білімі

    Бұл пән «Тіл біліміне кіріспе» курсымен ашылатын және үш бөлімнен тұратын жалпы лингвистикалық пәндер циклінің құрамдас бөліктерінің бірі болып табылады: тіл білімінің тарихы, тіл теориясы және тілді талдау әдістері. Болжалды курс студенттерді тіл туралы негізгі ілімдер, оның символдық сипаты, функциялары, ішкі жүйелік ұйымдастырылу принциптері және жұмыс істеу тәсілдері, тілдің, ойлау мен болмыстың өзара байланысы, әлемнің барлық немесе көптеген тілдеріне тән әмбебаптар және бірегейліктер туралы білімдермен қаруландыруға арналған. Сонымен қатар, студенттер зерттеудің заманауи әдістерін қолдана алады, тілдік құбылыстарды жіктей, сипаттай, салыстыра және жалпылай алады, лингвистикалық тұжырымдамалар мен арнайы ғылыми әдебиеттерді сыни бағалай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі көркем әдебиет шығармасына талдау мен түсініктеме беру

    Пән көркем шығарманың поэтикасын талдау және түсіндіру дағдыларын игеруге бағытталған.Дәрістерде теориялық материал көркем мәтінмен жұмыс жасау барысында аналитикалық және көркемдік тапсырмалар арқылы игеріледі. Семинарлардың негізгі мақсаты-мәтіннің жазбаша талдаудың және ауызша диалогтың дағдыларын дамыту, көркем мәтінді түсіндірудің әртүрлі әдістерін егжей-тегжейлі көрсету. Сонымен қатар семинарда заманауи зерттеушілердің интерпретациялық стратегиялары талданады; заманауи зерттеу технологиялары арқылы көркем шығарманың жанрлық поэтикасының интерпретациялары жасалады.Зерттелген тәсілддер мен әдістемелер оқу жобасын құру үшін пайдаланылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ және орыс тілдерінің салыстырмалы грамматикасы

    Пән орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық құрылымының ерекшеліктері туралы білім алуға; әртүрлі типологиялық классификацияларға жататын салыстырылатын тілдердің құрылымдық ерекшеліктерін анықтау дағдыларын қалыптастыруға; әлемнің ұлттық суретінің элементтері ретінде зерттелетін орыс және қазақ тілдерінің қызмет етуінің барлық деңгейіндегі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау қабілетін; оқытылатын тілдердіңсалыстырмалы талдауын жасаудағы студенттердің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп бағдарламасындағы мәтіннің лингвостилистикалық талдауы

    Бұл пән студенттерде коммуникативті құзыреттіліктің стилистикалық аспектісін олардың кәсіби құзыреттілігінің құрамдас бөлігі ретінде қалыптастыруға бағытталған: әр түрлі жанрдағы мәтіндердің стилистикалық сипаттамаларын білетін мамандарды даярлау және кәсіби мәселелерді шешу барысында мәтіннің стилистикалық компонентін беру әдістері. Пәннің мазмұны барлық тіл деңгейлерінің бірліктерін лингвистикалық талдаудың әдістері мен әдістерін қарастыруды қамтиды: фонетикалық, сөзжасамдық, морфологиялық, синтаксистік, стилистикалық, сонымен қатар мәтіннің тілдік ұйымдастырылуын талдаудың нақты әдістері мен әдістерін қарастыруына бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • XX ғ. орыс әдебиеті (2-жартысы)

    Пән орыс әдебиетінің соңғы кезеңдегі тарихын зерттеуге бағытталған. Мақсаты-оның ерекшелігін, әдебиеттің дамуыңың негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын анықтау, шығармалардың қазіргі уақыттаталдау және бағалау дағдыларын дамыту. Дәрістерде Жеңіс әдебиетінің поэтикасы талданады және 1950- 1960-шы жылдардағы совет әдебиетіндегі өзгеріс туралы айтылады, 80-ші жылдардың әдеби процесінің ерекшеліктеріне, постмодерндік прозаның поэтикасына, ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басындағы поэзия мен драматургияның жаңалықтарына назар аударылады. Семинарларда жанрлардың құрылымдық-поэтикалық жүйесін жеке авторлық көріністе қарауы, әдебиет бойынша жаңартылған мектеп бағдарламасына енген ХХ ғасыр шығармаларының поэтикасын талдау және түсіндіру дағдыларын дамытуы көзделеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Тілдің әлеуметтік табиғаты мен функцияларын, оның ішкі құрылымын, оның қызмет ету және тарихи даму заңдылықтарын біледі, тілдің белгілі бір деңгейін зерттеуге бағытталған лингвистикалық пәндер жүйесінде ұсынылған лингвистикалық бірліктердің жүйелік байланысын түсінеді, сөйлеу кезінде әдеби тілдің нормаларын іс жүзінде қалай жүзеге асыруды біледі, әртүрлі деңгейдегі білімнің интеграциясы негізінде барлық деңгейлердегі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау үшін тілдерді салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана алады, әр түрлі ғылымдардан алынған білімдердің бірігуіне негізделген ол байланыс тетіктерін түсіндіре алады.
  • Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру; баланың барлық қызмет түрлерін ұйымдастыру кезінде ағзаның жас ерекшеліктері мен жұмыс істеу ерекшеліктерін ескеру, балалардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға ықпал ету.
  • Пәндік-коммуникативтік орталарды модельдеу үшін бағдарламалық құралдардың білімін көрсету, педагогикалық бағдарламалық құралдарда компьютерлік модельдеуді қолдану ерекшелігін көрсету, компьютерлік телекоммуникацияны пайдалана отырып оқу материалын және мультимедиялық жобаларды жасау және негізгі ақпараттық әдістер мен технологияларды, оқытудың білім беру процесіне енгізу үшін қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, сонын ішінже қашықтықтан оқытуды пайдалану.
  • Тиімді көшбасшылықтың қазіргі заманғы концепцияларын, команда құру негіздерін, менеджердің коммуникативтік құзыреттілігінің мазмұнын анықтау, іскерлік қарым-қатынастың ағымдағы коммуникативтік үдерістерін талдау, сөздердің түрлі түрлерін көпшілік алдында құру және айту, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсету, аудитория алдында көпшілік алдында сөз сөйлеу және көпшілік алдында пікірталас жүргізу дағдыларын меңгеру.
  • Тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі әдістері, технологиялары мен формалары туралы білімді пайдалана отырып, ата-аналармен және балалармен жұмысты ұйымдастыру, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие процесін басқарады.
  • Білім беру саласындағы жобалық менеджменттің және басқарудың негізгі ұғымдары мен категорияларын, ұйымдастырушылық мінез-құлқын, білім беру ұйымдарының персоналды басқаруын анықтайды, білім берудегі жаһандық тенденцияларды салыстырады, бірлескен іс-әрекеттерді және білім беру ортасы субъектілерінің тұлға аралық өзара іс-қимылын ұйымдастыра алады, басқару мәселелерін талдауда жан-жақты көзқарас дағдыларына ие болады, команда ретінде білім беру проблемалары бойынша жобалардың түпкілікті өнімінің презентациясын көрсету, тұлға мен іскерлік қарым-қатынаста өз ойлары мен пікірлерін білдіре алады.
  • Орыс әдебиеті шығармаларының ежелгі орыс тілінен қазіргі заманға дейінгі әр түрлі мәтіндерін біледі және сараптайды, көркем шығарманы кең тарихи-әдеби контексте, қазіргі әдеби жағдайға бағдарлау қабілетіне ие, ТМД елдеріндегі орыс, әлем әдебиеті, ұлттық әдебиеттің негізгі даму кезеңдерін біледі, олардың типологиялық ерекшеліктерін ажырата біледі, әйгілі жазушылардың еңбектерімен танысады, әдеби сынның теориясы мен әдіснамасына негізделген көркем шығарманы сапалы бағалау және түсіндіру дағдыларына ие.
  • Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
  • Педагогиканың негізгі ережелерін, психологияның, жас ерекшелік физиологиясын, мектеп гигиенасын, оқытудың қазіргі заманғы әдістемесін, оқу мазмұнын құрастырудың ерекшелігі мен негізгі принциптерін, орыс тілі мен әдебиеті бойынша білім беру мазмұнын жаңарту және инклюзивті оқыту аясында, оқу үдерісін ұйымдастыру ерекшеліктерін білу, білім беру үдерісін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолдану.
  • Білім беру саласындағы жаһандық трендтер мен зерттеулер туралы білімдерін көрсету, шет тілін кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынаста қолдана отырып, елдегі және шетелдегі білім беру проблемаларын зерттеу нәтижелері туралы көпшілік алдында сөйлей білу.
  • Әдебиет теориясы мен тарихы, әлемдік әдебиеттің пайда болуы мен дамуының жалпы заңдылықтары, жаңартылған мектеп бағдарламасына қосылған көркем әдебиет шығармаларының, орыс, ьатысеуропалық жәәне шығысеуропалық әдебиет шығармаларының әдеби дамуының танымдық, тәрбиелік және эстетикалық құндылықтарына негізделе отырып білім беруді ұйымдастыру; мектепте әдеби шығармаға талдау жасау мен интерпретациялау дағдыларына ие болу.
  • Оқушылардың дайындық деңгейі мен оқу тапсырмаларына сәйкес оқытудың оңтайлы стратегиясын қамтамасыз етуді көздейтін, мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқытудың теориялық негіздері мен оқыду қағидалары жайлы білімді қолдану; ОЖКОД (оқу мен жазу арқылы критикалық ойлау қабілетін дамыту) стратегиялары мен Quizlet, Enquiz, Kahoot сынды платформаларды қолданатын жаңа ақпараттық-байланыстық технологияларды қолдану арқылы сабақтардың әр түрлі типтерін құру.
  • Мәтін теориясының базалық негіздері, оған кешендік талдау жасаудың заманауи түрлері мен әдістері, орфография мен пунктуация нормалары, тыныс белгілерін қою мүмкіндіктері, сонымен қоса әр түрлі қателермен жұмыс жасап, оларды бөлу мен түзету дағдылары мен мектепте қолданылатын талдаулардың барлық түрлері жайлы білімді қолдана білу.
Top