6B01501 Математика в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Математика, педагогика, психология және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы кәсіби құзіреттіліктерге ие, қазіргі орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайында жұмыс істей алатын, сондай-ақ еңбек нарығының сұранысына сәйкес бәсекеге қабілетті түлектерді даярлайтын жоғары білікті математика мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Математикалық талдау - 1
Сызықтық алгебра
Аналитикалық геометрия
Математикалық талдау - 3
Математикалық талдау - 2
Сандар теориясы
Педагогика
Математикалық талдау - 4
-
2 Оқу жылы
Экология және өмір қауіпсіздігі
Нақты айнымалы функциялар теориясы
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Білім берудегі сандық технологиялар
Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері
Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы
Ықтималдықтар теориясы және комбинаторика
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Дифференциалдық теңдеулер
-
3 Оқу жылы
Дарындылық психологиясы
Сандық әдістер және математикалық бағдарламалар пакеті - 1
Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы
Инклюзивті білім беру
Математикалық есептерді шешу практикумы - 1
Проективті геометрия
Комплекс айнымалы функциялар теориясы
Математиканы оқыту әдістемесі
Символдық логикаға кіріспе
Математикалық есептерді шешу практикумы - 2
Білім берудегі басқару және көшбасшылық
Физикаға кіріспе
Математикалық статистика есептерін шешу бойынша практикум
Дискретті математика және математикалық логика
Физиканың теориялық негіздері
Олимпиадалық және конкурстық есептерді шешу
-
4 Оқу жылы
Есептерді шығарудың логикалық және әдістемелік негіздері (ҰКТ, Зерттеу)
Геометриялық есептерді шешу практикумы
Сандық әдістер және математикалық бағдарламалар пакеті-2
Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері
Математикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Іс-әрекеттегі зерттеу
Білім беру: жаһандық көзқарас
Мектеп оқушыларының математика бойынша оқу жетістіктерінің сыртқы бағалауы (PISA, SAT, SET, ЕНТ)
Математиканы оқыту әдістемесінің таңдаулы сұрақтары
Математикалық физика теңдеулері
Функциональдық анализ элементтері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Педагогиканың негізгі қағидаларын, жас ерекшелік физиологиясы туралы білімін, мектеп гигиенасы нормаларын және білім берудің инновациялық технологияларын жалпы білім беру ұйымдарында оқу-тәрбиелеу процесінде тиімді пайдалану.
- Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, қандай да бір мәселелерді талқылау үшін әлеуметтік, академиялық және кәсіптік ортада коммуникацияға түсу; кәсіби және әлеуметтік проблемаларды өз бетінше келісу және, шешімдер қабылдау және олар үшін жауапкершілік алу; одан әрі жеке және кәсіби даму үшін өз білімі мен мінез-құлқын сыни тұрғыдан бағалау; қоғамның, елдің және халықаралық қоғамдастықтың құндылық ұғымдарына жеке және әлеуметтік өзін-өзі айқындау; білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметін, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.
- Өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын сезіну, кәсіби қызметті жүзеге асыруға мотивация алу, кәсіби этика және сөйлеу мәдениеті негіздерін меңгеру, білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес кәсіби қызметті қамтамасыз ету; педагогикалық инновация, педагогикалық технологиялар саласындағы білімді, педагогикалық технологияларды іздеу, бағалау, іріктеу және пайдалану, жаңашылдыққа қабілетті болу, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылу, бастамашылық және еңбексүйгіштік таныта білу.
- Кәсіби іс-әрекет мәселелерін шешеді, математикалық есептерді шешудің аналитикалық және сандық әдіс-тәсілдерін талдайды, бағалайды және практикада қолданады, мектеп оқушыларының пәндік құзыреттіліктерін, математикаға деген қызығушылығын қалыптастырады, пәнішілік және пәнаралық байланыстарды қолданады, мектеп оқушыларын оқыту үдерісінде логикалық ойлауды дәлелдейді, математикалық білімдерін күнделікті өмірде қолдана алады.
- Математика бойынша жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында дәстүрлі және заманауи оқыту технологияларын, цифрлық платформаларды пайдалана отырып, мектеп оқушыларының, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастырады.
- Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч-презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
- Жоғары математиканың іргелі пәндерінің негізгі теоремаларын, математикалық есептерді ұтымды шешудің әдістері мен тәсілдерін қолдана алады.
- Негізгі ұғымдарды, теоремаларды, тәсілдерді және математикалық әдістердің алгоритмдерін математиканың және физиканың тиісті саласындағы теориялық немесе қолданбалы есептерді шешуде колданады, сонымен қатар процестің заңдылықтарын анықтап және тұжырымдарды дәлелдеуде қолдана алады.
- Математика саласының сәйкес теориясын қолдана отырып, бастапқы-шектік есептерді шешудің бірнеше әдістерін ескере отырып, математикалық модельдерді құрастырады және талдайды.
- Әлеуметтенуге, жеке тұлғаның жалпы мәдениетін қалыптастыруға, кәсіби білім беру бағдарламаларын саналы таңдау мен кейіннен дамытуға, шет тіліндегі кәсіптік бағдар мәтіндерімен жұмыс жасауға дайын болуға ықпал ету
- Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі.
- Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімдерін көрсету, электронды оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды әзірлеу; қашықтықтан оқытудың платформасын, нысандары мен әдістерін анықтайды және қашықтықтан оқыту технологияларын кәсіптік қызметте қолданады.
- Математикалық жағдайдың ішкі (ойлы) моделін қалыптастыру (кеңістіктік бейнені қоса алғанда), есептегі тапсырмаларды бөліп көрсету, алгебра, геометрия, тригонометрия, қарапайым математика курстарынан есептерді шешудің ықтимал нұсқаларын іріктеу, ауызша материалды, схемаларды, графиктерді, диаграммаларды интерпретациялау.
- Балалардың әртүрлі қызметін ұйымдастыру тәсілдерін меңгерген, оқушылардың зерттеу және жобалау қызметімен байланысты сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістерін, жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру үдерісінде (SMART және STEM технологиялары) заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданады.
- Дифференциалдық және интегралды есептеу есептерін шешу әдістерін, аналитикалық әдістермен шешілетін қолданбалы есептерді математикалық моделдеу негіздерін меңгеру.Математика және басқа да нақты және жаратылыстану ғылымдары саласындағы зерттеу жұмыстарына қажетті сандар теориясының математикалық нысандарымен, ойлаудың математикалық қатаңдығымен жұмыс істеу дағдыларын көрсету. Дискретті математика мен математикалық логиканың әр түрлі бөлімдерінен теориялық және қолданбалы сипаттағы есептерді шешу, тұжырымдарды дәлелдеу, объектілер мен ұғымдардың модельдерін құру.
Ұқсас БББ
6B01501 Математика
Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01501 Математика
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01501 Математика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01501 Математика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01501 Математика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01501 Математика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
6B01501 Математика
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01501 Математика
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01501 Математика (IP)
Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01501 Математика
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01501 Математика
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01501 Математика
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01501 Математика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01501 Математика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01501 Математика пәнінің мұғалімі
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01501 Математика
Шымкент университеті
6B01501 Математика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті