Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02185 Кескіндеме в Темірбек Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары кәсіби білім беру саласында кескіндеме бойынша оқытудың концептуалды және ғылыми-педагогикалық білімі бар, сонымен қатар, авторлық туындыларды жасауда, станоктік және монументалды кескіндеме саласындағы жобалау мен ұйымдастырып-басқару қызметінде, кескіндеме туындыларының сапасы мен көркемдік құндылығын бағалауда практикалық дағдылары бар жоғары білікті мамандар мен сарапшыларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 122
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M033 Бейнелеу өнері
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Отандық кескіндеме дамуы саласында ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізуге қабілетті. Бейнелеу өнері саласында республикалық жоғары оқу орындары студенттерінің арасындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының конкурсында және жас ғалымдардың конференциясында қатысушы монументалды кескіндеме, станоктік кескіндеме, және басқа да туыс мамандықтардың студенттеріне ғылыми жетекшілік жұмысын жүргізе алады
  • Басқарудың отандық пен шетелдік психологиясының және менеджмент психологиясы мен ұйымдастыру психологиясының заманауи аспектілерін салыстырады. Сөз техникасы мен көпшілік алдында сөйлеуді және шешендік өнерді игерген, пікір таласты жүргізуге қабілетті, тілдесудің вербалды немесе вербалды емес түрлерін пайдалана біледі. Өнер саласында жобаларды басқарады, басқару технологиясы бойынша менеджмент тарихын біледі, шығармашылықтағы психологиялық маңызды мәселелері мен үдерістерін талдайды.
  • Өнертанушылық зерттеудің әдіснамалық негіздерін анықтайды. Өнер тарихы саласында жаңа қолданбалы білімді құру дағдыларына ие. Сынның көркемсурет мәдениетіндегі рөлін анықтайды. Отандық және шетелдік сында көркемсурет мектептерін қалыптастыру мәселелерін жіктейді.
  • Кескіндемеден оқытудың қажетті білімділік пен әдістемелерін игерген. Болашақ маманның кәсіби іс-әрекетінің субъектісі ретінде кәсіби даярлаудағы пәндік білім берудің рөлін түсінеді. Білім алушылардың танымдық белсенділігін арттыру үшін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана отырып, кескіндеме саласындағы өзінің кәсіби қызметін талдайды
  • «Жаһандық әлемдегі заманауи қазақстандық мәдениет» мемлекеттік жобасының шеңберінде шетелде қазақстандық өнерді насихаттайтын отандық суретшілердің кескіндеме туындыларын талдап салыстырады. Қазақстандық өнер тарихының ережелерін әлемдік ағымдар мен жаһандану жағдайындағы қазақстандық қоғам мәнмәтінінде жіктейді. Қазақстанның станоктік және монументалды-сәндік кескіндемелердегі дәстүрлер мен жаңашылдықтар туралы білімді жинақтайды. Станоктік кескіндемедегі тарихи жанрдың дамуын бағалайды, сонымен қатар, заманауи шетелдік тәжірибе мен технологиялардың әсері тұрғысынан монументалды-сәндік кескіндеме дамуының отандық бетбұрыстарын жіктейді
  • Ғылымның тарихы мен философиясы қалыптасуының сұрақтарын, оның өзекті мәселелерін, ғылыми қызметтің ұстанымдары мен әдістерін, мәдениет ырғағындағы ғылым дамуының құрылымы жөнінде пікірталас жүргізеді. Ғылымның концепциясы мен даму модельдерін, әдістемелік ұстанымдарын, жеке өзінің ғылыми зерттеу нәтижелері құрылымы мен ресімделуін игерген. Ғылыми зерттеу әдістерін, ғылыми-танымдық қызметтің негізгі категорияларын, ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың теориялық-әдістемелік негіздерін ажыратады
  • Педагогикалық және басқару қызметі шеңберінде өзіндік идеяларды қалыптастыру мақсатында креативтік ойлау әдістерін қолданады. Заманауи бейнелеу өнерінің даму тенденцияларын талдап анықтайды. Әлемдік өнер тарихының ғылыми тұжырымдамалары туралы түсініктері бар. Сандық технологияларды өнер саласындағы білім беру үдерісіне енгізеді. Инновациялық білім беру технологияларының интерактивті құралын жасайды.
  • Кәсіби шетел тілін игеріп, кәсіби шетелдік дереккөздермен жұмыс істеу қабілеттілігі болады. Халықаралық кәсіби ортаға бейімделіп шетел тілін мәдениетаралық қатынас ретінде пайдалануға қабілетті. Өнер саласындағы ғылымның дерекқорларын пайдаланады, өздігінше зерттеулер жүргізіп, олардың нәтижелерін ғылыми мақалалар түрінде жазып, халықаралық стандарттар мен талаптарға сәйкес ресімдеп жариялайды.
  • Жоғары мектеп педагогикасының жалпы мәселелерін, оның әдістемелік және теориялық негіздерін және талдаудың заманауи технологияларын игерген. Оқу-әдістемелік жұмыс жүргізіп, «Кескіндеме» білім беру бағдарламасы бойынша жоғары оқу орнында оқытушылық қызметке дайын. Өнердегі сыни ойлаудың әдістері мен құралдары туралы алған білімдерін пайдалана отырып, жоғары оқу орындарында педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметіне дайын
  • Кескіндемедегі композицияның жаңаша бетбұрыстар дамитын шеңберіндегі көркемсуреттік тәсілдер мен бағыттарды ажыратады. Кескіндеме туындыларын жасау бойынша мемлекеттік және жеке тапсырыстарды орындау кезінде кәсіби ғылыми-шығармашылық қызметті орындайды. Кескіндеменің қайталанбас авторлық туындыларды жеке қолтаңбасымен жасауға қабілетті
Top