Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M02185 Кескіндеме в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары кәсіби білім беру саласында кескіндеме бойынша оқытудың концептуалды және ғылыми-педагогикалық білімі бар, сонымен қатар, авторлық туындыларды жасауда, станоктік және монументалды кескіндеме саласындағы жобалау мен ұйымдастырып-басқару қызметінде, кескіндеме туындыларының сапасы мен көркемдік құндылығын бағалауда практикалық дағдылары бар жоғары білікті мамандар мен сарапшыларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 122
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M033 Бейнелеу өнері
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Монументалды-сәндік кескіндемені оқытудағы ғылыми-практикалық әдістердің төлсипаты
Бұл курс білім алушылардың шығармашылық-кәсіби деңгейін арттыру үшін монументалды сәндік кескіндеме бойынша оқытудың қажетті іскерліктері мен әдістемелерін қамтамасыз етеді. Монументалды кескіндеме туындысын жасау үшін магистранттардың жеке қолжазбаларын анықтайды. Сонымен қатар, монументалды өнер мектебінің негізгі даму кезеңдері қарастырылады. Магистрант ғылыми заңдылықтар мен қағидаттарға сәйкес монументалды-сәндік кескіндеме жөнінде материалдарды жинау және талдау бойынша шығармашылық пен зерттеу жұмыстарын жүргізу тәжірибесін алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пән бакалавриаттан кейінгі келесі білім беру сатысы болып табылады және кәсіби шет тілін меңгеруді мақсат етеді. Пән магистранттардың кәсіби шеттілдік дереккөздермен жұмыс жасау дағдысын жетілдіру арқылы білім бағдарламасының өзге пәндерін меңгеруге ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар шетел тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде қолдана отырып, халықаралық кәсіби ортаға біріктіріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өнердегі сыни ойлаудың әдістері мен құралдары
Пән магистратураның ғылыми-педагогикалық және бейіндік бағыттағы барлық білім беру бағдарламаларының магистранттарына арналған және рационалды аналитикалық ойлауды қалыптастыруға әрі дамытуға бағытталған. Оқу барысында магистранттар қазіргі заманғы сыни ойлаудың теориялық және практикалық тәсілдерінің өнердегі өзара әрекеттесуін меңгеруі тиіс. Оның ішінде: зерттеудің ғылыми нысандарын бағалау, таңдау және құрылымдау, өз ойларын негіздеу және дәйекті түрде ұсыну, дәлелді пікірталас жүргізу, ақпарат көздерін таңдау және пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курс магистранттарды ғылымның тарихы мен философиясы қалыптасуының өзекті мәселелерімен, ғылыми қызметтің қағидалары және әдістерімен, мәдениет динамикасындағы ғылымның құрылымымен және даму модельдерімен, ғылыми революциямен, ғылымның эмпирикалық және теориялық деңгейлерімен және т.б. таныстырады. Курс ғылыми-философиялық білімді мәдениеттің шекаралас салаларымен (дін, ғылым, көркем шығармашылық) түйісетін нүктесін айқындап, заманауи ғылым философиясының, нақтырақ өнертанудың өзекті мәселелерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Курс басқару психологиясы мен ұйымдастырушылық психологияның аспектілерін ашады, басқарушылық қызметтің психологиялық құрылымының мазмұны туралы түсінік береді және маманның психологиялық мәдениетін арттыруға ықпал етеді, сонымен қатар басқару шешімдерін қабылдау кезінде этикалық, әлеуметтік жауапкершілік пен салдарларды түсінетін жоғары білікті мамандарды даярлауда басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайы мен ерекшеліктерін зерттеу мен талдаудағы ғылыми негізді қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Курс магистранттарды жоғары білім педагогикасының жалпы мәселелерімен таныстыра отырып, жоғары білім педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін, қазіргі заманғы талдау технологияларымен, жоғары оқу орнындағы оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыру мен оның мазмұнын айқындайтын концептуалды мәселелерді қарастырады, жоғары мектептегі білім беру және тәрбие үдерісін ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі үрдістерімен, оқыту мен тәрбиелеудің дәстүрлі және инновациялық технологияларымен таныстырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Art және жасанды интеллект
Пәннің мақсаты жасанды интеллект негізі ретінде нейрондық желі модельдеріне жүйелі түрде шолу жасау, оларды ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін, әсіресе шығармашылық білім беру бағдарламалары үшін қолдану жолдарын зерттеу және меңгеру. Пәннің міндеттері биологиялық және жасанды нейрондық желілердің заманауи үлгілерін зерттеу; ақпаратты өңдеу және үлгіні тану үшін нейрондық желі модельдерін пайдалану әдістерін әзірлеу, кеңістік-уақыттық мәліметтердің үлкен көлемін, нейрондық желіні өңдеу әдістерін қолдану технологияларын әзірлеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру үдерісіне сандық технологияларды интеграциялау
Курс қашықтан оқыту жүйелерінен, вебинарлардан, оқу курстарынан, онлайн сабақтарды өткізуге, қашықтықтан тапсыруға және емтихан тапсыруға арналған кешеннен тұратын аппараттық-бағдарламалық кешен болып табылады. Пәннің мақсаты – оқу процесіне тән барлық құрамдас бөліктерді көрсететін қашықтықтағы білім алушы мен оқытушының өзара әрекетін жоспарлау және дамыту. Пән әртүрлі цифрлық платформалар мен мазмұнды пайдалана отырып, цифрлық оқыту орталарында курстарды жоспарлауға және дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кескіндемені оқытудағы ғылыми-практикалық әдістердің төлсипаты
Бұл курс білім алушылардың шығармашылық-кәсіби деңгейін арттыру үшін кескіндеме бойынша оқытудың қажетті іскерліктерімен және әдістемелерімен қамтамасыз етеді. Кескіндеме туындыларын жасау үшін магистранттардың жеке жазбаларын анықтайды. Сонымен қатар, Тәуелсіздік кезеңіндегі бейнелеу өнерінің қазақстандық реалистік мектебінің даму сипаты қарастырылады. Тарихи материалдар мен көне шеберлердің көшірмелерін жүйелеу, шығармашылық және оқытушылық қызметіне қажет болатын білімді суретшілердің тәжірибесінен ажыратып алып практика жүзінде қолдану жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өнертану методологиясы және заманауи гуманитарлық зерттеулердің жаңаша тәсілдері
Курс антикалық дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі өнертану тарихын зерттеуден тұрады. Магистранттар өнертануды дамыту үрдісінің біртұтас синхронды көрінісіне, өнер тарихының белгілі мектептері мен концепциялары туралы түсінігіне, өнер тарихы мен теориясы тұрғысынан көркем шығармалардың бейнелік мазмұны мен мәнерлілік құралдарын талдай білуге машықтанады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің тұжырымдамасы
Курстың негізгі идеясы магистрлік диссертация жазу кезінде қолданылатын ғылыми-танымдық қызметтің негізгі категорияларымен таныстыру болып табылады. Сонымен қатар, курста маңызды теориялық және әдіснамалық тұжырымдамаларға, ғылымды дамытудың нақты модельдеріне, әдіснамалық принциптер мен құрылымдарға, өзіндік ғылыми зерттеулердің құрылымына, мазмұнына және нәтижелерін жобалауға ерекше назар аударылады. Білім алушыларды зерттеуде қойылған мақсаттар мен міндеттерді ашуға мүмкіндік беретін негізгі ғылыми әдістермен таныстыру маңызды орын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Өнердегі креативті ойлау
Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға шығармашылық үшін кеңістік беру, шығармашылық әлеуетін ашу мүмкіндіктері үшін бағыт пен ережелер белгілеу. Курс барысында білім алушылар бизнес, ғылым, мәдениет, өнер, саясат сияқты барлық динамикалық өмірлік салаларда өздерінің стандарттан тыс ойлау дағдыларын жинақтайды және өзектендіреді. Курс барысында білім алушы креативті ойлауды әр түрлі білімнің бірігуінің энергетикалық өнімі ретінде анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел басылымдарына ғылыми мақалалар жазудың принциптері мен әдістері
Бұл курс ғылыми жарияланымдар авторларына көмек ретінде әзірленді және Web of Science және Scopus халықаралық ғылымометриялық дерекқорларда индекстелетін шетелдік журналдарда жариялау үшін ғылыми мақалаларды дайындау бойынша негізгі талаптардың сипаттамасын қамтиды; қолжазбаларды жариялауға дайындау кезінде негізгі ережелердің қысқаша сипаттамасы беріледі; әдістемелік нұсқаулықтар мен олардың қосымшаларын қолдана отырып, мақсатты журналдарды таңдау бойынша құралдар жинағы және нұсқаулар берілген
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бейнелеу өнеріндегі көркемдік стильдің эстетикасы
Пән эстетиканы тарих пен өнер теориясының семантикалық тұжырымдамасы ретінде зерттеуге бағытталған. Дәуірлердің мәдени кодтары өнердің фундаменталды императиві ретінде "көркемдік стильде" шоғырланады. Пән аясында жалпы мәдени парадигмамен біріктірілген әр түрлі өнер түрлерінің синтезі мен стиль жасалым мәселелері қарастырылады. Хронологиялық және концептуалды дискурста әлемдік өнердің негізгі көркемдік стильдері қарастырылады: роман стилі, готика, ренессанс, барокко, рококо, классицизм, романтизм, заманауи. Бейнелеу өнеріндегі "стиль" және "бағыт" ұғымдарын саралау жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Креативті қызметтегі маркетингтік стратегиялар
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда креативті маркетингтің заманауи тұжырымдамасының мәні мен маңыздылығы туралы түсінік, маркетингтік стратегияларды қалыптастыруда қажетті базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс креативті салалардың заңдылықтары мен трендтері контекстінде жалпы қабылданған маркетинг жүйесін талдайды. Маркетингтің барлық шарттары-ұсынылатын өнімнің сапасы, оның бағасы, жарнама, маркетингтік төрттік арт-менеджмент заңдылықтарын ескере отырып түзетіледі, талданады және жүйеленеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өнер саласындағы жобаларды басқару
Курстың мақсаты білім алушыларда мәдениет және өнер саласындағы бағдарламалар мен жобаларды басқаруға қатысуға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Курс жобаны құру ресурстарымен, ережелерімен, қағидаттарымен, өнер саласындағы жобаларға қатысу және басқару шарттарымен, жобалау қызметінің технологиясымен, әдістері және құралдарымен, өнер саласындағы жобаларды басқарудың практикалық дағдыларын игерумен таныстырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Көркем сынның өзекті мәселелері
Қазіргі өнертану ғылымында көркемдік сын өнердің теориясы мен практикасы мәселелерін біріктіретін танымның маңызды құралы мен әдісі болып табылады. Курс аясында өзекті өнердің ерекшеліктері мен ерекшеліктері, оның терминологиясы, әдіснамасы, даму стратегиялары қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі контекстегі әлемдік өнердің көркемдік түсініктері
Ұсынылған пән аясында өнер теориясы мен тарихының тұжырымдамалық мәселелері қарастырылады. Салыстырмалы көзқарас, ауқымды тарихи дискурс әлемдік өнер эволюциясының заңдылықтарын құрылымдауға, көркем образдардың хронологиялық және географиялық контекстпен байланысын түсінуге мүмкіндік береді. Өнер тарихы бір-бірімен және дәуір контексімен байланысты көркем ұғымдардың проблемасы ретінде, ал өнер біртұтас көркемдік кеңістік ретінде қарастырылатын болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстан бейнелеу өнеріндегі тарихи кескіндемені зерттеу
Бұл курс Қазақстанның бейнелеу өнерінің даму үрдістеріне тарихи кескіндеме жанрының рөлі мен әсері туралы білімді қалыптастыру үшін қызмет етеді. Сонымен қатар, курс магистрантты әлемдік бейнелеу өнері контекстінде тарихи кескіндеме жанрының даму перспективаларымен таныстырады. Тарихи кескіндеме жанрының даму тенденцияларын өнертану бағалауында ғылыми ізденістердің перспективалық әдістемелері тартылады. Оның ішінде, тарихи кескіндеме жанрының заманауи шындықты көркемсуреттік тұрғыда бейнелеу қабілетіне талдау жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шығармашылық психологиясы
Курс өнер туындыларын қабылдау және түсіну процесінің заңдылықтарын зерттейді, шығармашылық әрекетке жауапты жеке құрамдас бөліктерді зерттеу арқылы шығармашылық тұлғаның психикалық әрекетінің ерекшеліктерін, шығармашылық ұғымын және шығармашылық ойлаудың әртүрлі деңгейлерін зерттейді, шығармашылық психологиясы саласындағы ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне ықпал ететін теориялық білімді, шығармашыл тұлғаның құрылымын қалыптастырады, шығармашыл тұлғаны қалыптастырудың психологиялық процестерін, шығармашылық психологияның қазіргі заманғы мәселелері мен даму перспективаларын ашады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өнертану контекстіндегі көркем сын
Курс ХХ ғасырдың маңызды сыни мәтіндерімен, олардың мазмұнымен және бағдарламаларымен таныстырады, соның негізінде магистрант көркем сынның жұмыс істеу заңдылықтары мен принциптерін; аннотацияны, кейіпкердің портретін, рецензияны, сыни мақалаларды, жалпылама шолу жасау әдістемесін; шығармаларды, көрмені, топтар мен бағыттардың қызметін бағалауды; теориялық категорияларға негізделе отырып өз бағалауларын негіздеуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстанның станоктік және монументалды-сәндік кескіндемесіндегі дәстүр мен жаңашылдық
Бұл курс Қазақстанның станоктік пен монументалды кескіндемелердегі дәстүрлер мен жаңашылдықтар туралы білімді қалыптастыруға қызмет етеді. Станоктік кескіндемедегі тарихи жанрдың дамуына, сондай-ақ заманауи шетелдік тәжірибе мен технологиялардың әсері тұрғысынан монументалды-сәндік кескіндеме дамуының отандық бетбұрыстарына ерекше назар аударылады. Монументалды-сәндік кескіндеменің Қазақстан бейнелеу өнерін дамыту үдерістеріне рөлі мен әсері айқындалады. Қазақстанның станоктік кескіндемесі мен монументалды-сәндік кескіндеменің заманауи шындықты көркемсуреттік тұрғыда бейнелеу қабілеті талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Диссертациялық зерттеу шеңберінде авторлық арт-модерн мүсінін жасау
Туындыларды жасау кезінде жаңа пластикалық материалдар қолданылатын заманауи әлемдік мүсіндегі арт-модерннің жаңа бетбұрыстарына шолу және талдау жүргізіледі. Магистрант шығармашылық мүсіннің композициялық-пластикалық шешімін белгілеу мен талдауды, арт-модерн стилінде заманауи мүсінді жасауды үйренеді. Сондай-ақ, ғылыми зерттеу тақырыбымен өзара байланысты шынайы авторлық туындылардың жобаларын жасау кезінде эксперименттер арқылы арт-модерн стилінде заманауи мүсін жасайды. Оның ішінде, Қазақстанның белгілі бейнелеу өнері шеберлерінің шығармашылығын зерделеу арқылы жеке көркемсуреттік шеберлікті талдайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Станоктік композициядағы жаңаша көркемсуреттік бетбұрыстар
Бұл курс көркем стильдер мен бағыттар туралы білімді қалыптастырады, оның аясында станокты кескіндеме өнерінің жаңа тенденциялары дамиды. Магистрант ХХ ғ. аяғындағы көркем тәжірибенің жаңа формаларын оқып, Қазақстандағы contemporary art ерекшелігін түсінеді. Сондай-ақ, композициядағы авторлық көркемсуреттік тенденцияларды жіктей білуге, қажетті шеберлік әдістерін, композиция техникасын және іздеу ұстанымын игерудегі жүйелі жұмысты анықтауға үйретіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлемдік өнердің мәдени ландшафттары
Семиотикалық белгілер жүйесі ретінде көркемдік тұжырымдамалардың, әдістердің, олардың дамуы мен эволюциясы контекстінде әлемдік өнер тарихын зерттеуді қорытындылайтын барлық шығармашылық білім беру бағдарламаларына арналған жалпы курс. Курсты оқу барысында білім алушылар уақыттың жалпы философиясымен, дәуірдің идеалдары мен құндылықтарымен көркемдік процестердің үздіксіздігі туралы түсінік алады. Уақыт пен кеңістіктегі әмбебап өнер тілін түсіну мәселесі ретінде әр дәуірдің өзекті тақырыптарын бейнелейтін идеялардың, бейнелердің, символдардың семантикасы мен синкретикасы сияқты мәселелер қозғалады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өнер психологиясы
Курс магистранттардың теориялық және практикалық дайындауға бағытталған; өнер психологиясының әдіснамалық, теориялық және әдістемелік негіздерін ашады, өнер психологиясына қатысты психологиялық ғылымның негізгі мәселелерін жарықтандырады, маманның жеке және кәсіби дамуындағы өнер психологиясын зерттеудің маңыздылығын талдайды, өнер тілінің адам тұлғасының дамуына әсері туралы білімді, ұйымдастыру мен шығармашылық процесінің нақты психологиялық негіздері мен көркемдік қабылдауын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кескіндем композициясындағы жаңаша көркемсуреттік бетбұрыстар
Бұл курс көркемдік стильдер мен бағыттар туралы білімді қалыптастырады, оның аясында кескіндеме композициясының соңғы тенденциялары дамиды. Магистрант ХХІ ғасырдың басындағы көркемдік практиканың жаңа тенденцияларын зерттейді және кескіндемедегі заманауи авторлық композициялардың ерекшеліктерін түсінеді. Кескіндеме композициясының жаңаша көркемдік тенденциялары негізінде авторлық оқыту әдістерін жасауды үйренеді. Монументалды кескіндеме өнеріндегі жаңаша көркемдік тенденцияларды қалыптастырудағы мәдени процестердің рөлін талдай білу маңызды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Заманауи жаһандық әлемдегі қазақстандық бейнелеу өнерінің коммуникациясы
ХХ ғ. аяғы - ХХІ ғ. басында шетелде қазақстандық өнерді таныстырып жүрген отандық суретшілердің туындыларын зерттеу және талдау жүргізіледі, соның ішінде, жүзеге асырылып жатқан «Рухани жаңғыру» мемлекеттік бағдарламасының «Жаһандық әлемдегі заманауи қазақстандық мәдениет» жобасы шеңберіндегі іс-шараларда қамтылады. Магистрант әлемдік ағымдар мәнмәтінінде отандық өнер тарихының, сондай-ақ жаһандану мәнмәтінінде қазақстандық қоғамның ережелерін жіктеуді, сондай-ақ халықаралық модернизм тілі мен Қазақстан мәдениетінің жергілікті ерекшеліктерін біріктірген суретшілер шығармашылығының тізімін жасауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Отандық кескіндеме дамуы саласында ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізуге қабілетті. Бейнелеу өнері саласында республикалық жоғары оқу орындары студенттерінің арасындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының конкурсында және жас ғалымдардың конференциясында қатысушы монументалды кескіндеме, станоктік кескіндеме, және басқа да туыс мамандықтардың студенттеріне ғылыми жетекшілік жұмысын жүргізе алады
- Басқарудың отандық пен шетелдік психологиясының және менеджмент психологиясы мен ұйымдастыру психологиясының заманауи аспектілерін салыстырады. Сөз техникасы мен көпшілік алдында сөйлеуді және шешендік өнерді игерген, пікір таласты жүргізуге қабілетті, тілдесудің вербалды немесе вербалды емес түрлерін пайдалана біледі. Өнер саласында жобаларды басқарады, басқару технологиясы бойынша менеджмент тарихын біледі, шығармашылықтағы психологиялық маңызды мәселелері мен үдерістерін талдайды.
- Өнертанушылық зерттеудің әдіснамалық негіздерін анықтайды. Өнер тарихы саласында жаңа қолданбалы білімді құру дағдыларына ие. Сынның көркемсурет мәдениетіндегі рөлін анықтайды. Отандық және шетелдік сында көркемсурет мектептерін қалыптастыру мәселелерін жіктейді.
- Кескіндемеден оқытудың қажетті білімділік пен әдістемелерін игерген. Болашақ маманның кәсіби іс-әрекетінің субъектісі ретінде кәсіби даярлаудағы пәндік білім берудің рөлін түсінеді. Білім алушылардың танымдық белсенділігін арттыру үшін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана отырып, кескіндеме саласындағы өзінің кәсіби қызметін талдайды
- «Жаһандық әлемдегі заманауи қазақстандық мәдениет» мемлекеттік жобасының шеңберінде шетелде қазақстандық өнерді насихаттайтын отандық суретшілердің кескіндеме туындыларын талдап салыстырады. Қазақстандық өнер тарихының ережелерін әлемдік ағымдар мен жаһандану жағдайындағы қазақстандық қоғам мәнмәтінінде жіктейді. Қазақстанның станоктік және монументалды-сәндік кескіндемелердегі дәстүрлер мен жаңашылдықтар туралы білімді жинақтайды. Станоктік кескіндемедегі тарихи жанрдың дамуын бағалайды, сонымен қатар, заманауи шетелдік тәжірибе мен технологиялардың әсері тұрғысынан монументалды-сәндік кескіндеме дамуының отандық бетбұрыстарын жіктейді
- Ғылымның тарихы мен философиясы қалыптасуының сұрақтарын, оның өзекті мәселелерін, ғылыми қызметтің ұстанымдары мен әдістерін, мәдениет ырғағындағы ғылым дамуының құрылымы жөнінде пікірталас жүргізеді. Ғылымның концепциясы мен даму модельдерін, әдістемелік ұстанымдарын, жеке өзінің ғылыми зерттеу нәтижелері құрылымы мен ресімделуін игерген. Ғылыми зерттеу әдістерін, ғылыми-танымдық қызметтің негізгі категорияларын, ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың теориялық-әдістемелік негіздерін ажыратады
- Педагогикалық және басқару қызметі шеңберінде өзіндік идеяларды қалыптастыру мақсатында креативтік ойлау әдістерін қолданады. Заманауи бейнелеу өнерінің даму тенденцияларын талдап анықтайды. Әлемдік өнер тарихының ғылыми тұжырымдамалары туралы түсініктері бар. Сандық технологияларды өнер саласындағы білім беру үдерісіне енгізеді. Инновациялық білім беру технологияларының интерактивті құралын жасайды.
- Кәсіби шетел тілін игеріп, кәсіби шетелдік дереккөздермен жұмыс істеу қабілеттілігі болады. Халықаралық кәсіби ортаға бейімделіп шетел тілін мәдениетаралық қатынас ретінде пайдалануға қабілетті. Өнер саласындағы ғылымның дерекқорларын пайдаланады, өздігінше зерттеулер жүргізіп, олардың нәтижелерін ғылыми мақалалар түрінде жазып, халықаралық стандарттар мен талаптарға сәйкес ресімдеп жариялайды.
- Жоғары мектеп педагогикасының жалпы мәселелерін, оның әдістемелік және теориялық негіздерін және талдаудың заманауи технологияларын игерген. Оқу-әдістемелік жұмыс жүргізіп, «Кескіндеме» білім беру бағдарламасы бойынша жоғары оқу орнында оқытушылық қызметке дайын. Өнердегі сыни ойлаудың әдістері мен құралдары туралы алған білімдерін пайдалана отырып, жоғары оқу орындарында педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметіне дайын
- Кескіндемедегі композицияның жаңаша бетбұрыстар дамитын шеңберіндегі көркемсуреттік тәсілдер мен бағыттарды ажыратады. Кескіндеме туындыларын жасау бойынша мемлекеттік және жеке тапсырыстарды орындау кезінде кәсіби ғылыми-шығармашылық қызметті орындайды. Кескіндеменің қайталанбас авторлық туындыларды жеке қолтаңбасымен жасауға қабілетті