Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01440 Дене шынықтыру және спорт в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дене шынықтыру және спорт саласында кәсіби құндылықтары бар білім алушы тұлғасының заманауи жүйелі білімін, іскерлігін, дағдыларын, зияткерлік, адамгершілік, шығармашылық және физикалық дамуын қалыптастыратын жоғары білікті педагогтарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Дене шынықтыру тарихы және олимпиадалық спорт
Академиялық жазу негіздері
Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
Жүзудің оқыту әдістемесі
Спорттық метрология
Анатомия және спорттық морфология негіздері
Туризмді оқытудың әдістемесі
Мамандыққа кіріспе
Үстел теннисін оқыту әдістемесі
Абайтану
Спорттың негізі және қолданбалы дене тәрбиесі
Спорт негізі және дене шынықтырудағы ҒЗЖ
Қоғамға қызмет ету
Мұхтартану
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
Таңдап алған спорт түрінің жаттықтыру әдістемесі
-
2 Оқу жылы
Оқушылардың даму физиологиясы
Экожүйе және құқық
Спорттық-педагогикалық шеберлік
Емдік дене тәрбиесі және массаж
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
Педагогика және киберпедагогика
Жалпы және жас ерекшеліктер психологиясы негіздері
Спорттық медицина
Іс-тәжірибе әдістемесінің негізі (педагогикалық және жаттықтыру)
Таңдап алынған спорт түрінің жалпы және арнайы дене дайындығы
Биомеханика
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру
Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
Таңдаған спорт түрінің техникалық-тактикалық дайындығы
Спорттық - жаттықтырушылық жұмыста интерактивті технологияны қолдану
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Дене шынықтыру және спортты оқыту және бағалау әдістемесі
Оқушылардың оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастыру технологиясы Технология формирования учебно-познaвательной компетенций учащихся/ Technology of Formation of Educational and Cognitive Competencies of Students
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Дене шынықтыру және спорт гигиенасы
Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі
Спорттық күрес және жекпе-жектер
Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
Волейболдың ілімі мен әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Жоғары дәрежелі спортшылардың жаттықтыру үрдісіндегі инновациялық технологиялар
Дене шынықтыру және спорт менеджменті
Таңдап алған спорт түрінен дене, функционалдық және психологиялық дайындық негіздері
Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
Бейімделу дене тәрбиесі және массаж
Спорттық құрылыстар және тренажерлар
Таңдап алған спорт түрі бойынша жарыстық қызметін жетілдіру
Дене шынықтыру және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
Таңдаған спорт түрінен жаттықтырушылық дағдыларын жетілдіру
Шаңғы спортының ілімі мен әдістемесі
Таңдап алған спорт түрінен арнайы дайындық
Оқытушы-тренердің ақпараттық мәдениеттілігі
Арнайы пәндер практикумы
Таңдап алынған спорт түрінен дене дайындығы
Ұлттық спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, формальды, бейресми,бейформалды кәсіби үздіксіз білім беруді жоспарлау
- Белгісіздік жағдайында зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдылар мен жұмыс дағдыларын пайдалану.
- Дене шынықтыру қозғалысының әртүрлі буындарында, дене шынықтыру мен спортты бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етуде, дене шынықтыру мен спортты басқаруда, жоспарлауда, болжауда, дамытуды үйлестіруде ұйымдық-бұқаралық жұмысты қолдану
- Спорттық құрылыстардың, тренажерлардың, спорттық жабдықтардың, мүкәммалдың, бақылау-өлшеу аспаптары мен өлшеу құралдарының техникалық қауіпсіздігін және пайдалану қағидаларын сақтау
- Академиялық жазу қағидаттары мен академиялық адалдық мәдениетін ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.
- Тәрбие жұмысының әдістемесі мен қазіргі заманғы тәрбие тұжырымдамаларына сүйене отырып, білім алушылардың оқу - танымдық іс-әрекеттерін ынталандыру арқылы олардың мінез-құлқын басқару
- Оқытудың тиімді әдістемелері мен оқытудың оқу жетістіктерін бағалау құралдары негізінде сабақ өткізу кезінде білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеру
- Физиологиялық, психологиялық дамуды ескере отырып, оқушылардың физикалық, техникалық, тактикалық және моральдық - еріктік дайындығын дамыту
- Ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды сақтай отырып, мәдени және тарихи мұраға ашықтықты көрсете отырып, адамгершілік-этикалық және құқықтық нормаларға сәйкес кәсіби қызметті ұйымдастыру
- Денеге күш түсірудің қатысушылардың денсаулығы мен функционалдық жағдайына әсерін бағалау үшін биомедициналық бақылау әдістерін қолдану
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми эксперименттік зерттеулер әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби, экономикалық дамуын көрсету