Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01402 Инженерлік-білім беру қызметі (бейін бойынша) (1,5) в ҚМТУ

Пәндер

  • Менеджмент, басқару психологиясы

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық негіздеріне негізделген нарықтық жағдайда ұйымды басқарудың жүйелі түсінігін дамытуға бағытталған.Курс келесі бөлімдерде берілген: коммуникациялар және шешім қабылдау; басқару функциялары; Жеке құрам менеджменті; басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Курсты зерделеу менеджменттің психологиялық аспектілерін пайдалана отырып, басқару іс-әрекетін жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инженерлік-педагогикалық қызметтегі оқу процесін ұйымдастырудың ғылыми негіздері

    Пән инженерлік-білім беру қызметінде оқу процесін ұйымдастырудың тиімді әдістерін игеруге бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: оқу процесін ғылыми ұйымдастырудың негізгі мәселелері; оқу процесін ұйымдастырудағы әдіснамалық принциптер, әдістер мен технологиялар. Курсты оқу техникалық пәндер оқытушысының инженерлік-педагогикалық қызметін ұтымды басқару және ұйымдастыру әдістері мен технологияларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Пәннің пәндік мазмұны коммуникативтік салалардан, сөйлеу тақырыптарынан және кәсіби-ғылыми қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. Курсты оқу шетелдік кәсіптік-салалық білім беру үрдісінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Техникалық бейіндегі білім беру ұйымдарының қызметін жоспарлау

    Пән ересектерді оқытуды ұйымдастырудың білімі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: ересектерге білім беру мен оқытуды дамытудың процестері, тарихы мен перспективалары; ересектердің әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері, білім алушылардың осы санатымен жұмыс істеу тәсілдері мен әдістері. Пәнді оқу педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық бейінді білім беру ұйымдарда ересектерді оқыту

    Пән білім алушыларды оқытуды тиімді ұйымдастыру үшін қажетті теория мен практикамен қаруландыруға бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: ересектерге білім беру мен оқытуды дамытудың процестері, тарихы мен перспективалары; ересектердің әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері, білім алушылардың осы санатымен жұмыс істеу тәсілдері мен әдістері. Пәнді оқу педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Андрагогика негіздері

    Пән ересектерді оқыту педагогикасы саласында жүйелі түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: андрагогика тарихы, андрагогиканың теориялық және қолданбалы негіздері, ересек адам оқу пәні ретінде, ересектерге үздіксіз білім беру жүйесінде білім беру. Курсты оқу ересектерді оқыту технологиясының дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі қақтығыстардың алдын алу және басқару

    Пән конфликтілік өзара әрекеттесудегі мінез-құлық туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: қақтығыстардың жалпы сипаттамасы; қақтығыстағы тұлға; жанжалдарды басқару. Курсты оқу қақтығыстарды шешудің алдын алу, басқару, сындарлы көзқарас дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еңбекті ғылыми ұйымдастыру

    Пән кәсіби қызметті түсінуге және рефлексивті мінез-құлық қабілеттерін дамытуға, инженер-педагогтың өзін-өзі реттеу және өзін-өзі ұйымдастыруына негізделген идеяларды оқытады. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: еңбекті ұйымдастыру ғылымының қалыптасуы мен даму тарихы, өндіріс бейіні бойынша еңбекті ұйымдастыруды жетілдіру жөніндегі іс-шаралар. Курсты оқу бейін бойынша қызметті ұтымды ұйымдастырудың әдістері мен технологияларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құзыреттілікке негізделген оқыту

    Пән білім берудегі практикаға бағытталған бағыт негізінде оқу процесін ұйымдастыру саласындағы құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: кәсіптік білім берудегі құзыреттілік тәсіл, оқыту нәтижесіне бағдарлану, практикаға бағытталған білім беру ортасын құрудың ұйымдастырушылық-педагогикалық шарттары. Курсты оқу ұтымды тәжірибеге бағытталған бағдарламалар мен оқу жоспарларын әзірлеуге және оларды іске асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру ұйымдарындағы қақтығыстарды басқару технологиясы және формалары

    Пән тұлғааралық және ұйымдастырушылық қақтығыстарды шешудің модельдерін тиімді қолдануға бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: тұлғааралық және топтық қақтығыстар психологиясы; басқару саласындағы жанжал және оны шешу жолдары; өркениетті қарым-қатынас технологиялары. Курсты оқу қақтығыс жағдайларының пайда болуын және олардан өркениетті шығуды болжау дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЕЕңбек нарығымен байланысты әрекетке бейімделген оқыту

    Пән еңбек нарығының, өндірістің және заманауи қызметтердің компоненттерін қарастырады. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: еңбек нарығы және кәсіптік оқыту, әрекет теориясы. Курсты оқу зерттеу қызметі арқылы заманауи еңбек нарығының компоненттерін әзірлеу бойынша ұсыныстарды танып-білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс тілі (кәсіби)

    «Орыс тілі (кәсіби)» пәні негізгі пәндер циклының университеттік компонентіне кіреді. Кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіби және іскерлік салаларда және жағдайларда қарым-қатынас қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Мамандығына қатысты ғылыми зерттеу жұмыстарына қатысты ақпараттарға талдау мен өңдеу жасай алады. Сөйлеу іскерлігі бойынша қарапайым ақпарат, мәтін түрлерін тыңдаудан бастап, әртүрлі жанрдағы ақпараттар ағымын тыңдап, негізгі ақпараттарды түсіну, детальдарды айқындайды. «Орыс тілі (кәсіби)» пәнін барлық мамандық бойынша магистранттардың орыс тілінде білім алуы үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктерін дамыту мақсатында оқиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруді басқарудағы бизнес-құралдар

    Пән ұйымды басқаруды жоспарлаудың заманауи бизнес тәсілдерін зерттеуге, білім беру ұйымдарын басқаруда осы тәсілдердің қолданылуына талдау жасауға бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: ұйымды басқару; білім берудегі басқару тобы; бизнес пен білім берудегі маркетингтік технологиялар. Курсты оқу білім басқармасының жоспарлауға бизнес-тәсілдерді қолдану саласында құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инженерлік-техникалық қызмет саласындағы кәсіби бағдарлаудың заманауи аспектілері

    Пән білім алушыларды заманауи кәсіптердің теориялық негіздеріне, кәсіби өзін-өзі анықтауға және оны психологиялық-педагогикалық қолдауға бағытталған. Курс келесі бөлімдерден тұрады: тұлғаның өзін-өзі анықтауы және оның түрлері; кәсіби бағдар ғылым ретінде; кәсіби бағдарды әдістемелік қамту. Курсты оқу барысында кәсіптік бағдарлау жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді пайдалану саласында құзыреттері қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инженерлік-педагогикалық кадрлардың қашықтықтан оқыту технологиясы

    Пән қашықтықтан оқыту технологиясы негізінде техникалық бейіндегі білім беру ұйымында білім беру қызметін ұйымдастыру бойынша біліктерді қалыптастыруға бағытталған. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: қашықтықтан оқыту процесін ұйымдастыру; қашықтықтан оқыту курсын әзірлеу және енгізу технологиясы; қашықтықтан оқыту процесінде оқу қызметінің нәтижелерін диагностикалау және түзету. Курсты оқу білім беру ұйымдарында қашықтықтан оқыту технологияларын енгізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруді басқару жүйесіндегі мониторинг

    Пән ұйымның қызметін жоспарлау саласындағы құзыреттілікті қалыптастыруға, білім беру саласындағы сапаны бақылаудың мәні, перспективалық бағыттары мен проблемаларын талдауға бағытталған. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: техникалық бейіндегі білім беру ұйымдарының мәні, принциптері, әдістері, құралдары, сапа мониторингі жүйесінің түрлері. Курсты оқу техникалық бейіндегі білім беру ұйымдарында сапа мониторингі жүйесін талдау және қолдану білігіне бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілі (кәсіби)

    «Қазақ тілі (кәсіби)» пәні негізгі пәндер циклының университеттік компонентіне кіреді. Кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіби және іскерлік салаларда және жағдайларда қарым-қатынас қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Мамандығына қатысты ғылыми зерттеу жұмыстарына қатысты ақпараттарға талдау мен өңдеу жасай алады. Сөйлеу іскерлігі бойынша қарапайым ақпарат, мәтін түрлерін тыңдаудан бастап, әртүрлі жанрдағы ақпараттар ағымын тыңдап, негізгі ақпараттарды түсіну, детальдарды айқындайды. «Қазақ тілі (кәсіби)» пәнін барлық мамандық бойынша магистранттардың қазақ тілінде білім алуы үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктерін дамыту мақсатында оқиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инженерлік-техникалық білім берудегі медиадидактика

    Пән инженерлік-білім беру қызметінде қолданылатын медиадидактикалық құралдарды өңдеуге бағытталған. Курс келесі бөлімдермен ұсынылған: оқытуда құралдарды, ғылыми зертханаларды пайдаланудың дидактикалық тұжырымдамаларын құру мәселелері; медиадидактиканың технологиялық тәсілдері. Курсты оқу медиа құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Техникалық бейіндегі білім беру ұйымдарындағы кәсіби бағдарлау

    Пән білім беру ұйымдарында білім алушыларды кәсіптік бағдарлауды жүргізуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: кәсіптік бағдарлау жүйесі, кәсіптік бағдарлау компоненттері, кәсіптік өзін-өзі айқындау, кәсіптік бағдарлау әдістері, мектептерде, колледждерде кәсіптік бағдарлау. Курсты оқу білім беру ұйымдарында кәсіптік бағдарлауды жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эксперименталдық нәтижелерін жоспарлау және өңдеу, курстық жұмыс

    Пән тәжірибелік-зерттеушілік қызметті (ТЗҚ) басқару сұрақтары мен мәселелерін ашады. Курс келесі бөлімдерде берілген: ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау; ТЗҚ эксперименттік мәліметтерін өңдеу және талдау; ТЗҚ техникалық-экономикалық негіздемесі және жобаларды коммерцияландыру; тәжірибелік-зерттеушілік қызмет кезеңдерін бақылау; тәжірибелік-зерттеушілік тапсырмасының жобалық шешімін қалыптастыру; ТЗҚ нәтижелерін дайындау және жариялау; ТЗҚ зерттеу нәтижелерін қоғамдық қорғау үшін ұсыну. Курсты зерделеу ТЗҚ басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, оның ішінде кәсіптік қызмет шеңберінде оны жоспарлау, енгізу және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • АКТ инженерлік және білім беру қызметінде қолдану
  • Техникалық бейіндегі білім беру ұйымдарында ересектерді оқытуды ұйымдастыру
  • Кәсіптік бағдар беру қызметін жүзеге асыру
  • Техникалық бейіндегі білім беру мекемелерінің қызметін ұйымдастыру
  • Еңбекті ғылыми ұйымдастыруды ескере отырып, инженерлік және білім беру қызметінің шеңберінде эксперименттік-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыру
  • Оқу үшін маңызды заманауи еңбек нарығының құзыреттілікке негізделген компоненттерін қолдану
  • Өндірістік және ғылыми қызметте мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыру
  • Тиімді басқару шешімдерін қабылдау
Top