Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау (1,5 жыл) в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ғылым және кәсіби қызмет саласындағы ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Когнитивті лингвистика мәселелері
Екінші шетел тілін оқытудағы лингвистикалық теория әдістемеcі
Екінші шетел тілінің мәдениетаралық коммуникациясы
Білім беру ұйымдарында аралас оқытуды ұйымдастырудың инновациялық нысандары мен әдістері
Шетел тілдерін оқыту әдістемесінің көкейтесті мәселелері
ХХ ғасырдағы неміс лингвистикасы
Шет тілі (кәсіби)
Басқару психологиясы
Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
Салыстырмалы лингвистика мәселелері
Менеджмент
Екінші шетел тілінің тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум
Мәдениетаралық коммуникацияның теория негіздері
Шетел тілдерін оқытудағы коммуникативтік әдіс
Заманауи ағылшын әдеби тілінің стильдері
Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат
Тіл біліміндегі лингводидактика мәселелері
Әдеби коммуникация және мәдениетаралық байланыс
Лингводидактикадағы мәтін және коммуникация
Вербальды емес коммуникацияның теориясы мен практикасы
Шетел тілін оқытудың проблемалық әдістері
Оқыту нәтижелері
- тұлғалармен жасалған диалогта іскерліктері мен педагогикалық ынтымақтастықта ұстанған дағдыларын тұрақты түрде қолданады;
- білім беру ұйымдарында аралас оқытуды ұйымдастырудың инновациялық әдістерін қолданып, метапәндік білімді біріктіреді;
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми тұжырымдамаларды қалыптастырады;
- халықаралық баспа беттерінде ғылыми мақалалар жариялайды, рефлексияға қабілетті, қалыптасқан зерттеу мәдениетін және ғылыми этика нормаларын көрсетеді.
- ғылыми-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыруда дербестік және бірлесе жұмыс жасауға ынта танытады;
- шеттілдік білімін және дағдыларын білім беру ұйымдарында көрсетеді;