Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01704 Шетел тілі: екі шетел тілі в Болашақ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің жаңартылған мазмұнын, шет тілдерін оқыту теориясы мен практикасындағы әлемнің заманауи ғылыми бейнесін және мәдениетаралық коммуникацияны игеру арқылы шет тілдерін оқыту, іргелі және қолданбалы лингвистика салаларындағы кәсіби қызметтің әлемдік стандарттары мен талаптарына, қоғамның әлеуметтік тапсырысына сәйкес келетін жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Тіл білімі мен шет тілді білім берудің қазіргі парадигмасы контекстінде педагогика ғылымдарының жаңа тұжырымдамалық идеялары мен даму бағыттарын білуін көрсетеді. Қазіргі заманғы педагогикалық және шет тілді білім беру мәселелерін зерттеуі саласымен байланысты кәсіби немесе неғұрлым кең (пәнаралық) салалар шеңберінде таныс немесе бейтаныс жағдайлар мен контекстердегі мәселелерді шешуге қабілетті болады.
  • Шет тілінде кәсіби ауызша және жазбаша байланысты тиімді жүзеге асыра білу. Кәсіби, коммуникативті және әдіснамалық қабілеттерінің кешені бар. Қазіргі және шет тілдеріндегі білім беру мәселелерін зерттеумен немесе зерттеумен байланысты кәсіби не кең салааралық (пәнаралық) шеңберлерде таныс және беймәлім жағдайлардағы мәселелерді шеше алады.
  • Қазіргі шетел тілі білім беру үрдісі мен педагогикалық менеджмент саласында білімі бар. Педагогикалық мониторингті жүзеге асыру. Тілдік тұлғаны дамытуды дербестіктің және өзін-өзі реттеудің үлкен дәрежесімен жүзеге асырады. Қашықтықтан, онлайн және электронды оқыту жағдайында жұмыс істей алады. Сандық білім беру ресурстарын, педагогикалық бағдарламалық құралдары, түрлі мақсаттағы қосымшаларды, сандық және оқу қызметінің құралдарын пайдаланудың дағдыларын меңгерген.
  • Ғылыми ортада тиімді өзара әрекет жасауға, ғылыми қызметтің нәтижелерін қорғауға мүмкіндік беретін теориялық-әдістемелік және ғылыми-практикалық білімді меңгеру. Аналитикалық жұмысқа қабілеті бар, тапсырмаларды шешуде креативтілік және шығармашылықпен қарау, жаңа білім алу мақсатында ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру және кәсіби жағдайларды бағалау үшін осы білімді қолдану. Өзінің ғылыми қызметін тиімді және нәтижелі ұйымдастыра білуі. Диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін қорыта алу.
  • Шетел тіл білімі мен шет тілін оқыту саласындағы мәселелерді жүйелі түрде шешуге бағытталған негізгі зерттеулер мен ғылыми және практикалық инновациялық әзірлемелер туралы білімге ие. Қазіргі тіл білімі саласындағы теориялық және практикалық білімдерді біріктіру, күрделі мәселелерді шешу және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде де пайымдау қабілеттілігін көрсетеді.
  • Ол әлеуметтік қатынастар дамуындағы қазіргі заманғы тенденциялар, оқытудың психологиялық табиғаты, тарих, даму және ғылым философиясы туралы білімдерге ие. Философиялық талдау әдістерін қолдана білу, оқу процесін жобалау және шығармашылық дамушы орта құру. Жоғары әлеуметтік құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына, қабылданған рухани, адамгершілік және құқықтық нормаларға негізделген әлеуметтік және кәсіби өзара әрекеттестікке дайын екендігін көрсетеді.
  • Қазіргі концепцияларды, теорияларды және шет тілді білім беру үрдістері мен құбылыстарын талдау тәсілдерін, бөтен мәдениет құндылықтары негізінде қалыптасқан ұлттық-ерекше ерекшеліктерді сыни талдай алу. Қарым-қатынас технологиясы мен модельдері, мәдениетаралық коммуникация саласында білімі бар. Полимәдениетті, полиэтникалық көптілді қоғамда конструктивті диалог пен қарым-қатынас жасай білуі мен дағдыларына ие болу.
  • Педагогикалық мониторингті жүзеге асыру. Басқа тілдік білім беру үдерісін жоспарлаудың барлық түрлерін, оқу үдерісін ұйымдастыру ерекшеліктерін,педагогикалық ақпараттық технологияларды көрсету. Оқытудың заманауи әдістерін, құралдарын және түрлерін, шет тілі бойынша білімді бақылау және есепке алу нысандарын, іскерліктері мен дағдыларын білу. Білім алушыларда өзін-өзі бағалауды қалыптастыруға, тілдерді үйренуге, азаматтық бірегейлікке және лингвистикалық төзімділікке ынталандыру.
  • Ғылыми зерттеулер жүргізуге және өзге тілді білім беру және шетел лингвистикасы саласында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде бірінші және екінші шет тілдерін еркін меңгеру. Кәсіби қызметпен байланысты түрлі тақырыптарға ауызша және жазбаша қарым-қатынасты тиімді жүзеге асыра алу.
  • Қазіргі шетел тілі білім беру үрдісі мен педагогикалық менеджмент саласында білімі бар. Тілдік тұлғаны одан әрі оқыту мен дамытуды дербестіктің және өзін-өзі реттеудің дәрежесімен жүзеге асыруға мүмкіндік беру. Білім алушыларға зияткерлік, шығармашылық, жеке әлеуетін іске асыруға мүмкіндік беретін білім беру ортасын құруға дайын болу.
Top